Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Een ketting ook goed?u_nix_we_all schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:35:
[...]
En een mooi hangslot heb ik ook al gezien, kan ook van pas komen als ze het nog niet helemaal snappen

BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Superlijm.KontI schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:43:
Zou het alleen al willen hebben om er achter te komen hoe dat in elkaar zit
KontI schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:42:
Huh hoe werkt dat nou?
[ Voor 9% gewijzigd door KontI op 16-11-2012 12:47 ]
Bijna goedmasauri schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:39:
[...]
Gok maar op de Onkyo TX-NR515, die heb ik nog niet voorbij zien komen, al de anderen bena wel.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Mooi, ga ik dat doen.Griffin schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:49:
[...]
Het beste kan je alvast ingelogd zijn op iBood, ben je weer sneller als er iets voorbij komt
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
nee toch?DiKkieDIKnr1 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:50:
Waarom staat op iBOOD dat zei website van het jaar 2011 zijn. Dat was toch Tweakers?
ora et labora
Andere categorie "Website van het Jaar"DiKkieDIKnr1 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:50:
Waarom staat op iBOOD dat zei website van het jaar 2011 zijn. Dat was toch Tweakers?
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Dat was in de sectie e-commerce volgens mij.DiKkieDIKnr1 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:50:
Miljaar he! die wil ik nu net niet:-pWallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:48:
LOL, nou masauri, daar is ie dan, alleen een iets oudere type
Zucht, kad het in drukletters moeten zetten denk ik zo.
of dan alleen een magnetron?
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Ja, nu niet maar wel de populairste. Maar goed ook, want zo'n goede website hebben ze nou ook weer niet.Jefrim schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:51:
[...]
Dat was in de sectie e-commerce volgens mij.
Snijplanken zijn wel duur, paar goede pannen kan ik op zich nog wel gebruik xD..Noenie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:55:
Krijgen we zo nog een complete keuken, dat zou het dan weer wel afmaken.
Mooie bestekset is ook oke XD
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
een oven en koelkast mist dan ook nogNoenie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:55:
Krijgen we zo nog een complete keuken, dat zou het dan weer wel afmaken.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 47% gewijzigd door edwin90 op 16-11-2012 13:01 ]
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Bij Ibood denken ze dat ze bij tweakers niet uitgeslapen zijnDagion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:58:
Heh, die snijplanken waren vannacht 10 euro goedkoper
yep, hoop nutteloos spul, maar toch blijf ik elke keer weer hopen....en dus kijken....BadpunK schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:04:
ben al de halve dag deze hunt aan het volgen, maar voor mijn gevoel komen er een hoop 'nutteloze dingen' voorbij waar ik persoonlijk niet op zit te wachten..
En dan komt er wat leuks en is het uitverkocht voordat je hebt kunnen bestellen.cubuz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:05:
[...]
yep, hoop nutteloos spul, maar toch blijf ik elke keer weer hopen....en dus kijken....
Ik hou het wel voor je in de gatengreen-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:07:
Ik heb trek! Maar durf niet weg te lopen
nog leuke dingen gemist
Ja, mij ??
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Haha, grapjas. Eentje waar geluid in zit, niet eentje met accuboor en televisie.
Komt dat ding nog eens, of hou wort?
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
hahaha ik ga gouw blacops spelen
[IBood schreef:
•Frequentiebereik
•♫ Front: 120 - 25.000 Hz
•♫ Center: 120 - 25.000 Hz
•♫ Surround: 120 - 25.000 Hz
•♫ Subwoofer: 38 - 140 Hz
•Kantelfrequentie
•♫ Front: 5.000 Hz
•♫ Center: 5.000 Hz
•♫ Surround: 5.000 Hz
•♫ Subwoofer: 80 - 140 Hz (regelbaar)
•Woofer
"Een frequentiebereik van 38-140 Hz zorgt voor een zeer realistische beleving van de diepste tonen en het bas-niveau en de overgangsfrequentie zijn flexibel te regelen tussen de 80 en 140 Hz."
In het verhaaltje eronder. Is het wat? Of was die andere 5.1 set beter? Dan wacht ik nog geduldig..
[ Voor 9% gewijzigd door Streskip op 16-11-2012 13:16 ]
ora et labora
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
ora et labora
NEEE
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Nog nooit zovaak een doos voorbij zien komen... en telkens gaat het fout.
[ Voor 57% gewijzigd door BLACKfm op 16-11-2012 13:18 ]
Told you so, blijft hangen nadat ik mijn gegevens heb ingevuld (auto)
En toen was die al weg toen ik wou betalen..
Moet haast wel dat er een hoop gescript wordt om die box te bemachtigen, want de snelheden die hier gehaald worden zijn onmenselijk.
Tenminste, dacht ik in PayPal betaal scherm. wordt je teruggegooid en heb je deze melding

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Had ik ook, zag mn detail scherm, toen wou ik door naar betalen en DB errorQuad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:18:
Ik kwam terug, ik zag en ik overwon!
Tenminste, dacht ik in PayPal betaal scherm. wordt je teruggegooid en heb je deze melding
[afbeelding]

Alle vragen hebben een antwoord
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.