[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.459 views

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Heb je je tracks al op de m103 liggen of maak je gebruik van suspensionupgrade? (die betaaltracks zeg maar).
Topsnelheid haal je alleen maar met je toptracks op harde ondergrond en voor acceleratie geldt hetzelfde, vaak ben je heuvelop wel sneller als eerst.

Star Citizen referralcode

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05 16:50

Mickroz

Mickroz#2491

Leuk man, ben je als laatste over van je team in je SuperPershing, enemy was al aan het cappen, lopen ze in de chat te roepen "Pay gold, never die!!" "premium noob!!" enz enz.
einde van het verhaal: meeste damage gedaan en steel wall :P

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

shockwae schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:56:
Heb je je tracks al op de m103 liggen of maak je gebruik van suspensionupgrade? (die betaaltracks zeg maar).
Topsnelheid haal je alleen maar met je toptracks op harde ondergrond en voor acceleratie geldt hetzelfde, vaak ben je heuvelop wel sneller als eerst.
Ik ga niet nog eens 20K XP aan dit gebakje spenderen. Voor mij is dit echt de allerslechtste tier 9, of zelfs tank voor z'n tier ingame. Het is zo erg dat ik vaak richting vijand ga, probeer een beetje te snipen. Het komt altijd op hetzelfde neer, binnen 3 minuten ben ik weg. Word zo vaak geammoracked dat het niet leuk meer is, dus doe niet eens m'n best meer.
Damage doe ik wel af en toe, maar ik kan niets toevoegen op de plekken waar nodig. Ik word in de 1e minuten gespot en kansloos afgemaakt. De armour is zo slecht dat elke tier me van de zijkant en voorkant penetreert, ik ben primary voor elke arty in elk potje want ze raken me voor bijna full damage en elk schot van mij mist, of bounced, ook op weakspots.
Ik loop me echt op te vreten terwijl ik dit geval speel. Ik heb nog nooit zo'n slechte tank gespeeld.
Waarschijnlijk ook gewoon een flinke dosis pech, maar dan nog. Ik kan niet wachten totdat ik de tier X unlocked heb, en gooi er elke laatste free XP tegenaan die ik heb, want dit is te erg voor woorden!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ikzelf vond de M103 een heerlijke tank om mee te spelen, het heeft wel even geduurd voor ik hem doorhad en er goed mee om kon gaan.
Even doorbijten en toch tracks en alles full ops maken, hij is het waard en dan veel leuker om te grinden voor de T110E5.

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:17
Ik snap ook je commentaar niet helemaal ZenTex. Ik vind de M103 ook een prima tank. Heb hem wel verkocht, want ik vond de is-8 net iets beter.

Babs out!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dan zal het pech zijn.

Al blijf ik in de achterste linie, ik ben het eerst dood. Elk 3 potje word ik geammoracked in 2 schoten, en bijna alle schoten op afstand mis ik of zijn 0 dmg penetrations.

Op de EU server heb ik er ook een paar potjes mee gespeeld, en was het een redelijke tank, maar zoals het op de SeA server gaat? Waardeloos. En dat is over het algemeen tegen newbs ook.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ook ik vond de m103 een best leuke tank om mee te spelen, full ops helemaal. Veel leuker dan m'n huidige grind project de VK4502P, vroeger had ik daar best veel moeite mee om als tegenstander van voren doorheen te komen, maar nu lijkt het wel of iedereen er dwars doorheen schiet.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

de IS-3 blijft toch ook een heerlijke tank om mee te spelen hoor
Victory on Airfield
Battle: donderdag 15 november 2012 11:12:42
Vehicle: IS-3
Experience received: 3.492 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.094
4k damage gedaan :D

Vind het wel een beetje tegenstrijdige berichten over de M103, ik denk dat ik die tank eerst ga testen op de test server als die weer online is voordat ik hem eventueel koop of niet.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Typisch potje weer...

Ik sta op live oaks hull down te spotten. Binocs...
Ik zie een is-8, (eerste spot in de game) schiet op hem, doe een 0 dmg schot in z'n zij.
Krijg gelijk een arty shell op m'n dak, -1000 HP
IS-7 kruipt langs de waterkant onze kant op, ik ben net herladen, schiet op z'n lower plate. 0dmg detrack. Hij schiet op my, 500 HP weg, ammoracked en turret klem.
T32 maakt het af.

Heb 2 schoten mogen lossen, 2 hits, en 3 hits mogen ontvangen. Elk potje gaat het zo, en dan blijf je op 400 meter waar de actie zich bevindt.

Volgende potje, denk ik arty safe te staan en op veilige afstand, krijg ik na een spot gelijk 2 arty hits te verduren, 1 seconde later een hit van een E-75, dood. Weer 3 shotted.

Tot overmaat van ramp nog gechat banned ook. Had een grapje gemaakt over een Pinoy z'n recruitment spam. Altijd hetzelfde met die gasten, word er strontziek van arrogante klootzakken. En ik werk nog met ze ook. Gelukkig ga ik over de uitbetaling van het overwerk op m'n werk. :p

[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 15-11-2012 11:47 ]

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
ZenTex schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:42:
Typisch potje weer...

Ik sta op live oaks hull down te spotten. Binocs...
Ik zie een is-8, (eerste spot in de game) schiet op hem, doe een 0 dmg schot in z'n zij.
Krijg gelijk een arty shell op m'n dak, -1000 HP
IS-7 kruipt langs de waterkant onze kant op, ik ben net herladen, schiet op z'n lower plate. 0dmg detrack. Hij schiet op my, 500 HP weg, ammoracked en turret klem.
T32 maakt het af.

Heb 2 schoten mogen lossen, 2 hits, en 3 hits mogen ontvangen. Elk potje gaat het zo, en dan blijf je op 400 meter waar de actie zich bevindt.

Volgende potje, denk ik arty safe te staan en op veilige afstand, krijg ik na een spot gelijk 2 arty hits te verduren, 1 seconde later een hit van een E-75, dood. Weer 3 shotted.

Tot overmaat van ramp nog gechat banned ook. Had een grapje gemaakt over een Pinoy z'n recruitment spam. Altijd hetzelfde met die gasten, word er strontziek van arrogante klootzakken. En ik werk nog met ze ook. Gelukkig ga ik over de uitbetaling van het overwerk op m'n werk. :p
Spotten en schieten is een slechte combinatie :) Zeker als het de eerste spot is want dan ben jij daarna de spot en waarschijnlijk de eerste target voor de tegenstander.
Als je echt aan het spotten ben niet schieten, jij krijgt toch de xp/credits voor damage done door jouw spot en pas gaan schieten naarmate de battle al wat gevorderd is.
Valt vies tegen om niet te schieten hoor :) Maar het helpt je wel uiteindelijk

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik bedoel niet bush spotten zoals een light, meer een ambush positie.
Zou lullig wezen als je als tier 9 heavy niet mag schieten.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik veel pech heb en elke keer gelijk arty op m'n dak krijg en vuur van alles en iedereen.
Ik speel normaal erg agressief met andere tanks en sta veel meer bloot aan vijandelijk vuur en arty. Maar een boterzachte tier 9 is een gewild doel neem ik aan, en heb gewoon uitermate veel pech.

