Nope.green-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:14:
[...]
\[HK-XS] green-tea (1)? zo is goed toch
Koffiepauze in het hele land.Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:15:
wow ben je even 5 minuten aan het werk BAM 25 berichten
Eigen schuld, moet je maar niet 5 minuten werkenRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:15:
Je moet er wel even een verhaaltje verzinnen volgens mijgreen-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:14:
[...]
\[HK-XS] green-tea (1)? zo is goed toch
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Wow! 5 minuten achter elkaar werken, respect!Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:15:
jammer dat er nu nog maar 1% over is an die kabel heb je toch maar 0,1 m schiet je ook niet veel mee op
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zo beter danRick-Jan schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:16:
[...]
Je moet er wel even een verhaaltje verzinnen volgens mij
Die "kenners" op die chat zijn toch wel lachwekkend hoor.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
TAKE ALL MY SLACKS
Ik weet niet eens of je dat zo schrijft. Maarja ik krijg er weinig meer uit.
Mooie speakertjes wel dit
woot ik heb 10m hdmi kabel gekocht 
wie weet heb ik geen mediaspelert meer nodig, gewoon van pc elders in het huis naar de tv toe
wie weet heb ik geen mediaspelert meer nodig, gewoon van pc elders in het huis naar de tv toe
ora et labora
Ja is het wat? Twijfel een beetje. Ik heb nu speakers via de tv (in de huiskamer).. Maar ik heb in de doos ook nog een setje van Sony, 5.1, wel 5 jaar oud..Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:18:
[ Voor 14% gewijzigd door Streskip op 16-11-2012 10:20 ]
leuk voor op de kinderkamer maar verder ...Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:18:
Rare sub, aan de muur hangen? seriously?
het is altijd beter dan wat in de TV zit en jamo is zeker niet slecht
Om de buren te pestenMeltedForest schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:19:
Rare sub, aan de muur hangen? seriously?
Dat dan wel weer..Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:20:
Bevalt het niet, stuur je het terugStreskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:19:
[...]
Ja is het wat? Twijfel een beetje. Ik heb nu speakers via de tv (in de huiskamer).. Maar ik heb in de doos ook nog een setje van Sony, 5.1, wel 5 jaar oud..
Twijfel ook, heb nu sony (geen id) met qday gekocht voor 15 euro, is dit toch wel beter voor aan de Yamaha denk ik
[ Voor 15% gewijzigd door Rubman op 16-11-2012 10:21 ]
de beruchte IBOOD RMA procedure
ora et labora
Ik heb bij dit setje eerder het idee dat ze voor een mooi uiterlijk zijn gegaan, dan voor goed geluid. Maar ik weet natuurlijk niks...Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:20:
Heb ik dus goeie ervaringen mee! Was het alweer vergeten en ineens stond er geld op me rekening. Kon ik mooi koffie halen.
Ik heb nooit iets van ze terug moeten sturen, is het zo erg dan?
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, echter is Jamo op zich wel een prima merk en zal het echt altijd beter zijn dan de speakertjes van je televisie zelf.Visophetdroge schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:21:
[...]
Ik heb bij dit setje eerder het idee dat ze voor een mooi uiterlijk zijn gegaan, dan voor goed geluid. Maar ik weet natuurlijk niks...
Goh, is Robert M. net weg, komt Benno L de 1dk-chat binnen...
nieuw spul meestal niet maar refurbished/ opnieuw gekeurd etc. is vaak niet veel.Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:22:
Ik heb nooit iets van ze terug moeten sturen, is het zo erg dan?
Bij de hunt natuurlijk eerder dan normaal omdat je veel sneller beslist en je ook achteraf nog wel eens bedenkt.
straks ook BADR H.Visophetdroge schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:23:
Goh, is Robert M. net weg, komt Benno L de 1dk-chat binnen...
ora et labora
Ok deze speakers doen of niet??
gaat ter vervanging van sony sateliet speakers die ik ooit 2e hands met koninginnedag heb gekocht
gaat ter vervanging van sony sateliet speakers die ik ooit 2e hands met koninginnedag heb gekocht
whooops half 1 vrij dan nolife sessie blackops en tweakers en natuurlijk ibood
trouwens misshien zien we binnenkort wel
ibood a philips company
trouwens misshien zien we binnenkort wel
ibood a philips company
Nolife blackopse gisteren zorgde ervoor dat ik de box miste haha
wtf, ik zat nog op de vorige pagina. Verbaasde me al waarom er niemand postte
ik niet ik had gelukkig geen foutmelding ahaha,green-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:25:
Nolife blackopse gisteren zorgde ervoor dat ik de box miste haha
waar speelje op?
Lees wel even een review heb ik met deze snelheid wel tijd voor
Koop even een paar setjes dan, kunnen we verdersambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:27:
schieten niet op die speakers
net gelezen. Niet slecht, helemaal niet voor die prijs!
Sub kan vooral hard, minder laag..
Sub kan vooral hard, minder laag..
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Als ik het zo lees kunnen ze beter alleen maar boxen verkopen want die lopen als een trein.
ps3steppy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:26:
[...]
ik niet ik had gelukkig geen foutmelding ahaha,
waar speelje op?
[ Voor 15% gewijzigd door green-tea op 16-11-2012 10:28 ]
heb nog geen kinderkamer, daar leken ze me alleen geschikt voorSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:27:
[...]
Koop even een paar setjes dan, kunnen we verder
wtf, een paarskleurig geurtje. "for men" ook nog..

