Shuttle st20g5
heb in het x5 weekend 10 garageslots erbij gekocht zodat ik op die manier met heel veel lijnen zoveel mogelijk xp kon binnenharken en zo met de meeste lijnen tot tier 3 kunnen komen voor zover ik nog niet in die lijnen begonnen was.
Gevolg is een chronisch geld tekort. Momenteel heb ik als top-tanks de : M4A3E2 en de T49 Ik heb de M6 en de M18 hellcat al onderzocht alleen geen geld om binnen te halen. (550.000)
Een heavy tank is prioriteit gezien ik die nog niet heb. Heb momenteel de KV-1, de Churchill 1 en de M6 onderzocht, ik weet dat het een persoonlijk voorkeur is maar welke is aan te raden?
Misschien toch maar premuim nemen. Er zijn zoveel leuke tanks die ik eigenlijk al kan kopen maar waar ik geen geld voor heb.
Ik zou zelf voor de kv-1 gaan. Goede tank voor zijn tier. Churchill schijnt ook wel okay te zijn, echter heel traag en groot. Van voren goed gepantserd, maar zijkanten zijn van papier.wildcardxl schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:55:
Momenteel bezig genoeg silver binnen te krijgen.
heb in het x5 weekend 10 garageslots erbij gekocht zodat ik op die manier met heel veel lijnen zoveel mogelijk xp kon binnenharken en zo met de meeste lijnen tot tier 3 kunnen komen voor zover ik nog niet in die lijnen begonnen was.
Gevolg is een chronisch geld tekort. Momenteel heb ik als top-tanks de : M4A3E2 en de T49 Ik heb de M6 en de M18 hellcat al onderzocht alleen geen geld om binnen te halen. (550.000)
Een heavy tank is prioriteit gezien ik die nog niet heb. Heb momenteel de KV-1, de Churchill 1 en de M6 onderzocht, ik weet dat het een persoonlijk voorkeur is maar welke is aan te raden?
Misschien toch maar premuim nemen. Er zijn zoveel leuke tanks die ik eigenlijk al kan kopen maar waar ik geen geld voor heb.
flickr - WOT Profile - Game PC
KV is een heerlijke tank en ook de tanks erna zijn goed. M6 ken ik niet maar gaat naar de T29, waar ik goede verhalen over hoor. Zelf net de Churchill gedaan en is wel redelijk voor zijn tier. Redelijke gun slechte armor. Om nog maar te zwijgen over het aantal crewleden wat je elke battle verliest. En de Churchill erna is echt een ramp. Zelfde engine, iets betere gun (4-5+ pen 4-5+ damage lol) maar elke tank komt door je armor heen terwijl jij hun met moeite kan penetreren. Voordeel is wel dat de gun een echt snelvuur kanon is.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Je had beter je gold kunnen sparen voor een premium tank of met premium gaan spelen en je op 2 trees te beperken.wildcardxl schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:55:
Momenteel bezig genoeg silver binnen te krijgen.
kv1 en verder zijn de oude vertrouwde tanks, die zijn al tijden erg sterk en ook goede keus voor verder te gaan.
Churchill heeft trouwens geen slechte armor aan zijn voorkant, daar is dat juist heel erg goed. Zijkant is wel bedroevend.
Ik zou je wel aanraden, beperk jezelf tot 1 of 2 trees. Teveel trees gelijk is lastig te betalen en zo kom je niet erg snel bij tier 8 en hoger, waar naar mijn inziens de meeste pret te beleven is.
Battles Participated: 3 899
Victories: 2 001 (51%)
Defeats: 1 842 (47%)
Battles Survived: 1 378 (35%)
Nu druk bezig voor de Caern, binnen 2 of 3 dagen wil ik deze TC klaar hebben
WoTLogger 2 laat dat inderdaad ook zien, er zijn er nog wel anderen maar ik vind WoTLogger 2 wel fijnMickroz schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:53:
Hoe heet dat programma waar je je eff enzo ik kan zien tijdens het gamen? is dat wot logger2?
met die grafiekjes enzo, en een lijst met welke tanks je hebt gespeeld?
Ken hem goed genoeg en zal hij enkel doen als die ergens echt heel boos over kan/zal worden. LiveIT is volgens mij zo'n hekelpuntjewontcachme schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:27:
@Hards'ers
Is een speler genaamd Treborn bij jullie altijd zo vriendelijk? Hij was zo gezellig tegen Daggerheart in de forums met ziektes wensen![]()
omdat die zei dat LiveIT een roemeen is
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De stug vond ik een heerlijke tank met een goede gun voor zijn tier, de jagdpz voelt eigenlijk in alle opzichten behalve hp en shells ketsen op de voorkant als een downgrade van de stug.
Ik vecht nu een tier hoger maar ik word eigenlijk gedwongen om dezelfde gun te gebruiken als op de stug omdat de andere gun van de jagdpz helemaal niks kan pennen.
Alles boven tier 6 kom ik eigenlijk vrijwel niet doorheen tenzij ik of precies op een weakspot schiet of op de rear/flanken (en flanken met een TD is meestal niet zo'n goed idee omdat ik nadat ik een schot afvuur vervolgens meteen kapot geschoten word)
Is de jagdpanther die na de jagdpz komt wel weer een stuk leuker om te spelen? Want ik wil wel weten of de vervelende grind in de jagdpz het wel waard is.
JagdPz IV 55% winrate
Jagdpanther 57% winrate
Ferdi 47% winrate (te lang gewacht met topgun monteren, daarna is het een beest)
Jagdtiger 45% (nog aan het grinden voor de topgun, heeft nu nog Ferdi gun
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
de jagdpanther maakt die verschrikkelijke grind echter zeker goed. Blijft nog steeds 1 van mijn favo tanks
Daar weet ik alles van, ben nadat ik alle Duitse tier 8's heb gehaald voor de gein in alle andere trees(op arty na en brits was er nog niet) begonnen. Duurt echt heeeeeel lang, maar het gevolg is wel dat ik nu op de T32 na elke tier 8 heavy in de game heb en alle meds/td's minimaal op tier 6/7.dynosu schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:43:
Ik zou je wel aanraden, beperk jezelf tot 1 of 2 trees. Teveel trees gelijk is lastig te betalen en zo kom je niet erg snel bij tier 8 en hoger, waar naar mijn inziens de meeste pret te beleven is.
Er is eigenlijk maar 1 voordeel: je kent wel elke tank die je ingame op je tier tegenkomt
[ Voor 63% gewijzigd door themaxter op 19-11-2012 12:36 ]
KV 1 is slecht!Zertaxka schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:37:
KV-1 -> M6 -> Churchill. In die volgorde als je het mij vraagt.
