Doler schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:38:
Ik denk dat ik mijn max bereikt heb in het spel, ik word niet veel beter, kan niet een team dragen in een random en raak alleen maar meer geïrriteerd aan de lange loss streaks die je op je vrije dag in dit spel. Zelfs tier 8+ zijn om te huilen.
Platoons, niets meer niets minder. Zeker als je samen in dezelfde tier zit dan is het niet alleen gezellig maar zul je ook meer invloed kunnen uitoefenen (ook als je zoals ik gisteravond constant in tier 10 potjes komt met je tier 8 platoon).
Nemean schreef op zondag 16 december 2012 @ 01:58:
Zit net in mijn T30 en hoor een hoop lawaai achter me tank.. dus draai me even om en zie een T28 Prot een SU-5 klem rijden tegen een gebouw.. Wat blijkt, die kerel had dubbel r ingedrukt en was AFK gegaan.. heb van ellende maar ff die T28 Prot met mijn T30 aan de kant geduwd.

Dat is zo vies he, gisteren was er ook een E75 die serieus aan het spelen was maar muphus en Tb_4 constant om de hoeken heen aan het pushen was.. Die heeft dan ook 15 complaints gehad
Gisteren was ook zo grappig op Dragon's Ridge, een Siemka PL E100 die wonderbaarlijk genoeg 3 kills maakt (wanneer we het ook nodig hebben) en vervolgens na het beklimmen van een stijle helling vol aan de andere kant eraf duikt. Heeft hij er 2 minuten over gedaan om uit te komen en was zelfs te laat om te cappen

Nu zou ik ook bijna overwegen om de britse heavy lijn te starten