Ik een Boterham...
Lekker doe mij er ook een paas.
had ik eigenlijk ook wel verwacht met deze sint hunt een postzak vol kruidnoten.
had ik eigenlijk ook wel verwacht met deze sint hunt een postzak vol kruidnoten.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
ik moet hoog nodig weer stooigoed kopen
ora et labora
living the good life, jeweets
Ha! ik was even modern, zagen jullie het?
Dan is het merkwaardig als ik op een dag 8 mokken wegtikt ik nog steeds niet hoef te piesen.. maar na 2 glazen water wel.jelveen schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:43:
Klopt niet helemaal, cafeïne drijft vocht af maar in kopje koffie zit meer vocht dan dat er door de cafeïne wordt afgedreven....
het is jeweettoch en watzmetjou niet jeweets
Sinds wanneer is een splaakgeblek modern

Dat is inderdaad merkwaardigfrickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:48:
[...]
Dan is het merkwaardig als ik op een dag 8 mokken wegtikt ik nog steeds niet hoef te piesen.. maar na 2 glazen water wel.
'Van koffie droog je uit.'
Koffie zou er volgens sommige mensen voor zorgen dat je uitdroogt, maar dit valt erg mee. In koffie zit cafeïne, dat door je lever wordt afgebroken tot verschillende stoffen. Eén van deze stoffen zorgt ervoor dat je lichaam sneller vocht uitscheidt. Hierdoor moet je simpelweg meer plassen.
Dit effect wordt echter tenietgedaan door het vocht dat je binnenkrijgt wanneer je een kop koffie drinkt. Toch kun je als je dorst hebt beter voor water kiezen.
Koffie zou er volgens sommige mensen voor zorgen dat je uitdroogt, maar dit valt erg mee. In koffie zit cafeïne, dat door je lever wordt afgebroken tot verschillende stoffen. Eén van deze stoffen zorgt ervoor dat je lichaam sneller vocht uitscheidt. Hierdoor moet je simpelweg meer plassen.
Dit effect wordt echter tenietgedaan door het vocht dat je binnenkrijgt wanneer je een kop koffie drinkt. Toch kun je als je dorst hebt beter voor water kiezen.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
jeweets is nog nieuwer, je loopt achter.Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:49:
het is jeweettoch en watzmetjou niet jeweets

drink je gewoon te weinig koffie en het is pas bij grotere hoeveelheden caffeine (500mg ofzo)frickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:48:
[...]
Dan is het merkwaardig als ik op een dag 8 mokken wegtikt ik nog steeds niet hoef te piesen.. maar na 2 glazen water wel.
Zijn die kleur apparaten nou echt zo leuk? Zie er al zo veel voorbij komen... Moet er niet aan denken om zo'n regenboog in de huiskamer te hebben..
Echt, niemand koopt die baggerlamp van €49.95
Dat ze er evenveel als voor een Philips voor durven te vragen, en die vind ik afgeprijsd al duur.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zoeits als deze maar dan met touch zat in mijn eerste box tijd gelede
het is niet eens een Philips
Heb al een paar jaar 4 LED-Kleurlampen ind e woonkamer. Ze staan echter altijd op een warm-wit/geel. Maar als je een feestje hebt, kan je je uitleven.Streskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:50:
Zijn die kleur apparaten nou echt zo leuk? Zie er al zo veel voorbij komen... Moet er niet aan denken om zo'n regenboog in de huiskamer te hebben..
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zo'n ding koop je voor een tientje op DX
Laatmaar dan, ik heb geen vriendenthunder8 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:51:
[...]
Heb al een paar jaar 4 LED-Kleurlampen ind e woonkamer. Ze staan echter altijd op een warm-wit/geel. Maar als je een feestje hebt, kan je je uitleven.
Warme kruidnoten vers van de productielijn, check!
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Lavalamp geeft nauwelijks licht en kost behoorlijk veel stroom. Zijn wel leuk, maar de jaren 60/70 zijn al een tijdje voorbij.sambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:52:
Een lavalamp was nog wel leuk maar in dit soort dingen zie ik het echt niet.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ach, voor 3k heb je een mooie: http://www.megagadgets.nl/monster-giant-lava-lamp.html en nu met gratis verzendkosten (code : lovesint)sambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:52:
Een lavalamp was nog wel leuk maar in dit soort dingen zie ik het echt niet.

Ok, jij wintJoarie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:52:
Warme kruidnoten vers van de productielijn, check!
Weet niet hoeveel caffeïne in een sterke bak van ~300ml zit, maar koffie drink ik meer dan genoeg.Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:50:
drink je gewoon te weinig koffie en het is pas bij grotere hoeveelheden caffeine (500mg ofzo)
Overigens helpt de kleine hoeveelheid zout in koffie ook niet.
WAT?thunder8 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:53:
[...]
Lavalamp geeft nauwelijks licht en kost behoorlijk veel stroom. Zijn wel leuk, maar de jaren 60/70 zijn al een tijdje voorbij.
zon 5-10mg caffeïne per bakfrickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:53:
[...]
Weet niet hoeveel caffeïne in een sterke bak van ~300ml zit, maar koffie drink ik meer dan genoeg.
Overigens helpt de kleine hoeveelheid zout in koffie ook niet.
Dat heb je de koffie op (ons) kantoor nog niet geproeft, dat is gewoon water met zwarte kleurstof
poe wat een ding, leuk voor in de horeca ofzo maar om 'm nou midden in je woonkamer te zetten ...BLACKfm schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:53:
[...]
Ach, voor 3k heb je een mooie: http://www.megagadgets.nl/monster-giant-lava-lamp.html en nu met gratis verzendkosten (code : lovesint)
die websiteBLACKfm schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:53:
[...]
Ach, voor 3k heb je een mooie: http://www.megagadgets.nl/monster-giant-lava-lamp.html en nu met gratis verzendkosten (code : lovesint)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Tja, die overtollige printertoner moeten ze toch ergens kwijt.BLACKfm schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:55:
[...]
Dat heb je de koffie op (ons) kantoor nog niet geproeft, dat is gewoon water met zwarte kleurstof
Treinspel? Tijd om even de stad in te lopen voor wat te eten. Totzo
Ha, en zo smaakt het ook nogSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:56:
[...]
Tja, die overtollige printertoner moeten ze toch ergens kwijt.
Doekoe doekoe, ja. Best een prijzig spel...jelveen schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:56:
tjoeketjoeke
nou ik ga maar eens de les in, wel hunten maar ff geen got voor mij
ora et labora
Heb hier gelukkig gewoon een bonen-machine staan met voldoende zakken Perla dark roast.
duurt ook 3-6 uur! Geen spelletje voor even tussen door zullen we maar zeggen...
Succes met "opletten"mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:57:
Lijkt me best een leuk spel, maar toch wat te prijzig om de gok te wagen.
Perla, koop dan goede koffie voor je bonen machine ipv supermarkt rommelfrickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:57:
Heb hier gelukkig gewoon een bonen-machine staan met voldoende zakken Perla dark roast.
Gelijk heb je, dit topic vraagt inmiddels meer aandacht dan de hunt.mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:57:
Verwijderd
True!
Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:
[...]
Perla, koop dan goede koffie voor je bonen machine ipv supermarkt rommel
pff, het treinspel is net de stoptrein zwolle-utrecht, duurt eeuwen....
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Smaken verschillen. Ik meld ondertussen stiekem dat ik bonen van de Aldi heb.Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:
[...]
Kan je overigens meer dan 1 box kopen of is dat gelimiteerd?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Kent iemand dit spel? Any good?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ongelimiteerd, maar ik zou het knap vinden als je er meerdere te pakken krijgt. Gaat echt razendsnel.pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:00:
Kan je overigens meer dan 1 box kopen of is dat gelimiteerd?
Je maakt een grap toch?ATS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:00:
ja kan er toch maar 1 tegelijk bestellen?Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:01:
[...]
Ongelimiteerd, maar ik zou het knap vinden als je er meerdere te pakken krijgt. Gaat echt razendsnel.
Boardgamegeek geeft het een 7.8, rommel is het dus zeker niet. Maar ik vind het prijzig, zeker aangezien voor die prijs ook spellenpakketten met vier stuks langskomen van dezelfde uitgever.ATS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:00:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
http://www.koffiebean.nl/ was een tip uit de vorige hunt.Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:
[...]
Daarom zou ik het knap vinden als er iemand 2 (of meer) kan bemachtigen.thedon46 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:02:
[...]
ja kan er toch maar 1 tegelijk bestellen?
Ja, de versie met wifi!eggda schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:04:
is de dora rugzak al geweest?
hmm, router is bij mij net nieuw en stukken beter dan deze.
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Ik verwacht vandaag eigenlijk nog Dora-oordopjes en een Doraluchtje.
4K,3D, TrueHD allemaal, beter als een dune
Ja hoor. Ik heb er al 2 gekocht, 1 van €49.95 en 1 van €99eperon schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:05:
kan je wel een box kopen zonder 'script'?
en de router heeft nooit 100 euro gekost...
En een moeder voor 50!Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:06:
[...]
Ja hoor. Ik heb er al 2 gekocht, 1 van €49.95 en 1 van €99
Adviesprijzen he?Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:07:
Verwijderd
Vroegah wel!
Wallioo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:07:
NachtdierSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:06:
[...]
Ja hoor. Ik heb er al 2 gekocht, 1 van €49.95 en 1 van €99
Mij nog niet gelukt..
Die van 49.95 was om 17:40 ofzo, mazzeltje
heedt er iemand nog iets gekocht na 10:00?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik ga bij de volgende hunt voor de box als het in de kerstvakantie is.
Nee, het kakt in. Ik gok dat het een beetje tegen het einde gaat. Hoe laat stopte de vorige hunt van 2 dagen?RickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:09:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En ik ging om 17:30 weg van het werk, grrmmblSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:08:
[...]
nope, maar heb nu echt vrij weinig nodig dus meer window(sRickvN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:09:
er zijn al 576 producten gweestNikolas schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:10:
Ik las dat er 500 producten waren.
Is dit wat? Heb een leipe range extender die meer kwaad dan goed doet, denk dat ik beter een AP met beetje bereik neer kan zetten.
ach hij is al weg
ach hij is al weg
[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 16-11-2012 11:12 ]
De vorige hunt stopte dacht ik laat in de middag.
Too slowjip_86 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:11:
Is dit wat? Heb een leipe range extender die meer kwaad dan goed doet, denk dat ik beter een AP met beetje bereik neer kan zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Sinner op 16-11-2012 11:12 ]
Dat was die waar we met 4 pc's/telefoon/tablets geprobeerd hebben door de database fout te komen, ik op me telefoon er doorheen kwam, de betalingspagina niet kwam, f5, uitverkochtSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:08:
[...]
ze lezen mee, iets met koffie. hoewel je senseo natuurlijk geen koffie mag noemen.
Deze hadden ze nog over van de vorige 5 hunts
Deze hadden ze nog over van de vorige 5 hunts
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.