Victory!
Battle: Mountain Pass Monday, November 19, 2012 7:21:43 PM
Vehicle: KV-1
Experience received: 2,085
Credits received: 51,315
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
34 hits received en 45% health over. Geangled niet doorheen te komen. (moeilijk dan, heb de hunne vernietigd)
Al moet ik zeggen dat ikde T1 heavy ook prima vind sinds de KV nerfs, en leidt naar de T29, de onbetwiste nr 1 onder de tier 7 heavies.
Wow, hoge winrate voor een Jagdpz, hoe speelde je de tank?A-Tray schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:22:
@Rixos, ik heb de hele German TD lijn met veel plezier gespeeld!
JagdPz IV 55% winrate
Jagdpanther 57% winrate
Ferdi 47% winrate (te lang gewacht met topgun monteren, daarna is het een beest)
Jagdtiger 45% (nog aan het grinden voor de topgun, heeft nu nog Ferdi gun
Gewoon op dezelfde manier als een stug?
Ik kom er namelijk gewoon echt niet doorheen als het boven de tier 6 is.
Goed om te horen, toch maar even doorgrinden danthemaxter schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:24:
Die JagdPz IV is (en was zeker nog met de oude Matchmaking) een verschrikkelijke tank,
de jagdpanther maakt die verschrikkelijke grind echter zeker goed. Blijft nog steeds 1 van mijn favo tanks
Daarnaast ga ik denk ik ook maar eens de russian heavy line uitproberen, schijnt heel erg leuk te zijn.
Dank je! zal eens kijken, had al wat pics ervan voorbij zien komen in de wot topics, ff checken.psychoclown schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:07:
[...]
WoTLogger 2 laat dat inderdaad ook zien, er zijn er nog wel anderen maar ik vind WoTLogger 2 wel fijn
edit* wot logger 2 wordt niet meer geupdate, en wot logger 3 is in alpha op het RU forum, maar het topic is gesloten?
[ Voor 16% gewijzigd door Mickroz op 19-11-2012 13:43 ]
daar staat de engelse download, de andere is russisch
deze zou volledig 8.1 compatible moeten zijn, echter ik heb dit niet getest. Gebruik zelf wot statistics:
http://www.saais.co.za/
heb ook de activedossieruploader van vbaddict.net gebruikt, werkt ook best.
http://www.vbaddict.net/wot.php
WOT Statistics heb ik ook nog maar daar werken de overal statistics niet meer?dynosu schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:11:
http://forum.worldoftanks...age__st__640#entry3218102
deze zou volledig 8.1 compatible moeten zijn, echter ik heb dit niet getest. Gebruik zelf wot statistics:
http://www.saais.co.za/
heb ook de activedossieruploader van vbaddict.net gebruikt, werkt ook best.
http://www.vbaddict.net/wot.php

Deze gegevens veranderen niet, er komt niet bij te staan hoeveel battles ik vandaag gedaan heb, hoeveel damage etc. etc. Eerst was dit wel..
Recent battles werkt btw wel gewoon.
edit//
Nevermind... Verkeerde periode ingesteld, had van current tot current gedaan...

[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 19-11-2012 14:33 ]
Ik hoor graag wat je ervan vind. Ik zie ze weinig, en ik ken verder ook niemand die die tank speelt. Zelf heb ik een wat gemengde ervaring met dat ding. LFP schiet je zo door heen, maar de rest van de front en vooral de turret heb ik met andere Tier 7 en 8s best wel moeite mee.dynosu schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:36:
Heb sinds gisteren de Caernarvon in mijn garage staan, komende dagen hard door grinden om deze full upgraded te krijgen
Babs out!
Wotlogger 3 schijnt een heel stuk minder overzichtelijk te zijn en alleen online te werken wat op aardig wat weerstand stuit ivm inlognamen en wachtwoorden van WoT etc.
Is dus wel een update voor, maar eens naar kijken.dynosu schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:11:
http://forum.worldoftanks...age__st__640#entry3218102
deze zou volledig 8.1 compatible moeten zijn, echter ik heb dit niet getest.
Ik hoor veel mensen hier over de churchill dat het niet een echt lekkere tank is..guns zijn inderdaad van een erg low damage en penn gehalte maar armorwise heb ik niet echt last mee.
Gewoon goed angelen ala usa en je tracks vangen alles zonder dat het je damage kost.
[ Voor 47% gewijzigd door ShockWave op 19-11-2012 15:01 . Reden: Aanvulling ]
Zodra ik em full upgraded heb zal ik even een korte review voor hier schrijvenfilipy23 schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:40:
[...]
Ik hoor graag wat je ervan vind. Ik zie ze weinig, en ik ken verder ook niemand die die tank speelt. Zelf heb ik een wat gemengde ervaring met dat ding. LFP schiet je zo door heen, maar de rest van de front en vooral de turret heb ik met andere Tier 7 en 8s best wel moeite mee.
Babs out!
Wot logger 3 is idd niet zo denderend.
Zal ook eens naar die vbaddict kijken, dacht dat dat wot logger was met die lijst van tanks.
Net ff die post gelezen, die kerel is echt te snel op zijn teentjes getrapt lol, zo was ie op TS3 niet in ieder geval.wontcachme schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:27:
@Hards'ers
Is een speler genaamd Treborn bij jullie altijd zo vriendelijk? Hij was zo gezellig tegen Daggerheart in de forums met ziektes wensen![]()
omdat die zei dat LiveIT een roemeen is
Overigens 322 is nu naar ex322 en QNQ opgesplitst, denk niet dat iedereen bij LiveIT in de clan wilde.
[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 19-11-2012 18:37 ]
Ik had nog een screenshot gemaakt ervan. Ik weet niet of je de complete post hebt gezien of na de edit van bbv, maar hij wenste daggerheart een ziekte met een K aan het begin toeNemean schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:06:
[...]
Net ff die post gelezen, die kerel is echt te snel op zijn teentjes getrapt lol, zo was ie op TS3 niet in ieder geval.
Overigens 322 is nu naar ex322 en QNQ opgesplitst, denk niet dat iedereen bij LiveIT in de clan wilde.

En 322 zal wel niet snel weer wat worden. Te veel opgesplitst nu.
Overigens misschien binnenkort een eigen clan maken in de AX familie puur voor ESL, Weet alleen nog niet een goede en pakkende naam die goed af te korten valt in 5 letters.
