Hier geen error....
was gewoon te laat
was gewoon te laat

Als die bij je bestellingen staat hoef je je geen zorgen te maken.Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:18:
Ik kwam terug, ik zag en ik overwon!
Tenminste, dacht ik in PayPal betaal scherm. wordt je teruggegooid en heb je deze melding
[afbeelding]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Nope helaas.Streskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:19:
[...]
Als die bij je bestellingen staat hoef je je geen zorgen te maken.
⏩ PVOutput☀️
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Bij mij hing hij gisteren ook op paypal. Ik betaal dus nu alleen nog maar met iDeal. Al zat ik even niet op te letten, en nu staat er ineens een box in beeld (al wel lang uitverkocht natuurlijk). Ik heb zelf niet zo de neiging om iets volledig onbekends voor €50 te gaan kopen, maar aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig wat er in zit.Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:18:
Ik kwam terug, ik zag en ik overwon!
Tenminste, dacht ik in PayPal betaal scherm. wordt je teruggegooid en heb je deze melding
[afbeelding]
Alle vragen hebben een antwoord
Ook al zit je op een 20mbit lijn, het maakt gewoon geen ruk uit. Ibood is niet in staat een normale omgeving te hosten waar ze dit aankunnen.guid0o schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:20:
hmm internet in de trein is niet snel genoeg op zulk soort momenten
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ook al let je op (zag de auto refresh voorbij komen en gelijk geklikt) ben je nog te laatATS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:21:
Zit je even niet op te letten....
idd leedvermaakMangofruit schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:22:
Sorry, maar het is toch echt lachen al die gefrustreerde reacties om een doos
Dit geweld kun je ook niet hosten op een normale omgevinginit6 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:21:
Ook al zit je op een 20mbit lijn, het maakt gewoon geen ruk uit. Ibood is niet in staat een normale omgeving te hosten waar ze dit aankunnen.
gefeliciteerdsambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:22:
nice, m'n eerste box.
Ik zie er zelf ook de humor wel van in, lekker zeiken met zijn allen, heerlijk toch?Mangofruit schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:22:
Sorry, maar het is toch echt lachen al die gefrustreerde reacties om een doos
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
sambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:22:
nice, m'n eerste box.
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Hoe wil het scripten dan? * pven is geïnteresseerdgreen-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
Mensen hier hebben de box zonder scripten?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Kunnen ze niet veel aan doen. Hoe kun je greasemonkey scripts blocken?Rubman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:20:
Ze moeten echt iets verzinnen tegen het scripten op die box, want dit is niet normaal meer.
Ja, maar je moet wel enorm veel geluk hebben. Dit is de 3e die ik tegen gekomen ben en het lukte nu pas.green-tea schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
Mensen hier hebben de box zonder scripten?
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je gaat ook geen omgeving inrichten op die piek moment maar op normaal verbruik, anders heb je hardware dat 99% niks staat te doen.init6 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:21:
[...]
Ook al zit je op een 20mbit lijn, het maakt gewoon geen ruk uit. Ibood is niet in staat een normale omgeving te hosten waar ze dit aankunnen.
Aap!
Het lukte al bij de derde?Peetdrum schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
[...]
Ja, maar je moet wel enorm veel geluk hebben. Dit is de 3e die ik tegen gekomen ben en het lukte nu pas.
de laatste stuiptrekkingen van een slechte verliezerJumpman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:24:
Stuk gaan, mensen die helemaal flippen om € 49,95 te betalen voor een met overstock of retour gestuurde meuk.
kan ik er eentje overnemen dan?Palm schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
ik heb er 4
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Met een browser plugin, te schrijven in javascript, kun je het volledig proces van klikken en bestellen tot aan de iDeal pagina automatiseren.pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
Hoe wil het scripten dan? * pven is geïnteresseerd
Captcha's!Destralak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:23:
Kunnen ze niet veel aan doen. Hoe kun je greasemonkey scripts blocken?
[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 16-11-2012 13:28 ]
hap-slik-weg-troll
ora et labora
[ Voor 25% gewijzigd door Destralak op 16-11-2012 13:27 ]
ora et labora
Je kunt meuk hebben idd, maar ik had de laatste keer dat er boxen waren een Onkyo versterker en een bekende van mij een Popcorn Hour C200 in het boxje, dus als je dat onder meuk wilt scharen, dan ontvang ik graag meuk ja....Jumpman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:24:
Stuk gaan, mensen die helemaal flippen om € 49,95 te betalen voor een met overstock of retour gestuurde meuk.
http://userscripts.org/scripts/show/120388Kyumia schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:25:
Y U No Give Me That Script?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
ora et labora
Geeft zeker wel een goed gevoelsambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:28:
ook met scripten moet je nog verdomd snel zijn in het betaalproces.
Gewoon mazzel gehad nu door handmatig direct in de refresh te klikken en geluk te hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Pinin op 16-11-2012 13:30 ]
www.casarodriguillo.com
Werkt volgens mij niet compleet. Tenminste toen ik 't de vorige hunt checkte. Staat idd een TODO bij.
Welke browser plugin?frickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:25:
[...]
Met een browser plugin, te schrijven in javascript, kun je het volledig proces van klikken en bestellen tot aan de iDeal pagina automatiseren.
[...]
Captcha's!
[afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Weet je nooitSaturnus schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:31:
Komen er nu nog nieuwe boxen?
[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 16-11-2012 13:34 ]
In ieder geval heet het 'Ibood greasemonkey' ofzo, maar ik neem aan dat de doorgewinterde ibood-er wel weet hoe google werktDestralak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:30:
[...]
Werkt volgens mij niet compleet. Tenminste toen ik 't de vorige hunt checkte. Staat idd een TODO bij.
Verloten ze ook geen box onder de likers op facebook?frickY schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:31:
Eigenlijk zou iedere aankoop tijdens de hunt als lot moeten dienen, waaronder na aflopen boxen verloot worden
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Doet hier volgens mij niets, maar ik weet dan ook niet wat ie precies doet. Klikt ie automatisch als er een box langs komt?Destralak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:30:
[...]
Ja.Dagion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:32:
[...]
Verloten ze ook geen box onder de likers op facebook?
Die zul je zelf moeten schrijven. De personen die zoiets in elkaar zetten gaan dat uiteraard niet delen, dan verlagen ze hun eigen kansen.
ja, wel goed van dat het daadwerkelijk eens lukt maar ook heel erg dubbel. Blijft erg tegennatuurlijk om iets te kopen waarvan je niet precies weet wat het is. En ik ben al iemand die alle details van tot in den treure uitzoekt om zeker te weten dat het goed is.Streskip schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:29:
[...]
Geeft zeker wel een goed gevoelIk voelde me wel heel even de shit toen ik op de bestel pagina kwam..
⏩ PVOutput☀️
Nee, die klikt automatisch door als je op 'ik neem er een' klikt bij een product. Dan ga je direct naar iDeal. Althans, zo heb ik 'm veranderd dat ie zo werkt voor mezelf.pven schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:32:
[...]
Doet hier volgens mij niets, maar ik weet dan ook niet wat ie precies doet. Klikt ie automatisch als er een box langs komt?
Ik zou wel willen weten wat er in zit, ben misschien net zo nieuwschierig als jij!sambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:33:
[...]
ja, wel goed van dat het daadwerkelijk eens lukt maar ook heel erg dubbel. Blijft erg tegennatuurlijk om iets te kopen waarvan je niet precies weet wat het is. En ik ben al iemand die alle details van tot in den treure uitzoekt om zeker te weten dat het goed is.
BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen
⏩ PVOutput☀️
Dat dacht ik dus ook net...Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:37:
Niet kopen jongens, de Dell Inspiron 17R SE is betere keus!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dus jij richt omgevingen in waar je geen rekening houd met piek belasting? Je manager is blij met jou op de maandag ochtend dan of niet?cheeks schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:24:
[...]
Je gaat ook geen omgeving inrichten op die piek moment maar op normaal verbruik, anders heb je hardware dat 99% niks staat te doen.
Volgens mij hadden ze er twee ofzo? Hij spron ineens naar 50%, en daarna naar 0%. Nou ja, niets aan gemist.Quad schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:37:
Niet kopen jongens, de Dell Inspiron 17R SE is betere keus!
Jij koopt voor 10 duizenden euro's hardware in om een probleem op te lossen voor 5 minuten per hunt? Door de weeks gaat daar echt geen boeiende load overheen. Iedereen kijkt 1 of 2 keer en ze willen het hebben of niet.init6 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:38:
[...]
Dus jij richt omgevingen in waar je geen rekening houd met piek belasting? Je manager is blij met jou op de maandag ochtend dan of niet?
Ik heb hier omgevingen staan die vaak niet boven de 10% uitkomen, het is bij ibood nou ook niet onverwacht een onverwachte piek: Ze weten exact wanneer een hunt begint en wanneer een doos voorbij komt. Piek belastingen zijn dus enorm goed te voorspellen en systemen zijn tegenwoordig schaalbaar. Het is niet een omgeving van bakker smit op de hoek, we spreken hier over een internationaal bedrijf.
De tijd van enkele bare metal bakken is voorbij, er zijn genoeg cloud en HA/HP oplossingen voorhanden tegenwoordig waarbij schaalbaarheid ook nog eens betaalbaar is. Zeker als je dit internationaal doet zoals ibood zie ik geen enkel probleem om een systeem bij te prikken om capaciteit te garanderen.
Je moet er alleen over nadenken, kennelijk maken ze dezelfde fout als jou?
Want? Ik heb deze en ben dik tevreden.sambalbaj schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:39:
Zyxels ook niet kopen!
Wat is t paymentnummer ideal rabo?Destralak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:34:
[...]
Nee, die klikt automatisch door als je op 'ik neem er een' klikt bij een product. Dan ga je direct naar iDeal. Althans, zo heb ik 'm veranderd dat ie zo werkt voor mezelf.
Ze hebben in ieder geval nginx-servers, die ze misschien als clouddienst bijhuren voor dit soort momenten.BLACKfm schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:41:
[...]
Jij koopt voor 10 duizenden euro's hardware in om een probleem op te lossen voor 5 minuten per hunt? Door de weeks gaat daar echt geen boeiende load overheen. Iedereen kijkt 1 of 2 keer en ze willen het hebben of niet.
Wellicht dat ze tijdelijk wat bijhuren ofzo, maar dan hebben ze het in ieder geval niet goed aangepakt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq