|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En hoeveel zijn er herhaald?
Je kan beter ff naar de Blokker lopen...
[ Voor 34% gewijzigd door ATS op 16-11-2012 11:13 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Is dit alleen voor mensen met een stijlvolle Senseo?
Die pads zijn trouwens een stuk slechter geworden ondanks een paar gram meer koffie.
Ik kwam toen net thuis, deed de PC aan en zag de box ineens tevoorschijn komen. Klik, en ik had 'em!remcoboy1479 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:12:
[...]
Dat was die waar we met 4 pc's/telefoon/tablets geprobeerd hebben door de database fout te komen, ik op me telefoon er doorheen kwam, de betalingspagina niet kwam, f5, uitverkocht
Haal daar nog maar eens bijna 10 jaar vanafsambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:13:
Senseo is zo 2009.
Die pads zijn trouwens een stuk slechter geworden ondanks een paar gram meer koffie.
Je zou toch zeggen dat die bewaarbusmarkt wel zo'n beetje verzadigd is na zo'n lange tijd
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ok bedankt, als het maar iets beter word. Ik heb nu net iets te kort in de slaapkamer. Op mijn ene oor wil het net, op mijn andere oor niet. Met range extender is het wel beter, maar vermoed dat die niet kan kiezen tussen het ene signaal of het andere.Cartman! schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:13:
jip_86, ik heb deze router een tijdje gebruikt, ik vond het bereik niet denderend. Nu heb ik een Linksys E4200 en die is qua bereik net zo brak dus het kan ook aan mijn woning liggen... Volgens mij werd dit type laatst ook bij Kruidvat verkocht voor 22 euro ofzo trouwens.
lucky bastardSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:14:
[...]
Ik kwam toen net thuis, deed de PC aan en zag de box ineens tevoorschijn komen. Klik, en ik had 'em!
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Graag een eenvoudig slaapmatje voor een leuke prijs.
En natuurlijk de box
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
En die Synology ds212j en Icewatch.... al 2x misgekliktremcoboy1479 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:15:
Als ze toch meelezen:
Graag een eenvoudig slaapmatje voor een leuke prijs.
En natuurlijk de box
blijkbaar
en meteen de hunters tijd te gunnen om een nieuwe mok koffie te halen met een hele grote hint als product.
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
En ze zijn ook niet in een poep en een scheet uitverkocht
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zo'n icewatch is echt zonde van je geld hoor. Is gewoon een goedkoop chinees horloge met hippe branding..Magicw00b schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:17:
[...]
En die Synology ds212j en Icewatch.... al 2x misgeklikt
Idd, als je de dagaanbiedingen in de gaten houdt dan zie je hem regelmatig voor een euro of vijf (inclusief verzendkosten) langs komen.Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:18:
[...]
Zo'n icewatch is echt zonde van je geld hoor. Is gewoon een goedkoop chinees horloge met hippe branding..
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dus?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:18:
[...]
Zo'n icewatch is echt zonde van je geld hoor. Is gewoon een goedkoop chinees horloge met hippe branding..
Hoe laat ben je terug, dan zal die box wel voorbij komen.
Just saying, dat je er niet teveel aan moet uitgeven..
(maar dat laatste moet je natuurlijk zelf weten, your money)
Wen er maar aanmegro schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:20:
Zie vaak hetzelfde voorbij komen =(
Geen idee, we zullen wel gaan lunchen e.d.thunder8 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:21:
[...]
Hoe laat ben je terug, dan zal die box wel voorbij komen.
Die boxen zijn echt altijd wel de moeite waard, kijk maar eens op youtube.Saturnus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:21:
Dat jullie dat risico nemen. Als die box net zo is als de producten die voorbij komen word je echt hard gepakt.
€15 bij Kijkshop met grill erbij.sambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
zit eigenlijk nog te wachten op een tosti-ijzer.
Wat ik overal hoor is dat de box altijd zijn geld waard is. Kan even duren voordat je alles verkocht hebt wat je niet kan gebruiken, maar voor de rest altijd te moeite waard.Saturnus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:21:
Dat jullie dat risico nemen. Als die box net zo is als de producten die voorbij komen word je echt hard gepakt.
Dit kan ik bevestigen, spreek uit eigen ervaring met meerdere boxen.thunder8 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
[...]
Wat ik overal hoor is dat de box altijd zijn geld waard is. Kan even duren voordat je alles verkocht hebt wat je niet kan gebruiken, maar voor de rest altijd te moeite waard.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
En van Princess.sambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:23:
[...]
Ja Kijkshop is letterlijk 300 meter lopen van hier.

