[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.455 views

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

dynosu schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:30:
Mja tis gewoon jammer dat 1 eikel het verpest voor anderen.

Maar wat ga jij zelf nu doen?
Was er al half weg :P. Met een paar anderen een subclan opgericht genaam AreaX X-Rated, speciaal gericht op ESL en toernooien en GEEN CW meer :P. Nu echter gaan we de naam wel aanpassen omdat we niet meer AreaX willen vertegenwoordigen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Snap ik dat je die naam niet meer wil hebben. Wat word de nieuwe naam? :)

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

dynosu schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:43:
Snap ik dat je die naam niet meer wil hebben. Wat word de nieuwe naam? :)
Waarschijnlijk halen we de AreaX weg en gewoon X-Rated. Moeten ook een nieuwe icoon dan maken waarschijnlijk :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
wiskid schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:11:
PTS AND MUMMY are looking for active cw and esl players.

Wwl jammer om te zien dat ax vertrekt, op de cw map geen slechte speler. Voor de mensen die het hele hami verhaal niet bevalt zeg ik dat omc er van uit ging dat efe ook onderdeel was van de deel. Maakt niet uit rdt staat op dit moment op het menu.
Dit is wel erg lastig te ontcijferen moet ik zeggen, care to explain? :)
wontcachme schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:36:
[...]

Andere ruzie. Rage heeft een half jaar in AX2 gezeten en toen was er niks aan de hand. Alleen met de Merge besloot hij weer actief te worden. Alleen actief worden valt onder een paar zeuren over hoe het 1.5 jaar geleden was en hoe goed alles toen was. En nadat feuer besloot tijd te minder ivm real life toen ging alles compleet naar de klote. Hij heeft eigenhandig Merkske, Arclayd, Azaka ongeveer weggewerkt. Daar draaide de clan ongeveer 6 maanden op. Zegt me ook genoeg dat toen AX-X werd opgericht dat iedereen uit AX die joinde gebanned werd op het forum en dat Fury iedereen weer zijn rechten moest geven. Ook leuk dat toen Rage werd gevraagd te FC'en dat hij zij dat hij dat wilde en kon. Hij kreeg een tactiek van een FC voor alle mogelijke battles die avond, de FC moest weg ivm familieproblemen, Rage zij ik doe het en toen de matches waren ging hij offline omdat hij geen FC was (in een rijdbestek van 1.5 uur) |:(
Wel erg zuur om te horen maar gelukkig voor de goede spelers genoeg kansen en mogelijkheden bij andere clans mocht AX helemaal niet meer lukken :)
wontcachme schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:42:
[...]

Was er al half weg :P. Met een paar anderen een subclan opgericht genaam AreaX X-Rated, speciaal gericht op ESL en toernooien en GEEN CW meer :P. Nu echter gaan we de naam wel aanpassen omdat we niet meer AreaX willen vertegenwoordigen.
Mocht je ooit willen trainen dan kan ik mijn team wel optrommelen :)
Wel eerst weer mijn scout vinden want die was hals over kop beide teams geleaved na een mindere battle afgelopen Zondag :/

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-04 13:46
wiskid schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:11:
PTS AND MUMMY are looking for active cw and esl players.

Wwl jammer om te zien dat ax vertrekt, op de cw map geen slechte speler. Voor de mensen die het hele hami verhaal niet bevalt zeg ik dat omc er van uit ging dat efe ook onderdeel was van de deel. Maakt niet uit rdt staat op dit moment op het menu.
Zelf als EFE member snap ik niet wat je hier bedoelt? Ik bemoei mij niet
met met allianties. Zover ik weet zijn wij 1 dag even vrienden geweest met HAMI. Echter joinde HAMI toen de OMC alliantie en zijn wij terug bij de roots van EFE. Geen allianties.
Nemean schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:44:
HAMI (was Duits volgens mij), disbands met HBEARS..
Dit is helaas niet zo, dit kwam voor hami als een blok beton binnen |:(
Espp had de clan opgericht en geen hami account. Hoop goede leden van hami gingen naar hbear vanwege hami. op een gegeven moment had hami weer voor de zoveelste keer leden bedreigt/gekicket/oid zonder overleg met hbear commanders en toen hebben ze hami gekicked. Klein maar belangrijk verschil :+

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

psychoclown schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:28:
[...]
Mocht je ooit willen trainen dan kan ik mijn team wel optrommelen :)
Wel eerst weer mijn scout vinden want die was hals over kop beide teams geleaved na een mindere battle afgelopen Zondag :/
Thanx. We gaan eerst proberen de 3v3 waarschijnlijk. We hebben nog niet zo veel mensen dat we een volledige ESL opstelling kunnen maken.

Overigens ook niet de credits om een grote lading tanks terug te kopen :P

• psychoclown
De 3v3 funcup? Daarin kan ik je ook tips geven ;)

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Pts gaat in principe nooit voor een alliantie, alleen hami kwam naar ons toe voor een alliantie met hun en efe, meeste pts membres waren daar wel voor. ( meer omdat we efe goed vinden dan hami maar oke ) vervolgens heeft omv de alliantie bekend gemaakt maar daar blijkt efe geen onderdeel van te zijn. Meeste pts membres zijn daar dan ook post over maar mogen daar verder niks meer over zeggen.

Even voor de duidelijkheid pts zit in omc als omv omx en mummy iets afspreken dan moeten pts zig daar aan houden, meeste clans die in het verleden onder pts zaten vielen ons niet aan omdat ze afspraken hadden met omv, omc mag zijn gebieden weg geven aan wie ze willen.

Mummy was onderdeel van pts maar is tegenwoordig een meer zelfstandig onderdeel. Neemt niet weg dat nieuwe pts membres altijd via mummy komen. Tenzij je oud pts bent.

Op dit moment is mummy en pts bezig met het opleiden van 11 meer FC's, alleen "oude teams en FC's maken nog onverslaanbaare tc btw.

Send by HTC

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

wiskid schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:49:
Pts gaat in principe nooit voor een alliantie, alleen hami kwam naar ons toe voor een alliantie met hun en efe, meeste pts membres waren daar wel voor. ( meer omdat we efe goed vinden dan hami maar oke ) vervolgens heeft omv de alliantie bekend gemaakt maar daar blijkt efe geen onderdeel van te zijn. Meeste pts membres zijn daar dan ook post over maar mogen daar verder niks meer over zeggen.
Alliantie met Hami is het domste wat je kan doen als clan. Het zorgt voor heel veel meer vijanden. En sowieso zwak van Hami aangezien toen hij bij de balkan boys zat alleen maar zat te klagen over PTS en OM (niet dat ik het daar oneens mee was want helpen in een oorlog is niet 2 stacks sturen en een complete clan die het na één week opgeeft)
psychoclown schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:13:
De 3v3 funcup? Daarin kan ik je ook tips geven ;)
Thanx. Zal het onthouden :). Nu eerst maar eens alle tier 7 mediums vrijspelen we goed kunnen kiezen tussen tanks op verschillende maps :P.

• SimpelenLeuk
Thx voor je uitleg wiskid. Snap ik dat ook weer :)
Ik denk dat Hami daar redelijk snel weg is. Mits er geen uitweg naar het noorden aan hami gegeven wordt.

Ja alliantie met HAMI is niet slim. Dat komt omdat de clan draait om één persoon en enkel hielenlikkers als medecommanders staande blijven. Eerdere commanders zijn allemaal weggelopen omdat ze hami niet in het gereel krijgen naar alle redelijkheid. Hij vindt zich zelf de beste commander en FC en dat is hij simpel weg niet. Ookal is/was zijn clan zelf erg goed leuk. Het nare is, dat hami zelf van meerdere walletjes eet en zwart spreekt over alles en iedereen over de rug van andere om. In de balkan tijd vond hij zichzelf het beste en de allieantie maar noobs en prutsers. Terwijl hami AX al het werk liet doen en zelf hun rug maar verdedigte. Vooral het zwart spreken van hami over zijn eingen FC tegen de hele clan was zo laag en zuur , dat ik uiteindelijk daar weg gegaan ben. Al met al is Hami een schreeuwerige duitser, die te hoog van de toren blaat, goede t8 TC FC en vooral achterbaks, als ik zo even snel terug kijk.
Het sterke aan de clan hami is de stabiele community kern, rustige en goede gedreven spelers. Maar die kern brokkelt ook langs af als jij kijkt naar de nieuwe aanwas binnen de clan.

weer te veel woorden vervuilt aan die vent :F

• psychoclown
wiskid schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:49:
Nu ben ik wel benieuwd wie jij bent ingame, tmotd? :)
wontcachme schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:55:
[...]

Thanx. Zal het onthouden :). Nu eerst maar eens alle tier 7 mediums vrijspelen we goed kunnen kiezen tussen tanks op verschillende maps :P.
Zo heel veel verschil zit er niet in hoor, bij 3v3 komt het er voornamelijk op neer dat je goed samenspeelt en focus fired. Daarnaast heb je echt niet alle tier 7 mediums nodig, de 3002 is sowieso al de beste die je kunt nemen :)

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Is de 3002 beter dan de Panther met L100 gun? Die lijkt op papier namelijk heel sterk.

Los daarvan: ESL lijkt me wel leuk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik eens mee kan spelen/trainen?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
BramSd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:41:
Is de 3002 beter dan de Panther met L100 gun? Die lijkt op papier namelijk heel sterk.
3002 meer brawler, Panther meer sniper.
In dit soort matches heb je meer aan een (semi) brawler gok ik.

• psychoclown
djengizz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:44:
[...]

3002 meer brawler, Panther meer sniper.
In dit soort matches heb je meer aan een (semi) brawler gok ik.
Exact, kleiner, sneller, minder kans op brand, wendbaarder en meer kans op bouncen.
Elk voordeel moet je benutten!
BramSd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:41:

Los daarvan: ESL lijkt me wel leuk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik eens mee kan spelen/trainen?
Meetrainen kan bij ons wel maar eer je mag meedoen in het team moet je wel vaker hebben meegetrained.
Zeker nu dat ik ons team (nog) kleiner en actiever wil maken zodat we stabieler overkomen (en dus niet de ene week plek 9 pakken en de volgende week plek 42).

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BramSD, GoT (via Robertjuh uit m'n hoofd) speelt soms ook ESL als er genoeg man zijn. Ik kan helaas niet elke zondag meespelen, anders had ik het al vaker gedaan. Probleem is dat je van te voren moet weten wie er spelen en eigenlijk is door de tank/tier limiet het zo anders dan een normale battle/tc/cw, dat we dit moeten oefenen om verder te kunnen komen dan een 1e of 2e ronde. Kyozu maakt zijn team niet voor niets kleiner en actiever!

