Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
als je het niks vind verkoop je alle spullen gewoon los,Visophetdroge schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:47:
Wat zal er in een box zitten?
- Oordopjes
- Living colours
- Wildfire S
- Geurtje...
want dan haal je normaal gesproken altijd de prijs van de doos eruit
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het beste kan je alvast ingelogd zijn op iBood, ben je weer sneller als er iets voorbij komtSaturnus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:48:
Moet je ingelogd zijn om zo'n box te reserveren?
azertyRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:49:
of voor buitenland met verloopstekker ofzo, maar altijd wel iets goeds/leuks/nuttigs
1 per bestellingKyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:49:
Oke, hoeveel boxen kun je per keer kopen dan? Ook 4? Of is dit 1 pp?
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
en daarbij ook een beste korting wat je dan krijgt
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Ik heb de Xglow R1 besteld (via de hunt) voor 40euro en daar zit nog een lader bij. En die is normaal ongeveer 100euro. Dus weet niet hoe oud die adviesprijs van 150E van die lamp is. Best hoogWallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:53:
das een beste adviesprijs voor een zaklamp O_o
Jij staat in de winkel bij "Van 999,95, voor 750,- nu voor 299,-" ook van "Zo, dus 600 euro goedkoper?Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:53:
das een beste adviesprijs voor een zaklamp O_o
Want bij de volgende 4 winkels die je binnenloopt is het prijsverschil maar een paar tientjes en wellicht goedkoper te vinden..
Dubbelpost? Waar blijft iedereen?
[ Voor 16% gewijzigd door BLACKfm op 16-11-2012 11:55 ]
Ik vind het altijd raar dat er zulke hoge adviesprijzen gegeven worden, en sommige nog boven de introductieprijs.
Ik let er ook bijna nooit op, maar deze viel wel erg op.
EDIT:
2 links hierboven die naar BIJNA hetzelfde prduct linken
idd een erg klein verschil voor een erg grote prijs
[ Voor 17% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 11:59 ]
ora et labora
deze speciek: je kan je werk en prive telefoon via de kit laten lopen
Betekend dit dat je dan ook 16 boxen kan kopen?
Kyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:02:
"Per aanbieding en per order is er een maximum bepaald in de productspecificaties. Dit kan neerkomen op een limiet van max. 4 orders per klant, en max. 4 items per order (16 items totaal mogelijk per klant). Dit kan echter afwijken per product en hebben we gedaan om iedereen een kans te bieden om het product te kunnen kopen."
Betekend dit dat je dan ook 16 boxen kan kopen?Of geldt dat niet voor boxen?
boxen geldt idd onder de afwijking vanwege de laatste zin: te gewild om meer dan 1 te kunnen bestellenKyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:02:
"Per aanbieding en per order is er een maximum bepaald in de productspecificaties. Dit kan neerkomen op een limiet van max. 4 orders per klant, en max. 4 items per order (16 items totaal mogelijk per klant). Dit kan echter afwijken per product en hebben we gedaan om iedereen een kans te bieden om het product te kunnen kopen."
Betekend dit dat je dan ook 16 boxen kan kopen?Of geldt dat niet voor boxen?
Gaat je niet lukken. Je mag blij zijn met 1. Afgelopen 2 boxen kreeg 95% hier database errors omdat 50.000 man die box willen.Kyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:03:
Damn, maar kunnen wel meerder orders geplaatst worden voor de box? Max 4 dus?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Jawel! Hij is uitverkocht! (Geloof ik niet, maar toch...edwinwijnja schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:05:
Haha, er is echt niemand die die carkit ding wil
te weinigKyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:05:
Wajoo, das wel sick. Hoeveel zijn er de afgelopen hunt al langsgekomen dan? Iemand enig idee?
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn.
box is erg snel uitverkocht (laatste keer dat ik het probeerde een aantal maanden geleden was het enkele seconden)
Gisteravond geprobeerd, maar kreeg Database errors enzo.Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:07:
[...]
te weinig
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn.
box is erg snel uitverkocht (laatste keer dat ik het probeerde een aantal maanden geleden was het enkele seconden)
Juist niet, dan zit half NL dat geen internet op de werkplek heeft ook te kijken....Kyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:08:
Dan hoop ik dat ie om half 1 komt, dan hebben de meesten wel pauze dacht ik
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
IF(aantal_files(www.anwb.nl) > 900)CeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:09:
Ik denk tijdens de spits.. Wanneer er de meeste files staan!
{
$artikel=box!
}
Dan komt er dus nooit een box. 900 files of zelfs 900km file is echt heeeeel erg uitzonderlijkedwin90 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:10:
[...]
IF(aantal_files(www.anwb.nl) > 900)
{
$artikel=box!
}
Tenzij het nu opeens heel hard gaat sneeuwen!redfoxert schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:11:
[...]
Dan komt er dus nooit een box. 900 files of zelfs 900km file is echt heeeeel erg uitzonderlijk
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Bedoelde de totaal kilometers ja, maar ook dat is wel erg uitzonderlijk jaredfoxert schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:11:
[...]