Vandaag ook begonnen met zn 3en met de crusader. Wat een heerlijke tank zelfs met 75% crew. Heerlijk pieuw, pieuw, pieuw gun erop
[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 19-11-2012 23:10 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Schelden met ziektes is gewoon triest.. en vooral het toe wensen is gewoon zielig...wontcachme schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:08:
[...]
Ik had nog een screenshot gemaakt ervan. Ik weet niet of je de complete post hebt gezien of na de edit van bbv, maar hij wenste daggerheart een ziekte met een K aan het begin toe![]()
Dat denk ik ook, vooral nu LiveIT redelijk wat lui er vandaan heeft weten te pakken.wontcachme schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:08:
[...]
En 322 zal wel niet snel weer wat worden. Te veel opgesplitst nu.
AreaX?wontcachme schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:08:
[...]
Overigens misschien binnenkort een eigen clan maken in de AX familie puur voor ESL, Weet alleen nog niet een goede en pakkende naam die goed af te korten valt in 5 letters.
Als je nog een clan hebt waar je ooit 2500 gold aan uit hebt gegeven, vergeet dan niet dat je de naam daar van kan laten wijzigen via support. Heb ik gedaan met mijn oude clan (vG - vitalGaming) vernoemd naar cuteGaming met de tag CUTE: http://worldoftanks.eu/community/clans/500000584-CUTE/ en als iemand weten wilt waarom "cute".. mwa zie; http://bf2s.com/player/165863822/
Vandaag ben ik ook maar weer eens begonnen met een paar potjes, maar het noob gehalte is nog altijd hoog.. vooral tier 10 potjes zijn drama, helaas kom je er te vaak in met een tier 8 of 9.
[ Voor 14% gewijzigd door Nemean op 20-11-2012 01:30 ]
Bij begin van een battle riep iemand in het vijandelijke team iets in de lijn van "ZenTex al in een tier X, da's rap"?
ik antwoord dus, en vraag hem waar hij me van kent.
Zegt 'ie dat hij een paar potjes met en tegen me gespeeld heeft in de afgelopen weken, en dat ik opviel. Positief dan.
Na de battle opent 'ie een chat, en even later heb ik een invite.
Kleine clan, maar met bovengemiddelde spelers,had wat land opd e map, maar met te weinig spelers viel dat niet vast te houden, dus af en toe een CW funlanding en zo, precies wat ik zocht.
Wel wat training nodig, ik merk dat na lange afwezigheid in hoge tier matches en de grote updates en nieuwe tanks ik de weakspots niet ken. Tanks en hun armour zijn flink verandered in het laatste halfjaar.
Edit:
Holy shit, KV-1 is nog steeds zwaar OP als top tier, vooral in combinatie met newbs.
Victory!
Battle: Fjords Tuesday, November 20, 2012 1:07:09 PM
Vehicle: KV-1
Experience received: 2,325
Credits received: 60,508
Battle Achievements: Top Gun, Sniper
3K damage.

[ Voor 15% gewijzigd door ZenTex op 20-11-2012 06:20 ]
Name Total Per battle
Victory ratio: 60.98%
Battles: 41
Efficiency: 1499.65
Average tier: 7.71
Experience: 34241 835.15
Capture points: 128 3.12
Defense points: 0 0
Damage: 60390 1473
Kills: 39 0.95
Spotted: 52 1.27
Ik in m'n T34-85, zoef van hot naar her, verdedig de basis tegen 3 aanstormende tanks en word vanaf de abbey ge1shot door een T34 Mooit schot).
Enfin, zijn we met 4 tegen 2 over uteindelijk. De T34 en een T28 proto.
3 man staan op de basis te cappen, de T34 rijdt naar de plek in abbey om zijn noordelijke basis te verdedigen en weet te resetten terwijl de cap bijna voltooid is.
Dus de faalhaas in z'n IS-6 (100%)weet de T34 te vinden en betrapt hem vanachter...
Schiet vanachter in de T34... En bounced.
Schiet nog eens... WTF? 50 damage.
De T34 draait zich om om de IS-6 aan te pakken, die hem met HE blijft beschieten vanaf 10 meter, elke keer tussen de 40 en 80 damage. T34 schiet hem in 2 schoten naar low health, (is 6 draait met z'n kont naar de T34) maar de cap gaat door, draait zich dus rustig weer om, en blijft gewoon de cap resetten en schiet 1 van de 3 cappers neer terwijl de IS-6 kleine hapjes uit hem schiet. Uitendelijk weten de cappers op de basis de T34 neer te krijgen.
Dan komt ineens de proto, raakt de is-6, de is 6 schiet terug en detrackt hemm rijdt voorbij de proto, bedenkt zich, en rijd achteruit precies voor de loop van de proto, die hem dus afmaakt..
Ik geef niet vaak commentaar maar dit keer liep ik die gast echt voor ...... uit te maken.
Had enkel de IS-6 premium, 400+ potjes, en een winrate van 40% en survival van 20%.
Gelukkig wel een win, maar ik liep me toch even een paar minuten voor het hoofd te slaan, en dit was 1 van de potjes met zulke gasten die we wonnen.
Laat ik het maar niet hebben op defense op een map waar ik als 1 van de 2 heavies de ene flank verdedigde, de rest lemmingde helemaal naar de zuidkant, toen de tanks die aan mijn kant doorgebroken waren (7 vs 2) al aan het cappen waren. Dit ondanks meerdere roepen om hulp aan mijn kant, continue spots op meerdere vijanden, en in de chat vragen of ze wel wisten dat dit een defense map was. Uiteraard verloren, 1 teamgenoot wist nog een moedige poging te wagen om te resetten maar moest het afleggen, en er kwam maar geen hulp.

Victories: 2.016 (51,32%) 1 (-0,04%6)
Defeats: 1.856 (47,25%) 4 (+0,04%6)
Damage Caused: 3.754.275 +10.8545
Gemiddeld meer dan 2000 damage per battle en toch blijf je verliezen...
Tijd om eens eventjes iets te gaan eten en dan weer in platoon verband te proberen met Jenuwar.
Jup, nieuwe tanks, nieuwe landen, physics, compleet geherbalanceerd op sommige punten.Frerk schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:22:
Ik heb dit spel 6000 jaar geleden eens gespeeld(Toen er nog laaaang niet zoveel maps en tanks waren, hehe) en ik verveel me op 't moment, dus ik overweeg om 't weer eens te installeren en eens een kijkje te nemen. Zijn er nog dingen ingrijpend veranderd waar ik rekening mee moet houden?
tier 10 meds, tds .. dus ja is wel iets veranderd
Volgens mij ben ik toendertijd nooit verder gekomen dan 50 battles en wat Tier 2 tanks, hehe. Ik kan me niet eens herinneren dat er toen al zoveel Tiers waren oOdynosu schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:24:
[...]