NB: zo'n ESL toernooi kan wel de hele zondag middag duren, ligt er natuurlijk aan hoe lang je in het toernooi zit!

PS: natuurlijk kunnen we ook een keer in een ESL formatie tegen Kyozu's team oefenen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Quantor op 13-12-2012 16:48 ]

• psychoclown
De laatste tijd komen we bijna niet meer aan trainen toe omdat zowel het GoT team als HARD team steeds problemen hebben met het aantal spelers. Het HARD team is ook niet zo blij want er zijn er 1-2 die er veel voor doen en net zo proberen op te zetten zoals ik samen met Evul gedaan heb maar kort voor het tournament online komen kan enkel goed uitpakken als je elkaar door en door kent (ingame wise).

Daarnaast is wat Quantor ook al aangeeft een belangrijk punt, naarmate je verder komt duurt kan het de hele middag + begin avond duren. Tevens is er soms sprake van noobteams (dat is het vervelende dat iedereen mee mag doen) die gebrekkig engels spreken/schrijven en de regels voor geen meter kennen..

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
De teams zijn gewoon zo verschrikkelijk slecht dat het gewoon niet leuk meer is :')

Gelukkig heb ik de M4A3E2 kunnen researchen.. heeft me 5 battles gekost terwijl het in twee battles was gelukt als de teams niet zo verschrikkelijk gefaald hadden... want de damage en xp in loss was genoeg om dat ding eerder te kunnen researchen. Met mijn JagdPanther probeer ik de crew op de eerste skill op 100% te krijgen, 3 battles achter elkaar verliezen... 6000 damage en 8 kills in 3 battles met 88mm kanon.

Nja... morgen misschien beter :')

Stichting Hobbyserver

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Deze score ben ik in 12k battles nog nooit tegengekomen........tot nu toe dan.....epicAfbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile-tongue.gif
ff foto klikken voor grotere..
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/54510589/WoT/shot_044%20thumb.jpg

Zie ook dat ze mijn forumnick hebben aangepast...... _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 13-12-2012 18:13 ]

Star Citizen referralcode

• SimpelenLeuk
Hoe heet die dmg mod die je daar hebt op die afbeelding?

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Welke bedoel je ik heb er meerdere draaien?

• SimpelenLeuk
ShockWave schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:37:
Welke bedoel je ik heb er meerdere draaien?
De dmg lijst wie en wat je hoe vaak je iets gedmg't hebt.

• psychoclown
Hij bedoelt waarschijnlijk degene met de kleurtjes (die niet in XVM gebakken zit).

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:45:
Hij bedoelt waarschijnlijk degene met de kleurtjes (die niet in XVM gebakken zit).
Die hitlog zit wel in XVM ingebakken ;)

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Niet in de standaard config in ieder geval ;)

• djengizz
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:54:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
  // Hit log (my hits calculator)
  "hitLog": {
    "enabled": true,      // on/off switch
    "x": 350,             // X position (negative values - bind to right side of screen)
    "y": 5,               // Y position (negative values - bind to bottom side of screen)
    "w": 500,             // Width
    "h": 1000,            // Height
    "lines": 10,           // Number of lines. Old lines will be pushed out
    "direction": "down",  // Log direction: up - lines will be added from up to down, down - from down to up.
    "insertOrder": "end", // Insert order: begin - insert new values to begin, end - add to end
    "groupHitsByPlayer": true, // group hits by players name
    // Substitution for {{dead}} macro when tank is dead
    "deadMarker": "<font face='Wingdings'>N</font>",
    "blowupMarker": "<font face='Wingdings'>M</font>",
    // Hits header format, including last hit (macros allowed, see readme-en.txt)
    "formatHeader":  "<font color='#FFFFFF'>Hits:</font> <font size='13'>#{{n}}</font> <font size='0{{vehicle}}'><b>{{dmg-total}}</b>  <font color='#FFFFFF'>Last:</font> <font color='{{c:dmg-kind}}'><b>{{dmg}}</b> {{dead}}</font></font>",
    // List of hits format (macros allowed, see readme-en.txt)
    "formatHistory": "<textformat leading='-4' tabstops='[20,50,90,150]'><font size='12'>\u00D7{{n-player}}:</font><tab>{{dmg-player}}<tab>| <font color='{{c:dmg-kind}}'>{{dmg}}</font><tab>| <font color='{{c:dmg-kind}}'>{{dmg-kind}}</font><tab>| <font color='{{c:vtype}}'>{{vehicle}} {{dead}}</font></textformat>",
    "shadow": {                       //   Shadow options
      "alpha": 100,                   //     Opacity
      "color": "0x000000",            //     Color
      "angle": 45,                    //     Offset angle
      "distance": 0,                  //     Offset distance
      "size": 5,                      //     Size
      "strength": 150                 //     Intensity
    }
  },

Je eigen hitlog config vervangen met dit zou moeten werken.
Misschien moet je nog wat schuiven met de x / y values en de width / height (afhankelijk van resolutie).

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:54:
Uhm in de bijgeleverde configs (xmv-doc\samples\Full config EN\xvm.xvmconf) staat hij standaard erin ;) Dat is tevens ook de standaard config van waarop alle andere configs in principe gebaseerd zijn.

Als je XVM uitpakt in je WoT map dan wordt er geen config bestand in de flash map geplaatst, wil je stats etc. zien dan moet je het XVM.xvmconf bestand in die map plaatsen ;).

Dit is trouwens pas vanaf xvm 3.1.0 ingevoerd. Dus als je een oudere versie hebt dan staat het er inderdaad niet standaard in :p. En Lite configs worden al een tijdje niet meer erbij geleverd als ik me niet vergis.

Stichting Hobbyserver

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 17:59
lol WG heeft de wars goed verkloot, mocht je nog wars hebben vanavond, check dit topic even, kan helpen ;)

http://forum.worldoftanks...lems-with-1-chip-attacks/

Wij hebben zojuist een 1 chip battle met 15 man gewonnen :P

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:00:
[...]

Uhm in de bijgeleverde configs (xmv-doc\samples\Full config EN\xvm.xvmconf) staat hij standaard erin ;) Dat is tevens ook de standaard config van waarop alle andere configs in principe gebaseerd zijn.

Als je XVM uitpakt in je WoT map dan wordt er geen config bestand in de flash map geplaatst, wil je stats etc. zien dan moet je het XVM.xvmconf bestand in die map plaatsen ;).

Dit is trouwens pas vanaf xvm 3.1.0 ingevoerd. Dus als je een oudere versie hebt dan staat het er inderdaad niet standaard in :p. En Lite configs worden al een tijdje niet meer erbij geleverd als ik me niet vergis.
Ik gebruik de standaard full config file inderdaad maar daar staan die kleurtjes met dat damage panel niet in.
Begrijp wel dat je dit aan kunt passen maar standaard staat dat niet zo ingesteld hoor.
Kojoottii schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:00:
lol WG heeft de wars goed verkloot, mocht je nog wars hebben vanavond, check dit topic even, kan helpen ;)

http://forum.worldoftanks...lems-with-1-chip-attacks/

Wij hebben zojuist een 1 chip battle met 15 man gewonnen :P
Lol lekker buggy dus, gelijk maar even aan de clan doorgegeven ben er zelf namelijk niet :)

• SimpelenLeuk
djengizz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:58:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
  // Hit log (my hits calculator)
  "hitLog": {
    "enabled": true,      // on/off switch
    "x": 350,             // X position (negative values - bind to right side of screen)
    "y": 5,               // Y position (negative values - bind to bottom side of screen)
    "w": 500,             // Width
    "h": 1000,            // Height
    "lines": 10,           // Number of lines. Old lines will be pushed out
    "direction": "down",  // Log direction: up - lines will be added from up to down, down - from down to up.
    "insertOrder": "end", // Insert order: begin - insert new values to begin, end - add to end
    "groupHitsByPlayer": true, // group hits by players name
    // Substitution for {{dead}} macro when tank is dead
    "deadMarker": "<font face='Wingdings'>N</font>",
    "blowupMarker": "<font face='Wingdings'>M</font>",
    // Hits header format, including last hit (macros allowed, see readme-en.txt)
    "formatHeader":  "<font color='#FFFFFF'>Hits:</font> <font size='13'>#{{n}}</font> <font size='0{{vehicle}}'><b>{{dmg-total}}</b>  <font color='#FFFFFF'>Last:</font> <font color='{{c:dmg-kind}}'><b>{{dmg}}</b> {{dead}}</font></font>",
    // List of hits format (macros allowed, see readme-en.txt)
    "formatHistory": "<textformat leading='-4' tabstops='[20,50,90,150]'><font size='12'>\u00D7{{n-player}}:</font><tab>{{dmg-player}}<tab>| <font color='{{c:dmg-kind}}'>{{dmg}}</font><tab>| <font color='{{c:dmg-kind}}'>{{dmg-kind}}</font><tab>| <font color='{{c:vtype}}'>{{vehicle}} {{dead}}</font></textformat>",
    "shadow": {                       //   Shadow options
      "alpha": 100,                   //     Opacity
      "color": "0x000000",            //     Color
      "angle": 45,                    //     Offset angle
      "distance": 0,                  //     Offset distance
      "size": 5,                      //     Size
      "strength": 150                 //     Intensity
    }
  },

Je eigen hitlog config vervangen met dit zou moeten werken.
Misschien moet je nog wat schuiven met de x / y values en de width / height (afhankelijk van resolutie).
Thx, gevonden in de config file. Maar was gelijk de nieuwe installatie van xvm sinds 8.2 en nog even beunen waarom het niet werkt.

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 17:59
het schijnt zelfs met 0 chip battles te werken .... rofl

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Hier mijn configfile. en heb NIKS aan de kleuren veranderd die zijn gewoon standaard xvm color.
Hier een tutorial en handige online editor om gelijk je veranderingen te zien

[ Voor 64% gewijzigd door ShockWave op 13-12-2012 21:02 ]

Anoniem: 420503

Afbeeldingslocatie: http://ww2total.com/WW2/Weapons/Vehicles/Tanks/German/PzKpfw-VI-Tiger/images/Tiger-burning-px800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zonde! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 10:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Hartelijk dank, ik ga er zondag weer een poging wagen om het goed te zetten. Gisterenavond werkte de hitlog al. Echter laad hij de statsdata niet in van wot zelf. Maar eerst eens kijken of een update van de add-on pack werkt.

