Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 26 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.395 views

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:50

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@Kyozu, ok :) zag namelijk wel een 2e ASEET met een ander kleurtje dacht dat ze weg waren uit de Yellow Alliantie.

@Wontcachme; gewoon zeuren en dat je desnoods er wel gold voor over hebt en dat je geen clanwars van plan bent te gaan spelen. Dat heeft bij mij in ieder geval gewerkt.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-06 18:47
Anoniem: 420503 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:36:
in de moeilijkste tank van het hele spel
En waar baseer jij die claim op?

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Nemean schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:11:
@Wontcachme; gewoon zeuren en dat je desnoods er wel gold voor over hebt en dat je geen clanwars van plan bent te gaan spelen. Dat heeft bij mij in ieder geval gewerkt.
Had ik ook in het originele bericht staan, maar dat maakte dus niks uit. Ben alleen benieuwd wat "very soon" betekent. Het is in elk geval niet Overlords's "soon" :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Lucky nummer 2:

Victory!
Battle: Murovanka zaterdag 15 december 2012 23:48:52
Vehicle: Cromwell
Experience received: 645
Credits received: 31.987
Battle Achievements: Lucky

Vreemd.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo bijzonder is "lucky" nu toch niet?

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Daarom, de beschrijving is enemy speler wordt op 10 meter van je afgeknalt door een enemy player.
Team kill dus.
Dan lijkttie me extreem bijzonder. Als het puur is op 10 meter enemy afgeknalt door je eigen team regenttie om de pot.

Maar als de beschrijving klopt, maf. 2e.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mwa vind hem niet zo bijzonder... vind Crucial Contribution iets meer bijzonder of Master Tanker.. om die bij te houden ben je wel even bezig.

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik denk dat ik mijn max bereikt heb in het spel, ik word niet veel beter, kan niet een team dragen in een random en raak alleen maar meer geïrriteerd aan de lange loss streaks die je op je vrije dag in dit spel. Zelfs tier 8+ zijn om te huilen.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23

themaxter

Bugged..

Dat heb ik paar weken terug ook gehad, ben ff weekje gestopt en doe nu meer platoons, dat helpt ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zit net in mijn T30 en hoor een hoop lawaai achter me tank.. dus draai me even om en zie een T28 Prot een SU-5 klem rijden tegen een gebouw.. Wat blijkt, die kerel had dubbel r ingedrukt en was AFK gegaan.. heb van ellende maar ff die T28 Prot met mijn T30 aan de kant geduwd. :+

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 18:58
Volgens De Q&A from Russian Developers thread:
Well, I just got back from the Czechoslovak community meeting. It was... okay. The first part (that took place in a museum) was very interesting, Tuccy answered some questions regarding the future of WoT and generally, it was fun. Met some very decent people there (and some not so decent, but c'est la vie, no?). The second part (the "VIP" meeting in a pub) was less interesting - most of it was people playing WoT on the WG notebook with WG account (the same one used for Hunt us Down). Although it was rather funny to log into a battle with a WG tag and saying "Siemka, kto PL?", it got boring after a while. There were other issues too but that's relatively unimportant.

Anyway, news straight from Tuccy:

- tier 10 brit TD Conway was scrapped
- FV215b will get a 183mm gun and will be moved to tier 10 TD
- new tier 10 heavy to replace it will most likely be the Chieftain
FV215b grinden allemaal! nu!

Babs out!

[Voor 70% gewijzigd door filipy23 op 16-12-2012 09:49]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:14
filipy23 schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:39:
[...]

Babs out!
Hopelijk duurt dat nog even want dat klinkt wel weer heel leuk :9

[removed]

• psychoclown
  • Laatst online: 26-05 15:43
Doler schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:38:
Ik denk dat ik mijn max bereikt heb in het spel, ik word niet veel beter, kan niet een team dragen in een random en raak alleen maar meer geïrriteerd aan de lange loss streaks die je op je vrije dag in dit spel. Zelfs tier 8+ zijn om te huilen.
Platoons, niets meer niets minder. Zeker als je samen in dezelfde tier zit dan is het niet alleen gezellig maar zul je ook meer invloed kunnen uitoefenen (ook als je zoals ik gisteravond constant in tier 10 potjes komt met je tier 8 platoon).
Nemean schreef op zondag 16 december 2012 @ 01:58:
Zit net in mijn T30 en hoor een hoop lawaai achter me tank.. dus draai me even om en zie een T28 Prot een SU-5 klem rijden tegen een gebouw.. Wat blijkt, die kerel had dubbel r ingedrukt en was AFK gegaan.. heb van ellende maar ff die T28 Prot met mijn T30 aan de kant geduwd. :+
Dat is zo vies he, gisteren was er ook een E75 die serieus aan het spelen was maar muphus en Tb_4 constant om de hoeken heen aan het pushen was.. Die heeft dan ook 15 complaints gehad :D

Gisteren was ook zo grappig op Dragon's Ridge, een Siemka PL E100 die wonderbaarlijk genoeg 3 kills maakt (wanneer we het ook nodig hebben) en vervolgens na het beklimmen van een stijle helling vol aan de andere kant eraf duikt. Heeft hij er 2 minuten over gedaan om uit te komen en was zelfs te laat om te cappen _O-
filipy23 schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:39:

[...]

Babs out!
Nu zou ik ook bijna overwegen om de britse heavy lijn te starten :9

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Even van wikipedia geplukt:

'Omdat het 120 mm kanon te zwak was tegen de te verwachten nieuwste Sovjettanks, deed men begin jaren vijftig onderzoek naar de FV 215b, een gemechaniseerd geschut op basis van de Conquerorromp, een tankjager met een gigantisch 180 mm kanon.'

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
  • Laatst online: 26-05 15:43
We kunnen verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 27

Ik heb het topic al deels een update gegeven maar de rest volgt nog :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee