Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misdirect is zo'n skill die eigenlijk heel vaak vergeet, maar dat komt omdat ik die zelf eigenlijk nauwelijks gebruik. Maar als ik al misdirect gebruik is dat meestal alleen in boss fights.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
en juist daar is het wel prettig, er zijn sommige bosses die een knockback+aggro reset hebben. Ik heb net een hunter gehad, die bij de 1e gelijk misdirect gebruikte, dat werkt gewoon heerlijk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Weet iemand een addon waarmee ik automatisch whispers ignore als er bepaalde argumenten in staan? De guild-invite-whisper spam begint wel heel belachelijk te worden O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arnlith schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:10:
Weet iemand een addon waarmee ik automatisch whispers ignore als er bepaalde argumenten in staan? De guild-invite-whisper spam begint wel heel belachelijk te worden O.o
Die invite whispers? Volgens mij kan dat al standaard in WoW. IIg je kan die invite windows uitzetten en volgens mij heb je dan die whispers ook niet meer. Weet het niet zeker overigens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Zeror schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:55:
Krijg ook nog steeds het idee dat Hunters het pispaaltje van dungeons zijn. Vaak willen healers of tanks hun fout gewoon niet erkennen en dus wordt de hunter maar aangekeken dat die te weinig damage doen ofzo. Beetje jammer. Dat was in Cata iig wel zo. In MoP heb ik nog weinig dungeons gedaan, dus daar kan ik nog weinig over vertellen.
Ik geef sinds hij in vanilla in UBRS bij Rend naar beneden sprong zonder pet te dismissen mijn maat die hunter speelt overal de schuld van, zelfs als ie er helemaal niets mee te maken heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Zeror schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:12:
[...]

Die invite whispers? Volgens mij kan dat al standaard in WoW. IIg je kan die invite windows uitzetten en volgens mij heb je dan die whispers ook niet meer. Weet het niet zeker overigens.
Zijn alleen de guild invites ;) de whispers krijg ik nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arnlith schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:13:
[...]

Zijn alleen de guild invites ;) de whispers krijg ik nog wel
Dan zijn de invite/whisper methodes veranderd. Eerst was het namelijk zo dat het systeem wat guilds gebruikten om mensen te inviten eerst die guild invite stuurde en daarna de whisper. Was de eerste niet sucesvol werd de whisper niet verstuurd.

Is het steeds dezelfde guild? of zijn het verschillende? Want als het steeds dezelfden zijn mag je die volgens mij gewoon reporten naar Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Hangt er van af, ze controleren iig niet per guild wie er gewhisperd wordt. En de helft wilt niet eens toegeven dat ze een addon ervoor draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIsschien heb je wat aan deze addon:

- IgnoreGuild
is alleen niet geupdate voor MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:32
lanerios schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:38:
Ik irriteer me als tank aan een groot deel van de hunters:

1.) Misdirect gebruiken ze nooit. Letterlijk nooit. pas 1 hunter gehad in 31 heroics op 1 dag die het gebruikte
2.) Taunt op hun pets uitzetten is blijkbaar erg lastig, waardoor AOE van bepaalde mobs alle kanten opgaat.
3.) Misdirecten op pet, pulled voordat ik dat doe, pet gaat dood. Ik krijg de schuld.
1.) Misdirect is nauwelijks nodig als je als tank in 5 mans redelijk aggro kan genereren. Als je 31 HC's in een dag gaat rennen, dan ben je echt niet scherp meer en heb je volgens mij een heel ander probleem, btw.
2.) Taunts op pets is op zich wel eens vervelend, maar echt geen ramp. Als je uiteindelijk als tank geen aggro terug kan pakken of je CD's er niet aan wilt besteden, ondanks dat er in 5 mans echt geen situaties zijn waarin je absoluut je CD's nodig hebt, dan is tanken misschien niet jouw ding. 5 mans kan je prima tanken in questing gear. Ja, ook de HC's.
3.) Ik heb nog nooit een hunter horen klagen dat zijn pet doodging, ook niet eens als hijzelf doodging bij een ninjapull.

Ik speel alle classes, tank veel en doe even vaak dps, ook als hunter. Tanks die aggroverlies blijven blamen aan pettaunts of er totaal niet mee om kunnen gaan, zijn even irritant als huntards die niks in de gaten hebben of willen hebben.

Buiten al die dingen, 5 mans HC's, lol, waar maak je je druk om?

Edit: dit zeg ik niet zo om te doen alsof ik zo'n goeie tank ben. Dat ben ik niet en toch lukt het zonder problemen. Says enough.

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-11-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:52:
ok, vraagje voor de mensen die kennis hebben van verschillende classes op 90.

Wat is een beetje leuke class met een 5 button oid rotation. Waarom? Ik tank nu veel op een DK, heal op een Monk. En dat is allemaal leuk, maar soms wil ik gewoon een dps spelen met een headdesk niveau rotation, lekker simpel houden allemaal.
Ele Shaman is wel lekker simpel. Flame shock, LB's en LavaB op cooldown en bij procs. Chainen bij packs etc. En als ranged je niks lijkt kan je altijd nog melee gaan of healen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
Poops_McGhee schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:50:
[...]
1.) Misdirect is nauwelijks nodig als je als tank in 5 mans redelijk aggro kan genereren. Als je 31 HC's in een dag gaat rennen, dan ben je echt niet scherp meer en heb je volgens mij een heel ander probleem, btw.
2.) Taunts op pets is op zich wel eens vervelend, maar echt geen ramp. Als je uiteindelijk als tank geen aggro terug kan pakken of je CD's er niet aan wilt besteden, ondanks dat er in 5 mans echt geen situaties zijn waarin je absoluut je CD's nodig hebt, dan is tanken misschien niet jouw ding. 5 mans kan je prima tanken in questing gear. Ja, ook de HC's.
3.) Ik heb nog nooit een hunter horen klagen dat zijn pet doodging, ook niet eens als hijzelf doodging bij een ninjapull.

1) Ben ik het mee eens.
2) Taunts van pets zijn onnodig en irritant, niet alleen voor een tank maar ook voor de rest omdat nu niet meer één persoon/character aggro heeft. Werkt verwarrend en een tank 'schrikt' (althans ik dan) iedere keer als hij de aggro verliest aan een pet, want normaal gesproken is aggroverlies niet goed.
3) Ik heb een hunter ook niet horen klagen daarover, wel eentje zien vertrekken uit een party. Hunters waren dom en dat zijn ze nog steeds al dan niet erger. Sowieso, een hunter die doodgaat na een ninja-pull? Is FD geschrapt?

Daarnaast is het maar HC's, maar het is ook maar een game, etc.. It's just no fun.

[ Voor 3% gewijzigd door Freaky Maus op 17-11-2012 17:04 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Freaky Maus schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:58:
[...]

Hunters waren dom en dat zijn ze nog steeds al dan niet erger. Sowieso, een hunter die doodgaat na een ninja-pull? Is FD geschrapt?

Daarnaast is het maar HC's, maar het is ook maar een game, etc.. It's just no fun.
Hunters hebben inderdaad niet de beste reputatie, maar er zitten ook absoluut goeie tussen. Wat je bij de meeste hunters ziet is: me topping dpslist = me best. Helaas zijn er ook andere elementen die meetellen.
Overigens is er ook wel een legertje Boomkins die zich hier bij kunnen voegen. Ik ben zelden een slimme Boomkin tegengekomen........

5 man HC's zijn zo makkelijk in MoP. Daar heb je echt geen extra setje skills voor nodig. Je kunt over het algemeen de bosses wel met een beetje tank ervaring (en gezond verstand) aanpakken. Er zijn maar weinig tactics en CC is over het algemeen (misschien Gekkan) ook echt niet nodig. Je kunt er met gemiddeld gear ook simpel doorheen rennen.
Ik schrik in principe alleen als ik aggro verlies aan een healer. Dan spring ik snel in. Je tankt zoals je wordt gehealed. Gaat het tanken je zwaar af, dan wordt je waarschijnlijk ook zwaar gehealed. Gaat het tanken je makkelijk af, dan heeft de healer het vaak ook makkelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-11-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
JoeBravo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:59:
gisteren even lekker door MV normal gerend en de 1e boss HoF ook maar meteen meegenomen.
Zondag dus alle tijd voor onze 2e bladelord kill en big-bug progress.
Geen upgrades voor mezelf, maar wel voor de groep.

Heel onverwacht: bijna geen agi-mail! :o
Nice! Wij hebben gisteravond ook de eerste baas in HoF neer weten te leggen. Geen toffe loot, maargoed. :p
Tweede is nogal vervelend met z'n dots, whirlwinds en instakill mechanics. Dat is nog even uitvogelen hoe we dat gaan doen. En volgens mij zijn de raidleaders niet van plan binnenkort serieus te gaan beginnen aan Elegon, beetje jammer wel.

Inmiddels de Mage ook op 89, vanavond nog maar ff naar 90 rennen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Riquiqui op 17-11-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Poops_McGhee schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:50:
[...]

Dus omdat het zonder dat lukt maakt het niet uit of hunters totaal niks doen? Helaas werkt het zo niet. Maar goed, veel succes met je challenge modes waarin hunters de helft van hun toolbox gebruiken.
Ik speel alle classes, tank veel en doe even vaak dps, ook als hunter. Tanks die aggroverlies blijven blamen aan pettaunts of er totaal niet mee om kunnen gaan, zijn even irritant als huntards die niks in de gaten hebben of willen hebben.