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
ZenTex schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:56:
Ik bedoel niet bush spotten zoals een light, meer een ambush positie.
Zou lullig wezen als je als tier 9 heavy niet mag schieten.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik veel pech heb en elke keer gelijk arty op m'n dak krijg en vuur van alles en iedereen.
Ik speel normaal erg agressief met andere tanks en sta veel meer bloot aan vijandelijk vuur en arty. Maar een boterzachte tier 9 is een gewild doel neem ik aan, en heb gewoon uitermate veel pech.
Ik bedoel ook niet dat je helemaal niet mag schieten, zou inderdaad heel lullig zijn.
Maar besef wel dat jij in een ambush positie de eerste bent die iemand spot en dan schiet jij aan de vijandelijke kant het eerste target bent wat zichtbaar is. Dus het is dan niet zo vreemd dat jij alle vijandelijke shit over je heen krijgt. Zij hebben in eerste instantie namelijk geen ander target dan jou dus die zijn allang blij dat er wat te schieten valt :)
Als je het eerste shot aan je voorbij laat gaan en pas iets later gaat schieten wanneer de battle aan de gang is zul je er meer plezier aan beleven. Althans dat is mijn ervaring.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@Quantor aaaahhh de VK4502P de leerschool voor de Maus. :9
Je moet met die 2 een heel andere shoot and cover aannemen als met de spullen die je tot nu gewend bent.
Ben het met je eens dat ze makkelijk(er) door je front komen als eerst, helaas ook veel in de fik daardoor.
Angelen is het wat de klok slaat soms op hele rare manieren en je team zal het je ook niet gemakkelijk maken om het te kunnen doen.
Normaal sta je evenwijdig aan een muur, met de 4502/Maus sta je haaks op de muur waarbij je dus veel zijkant laat zien maar wel zodanig in een hoek dat er heel veel bounced.
Helaas neem je daardoor 2 plekken in waar normaal dus tanks staan, je team moet je hierin dus wel ondersteunen en je de kans geven weer in cover te komen..
Ga je op een tank af beetje zigzagrijden en dus weer flank laten zien zodat je frontplate ook schuin staat en minder makkelijk te penetreren is.
Het beste voelen deze tanks zich thuis in een stadsmap maar je hebt het helaas niet voor het kiezen.

Weet niet of het duidelijk is, kan je wel een keer online in een oefenmatch meenemen en wat dingetjes laten zien.

Hoe is het trouwens gesteld met het gebruik van Goldammo?
Persoonlijk vindt ik het nog wel meevallen, waarschijnlijk te duur in gebruik voor de echt hele slechte apen in het spel.
Superpershing is wel een beest met dat spul... >:) maar alleen als normal ammo niet werkt en frontaal op tier 8 IS 3tjes (insert develish laughter here... >:) )

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dank zou de maus eerder met de e-75 vergelijken.
Naar verhouding veel zijkant laten zien en zo weinig mogelijk, of zwaar geangled bodem plaat.

Gister nog 6 keer gebounced op en goed geanglede e-75, en dat met 269 pen. Geen gold gebruikt want ik moest er gewoon doorheen komen... Dus niet.

[ Voor 34% gewijzigd door ZenTex op 15-11-2012 14:51 ]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Huh? Ik schiet net met mijn E-75, met 105mm kanon, 2 keer op een S-51.. en beide keren 0 damage :') Dankzij deze 0 damage hits ben ik dus doodgegaan... fijn :s

Stichting Hobbyserver

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:38

wontcachme

You catch me? No you wont

shockwae schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:30:

Hoe is het trouwens gesteld met het gebruik van Goldammo?
Persoonlijk vindt ik het nog wel meevallen, waarschijnlijk te duur in gebruik voor de echt hele slechte apen in het spel.
Superpershing is wel een beest met dat spul... >:) maar alleen als normal ammo niet werkt en frontaal op tier 8 IS 3tjes (insert develish laughter here... >:) )
Ik heb er op sommige tanks 4 van bij. Puur voor noodgevallen. Bv op de M48 voor long range sniping op E5 fronts of voor als er nog een paar tanks over zijn en het geaat gelijk op.

Op de E100 heb ik er 10 van, maar die heb ik ook pas 1x gespeeld sinds 8.1 :+

Ik kan er zoveel gebruiken als ik wil (6m credits + T34+Lowe+Type59+premium), maar de kosten zijn me toch iets te hoog :P. Elk schot doet pijn met 5k credits :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik gebruik het ook niet, zou ook niet weten of ik door iemand met goud geraakt wordt, vind het zoiezo al irritant om geraakt te worden :P

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

shockwae schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:30:
@Quantor aaaahhh de VK4502P de leerschool voor de Maus. :9
Je moet met die 2 een heel andere shoot and cover aannemen als met de spullen die je tot nu gewend bent.
Ben het met je eens dat ze makkelijk(er) door je front komen als eerst, helaas ook veel in de fik daardoor.
Angelen is het wat de klok slaat soms op hele rare manieren en je team zal het je ook niet gemakkelijk maken om het te kunnen doen.

Weet niet of het duidelijk is, kan je wel een keer online in een oefenmatch meenemen en wat dingetjes laten zien.
Sinds v8 is de VK verbeterd en word je veel minder in de fik geschoten (trans zit nu in het midden ipv recht achter de onderplaat, i.t.t. de E75. Speel ze momenteel allebei maar vind het beide erg leuke tanks, vooral de VK als je een stadsmap hebt en deze heerlijk kan angelen zoals jij aangeeft. _/-\o_

Wat betreft goldshells, ik heb op de meeste hogere tiers er een aantal ingeladen, maar gebruik ze ook alleen in noodgevallen. Wel voor de gein een stel rondjes met een KV-2 met goldshells gedaan, maar dat is gewoon weg belachelijk. Elk schot is instakill zo ongeveer :D
Op de superpershing heb ik er ook wat meer geladen (toch een premium en die standaard pen is vrij laag) :)
Heb nog niet echt potjes gehad waarbij ik dacht van loopt iedereen nu gold te spammen, dus valt wel mee geloof ik...

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Vaak wel zo'n 6 ingeladen tenzij het een ESL/TC/CW tank betreft dan heb ik er standaard 15+ inzitten (maar schoot ik nooit mee in pubs). Laatst al voor 4 miljoen aan gold shells ingekocht mochten ze het eruit halen (en mijn ESL/CW tanks moesten toch aangevuld worden) maar echt constant ermee schieten ga ik niet redden. Ook zal je daardoor misschien net wat meer games het verschil kunnen maken zal ik toch vaak of net quite of net verlies draaien.

Zelf heb ik er geen last van en houd ik meer ESL/CW gold over voor andere dingen dus wat mij betreft zijn er genoeg voordelen. Daarnaast hebben de average (en daaronder) en non-premium spelers niet de luxe om er constant mee te schieten dus de hoeveelheid gold shells in pubs valt vooralsnog erg mee :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:47
Eindelijk weer een zeer memorabel potje :)
5 kills, elke keer als ze mij probeerden te resetten tijdens het cappen kon ik de vijandelijke tank circlen :) En ja de gun pent alles :)

Victory!
Battle: Highway donderdag 15 november 2012 20:50:03
Vehicle: T-50
Experience received: 1.360
Credits received: 23.797
Battle Achievements: Invader, Sniper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Zelfs de enemy begon via de chat te "lachen" een T50 met 5 kills. Ook nog lowest tier.

[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 15-11-2012 21:02 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• wsLy
Zo.. zit weer op 1 miljoen + credits. Nog 1,9 erbij voor de GwTiger.
Volgens mij kan ik net de topgun erop zetten zonder de tracks te hoeven researchen.
Weet alleen niet hoe het zal spelen met de GwPanther gun erop... afhankelijk van hoe ik de tier 10s kan raken denk ik. Vanmiddag ook 2 JagdPanzerE100s flink gedamaged, en uiteindelijk gekilled, met de GwPanther. Soms 1 shots tegen Panthers, Tigers, open topped TD's. GwPanther is iig een keeper :P

Met de KV-2 ben ik ook op weg naar de S-51.

