/offtopic Kinderen krijg je enzo. Geneuzel van sentimentele ouders... Beter krijgt iedereen minder kinderen, er zijn al veel te veel mensen op aarde...
Duplo/lego is niet zeldzaam?pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:11:
[...]
Dat is zeldzaam. Daarbij zijn ze iets te jong voor dingen als Monopoly.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
lego/duplo? is ook nog creatiefpven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:11:
[...]
Te laat ...
[...]
Ook daar heb je tegenwoordig een variant met elektronica vanpven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:11:
[...]
Te laat ...
[...]
dat heet toch internetbankieren?Suicyder schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:12:
[...]
Ook daar heb je tegenwoordig een variant met elektronica van
ik heb het idee dat ibood van oude spul afmoet , vroeger was het 1/2 per jaar nu is het al de 3/4e keer geloof ik met steeds (veel) de zelfde spullen. TOG????
O.R.C. Black Bulls Rugby
ze versturen pas over 2 weken, grote kans dat ze nog moeten bestellen bij Philips.Frontysco schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:12:
flinke voorraad batterijen....
Goh.Inclusief 2 AAA Alkaline Voeding voor one-stop shopping
ligt het aan mij of duren deze batterijen langer dan menig ander product?
Japsyy138 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:13:
ik heb het idee dat ibood van oude spul afmoet , vroeger was het 1/2 per jaar nu is het al de 3/4e keer geloof ik met steeds (veel) de zelfde spullen. TOG????
duhhchappie112 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:14:

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
wacht maar tot de davidoff komtchappie112 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:14:
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Niet met Eneloops, want die hebben weinig zelfontlading. Alle oplaadbare batterijen van andere merken liggen idd stof te happen.pven schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:07:
[...]
Herkenbaar, ik ben daar ook wel wat klaar mee. Ik heb een hele zooi GP-batterijen liggen,maar altijd als je ze nodig hebt dan moet je een uur wachten omdat ze dan weer leeg zijn.En oplaadbare batterijen in kinderspeelgoed is ruk, want die zijn altijd leeg net als ze ermee willen spelen. Het gevolg:
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
'Extra long lasting power' staat er niet voor niets opchappie112 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:14:
jfversluis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:16:
[...]
'Extra long lasting power' staat er niet voor niets op

Dank voor de tip. Zal ik eens naar kijken.Louise525 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:15:
[...]
Niet met Eneloops, want die hebben weinig zelfontlading. Alle oplaadbare batterijen van andere merken liggen idd stof te happen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
nooit gehoord van kinderen die op batterijen lopen..
Jamo setje!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Waar blijft mijn GoPro >.>
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Goeie deal ook ruim 300 in de tweakers pricewatch
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
heb ik is een aanrader!
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Dit scheelt wel héél veel met de PW. Afgelopen weekend 2 zuilen gekocht, dus niet nodig :-).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het wordt ook verkapt als "suiker"jpdove schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:19:
nooit gehoord van kinderen die op batterijen lopen..
Ik denk niet dat er een gopro komt.Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:20:
Waar blijft mijn GoPro >.>
Bah.. dan maar een TV.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:20:
[...]
Ik denk niet dat er een gopro komt.
Die Jamo's kostten in december 2011 hetzelfde.
Deze speakers kocht ik vorig jaar voor hetzelfde geld (en in het zwart). Prima dingen!
Ja het is een prima prijs. Maar ik heb al een mooie 5.1 set.
Next please!
Next please!
Deze heb ik dus ook al, voor het geld uitstekend spul. Maar ze komen nu al ik weet niet hoe veel iBoods voorbij dus nu zal iedereen ze al wel hebben.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik heb er een besteld, ben een van de weinige die hem nog niet had
Tijd voor nieuwe zooi in de hunt.....
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik heb hem ook nog niet, maar beetje groot voor het huisje.
Ik ga ook maar een poging doen met deze, twijfel over de kleur, maar anders kan ik m'n ouders misschien blij maken of iemand op marktplaats
Come on, afgelopen 3 hunts alleen maar hetzelfde.
Als ik naar de geschiedenis kijk, begon het wel goed gisteren/vannacht.
Als ik naar de geschiedenis kijk, begon het wel goed gisteren/vannacht.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Als het nou de zwarte was had ik hem gekocht
Alle vragen hebben een antwoord
wie de .... koopt dit nouw weer?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Wat een rotzooi.
Kermiskraam....
Die goedkope versie is niet te bestellen. Heb hem al 2x voorbij zien komen en 2x werkte de bestelknop niet.
Vanochtend stond er een andere versie voor €69,xx op. Die deed het wel
wat is deze
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Die komen om de haverklap voorbij!
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Hebben voor op het werk! Er wordt hier veel te veel afgesnaaid :-)
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dit is de verzendkosten nog niet waard, ligt binnenkort vast voor EUR3,95 bij de action.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
ik heb er 1 gekocht voor op kantoor hahahahha
"Iedere dag gebeurt het weer. De onvermijdelijke vraag: “Mam, mag ik een snoepje?” Voortaan hoef je niet meer de boeman te zijn en nee te verkopen aan de kinderen. Met de Candy Grabber maak je van dit dagelijkse ritueel een uitdagend spel. Het antwoord op de vraag is nu niet meer “Nee”, maar “Veel succes schat”. Wie weet raken ze er wel zo getraind in, dat het je ook nog eens de nodige euro’s bespaart als de echte kermis weer langs komt. De Candy Grabber werkt met de bijgeleverde muntjes, maar ook als je er echt geld in gooit"
kan alleen een ibood beschrijving zijn..
kan alleen een ibood beschrijving zijn..

Als dit 10€ was, dan had ik dit sowieso gekocht, prachtig hahaha.
Als ik zn ding had zal ik eerst het geluid eruit slopen
Die kon je toch niet bestellen, knop deed het niet.
Keer ervoor ook niet.
Keer daarvoor wel, maar toen waren ze €20 duurder.
Sinterklaas cado voor mijn broertje, al het snoep wat hij achterover drukt is niet normaal.
Idd zenuwslopend!Frank!in schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:30:
[...]
Als ik zn ding had zal ik eerst het geluid eruit slopen
De goedkopere was ook een ander model.frickY schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:30:
[...]
Die kon je toch niet bestellen, knop deed het niet.
Keer ervoor ook niet.
Keer daarvoor wel, maar toen waren ze €20 duurder.
Heb nog niet gekeken wat het verschil is, maar de eerste heb ik wel besteld
Hoop niet dat je te makkelijk kan navullen, anders is het weinig uitdaging.
De kussens bevallen goed, ik zie alleen geen maat hiebij staan.
Staat geen maat bij volgens mij?
En geen maten erbij.....
Staat geen afmeting bij.
Stiekem wacht ik zelf nog op die Philips netspanning beveiliger, voor de heb/geek!
En een mooie NAS is altijd hip, maar daartoe reikt de portemonnee waarschijnlijk niet...
En een mooie NAS is altijd hip, maar daartoe reikt de portemonnee waarschijnlijk niet...
The dude abides @ MartinDude#2420
Bedoelde je niet een ker-miskraam
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
OH nee toch. Heb ik net de BOX gemist!!! >.<
het was vannacht...masterrobo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:34:
OH nee toch. Heb ik net de BOX gemist!!! >.<
Mag ook, leek in ieder geval een stuk plastic fantastic wat na 2x gebruiken naar de kloten gaat.....watercoolertje schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:33:
[...]
Bedoelde je niet een ker-miskraamWat een stom ding was dat, verbaast dat ie zo snel op was!
Ha, kermisding zonder verzendkosten.. lang leven f*ckbook!
Ik ga NU naar de kapper, voor het over een uur veel te druk is. Fijne hunt, laptop blijft aanstaan. Eens zien hoeveel berichten ik dan heb om te lezen.
Wat een sukkels, daar zet je de maten toch even bij?!
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Zomaar een gokje.. rond de 200 a 400.. afhankelijk van hoelang je bij de kapper zitRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:36:
Ik ga NU naar de kapper, voor het over een uur veel te druk is. Fijne hunt, laptop blijft aanstaan. Eens zien hoeveel berichten ik dan heb om te lezen.
niet de moeite voor de 20euro korting
Ah, de site werkt weer. Morgen een Volvo V50 en een Renault Kangoo, hmmm. Not bad.
Enkel dekbed = 140 x 200? Misschien 140 x 210CeesKees schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:36:
Wat een sukkels, daar zet je de maten toch even bij?!
't is geen dubbel vierseizoenendekbed, dus ik sla sowieso over
Daarom ga ik nu, dan is het hopelijk rustig: Haat aan wachten + ik wil hier niks missen.Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:36:
[...]
Zomaar een gokje.. rond de 200 a 400.. afhankelijk van hoelang je bij de kapper zit
Op ibood, dacht dat ze geen auto's deden?
[ Voor 64% gewijzigd door geldermalsen op 15-11-2012 15:38 ]
Voor de tweakers onder ons; mod_spdy draait op https://ibood.vxv.nl/ . Heb geen certificaat, dus gewoon even de rode melding accepteren. Dan wordt de pagina wat sneller geladen (als het nu nog niet snel genoeg voor je gaat).
Maximale dataverkeer: 65 MB / s lezen (436x) en 95 MB / s schrijven (637x)
Knap.. hogere schrijf- dan leessnelheid
Knap.. hogere schrijf- dan leessnelheid
De wijzen komen uit het Oosten!
en waarom zou je dat over een beveiligde pagina willen bekijkenDestralak schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:38:
Voor de tweakers onder ons; mod_spdy draait op https://ibood.vxv.nl/ . Heb geen certificaat, dus gewoon even de rode melding accepteren. Dan wordt de pagina wat sneller geladen (als het nu nog niet snel genoeg voor je gaat).

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ik zou niet weten wat je met blueray zou willen doen
inderdaad zo vaak gehad: je gooit een hoop films+foto's erop en na een week kom je er achter dat het nog fat32 is
spdy draait normaal alleen over SSL ;-)White_Collar schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:38:
[...]
en waarom zou je dat over een beveiligde pagina willen bekijken![]()
Volgens mij melde iemand hier dat het FAT32 was.
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.