Jup, nieuwe tanks, nieuwe landen, physics, compleet geherbalanceerd op sommige punten.
Maar zal ik 't dan maar gewoon installeren en eens proberen? Ik kom er vanzelf wel achter dan.
Frerk schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:22:
Ik heb dit spel 6000 jaar geleden eens gespeeld(Toen er nog laaaang niet zoveel maps en tanks waren, hehe) en ik verveel me op 't moment, dus ik overweeg om 't weer eens te installeren en eens een kijkje te nemen. Zijn er nog dingen ingrijpend veranderd waar ik rekening mee moet houden?
Je vergeet het belangrijkste van de hele game......de spelers zijn ingrijpend veranderd.dynosu schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:24:
[...]
Jup, nieuwe tanks, nieuwe landen, physics, compleet geherbalanceerd op sommige punten.
Niet meer tactisch denken en als groep samenspelen maar gewoon lekker solo lopen ku***n en als ze na 1 tot 2 minuten dood zijn de rest van de tijd in de chat lopen ragen dat de rest noobs zijn, arty zuigt en waarom ze geen support kregen op de plek waar hij kapot ging...
Denk dan aan open veld....als scout in de enemy base staan binnen 30sec terwijl arty nog niet eens een shell geladen heeft.......of als enige naar een flank gaan terwijl de lemmingtrain juist de andere kant opgaat.
Na bijna 6,5k battles te hebben gespeeld, lijkt het mij nu leuk om in een clan te zitten en eventueel mee te doen met landing en etc... "sirac78" Is mijn profile-name. Mijn stats zijn niet denderend, maar dat komt denk ik door een lange weg die ik heb genomen om bij elke tier van stock naar elite te spelen (oftewel geen free-exp).
Btw, mijn social life staat wel bovenaan.
Welkom bij GoT2 dan:)Aarge schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:49:
Hebben jullie nog tip voor een leuke clan?
Na bijna 6,5k battles te hebben gespeeld, lijkt het mij nu leuk om in een clan te zitten en eventueel mee te doen met landing en etc... "sirac78" Is mijn profile-name. Mijn stats zijn niet denderend, maar dat komt denk ik door een lange weg die ik heb genomen om bij elke tier van stock naar elite te spelen (oftewel geen free-exp).
Btw, mijn social life staat wel bovenaan.
Check de website
Maar veel van die lui die zijn de gasten die veel onder hem hebben gespeeld in oa. HARDNemean schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:23:
[...]
Dat denk ik ook, vooral nu LiveIT redelijk wat lui er vandaan heeft weten te pakken.
Precies zoals ik gisteren zei in mijn post op GoTVandaag ben ik ook maar weer eens begonnen met een paar potjes, maar het noob gehalte is nog altijd hoog.. vooral tier 10 potjes zijn drama, helaas kom je er te vaak in met een tier 8 of 9.
Ondanks de vele noobteams gisteren (mijn platoon de enige niet (donker)rode spelers) heb ik ook nog een potje met tier 10 meds gedaan, gelijk weer snoeihard bovenaan met arty die aan het opletten was. Dat kun je heel erg goed huishouden
Is mijn stats/tanks representatief voor GOT?dynosu schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:53:
GoT2 is echt voor de gezelligheid, platoon en af en toe TC, CW landings gebeuren alleen in GOT.
Check de website
Ik heb even snel de website ge-checkt en moet zeggen "best kaal!". Trouwens, is er ook een channel in WOT voor GOT?
Daar kan je altijd even langskomen.
En de website/het forum heeft de nodige knoppen/informatie
Victory ratio: 52.38%
Battles: 21
Efficiency: 2030.72
Average tier: 6.33
Experience: 13764 655.43
Capture points: 154 7.33
Defense points: 0 0
Damage: 13962 665
Kills: 18 0.86
Spotted: 47 2.24

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 20-11-2012 13:11 ]
Ga over een uurtje wel online om te kijken.dynosu schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:06:
Ja het ingame kanaal heet Gathering of Tanks
Daar kan je altijd even langskomen.
En de website/het forum heeft de nodige knoppen/informatie
Zonder inlog is ie vrij kaal ja...
Ik zou inderdaad eens het Gathering of Tanks kanaal joinen in GoT.
Ha, denk je? Ik kan me de beta en public na het live gaan nog herinneren. Iedereen die niet in de beta gespeeld had reed als kip zonder kop Kris kras door het veld heen. Hetzelfde zie je nu op de sea server, probeer het eens.shockwae schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:42:
[...]
[...]
Je vergeet het belangrijkste van de hele game......de spelers zijn ingrijpend veranderd.
Niet meer tactisch denken en als groep samenspelen maar gewoon lekker solo lopen ku***n en als ze na 1 tot 2 minuten dood zijn ...
Ook het gezeur is er altijd al geweest, denk wel dat het erger geworden is, maar iedereen wil nu eenmaal winnen, en iedereen denkt dat hij het beter weet dan de rest, niemand uitgezonderd.
Victory!
Battle: Cliff dinsdag 20 november 2012 21:51:30
Vehicle: T-34
Experience received: 1.646
Credits received: 43.660
Battle Achievements: Top Gun, Confederate, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Eerst van bovenop de cliff drie tanks neergeknald. Daarna van de cliff naar beneden gereden (bij de inham) waar er nog eentje stond. Toen omgedraaid omdat ik van achteren werd bestookt waar er nog 2 stonden. Doorgereden naar de basis en er daar nog een paar kapot geknald en samen met een teamgenootje gaan cappen. Hierop kwamen er nog een paar terug gereden om de cap te resetten (was ook het enige wat ze nog konden proberen) waarbij ik er nog een paar geraakt/gekilled heb. Uiteindelijk 44 schoten raakgeschoten gedurende het potje
Volgens mij is het grootste verschil dat je de eerste maanden/jaar nog had dat de meeste slechte spelers nog in de lagere tiers zaten. In de tussentijd hebben die echter ook tier 10 bereikt en zie je dus ook in de hogere tiers steeds meer de slechtere spelers. Ik denk dat dat het is wat vooral opvalt (EU server)ZenTex schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:48:
[...]
Ha, denk je? Ik kan me de beta en public na het live gaan nog herinneren. Iedereen die niet in de beta gespeeld had reed als kip zonder kop Kris kras door het veld heen. Hetzelfde zie je nu op de sea server, probeer het eens.