Stichting Hobbyserver

Anoniem: 420503

Eindelijk een 263 gevonden:

Victory!
Battle: Prokhorovka
Vehicle: GW Tiger
Experience received: 2.790 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 43.171
Battle Achievements: Expert: U.S.S.R.

:+

Die Engelse 9 en 10s kom je ook nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

OK, weer een leuke fearture tegengekomen(M103).
Bounces op de top van de turret ricochetteren in de koepel en doen damage.
Bounces op de upper front plate ricochetteren in de turret ring en doen damage.
Vandaar dat elke keer mijn koepel ring word geraakt...

Fijn potje in m'n T34
Victory!
Battle: Erlenberg Friday, November 16, 2012 8:57:28 AM
Vehicle: T34
Experience received: 5,400 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 135,846
Battle Achievements: Sniper

21 keer geraakt. Helas wist hun arty die de hele tijd op mij focusde mij in zijn laatste schot neer te halen.
Moest wel pushen want ze stonden met 6 man te defenden en hadden geen spot meer op ze, en hun wel op ons. Gelukkig kon ik een antal arty schoten ontwijken, mede dor een M18 wrak voor me uit te duwen totdat ik ze kon spotten. Die m18 heeft heel wat vijandelijk vuur mogen ontvangen na z'n dood.
Die credits kan ik iig goed gebruiken.

verder wil het met mij t-34-85 ook niet echt vlotten. Heb camo skill, camo net, optics en binocs, maar als ik achter een bosje sta word ik alsnog eerder gespot dan hun mij spotten.
Agressief spelen wil ook niet echt, ik ben niet vlot genoeg om een heavy te circlen en de gun is niet snappy genoeg om on te move iets te raken, snipen wil ook niet echt want ik doe zelden schade op zelfs een KV z'n zijkant terwijl hij 2 hits nodig heeft om mij uit te schakelen. De laatste potjes gingen mij redelijk goed af, maar daar faalde het team weer hard.
Maar wat ik gewoon niet begrijp is waarom ik maar niets spot, en andere tanks mij wel, zelfs in stilstand met al m'n equipment en camo skills, en waar ik achter een bosje sta en uitkijk op ruim vrij veld voor mij.
Met de Idiot gun was deze tank nog een beetje speelbar, maar nu?

Leuk potje net, ik top tier in m'n M103 in south coast datnu precies de ultieme noobness van de SeA spelers laat zien.
Ik rijd via strand, mol hun scout, rij verder en zie een is-3 die vanaf strand het dorp inrijd...
ik mik, klaar omte vuren... Knal, kraak, zwiep: onze T-30 dieme vanachter ramt, ik stond toch al even stil.
Heb nog tijd, te is-3 is er nog niet, ik vuur.... zwiep. ik schiet een gat in de lucht. Onze T-30 vond dat met continue tegen me aanrammen hij het team helpt ofzo?
Die is-3 rijd naar een spotpositie, meerdere malen gerakt maar nog steeds in leven. Met dat schot van mij erbij was hij dood geweest. nu moet ik direct 1000 HP aan arty schoten incasseren.
ik zoek dekking, zie eentweetal TD's. ik rij uit cover, schiet, trek me terug... Onze T-30 ziet mij als mobiele cover. De TD die ik net geraakt had zach kans op me te kikken en schiet nog eens wat HP van me af.
De T30 rijdt verder, gelukkig, de IS 3 is ook dood. Ik waan me veilig, kom uit cover om de andere TD te beschieten. Ik schiet, raak, trek me terug... Oh, nee, nu staat onze IS recht achter me. Dan maar doorrijden. Oh nee, de T30 is omgekeerd en ramt mij frontaal. Opzij draaien dan maar. Komt er net een is-3 die me ook nog dwarsuit blokkeert....
Met 4 tanks op een kluitje voel ik een arty hit aankomen, en die komt er ook. Bam, T-30 dood, is dood en ik nog 7 HP. ;w
Dat rammen overkomt me minimaal elke 2 potjes, maar het klemgezet worden aan 4 kanten heb ik nog niet eerder gezien. :F
De T-30 heeft 0 damage gedan trouwens

[ Voor 59% gewijzigd door ZenTex op 16-11-2012 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Fijn potje in m'n T34
Victory!
Battle: Erlenberg Friday, November 16, 2012 8:57:28 AM
Experience received: 5,400 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 135,846
Battle Achievements: Sniper
Lekker potje....

Maar x3 experience? Ik heb nergens een aankondiging gezeien van de special dit weekend...

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

SeA server. ;)

Maar jeeminee zeg, de stoppen vandag alle noobs in mijn team zeg. Doe ik een aantal potjes flink damage in m'n M103 en T-34, potjes van 4-5 K damage, ben ik ineens als laatste over en ben ik de enige met >1000 dmg. Lekker eenzijdig elke keer.
Dan komt er eindelijk een win, bounce ik 3 keer achter op een T-44 z'n kont en mis ik een arty volledig ingezoomt op 70 meter, is het een vette win warin ik 0 damage heb gedaan.

Slechte week, slechte week.

[ Voor 94% gewijzigd door ZenTex op 16-11-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Ik verbaas mijzelf soms echt over de mensen die spelen.

- Op Erlenberg gaan ineens 5 man meds/heavy campen op het bergje in de hoek waar vaak arty gaat staan, je kan proberen te typen naar ze wat je wilt maar luisteren doen ze niet want het is tactisch campen. Dat wij daarna gruwelijk afgeslacht worden geeft dan weer niets.

- Ensk, Himmelsdorf en Highway is de laatste tijd ook geen pretje meer om op te spelen. Je mag het vaak alleen gaan uitzoeken want teamwork en tactiek hebben wij toch niet nodig.

Het is dat ik wat verder wil in de tiers en soms nog 1 of 2 potjes per avond lol heb maar anders had ik WoT allang opgegeven.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.... lekker potje met de IS-3 daarnet :)
4299 damage gedaan, 4 kills en maar iets van 250hp damage gekregen ofzo. 58k credits, netto 32k :)

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/47e43f4310039627b77ae236c8e33c2d.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Holy sh.t!

Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Hele flank opgerold, 5.6K damage gedan, en dan nog verliezen!

efeat
Battle: Erlenberg Friday, November 16, 2012 5:21:54 PM
Experience received: 1,404
Credits received: 145,777

Stel je voor als dit een win geweest was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

dat zijn wel lekkere potjes om te verliezen zo hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-04 19:33
waarom ga je eigenlijk naar de SeA Server toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Omdat il on Hong Kong woon. Ping op EU was bijna onspeelbaar.

Enfin, het hoofdstuk M103 is nu ook afgelopen, de e5 geresearched en de 103 gelijk verkocht.
Nog 200k bij elkaar sparen.

Leuk detail, laatste potje in de m103 was er 1 van 4k damage, 2k spot damage en 4 kills voor 1.8k XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:51
ZenTex schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:16:
SeA server. ;)

Maar jeeminee zeg, de stoppen vandag alle noobs in mijn team zeg. Doe ik een aantal potjes flink damage in m'n M103 en T-34, potjes van 4-5 K damage, ben ik ineens als laatste over en ben ik de enige met >1000 dmg. Lekker eenzijdig elke keer.
Dan komt er eindelijk een win, bounce ik 3 keer achter op een T-44 z'n kont en mis ik een arty volledig ingezoomt op 70 meter, is het een vette win warin ik 0 damage heb gedaan.

