Vind Makro eigenlijk overrated en vaak lang niet zo goedkoop.
Niet per definitie waar, je moet gewoon ontzettend goed op de hoogte zijn van de prijzen, dan wil het nog wel eens positief uitvallen. oa kerstpakketten na kerst voor een 10tje etc.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:09:
Btw is de makro wel duurder dan een andere winkel een klein voorbeeldje 64GB samsung 830 ssd voor 125 euro.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Metro daarentegensambalbaj schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:10:
Vind Makro eigenlijk overrated en vaak lang niet zo goedkoop.
2kg Kasserrib voor € 11

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
99% van de gevallen is het niet goedkoper, alleen het is makkelijk dat je alles kan kopen.
ahahahahahah heerlijk
Maar je kan niet naar de metro met een makro pas.
makro is kopen in grote getallen en dan maakt het goedkoper
O.R.C. Black Bulls Rugby
Meestal zijn alleen de winstpakkers interessant...
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Toch wel! Met je Macro pas kan je bij de Metro een dagpas krijgen.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:12:
Maar je kan niet naar de metro met een makro pas.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
DEZE PANNEN NIET DOEN!!!!!!
Heb ze in een andere ibood gekocht en binnen 4 weken geel en niet meer anti aanbak (het tegenovergestelde juist)
Nog steeds nooit bericht terug van iBood over garantie en terugname van een ondeugdelijk product.
ERG SLECHTE PANNEN!!
Heb ze in een andere ibood gekocht en binnen 4 weken geel en niet meer anti aanbak (het tegenovergestelde juist)
Nog steeds nooit bericht terug van iBood over garantie en terugname van een ondeugdelijk product.
ERG SLECHTE PANNEN!!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ze luisteren niet naar je, hij gaat snelllllRubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:17:
ERG SLECHTE PANNEN!!
Dank voor de waarschuwing
Ja heb natuurlijk ook alleen impact hier he.
en wil uiteraard zo veel mogelijk schade voorkomen door het kenbaar te maken.
en wil uiteraard zo veel mogelijk schade voorkomen door het kenbaar te maken.
[ Voor 47% gewijzigd door Rubman op 15-11-2012 14:19 ]
panne dusRubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:17:
ERG SLECHTE PANNEN!!
ora et labora
Valt wel mee. Ik heb ze ook, wit blijven ze niet lang, maar de anti-aanbak zit er nog wel degelijk in (heb ze al zeker 3 maanden)
Das maar goed ook, anders blijft deze uren hangenRubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:19:
Ja heb natuurlijk ook alleen impact hier he.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Verwijderd
iBOOD.com B.V. | Contactweg 159-2 | 1014 BJ | AMSTERDAMRubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:17:
ERG SLECHTE PANNEN!!
Volgens mij kan je daar wel wat leuks met die pannen doen
Slechte ideeen heb jij, Ricardo ;-)
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ach heb ondertussen al een WMF setje en gebruik ze dus niet meer.
Heb ze nog wel liggen dus de tip word zeker in behandeling genomen
Heb ze nog wel liggen dus de tip word zeker in behandeling genomen
Ah, misschien wel nog in Nederland dangeldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:08:
Jup je vergist je.
"doet jouw gasten versteld staan"
Ik denk dat mijn gasten mompelen 'geinig'.
relluuuhVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:20:
[...]
iBOOD.com B.V. | Contactweg 159-2 | 1014 BJ | AMSTERDAM

ora et labora
Contact opnemen via de Contactweg. Dat klinkt logisch inderdaadVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:20:
[...]
iBOOD.com B.V. | Contactweg 159-2 | 1014 BJ | AMSTERDAM
contact weg.ATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:22:
[...]
Contact opnemen via de Contactweg. Dat klinkt logisch inderdaad
srry ben flauw vandaag
ora et labora
Gelukkig is dit bij mijn werk in de buurt, binnenkort in de pauze maar eens langs om een eitje te (aan)bakken.
'Leg behalve je vriendin nu ook je drank aan de ketting'Melkunie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:22:
"doet jouw gasten versteld staan"
Ik reed laatst een tunnel in terwijl ik mobiel aan het bellen was (handsfree natuurlijk).
Halverwege viel het contact weg...
MOEAHahahahahaa
hahh
aha
.......
MOEAHahahahahaa
hahh
aha
.......
jfversluis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:23:
[...]
'Leg behalve je vriendin nu ook je drank aan de ketting'