T21 leuk tankje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:09:
Hartelijk dank, ik ga er zondag weer een poging wagen om het goed te zetten. Gisterenavond werkte de hitlog al. Echter laad hij de statsdata niet in van wot zelf. Maar eerst eens kijken of een update van de add-on pack werkt.
Je hebt een nieuwe versie nodig van xvm-stat (dit was wot-proxy). Verder moest ik om één of andere reden de dns cache flushen om het aan het werk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:23
De KV-5 is terug in giftshop for 42 euries.
Er komen vlak voor oud en nieuw nog meer gifts, zouden ze de type 59 toch weer te koop zetten?
Vind de type na 8.2 nog iets fijner dan daarvoor en hij doet het ook erg goed. Het zou fijn zijn om een batch nieuwe type spelers te hebben om de win rate een beetje naar beneden te krijgen >:)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Knowuse schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:31:
De KV-5 is terug in giftshop for 42 euries.
...
Hij kost € 31,95. De Jagdtiger 8.8 is wel ~ € 42,-

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 16:25

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmm heeft iemand een Tiger II? Ik lees namelijk dat de LFP gefixed is eindelijk. Helaas niet voor de JT maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wat was er mis met de LFP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Als ze die LFP hebben gebuffed wordt het wel een erg leuke tank >:)
Vanavond maar is proberen dan.

Nieuwe special van dit weekend:
From the Saturday, December 15th at 06:30 CET (05:30 GMT) to the Tuesday, December 18th at 06:00 CET (05:00 GMT) you can benefit of the following bonuses in game:

X2 Crew Experience

Your tank crews will learn their skills quicker during the special.

50 % discount on the following vehicles:

- Churchill VII, the tier VI British Heavy Tank (450,000 instead of 900,000 credits)
- Cromwell, the tier VI British Medium Tank (450,000 instead of 900,000 credits)
Cheap tanks! Who can say “no” to a discount?

150% credits income with the following tanks:

- Churchill VII, the tier VI British Heavy Tank
- Cromwell, the tier VI British Medium tank
- KV-1S, the Soviet tier VI Heavy tank
- M4A3E8 Sherman, the American tier VI Medium tank
- VK3001 (H), the German tier VI medium tank
- ARL 44, the French tier VI Heavy tank
Win more credits after each battle played with these vehicles!

50% discount on skill reset

Do you want your crew members to learn new qualifications or skills? Whether spending credits or gold, it will cost half the normal price!
http://worldoftanks.eu/ne...al-21st-army-group-south/

Vorige week net die Tier V britten gekocht, is even kijken of ik die tier VI even kan grinden :)

[ Voor 90% gewijzigd door themaxter op 14-12-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Zie hier: http://forum.worldoftanks...d-fixed-the-tiger-ii-lfp/

De LFP zat eerst een stuk lager bij de grond.

[ Voor 8% gewijzigd door TweakJerommeke op 14-12-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nice, laat ze dat ook maar bij de E-75 doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:23
@Sapstengel, helemaal gelijk, ik moet ook niet typen terwijl ik kan copy-pasten.

Extra crew xp, is altijd nice, kan ik eindelijk die 4e crewskill voor mijn JPE unlocken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Handig die special :) Komt goed uit voor mijn M4A3E2 die ik morgen ga kopen :P. Kan ik de crew lekker tegen een fijne prijs trainen en snel naar 100% werken :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Het is crew skill reset he, geen crew training....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
themaxter schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:10:
Het is crew skill reset he, geen crew training....
Hmm scheisse. Ik ben toe aan bier..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
wsLy schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:07:
Handig die special :) Komt goed uit voor mijn M4A3E2 die ik morgen ga kopen :P. Kan ik de crew lekker tegen een fijne prijs trainen en snel naar 100% werken :)
sterker nog vorig weeknd was er wel een goodkope crewtraining.
En nu de skill retraining.

Ik hoop eigenlijk dat er weer een goldshell korting kom. Om mijn credit probleem niet groter te maken blijf ik er bij de cw matchen het echte gold instoppen. Ik wil niet permanent gedwongen zijn prem tanks spelen omdat ik in cw gold shells wil schieten. Enig nieuws of dat ooit nog gaat gebeuren? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Als je creditsproblemen hebt, in de giftshop is er momenteel een aanbieding van 2,5 miljoen credits voor iets van 22 euro of 7,5 miljoen credits voor ongeveer 65 euro.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
themaxter schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:25:
Als je creditsproblemen hebt, in de giftshop is er momenteel een aanbieding van 2,5 miljoen credits voor iets van 22 euro of 7,5 miljoen credits voor ongeveer 65 euro.... ;)
ja maar die 10e per twee maanden voor wat goldshells (en een halfjaar abb. prem) zijn niets invergelijking met credits kopen :o
Maar gaat erom dat ik niet nog meer dan, wat je al moet om de tX's te kopen in de prem tanks zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ligt het aan mij of is de Type59 beter geworden?

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/91690f8fa6abe228d517ef8e553a0063.png

[ Voor 34% gewijzigd door TweakJerommeke op 14-12-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik hoop zo dat ze de Type59 nog een keer in de shop zetten, credits grinden met de Löwe is een bitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
themaxter schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:44:

[...]

