Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

[ Voor 9% gewijzigd door RickvN op 15-11-2012 12:58 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Met zo'n afgebeelde overhemd zou ik dat ook niet durven..pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:57:
Leuk bloesje! Hoef ik de deur helemaal niet meer uit.
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
⏩ PVOutput☀️
is gewoon een digitale kortingscode, ze zijn gek als ze verzendkostten naar mijn email gaan rekenenfranssie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:00:
wel geen verzendkosten eindelijk voor een bon, iets beter dan de vorige hunt?
ora et labora
[ Voor 30% gewijzigd door franssie op 15-11-2012 13:01 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Leverbaar vanaf €150,0 not bad.
⏩ PVOutput☀️
Is toch niet interessant.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:05:
De chat werkt bij mij niet ghrrr
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
niemand kan het topic meer stelen

ora et labora
Klopt, dan zijn ze uitverkocht.Muldert schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:08:
Ligt het aan mij of schieten aanbieden van 75% beschikbaar opeens naar 0?
dan worden ze overgeslagen en komen ze later nog een keer langsMuldert schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:08:
Ligt het aan mij of schieten aanbieden van 75% beschikbaar opeens naar 0?
al een versterker gekocht?masauri schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:09:
Jamo boxen met sub nu ook gekocht, ik ben een gelukkig man:-p
ora et labora
Ik had de Onkyo TX-616 op het oog maar was nog aant slapen omdak vannacht tot half 4 was opgebleven.
Had met men budget de 515 op het oog maar de 616 is ook nog een optie geworden nu;-)
De range begint pas bij 38 Hz, veel te hoog voor een Sub
Specs website Jamo
[ Voor 28% gewijzigd door Suicyder op 15-11-2012 13:14 ]
Misschien wil je er nog 1 kwijt? kan me trouwens niet voorstellen dat je er per ongeluk 2 koopt als iets 550 koststeppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:11:
die synology 2 in daaa pocket whooops
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Het is denk ik versie 2? En whooop als uiting van blijdschap?Rubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:13:
[...]
Misschien wil je er nog 1 kwijt? kan me trouwens niet voorstellen dat je er per ongeluk 2 koopt als iets 550 kost
Oh niet eens
[ Voor 10% gewijzigd door jfversluis op 15-11-2012 13:16 ]
⏩ PVOutput☀️
ik had er vernieuwing nodig voor thuis, de grote de anderen gaat naar familie toe,Rubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:13:
[...]
Misschien wil je er nog 1 kwijt? kan me trouwens niet voorstellen dat je er per ongeluk 2 koopt als iets 550 kost
die anderen grote zocht ik voor een klant toevallig dus dit is dubbel op verdien,.
sorry
He kerel, wat zeg je allemaal?steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:15:
[...]
ik had er vernieuwing nodig voor thuis, de grote de anderen gaat naar familie toe,
die anderen grote zocht ik voor een klant toevallig dus dit is dubbel op verdien,.
sorry
⏩ PVOutput☀️
Sorry is niet nodig, als je erop verdient is het alleen maar beter toch.steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:15:
[...]
ik had er vernieuwing nodig voor thuis, de grote de anderen gaat naar familie toe,
sorry
Verwacht toch niet dat Vriendin zo'n impulsaankoop waardeert
Ja dat probleem heb ik helaas ook..... Heb een persoonlijkheid te weinig.Sempy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:16:
Nadeel van Catan is dat je met 3 spelers moet zijn
ora et labora
scheelt dat ik het dubbel terug verdien,Rubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:17:
[...]
Sorry is niet nodig, als je erop verdient is het alleen maar beter toch.
Verwacht toch niet dat Vriendin zo'n impulsaankoop waardeert
Besteld!Destralak schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:18:
Mensen die van Catan houden moeten er snel bij zijn. We hebben alle sets in het hout, tegenwoordig worden ze alleen nog maar van plastic gemaakt.
⏩ PVOutput☀️
http://ibood.vxv.nl/ is evensnel als 1dagkoopjes, en heeft een directe link naar de pricewatchQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:21:
1dagskoopjes is sneller als gewone site van ibood.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
O.R.C. Black Bulls Rugby
⏩ PVOutput☀️
Front L/R 130 W/Ch (6 Ω, 1 kHz, 1% THD,
1 Channel Driven, IEC)
160 W/Ch
(6 Ω, 1 kHz, 1 Channel Driven, JEITA)
Center 130 W (6 Ω, 1 kHz, 1% THD,
1 Channel Driven, IEC)
160 W
Surround L/R 130 W/Ch (6 Ω, 1 kHz, 1% THD,
1 Channel Driven, IEC)
160 W/Ch
o... links + rechts = 1 channel driven... dus dat moet je door 2 delen
[ Voor 8% gewijzigd door sebasmeer op 15-11-2012 13:32 ]
idd maar 15%sambalbaj schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:28:
Onkyo TX-NR414, niet heel scherp bij mediamarkt al voor 269
weet niet wat je ermee van plan bent??Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:27:
Mwah, deze versterker geeft niet genoeg power.
discotheek
Zie dat ik vannacht de Quintezz lamp en een hoofdkussen gemist heb grrr
@RickvN: Stuur je zo ff een DM
Het is ook mogelijk dat ze er vanwege populariteit van het merk meer (misschien te veel) hebben ingekochtRoncom schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:29:
Lol, ik zat al te hopen op een mooie receiver. Maar het verbaasd met dat ie zo langzaam gaat...is het niks ofzo!?
⏩ PVOutput☀️
Top! Geeft niks. Ik heb ook "les"Thedr schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:30:
Nette prijs opzich voor de specs van die Onkyo. Als ik straks de ruimte heb komt er ook zoiets, met de eindtrappen van m'n NAD C370 voor de fronts, center en rears kan deze wel aan. Dan wel genoeg power als het goed is
Zie dat ik vannacht de Quintezz lamp en een hoofdkussen gemist heb grrr
@RickvN: Stuur je zo ff een DM
De wijzen komen uit het Oosten!
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
wellicht, maar je weet nooit wanneer.
ora et labora
Hou ibood facebook in de gaten voor gratis verzendkosten. https://www.facebook.com/iBoodNL?fref=ts
Elke coupon is 5x inwisselbaar maximaal. Er worden er 10 per dag weggegeven.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.