Slechte week, slechte week.
Ik ben voor nu weer even overgestapt naar de lagere tiers (4 en lager) en daar kun je nog leuk mee spelen. De hogere tiers is momenteel inderdaad erg bagger. Nu speel ik toch nog maar voor 2 maanden op de SEA server dus zo heel veel haast heb ik niet om hogere tiers te halen. Ik speel nu puur voor de lol :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Inderdaad, mid en lage tiers zijn veel leuker om te spelen, er word vaak veel agressiever gespeeld, maar dat is op de EU server ook.
Trouwens in m'n laatste potjes nog 2 shot traps ontdekt. Naast de bounce op de turret die door de koepel heengaat, en de bounce op de glacis die in je turret ring gaat, veroorzaken bounces ook nog eens pens in die viewport en in de onderkant van de turret, dus nog boven te turret ring.

Enfin. Wel in 1300 potjes naar tier 10 gegaan, nu weer de grind naar de IS-7 opnieuw doen.
Gelijk m'n e5 crew een beetje doortrainen in de T34 voor free XP en crewtraining.
Maar na het weekend, want speel enkel doordeweeks, weekenden breng ik liever met m'n vriending door. :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

ZenTex schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:57:
Maar na het weekend, want speel enkel doordeweeks, weekenden breng ik liever met m'n vriending door. :):)
Je mag gewoon niet spelen in het weekend van haar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Jawel hoor, ik speel wat af in het weekend. Met m'n vriendin. ;)

Nee, zonder dollen, WoT is leuk, maar er zijn leukere dingen. Speel bijvoorbeeld ook 'savonds niet als zij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
ZenTex schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:57:
Inderdaad, mid en lage tiers zijn veel leuker om te spelen, er word vaak veel agressiever gespeeld, maar dat is op de EU server ook.
Trouwens in m'n laatste potjes nog 2 shot traps ontdekt. Naast de bounce op de turret die door de koepel heengaat, en de bounce op de glacis die in je turret ring gaat, veroorzaken bounces ook nog eens pens in die viewport en in de onderkant van de turret, dus nog boven te turret ring.

Enfin. Wel in 1300 potjes naar tier 10 gegaan, nu weer de grind naar de IS-7 opnieuw doen.
Gelijk m'n e5 crew een beetje doortrainen in de T34 voor free XP en crewtraining.
Ik hoop dat je beter bent dan al die andere tier 10s met 1-2k battles, een efficiency van 500 en winrate van 40% :p?

Ik lag dubbel om deze afbeelding btw
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24817929.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 00:23
Daar ga je dan:
We want to celebrate this historic event with a little special in the game, packed full of exciting offers for you to discover. From Saturday, November 17th at 07:30 CET (06:30 GMT) until Tuesday, November 20th at 07:00 CET (06:00 GMT) you’ll be able to enjoy the following bonuses in the game:

50% Discount on the following tanks:

American Medium Tank Tier IV M3 Lee
American Light Tank Tier III M3 Stuart
German Medium Tank Tier IV PzKpfw III
German Medium Tank Tier V PzKpfw IV
American Self-Propelled Gun Tier IV M7 Priest
German Tank Destroyer Tier V StuG III

Get your desert game on with some tanks that actually participated in this historic operation!

50% higher credit income for the following machines:

American Medium Tank Tier IV M3 Lee
American Light Tank Tier III M3 Stuart
German Medium Tank Tier IV PzKpfw III
German Medium Tank Tier V PzKpfw IV
American Self-Propelled Gun Tier IV M7 Priest
German Tank Destroyer Tier V StuG III

Every special is a new occasion to rake in the credits! Choose your tanks wisely and give your credit account a much appreciated boost!

Triple XP gain for the first victory of the day

We feel like rewarding you for trying to recreate the biggest battles of WWII. How about a little more XP for your troubles?

50% discount on credit consumables
filipy23 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:53:
[...]

Lekker potje....

Maar x3 experience? Ik heb nergens een aankondiging gezeien van de special dit weekend...

Babs out!
Eindelijk weer eens credit consumables, had vorig keer 100 100-octane Gasoline gekocht, maar aangezien je die voor veel landen kan gebruiken waren ze best snel op. Gelukkig verdien ik ondanks de gold ammo nog steeds credits. Ga denk ik 3 van mijn 4 miljoen uitgeven.

[ Voor 7% gewijzigd door Knowuse op 16-11-2012 15:36 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ahh beter, ff wat zooi inslaan weer dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

wsLy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:34:
[...]

Ik hoop dat je beter bent dan al die andere tier 10s met 1-2k battles, een efficiency van 500 en winrate van 40% :p?

Ik lag dubbel om deze afbeelding btw
[afbeelding]
Het was efficiency van 1880 en wr 61%' maar na het m103 debacle nog maar 57% winrate.
Was vormde m103 altijd in de top qua xp per battle. Gemiddeld 705 XP en nr 300 van de top 1000. Haalde in de tier 7 T29 meer XP dan in de M103.

Bekijk anders even m'n stats op de sea server, "ZenTex".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
*Sigh*.

Vorige maand moest ik nog 2,9M credits voor mijn E-50M.. en nu?

2,9M. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Nieuwe asap over chinese tanks:

http://worldoftanks.eu/ne...eaks-about-chinese-tanks/
Highlights:
-Chinese Tier 6-8 light tanks are similar to T-54 but much lighter
-T34-1 and T-34-2 are unique to chinese.
-Instead of T62A the chinese will have an enlarged Type 59 with a 120mm gun similar to the IS-8 gun

[ Voor 52% gewijzigd door filipy23 op 16-11-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kwestie van de financien goed op orde houden :)

Mooi van de special, kan ik weer wat consumables inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Tja. Ik speel op dit moment bijna alleen in tier IX-tanks, zonder premium. Daarnaast staat mijn Löwe stof te happen, voornamelijk vanwege het feit dat deze steeds minder credits weet binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 13:09
Nu is het zo dat wanneer je je keys bindt, dat deze blijven staat op de locatie wanneer je van spec veranderd. Is er een addon dat je bijv dezelfde button bij de ene spec nummer 1 is en bij de andere spec nummer 4?

IK wil dit, omdat ik graag spells sorteer, bijv drainlife naast het vakje van drainsoul in geval van affliction. Bij destruction gaat dit niet meer op en wil ik de spells dus anders neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

GrazendeKoe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:50:
Nu is het zo dat wanneer je je keys bindt, dat deze blijven staat op de locatie wanneer je van spec veranderd. Is er een addon dat je bijv dezelfde button bij de ene spec nummer 1 is en bij de andere spec nummer 4?

IK wil dit, omdat ik graag spells sorteer, bijv drainlife naast het vakje van drainsoul in geval van affliction. Bij destruction gaat dit niet meer op en wil ik de spells dus anders neerzetten.
wrong game? :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:22:
Tja. Ik speel op dit moment bijna alleen in tier IX-tanks, zonder premium. Daarnaast staat mijn Löwe stof te happen, voornamelijk vanwege het feit dat deze steeds minder credits weet binnen te halen.
Ja dan gaat het inderdaad niet zo heel erg snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:26

thijsco19

KTM 990 SMT

GrazendeKoe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:50:

Lol het is handiger als je het in Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 272 post.

Ik had het ook al in de gathering of tanks channel gevraagt in WoT, maar niet opgelet of er een reactie was |:( .
Wat is de beste gun/combi module's op de kv-3?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

KV3?
122 mm D-25T (laatste gun) ism met vents, rammer en als t kan GLD, omdat dat ding zo inaccuraat als de pest is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

pfff, het wil vanavond niet lukken zeg, en dan is er nog geen eens special :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:26

thijsco19

KTM 990 SMT

themaxter schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:33:
KV3?
122 mm D-25T (laatste gun) ism met vents, rammer en als t kan GLD, omdat dat ding zo inaccuraat als de pest is :P
Oww, zoveel geld heb ik ook niet :P. Dus of goed sparen of gewoon er mee leren spelen(?).
Ga maar de russiesche heavy lijn proberen. Gelukkig kon ik bij de kv3 beginnen maar is toch wel een slome tank is weer effe wennen.

[ Voor 17% gewijzigd door thijsco19 op 16-11-2012 22:19 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

tot ziens WoT, tot woensdag! :P geen specials en weekenden meer voor mij, zit me eigen alleen maar op te vreten over alles en nog wat, zonde van mn tijd.
Ga maar weer eens WoWP spelen.

Resultaat van gister:
Victory ratio:39.13%
Battles:23
Efficiency:652.91
Average tier:6.87
Experience:11889 516.91
Capture points:0 0
Defense points:0 0
Damage:14812 644
Kills:19 0.83
Spotted:24 1.04
Inclusief 12 losses in a row met de superpershing...
Echt te triest voor woorden, ben van 54% victory naar 39% xvm zegt nog 47%, met de superpershing...

[ Voor 52% gewijzigd door Mickroz op 17-11-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Het is weer supertriest idd. Denk dat ik WoT maar ga deinstalleren. elk potje gaat de lemminggroep campen op de meest onlogische plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zoooooo voor het eerst in lange tijd 100% van de battles gewonnen :p. Hehehe, had maar 3 potjes gespeeld, Type 59, KV-4 en IS-3.

Name Total Per battle
Victory ratio: 100%
Battles: 3
Efficiency: 3603.02
Average tier: 8
Experience: 4169 1389.67
Capture points: 18 6
Defense points: 23 7.67
Damage: 7257 2419
Kills: 5 1.67
Spotted: 3 1

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Hahahaha lekkah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:14
zojuist mijn 11e tier 10 tank gekocht. De Maus. Ben benieuwd hoe hij speelt. Aan einde van de beta versie heb ik hem intensief gespeeld en was die uber, maar nu met inmiddels zoveel meer tegenstanders ben ik benieuwd hoe die rijdt.

Iemand nog leuke tips voor een nieuwe tier 10 tree?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 17:59
CW drama thread van het jaar :)

http://forum.worldoftanks...r-5-minutes/page__st__100

322 valt PTS opeens aan gister en niemand zegt er iets van te weten, vervolgens is 322 opeens disbanded :P

Lijkt erop dat 322 leider aan het flippen is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik begin de Type 59 onder de knie te krijgen :) Meer aan het focussen op het flanken en weakspots raken nu :) Voorheen nogal vaak frontaal de aanval opzoeken lol...

Mijn laatste 4 potjes.

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/add48d09862e8fd6d8a3d5dc25de0486.png
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/9dc1c0393645c9f88203ddb6543da0b7.png
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/7ea171ab8abb51b95c674a00d6af632f.png
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/c435c91cf5823f83fd40492a0d357585.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:16

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kojoottii schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:06:
CW drama thread van het jaar :)

http://forum.worldoftanks...r-5-minutes/page__st__100

322 valt PTS opeens aan gister en niemand zegt er iets van te weten, vervolgens is 322 opeens disbanded :P

Lijkt erop dat 322 leider aan het flippen is ...
Lol, dat is wel het laatste wat ik had verwacht.. 322 disbanded. Moet toch is even iemand aanspreken daarover die in 322 zat. :+

Maarja, was opzich ook wel te verwachten.. van niet CW Team naar CW Team. Overigens als 322 echt niet meer verder gaat, kan LiveIT weer een andere clan opzoeken _O-.

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 17-11-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Deze battle was op voorhand al zo goed als verloren...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lQ9oQ.jpg

Maarja, 200ste battle in de Type 59 zit er ook weer op, helaas was die battle een loss..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nou, vandaag uit mijn clan gekickt na ruim 280 dagen :P. Wel vreemd om zonder clantag rond te rijden :P

Overigens hou ik niet van arty vandaag. Vanavond 4x achter elkaar geraped door arty. Elke keer reden er tanks vlak voor mij en ik krijg alle arty shells. Het ergste was nog wel een gevecht waar een T110E5 1 minuut in de open op een heuvel staat en niet wordt beschoten, ik doe een piekaboe en BOEM. GWtiger met 1400 damage die 3 crewmembers killed en wat modules. Daarna ook een T92 en Lorriane 51 erbij en ik was klaar. En nog niet geschoten door de arty op die T110E5 die er ook stond.......

Later een heerlijk rondje in de batchat. Lekkere damage, veel kills en nog geen schade opgelopen. Tot de S51 aan mijn kant per se een kill wilde stealen terwijl ik al 8sec de achterkant van een IS4 stond te huggen. Dat was 900hp minder en 2 van de 3 crew dood, 2 tracks eraf, ammo rack, engine, viewport,turret waren allemaal beschadigd. Vervolgens was ik er gelijk compleet aan. Compensatie? 300 credits |:( |:( |:(

Wat is er overigens met de M48 zijn ammorack aan de hand? Wordt bijna elke match wel één keer beschadigd. Veel sneller dan voorheen lijkt het. Maakt ook niet uit of ik van voor of zijkant wordt beschoten

[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 17-11-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:09:
Nou, vandaag uit mijn clan gekickt na ruim 280 dagen :P. Wel vreemd om zonder clantag rond te rijden :P
Waarom gekicked? Eigen keuze of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:54:
[...]

Waarom gekicked? Eigen keuze of?
Gedeeltelijk wel. Ik ben niet meer CW actief en kon eerst gewoon in de clan blijven. Nu echter elke avond anderhalf team online is gaan we mergen met AX2. Al die spelers gaan naar AX en de niet actieven naar AX2. Daar ga ik nu (vermoedelijk) heen.

Al kan het nog anders lopen, maar dat ligt eraan of er meer mensen in de clan gaan helpen. Een paar van onze FC's/leiders/spelers zijn compleet doorgebrand door de drukte de laatste tijd en als er niet meer mensen gaan helpen stoppen die ook met CW/clan. Zijn ook gelijk onze beste spelers. Mogelijk dat we dan een aparte clan gaan maken en vol op ESL gaan storten. Maar dat is van veel dingen nog afhankelijk.

Vanavond nog een episch potje gehad op steppes. Ons medium platoon had 5600, 4900 en 4600 dmg en de rest van de team niemand boven de 1500 :D. Was een complete rape dat potje. We hadden ook 12 van de 15 kills. Alleen jammer dan ons 2e lid in de laatste 2 seconde werd gekilled nog. Ander hadden we een medaille erbij gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Aah ik snap, ik kijk nu weer voor het eerst op de map en zie dat jullie nu ook van de kaart zijn? Bewuste keuze of? Blijkbaar worden de geeltjes alleen maar groter en groter.. tot dat ook die opsplitsen (zie ik namelijk nog wel eens gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:58:
Aah ik snap, ik kijk nu weer voor het eerst op de map en zie dat jullie nu ook van de kaart zijn? Bewuste keuze of? Blijkbaar worden de geeltjes alleen maar groter en groter.. tot dat ook die opsplitsen (zie ik namelijk nog wel eens gebeuren).
Gedeeltelijk wel/niet. Wij zaten naar met HAMI, BR1, -BR1-, QV, HUNS en Rogue. We hadden bijna de fusion door midden gesneden en hadden ruim de helft van de 1900 timezone in handen (gedeelte buiten de balkans). Echter toen vielen hard, hards, hard2, csa, csa 3 en besloten de fusion te nappen voor de verandering met iedereen in europa. En aangezien zijn geen landings achter zich hebben in het oosten en er clans zo stom zijn om ook voor hun de noordelijke landings te bewaken kregen we allen fusion clans achter ons aan. RDR en mars via south agean, iets via koatie, NOB (waar fusion weer mee is gaan nappen) via crimea en vanuit het noorden 1STLT, TAC, SB, EES, FILO, PMHC en even POP. En aangezien PTS community weer eens besloot te nappen met fusion hadden ze alle tijd voor ons. Dat hadden we even kunnen uithouden als QV niet opeens besloot van de map te willen om weer te focussen op ESL en HAMI gekicked werd omdat die zich niet aan afspraken hield en 1PAD/1SBP wilde aanvallen met of zonder ons. En aangezien wij toch graag nog wel ergens wat contacten mee willen hebben werd HAMI gekicked. Dus toen waren er nog 5. -BR1- werd al snel door RDR gewiped, toen kwam MARS op de landing en toen werd het simpelweg teveel voor 4 clans en hebben we er de brui aan gegeven. Ook gestopt met vechten omdat we het toch niet konden uithouden.

