OK, weer een leuke fearture tegengekomen(M103).
Bounces op de top van de turret ricochetteren in de koepel en doen damage.
Bounces op de upper front plate ricochetteren in de turret ring en doen damage.
Vandaar dat elke keer mijn koepel ring word geraakt...
Fijn potje in m'n T34
Victory!
Battle: Erlenberg Friday, November 16, 2012 8:57:28 AM
Vehicle: T34
Experience received: 5,400 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 135,846
Battle Achievements: Sniper
21 keer geraakt. Helas wist hun arty die de hele tijd op mij focusde mij in zijn laatste schot neer te halen.
Moest wel pushen want ze stonden met 6 man te defenden en hadden geen spot meer op ze, en hun wel op ons. Gelukkig kon ik een antal arty schoten ontwijken, mede dor een M18 wrak voor me uit te duwen totdat ik ze kon spotten. Die m18 heeft heel wat vijandelijk vuur mogen ontvangen na z'n dood.
Die credits kan ik iig goed gebruiken.
verder wil het met mij t-34-85 ook niet echt vlotten. Heb camo skill, camo net, optics en binocs, maar als ik achter een bosje sta word ik alsnog eerder gespot dan hun mij spotten.
Agressief spelen wil ook niet echt, ik ben niet vlot genoeg om een heavy te circlen en de gun is niet snappy genoeg om on te move iets te raken, snipen wil ook niet echt want ik doe zelden schade op zelfs een KV z'n zijkant terwijl hij 2 hits nodig heeft om mij uit te schakelen. De laatste potjes gingen mij redelijk goed af, maar daar faalde het team weer hard.
Maar wat ik gewoon niet begrijp is waarom ik maar niets spot, en andere tanks mij wel, zelfs in stilstand met al m'n equipment en camo skills, en waar ik achter een bosje sta en uitkijk op ruim vrij veld voor mij.
Met de Idiot gun was deze tank nog een beetje speelbar, maar nu?
Leuk potje net, ik top tier in m'n M103 in south coast datnu precies de ultieme noobness van de SeA spelers laat zien.
Ik rijd via strand, mol hun scout, rij verder en zie een is-3 die vanaf strand het dorp inrijd...
ik mik, klaar omte vuren... Knal, kraak, zwiep: onze T-30 dieme vanachter ramt, ik stond toch al even stil.
Heb nog tijd, te is-3 is er nog niet, ik vuur.... zwiep. ik schiet een gat in de lucht. Onze T-30 vond dat met continue tegen me aanrammen hij het team helpt ofzo?
Die is-3 rijd naar een spotpositie, meerdere malen gerakt maar nog steeds in leven. Met dat schot van mij erbij was hij dood geweest. nu moet ik direct 1000 HP aan arty schoten incasseren.
ik zoek dekking, zie eentweetal TD's. ik rij uit cover, schiet, trek me terug... Onze T-30 ziet mij als mobiele cover. De TD die ik net geraakt had zach kans op me te kikken en schiet nog eens wat HP van me af.
De T30 rijdt verder, gelukkig, de IS 3 is ook dood. Ik waan me veilig, kom uit cover om de andere TD te beschieten. Ik schiet, raak, trek me terug... Oh, nee, nu staat onze IS recht achter me. Dan maar doorrijden. Oh nee, de T30 is omgekeerd en ramt mij frontaal. Opzij draaien dan maar. Komt er net een is-3 die me ook nog dwarsuit blokkeert....
Met 4 tanks op een kluitje voel ik een arty hit aankomen, en die komt er ook. Bam, T-30 dood, is dood en ik nog 7 HP.
Dat rammen overkomt me minimaal elke 2 potjes, maar het klemgezet worden aan 4 kanten heb ik nog niet eerder gezien.

De T-30 heeft 0 damage gedan trouwens
[
Voor 59% gewijzigd door
ZenTex op 16-11-2012 06:03
]