DIT IS EEN MOOIE AANBIEDING! nice
€45,- goedkoper
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Yep, jammer dat ik al een DS210 heb staan
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dit is de 3de al vandaag..Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:36:
Elke coupon is 5x inwisselbaar maximaal. Er worden er 10 per dag weggegeven.
Om de 2 uur een nieuwe code.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Opnieuw gecertificeerd als nieuw
Toch maar niet dan?
Toch maar niet dan?
⏩ PVOutput☀️
Leuke NAS, maar wil een zwarte (pff ik ben best kieskeurig)
Ai... laat maar danQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:38:
Toch maar niet dan?

Nee, kieskleurigGriffin schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:39:
Leuke NAS, maar wil een zwarte (pff ik ben best kieskeurig)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:38:
Toch maar niet dan?

Nas gekocht
.
Heb al een DS212J, nu 2. Mooi 1 voor thuis en op kantoor, kunnen ze syncen met elkaar.
Heb al een DS212J, nu 2. Mooi 1 voor thuis en op kantoor, kunnen ze syncen met elkaar.
De waarden die ze opgeven zijn zelfs maar gemeten over 1 kanaalNoepZor schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:33:
Die Onkyo trekt 400 watt uit het net, incl omvormverliezen en efficientie van de versterker ligt het gecombineerde vermogen van alle kanalen lager. Die 130 watt haal je maar over 2 kanalen.

Maar juist daarom zet ik er dus graag m'n C370 achter voor de fronts; die halen hun 2x120W met gemak :y
Dit geintje flikken ze wel vaker. Maar bij de power tools staat het er altijd duidelijk bij, "refurbished" in de titelQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:38:
Toch maar niet dan?
Een refurbished modelNomad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:39:
Nas gekocht.
⏩ PVOutput☀️
Een SM bankje..
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Refurbished workmate, haha mooie verhalen over gelezen van Hunt September
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ach, ik meen dat het nasjes zijn waarvan de dozen beschadigd waren en terug gestuurd zijn. Ze worden dan gecontroleerd op beschadigingen, zo niet -> gecertificeerd als nieuw.Micr0mega schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:40:
[...]
Dit geintje flikken ze wel vaker. Maar bij de power tools staat het er altijd duidelijk bij, "refurbished" in de titel
Dat is het denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Die workmate, vorige keer zaten ze onder de roest of kapot. Ze kwamen btw al in elkaar gezet aan
.
⏩ PVOutput☀️
En toch zijn alle bankjes verkocht.
ja, net als met de nas hadden de mensen niet meteen door dat het refurbished was?
G*dver, dit is de tweede keer dat ik die workmate net mis loop, de vorige hunt ook al. Ik had de bestelpagina voor mijn neus, klik op betalen en krijg een popup dat ie uitverkocht is.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Genoeg randdebielen in Nederland dus
Soms heb je mazzel met refub omdat er alleen maar een nieuw doosje omheengedaan is
En ja, soms heb je pech en is het al een gebruikt product. Gelukkig kan je het altijd terugsturen!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Als de NAS niet naar wens is krijgen ze hem gewoon weer terug
. Online koop wet op afstand blijft wel gelden. Een beschadigde doos doe ik niet moeilijk over daarentegen .
Oh, als ik dit zo lees dan is het niet zo erg dat ik hem gemist heb.Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:41:
Die workmate, vorige keer zaten ze onder de roest of kapot. Ze kwamen btw al in elkaar gezet aan.
hier kan ik mij moeder nou nog is een plezier mee doen
Ga je ook zelf stofzuigen dan?steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:44:
hier kan ik mij moeder nou nog is een plezier mee doen
Is er btw een kans dat er een monitor voorbij komt of beperkt het zich alleen maar tot televisies?
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Even mijn glazen bol erbij pakken. moment ...geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:45:
Is er btw een kans dat er een monitor voorbij komt of beperkt het zich alleen maar tot televisies?
AFgeloen nacht een 23" IPS monitor van LG voor 119,-
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben in het verleden in ieder geval wel monitoren gehad. Van Acer meen ik.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:45:
Dus het zou zo maar kunnen.
Dat is niveau van gemiddels praten de mensen.Neodymium schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:45:
Ultra silent ghe ghe 74dB is niet echt stil; deed me denken aan dit filmpje
YouTube: Fogo 1m 74 db
⏩ PVOutput☀️
DuoPack ZyXEL (of verwanten producten) + ITV is geen goede combo.. kan ik jullie uit ervaring vertellen..
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 15-11-2012 13:48 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Achja, ik gaat even wat behang verwijderen, niet veel bijzonders momenteel.
⏩ PVOutput☀️
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze hooguit een snelheid van 10mbps halen
Megabit of megabyte? Ik heb ooit van die dingen van konig gekocht, werkt prima en zijn niet aan vervanging toe.chappie112 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:49:
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze hooguit een snelheid van 10mbps halen
is een B merk volgens mij jah..wvkreg schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:50:
Netgear set Xav5501 haalt echt 200Mbps max, is 500Mbps set
Zyxel is B merk?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Voor dat geld kan je beter kabels gaan trekken.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik hoop eigenlijk nog op een leuke koptelefoon en een nexus apparaat, maar ik ben bang dat die sowieso niet voorbij komen.
Megabit, en dat was van de begane grond naar de 1ste verdieping. dus het is niet dat het een gigantische afstand moest afleggen.pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:49:
[...]
Megabit of megabyte? Ik heb ooit van die dingen van konig gekocht, werkt prima en zijn niet aan vervanging toe.
verder heb ik ook gewoon een download speed van 60Megabit
hoe zagen jullie dat refurb was?Cartman! schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:55:
Refurb of niet, ik had graag zo'n NAS gekocht
Hoe duur was de jamo 210?
En kan ik van iemand overkopen?
En kan ik van iemand overkopen?
Zal wel een flink topic worden dit... een hunt van 2 dagen weer, 250 pagina's? :-)
Niet titel, maar de beschrijving.
⏩ PVOutput☀️
met een hamer past allesgeldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:57:
Past deze op een playstation 4?
ora et labora
Nee, alleen op een 3 en een 5.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:57:
weet jij hoe de ps4 eruit gaat zien dan? glazenbol?geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:57:
hahha
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 15-11-2012 13:58 ]
Die glazen bol ben ik nog aan het zoeken.spartacusNLD schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:58:
[...]
weet jij hoe de ps4 eruit gaat zien dan? glazenbol?

mijn 2de bestelling deze ibood ,het is ongelovelijk
Als ze slim zijn, zetten ze die pas aan het eind in de verkoop, anders weet iedereen wat er komen gaat
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
wacht nog steeds op een box of een Ereader
Volgens horen zeggen wel in de box van 100 niet die van 50
box confirmed!!
Balen. Wilde dat fileermes bestellen maar ging wat mis tijdens het betalen. Iemand die er alsnog vanaf wil, neem even contact met me op
ff offtopic kan het nergens anders snel vinden en miss weet iemand hier het 
Hoevaak mag ik een licentie van dreamspark gebruiken?
hapgeldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:02:
ff offtopic kan het nergens anders snel vinden en miss weet iemand hier het
totdat er staat "licentie is al in gebruik* hap hap
ora et labora
Kunstof rommel voor in de keuken, ik skip deze.
Was eigenlijk best een serieus vraag
, wil hem namelijk gebruiken op me pc en in vm op me macbook.
Hmm, tempting aangezien we al 2 van die dingen hebben en de keukenla wel leeggeruimd mag worden zodat het weer overzichtelijk wordt.
Misschien moet je het dan in het win8 topic vragen?geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:04:
Was eigenlijk best een serieus vraag, wil hem namelijk gebruiken op me pc en in vm op me macbook.
Kan jij dat voor mij doensoulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:05:
[...]
Misschien moet je het dan in het win8 topic vragen?
Behalve dat net niet indereen in de makro kan komen, al scheelt het niet heel veel.alki schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:05:
Deze kost bij de makro ook 29,95 incl btw. Dus niet echt een aanbieding
hmm ik heb er volgens mij 35 euro voor betaald maar dat was geen aanbieding.alki schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:05:
Deze kost bij de makro ook 29,95 incl btw. Dus niet echt een aanbieding
Mooi, ik heb jullie weer geholpen. Deze kan ik eventueel ook nog wel met Sinterklaas weggeven
Vroeger was het beperkt, nu toch niet meer? Of vergis ik me nu weer eens?Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:06:
[...]
Behalve dat net niet indereen in de makro kan komen, al scheelt het niet heel veel.
Maargoed, half Nederland heeft toch zo'n kaartje?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Jep, ik ookATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:08:
Maargoed, half Nederland heeft toch zo'n kaartje?
Iedereen die ik ken met een pasje leent em gewoon uit. aka, bijna iedereen kan er wel in komen.wsitedesign schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:07:
[...]
Vroeger was het beperkt, nu toch niet meer? Of vergis ik me nu weer eens?
iig 75 % van de tokkies als ik het soms wel eens bekijk.
Moet je nog wel zo'n vestiging binnen een straal van 30 km hebben zitten wil het uitkomen met brandstofkosten
Btw is de makro wel duurder dan een andere winkel een klein voorbeeldje 64GB samsung 830 ssd voor 125 euro.
nu hoef je je niet meer te legitimeren, gewoon pas scannen & in.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
luchtje, in de herhaling
ora et labora
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.