Ik snap echt niet waarom iedereen napt met fusion. Ze kunnen zelf heel weinig zonder support van radiation en clans die de landingzones/omgeving dichthouden voor hun. Wat ik gemerkt heb is dat EES/SB en met name FILO eigenlijk vrij slechte clans zijn. Wat FILO daar moet is mij een raadsel eigenlijk aangezien ze alleen maar "goede" clans willen. Ze kunnen amper op de kaart komen en met de minste weerstand moeten ze weer gered worden.

Ik zou eigenlijk wel een fusie tussen RGB en De greens willen zien tot één alliance. Die moet dan Cold Fusion genoemd worden en daarna landen in rusland om Fusion en radiation eruit te gooien. Cold fusion is de toekomst zonder al die schadelijke bijproducten zoals radiation :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op zondag 18 november 2012 @ 00:18:
[...]

Ik zou eigenlijk wel een fusie tussen RGB en De greens willen zien tot één alliance. Die moet dan Cold Fusion genoemd worden en daarna landen in rusland om Fusion en radiation eruit te gooien. Cold fusion is de toekomst zonder al die schadelijke bijproducten zoals radiation :P.
Dat zou ik ook wel heel erg graag zien maar die gasten van RGB zijn zo ongelooflijk koppig, ik had het allang gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Nieuw filmpje over chinese tanks:

YouTube: World of Tanks. Chinese Tanks Review

Ik moet zeggen dat ik na het zien van het filmpje erg enthousiast ben over de chinezen. Meer nog eigenlijk dan over de britten. Vooral de hoge tiers komen op me over als erg leuke varianten van de russische tanks:

Tier 10 is een type 59 (insane turret armor) met een Is-8 gun (440 damage, pen rond de 250 mm). Zware damage wordt gecompenseerd door langzame accelaratie en slechte vertical angles.

Tier 10 heavy is een IS-7, maar sneller (meer IS-8-achtig) en met de gun opties voor een 130 mm (minder pen dan de russische) en de chinese "is-8" gun. Gegeven de snelheid verwacht ik dat deze nog wel is gebruikt gaat worden in CWs.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Volgens mij ging het gisteren wel lekker:

Victory ratio: 81.08%
Battles: 37
Efficiency: 3621.22
Average tier: 9.81
Experience: 38086 1029.35
Capture points: 231 6.24
Defense points: 268 7.24
Damage: 102707 2776
Kills: 63 1.7
Spotted: 55 1.49

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bij mij ook lekker gegaan :). Alleen 's avonds wat losses erbij door ronduit idiote teams..

Name Total Per battle
Victory ratio: 76.47%
Battles: 17
Efficiency: 2641.16
Average tier: 7.65
Experience: 20027 1178.06
Capture points: 0 0
Defense points: 95 5.59
Damage: 34951 2056
Kills: 33 1.94
Spotted: 45 2.65

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Is de tweede Duitse medium branch voor 8.3 al confirmed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heel de week ging het al voortreffelijk (op donderdag na) maar dat zet zich dit weekend gewoon voort
quote: Vrijdag 16-11-2012
Victory ratio: 78.13%
Battles: 32
Efficiency: 2170.39
Average tier: 7.75
Experience: 29381 918.16
Capture points: 181 5.66
Defense points: 30 0.94
Damage: 21098 659
Kills: 26 0.81
Spotted: 119 3.72
quote: Zaterdag 17-11-2012
Victory ratio: 82.14%
Battles: 28
Efficiency: 1715.44
Average tier: 7.57
Experience: 27885 995.89
Capture points: 53 1.89
Defense points: 56 2
Damage: 34091 1218
Kills: 29 1.04
Spotted: 60 2.14
Inmiddels is mijn 13 90 FU en ik ben ook met de IS mooi op weg naar de IS3. De T20 die ik teruggekocht had voor ESL (maar vervolgens niet daar niet voor gebruikt hebt :P) ga ik waarschijnlijk weer verkopen. Op dit moment heb ik al wel genoeg tier 7's en ik heb er toch al wel weer hele leuke potjes mee gehad. Staat ook een aardige bak met exp op die ik kan converten en de crew kan ik mogelijk gebruiken voor de nieuwe USA lijn (mocht ik daaraan willen beginnen).
Tevens wil ik ook mijn E75 nog een paar keer meenemen naar de battlefield maar ook die daarna in de verkoop gooien. De crew die erop zit kan ik mooi gebruiken voor de tweede duitse medium lijn :)
filipy23 schreef op zondag 18 november 2012 @ 09:00:
Nieuw filmpje over chinese tanks:

YouTube: World of Tanks. Chinese Tanks Review

Ik moet zeggen dat ik na het zien van het filmpje erg enthousiast ben over de chinezen. Meer nog eigenlijk dan over de britten. Vooral de hoge tiers komen op me over als erg leuke varianten van de russische tanks:
Klinkt zeker niet verkeerd maar ik ben nog niet echt overtuigd. Ik ben nog steeds van mening dat ik de chinezen leuker had gevonden als ik al een type in mijn garage had staan :)
Lijkt erop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik ga straks weer de Russische lijn grinden op de SeA server na de grind naar de e5 afgerond te hebben. dus opnieuw na dit op EU gedaan te hebben.
Nu kan ik me herinneren dat ik me niet lekker voelde in de IS-3, elk potje werd ik zo vaak getrackt als ik wilde flanken dat ik zonder repatriëring kit in een open positie kwam te staan en ten prooi aan alles en iedereen viel. Ook nu kom ik liever een IS-3 tegen dan welke andere tier 8 dan ook, want makkelijk te penetreren. Dus, aan de IS-3 gebruikers, hoe bevalt 'ie en hoe speel je ermee. Liggen de tracks er nog steeds af bij elk schot of kun je nu rustig snel van cover naar cover racen?
Juist de IS 3, want bij tier 8 begint de echte, lange grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Ondanks dat het gisteren wat matig ging is het toch gelukt:
Name Value Change to day before
Victory Ratio: 59.5% +0.02%
Battles: 8462 +31
Average Experience: 649.34 +0.58
Experience: 5494707 +25045
Efficiency: 1564.41 +1.07
Average Tier: 6.37 +0
Op naar de 61%

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
ZenTex schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:47:
Ik ga straks weer de Russische lijn grinden op de SeA server na de grind naar de e5 afgerond te hebben. dus opnieuw na dit op EU gedaan te hebben.
Nu kan ik me herinneren dat ik me niet lekker voelde in de IS-3, elk potje werd ik zo vaak getrackt als ik wilde flanken dat ik zonder repatriëring kit in een open positie kwam te staan en ten prooi aan alles en iedereen viel. Ook nu kom ik liever een IS-3 tegen dan welke andere tier 8 dan ook, want makkelijk te penetreren. Dus, aan de IS-3 gebruikers, hoe bevalt 'ie en hoe speel je ermee. Liggen de tracks er nog steeds af bij elk schot of kun je nu rustig snel van cover naar cover racen?
Ik vind het een toptank. Op vlak terrein althans. Als het heuvilig is liever een T32.