Edit: dit zeg ik niet zo om te doen alsof ik zo'n goeie tank ben. Dat ben ik niet en toch lukt het zonder problemen. Says enough.
1.) Misdirect niet nodig? Nee totaal niet. Maar het is HANDIG. Groot verschil. Laten we kijken:

Blood DK die geen boneshield of Vampiric Blood gebruikt, dus ook geen probleem
Shaman die geen Ascendance of Bloodlust gebruikt of elementals
moet ik doorgaan? Moet dan volgens jou allemaal geen enkel probleem zijn.

2.) Taunts op pets aha, fijn voor je, daar heb ik het totaal niet over
3.) dus die hunters bestaan niet?

Leuk voor je dat jij het niet nodig hebt, maar in Challenge modes = alles handig. Vooral Misdirect voor snel veel groups pullen.

Niet aanvallend bedoelt, maar kan er niet tegen dat iemand een of andere tank de "held" gaat uithangen omdat hij/zij/het er geen issues mee heeft. Dat betekend niet dat het probleem dus niet bestaat.

On topic:

LFR gedaan als DK dps, doe dit nooit in tank gear. 30k dps >_< genoeg voor LFR, maar wel echt crappy voor frost dk

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 17-11-2012 21:46 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:38:
[...]

1.) Misdirect niet nodig? Nee totaal niet. Maar het is HANDIG. Groot verschil. Laten we kijken:

Blood DK die geen boneshield of Vampiric Blood gebruikt, dus ook geen probleem
Shaman die geen Ascendance of Bloodlust gebruikt of elementals
moet ik doorgaan? Moet dan volgens jou allemaal geen enkel probleem zijn.

2.) Taunts op pets aha, fijn voor je, daar heb ik het totaal niet over
3.) dus die hunters bestaan niet?

Leuk voor je dat jij het niet nodig hebt, maar in Challenge modes = alles handig. Vooral Misdirect voor snel veel groups pullen.

Niet aanvallend bedoelt, maar kan er niet tegen dat iemand een of andere tank de "held" gaat uithangen omdat hij/zij/het er geen issues mee heeft. Dat betekend niet dat het probleem dus niet bestaat.

On topic:

LFR gedaan als DK dps, doe dit nooit in tank gear. 30k dps >_< genoeg voor LFR, maar wel echt crappy voor frost dk
Wat hebben jouw voorbeelden in hemelsnaam met Misdirection te maken? Threat van een Hunter kan je Misdirecten op een friendly target, als Hunter zijnde. Blood DK of welke tank dan ook zonder defensive spells? Talk about noobs, ga ik niet eens op in, als je het niet erg vindt.
Shaman die geen Ascendance of BL gebruikt + Misdirection = Waar heb je het in hemelsnaam over? 8)7

Ga je nu ineens met Challenge Modes strooien waar je eerste "pro" geklaag over niet misdirecting Hunters in HC's betrof?
En je laatste "on topic" opmerking, als ik een noob in tank gear als dps in een raid zie, dan krijgt ie 1 keer het verzoek om dps gear te gebruiken. Doet ie dat niet, insta kick.

Ik hang hier echt niet de held uit, hoor. Maar ik kan er op mijn beurt niet tegen als er een of andere nabtank komt klagen over dingen die er nauwelijks toe doen. :F

Eerst lopen klagen over Hunters die geen Misdirection gebruiken en voorts in tank gear gaan dps'en in een raid... |:( 8)7 ;w

WTS [Troll Food]

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-11-2012 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

Poops_McGhee schreef op zondag 18 november 2012 @ 03:55:
[...]

Eerst lopen klagen over Hunters die geen Misdirection gebruiken en voorts in tank gear gaan dps'en in een raid... |:( 8)7 ;w

WTS [Troll Food]
QFT |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op zondag 18 november 2012 @ 03:55:
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Overigens, ik vind de Celebration Package voor het 8 jarige bestaan van WoW een karig kadootje voor de trouwe speler. 8% exp en rep gain zolang het WoW 8th Anniversary is, oftewel, op 1 december is het weer foetsie. No souvenir voor de trouwe speler. Voorheen zat er nog een pet aan verbonden. Die is permanent en is een token voor de rest van de WoW wereld dat je al een tijdje meeloopt. Nu is er dus niets dat overblijft nadat de Anniversary viering over is. Bah, slechte zaak, blizz.
Ik heb wel gezien dat je ook rep krijgt bij het inleveren van dailies, maar rep van kills is er natuurlijk nauwelijks, tenzij je nog oude faction rep aan het grinden bent. Hozaa, wat een pret.
Als de rep en exp gain nou perma was, ook na 1 december, dan is het wel een leuk kadootje. Anders.... a freaking waste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs het mailbericht schijnt nog van vorig jaar te zijn. Blizzard heeft dus alleen een getalletje aangepast en verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, ik dps in tank gear, waarom? Omdat ik dan alsnog op de 6e of 7e plek sta qua dps. Waarom zou ik dan speciaal voor LFR andere gear moeten zoeken?
1.) ik gebruik alle abilities die handig zijn
2.) ik ga niet dood door Flanking Orders (zoals velen anderen)
3.) ik ga uberhaupt meestal niet dood door mechanics (of ik moet heel erg falen of het healen moet wat minder zijn, altijd liever ik dood dan een tank)

Als je het over normal raids had, natuurlijk, dan zat ik in volle dps gear, geen enkel probleem. Maar zolang ik nog makkelijk meekom met de top dps van een LFR (wat, laten we heel eerlijk zijn, totaal niet moeilijk is), waarom zou ik dan moeten gearen voor dps?

Ben wel een offset aan het bouwen ja, maar ach, aangezien ik niet dat insta heb (raar he? binnen 1 dag kan je niet alle 463 items hebben en een paar valor items) blijft het zo.

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 18-11-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Tis precies als wat hierboven gezegd wordt, wel commentaar hebben op anderen dat ze niet naar max potentie spelen, maar zelf doe je het ook. En dan zo arrogant zijn om net te doen alsof jij dat wel mag, want jij bent toch zo goed he :')

Ik snap niet wat een elitist als jou in LFR doet trouwens. Lijkt me dat je met jouw air en attitude momenteel aan het wipen bent op Garalon HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gelukkig niet. Ik heb dat achter me gelaten, vermaak me voorlopig met LFR en de 5 mans. Ik zie in Challenge Modes voorlopig genoeg uitdagingen, waar ik gigantisch aan het wipen ben om de goede tijden te halen.
Ben niet zowaar elitair, als in, ik verwacht van mensen genoeg inzet om dungeons te clearen. Als dat zonder Misdirect en andere skills lukt, geen enkel probleem. Geweldig juist, maakt het voor de groep alleen maar makkelijker. Maar op het moment dat het nodig is (veel adds, iemand die perongeluk adds pulled, een patrol die erbij komt e.d.) verwacht ik wel dat hunters moeite doen met misdirect e.d.

Ik heb het vaak genoeg gehad dat al m'n runes op cooldown zaten en ik niet de tijd had om diseases te applien en spreaden. (Roiling Blood) (en vergeet niet, Empower Runeweapon = 5 minuten CD, dus die heb je niet elke keer) , in dat soort situaties is iets als MD, een defensive cooldown van een healer/tank oid gewoon heel handig. Ik probeer (let op, probeer! het lukt me niet altijd) mijn cooldowns goed te timen, het is toch niet erg om dat van andere spelers ook te verwachten?

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 18-11-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:12:
Jep, ik dps in tank gear, waarom? Omdat ik dan alsnog op de 6e of 7e plek sta qua dps. Waarom zou ik dan speciaal voor LFR andere gear moeten zoeken?
1.) ik gebruik alle abilities die handig zijn
2.) ik ga niet dood door Flanking Orders (zoals velen anderen)
3.) ik ga uberhaupt meestal niet dood door mechanics (of ik moet heel erg falen of het healen moet wat minder zijn, altijd liever ik dood dan een tank)

Als je het over normal raids had, natuurlijk, dan zat ik in volle dps gear, geen enkel probleem. Maar zolang ik nog makkelijk meekom met de top dps van een LFR (wat, laten we heel eerlijk zijn, totaal niet moeilijk is), waarom zou ik dan moeten gearen voor dps?

Ben wel een offset aan het bouwen ja, maar ach, aangezien ik niet dat insta heb (raar he? binnen 1 dag kan je niet alle 463 items hebben en een paar valor items) blijft het zo.
Boeien waarom jij denkt dat je in tank gear perse moet dps' en in een raid, ook al is het LFR. 30K dps vindt je voldoende? Vlieg op, zeg. Ik doe in 5mans HC's al rustig 40-45K op een 463 geared tank. Met 30K dps doe je in een 5 man's leuk mee. Als je zo minderwaardig tegenover LFR doet, waarom loop je er dan in mee? Of wil je de mensen hier laten zien dat je zo goed bent om nog in de top dps mee te lopen, ondanks dat je noob acties uithaalt? En dan nog eens verdedigen waarom je zulke noob acties uithaalt..... Dude, echt.
Omdat je LFR niet serieus neemt doe je maar wat idioots in een groep? Lekkere bijdrage ben jij. Hoop niet dat je in mijn Battlegroup zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Zeror schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:52:
Zelfs het mailbericht schijnt nog van vorig jaar te zijn. Blizzard heeft dus alleen een getalletje aangepast en verder niets.
Nu je het zegt... Zelfs daar mist de inspanning, inderdaad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 17:23
Iemand een goede site om een key voor MoP te kopen?
of is via sites van derden het niet veel goedkoper als via battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punt wat er wordt gemaakt is dus eigenlijk dat je vrij hypocritisch aan het praten bent. Enerzijds zeur je om een persoon zijn gedrag om vervolgens zelf te trollen in tank gear omdat je "genoeg" dps doet. Oftewel, je kon veel meer dps eruit krijgen dan nu. Dus jij gebruikt ook niet 't maximale potentie.