Vorige week net die Tier V britten gekocht, is even kijken of ik die tier VI even kan grinden :)
Vorige week net de Churchill VII verkocht omdat ik de credits voor een andere tank nodig had (en omdat ik het eigenlijk een ruk tank vindt). Nu dan toch maar eens terug halen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmm welke tank zal ik eens kopen?

Heb de keuze tussen:

Jagd-E-100
IS-3
T25/2
T28
Pershing

Geen idee welke ik moet pakken, welke is de leukste hiervan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
IS-3.

IS-3 met BL-9 <3

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:43
TweakJerommeke schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:26:

Heb de keuze tussen:

Jagd-E-100
IS-3
T25/2
T28
Pershing

haha wat een appels met peren vergelijken! tier 10 met andere tiers........

Maar ik zou voor volledige IS3 gaan. Leuke tank voor de tier, altijd handig in TC.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420887

Heb ze m.u.v. de JE100 allemaal gespeeld. Pershing was ook leuk, maar de IS-3 is de enige die ik heb gehouden :)

(wel met BL-9 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 22:16
Type 59 is volgensmij echt een stuk beter gepantserd sinds de laatste patch.

Ik kom er een stuk slechter doorheen met mijn jagdpanther en de lange 88.

Of het kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nope, gebuffed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:26:

Heb de keuze tussen:

Jagd-E-100
IS-3
T25/2
T28
Pershing

De IS3 is heerlijk, net zoals ik met de T32 destijds heb gedaan (publics als een malle ownen) maar dan nog beter! Daarnaast is de Pershing ook echt een geweldige tank!
themaxter schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:44:

[...]

Best wel een leuke special waar ik zeker wel wat aan heb :)
Kan wel wat crew exp gebruiken namelijk!
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:59:
[...]

sterker nog vorig weeknd was er wel een goodkope crewtraining.
En nu de skill retraining.

Ik hoop eigenlijk dat er weer een goldshell korting kom. Om mijn credit probleem niet groter te maken blijf ik er bij de cw matchen het echte gold instoppen. Ik wil niet permanent gedwongen zijn prem tanks spelen omdat ik in cw gold shells wil schieten. Enig nieuws of dat ooit nog gaat gebeuren? :O
Ik denk wel dat ze een dergelijke special weer gaan doen maar je hebt kans dat WG het een lagere prioriteit heeft gegeven aangezien je ze nu ook voor credits kunt kopen. Kwestie van afwachten, deze maand zou je daar al wel een idee van kunnen krijgen.
Anoniem: 420887 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:34:
Heb ze m.u.v. de JE100 allemaal gespeeld. Pershing was ook leuk, maar de IS-3 is de enige die ik heb gehouden :)

(wel met BL-9 ;) )
Ben jij ingame toevallig tmotd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defeat
Battle: Airfield vrijdag 14 december 2012 22:01:02
Vehicle: Lorraine155 51
Experience received: 430
Credits received: 18.675
Battle Achievements: Lucky

Niks bijzonders, maar weer eens een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 12:55
Ik begrijp gewoonweg niet hoe mensen zo compleet kansloos kunnen zijn in een spel. Wat een drama avond.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05 16:50

Mickroz

Mickroz#2491

Ik had gister Spartan met mn Type 59 :D ook leuk!
Heb WoT vanavond maar eens uit gelaten, ff een paar dagen niet, had Portal 2 gekocht in een aktie op steam, dus heb ff geen noobs om me aan te ergeren, behalve mezelf dan ;)

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
In de updates map van de World of Tanks installatie staan twee hele grote files, namelijk 'wot_75.1203_client.patch' van 3,3 GB en 'wot_80.1502_75.1203_client.patch' van 1,3 GB. Moeten deze blijven staan of kunnen ze verwijderd worden? Ik kon het met google helaas niet vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

volgens mij zijn dat de updates die je via je launcher binnenhaalt.
Ik heb er ook een zooi instaan, maar die zijn niet zo groot, heb ze wel bij de CT staan, volgens mij kunnen die wel weg.

[ Voor 48% gewijzigd door Mickroz op 14-12-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Thanks, vond toevallig net op het WoT forum ook een topic hierover waarin stond dat ze weg kunnen. Scheelt toch weer aardig wat ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Mickroz schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:33:
Ik had gister Spartan met mn Type 59 :D ook leuk!
Heb WoT vanavond maar eens uit gelaten, ff een paar dagen niet, had Portal 2 gekocht in een aktie op steam, dus heb ff geen noobs om me aan te ergeren, behalve mezelf dan ;)
Paar weken niet gedaan en toch al na een paar dagen begin ik me weer te ergeren.... de meeste spelers hebben geen idee wat ze aan het doen zijn. |:( Zonder 3-man platoon is dit spel niet te doen tegenwoordig. 8)7 :X |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:42
Satch schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:33:
In de updates map van de World of Tanks installatie staan twee hele grote files, namelijk 'wot_75.1203_client.patch' van 3,3 GB en 'wot_80.1502_75.1203_client.patch' van 1,3 GB. Moeten deze blijven staan of kunnen ze verwijderd worden? Ik kon het met google helaas niet vinden. :)
Dit zijn de gedownloade installatie van de vorige patches. Launcher download installatiefiles, vervolgens wordt de patch toegepast, maar de installaties files worden niet vanzelf opgeruimd. Als je je spel dus elke keer patch kan het zijn dat daar flink wat GBtjes in achter blijven. Opruimen dus!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
iemand die mij kan vertellen waarom ik maar 71 xp kreeg en die boven mij 302.. oftwel 231xp meer?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jDoC3.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

(jarig!)
@ Wsly,

Tier verschil in schade gedaan aan vijandelijke tanks?
Al zou je verwachten dat met een dusdang verschil in damage done, spotted en dmg while spotted jij veel meer XP zou krijgen.

