Zo, ik heb weer een beetje nieuws.
Helaas niet zo'n goed nieuws denk ik.
Het volgende is er gaande.
Ik heb vorige week het caiway Standaard pakket aangevraagd 150/150 compleet( tv .internet ,telefoon) evenals een collega/vriend van mij.
Het pakket houd in dat je voor €25,- per maand een internetverbinding krijgt via de coax van 25/25mb totdat de glasverbinding in werking gaat.
Caiway product: Alles-in-1HD instap
Alles-in-1HD instap
Tijdelijk Alles-in-1HD Instappakket voor uw beschikbaar.
Let op: eventuele bestelde extra tv-pakketten bij Alles-in-1 Glas, worden ook meegeleverd bij uw instappakket. Zo kunt u alvast wennen aan het grote aanbod van zenders! Ook andere aanvullende diensten bij uw Alles-in-1 Glas pakket worden meegeleverd bij het Alles-in-1 Instappakket.
€ 25,00 per maand
Gaat u voor de best mogelijke kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs? Dan is Alles-in- 1 Glas Standaard uitstekend geschikt voor u. Met Alles-in-1 Glas Standaard kunt u razendsnel internetten, net zo snel up- als downloaden, YouTube filmpjes kijken en nog veel meer. En natuurlijk interactief televisiekijken en voordelig bellen.
De voordelen van Alles-in-1 Glas Standaard
•Up- en downloaden tot 150/150 Mbit/s
•Up- en downloaden gaat even snel
•Interactieve TV: Video on Demand, Programma Gemist en Live TV pauzeren, terugspoelen en opnemen
•Minimaal 60 tv-zenders, waarvan 24 in Full HD in superieure beeld- en geluidskwaliteit
•Overal in huis live televisiekijken op uw tablet of smartphone
•HD tv-kijken op uw overige tv's via coax-kabel (inbegrepen in het abonnementstarief)
•VoIP First: voordelig bellen tegen een vast en laag start- en gesprekstarief
•De eerste drie maanden € 40,- per maand, daarna € 50,- per maand
Als de glasverbinding in werking is heb je 150/150 mb internet , IP fullhd1080 tv op de 1ste televisie, (en nu komt het) het caisignaal blijft op de coaxkabel staan voor de 2de , 3de televisie.
Na een weekje wachten heeft mijn collega nu net caiway gebeld om te vragen naar het verloop van de aanvraag.
Hierop kwam het volgende antwoordt.
Wij kunnen het pakket helemaal NIET aanbieden met een coax signaal op de coax voor 2de , 3 de, televisie.
Het kost ook geen €25.- omdat er geen triple pakket geleverd kan gaan worden zoals er NU op de site omschreven staat.
Caiway gaat intern overleggen en de site aanpassen , mijn collega/vriend gaan ze vandaag nog terug bellen over wat er nu precies wel mogelijk gaat worden.
Dus prijzen afwachten en anders komt er denk ik voor ieder caiway pakket nog €13.65 bij om zelf een coax signaal te behouden op je coax van caihwk.
Of helaas overstappen naar een andere provider als dat prijstechnisch aantrekkelijker is.
[
Voor 37% gewijzigd door
makkie op 25-06-2013 10:13
]