Daarom baal ik ook dat ik naast 2 boxen heb gegrepen. 1x zat ik te eten en vannacht de db errors....Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:23:
[...]
Dit kan ik bevestigen, spreek uit eigen ervaring met meerdere boxen.
Ik zit op 6 veels te veel weer. Maja senseo is niet zo sterk.
ga je nickname eens snel wijzigengreen-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:24:
[...]
Ik zit op 6 veels te veel weer. Maja senseo is niet zo sterk.
Dit is wel USB 3.0BLACKfm schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:27:
pff.. 750gb voor 60 euro, koop ik voor 150 euro toch liever een 2TB schijf voor.
Ongeveer €300 - €400 ofzo. Weet ik niet meer zeker.eggda schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:27:
wat kostte die 712?
[ Voor 70% gewijzigd door Griffin op 16-11-2012 11:28 ]
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/ met extra waterkokersambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
zit eigenlijk nog te wachten op een tosti-ijzer.
[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 16-11-2012 11:28 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
dat is geen tosti ijzer das een broodroosterfranssie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:28:
[...]
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/ met extra waterkoker
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
een uitzet noem je dat toch voor studentenRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:28:
[...]
dat is geen tosti ijzer das een broodrooster
Ook niet nodig voor handbagage.Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:32:
voor een samsonite niet slecht, jammer geen hardcase
Morgen gewoon dubbele hoeveelheid koffie dan normaal naar binnen gieten.RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:32:
Morgen ook weer werken, dus even kijken hoe laat ik weg moet, anders geen hunt till the end
Komt het meestal wel goed.
Het werkt (merk ik vandaag)
maar hopen dat er tussen 12 en thuis geen Box of Tablet langskomt die ik wil.
Luchthavens zijn niet de enige die met die dingen smijten
True, moet om 8.15 ergens bus ophalen, in Rdam banden wisselen en terug. Dus koffie uur zit er mooi tussen.Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:33:
[...]
Morgen gewoon dubbele hoeveelheid koffie dan normaal naar binnen gieten.
Komt het meestal wel goed.
Het werkt (merk ik vandaag)
Ok point taken.Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:34:
[...]
Luchthavens zijn niet de enige die met die dingen smijten
Visophetdroge schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:37:
Niet fluffy genoeg, deze.
Dat is te duur met het volume dat we er hier doorheen jagenRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:
Perla, koop dan goede koffie voor je bonen machine ipv supermarkt rommel
Maar niet echt goed voor mijn productiviteit, laatste uur toch zeker 1 regel getikt
De radio-buttons waarmee je voor 1, 2, 3 of 4 items kunt kiezen zijn niet beschikbaar. Maar als jij snel genoeg bent om er 2 te kopen zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen.pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:00:
[...]
Smaken verschillen. Ik meld ondertussen stiekem dat ik bonen van de Aldi heb.
Kan je overigens meer dan 1 box kopen of is dat gelimiteerd?
Zeker, jammer dat hij na dit seizoen stoptsambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:41:
als het nou de serie Flashpoint was...
Die is erg goed.
Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
Die boxen zijn echt altijd wel de moeite waard, kijk maar eens op youtube.
Ok. Wellicht dan toch proberen als ik er bij toeval een spot.thunder8 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
Wat ik overal hoor is dat de box altijd zijn geld waard is. Kan even duren voordat je alles verkocht hebt wat je niet kan gebruiken, maar voor de rest altijd te moeite waard.
Wie was er hier ook al weer die zei dat er voor 900 euro in zijn box zat?
Ik herinner me alleen 3 boxen van totaal 150 ex verzenden met een opbrengst van 1330.Saturnus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:42:
[...]
[...]
Ok. Wellicht dan toch proberen als ik er bij toeval een spot.
Wie was er hier ook al weer die zei dat er voor 900 euro in zijn box zat?
Er was ienmand met een ioMega NAS, waar al vier 2TB schijven inzaten. Die hadden idd een flinke waarde, want die zitten er normaliter niet in.Terrz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:44:
Was toch iemand met een NAS en tablet in z'n box?
Ik heb drie hunts terug mijn eerste box te pakken gehad na jaren hunts volgen. Die van €90.
Zat een Popcornhour C200 in. Zat ik niet opt te wachten, maar heb hem kunnen ruilen met een andere tweaker die in zijn box een Onkyo TX-SR309 had. Ik was al lange tijd zoekende naar een receiver, dus uiteindelijk was mijn box perfect.
De hunt daarvoor waren er erg veel klachten over slecht gevulde boxen. Het kan dus ook verkeren.
[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 16-11-2012 11:50 ]
- Oordopjes
- Living colours
- Wildfire S
- Geurtje...
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.