Viel me trouwens ook op dat de XP toewijzing de laatste tijd erg brak was. Zo had ik een paar potjes waarbij ik maar een paar XP meer kreeg dan degene onder mij terwijl ik veel meer damage done en spotted damage had dan hem, en daarbij was de door mij gedane schade bijna exlusief op de vijandelijke top tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:45
Het ligt er ook aan wie het spotten doet en hoe dichtbij je bij de vijandelijke tank staat. Maar de berekening van exp lijkt de laatste tijd wel af en toe erg brak te zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nja ik stond zowat op die tanks... aangezien ze de bocht om kwamen knallen... tier 8s doe ik niks tegen met mijn m4a3e8 :/ vooral niet tegen een kv-4

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ga mezelf maar weer eens quoten: "De spelers worden met de dag slechter..". 7 potjes gedaan, 6 verloren.. wat een idioten online.. echt om moe van te worden.. Terug naar Mass Effect 3 en Assassins Creed 3 gok ik maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:44:
Ik ga mezelf maar weer eens quoten: "De spelers worden met de dag slechter..". 7 potjes gedaan, 6 verloren.. wat een idioten online.. echt om moe van te worden.. Terug naar Mass Effect 3 en Assassins Creed 3 gok ik maar..
Eerste 4 potjes waren wins, toen 4 potjes loss... toen weer 1 win, toen ben ik gestopt... Continu toptiers met een diepe rode kleur.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Wie behalve zentex speelde er nou nog meer op de SEA server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mickroz schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:38:
Wie behalve zentex speelde er nou nog meer op de SEA server?
Ik regelmatig alhoewel de EU-server de laatste tijd voor mij ook weer een redelijke ping heeft (+/- 300)

Leuke potjes trouwens weer :D Net de 2 top tier tanks die gaan cappen en dan klagen dat de rest van het team de tanks niet tegen houden......

[ Voor 20% gewijzigd door redwing op 15-12-2012 16:48 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

redwing schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:38:
[...]

Ik regelmatig alhoewel de EU-server de laatste tijd voor mij ook weer een redelijke ping heeft (+/- 300)

Leuke potjes trouwens weer :D Net de 2 top tier tanks die gaan cappen en dan klagen dat de rest van het team de tanks niet tegen houden......
Ik pm je even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat is er eigenlijk met ASEET gebeurd op de CW map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-04 11:33
Even een vraagje over skills.
Welke skills/perks kan ik het beste als 3e nemen voor mijn heavie tank (voornamleijk Löwe)?
Heb namelijk bia en repairs al vrijgespeeld.

Alvast bedankt voor jullie input.

-------------------------
Wot name: Onarf

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

BolleBeer schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:59:
Even een vraagje over skills.
Welke skills/perks kan ik het beste als 3e nemen voor mijn heavie tank (voornamleijk Löwe)?
Heb namelijk bia en repairs al vrijgespeeld.

Alvast bedankt voor jullie input.

-------------------------
Wot name: Onarf
Alles wat helpt tegen engine fire :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:44:
In publics valt nog goed te winnen hoor, platoon en gaan met die banaan :D

Gisteren in TC ging het vrij lekker, eerste pot verloren maar toen 8 gewonnen in Champion en vervolgens 10 gewonnen in Absolute. Helaas begon het daarna was brakker te gaan en verloren we 2 waarvan één onnodig.
Terug naar Champion deed het ook net niet en haalden we misschien net de 67% winrate (lees: in de tweede keer Champion). Toen was ik er even klaar mee en lekker afgesloten met 9/10 wins in platoon op mijn IS3, welke overigens heel erg snel richting de IS8 gaat :9
Nemean schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:31:
Wat is er eigenlijk met ASEET gebeurd op de CW map?
Die waren volgens mij wat andere maps spelen en wilden TAC achterna op Cyprus maar gaan nu via Krasnodar Territory er weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

quote: WG Helpdesk
We are sorry but users are not allowed to change clan name at this moment. This option will be implemented very soon.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Waarom sommige clans wel en andere niet :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En een Spartan, in de moeilijkste tank van het hele spel :+

Victory!
Battle: Steppes zaterdag 15 december 2012 21:28:57
Vehicle: SU-101
Experience received: 1.556 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 21.487
Battle Achievements: Spartan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-04 11:33
Ok wontcatchme, dank je. Zal even kijken of ik nog wat blussers en branddekens kan vinden. :P

----------------------
WoT name: Onarf

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@Kyozu, ok :) zag namelijk wel een 2e ASEET met een ander kleurtje dacht dat ze weg waren uit de Yellow Alliantie.