[ Voor 29% gewijzigd door redwing op 20-11-2012 15:01 ]
[removed]
edit: Nevermind, doet het weer...
[ Voor 29% gewijzigd door Sapstengel op 20-11-2012 16:38 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Meneer was de allerbeste speler, dus iedereen moest naar hem luisteren.
Uiteraard eindige hij met 0 damage.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
hangelog test version 0.8.2 (general test 1) in comparison with version 0.8.1:toon volledige bericht
- Added a new branch of Chinese tanks (17 cars, light, medium and heavy tanks). Light Tank Tier Renault NC-31 is issued along with the slot.
- Added a new branch of American tanks: light T21, T71 light, medium T69, T54E1 medium, heavy T57 (the branch will be open from the middle of the tank M7).
- To test for supertesters added TD-Soviet SU-100Y.
- To purchase became available premium tanks: British heavy tank TOG-2, British TD AT-15A, a French heavy tank 1945 FCM 50t.
- Reworked a new render map: Prokhorovka Redshir, Erlenberg, Ruinberg.
- In the battle interface added indicator repair module (lower left corner of the screen).
- Now the fallen trees camouflage tank as well as bushes (previously in fallen trees were excluded from the calculation of visibility.)
- Range rendering (settings / graphics / rendering distance) is increased to the minimum settings from 400 to 600 meters, at a maximum of 1000 to 1400 meters.
- Improved rendering of trees and vegetation, which should reduce slowdown in the sniper mode when a large amount of vegetation on the screen.
- Fixed low performance on some configurations (mainly video card series Radeon) on maps: Steppes, South Coast, Highway, mines, Widepark, Monastery.
- Fixed wrong choice of quality textures in graphics settings.
- Fixed a dramatic shift in the camera angle in the interaction with other objects (tanks) in some situations.
- Fixed a bug with the disappearance of the projectile gun mask after breaking and falling into a tool that "bias" of the projectile.
- Fixed a bug with the disappearance of the projectile after breaking the screen and the subsequent rebound of the main armor of the tank.
- Reduce or completely remove the tank rocking on ruins, rails and small objects.
- Fixed "flying" tanks at high ping and significant loss of data packets.
- Fixed offset and "tugging" sight in the sniper mode.
- Fixed an abnormally high damage from ramming in some cases.
- Fixed a low cost of repair of the tank in case of flooding.
- Fixed blocking of tank battles on the global map after flooding.
- Fixed a bug where in some cases destroy the enemy tank union continued to gain experience for the damage on the enemy vehicles found it during the fight.
- reduce the distance between the levels of the tanks in tech tree.
- changed the way out to the common tree of the nation (the button with the flag of the nation instead of labels, links).
- research cost and the purchase price for the tanks and the module to display regardless of the tank / module.
- In the tech tree, with a shortage of resources or expertise in the tooltip shows how much experience or credits needed for leveling / purchase.
- Tech tree changed to display tank experience.
- Fixed camouflage tanks: Pz V / IV, A-32.
- Fixed models and textures tanks: Object 268, T-46, IS-8.
- Fixed titles and emblems on tanks: KV-5, M5 Stuart.
- Fixed the damage model tanks: Gw Panther, E-100, Lowe, Grille, Lorraine39 L AM, Lorraine40t, T25-2, Panther M10, Object 212, Object 704, AMX 13F3AM, AMX 105AM, ARL 44, Matilda (Brit) , AMX13-75.
- Changed booking (without changing the reservation) in the interface for the tanks: SU-5, T-46, KV-13, SU-85B, SU-101, Object 268, HF-2, HF-3, IS-3, KV-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502 A, PzV Panther, Centurion, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, Centurion, M6.
- Give the historical booking Tanks: T-34 (the second tower), T-34-85, IS, Matilda (Brit), M5 Stuart, M26, M46, M48.
- Fixed incorrect effect shot at the gun 8.8cm KwK43 L/71 tank Tiger.
- Fixed incorrect effect of engine exhaust-2K KV.
- Weight of the hull of the Churchill LL changed from 22,000 to 20,869 kg.
- Weight AEC A190 engine changed from 400 to 800 kg.
- Weight of the hull Valentine LL changed from 8700 to 8300 kg.
- Fixed some of the names of American tanks.
- A systematic display names of British tanks.
- The cost of research engine 2x Leyland E164 on the tank Matilda reduced to 310 experience points. The cost of research the tank Churchill tanks Matilda increased to 11,500 experience.
- Fixed incorrect display labels Hits / The breaking of the tanks: KV-1S, T110E4.
- Added a medal "Patton Valley" for the destruction of 100 units of M46 Patton tanks and M48A1 Patton III. When the patch will be considered before, "full of" tanks and earned medals will be awarded.
- Corrected the description of the conditions for obtaining the achievements of "Warrior" and "Sniper".
- Fixed a mechanic charging achieve "Sniper."
- Corrected the description de Langlade medals.
- For Kay's medal added accounting hero of the battle "Sentinel."
- The achievement "Hunter" added accounting tank Panther M10.
- Added "memorials" - awards without a degree, which can be charged multiple times for multiple players to battle:
- Lucky: within ten meters of the player's tank must be destroyed enemy tank same enemy player.
- Unperturbed: withstood consecutive 10 + bounce and no penetration of enemy players.
- Spartan: having less than 10% of the strength to get on his tank ricochet or no penetration of the enemy player, and live up to the fight.
- Huntsman: Destroy all the light in the battle tanks of the enemy (at least 3 of the tank).
- Fixed a rare bug with player hit the off mode of fighting.
- Fixed disappearance of the effect of burning the destroyed equipment at a relatively short distance.
- Reworked and optimized effects of the destruction of some buildings and objects.
- Some of the objects surrounding altered and reconfigured for enhanced rendering.
- Reworked sound ricochets, hits in the tank and punched the tank.
- Reworked the sounds of shells hit the landscape and environment objects.
- Redubbed shooting small-caliber machine guns.
- Increased the radius of the sound of shots and hits. Changed character of the sound of shots and hit a long distance.
- The flag emblem added Jordan.
- Completely redesigned window design sales tank.
- Fixed discrepancy display model and damage to some buildings and sites.
- Fixed a possible entry in the "pre-combat interface" special fights, of which it is impossible to get out.
- In the hangar added a shadow under the tank.
- Fixed rounding winning percentage in different directions in different elements of the interface statistics window.
- Statistics from the unit combat "combat effectiveness" it to appear the damage inflicted on his own tank.
- Fixed bug with unapplied explosion BC critical damage in the statistics.
- The statistics afterbattleremoved mapping damage to allies.
- To playback the players of his team after the destruction of the tank: Fixed display indicator of flooding, added display indicator "blank ammunition," added information on the state of the modules of the tank and crew.
- In the destruction of the state reduced the color and brightness of the individual posters and labels.
- The message at login "Can not establish a network connection. Perhaps the connection was blocked by your firewall." changed to "Can not connect to the server. The server is not available or you want to check network connection settings.".
- When trying to login to an outdated player client message "The login packet sent to the server was malformed" replaced with "Error on the server. Perhaps your application is out of date or damaged."
- Fixed bug with map / minimap marks SPG as labels of the tank.
- Fixed the effect of the settings in the arcade sniper scope sight.
- The skill "Combat Brotherhood" now gives a bonus to the ability to "Master."
- Fixed errors in the list of complaints in the results of the fight.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat ding ging maximaal 14km/u, echt denderend goede bepantsering heeft hij niet en heel veel staat niet onder een bepaalde hoek geplaatst. Het kanon daarentegen ben ik wel benieuwd naar.
Armour: 2.5 inch cemented to 0.5 inch mild steel
Main armament: QF 17 pdr (76.2 mm) gun

watnu?
Ik veronderstel BiA geeft nu ook bonus op mentor? zoiets? Verder heb ik bijzonder weinig interessante dingen gelezen eigenlijk.
Babs out!
En in normaal engels:
Contenttoon volledige bericht
- New Chinese Tech Tree added (17 vehicles, light, medium and heavy tanks). Light Tank Tier I Renault NC-31 will be given to all players along with a new garage slot.
- New line of American tanks added: light Т21, light Т71, medium Т69, medium Т54E1, heavy T57 (Researching this line starts/extends from medium М7 tank).
- New premium tanks available for purchasing: British heavy tank TOG-2, British TD АТ-15А, French heavy tank 1945 FCM 50t.
- Reworked the following maps with the new render: Prokhorovka, Redshire, Erlenberg, Ruinberg.
- Reworked sounds of ricochets, tanks hits and penetrations
- Reworked sounds of round hits in landscape and ambient objects
- Reworked sounds of low-caliber guns
- Added Jordanian flag to emblems
- Added the “Patton Valley” achievement for the destruction of 100 M46 Patton or M48A1 Patton III. After the update release all previously destroyed tanks (of this type) will be counted.
- Added “commemorative” – achievements without a grade, which can be granted to a number of players, several times per battle:
• ‘Lucky’ – Witness the destruction of an enemy vehicle by an enemy team player. You must be 10 meters or less from the enemy vehicle at the moment of its destruction.
• ‘Cool-Headed’ – Survive at least 10 ricochets and non-penetrations in a row from enemy team players.
• ‘Spartan’ - Survive a ricochet or non-penetration from an enemy team player. Your vehicle must have less than 10% of its hit points left.
• ‘Ranger’ - Destroy all enemy light tanks (at least 3) in the course of one battle.
Game mechanics
- Fallen trees are counted as masking cover (like bushes) for the visibility system (fallen trees were excluded from the calculation of visibility earlier).
- Reduce or completely removed tank vibration on ruins, rails and small objects.
- Increased radius of gun fire and hits sounds, Changed the way these effects sound on distance
- ‘Brothers-In-Arms’ perk now gives bonus to ‘Mentor’ perk
- Changed to historical armoring of the Т-34-85, IS, Matilda (British) tanks.
- Changed the hull weight of the Churchill LL tank from 22000 to 20869 kg.
- Changed the weight of the AEC A190 engine from 400 to 800 kg.
- Changed the hull weight of the Valentine LL tank from 8700 to 8300 kg.
- Reduced the research cost of the 2x Leyland E164 engine for Matilda tank to 310 experience points.
- Increased the research cost of the Churchill tank after the Matilda tank to 11500 experience points.
- Fixed the receiving mechanics of the “Sniper” achievement
- “Patrol Duty” achievement is counted in the “Kay’s Medal” achievement
- The Panther M10 added to the “Hunter” achievement
Graphics and technical improvements
- Draw distance (settings/graphics/draw distance) increased for minimum graphics quality settings from 400 to 600 meters, and from 1000 to 1400 meters for maximum graphics quality.
- Improved rendering performance of trees and vegetation – this should reduce performance drawdown in the sniper mode when one has a large amount of vegetation on the screen.
- Low performance fixed for some configurations (mainly for Radeon VGAs) for the following maps: Steppes, South Coast, Highway, Mines, Widepark, Abbey.
- Fixed wrong auto-detect of the Texture Quality in the Graphics quality menu.
- Reworked and optimized some destruction effects of buildings and objects
- Some ambient objects were reworked and readjusted basing on productivity of improved graphics
- Added shadow of the vehicle in garage
- Added effect of decreased brightness and density of emblems and inscriptions while in post-mortem mode
UI
- Battle Interface: module icons (left bottom corner of the screen) now has an interactive repair progress indicator.
- Fixed sharp camera angles change when interacting with other objects (tanks) in some situations.
- In the tank tech trees the distance between the levels of the tanks was reduced.
- In the tank tech tree the way out to the common tech tree of the nation was changed (the button with the flag of the nation instead of labels, links).
- In the tank tech tree research cost and the purchase price for the tanks and the module will be display ed regardless the state of the tank / module.
- In the tech tree, If theere is a shortage of resources or expertise, the pop up will show how much experience or credits is needed for leveling / purchase.
- In the tech tree tank’s experience representation was changed.
- For post-mortem mode of viewing players from your team:
• Fixed drowning indicator display
• Added the display of ‘empty ammorack’ display
• Added the status of tank modules and tank crewmembers display
- Removed display of damage to allies from after-battle statistics
- The login message ‘Cannot connect. Probably connection is blocked by firewall’ changed to ‘Unable to connect to the server. Probably server is on maintenance or connection settings check is required’
- The old message about attempt of login with old version of the client changed from
- "The login packet sent to the server was malformed" to "Error in authorization on game server. Probably your game client version is outdated or damaged’
- Changed armoring displaying interface (without displaying the armoring itself) of the SU-5, T-46, КВ-13, SU-85B, SU-101, Object 268, KV-2, KV-3, IS-3, KV-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502 A, PzV Panther, Centurion, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, Centurion, M6.
- Structured the visualization of the British tanks.
- Fully reworked the design of tank selling window
Fixes:
- Found and fixed the bug when a projectile disappears after penetration of the mantlet, hitting the gun and the gun is ‘not damaged’.
- Fixed a bug with the disappearance of the shell after breaking the spaced armor and the subsequent rebound of the main armor of the tank.
- Fixed "flying" tanks at high ping and significant loss of data packets.
- Fixed displacement and "tugging" of aim in the sniper mode.
- Fixed an abnormally high damage from ramming in some cases.
- Fixed blocking of a flooded tank after battles on the global map.
- Fixed a bug when in some cases a destroyed by enemy ally’s tank continued to gain experience for the damage of spotted enemy vehicle during the battle.
- Fixed the rare issue, which caused players to be balanced in excluded game modes
- Fixed the disappearance of destroyed vehicles burning effect on relevantly close distances
- Fixed the display and collision models discrepancy of some buildings and objects
- Fixed possibility to enter ‘before-battle UI’ of special battles, which one cannot leave afterwards
- Fixed different rounding of W/L ratio percentage in different statistics windows
- From the after-battle statistics ‘battle efficiency’ tab removed damage dealt to own vehicle
- Fixed the error, which caused rare cases of Ammo Rack critical hit not being counted in after-battle statistics
- Fixed the error of displaying on minimap SPG marker as Tank marker
- Fixed the influence of some sniper reticule settings on arcade reticule
- Fixed some errors in list of complaints in after-battle statistics.
- Fixed camouflage errors of the Pz V/IV, A-32 tanks.
- Fixed models and textures errors of the Object 268, T-46, IS-8 vehicles.
- Fixed inscriptions and emblems of the KV-5, M5 Stuart tanks.
- Fixed destroyed models errors of the Gw Panther, Е-100, Lowe, Grille, Lorraine39 L AM, Lorraine40t, T25-2, Panther M10, Object 212, Object 704, AMX 13F3AM, AMX 105AM, ARL 44, Matilda (British), AMX13-75 vehicles.
- Fixed incorrect shot effect of the 8.8cm KwK43 L/71 gun for the Tiger tank.
- Fixed incorrect exhaust effect of the В-2К engine for the KV engine.
- Fixed names of some American tanks.
- Fixed incorrect displaying of hit/penetration marks on the KV-1S, Т110Е4.
- Fixed the receiving description of the “Top Gun” and “Sniper” achievements.
- Fixed the description of the “de Langlade's Medal” achievement
Dit gaat fun worden tot de Tiger P
Edit//
Zo... toch nog de dag kunnen afsluiten met een gelijke score...
13 wins, 13 losses.
Stond daarstraks 4 wins, 10 losses door enorme bagger teams vroeg op de dag. Maar gelukkig is dat rechtgetrokken
Morgen nog even 90k en dan kan ik de M4 kopen met 75% crew.
[ Voor 66% gewijzigd door wsLy op 20-11-2012 22:05 ]
Anoniem: 420503
Vooral Topgun en confederate vond ik een leuke combinatie die ik volgens mij nog niet eerder heb gehad.Anoniem: 420503 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 00:42:
Epic potje Redwing, Topgun en Confederate, en een M in 1 potjeDan waren er 12 erg blij met een T-34 of all tanks.
Jammer dat de ping van hier naar de EU-server zo bagger is anders konden we weer eens wat platoonen.
Ach, nog maar een paar maandjes en dan zit ik weer op een fatsoenlijke verbinding
[removed]
Wel gelezen dat het een lekker kanon moet zijn..
Dit is wel jammer..scheelde toch in de kosten als je al wist dat je geen kans meer maakt, met name als t7+ arty
Scheelt mij ook weer, hoeft die dode arti in het water niet meer te beschieten en daarna te rapporteren.Mas-ih schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:01:
Dit is wel jammer..scheelde toch in de kosten als je al wist dat je geen kans meer maakt, met name als t7+ arty
Shuttle st20g5
De 1e 2 potjes gingen een beetje de mist in, daarna waren we onverslaanbaar. Scoorden minimaal 8 van de 15 kills (tot 12 van de 15) en steevast de nrs 1 2 en 3 qua XP en damage.
Had dus in 11 potjes de 11K gehaald voor de 2e engine en is nu full ops.
Gelijk ook m'n 1e BiA medaille.
Victory!
Battle: Ruinberg woensdag 21 november 2012 12:18:36
Vehicle: T34
Experience received: 3.828 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 113.692
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
internet viel even 20 secs uit

net als ik met de type richting de overkant rij

na opnieuw inloggen etc kom ik terug in een kapotte type
toch nog een goed resultaat
Victory!
Battle: Serene Coast woensdag 21 november 2012 12:27:41
Vehicle: Type 59
Experience received: 1.634 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 51.106

[ Voor 44% gewijzigd door TRX op 21-11-2012 12:46 ]
En dan ook nog van die faal teams... waardoor het al helemaal erg is... Normaal verwacht je dat je team wel zou kunnen winnen en je alsnog xp krijgt, maar nu..

[ Voor 34% gewijzigd door wsLy op 21-11-2012 12:49 ]
Zie hier, de geboorte van de kamikaze tank. We hadden toch nog geen japanse lijn?solique schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:26:
Gisteren iets vaags gehad reed rond met de T20 krijg een disconnect dus log terug in.
Zie dat mijn tank nog levend is, rijdt een paar meter en ontploft de tank.
Game gaf geen killed by aan of iets maar een suicide.
LOL! Das een bug van bijna een jaar geleden. Toen heb ik wel matches gehad waarbij aan 5-6 tanks spontaan ontploften.solique schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:26:
Gisteren iets vaags gehad reed rond met de T20 krijg een disconnect dus log terug in.
Zie dat mijn tank nog levend is, rijdt een paar meter en ontploft de tank.
Game gaf geen killed by aan of iets maar een suicide.
Hier heb je een goed ideedefiler1974 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:40:
[...]
Zie hier, de geboorte van de kamikaze tank. We hadden toch nog geen japanse lijn?
T50's met een 3k suicide bom met een 15m blastradius: me gusta
En als we dan toch bezig zijn zou ik ook graag vlammenwerper tankjes zien, een vk28 die de crew van een maus levend kookt ==> 0 repair costs voor de maus, maar wel dood:P
Aangezien het spel toch niet historisch correct is, lijkt het mij een leuke toevoeging
[ Voor 77% gewijzigd door Quantor op 21-11-2012 14:03 ]
Anoniem: 224682
Historisch gezien zijn er wel van die tanks geweest. Onder andere ook bij de landingen in Normandie gebruikteL_Jay schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:58:
[...]