http://www.nu.nl/lifestyl...te-in-paarse-kleding.htmlSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:28:
wtf, een paarskleurig geurtje. "for men" ook nog..
Zo heh, dat ging wel erg snel ineens. Zat nog een review te lezen voor die speakerset, had het echt bijna overwogen.
Heb het geurtje weleens gehad. Hij is wel lekker opzicht. Niet superspeciaal ofzo, maar prima voor normale werkdagen enzo.
[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 16-11-2012 10:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Die speakerset komt vast nog wel een keer langs hoorStreskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:29:
Zo heh, dat ging wel erg snel ineens. Zat nog een review te lezen voor die speakerset, had het echt bijna overwogen.
Ik had precies hetzelfde, de review was wel goed overigens.Streskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:29:
Dan maar wachten of hij nog eens voorbij komt
Gheheh, op de 1dk-chat:
Odi: Shave it like beckham
Odi: Shave it like beckham
Zoal ik al zei, Jamo is best goed. Kan je bijna geen miskoop aan doen.
Heb vannacht zelf deze gekocht:http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/25041/Jamo_S426_HCS_3_Design_Surround_Speakerset_Black_Ash/
Heb vannacht zelf deze gekocht:http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/25041/Jamo_S426_HCS_3_Design_Surround_Speakerset_Black_Ash/

Die Jamo zet is echt wel super mooi! Alleen zou ik niet weten waar ik hem kan gebruiken.
Ga huilen ofzo zeg. pffboe.i schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:32:
Echt, kap toch eens met je 1dk-chat. Als ik dat wil lezen ga ik daar wel heen.

Ja die zijn ook mooi, maar net ff wat te groot voor het huisje.Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:32:
[afbeelding]
Houd dan ook meer van satelliet systemen
Maat van me heeft ze ook, Klinkt goed :-)Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:32:
[afbeelding]
(alleen zou ik voor films wel een sub aanschaffen.... )
Zand in je vagina?boe.i schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:32:
Echt, kap toch eens met je 1dk-chat. Als ik dat wil lezen ga ik daar wel heen.
Is niet voor mezelf, maar een cadeau voor iemandxppn schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:33:
[...]
Maat van me heeft ze ook, Klinkt goed :-)
(alleen zou ik voor films wel een sub aanschaffen.... )
Alsof er van jou iets iets constructiefs in dit topic staat. Kom op man.
Precies, geduld hebbenSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:30:
[...]
Die speakerset komt vast nog wel een keer langs hoor
Voor half 3 hoop ik want dan is mijn shift voorbij.Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:31:
[...]
Ik had precies hetzelfde, de review was wel goed overigens.
Dan maar wachten of hij nog eens voorbij komt
Kun je nog wel proberen het niveau op zijn minst hoger te houden dan op 1dk.Sinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:35:
[...]
Alsof er van jou iets iets constructiefs in dit topic staat. Kom op man.
Ik wil ook altijd van dat soort cadeaus ontvangen, pm mijn adres welSinner schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:34:
[...]
Is niet voor mezelf, maar een cadeau voor iemand
anders koop ik hem wel voor je
Is dat aanbod ook geldig voor de box?
Interesse
We noemen die chat misschien 3 keer in totaal, je wil hetboe.i schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:35:
[...]
Kun je nog wel proberen het niveau op zijn minst hoger te houden dan op 1dk.
laten lijken alsof het nu alleen maar over die chat gaat.
Lighten up.
Geen slechte prijs trouwens..Maar niet nodig.
Nadeel van koffie is dat het andere dingen opwekt waardoor je weer weg moet van de pc.
Ik vind 'Shave it like Beckham' een goede grap. Dat jij het nieau niet hoog genoeg vind, daar heb ik geen boodschap aan. En omdat ik hem niet zelf heb verzonnen, zet ik mijn bron erbij.boe.i schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:35:
[...]
Kun je nog wel proberen het niveau op zijn minst hoger te houden dan op 1dk.
Dat is lief, als ik 'm dan nog steeds wil stuur ik je misschien wel een DM'tje. Bedankt voor het aanbod
Als je het zo kan verantwoorden, primaVisophetdroge schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:38:
[...]
Ik vind 'Shave it like Beckham' een goede grap. Dat jij het nieau niet hoog genoeg vind, daar heb ik geen boodschap aan. En omdat ik hem niet zelf heb verzonnen, zet ik mijn bron erbij.
Daarvoor hebben ze de mobiele variant of app...green-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:37:
Nadeel van koffie is dat het andere dingen opwekt waardoor je weer weg moet van de pc.
Was niet heel serieus vandaar de clown. (denk al dat als ik hem zelf koop mijn vriendin er niet blij mee zal zijn)Streskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:39:
[...]
Dat is lief, als ik 'm dan nog steeds wil stuur ik je misschien wel een DM'tje. Bedankt voor het aanbod
Laat staan als ik er 2 neem.
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 16-11-2012 10:40 ]
Ja en die is veels te traag voor een box
of luiersedwin90 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:39:
[...]
Daarvoor hebben ze de mobiele variant of app...
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
Haha dat dacht ik al, maar probeerde het toch maar evenRubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:39:
[...]
Was niet heel serieus vandaar de clown. (denk al dat als ik hem zelf koop mijn vriendin er niet blij mee zal zijn)
Laat staan als ik er 2 neem.
die moeten ze in de Hunt gooien voor de volgende of vlak voor de Hunt in de normale iBood (speciaal voor wie niks van de hunt wil missen)
Mwuahaha! Zit je daar hoor met je luiertje achter de pc
Dan ben ik benieuwd waar je op doelt, want het is in ieder geval niet urineren.green-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:37:
Koffie droogt uit.
Het is jammer dat me verantwoorden moet. Ik dacht niet dat dat nodig was.
Duurt wel lang met die messen..

Urineren is het niet nee, werkt laxerend.frickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:42:
[...]
Dan ben ik benieuwd waar je op doelt, want het is in ieder geval niet urineren.
Koffie droogt uit.
die lepels ook
ora et labora
Ja, Badr zit weer vast.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Klopt niet helemaal, cafeïne drijft vocht af maar in kopje koffie zit meer vocht dan dat er door de cafeïne wordt afgedreven....frickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:42:
[...]
Koffie droogt uit.
Ja, die houden de messen natuurlijk op.mrc4nl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:43:
die lepels ook
Zijn hier vast wel wat Tweakers die nog een uitzet nodig hebben... Sla jullie slag! Messen en Lepels!
Denk dat alle messentrekkers ondertussen voorzien zijn.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
En hoe denk je dat je uitdroogt? Door vochtafdrijving via urinerenfrickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:42:
[...]
Koffie droogt uit.
overigens is dat niet waar
bronKoffie is geen vochtafdrijver
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht is koffie bij gewoon gebruik geen diureticum, ofwel een uitdrijver van vocht. Kleine diuretische effecten van koffie op het lichaam treden pas op als in korte tijd een grote hoeveelheid cafeïne van minstens 500 milligram wordt ingenomen, door koffie of andere cafeïnehoudende dranken.
Jammer maar helaas.frickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:42:
[...]
Koffie droogt uit.
Koffie droogt idd uit, maar de hoeveelheid water in een kopje gaat dat meer dan tegen. Daarbij is uitdrogen ook heel veel naar de wc moeten.
Het droogt uit, maar niet zoveel dat de hoeveelheid vloeistof die je erin gooit tenniet gedaan word.
Maw, pissen moet je toch. Gewoon wat harder rennen als je niets wilt missen van de hunt
Crap, te laat, damnit Rubman.
[ Voor 4% gewijzigd door Griffin op 16-11-2012 10:45 ]
*yawn* Mogguh....
Als ik de history zie heb ik niks spannends gemist...
Saaie hunt
Als ik de history zie heb ik niks spannends gemist...
Saaie hunt

Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.