"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
3IZJG39T ?ATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:39:
Die Green pans zijn wel goed. Heb er een.
Heeft iemand nog een verzend coupon?
Via IBood wel eens een keer een emailtje gehad of je stunt wilde vliegen. Heb bedankt.RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:39:
Heb je Estelle voor een nachie?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
⏩ PVOutput☀️
IK HEB 1 MILJOEN GEWONNEN OP JOETOEPWhite_Collar schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:40:
Zou je die pannenkoek er ook bij krijgen?
ja er staat toch, pannenkoek en panWhite_Collar schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:40:
Zou je die pannenkoek er ook bij krijgen?
Stuk, helaas
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
En als er een box komt vol op de rem gaan en dan pielen met je touchscreen om de box te bemachtigen? Werkt vast goedRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:42:
Dadelijk ff naar huis fietsen. De vorige x de hunt gevolgd tijdens het fietsen. Vanmiddag ook nog naar de kapper... Gewoon laptop meenemen.
soulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:41:
[...]
ja er staat toch, pannenkoek en pan
Ik zie gat in de markt voor een app.hostler schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:42:
[...]
En als er een box komt vol op de rem gaan en dan pielen met je touchscreen om de box te bemachtigen? Werkt vast goed
jij ook al?!?!?!?
Breek geen arm en beland niet in een sloot, tenzij je blondt bent natuurlijk.RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:42:
De vorige x de hunt gevolgd tijdens het fietsen.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Het meest kansloze nu is: Ik weet.mn gebruikersnaam niet, dus kan eigenlijk nog niks kopen ook. Hahaha, falend.jfversluis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:43:
[...]
Ik zie gat in de markt voor een app.
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
FTFYhostler schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:44:
Ik vind zo'n living colors lamp wel prijzig maar deze prijs is nog al vet![]()
![]()
⏩ PVOutput☀️
Zeker,VincentVega schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:45:
de verwachte levertijd van de Greenpan is 29 november 2012, kan het nog langer!
de zyxel lan adapters waren 30 november
[ Voor 66% gewijzigd door logray op 15-11-2012 14:46 ]
ong allemaal zoVincentVega schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:45:
Heb een leuke aankoop menskes
Beetje laat is het wel, maar wel besteld. Heb er al een, en dat is mijn favo koekenpan. 2e kan geen kwaadVincentVega schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:45:
Dank, maar had intussen al besteld.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Nee, nooit doen.dreamless schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:47:
Is het echt de moeite om meteen een box te komen als die voorbij komt?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Nee, goed over nadenken terwijl ik hem bestel.dreamless schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:47:
Is het echt de moeite om meteen een box te komen als die voorbij komt?
BADR! Pak je kans!! Een voor jou, een voor Estelle!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Is dit niet meer iets voor Robert M.?Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:49:
Duo Pack slaapzakken.
BADR! Pak je kans!! Een voor jou, een voor Estelle!

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Nah, zijn zak heeft weinig geslapen de afgelopen jaren...
Die heeft genoeg aan een zak.
⏩ PVOutput☀️
Ze staan wel in de geschiedenis op die site. Wat wil je precies weten dan? Op die sites wordt nooit gemeld wat er nou precies in zit, want dat kan per box verschillen.venneke schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:51:
Worden de boxen niet in het productforum gezet? Kan ze namelijk niet vinden op 1dagkoopjes..
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Stichting Martijn dan maar?
Ja.VincentVega schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:45:
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

FTFY????
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Moet dus helaas weg, hopelijk duurt de storing niet te lang.
⏩ PVOutput☀️
Maar wel leuk dat er deze hunt in ieder geval wél een box is.
//edit
En om 1u06 ook al die van €45!