Ik heb trouwens weinig problemen met tracks en ammo racks. Wel natuurlijk altijd een reperatiekit meenemen.

Babs out!

[ Voor 5% gewijzigd door filipy23 op 18-11-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
ZenTex schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:47:
De is-3 is een van de beste tanks. Als ik je verhaal lees ga je te vroeg flanken. Want de IS-3 heeft een geweldige gun, snelheid is goed. Ik heb weinig problemen met tracks, het gebeurd me in elke tank wel een keer dat ik in het open gedetracked wordt. Hoort bij het spel.

Verder moet ik persoonlijk nog +-60K exp tot de is-8 en vind dit een van de leukste grinds :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

De IS-3 is idd een geweldige tank om mee te spelen, moet nog 50k exp tot de IS-8, maar deze gaat ook niet meer mijn garage uit, eveneens als de T32 en de KV-3.

Gister toch maar weer WoT opgestart, gelijk maar met de Super begonnen aangezien het gister niet lukte, lag er al vroeg uit, en het zag er naar uit dat we gingen winnen, maar toen vielen ze bij bosjes en was het volgens mij een Kv-5 en arty vs hun E-75 en T95, dus ben naar de garage gegaan uitgaande van een loss, bleek dus dat ze gewonnen hadden :D
Afijn inmiddels mijn Type gepakt, eerste potje verloren, 2e ook, dus ik dacht nee he, gaan we nu met de Type hetzelfde krijgen als met de Super gister, gelukkig het 4e potje wel gewonnen, en daarna makkelijk de triples gehaald op mijn elite tanks.

Daarna in platoon gegaan, en met een platoon van 2 x M18 en M36 Crucial Contribution gehaald :D
Verders nog wat leuke potjes gespeeld en al met al een leuke avond weer gehad, wel wat losses maar geen overruns gelukkig.
Victory ratio: 52%
Battles: 25
Efficiency: 2112.08
Average tier: 6.8
Experience: 17680 707.2
Capture points: 110 4.4
Defense points: 36 1.44
Damage: 29044 1162
Kills: 30 1.2
Spotted: 58 2.32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zondag 18 november 2012 @ 00:18:
[...]

Gedeeltelijk wel/niet. Wij zaten naar met HAMI, BR1, -BR1-, QV, HUNS en Rogue. We hadden bijna de fusion door midden gesneden en hadden ruim de helft van de 1900 timezone in handen (gedeelte buiten de balkans). Echter toen vielen hard, hards, hard2, csa, csa 3 en besloten de fusion te nappen voor de verandering met iedereen in europa. En aangezien zijn geen landings achter zich hebben in het oosten en er clans zo stom zijn om ook voor hun de noordelijke landings te bewaken kregen we allen fusion clans achter ons aan. RDR en mars via south agean, iets via koatie, NOB (waar fusion weer mee is gaan nappen) via crimea en vanuit het noorden 1STLT, TAC, SB, EES, FILO, PMHC en even POP. En aangezien PTS community weer eens besloot te nappen met fusion hadden ze alle tijd voor ons. Dat hadden we even kunnen uithouden als QV niet opeens besloot van de map te willen om weer te focussen op ESL en HAMI gekicked werd omdat die zich niet aan afspraken hield en 1PAD/1SBP wilde aanvallen met of zonder ons. En aangezien wij toch graag nog wel ergens wat contacten mee willen hebben werd HAMI gekicked. Dus toen waren er nog 5. -BR1- werd al snel door RDR gewiped, toen kwam MARS op de landing en toen werd het simpelweg teveel voor 4 clans en hebben we er de brui aan gegeven. Ook gestopt met vechten omdat we het toch niet konden uithouden.

Ik snap echt niet waarom iedereen napt met fusion. Ze kunnen zelf heel weinig zonder support van radiation en clans die de landingzones/omgeving dichthouden voor hun. Wat ik gemerkt heb is dat EES/SB en met name FILO eigenlijk vrij slechte clans zijn. Wat FILO daar moet is mij een raadsel eigenlijk aangezien ze alleen maar "goede" clans willen. Ze kunnen amper op de kaart komen en met de minste weerstand moeten ze weer gered worden.

Desnoods met de pinkies nog het 1 en ander doen. De gelen worden alleen maar groter doordat ze veel clans bij elkaar hebben en alles zo kunnen beschermen. Overigens zie ik dat TAC niet meer op de map staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De pinkies zijn qua aantallen ook niet mis, elke clan die op de map komt mag erbij als triallid. Ik zou me daar niet mee willen associeren eigenlijk. Dat fusion aangepakt moet worden spreekt voor zich maar iedereen napped ook met die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:45:
De pinkies zijn qua aantallen ook niet mis, elke clan die op de map komt mag erbij als triallid. Ik zou me daar niet mee willen associeren eigenlijk. Dat fusion aangepakt moet worden spreekt voor zich maar iedereen napped ook met die lui.
Ze hadden hier voor wel een degelijke line-up in clans; SRSLY, A-P en TROLL als ik het goed had. De wat kleinere in hun alliantie boeien me niet zo. Het zelfde geldt voor BIA en de oranje/goud/bruine alliantie die in Engeland zit. Daarnaast had HARD ook nog HARD4 die CW wilde spelen, had ook makkelijk wat landingsprovincies kunnen beschermen denk ik. Volgens mij zitten die nu bij HEAT (Hellenic Elite Armed Team). Als je dat combineert hadden de roden al wel wat steviger gestaan gok ik. Daarin tegen hadden ze wel BR (met die groene troll face) die ook geland was en in eens de rode aanvielen.

Ben nu benieuwd wat de nieuwe 322 gaat doen nadat Body_Count met 20k gold er van door is gegaan.. en natuurlijk de HBEAR opsplitsing (WHY) wat die gaan doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Nemean op 18-11-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

omg, ik overleef net 2 schoten van een Maus met mn T50-2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Toch nog een lekker potje als afsluiting van de dag.

4k damage, 114k credits :p Snipen met een kapotte gun -> 622m kill hahaha

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/72360c688c345a1f5a670fd6d718bbc9.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lang geleden weer een patrol:

Victory!
Battle: Malinovka zondag 18 november 2012 23:30:00
Vehicle: T-50-2
Experience received: 2.646 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 20.841
Battle Achievements: Patrol Duty, Scout

Oh en heb Su-101, dat is echt de allermoelijkste tank ooit. Gun depresion van echt 0, als je ook maar milimeter beweegt, zelfs rijdend, dat is echt onmogelijk moeilijk. De Su-100M1 is een beest daarentegen.

Victory!
Battle: Dragon Ridge maandag 19 november 2012 0:04:27
Vehicle: M4 Sherman
Experience received: 3.819 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 24.844
Battle Achievements: Lehväslaiho's medal

kWeet niet eens wat die medaille is, maar de 1ste.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 19-11-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

EIndelijk :). Nu ik zonder clan zit nog mag ik Fusion/DrunkenSaylor/Maberous/Kuchy weer gaan annoyen. Heb ik maanden op moeten wachten, maar het kan weer zolang ik niet in AX zit. YESSSSSSS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op maandag 19 november 2012 @ 00:15:
EIndelijk :). Nu ik zonder clan zit nog mag ik Fusion/DrunkenSaylor/Maberous/Kuchy weer gaan annoyen. Heb ik maanden op moeten wachten, maar het kan weer zolang ik niet in AX zit. YESSSSSSS :P
Irriteer Hami ook maar gelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Podverdrie, 7 kills, en nog maar:

Victory!
Battle: Ensk maandag 19 november 2012 0:55:30
Vehicle: T-127
Experience received: 3.987 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 18.562
Battle Achievements: Sniper, Top Gun, Mastery Badge: "1st Class"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 420503 schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:45:

Battle Achievements: Lehväslaiho's medal

kWeet niet eens wat die medaille is, maar de 1ste.
In je medium tank minimaal 2 andere tanks van 2 tiers hoger neerknallen als ik het goed heb.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Tering zeg!