Dan komt er dus nooit een box. 900 files of zelfs 900km file is echt heeeeel erg uitzonderlijk
misschien onstaat er 900km file als die box erop komtredfoxert schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:11:
[...]
Meteen het hele mobiele netwerk plat in heel NLCeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:12:
[...]
Tenzij het nu opeens heel hard gaat sneeuwen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
YouTube: Dean Martin - Let it Snow!CeesKees schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:12:
[...]
Tenzij het nu opeens heel hard gaat sneeuwen!
Dat is voor de sneeuw van vanmiddag!thunder8 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:13:
Weg met die electrische deken, box willen we hebben.
en een doosKyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:13:
Hoeft van mij niet te sneeuwen... geef mij maar zon, zee, strand en mooie dames.
Daar is bijna geen moeite meer voor nodig.
Het probleem daarbij is, is dat je dan via smartphone in de gaten kan houden.
In de file kan dat niet, dan zal je moeten blijven opletten
een portefeuille, handig als je oude net kapot gaat/te lui bent om een nieuwe te kopen.
[ Voor 23% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 12:18 ]
Hopelijk komt hierna eens een keer een zaklamp, oordopjes of zo'n kleurtjeslamp!
Die hebben we nog niet gehad deze huntPiet Paaltjens schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:18:
Een portomonnee, nee daar heb ik niks aan.
Hopelijk komt hierna eens een keer een zaklamp, oordopjes of zo'n kleurtjeslamp!
Dus jij hebt liever de thaise dames zonder doos?edwin90 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:18:
[...]
Die doos kan mij gestolen worden als ik nu in Thailand zou zitten...
ik zie veel liever iets waarmee ik een regenboog in m'n kamer kan nabootsenPiet Paaltjens schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:18:
Een portomonnee, nee daar heb ik niks aan.
Shemale alertPuc van S. schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:19:
[...]
Dus jij hebt liever de thaise dames zonder doos?
duidelijk moet je deze portomonnee gaan kopen, want bij de 'meer informatie' staat het volgende:RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:19:
sorry voor de slowchat, maar wat wordt ik chagrijnig en moedeloos van mijn horloge. Al een nieuwe gehad, nu voor de 2e x op reparatie en krijg nu na 3 (!!!!!) weken een mail dat die naar de fabrikant is gestuurd. Argh! Niet fluffy dit.
LET OP: De eerste 85 kopers ontvangen GRATIS een Breil Tribe Sport horloge t.w.v. 75 euro!
misschien toch interessant die CK wallet?
Liever geen iBood doos, weet je maar nooit wat er in zit. Die andere doos behoort uiteraard wel inclusief te zijn!Puc van S. schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:19:
[...]
Dus jij hebt liever de thaise dames zonder doos?
en dat zetten ze er niet even bij op de hoofdpagina...
[ Voor 46% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 12:22 ]
[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 16-11-2012 12:22 ]
Hadden we ook nog niet gehad!
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
het student-rotopnaareenkamer-kerstcadeau
Niets zo attent als een man die zijn liefde toont door zijn vrouw een pannenset te geven op haar verjaardag
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Strijkijzertje er bij -laten we hopen dat die dan zo komt bij de hunt- en de vrouw is weer volmaakt gelukkig. Wat is het levens soms toch mooiJoarie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:25:
Een pannenset,
Niets zo attent als een man die zijn liefde toont door zijn vrouw een pannenset te geven op haar verjaardag
stofzuigers zijn ook al geweestPiet Paaltjens schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:26:
[...]
Strijkijzertje er bij -laten we hopen dat die dan zo komt bij de hunt- en de vrouw is weer volmaakt gelukkig. Wat is het levens soms toch mooi
en messenset heb ik kort geleden ok al gezien
"alsjeblieft en nu niet meer zeuren"
Edit:
het probleem aan de andere kant is, dit gebeurt helaas ook met een gereedschapskoffer, bormachines, grasmaaiers en ladders
[ Voor 20% gewijzigd door Wallioo op 16-11-2012 12:31 ]
En een mooi hangslot heb ik ook al gezien, kan ook van pas komen als ze het nog niet helemaal snappenPiet Paaltjens schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:26:
[...]
Strijkijzertje er bij -laten we hopen dat die dan zo komt bij de hunt- en de vrouw is weer volmaakt gelukkig. Wat is het levens soms toch mooi
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Wat woorden de vrouwtjes toch gelukkig.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
ja?
BOX!!!!!
Gok maar op de Onkyo TX-NR515, die heb ik nog niet voorbij zien komen, al de anderen bena wel.Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:38:
yay, mag ik nog een keer gokken voor de volgende?
ja?
BOX!!!!!
5 messen + messenblokWallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:40:
BTW, waarom staat er een 6 delige messenset, terwijl er maar 5 op de foto staan?
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.