@Wontcachme; gewoon zeuren en dat je desnoods er wel gold voor over hebt en dat je geen clanwars van plan bent te gaan spelen. Dat heeft bij mij in ieder geval gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 08-05 20:10
Anoniem: 420503 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:36:
in de moeilijkste tank van het hele spel
En waar baseer jij die claim op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Nemean schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:11:
@Wontcachme; gewoon zeuren en dat je desnoods er wel gold voor over hebt en dat je geen clanwars van plan bent te gaan spelen. Dat heeft bij mij in ieder geval gewerkt.
Had ik ook in het originele bericht staan, maar dat maakte dus niks uit. Ben alleen benieuwd wat "very soon" betekent. Het is in elk geval niet Overlords's "soon" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky nummer 2:

Victory!
Battle: Murovanka zaterdag 15 december 2012 23:48:52
Vehicle: Cromwell
Experience received: 645
Credits received: 31.987
Battle Achievements: Lucky

Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo bijzonder is "lucky" nu toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom, de beschrijving is enemy speler wordt op 10 meter van je afgeknalt door een enemy player.
Team kill dus.
Dan lijkttie me extreem bijzonder. Als het puur is op 10 meter enemy afgeknalt door je eigen team regenttie om de pot.

Maar als de beschrijving klopt, maf. 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mwa vind hem niet zo bijzonder... vind Crucial Contribution iets meer bijzonder of Master Tanker.. om die bij te houden ben je wel even bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik denk dat ik mijn max bereikt heb in het spel, ik word niet veel beter, kan niet een team dragen in een random en raak alleen maar meer geïrriteerd aan de lange loss streaks die je op je vrije dag in dit spel. Zelfs tier 8+ zijn om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat heb ik paar weken terug ook gehad, ben ff weekje gestopt en doe nu meer platoons, dat helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zit net in mijn T30 en hoor een hoop lawaai achter me tank.. dus draai me even om en zie een T28 Prot een SU-5 klem rijden tegen een gebouw.. Wat blijkt, die kerel had dubbel r ingedrukt en was AFK gegaan.. heb van ellende maar ff die T28 Prot met mijn T30 aan de kant geduwd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:42
Volgens De Q&A from Russian Developers thread:
Well, I just got back from the Czechoslovak community meeting. It was... okay. The first part (that took place in a museum) was very interesting, Tuccy answered some questions regarding the future of WoT and generally, it was fun. Met some very decent people there (and some not so decent, but c'est la vie, no?). The second part (the "VIP" meeting in a pub) was less interesting - most of it was people playing WoT on the WG notebook with WG account (the same one used for Hunt us Down). Although it was rather funny to log into a battle with a WG tag and saying "Siemka, kto PL?", it got boring after a while. There were other issues too but that's relatively unimportant.

Anyway, news straight from Tuccy:

- tier 10 brit TD Conway was scrapped
- FV215b will get a 183mm gun and will be moved to tier 10 TD
- new tier 10 heavy to replace it will most likely be the Chieftain
FV215b grinden allemaal! nu!

Babs out!

[ Voor 70% gewijzigd door filipy23 op 16-12-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
filipy23 schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:39:
[...]

Babs out!
Hopelijk duurt dat nog even want dat klinkt wel weer heel leuk :9

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Doler schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:38:
Ik denk dat ik mijn max bereikt heb in het spel, ik word niet veel beter, kan niet een team dragen in een random en raak alleen maar meer geïrriteerd aan de lange loss streaks die je op je vrije dag in dit spel. Zelfs tier 8+ zijn om te huilen.
Platoons, niets meer niets minder. Zeker als je samen in dezelfde tier zit dan is het niet alleen gezellig maar zul je ook meer invloed kunnen uitoefenen (ook als je zoals ik gisteravond constant in tier 10 potjes komt met je tier 8 platoon).
Nemean schreef op zondag 16 december 2012 @ 01:58:
Zit net in mijn T30 en hoor een hoop lawaai achter me tank.. dus draai me even om en zie een T28 Prot een SU-5 klem rijden tegen een gebouw.. Wat blijkt, die kerel had dubbel r ingedrukt en was AFK gegaan.. heb van ellende maar ff die T28 Prot met mijn T30 aan de kant geduwd. :+
Dat is zo vies he, gisteren was er ook een E75 die serieus aan het spelen was maar muphus en Tb_4 constant om de hoeken heen aan het pushen was.. Die heeft dan ook 15 complaints gehad :D

Gisteren was ook zo grappig op Dragon's Ridge, een Siemka PL E100 die wonderbaarlijk genoeg 3 kills maakt (wanneer we het ook nodig hebben) en vervolgens na het beklimmen van een stijle helling vol aan de andere kant eraf duikt. Heeft hij er 2 minuten over gedaan om uit te komen en was zelfs te laat om te cappen _O-
filipy23 schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:39:

[...]

Babs out!
Nu zou ik ook bijna overwegen om de britse heavy lijn te starten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Even van wikipedia geplukt:

'Omdat het 120 mm kanon te zwak was tegen de te verwachten nieuwste Sovjettanks, deed men begin jaren vijftig onderzoek naar de FV 215b, een gemechaniseerd geschut op basis van de Conquerorromp, een tankjager met een gigantisch 180 mm kanon.'

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
We kunnen verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 27

Ik heb het topic al deels een update gegeven maar de rest volgt nog :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.