Zit op de.bus te wachten, jammer dat ik juist contact heb nu. Bedroevend niveau, kuch.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Waarom staat De Magic Chain Wine Holder niet op de pricewatch van Tweakers?
Smultie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:23:
Ik reed laatst een tunnel in terwijl ik mobiel aan het bellen was (handsfree natuurlijk).
MOEAHahahahahaa
hahh
aha
.......

heey een rugtas. nu in een andere kleur
ora et labora
Rugzak, die had ik zelf nog gemist, zucht
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Mijn motto bij het kopen van buitensport-spul is "no nomad". Deze gaat dus ook voorbij...
Stop je daar een nep portemonnee en mission complete.sambalbaj schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:27:
handig zo'n rits in het midden precies op zakkenrollers hoogte
lolRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:28:
[...]
Stop je daar een nep portemonnee en mission complete.
Smultie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:23:
MOEAHahahahahaa
hahh
aha
.......

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
of een granaat en bind er een touwtje aan.RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:28:
[...]
Stop je daar een nep portemonnee en mission complete.
ora et labora
Het was ook echt gewoon niet grappig

Beetje jammer dat het niet was gebeurt op de Halfweg.
I know! Was ook de bedoeling overigens, missie geslaagd!White_Collar schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:29:
[...]
Het was ook echt gewoon niet grappig
Deze is een lintje waard.Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:29:
Beetje jammer dat het niet was gebeurt op de Halfweg.
Sorry, moest er gewoon uit.
Wat wel weer grappig is: 3X 2m HDMI kabels normaal 60 euro? haha wat grap
hdmi kabelzzz
ora et labora
Halfweg de Contact-weg dus...soulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:30:
waar gaat dit heen?
sambalbaj schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:31:
aan de kabelweg dan
ora et labora
mischien zijn ze door elven in elkaar gezetWhite_Collar schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:31:
Wat wel weer grappig is: 3X 2m HDMI kabels normaal 60 euro? haha wat grap
Zonder dollen, zijn dit goede kabels, of is dit namaakmeuk?
In deze kabels zitten halverwege extra contacten om een tweede tv aan te sluiten..
elke hmdi kabel van 2m lang is goedNoenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:32:
Zonder dollen, zijn dit goede kabels, of is dit namaakmeuk?
met verzendkosten erbij geen goede deal meerFrank!in schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:32:
Geen slecht prijs voor 3 kabels
ora et labora
kan niet andersthedon46 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:31:
[...]
mischien zijn ze door elven in elkaar gezet
Echte, gevalaniseerdegoudeuhbeklonk'nhdmisuperkabel topicmrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:31:
hdmi kabelzzz
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Doe geen moeite, ga naar de action (beste uit de test). Heb ze thuis ook.
Toch staat die kabel op bijv. bol voor 12,95 per stuk, maar goed 60 euro haal je niet. Dus je krijgt er nu 3 voor de prijs van 1.
kabels zijn kabels, zolang het geen analoog signaal is
UPC zit ook aan de Contactweg, dacht ik.
Toch niet! En UPC zou best eens aan de kabelweg kunnen zitten, ja.
Toch niet! En UPC zou best eens aan de kabelweg kunnen zitten, ja.
[ Voor 49% gewijzigd door Visophetdroge op 15-11-2012 14:35 ]
'tGelepannewegVisophetdroge schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:34:
UPC zit ook aan de Contactweg, dacht ik.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
UPC zit om de hoek, aan de signaalweg.
wie zit er aan de trekweg dan?
Uganda People's Congress?RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:34:
UPC zit om de hoek, aan de signaalweg.
ora et labora
Kim Hollandsteppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:35:
wie zit er aan de trekweg dan?
Sempy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:35:
nog even en dan zijn de kabelsweg
ora et labora
Waarschijnlijk een dvd-boxgreen-tea schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:36:
Nu komt de box ik voel het!
Erm......green-tea schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:36:
Nu komt de box ik voel het!
Huh, een hunt?
Box al geweest? Of doen we daar niet meer aan... Zoals afgelopen keren.
Grrr alweer een pan
Is iets voor me vriendin dan branden ze misschien een keer niet aan
2x alhostler schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:37:
Huh, een hunt?
er zijn al 2boxen geweesthostler schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:37:
Huh, een hunt?
panne-koek ...koek-enpan....pannekoekenpan
ora et labora
Als je dit aan Badr Hari geeft, heb je wel een box. niet grappig
too soonRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:38:
En Kim Holland.
Nou, ik vind dat wel grappig! En als je niet uitkijkt...RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:38:
Die Green pans zijn wel goed. Heb er een.
Heeft iemand nog een verzend coupon?
Heeft iemand nog een verzend coupon?
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.