Hier heb je een goed idee
T50's met een 3k suicide bom met een 15m blastradius: me gusta
En als we dan toch bezig zijn zou ik ook graag vlammenwerper tankjes zien, een vk28 die de crew van een maus levend kookt ==> 0 repair costs voor de maus, maar wel dood:P
Aangezien het spel toch niet historisch correct is, lijkt het mij een leuke toevoeging
Engels
http://nl.wikipedia.org/wiki/Churchill_Mk-VIII
Duits
http://nl.wikipedia.org/wiki/PzKpfw_II_Flamm_Ausf_A_und_B_(Sd.Kfz._122)http://nl.wikipedia.org/wiki/PzKpfw_I_Ausf_A_-_Flammenwerfer
Italiaans
http://nl.wikipedia.org/wiki/L3/35
Russisch
http://nl.wikipedia.org/wiki/T-55Hier dan de variant OT-55
En ook andere waaronder een hetzer en een variant van de patton. Bovendien zijn er ook aanwijzingen/bewijzen dat er ook japanse tanks met vlammenwerpers waren.
Lijkt mij leuk vuurstraaltje en de tank staat in de fik aleen hoe dichtbij moet je komen?
Hier op 0:18 zie je een tank met vlammenwerper, krijg je een beetje een idee van de afstand:Anoniem: 224682 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:37:toon volledige bericht
[...]
Historisch gezien zijn er wel van die tanks geweest. Onder andere ook bij de landingen in Normandie gebruikt
Engels
Duits
http://nl.wikipedia.org/wiki/PzKpfw_II_Flamm_Ausf_A_und_B_(Sd.Kfz._122)http://nl.wikipedia.org/wiki/PzKpfw_I_Ausf_A_-_Flammenwerfer
Italiaans
Russisch
En ook andere waaronder een hetzer en een variant van de patton. Bovendien zijn er ook aanwijzingen/bewijzen dat er ook japanse tanks met vlammenwerpers waren.
Lijkt mij leuk vuurstraaltje en de tank staat in de fik aleen hoe dichtbij moet je komen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=217ct3v3zig]
JAAH!!! Ik willen op mijn Churchill VII!Anoniem: 224682 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:37:toon volledige bericht
[...]
Historisch gezien zijn er wel van die tanks geweest. Onder andere ook bij de landingen in Normandie gebruikt
Engels
Duits
Italiaans
Russisch
Dan lekker magic forest aansteken en meteen 5+ kills hebben.
Victory!
Battle: Prokhorovka woensdag 21 november 2012 17:55:49
Vehicle: M48A1
Experience received: 2.540 (fine for causing damage to allies: 48; x2 for the first victory each day)
Credits received: 37.159 (fine for causing damage to allies: 18.135)
Battle Achievements: Confederate
Een IS8 blokt mij, schiet mij in de turret voor 490 en killed mijn gunner+loader:
Victory!
Battle: El Halluf woensdag 21 november 2012 18:06:53
Vehicle: T110E5
Experience received: 1.412 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 26.583 (compensation for damage caused by allies: 3.427)
wtf........
Het is zuur maar begrijp ook waarom ze het op deze manier doen.
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 21-11-2012 19:14 ]
Ondertussen mijn elite StugIII voorzien van Rammer, Vents en Camonet. Blijft toch wel mijn favo op het moment. Speelt erg lekker en fun met de 75mm L70.
Voor de rest ben ik mijn pijlen het richten op de Chaffee, lijkt me super leuke medium om te spelen. Eerst ff de M5 halen via de M3. Misschien dat ik na het halen van de Chaffee ga voor een Russische lijn, maar zover is het nog lang niet
Dat was geen bug maar spelers die ragequiten, gewoon als een battle ze niet aanstond terug naar de garage...boem tank kapot.2crashandburn schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:48:
[...]
LOL! Das een bug van bijna een jaar geleden. Toen heb ik wel matches gehad waarbij aan 5-6 tanks spontaan ontploften.
WG heeft dit opgelost door nu de tanks te laten staan ook als je quit.
Helaas heeft dit het Botten/afk xp grinden alleen maar makkelijker gemaakt omdat je niet meer hoeft te wachten op einde battle maar gewoon gelijk kan quitten en de volgende batte starten....
[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 21-11-2012 23:57 ]
Na een patch werden veel spelers spontaan aan het begin van de battle gedisconnect en vlogen meteen de lucht in als ik me het goed kan herinneren.
Is wel al heul erg lang geleden.
Battle: Himmelsdorf donderdag 22 november 2012 2:59:33
Vehicle: KV-4
Experience received: 2.150 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 27.465
Battle Achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "3rd Class"
Eerste battle met een 75% crew.
Anoniem: 224682
Ach gisteren met een jagdpz4 aan het snipen lekker bezig op een kv-5 los een schot terwijl onze scout door het beeld rijdt dat was helaaswontcachme schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:03:toon volledige bericht
Ik schiet, T62A rijdt naar voren en raak hem voor 400 damage:
Victory!
Battle: Prokhorovka woensdag 21 november 2012 17:55:49
Vehicle: M48A1
Experience received: 2.540 (fine for causing damage to allies: 48; x2 for the first victory each day)
Credits received: 37.159 (fine for causing damage to allies: 18.135)
Battle Achievements: Confederate
Een IS8 blokt mij, schiet mij in de turret voor 490 en killed mijn gunner+loader:
Victory!
Battle: El Halluf woensdag 21 november 2012 18:06:53
Vehicle: T110E5
Experience received: 1.412 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 26.583 (compensation for damage caused by allies: 3.427)
wtf........

Anoniem: 110209
Dan heb je nog effe te gaan, heb veel potjes moeten spelenm met de M5 voordat ik de Chaffee had.SEA Ninja schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:48:
Voor de rest ben ik mijn pijlen het richten op de Chaffee, lijkt me super leuke medium om te spelen. Eerst ff de M5 halen via de M3. Misschien dat ik na het halen van de Chaffee ga voor een Russische lijn, maar zover is het nog lang niet
En toen was is o zo blij want ik had de almachtige Chaffee.......totdat.....
Totdat ik er mee ging battlen!
Ik vond het erg lastig om 'm onder de knie te krijgen (nog steeds). Heb er nu zo'n 150 battles mee gedaan, maar nog steeds aan het kijken wat nou de beste tactiek is die ook bij mijn speelstijl past.
En ja....je kunt ook in Tier10 battles terecht komen en dan voel je je wel heel inniemienie
Ik heb dagen met winrate van 70% maar ook 12% op de Chaffee (plus duur in reparatie).
Voor mij een speciaal tankje.....weet nog niet of ik 'm ga houden, maar wil 'm toch ook graag onder de knie krijgen en enthousiast worden als vele anderen

Toch weet ik al hoe het moet, cappen en cap resetten = meeste efficienty.
Dit topic is gesloten.