Ik word nu toch echt moe van m'n teammaten. Net weer een potje vern..kt omdat op El halluf op de berg een IS, die de laagste tier was, mij zonodig continue moet rammen wanneer ik aan het aimen ben, en me natuurlijk blokkeert als ik uit de vuurlinie wil. Dat doen die idiote SeA spelers continue. 2 schoten gemist vanwege die laml.l, en met de aiming time van de T34....
Was er natuurlijk 1tje met 700 eff en 43% winrate. Tsja, als je je team loopt te saboteren...

Dan een potje in m'n T-34-85. Heavies uit mijn team worden tegengeouden door een hull down T29, dus ik rij achter hem, schiet wat HP van hem af, en sterf in 2 schoten. Wat doen de heavies, komen pas tevoorschijn als ik door ben. Wat een uislkuikens weer. En ze waren nog wel met 3 man, de T29 was op mij geaimed en ze waren geheel veilig.

[ Voor 34% gewijzigd door ZenTex op 19-11-2012 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op maandag 19 november 2012 @ 06:58:
Tering zeg!
Ik word nu toch echt moe van m'n teammaten. Net weer een potje vern..kt omdat op El halluf op de berg een IS, die de laagste tier was, mij zonodig continue moet rammen wanneer ik aan het aimen ben, en me natuurlijk blokkeert als ik uit de vuurlinie wil. Dat doen die idiote SeA spelers continue. 2 schoten gemist vanwege die laml.l, en met de aiming time van de T34....
Reporten werkt erg goed. En dan niet via de ingame klaagopties maar ff via de website een ticket aan maken. 9 van de 10 keer zie je degene die je report een tijdje/helemaal niet meer terug.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Tsja, dan blijf ik bezig, het is geen bewust saboteren, maar gewoon pure domheid.
Meestal een stel domme filippijnen, je pikt ze er zo tussenuit, , PH tag, dom schreeuwen in de chat, en dan een eff van <1000 hebben. Heb sowieso al mot met die gasten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 18:59
psychoclown schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:45:
In before EUSA?
European Union Server Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ging niet zo lekker gister, mede doordat ik 7 potjes op rij met de M18 verloren had, en in het achtste potje weer eens als lone ranger een flank probeerde te houden, maar totaal overrompeld werd, en dat potje wonnen we uiteraard :(
De T50-2 ging ook niet lekker, 3 potjes achter elkaar op Dragon Ridge, dat is geen leuke map om een active scout te zijn.
Op El Halluf was het wel weer leuk, overleefde 2 schoten van een Maus, waarna ik nog net op tijd weg kon komen, en flink wat heb kunnen spotten voor onze arties, die daar ook gelukkig gebruik van maakte en zo dus het potje wonnen.
En mn eff weer een beetje omhoog kunnen krikken :D

resultaat van gister:
Victory ratio: 45.45%
Battles: 22
Efficiency: 2633.58
Average tier: 5.59
Experience: 12887 585.77
Capture points: 239 10.86
Defense points: 0 0
Damage: 16174 735
Kills: 20 0.91
Spotted: 49 2.23
Hoe heet dat programma waar je je eff enzo ik kan zien tijdens het gamen? is dat wot logger2?
met die grafiekjes enzo, en een lijst met welke tanks je hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
O mijn god waarom ben ik überhaupt aan het spelen. Het niveau is weer zo laag als wat :')

Net weer 2 potjes verloren door een stel achterlijke idioten.
Ruinberg, ik met de type en nog 2 andere tanks richting die huizen bij F0. De rest van het team de stad in.... komen wij daar 6 vijandelijke tanks tegen. Niemand van ons team komt helpen... Resultaat: flank wordt opgerold en de idioten in de stad worden geflanked.

El Halluf: samengevat, arty weet niet hoe ze moeten schieten om de cap te resetten... 1000 keer gezegd schiet achter de rots om te resetten. 'No go spot for us'. Sorry maar wij, heavies, waren met iets anders bezig.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Ik kijk al niet meer op van teammaten die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.
Je eigen stats lijden er ook onder maar ach het moet dan maar.

Gelukkig zitten er af en toe wat heerlijke potjes tussen met teammaten die weten wat ze aan het doen zijn en/of dat je zelf het team mee kan nemen naar een win.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarnet een E-50 (9k battles, 670 efficiency, 44% winrate) die in Malinovka het veld oversteekt...
Daar kijk je toch wel van op... Gelukkig die battle wel gewonnen, maar het had niet veel gescheeld..

Maarja lekker op weg naar de GwTiger, nog 800.000 credits :).

edit// Lol @ de uitslagen van de poll op de site van wot

In our specials, which type of bonus do you prefer?

2x crew experience - 38.5% (3070)
3x experience for first victory - 61.5% (4903)

Mensen hebben dus liever 1 x3 voor een battle (ALS ze al winnen) dan x2 XP voor de crew IEDERE battle 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door wsLy op 19-11-2012 09:46 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
wsLy schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:31:
Daarnet een E-50 (9k battles, 670 efficiency, 44% winrate) die in Malinovka het veld oversteekt...
Daar kijk je toch wel van op... Gelukkig die battle wel gewonnen, maar het had niet veel gescheeld..

Maarja lekker op weg naar de GwTiger, nog 800.000 credits :).

edit// Lol @ de uitslagen van de poll op de site van wot

In our specials, which type of bonus do you prefer?

2x crew experience - 38.5% (3070)
3x experience for first victory - 61.5% (4903)

Mensen hebben dus liever 1 x3 voor een battle (ALS ze al winnen) dan x2 XP voor de crew IEDERE battle 8)7
Ik heb ook liever 3x experience for first victory. Ik speel heel veel verschillende tanks en ik heb daardoor relatief meer voordeel t.o.v. mensen die veel mt 1 tank spelen (die hebben weer relatief meer voordeel bij 2x crew experience).

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige mensen die in de cap circle staan naar voren willen rijden om op een tank te schieten? Hiermee het risico lopen dat er gereset wordt en de battle verloren wordt?

Dat was weer bijna het geval daarnet... een IS-8 die naar voren ging om op een E-75 te schieten, gelukkig was de cap al voltooid toen de IS-8 geraakt was.. maar als het 1 seconde eerder was gebeurd...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:25
Cap levert minder op dan volledige uitschakeling van de tegenstander hoor ik regelmatig roepen. Was de E-75 de laatste overlevende?

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
wsLy schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:04:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige mensen die in de cap circle staan naar voren willen rijden om op een tank te schieten? Hiermee het risico lopen dat er gereset wordt en de battle verloren wordt?

Dat was weer bijna het geval daarnet... een IS-8 die naar voren ging om op een E-75 te schieten, gelukkig was de cap al voltooid toen de IS-8 geraakt was.. maar als het 1 seconde eerder was gebeurd...
De uitleg is heel simpel. Sommige mensen zijn gewoon heel dom.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
TheOmen schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:09:
Cap levert minder op dan volledige uitschakeling van de tegenstander hoor ik regelmatig roepen. Was de E-75 de laatste overlevende?
Nee.. in tegenstelling.. qua tanks waren we aan het verliezen... En de IS-8 had stock gun..

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 19-11-2012 10:13 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

@Hards'ers
Is een speler genaamd Treborn bij jullie altijd zo vriendelijk? Hij was zo gezellig tegen Daggerheart in de forums met ziektes wensen :X :X omdat die zei dat LiveIT een roemeen is :/

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.