[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 15-11-2012 14:56 ]
ora et labora
Zijn die nog niet voorzien van A label?pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:02:
En besteld, met twee kinderen in huis gaan die batterijen heel hard.
\mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:02:
dooie boel hier. 1dk chat is hilarish. wat een annanas wel niet losmaakt bij mensen
1dk chat?
Nog niet, working on that bro.jfversluis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:02:
[...]
Zijn die nog niet voorzien van A label?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ en dan de chat. Ik vind hem kansloos.
dat is het ookRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:04:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ en dan de chat. Ik vind hem kansloos.
O.R.C. Black Bulls Rugby
geniaal toch
ora et labora
Niet met Eneloops!Visophetdroge schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:03:
Ook besteld, ik ben helemaal afgestapt van oplaadbare batterijen. Je grijpt altijd mis.
Ook bij autoreset?RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:06:
Moet ik morgen werken, wil ik mijn rit voorbereiden, ligt de site eruit. Jeuw. Ben wel benieuwd welke auto's ik mag rijden :-D
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Herkenbaar, ik ben daar ook wel wat klaar mee. Ik heb een hele zooi GP-batterijen liggen,maar altijd als je ze nodig hebt dan moet je een uur wachten omdat ze dan weer leeg zijn.Visophetdroge schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:03:
Ook besteld, ik ben helemaal afgestapt van oplaadbare batterijen. Je grijpt altijd mis.

Met Tele2, Xbox360, Mediaplayer en Home Cinema set heb ik dus minimaal 4 hdmi ingangen nodig?
En dan 1 hdmi out van receiver naar tv?
Klopt het dan dus dat het beeld van de eerste 4 apparaten ook via de receiver naar de tv door wordt gestuurd of moet je die apparaten dan ook nog rechtstreeks op de tv aansluiten?
Ik begrijp nou niet zo goed of je alle apparaten op de tv aansluit en dat het geluid dan via de tv en receiver geregeld wordt of andersom dat het geluid en beeld van de receiver naar de tv wordt gestuurd..

Oplossing: geen kinderen nemenpven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:07:
[...]
Herkenbaar, ik ben daar ook wel wat klaar mee. Ik heb een hele zooi GP-batterijen liggen,maar altijd als je ze nodig hebt dan moet je een uur wachten omdat ze dan weer leeg zijn.En oplaadbare batterijen in kinderspeelgoed is ruk, want die zijn altijd leeg net als ze ermee willen spelen. Het gevolg:
alles op receiver en die stuurt het door naar TV klaar.Roncom schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:08:
Ik zit te azen op een receiver en zit even te denken hoeveel hdmi poorten ik minimaal nodig heb.
Met Tele2, Xbox360, Mediaplayer en Home Cinema set heb ik dus minimaal 4 hdmi ingangen nodig?
En dan 1 hdmi out van receiver naar tv?
Klopt het dan dus dat het beeld van de eerste 4 apparaten ook via de receiver naar de tv door wordt gestuurd of moet je die apparaten dan ook nog rechtstreeks op de tv aansluiten?
Ik begrijp nou niet zo goed of je alle apparaten op de tv aansluit en dat het geluid dan via de tv en receiver geregeld wordt of andersom dat het geluid en beeld van de receiver naar de tv wordt gestuurd..
Dit gaat als je een beetje knappe receiver hebt allemaal goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 15-11-2012 15:10 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
AhRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:08:
[...]
Easyway.
hahaha, ik ga stuk! http://www.skoften.net/in...n_dak_op_een_bal_springen
Auw.
Thanks, duidelijkRubman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:09:
[...]
alles op receiver en die stuurt het door naar TV klaar.
Dit gaat als je een beetje knappe receiver hebt allemaal goed.
Dank voor het aanbod, maar ik probeer het zo gewoon nog ff als ze er nog zijn, en anders komen ze misschien later vandaag nog wel weer langs...Rick-Jan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:07:
anders bestel ik hem wel voor je gwystyl als je hem heel graag wilt?
edit: en gelukt. Blijkbaaar lang genoeg gewacht om de vorige sessie af te sluiten. Dit was mijn tweede bestelling vandaag, betaal ik dan 1 of 2x verzendkosten?
[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 15-11-2012 15:18 ]
daar kies je voor?
ora et labora
VrouwenRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:10:
Niet klikken als er meekijkers zijn, wel leuk tijdvermaak! http://www.skoften.net/index/gallery/billen_kiekjes_31

Te laat ...
Dat is zeldzaam. Daarbij zijn ze iets te jong voor dingen als Monopoly.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.