Ah. Even refreshen en er staat een NAS op mijn beeldscherm. Beter dan die zonnebril!
Kan je dat nog een keer doen en dat er dan een box staat?gwystyl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:59:
Ah. Even refreshen en er staat een NAS op mijn beeldscherm. Beter dan die zonnebril!
NAS is zonder HDD's.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Refreshen?? no need for thatgwystyl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:59:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ (zelfs een geluidje als er een nieuwe iBood is)
[ Voor 8% gewijzigd door Griffin op 15-11-2012 12:01 ]
Dit is toch ook een lege doos? En dan weet je nog wat je krijgt voor €200 ook.....Frank!in schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:00:
[...]
Kan je dat nog een keer doen en dat er dan een box staat?
Wat had je gedacht voor die prijs?
Ontopic, +-30 euro onder laagste online prijs. Leuk voor normale ibood, maar beetje weinig voor de hunt.
Ontopic, +-30 euro onder laagste online prijs. Leuk voor normale ibood, maar beetje weinig voor de hunt.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Haha leuk leesvoer voor tussendoor. En dat mensen daar nog steeds massaal intrappenShinascus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:58:
Haha wat kunnen ze hier toch onzin schrijven xD
http://www.vice.com/nl/re...e-jagen?utm_source=vicefb
Heb het meteen naar iedereen gestuurd waar ik af en toe zo'n mailtje van krijgguid0o schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:02:
[...]
Haha leuk leesvoer voor tussendoor. En dat mensen daar nog steeds massaal intrappen
@Quad niet echt gedaan dus
[ Voor 5% gewijzigd door Rick-Jan op 15-11-2012 12:08 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Vooral doen.Rick-Jan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:05:
[...]
Heb het meteen naar iedereen gestuurd waar ik af en toe zo'n mailtje van krijg

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze hadden beter wat ssd's in die server kunnen hangen want DUUUUURT LANG!
www.tweewoordennegenletters.nlShinascus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:07:
Ze hadden beter wat ssd's in die server kunnen hangen want DUUUUURT LANG!
Een echte energy saving NAS, zo zonder HDD's
Passen heel wat oordopjes en geurtjes in.
⏩ PVOutput☀️
wat een vlijm scherpe aanbieding toch weer
is dit nou een beetje een leuk messensetje? Of kan ik nog steeds beter wat losse messen kopen bij een speciaalzaak
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Hebben we trouwens kans op een GoPro? hero 2 of 3 wel te verstaan..
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Weer een messenset? Ik laat mijn messen en scharen al jarenlang slijpen door vriendelijke zigeuners die langs de deur komen. Betaal dan gewoon een vaste prijs per geslepen cm
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Messenset, goedgekeurd door Badr Hari.
⏩ PVOutput☀️
Lekker vrij vandaag (: Al moet ik wel tentamens leren...
Ligt aan de kwaliteit messen die je wilt. Voor een non chef en thuis gebruik is zoiets wel goed hoor. Maar je moet ze wel scherp houden.Rubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:12:
is dit nou een beetje een leuk messensetje? Of kan ik nog steeds beter wat losse messen kopen bij een speciaalzaak
(bij een messenboer kosten goede messen veel meer
Dat wordt niks.Marijn100 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:19:
Lekker vrij vandaag (: Al moet ik wel tentamens leren...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Voor de zekerheid ook maar ingelogd met mn telefoon op ibood voor de kleine plas pauzes
Zit hier lekker met een temperatuur van +- 15 graden op mijn kamer
⏩ PVOutput☀️
Wachten op een kachel ibood dan, zat er voorgaande keren ook wel eens tussenQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:26:
Zit hier lekker met een temperatuur van +- 15 graden op mijn kamer
Tsja, nutteloos als het raam open is om de boel te laten luchten
.
⏩ PVOutput☀️
Lekker in de trant van de afgelopen 2 hunts:
Weer een en al zooi
Weer een en al zooi

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Dekbed om je heen dan maar? De overtrek kan je vast bestellen...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hey boys, niet bedoeling om stil te zijn
⏩ PVOutput☀️
Meh, Dell Inspiron 17R SE is een betere koop!
⏩ PVOutput☀️
BTO is echt

⏩ PVOutput☀️
Dat weten jij en ik (en wat andere tweakers hier) maar de rest van iBood niet.
Alhoewel gezien de snelheid is het of pauze overal of iedereen weet toch dat het net niet is.
Alhoewel gezien de snelheid is het of pauze overal of iedereen weet toch dat het net niet is.
[ Voor 39% gewijzigd door Rubman op 15-11-2012 12:36 ]
Nou die kiezen meestal voor een Dell, Asus of zelfs een Acer.Rubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:36:
dat weten jij en ik (en wat andere tweakers hier) maar de rest van iBood niet
⏩ PVOutput☀️
Ik snap sowieso de functie van een 17 inch laptop niet. Kan niet echt zeggen dat je dan nog mobiel bent.
Lol, op 1dagskoopjes chat dikke flamewar Linux vs windows .
⏩ PVOutput☀️
Mijn XXODD loopt ook al 3 jaar als een zonnetje..Qon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:36:
Moet eerlijk bekennen dat ik uitermate tevreden ben met mijn clevo...
Waar is BTO nu weer een afreksel van dan? ook weer dell, een soort van doorstart van xxodd?
XXODD , BTO is allemaal Clevo rebrand.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Verkopen Compal barebones, volgens mij geen spin off van iets. Heb zelf een laptop direct van Compal en ben niet ontevreden. Voor €500 een jaar geleden de nieuwste SB i7, kan niet tippen aan een MacBook qua kwaliteit, maar hij doet the job...Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:38:
[...]
Mijn XXODD loopt ook al 3 jaar als een zonnetje..
Waar is BTO nu weer een afreksel van dan? ook weer dell, een soort van doorstart van xxodd?
Geen idee, de mijne komt van mitracom. Gewoon geen merk, maar wel dikke prestaties.Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:38:
[...]
Mijn XXODD loopt ook al 3 jaar als een zonnetje..
Snijplankjes
⏩ PVOutput☀️
Die dingen zijn veelte klein. ik heb ze ook met ronde randen, hopelijk komen ze een maatje groter ook nog.
Na de messenset nu de bijbehorende afgezaagde snijplanken!
Die staan al minimaal 3 jaar lang elke decemberperiode in de aanbieding
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Nou die snijplankjes zijn wel gewild... Zie de voorraad toch redelijk snel zakken
Het is gewoon voor andere doeleinden. In de trein is dat inderdaad niet makkelijk. Maar als voorbeeld; mijn ouders hebben een laptop die ze heel vaak gebruiken maar nooit ergens mee naar toe nemen. Dat ding staat vaak op de keukentafel bijvoorbeeld. Dan is 17" weer wel lekkerder dan 15" (of kleiner)..Frank!in schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:37:
Ik snap sowieso de functie van een 17 inch laptop niet. Kan niet echt zeggen dat je dan nog mobiel bent.
hahaha staat ook best gift of 2008 xDJoarie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:41:
Na de messenset nu de bijbehorende afgezaagde snijplanken!

⏩ PVOutput☀️
Wel interessant dat de laptop verkocht is..
Ja voor meer dan dat ik hem op internet vondNoenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:42:
Wel interessant dat de laptop verkocht is..
Heb de vierkante met andere houder (dichte) al tijdje staan en bevallen wel prima.
Als hobby thuiskok wel prettig om meerdere planken te hebben voor verschillende producten. (alleen jammer dat er geen apart kip plankje bij zit
Edit: Heb hem trouwens wel goedkoper bij acties gezien, dit is beetje de standaardprijs.
Die van mij waren toen in goeie actie iets van 12 euro.
Als hobby thuiskok wel prettig om meerdere planken te hebben voor verschillende producten. (alleen jammer dat er geen apart kip plankje bij zit
Edit: Heb hem trouwens wel goedkoper bij acties gezien, dit is beetje de standaardprijs.
Die van mij waren toen in goeie actie iets van 12 euro.
[ Voor 24% gewijzigd door Rubman op 15-11-2012 12:44 ]
Alsof iedereen zo 1,2,3 achter het scherm even een laptop van € 1000 gaat aanschaffen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Die snijplankjes heb je toch ook voor 1 euro bij de action? Wat is hier speciaal aan? Of mis ik iets...
Ja, maar dit is Special Edition, Design snijplankenFreakNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:44:
Die snijplankjes heb je toch ook voor 1 euro bij de action? Wat is hier speciaal aan? Of mis ik iets...
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Er zit een merkje op ter waarde van het gedeelte > 1 euro.FreakNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:44:
het idee van de set is dat je voor elk soort zn eigen plank heeft, dus brood niet op een vis/vlees plank
ora et labora
Wordt je eten daar lekkerder van dan? 
En hierboven, ook bij de action hebben ze dat hoor:
En hierboven, ook bij de action hebben ze dat hoor:

[ Voor 60% gewijzigd door FreakNL op 15-11-2012 12:46 ]
Deze staan gewoon wat mooier in de keuken als je wilt laten zien dat je van koken houd
Dat hebben wij thuis opgelost met 3 snijplankjes van 1,- van de Xenos.mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:45:
het idee van de set is dat je voor elk soort zn eigen plank heeft, dus brood niet op een vis/vlees plank
nee, maar gewoon omdat het kan 
voor de smetvrees mensen
voor de smetvrees mensen
ora et labora
Samen met messenset en de braadpannen/wokpan moet je een eind komen.
⏩ PVOutput☀️
Is die witte plank voor brood? Ik kan dat icoontje niet goed zien. Zie er eerder een kwal in.
Gekookt etenVisophetdroge schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:46:
Is die witte plank voor brood? Ik kan dat icoontje niet goed zien. Zie er eerder een kwal in.
Die witte is de snijplank voor het zout.
[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 15-11-2012 12:48 ]
is voor warme producten (dus voor dingen die al in de oven/pan gezeten hebben en dan gesneden worden)
Ik gebruik hem voor kip
Ik gebruik hem voor kip
ik vind het op een soepkom lijken.
maar wiede# gebruikt daar een snijplank voor
ora et labora
Oma's die zelf soep maken..mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:47:
ik vind het op een soepkom lijken.
Nou dat is meestal van groente dus dan gebruik je de groene plank he
Vind het op een koffie kopje lijken, misschien ipv suiker fijn snijden, de melkpoeder (lees: Voor ekte ekte junks coke snijden). Best kut als dat tussen je kip zit.
ik denk dat het antwoord al gegeven is.
ora et labora
Maar wat nou als je kippensoep maakt?soulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:49:
[...]
Nou dat is meestal van groente dus dan gebruik je de groene plank he
Poepbacterie.
⏩ PVOutput☀️
Hoho, was in 2008 wel 'gift of the year' he! En vroeger was alles beter, dus deze snijplanken ook ;-)
Ik vind een witte plank voor de coke geen handig idee...RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:49:
Vind het op een koffie kopje lijken, misschien ipv suiker fijn snijden, de melkpoeder (lees: Voor ekte ekte junks coke snijden). Best kut als dat tussen je kip zit.
Daar is deze set niet voor bedoeld!
Tuurlijk wel, als je het niet goed meer kan zien gewoon opsnuivenVisophetdroge schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:50:
[...]
Ik vind een witte plank voor de coke geen handig idee...
⏩ PVOutput☀️
Je ziet op het voorbeeld al een ei liggen op de witte plank :-) Moelijk he!
Okay genoeg over deze plankjes.. Neeeeext...
/edit
alweer een NAS?
/edit
alweer een NAS?

[ Voor 25% gewijzigd door FreakNL op 15-11-2012 12:51 ]
Ik heb ze ook staan (alleen dan met zilverkleurigomhulsel tot boven aan). Ik heb ze gekregen en het werkt best leuk. En staat ook nog eens leuk op het aanrecht.
En nu de volgende actie,
Synology... precies wat ik zocht. Alleen niet zn grote
En nu de volgende actie,
Synology... precies wat ik zocht. Alleen niet zn grote
Weer een NAS!
NASje..
2 stuks zelfs
⏩ PVOutput☀️
Zonder HDD's zo te zien, anders zeer mooie aanbieding
dit is wel een goeie aanbieding, de snelste 2 bay nas met uitbreidings module
Misschien leuke opberghouder voor de snijplankjes, die 5 bay.
⏩ PVOutput☀️
Deze is wel een stuk beter dan de N4xxx van net.
Kosten via normale kanalen zo'n 780,- bij elkaar.
⏩ PVOutput☀️
ANNA-NAS

ora et labora
iemand die alleen de ds712+ zoekt?
Leuk houd je de 2-bay en verkoop je de uitbreiding heb je je geld al voor de helft weer terug
Oftewel, we hebben een eerste echte goede deal van de dag te pakken?Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:53:
Kosten via normale kanalen zo'n 780,- bij elkaar.
Ik tegen een redelijke prijs uiteraardde_marvin schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:54:
iemand die alleen de ds712+ zoekt?
Dat waren de Jamo's 605Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:54:
[...]
Oftewel, we hebben een eerste echte goede deal van de dag te pakken?
⏩ PVOutput☀️
leuk als je m doorverkoopt, maar moet je wel iemand hebben die m wil kopen.
wie de# geeft er nu 700 euro uit aan een nas zonder harde schijven :x
wie de# geeft er nu 700 euro uit aan een nas zonder harde schijven :x
ora et labora
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.