Trouwens, waar halen jullie meestal jullie gamecards vandaan? Ik haalde het eerst altijd van www.g2play.net maar sinds kort heb ik www.directgamecards.com gevonden. Zojuist ook op hun facebook gekeken en blijkt dat ze een korting geven van 10%. Kost dus 22,79 zonder korting, nu 20,45 met korting. Heeft iemand al geprobeerd om hier wat te halen? Vraag me af of het echt is, ik heb het nog nooit zo goedkoop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SdtThys schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:13:
Iemand een goede site om een key voor MoP te kopen?
of is via sites van derden het niet veel goedkoper als via battle.net?
Als je alleen MoP wilt is het ook verkrijgbaar bij directgamecards.com, als je de vorige versies mist is het beter om ze te halen van g2play of dergelijken waar ze battlechests aanbieden. Op hun facebook vanwege lancering staat er een coupon code voor 10% korting. Overigens zijn de prijzen van Bnet zelf op dit moment ook niet zo hoog toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:14:
Punt wat er wordt gemaakt is dus eigenlijk dat je vrij hypocritisch aan het praten bent. Enerzijds zeur je om een persoon zijn gedrag om vervolgens zelf te trollen in tank gear omdat je "genoeg" dps doet. Oftewel, je kon veel meer dps eruit krijgen dan nu. Dus jij gebruikt ook niet 't maximale potentie.

Trouwens, waar halen jullie meestal jullie gamecards vandaan? Ik haalde het eerst altijd van www.g2play.net maar sinds kort heb ik www.directgamecards.com gevonden. Zojuist ook op hun facebook gekeken en blijkt dat ze een korting geven van 10%. Kost dus 22,79 zonder korting, nu 20,45 met korting. Heeft iemand al geprobeerd om hier wat te halen? Vraag me af of het echt is, ik heb het nog nooit zo goedkoop gezien.
Heb je inderdaad gelijk in. Had ik anders moeten aanpakken.

Pas op, ik merk dat sommige obscure (hiermee doel ik op russische, ebay en andere zulk soort dingen) nogal banwaardig zijn, deze worden vaak/soms met gestolen CC's gekocht. Ik heb zelf geen ervaring met Directgamecards ziet er redelijk goed uit, de prijzen zijn niet al te laag (voor mij al gelijk alarm), maar 100% zeker zou ik het niet kunnen zeggen. Ik haalde ze zelf altijd in de winkel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:28:
gelukkig niet. Ik heb dat achter me gelaten, vermaak me voorlopig met LFR en de 5 mans. Ik zie in Challenge Modes voorlopig genoeg uitdagingen, waar ik gigantisch aan het wipen ben om de goede tijden te halen.
Ben niet zowaar elitair, als in, ik verwacht van mensen genoeg inzet om dungeons te clearen. Als dat zonder Misdirect en andere skills lukt, geen enkel probleem. Geweldig juist, maakt het voor de groep alleen maar makkelijker. Maar op het moment dat het nodig is (veel adds, iemand die perongeluk adds pulled, een patrol die erbij komt e.d.) verwacht ik wel dat hunters moeite doen met misdirect e.d.

Ik heb het vaak genoeg gehad dat al m'n runes op cooldown zaten en ik niet de tijd had om diseases te applien en spreaden. (Roiling Blood) (en vergeet niet, Empower Runeweapon = 5 minuten CD, dus die heb je niet elke keer) , in dat soort situaties is iets als MD, een defensive cooldown van een healer/tank oid gewoon heel handig. Ik probeer (let op, probeer! het lukt me niet altijd) mijn cooldowns goed te timen, het is toch niet erg om dat van andere spelers ook te verwachten?
Sorry hoor, maar hoe tegenstrijdig wil je in je eigen argumenten zijn? Eerst klagen over non misdirection en nu is het ineens allemaal geweldig?

WTS [Troll Food]!!!

Jij verwacht van je groep (in volle arrogantie) dat ze doen wat ze moeten doen.... Ik verwacht dat een member in ieder geval de juiste gear (en spec) heeft in een raid. Maarja, jij hoeft dat natuurlijk niet, want je gaat niet dood.... echt zo vreselijk facepalm. :F

Btw, een Blood DK met aggro issues? Pull met Outbreak, dan D&D, Blood Boil, Pestilence en stop je vingers maar in je neusgaten voor het komende kwartier.

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-11-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nog even gezocht naar Directgamecards, maar kan niet echt posts oid vinden over deze site, niet positief of negatief.
Waar ik meestal op let met deze sites:

1.) Ervaringen, google geeft veel info. Als ik niks kan vinden, (wat vaak zo is met de wat kleinere sites) dan sla ik deze even over
2.) Producten en info. Let goed op welke versies ze van alles verkopen. Zijn het voornamelijk russische games oid, dan is het voor mij al verdacht. (hoewel het niet zo'n probleem schijnt te zijn)
3.) Prijzen. Zitten deze op een normaal niveau, of zijn ze extreem laag. Vooral bij gamecards, laten we bijvoorbeeld kijken: 26,99 of 25 euro voor 60 dagen in de winkel. Op het moment dat deze op een site voor 16 of 17 euro staat ga ik me echt afvragen of dit klopt.
Btw, een Blood DK met aggro issues? Pull met Outbreak, dan D&D, Blood Boil, Pestilence en stop je vingers maar in je neusgaten voor het komende kwartier.
Mee eens, helaas is outbreak meestal nog op cooldown tussen pulls (1 minuut cooldown, pulls zijn sneller over het algemeen in 5 mans, in raids is inderdaad Outbreak erg makkelijk te gebruiken), dus zit ik meestal aan een Frost -> Plague -> Roiling. Dit werkt goed hoor, maar bij onverwachte adds, moet ik net wel de runes klaarhebben. Maar dit kan ook zeer goed aan verkeerde talents oid liggen, moet nog even kijken hiervoor.

Ik moet ook toegeven, ik ben nog volop aan het leren echt efficient Blood DK te spelen. Vooral dingen als die shield etc moet ik nog even goed weten te timen met mijn rune cooldowns.

Voorbeeld, adds skippen bij Shado-Pan. Soms gebeurt het dat iemand iets te hard doorloopt, en erbij pulled. Dan is het erg handig als er een MD is, vooral als mijn runes er nog niet helemaal zijn. Dan is het gewoon MD -> Roiling, klaar.

[ Voor 40% gewijzigd door corset op 18-11-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:35:
Nog even gezocht naar Directgamecards, maar kan niet echt posts oid vinden over deze site, niet positief of negatief.
Waar ik meestal op let met deze sites:

1.) Ervaringen, google geeft veel info. Als ik niks kan vinden, (wat vaak zo is met de wat kleinere sites) dan sla ik deze even over
2.) Producten en info. Let goed op welke versies ze van alles verkopen. Zijn het voornamelijk russische games oid, dan is het voor mij al verdacht. (hoewel het niet zo'n probleem schijnt te zijn)
3.) Prijzen. Zitten deze op een normaal niveau, of zijn ze extreem laag. Vooral bij gamecards, laten we bijvoorbeeld kijken: 26,99 of 25 euro voor 60 dagen in de winkel. Op het moment dat deze op een site voor 16 of 17 euro staat ga ik me echt afvragen of dit klopt.
Thanks voor de tips! Ik checkte net op directgamecards facebook, blijkbaar zijn er wel aankopen gemaakt. Ze zijn zelfs Nederlands blijkbaar.. Ik ga het maar even proberen, 60 dagen voor 20,45 is wel een koopje. Even inslaan..

Iemand toevallig voor Glad wilt gaan en niet erg vind om te Xferren? Ben op zoek naar een Hpala, wel 2.4k+ zijn aub! Glad in mijn BG(Blackout) is rond 2.3k op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
facebook >_> compleet vergeten te checken, derp, sorry. >_<

Altijd handig om te checken inderdaad, social media is goed voor marketing, zowel positief als negatief.

[ Voor 47% gewijzigd door corset op 18-11-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister m'n pug raid maar weer eens geholpen in MSV.

Begonnen met de spirit kings, alhoewel het erg chaotisch verliep, toch in 1x neer.. coin gebruikt en geloof het of niet, er kwam een item uit :D.

Mijn druid heeft nu dus eindelijk de wapen van de spirit kings. Direct gereforged en als bedankje kreeg ik een gratis windsong enchant erop van de guild. (als bedankje voor het feit dat ik ze nu dus al 3 weken achter elkaar help omdat ze nog geen vaste dps vervanging hebben).

Daarna lekker lopen wipen op elegon.. van de 10 á 11 pogingen zat er slechts 1 redelijke poging tussen (36 % met 2 dps dood). Raid leader ook nog doodleuk zeggen 'als we die 2 nog levend hadden, dan hadden we het wel gered'... ja... als... maar dat was niet zo.

Dinsdag gaan ze nog een poging wagen, kans dat ik dan weer wordt meegevraagd :).

Logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-lhfh85sm286bov5p/

Geen idee waarom WoL zegt dat er een wipe op de spirit kings was, maar goed :).
edit:
Ow, blijkbaar is dat de trash voor de spirit kings

Moet nog aardig wat werken aan m'n dps op elegon, ben er nog niet tevreden over. Hopelijk dat het dinsdag wel wat beter gaat :).

edit:
Mutte / Achim en ik waren de pug dps, Finneus is normaliter een rogue uit de guild, maar we misten een tank, dus ging hij op z'n warrior tank.

Zou voor dinsdag dus ideaal zijn als we een andere tank hadden, Finneus terug op z'n rogue en dan nog een andere dps die soortgelijke dps als de rest kan doen..

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 19-11-2012 08:10 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
lanerios schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:35:

Mee eens, helaas is outbreak meestal nog op cooldown tussen pulls (1 minuut cooldown, pulls zijn sneller over het algemeen in 5 mans, in raids is inderdaad Outbreak erg makkelijk te gebruiken), dus zit ik meestal aan een Frost -> Plague -> Roiling. Dit werkt goed hoor, maar bij onverwachte adds, moet ik net wel de runes klaarhebben. Maar dit kan ook zeer goed aan verkeerde talents oid liggen, moet nog even kijken hiervoor.

Ik moet ook toegeven, ik ben nog volop aan het leren echt efficient Blood DK te spelen. Vooral dingen als die shield etc moet ik nog even goed weten te timen met mijn rune cooldowns.

Voorbeeld, adds skippen bij Shado-Pan. Soms gebeurt het dat iemand iets te hard doorloopt, en erbij pulled. Dan is het erg handig als er een MD is, vooral als mijn runes er nog niet helemaal zijn. Dan is het gewoon MD -> Roiling, klaar.
Ik snap het probleem van het ontbreken van MD niet. Zelfs al heb je Outbreak op CD, dan nog is het geen probleem om aggro te krijgen. Sowieso, dps kan het wel heel even hebben als ze 1 of 2 klappen opvangen terwijl jij je threat aan het opbouwen bent. Je hebt taunt, deathgrip en met een frost strike pullen gevolgd door rolling blood en D&D heb je voldoende aggro op de groep. Ja, het is fijn als je direct aggro hebt op een groep, maar het is geen ramp als je niet direct in de eerste 5 seconden van alle mobs aggro hebt. Zolang je adds maar weghoudt van je healer.

Bij growl van pets heb ik mij neergelegd. Verlies ik aggro aan een pet dan verzoek ik de hunter vriendelijk growl uit te zetten en dat doen ze altijd (gevolgd door een sorry x 3 ^^). Maar ze hebben ook die ability waar ze drie pets uit de stable kunnen halen ofzo en als die met growl aan in de stable zijn gezet dan taunten zij tijdens de fight. So be it en is het bye bye pet. Gewoon een kwestie van de UI goed inrichten om te zien aan wie je threat verliest.

In heroics en LFR heb je nu eenmaal met dit soort dingen te maken. Leg je erbij neer. Wil je dit soort dingen niet, ga dan idd lekker challenge modes lopen met een groepje bekenden of ga normals raiden met een guild. Het is alleen jammer/triest als je vervolgens hetzelfde gedrag gaat vertonen als de personen aan wie je je ergert...

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
2de wing van HoF LFR met deel van de guild gedaan, dat was groot verschil binnen no time stonden we met 2 wipes weer buiten, Alleen de eerste baas is behoorlijk hard to heal. rest viel alles mee.

Daarnaast weer verder gegaan met project alle toons naar 90. rogue, mage & priest klaar,
nu bezig met de warlock (10 mil into 89), teller staan nu op 8 * 90.
zover staat de mage aan de top qua least fun to level (in mijn ogen ofc).
de feral druid was saai, maar daar heb niet zoveel corpse runs gehad als op de mage.
afflicition lock speelt nog best aardig maar wat is aoe damage crap (of ik doe iets fout)
nu ga meestal soulburn SoC en daar normale rotatie op 1 single mob.
Qua gearing ga zekerde DK doen, twijfel nog of ik een ranged DPS ga doen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Zo, van het weekend eindelijk de moeite genomen om mijn 2e char naar 90 te spelen, had eerst 3 chars naar 87 gespeeld voor wat professions en nu eindelijk besloten van het weekend mijn hunter maar door te spelen.

Vrijdag middag begonnen vanaf 87 met nog wat oldschool raids tussendoor, uiteindelijk zaterdag in de loop van de dag 90 geding'd (handig die rested xp :)). Daarna gelijk maar HC's ingedoken en zit inmiddels op 456 Ilvl (458 in bags), dus vanavond maar even een JP item kopen en LFR induiken :)

Verder nog wat dailies gedaan maar ben niet van plan heel veel te gaan doen met dat char, heb al genoeg gedaan met m'n warrior :s Daar moet ik nog een dag of 4 mee voor ik Celestials exalted heb en dan ben ik met alle factions klaar tot aan 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Teunis schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:54:
2de wing van HoF LFR met deel van de guild gedaan, dat was groot verschil binnen no time stonden we met 2 wipes weer buiten, Alleen de eerste baas is behoorlijk hard to heal. rest viel alles mee.
Ik vond eigenlijk alleen Garalon lastig, maar dat is meer een organisatie ding. Rest niet echt lastig in LFR althans. Ik vind HoF wel leuker dan MSV.

Van het weekend mijn tier 14 chest opgehaald, eindelijk een setbonus, +25% Mortal Strike damage. Das best lekker :9 Vandaag August Celestials naar Honoured brengen en dan tikken we aan op ilevel 480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Darth, koop in geen Justice Point items, ze zijn echt crappy. Gebruik de JP gewoon om of Heirlooms voor alts, PVP items of andere dingen te kopen, want de JP gear is echt heel, heel slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

lanerios schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:35:
@Darth, koop in geen Justice Point items, ze zijn echt crappy. Gebruik de JP gewoon om of Heirlooms voor alts, PVP items of andere dingen te kopen, want de JP gear is echt heel, heel slecht :(
JP items zijn misschien crappy, maar als je rondloopt met ilvl 420/440 spul, dan is het alsnog een upgrade :).

Ja, ze zijn snel vervangen in een heroic of LFR, maar als dit hem helpt sneller in LFR te komen, waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Nadat onze tank vanuit de blue aankondigde te gaan stoppen om zich volledig te gaan storten op sporten ben ik maar begonnen om mijn warrior te gaan gearen. Helaas niet veel tijd gehad dit weekend en aankomende 2 weken ook weer geen tijd maar hij is nu iig 89,2 level.

Vrijdag een vloekende shaman. Wez ijn al lang bezig om een epic weapon voor hem te krijgen, en ik kreeg in LFR 3 wapens (hoe heb ik een healing weapon kunnen krijgen als DPS-er) en een trinket met 9xx haste wat dus een zeer goede upgrade voor mij was.

Zondag was weer de dagelijke guilddrama, zijn met zijn 4-en online, logt er iemand in. Was even wat op mijn 2de scherm aan het checken dus kreeg meteen verwijten dat ik niet hallo zei. Persoonlijke aanval aangezien ik een officer ben. Ik dus antwoorden dat hij het zelf ooit niet doet en als hij het niet meer leuk vindt in de guild maar weg moet gaan. zei hij oke --> player left de guild, tevens logde hij 6 alts van hem en ook --> player has left de guild. Dat ruimt tenminste op :p Aangezien vrienden van hem nog wel in de guild zitten blijkt hij later er weer op terug willen komen maar tot op heden heeft onze guildmistress hem nog niet terug geinvite. Waarschijnlijk hoopt ze dat de rest van de "vrienden" ook de biezen pakken.
Zou voor de guild wel goed zijn, dat dat stelletje onruststokers lekker maar hun eigen guild op gaan opstarten.

Tevens nog een aantal guildruns gedaan en ben eindelijk een beetje content met mijn DPS. Schommelt lekker tussen de 50-70k DPS op bosses.
* einde dagboek *

wat is volgens jullie nu de beste reforge-site
ik gebruik als addon : reforgelight, tevens gebruik ik soms askmrrobot en ik hoor mensen praten over noxxic. Maar zoveel tegenstrijdige informate dat ik niet meer weet wat nu echt het beste is om te gaan reforgen/gemmen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij refereerde naar de valor wrist van August Celestials..

Met die 8% exp buff mijn monk naar 40 gebracht. Allemaggies wat gaat dat snel zeg. 45% van heirlooms, 8% anniversary buff en 50% extra van die monk buff + nog een beetje rested. Ook nog instant que als healer en je gaat als een speer :), 2-3 levels per dungeon. Moet wel zeggen dat ik nu al iets van 14 buttons gebruik en ik nog heel veel abilities erbij krijg, dus ben benieuwd hoe veel keybinds ik nodig heb op 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sabrac schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:38:
[...]

JP items zijn misschien crappy, maar als je rondloopt met ilvl 420/440 spul, dan is het alsnog een upgrade :).

Ja, ze zijn snel vervangen in een heroic of LFR, maar als dit hem helpt sneller in LFR te komen, waarom niet.
Dat is waar ik, ik merk zelf echter dat als tank/healer (dus misschien verkeerd beeld omdat je sneller groups hebt dan als dps) dat ik een stuk sneller aan de 463 gear zit dan genoeg JP voor een item. Misschien heeft dat ook meer met geluk te maken hoor, ik bedoel, als je 20 runs geen item krijgt dan is JP alleen maar handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

sabriel schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:43:
ik gebruik als addon : reforgelight, tevens gebruik ik soms askmrrobot en ik hoor mensen praten over noxxic. Maar zoveel tegenstrijdige informate dat ik niet meer weet wat nu echt het beste is om te gaan reforgen/gemmen.
Ik maakte altijd gebruik van wowreforge.com in combinatie met eigen stat weights. Paar dagen geleden askmrrobot voor het eerst geprobeert, zonder de stat weights aan te passen. Op gems etc heb ik het genegeerd, maar qua reforging ben ik er aardig tevreden mee. Gebaseerd op m'n LFR dmg en m'n dmg tijdens de spirit kings, ben ik er wel iets op vooruit gegaan.

Binnenkort ga ik SimC maar even downloaden en daar de stat weights uit halen, dan maar eens zien wat er dan uit askmrrobot te halen valt.
lanerios schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:53:
[...]

Dat is waar ik, ik merk zelf echter dat als tank/healer (dus misschien verkeerd beeld omdat je sneller groups hebt dan als dps) dat ik een stuk sneller aan de 463 gear zit dan genoeg JP voor een item. Misschien heeft dat ook meer met geluk te maken hoor, ik bedoel, als je 20 runs geen item krijgt dan is JP alleen maar handig.
Van het weekend een guild healer die lvl 90 werd en een monk tank die nog gegeared most worden door heroics gelootst.. in een stuk of 8 heroics totaal (in iets van 2 uur, misschien meer) had de healing shaman 1 healing item, en 3 offspec items (enhancement), the monk had 2 items...

Als je nagaat dat je z'on 16 slots kunt invullen, is soms een JP item erg handig :).

In het geval van de shaman hebben we de JP gebruikt zodat ie genoeg ilvl had voor heroics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
lanerios schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:53:
Misschien heeft dat ook meer met geluk te maken hoor, ik bedoel, als je 20 runs geen item krijgt dan is JP alleen maar handig.
Welcome to my weekend. Halve tijd heroics lopen spammen met kameraden van me en m'n brewmaster is nog steeds ilvl 441. Heb welgeteld 2 items gekregen in een stuk of 30 runs. Naast dat ik gear share met Windwalkers, Ferals en Rogues, wou de zooi gewoon niet droppen :p

Heb nu natuurlijk wel een berg aan JP, maar zo goed als 0,0 rep ... Ben dus maar PvP gear gaan sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

detheavn schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:03:
[...]

Welcome to my weekend. Halve tijd heroics lopen spammen met kameraden van me en m'n brewmaster is nog steeds ilvl 441. Heb welgeteld 2 items gekregen in een stuk of 30 runs. Naast dat ik gear share met Windwalkers, Ferals en Rogues, wou de zooi gewoon niet droppen :p

Heb nu natuurlijk wel een berg aan JP, maar zo goed als 0,0 rep ... Ben dus maar PvP gear gaan sparen :)
Voor JP items heb je geen rep nodig :) Alleen voor VP items heb je honored / revered nodig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Wow, kon toch echt zweren dat er eerst rep requirements op zaten ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hm. Zo loop je een avond te wipen op Grand Empress Shekzeer (oid) met 2 blue geared (alt/off)tanks op vrijdagavond, en zo sta je zondagavond voor Sha of Fear in ToES. Wat een verschil in moeilijkheid...

Nu moet erbij worden vermeld dat vrijdag onze MT niet kon, en onze andere MT problemen had met zijn videocard waardoor we noodgedwongen met twee minder gegearde tanks runden. Het grootste probleem was dan ook het in leven houden van die tanks gedurende de add phase. Op zich wel grappig, om je tank in 1 klap neer te zien gaan omdat hij z'n CD nog niet up had, maar ook met perfect play was 't gewoon niet aan te healen.

Gisteren dus vol goede moed weer geprobeerd met onze MTs. Paar wipejes op andere shit, maar try 4 was met slchts 1 add phase meteen P3 in, en zonder enige ervaring daarmee was dat meteen een kill. Ik ging er zo goed als oom in, maar desondanks toch geen enkel healing probleem, en ik kon ook gewoon blijven dispellen. Lekker!

Ja, en dan zit de sfeer erin, zéker gezien de verhalen over de eenvoud van ToES.

Besloten om Protectors op de moeilijkste manier te doen, want why the hell not. 3 healers, enrage op 40% laatste add. Ok, dat moet te doen zijn dus. De volgende try gaat een stuk sneller. Tijd zat op de enrage, tot we ineens merken waarom; de derde healer was lekker aan het DPSen. Staan we dus ineens zonder het te merken te 2-healen. Maar hij ging wel down. Op de tweede try. In de lastigste volgorde. Dan krab je je wel even achter je oren over het verschil in moeilijkheid tussen HoF en ToES.

Volgende boss, Tsulong, is mijns inziens weer een goed bedachte healer fight. Valithria 2.0, maar met wat interessante veranderingen, in de zin dat je grote burst periodes hebt waarin je je healing wilt doen, terwijl de raid nog best veel damage pakt. Als resto druid zijn wij nooit echt goed geweest in burst healing, maar Sun Breath + ToL + Nature's Vigil + Regrowth spam is best tof :D Helaas buggen WoL reports op Tsulong, want onze pally zat op 130k HPS oid aan het eind van het gevecht.

En toen was het 23:00, en was Lei Shi dus aan de beurt. Grappig gevecht, met interessante mechanics. Op de een of andere manier voelt dat gevecht heel kort, maar dat kan ook met de periodes van downtime te maken hebben als ze Hide't. Niet echt ingewikkeld, en voor healers alleen een beetje spannend gedurende de Get Away fases. Hoe dan ook, 5 tries oid en down. \o/

En zo staan we dus op 15/16 1/16HC, en zouden we komende reset weer met hard modes aan de slag kunnen gaan. Jeuj!

Voor de liefhebbers, logs!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
detheavn schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:06:
Wow, kon toch echt zweren dat er eerst rep requirements op zaten ... :|
Die is er ook, je moet level 90 zijn anders mag je niks kopen B) (boe loop rond op 88 met 4k JP)
Maar serieus er was een honored requirement, maar die is er in week 1 of 2 al afgehaalt.

ps deze dude is de nieuwe JP vendor, naast hem de VP vendor incl tier tokens.

[ Voor 16% gewijzigd door Teunis op 19-11-2012 10:17 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Hmmm ... naja, heb iig PvP gear van hetzelfde ilvl dus dat boeit me dan ook niet zoveel, vooral omdat ik met m'n dikke panda ook wil gaan PvPen :)

Eens kijken wat voor items me nog een boost kunnen geven dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

PvP items zijn in veel gevallen prima 'gatenvullers' als PvE gear niet wil droppen hoor. De resilience penalty bestaat niet meer. Ik heb weken rondgelopen met een PvP helmet omdat de eerste boss in Niuzao er geen in had :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zooo nog 9% en mijn vierde toon staat op 90! Vanavond maar eens even de 90 aantikken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Blistimo schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:19:
PvP items zijn in veel gevallen prima 'gatenvullers' als PvE gear niet wil droppen hoor. De resilience penalty bestaat niet meer. Ik heb weken rondgelopen met een PvP helmet omdat de eerste boss in Niuzao er geen in had :P
Precies, liep in het begin met iets van 4 pvp items, krijg je van die mensen van 'eww, je draagt pvp items... ga eens snel pve items halen' en dan linken ze pve items, zelfde ilvl en stats. Waarop je ze dus mooi kunt attenderen dat de PvP stats geen stat budget meer innemen, maar dat pvp items nu over het algemeen een lager iLvl hebben.

Heb vooral de pvp belt erg lang gebruikt totdat ik deze vorige week in LFR heb kunnen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Oh, en Holy pallies doen 't extreem goed met de 4set PvP bonus. Zelfs resto druids hebben in het begin veel gehad aan de 4set PvP bonus. En die bonus blijft naar alle waarschijnlijkheid tot eind MoP hetzelfde, dus zelfs Conquest gear kan BiS blijven...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Goede morgen,

@Blistimo: Jullie zijn lekker bezig, ben benieuwd hoe snel wij zo ver komen! Onze pala is op de zelfde manier gaan healen als die van jullie... alleen zonder die pvp set, flink verschil inderdaad!

Ik heb dit weekend ook erg veel gespeeld, vriendin moest hard aan de slag voor haar werk, een beetje zorgen/ thee zetten/ eten regelen tijdens het wowen wordt dan gewaardeerd. Daarom is mijn priest sinds vrijdagavond level 90. Heel de zaterdag heroics gespammed (vooral dps gear geloot, maar healen gaat dan ook prima). Uiteindelijk kon ik zaterdagavond zelfs al de eerste LFR in. Healer queue's zijn echt awesome! ;-) Ik zit nu op itemlevel 462 ofzo en het is leuk om weer een healer te hebben op max level. Trouwens wat is Halo een AWESOME skill man! @ Hmr, levellen kreng, dan kan ik je queue's verkorten voor heroics...

@ Raiden: We hadden een verse HoF op de kalender staan. De eerste baas was een oneshot, de nerf die ze daar hebben gedaan maakt het gevecht echt 10 keer zo makkelijk zeg, echt een walkover nu. Als mensen problemen hebben met Elegon zou ik door deze nerf aanraden om eerst HoF de eerste 2 bazen te doen voor wat extra gear (vorige week was dit absoluut nog niet het geval)! Baasje nummer 2 was ook gewoon een 1-shot. Daarna begon het wipen...

Garalon is echt een harde dps en healing check voor onze guild. Onze beste wipe was de enrage op 2%, ook hebben we er een aantal van 3% en hoger gehad. Leuk gevecht, maar echt lastig om die enrage te halen als je het met 3 healers doet... Onze healers durven het niet aan met zijn tweeen. Ik was te moe om de logs te uploaden, maar we komen ergens net iets te kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Na veel experimenten lieten wij de healers (en een hunter) kiten op Garalon, daarna hadden we hem in een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
lanerios schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:35:
Ik was ook niet van plan om het item te houden, ik weet ook wel van mijn main dat de items zelf totaal waardeloos zijn :) Ik koop alleen even een item om te kunnen queuen in LFR want ik mis 1 Ilvl, na de raid verkoop ik het item weer terug en heb ik de JP weer terug :)

Koop ook eigenlijk alleen Heirlooms momenteel met JP, rest is vrij waardeloos idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:45:
Goede morgen,

@Blistimo: Jullie zijn lekker bezig, ben benieuwd hoe snel wij zo ver komen! Onze pala is op de zelfde manier gaan healen als die van jullie... alleen zonder die pvp set, flink verschil inderdaad!

Ik heb dit weekend ook erg veel gespeeld, vriendin moest hard aan de slag voor haar werk, een beetje zorgen/ thee zetten/ eten regelen tijdens het wowen wordt dan gewaardeerd. Daarom is mijn priest sinds vrijdagavond level 90. Heel de zaterdag heroics gespammed (vooral dps gear geloot, maar healen gaat dan ook prima). Uiteindelijk kon ik zaterdagavond zelfs al de eerste LFR in. Healer queue's zijn echt awesome! ;-) Ik zit nu op itemlevel 462 ofzo en het is leuk om weer een healer te hebben op max level. Trouwens wat is Halo een AWESOME skill man! @ Hmr, levellen kreng, dan kan ik je queue's verkorten voor heroics...
Heb me best gedaan zondag te dingen naar 90 maar helaas niet voor de hockey gered.. s'avonds een ikea kastje in elkaar gezet en daarom op 9% blijven hangen, vanavond bedrijfshockey en daarna meteen 90 worden en als de wiedeweerga hc's spammen!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hmr schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:00:
[...]

Heb me best gedaan zondag te dingen naar 90 maar helaas niet voor de hockey gered.. s'avonds een ikea kastje in elkaar gezet en daarom op 9% blijven hangen, vanavond bedrijfshockey en daarna meteen 90 worden en als de wiedeweerga level 90 worden en hc's spammen!!
Mocht je nog een feral dps zoeken voor je heroic spam, vraag gerust :) *kan desnoods tanken, maar doe dit doorgaans alleen met healers die ik ken* Buiten de Celestial / Klaxxi dailies om heb ik vanavond toch niet veel te doen.

1 voordeel, voor zowel m'n tanking als dps gear heb ik geen item nodig uit heroics :).

edit:
Ervan uitgaande dat je alliance bent

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 19-11-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Sabrac schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:07:
[...]

Mocht je nog een feral dps zoeken voor je heroic spam, vraag gerust :) *kan desnoods tanken, maar doe dit doorgaans alleen met healers die ik ken* Buiten de Celestial / Klaxxi dailies om heb ik vanavond toch niet veel te doen.

1 voordeel, voor zowel m'n tanking als dps gear heb ik geen item nodig uit heroics :).

edit:
Ervan uitgaande dat je alliance bent
Ik ben inderdaad alliance :) voeg me maar toe op battle.net dan accept ik je vanavond!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik queu ook het liefst met wat bekenden... Vooral bekende dps vind ik wel zo fijn. Tanks hou ik wel up, maar een instance die 3 uur duurt omdat dps semi afk/ compleet idioot is vind ik echt verschrikkelijk!

Gister nog met 3 guildies een verschrikkelijke groep. Wij waren met een net gedingde DK tank, ik op mn priest (shadow) en onze resto shaman. De pugs een kitty en een retri paladin. Eerste baas: kitty 13k dps, retri afk - vervolgens needroll en een win op een tankitem.

Kicken lukte niet want het waren guildies. Toen dus maar besloten om ze geen heals meer te geven. Was uiteindelijk nog best grappig, vrijwel heel Shadowpan Monestry met zijn 3en gedaan. Duurt ff wat langer, maar was uiteindelijk nog best een uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:53:
Ik queu ook het liefst met wat bekenden... Vooral bekende dps vind ik wel zo fijn. Tanks hou ik wel up, maar een instance die 3 uur duurt omdat dps semi afk/ compleet idioot is vind ik echt verschrikkelijk!

Gister nog met 3 guildies een verschrikkelijke groep. Wij waren met een net gedingde DK tank, ik op mn priest (shadow) en onze resto shaman. De pugs een kitty en een retri paladin. Eerste baas: kitty 13k dps, retri afk - vervolgens needroll en een win op een tankitem.

Kicken lukte niet want het waren guildies. Toen dus maar besloten om ze geen heals meer te geven. Was uiteindelijk nog best grappig, vrijwel heel Shadowpan Monestry met zijn 3en gedaan. Duurt ff wat langer, maar was uiteindelijk nog best een uitdaging!
Had gister een green/blue half DPS gegearede DK tank.. Die net iets te enthousiast aan het pullen was.. Dat is ook geen feest.. Ik zelf nog in contender's gear als holy priest

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Ik ben maar eens begonnen met de Tillers. Dat is eigenlijk nog best wel ok :) Quests gaan heel snel en beetje relaxed tuintje onderhouden :p Heb ook m'n cooking meteen maar van 400 naar 550 of zo geleveld. Moest toch ook maar eens gebeuren.

En ik heb nu waarschijnlijk de stap kunnen maken naar een nieuw raid team. Application gemaakt voor een andere guild en ben als trial geaccepteerd. Wel als dps met tank offspec in plaats van andersom, maar liever dat dan niet raiden. Gisteren voor het eerst mee geweest als tank en na een aantal tries 3e boss van MV neer. Als tank was het in ieder geval prima te doen. Helaas blijven m'n epic rolls nog steeds niet boven de 20 uitkomen :( Mooie bracers misgelopen die precies de juiste stats hadden voor me. Woensdag waarschijnlijk weer een spot voor een fresh run. Ben maar meteen dps gear gaan verzamelen en potions etc.

Voor de SWC mensen: ik ga als alles goed uitpakt naar The Wanderers. Als de huidige guild leader eindelijk weer eens online komt bij ons kan ik het hem ook vertellen. Ook zo stom om plotseling weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
IntToStr schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:09:
Voor de SWC mensen: ik ga als alles goed uitpakt naar The Wanderers. Als de huidige guild leader eindelijk weer eens online komt bij ons kan ik het hem ook vertellen. Ook zo stom om plotseling weg te gaan.
Succes in The Wanderers ;) Het was de afgelopen tijd ook bijna uitgestorven in de guild dus ik kan je geen ongelijk geven. Anders kan ik het ook aan Luni doorgeven als jij al over bent en je niet online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
hulkie schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:45:
...
Daarna begon het wipen...

Garalon is echt een harde dps en healing check voor onze guild. Onze beste wipe was de enrage op 2%, ook hebben we er een aantal van 3% en hoger gehad. Leuk gevecht, maar echt lastig om die enrage te halen als je het met 3 healers doet... Onze healers durven het niet aan met zijn tweeen. Ik was te moe om de logs te uploaden, maar we komen ergens net iets te kort...
1 van onze maintanks was er niet gisteravond, met als gevolg dat onze monk naar tank switched, healer naar dps en backup healer mee ging.
Beetje jammer dat deze healer als de zwakste schakel aanvoelt en progress dan zeer moeizaam gaat.
Geen noemenswaardige cleave class op Garalon helpt dan ook niet.

Wij doen doen eigenlijk zoveel mogelijk met 2 healers, maar om te zien hoe ver we hier met 3 healers komen dit ook eens geprobeerd. Maar met 20% left de enrage in gaan gaf weinig geloof in mogelijk succes, dus terug naar 2.
uiteindelijk een beste try van een procent of 7 gehaald.

Hopelijk gaat het dinsdag beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op maandag 19 november 2012 @ 07:51:

Moet nog aardig wat werken aan m'n dps op elegon, ben er nog niet tevreden over. Hopelijk dat het dinsdag wel wat beter gaat :).

edit:
Mutte / Achim en ik waren de pug dps, Finneus is normaliter een rogue uit de guild, maar we misten een tank, dus ging hij op z'n warrior tank.

Zou voor dinsdag dus ideaal zijn als we een andere tank hadden, Finneus terug op z'n rogue en dan nog een andere dps die soortgelijke dps als de rest kan doen..
Je DPS is echt laag op beide bosses als je je ilvl bekijkt. Zit je rotatie wel goed? Ik zie trouwens ook dat je mastery reforged terwijl je HotW specced bent. EJ suggereert namelijk dat haste een veel hogere dps increase is dan mastery (1.94 tegenover 1.54) met HotW. Vooral aan je raid dps te zien haal je makkelijk berserk (haal wild charge, veel beter dan feline swiftness), wild charge naar een ranged eruit, zo clear je stacks en ga je gelijk over naar potted hotw. Als goed is zal elegon in P2 komen tegen eind van je hotw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:43:

Kanniet mis gaan met EJ. Het is wel een hoop informatie dat je moet vergaren en zo de beste keuzes zelf maken. Elke boss is anders (mits je een bepaalde class hebt dat je stats doen verschuiven dmv talent choices).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
Van het weekend bezig geweest om mijn level 80 Druid (met nog agi Naxx gear) te gaan levelen als Moonkin. leuke uitdaging op het begin, ondertussen is de Agi gear vervangen met Int gear en gaat het een stuk sneller. Druid staat nu op 84, dus vanavond even doorknallen naar 85 en even green gear kopen :D

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:26:
[...]
Wij doen doen eigenlijk zoveel mogelijk met 2 healers, maar om te zien hoe ver we hier met 3 healers komen dit ook eens geprobeerd. Maar met 20% left de enrage in gaan gaf weinig geloof in mogelijk succes, dus terug naar 2.
uiteindelijk een beste try van een procent of 7 gehaald.

Hopelijk gaat het dinsdag beter.
Joe, kan je de logs eens posten van jullie tries? Onze dps is denk ik iets beter op het moment, maar qua healing zou het best wel eens gelijk kunnen zijn. Zijn er tanks/dps in jullie raid die raidcooldowns hebben om healing te verzachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zo mijn paladin vorige week maandag nacht (00:20) gedinged.
Volgende dag ilvl 460 gehaald (451 equipped) en lfr in gegaan en lekker healer.

Paladins zijn erg goed zeg vergeleken met mijn priest en die vind ik op het moment al erg lekker healen qua power alleen is mijn priest nu 479 equipped.

Paladin in MGV LFR, 50k hps en oom in de laaste 20 a 30sec van een fight in ilvl 451..
Tja krap je even achter je oren, 1ste lfr bezoek geen items geloot.
HAd de 476 crafted chest en hands in mijn bag want wie weet oontvang je die items in lfr en kan je die crafts verkopen. Tja nu blijkt dat er helemaal geen chest en hands droppen in MGV dus had ik ilvl 455 met gemak kunnen zijn die eerste Run.

Donderdag er na weer lfr in, nu met 455 ilvl geen items tot aan Will of the Emperor, daar kreeg ik mooi die trinket. ilvl 457 equipped op het moment, geen luck in heroics :(

BTW heb geen pvp set voor mijn paladin, ga hier wel voor tenzij het generfed wordt, alleen wordt het meer JP > HP omgezet dus trager dan BG's lopen maar ja heb nog wel want andere non pvp items nodig. Conquest points zal ik niet halen gok ik zo, maar de HP pvp set is al beter dan PvE set op normal ilvl.

Mijn druid is ondertussen lvl 89 met herb en mining alleen, en gister even wat vendor greens gekocht om healing gear te verbeteren en nu maar een healing weer bijleren als druid, laaste lvl dus pur alleen dungeons runnen. Weer even wennen die HoT style, meteen weer grid aanpassen en weak aura's maken had ik gister niet echt zin in nog ;)

Dacht dat blistimo wat tips had gepost een deel of 2 delen geleden.

Met de 8% exp boost zit ik nu op 25% in lvl 89 (2 dungeons gelopen) en mijn druid is lvl 90 in no-time mits de queue times mee werken (15min als healer is erg lang). Hopen dat gearing sneller verloop dan mijn paladin aangezien ik geen craft items heb voor mijn druid.

Deze exp boost maar eens abusen met mijn bijna afgelopen RAF en heirlooms en mijn Shaman van lvl 23 naar "hoog lvl" te brengen voordat RAF vervalt, Besloten om de Shaman mijn 4de Healer op lvl 90 te laten worden.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:28:
[...]

Je DPS is echt laag op beide bosses als je je ilvl bekijkt. Zit je rotatie wel goed? Ik zie trouwens ook dat je mastery reforged terwijl je HotW specced bent. EJ suggereert namelijk dat haste een veel hogere dps increase is dan mastery (1.94 tegenover 1.54) met HotW. Vooral aan je raid dps te zien haal je makkelijk berserk (haal wild charge, veel beter dan feline swiftness), wild charge naar een ranged eruit, zo clear je stacks en ga je gelijk over naar potted hotw. Als goed is zal elegon in P2 komen tegen eind van je hotw!
HotW heb ik alleen voor de passive, de on use effect bewaar ik voor extra healing of tijdelijk tanken als de tank neergaat.

Rotatie en dergelijke haal ik uit Ovale + FluidDruid forum (Gebruik EJ bijna nooit, informatie met betrekking tot feral klopt bijna in de meeste gevallen niet).

Rotatie:
SR uptime -> Rake uptime -> Rip uptime -> Trash (bij clearcasting) -> Shred.

Dots en SR worden gerefreshed als er minder dan 3 sec over zijn.

Heb er al wel over zitten denken om swiftness met wild charge te vervangen, maar tot nu toe nog geen reden gezien om dit te doen (behalve Elegon nu dan).

Verder was m'n iLvl binnen die raid 1 van de laagste (Chum had een ilvl van 485) dus zo 'echt laag' zal het toch niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:50:
[...]

Joe, kan je de logs eens posten van jullie tries? Onze dps is denk ik iets beter op het moment, maar qua healing zou het best wel eens gelijk kunnen zijn. Zijn er tanks/dps in jullie raid die raidcooldowns hebben om healing te verzachten?
je weet de realm, je weet de guild. makkelijk zelf te vinden dan toch? :P

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-7jov215tzbm8yy8x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:09:
Oh hoi, grappig om dit te lezen. Rada hier, ik zat gisteren in dezelfde raid. Welkom bij The Wanderers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:17:
[...]

Oh hoi, grappig om dit te lezen. Rada hier, ik zat gisteren in dezelfde raid. Welkom bij The Wanderers! :)
Haha, ik ben dus Haelden :) Zowaar nog iemand van SWC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
IntToStr schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:19:
[...]

Haha, ik ben dus Haelden :) Zowaar nog iemand van SWC :)
Voor zo'n "kleine" server zijn wij hier goed vertegenwoordigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:38:
[...]

Specifieke tips? Algemene tips?
Was blijkbaar nog in dit deel, had verwacht dat het sneller ging aangezien het een bijna week geleden was dat ik wat zei in dit deel ;)

Vandaar dat ik het niet kon vinden...

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:20:
[...]

Voor zo'n "kleine" server zijn wij hier goed vertegenwoordigt ;)
Nu moeten we toch maar eens een SW meeting gaan houden dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:02:
[...]

Je hebt helemaal gelijk... Sorry!

Ik sta wel echt te kijken van die logs man... Onze dps is een hoger (had ik wel een beetje verwacht), maar onze Hps is ook echt een flink stuk hoger en nog steeds gaan er regelmatig mensen bijna dood....

We hebben 2 tanks die de slash soacken, 4 mensen die kiten - elke 20 stacks wisselen we. Poten hebben prio, behalve de poot die het verst weg is (buitenkant achter). 20 stacks geeft uit mijn hoofd zo rond de 45.000 damage op de hele raid per 2 seconden...

Wat mis ik? Wat doen we verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

JoeBravo schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:02:
[...]

Het enige dat ik hierover kan zeggen is dat jullie healers gedrieën minder healing doen dan wij met z'n tweeën. Je hebt dus letterlijk een healer over, die net zo goed kan gaan DPSen. Hoe scary het ook lijkt in het begin, het is echt de weg voorwaarts.

Wij verdelen de healing als volgt: Pally staat op de raid. Beacon op één van de tanks, Eternal Flamespam tot en met. Hij negeert de kiters en de tanks verder zoveel mogelijk, maar laat het er natuurlijk nooit op komen dat een tank doodgaat terwijl hij GCDs over heeft. Ik, resto, heb LB op de kiter, en rejuvs op beide tanks en mezelf. Ik sta eigenlijk nooit stacked met de raid, want range issues naar tanks en kiters etc, dus ik profiteer nauwelijks van Hammers en Efflo's enzo. Ik kite zelf als derde, een boomkin neemt het van mij over, waarna het weer naar de tanks gaat. Die boomkin is dus maar een minuutje hooguit weg van de raid stack. Ik plak mijn WG zovaak als 't kan op de raid, probeer deze niet op tanks of mezelf te casten, ivm range.

Wij roteren healer CDs op iedere Crush, en hebben een boomkin Tranq en een spriest Tranq via Symb voor als het echt te heavy wordt. Dat was bij onze eerste kill zeer zeker het geval.

Als je nou op 2% wipet op de enrage is je taktiek op zich goed, maar 20% enrage wipes betekent gewoon dat je meer DPS moet hebben.

Log van eerste kill
Log van laatste kill

[ Voor 6% gewijzigd door Blistimo op 19-11-2012 14:07 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Blistimo schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:50:
[...]

Het enige dat ik hierover kan zeggen is dat jullie healers gedrieën minder healing doen dan wij met z'n tweeën. Je hebt dus letterlijk een healer over, die net zo goed kan gaan DPSen. Hoe scary het ook lijkt in het begin, het is echt de weg voorwaarts.
klopt, de ene try die ik heb geheald stond ik me behoorlijk te vervelen. is dus ook maar bij één try gebleven.
Wij verdelen de healing als volgt: Pally staat op de raid. Beacon op één van de tanks, Eternal Flamespam tot en met. Hij negeert de kiters en de tanks verder zoveel mogelijk, maar laat het er natuurlijk nooit op komen dat een tank doodgaat terwijl hij GCDs over heeft. Ik, resto, heb LB op de kiter, en rejuvs op beide tanks en mezelf. Ik sta eigenlijk nooit stacked met de raid, want range issues naar tanks en kiters etc, dus ik profiteer nauwelijks van Hammers en Efflo's enzo. Ik kite zelf als derde, een boomkin neemt het van mij over, waarna het weer naar de tanks gaat. Die boomkin is dus maar een minuutje hooguit weg van de raid stack. Ik plak mijn WG zovaak als 't kan op de raid, probeer deze niet op tanks of mezelf te casten, ivm range.

Wij roteren healer CDs op iedere Crush, en hebben een boomkin Tranq en een spriest Tranq via Symb voor als het echt te heavy wordt. Dat was bij onze eerste kill zeer zeker het geval.

Als je nou op 2% wipet op de enrage is je taktiek op zich goed, maar 20% enrage wipes betekent gewoon dat je meer DPS moet hebben.
we hadden tot dan toe de enrage nog nooit gehaald. wilden het in leven blijven tot het eind en een volle pheromone rotatie eens gedaan hebben. Dat lukte. 20% wipe-> dps probleem, terug naar 2 healers.
daarna ging het opeens wel beter, want 2x met 2 healers de enrage gehaald en <10%.
Nu moet het alleen allemaal nog wat stabieler en dps optimaliseren.

Healers bij ons doen het overigens andersom: druid op de melee, paladin bij de tanks. maar we kiten met 4 ranged (dps/healer afhankelijk van setup). kost dps, maar kitende tanks werkt(e) voor ons gewoon niet.

extra healing is iig een healingtide van mij, wat we verder aan raidwalls/heals gebruiken: geen idee tbh.
(afgaande op de logs: geen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:28:
[...]

Heb bij WoL nog even snel gespiekt naar de top 200 feral dps op de spirit kings (71k minimum) en de gear die ze hebben (ruim 9 ilvls hoger dan ik had op dat gevecht).

De wapen die ik nu bij me armory heb, had ik tijdens het gevecht niet (had toen de archeology spear).

11k dps is wel veel voor 9 ilvls verschil, dat geef ik toe, maar ik zie zo niet in m'n ability gebruik wat ik beter had kunnen doen. Wat me wel opvalt is dat deze druids (heb even de 2 laagste van de top 200 uit EU gepakt) is dat ze ruim 2000 meer agility dan me hebben, terwijl mastery, crit, hit en expertise nagenoeg hetzelfde is... 2000 agi is wel erg veel, ook al is het z'on 9 ilvls verschil. vooral gezien ze qua stamina wel op hetzelfde zitten (en ik niet voor stam gem / enchant).

Mocht je dus tips / hints hebben, altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
@Blistimo:
pakken jullie nou zoveel damage van de pheromone trail (=onnodig) in vergelijking tot ons, of ben ik scheel?

edit:
1e kill:
-dk: 963k
-warrior: 885k
- lock: 1010k
-druid: 445k

laatste kill:
- druid 1: 550k
- druid 2: 346k
- warrior: 900k
- dk: 1355k

wij (try 13):
lock: 250k
priest: 178k
shaman: 80k
mage: 100k

ja, zo kan ik m'n healmeters ook padden :P

@hulkie: dat kan bij jullie dan ook het probleem zijn (kan jullie laatste logs niet vinden)

[ Voor 66% gewijzigd door JoeBravo op 19-11-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:16:
@Blistimo:
pakken jullie nou zoveel damage van de pheromone trail (=onnodig) in vergelijking tot ons, of ben ik scheel?

edit:
1e kill:
-dk: 963k
-warrior: 885k
- lock: 1010k
-druid: 445k

laatste kill:
- druid 1: 550k
- druid 2: 346k
- warrior: 900k
- dk: 1355k

wij (try 13):
lock: 250k
priest: 178k
shaman: 80k
mage: 100k

ja, zo kan ik m'n healmeters ook padden :P

@hulkie: dat kan bij jullie dan ook het probleem zijn (kan jullie laatste logs niet vinden)
Haha, logs van gister heb ik nog niet geupload omdat ik te moe was... Logs van vorige keer wipen heb ik niet geupload omdat het beschamend was ;) Ik zal vanavond even kijken of ik die van gister nog kan uploaden. Als er zo ontzettend veel verschil zit in pheromone trail kan dat wel eens een oorzaak zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Uh, in mijn beleving niet echt. Ik heb standaard een Rejuv + 3xLB op de kiter draaien, dus wellicht pakken we af en toe een tikje, maar dat is ook in no time weer bijgehealed. Wij doen er iig zoveel mogelijk aan om de twee tanks zo langzaam mogelijk te laten kiten (dus veel overlap van cirkels) en de druids mogen wat meer afstand pakken. Desondanks denk ik dat ik af en toe net ff te lang stilsta. Maar het is niet echt een issue, zolang ik niet echt stilsta in zo'n ding. Ik probeer uiteindelijk wel zo dicht mogelijk bij de boss te blijven zodat de laatste kiter range houdt tov Garalon. En soms ben ik gewoon iets aan het casten terwijl ik had moeten lopen. Maar dat neem ik voor lief.

Daarbij is het op onze laatste kill nauwelijks meer dan 1x volle HP balk op beide druids, en beide tanks lopen in tankspec en gear rond, dus die merken er weinig van :P

-- Het is ook een vrij stabiele hoeveelheid damage die we ervan pakken. Niet alsof we grote spikes moeten bijhealen ofzo. Maar het kan wat strakker, absoluut.

[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 19-11-2012 16:38 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
de damage bij de overgang, dus pheromones + crush + puddle was de grootste killer bij ons, vooral omdat degene die over moest nemen op dat moment vaak al laag in HP was.
Healer doen het bij ons ook andersom: druid op melee, paladin op tanks/kiters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zat net even te kijken of er al wat bekend was over het gevecht met de Sha of Fear, want ik wil deze week natuurlijk wat leuke loot daar vandaan zien te krijgen :) Maar de heroic 25m versie heeft gewoon 1,3 miljard(!) health! Daar ben je wel even zoet mee zeg. Heb verder nog niets bekeken qua videos of zo, maar lijkt me wel een epic gevecht.

Misschien alleen toch maar wat coins gebruiken op dat gevecht, kan wel wat wapens en head tokens gebruiken. Als ik ten minste ooit nog die dingen ga verzamelen...

Voor deze week maar hopen dat ik een 2 set bonus kan krijgen. Samen met een vp chest moet ik dan toch langzaamaan een redelijke dps spec krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard wil het 'foutje' wat ze gemaakt hebben met die 8th year anniversary goed maken met een filmpje:

Nou Blizzard is het al goed hoor. Leuk filmpje en is fijn om al zoveel in jullie game te spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:04:
[...]

Heb bij WoL nog even snel gespiekt naar de top 200 feral dps op de spirit kings (71k minimum) en de gear die ze hebben (ruim 9 ilvls hoger dan ik had op dat gevecht).

De wapen die ik nu bij me armory heb, had ik tijdens het gevecht niet (had toen de archeology spear).

11k dps is wel veel voor 9 ilvls verschil, dat geef ik toe, maar ik zie zo niet in m'n ability gebruik wat ik beter had kunnen doen. Wat me wel opvalt is dat deze druids (heb even de 2 laagste van de top 200 uit EU gepakt) is dat ze ruim 2000 meer agility dan me hebben, terwijl mastery, crit, hit en expertise nagenoeg hetzelfde is... 2000 agi is wel erg veel, ook al is het z'on 9 ilvls verschil. vooral gezien ze qua stamina wel op hetzelfde zitten (en ik niet voor stam gem / enchant).

Mocht je dus tips / hints hebben, altijd welkom.
Je DPS is vrij laag, ik haal jou DPS op dezelfde bosses met 365 equipped (helaas geen logs, heb slechts MoV een keer geraid. Ben gestopt met PvE met MoP eigenlijk, was voorheen "pug leader" in catac met 8/8 HC was snelle dan de meeste guilds met me pugs :P), omdat je niks eruit kan halen voor PvP meer, ik wou dat ik je logs kon geven voor concrete bewijs omdat 1 run natuurlijk mij niet een genie hier in maakt :P

Waaruit baseer jij dat EJ niet valid is voor feral druids? EJ topic posters mogen niet random informatie posten zonder extensief testen PLUS er is commentaar van vele top druids om dit zo veel mogelijk naar de waarheid te kunnen maken (omdat EJ theorycrafting is).

STATS: Reden waarom zij zoveel meer agility hebben is omdat je de waarde van agility onderschat. Agility vooral juist met HotW heeft een dps value van dichtbij de 5. Mastery ligt rond de 1.50~ met HotW, dus work the magic, 1 agility is 3.33 mastery waard. Expertise/hit zijn nog lager waard (tenzij je trash in je rotation gooit, wat jij doet dus goedzo met deze cappen, trash geeft namelijk geen energy refund). Gem altijd alles zoveel mogelijk met agility, vooral waar je set bonuses shit zijn, zoals 3 slots met maar 1 rood met socket bonus 120 expertise (belt), gem gewoon naar agility x3.

TL:DR versie: Gem overal agility waar het kan, negeer zwakke socket bonuses waar je teveel "hybrid" gems moet gebruiken.

TALENT: Als je HotW hebt, maar je gebruikt de caster dmg (met spell dmg staff equipped) niet is het een huge dps loss (7% zo uit natte vinger). Het is zelfs na de nerf nog steeds sterker dan in cat form (mits je spelldmg staff hebt, anders is de increase wat minder) damage dealen. Met jou mastery/hit/exp reforges ben je het beste uit met DoC talent MAAR is ook het lastigste om 't beste eruit te halen. Reden hiervoor is obvious, DoC boosts vrijwel al (lees: 60-80%) van je rakes met 25% en een goede amount van je rips (15-25%) en ongeveer de helft van de keren met je Trashes.

TL:DR versie, Heb je HotW maar gebruik je het niet offensief is het een GROTE DPS LOSS. DoC is het sterkste met jou current reforges en capping maar ook het lastigste (wordt beschouwt als beste dps talent maar ook lastigste). Als je hier meer informatie over wilt kan ik je hier wel verder mee helpen.

Ik heb al teveel geschreven, zo heeft niemand meer zin om te lezen, dus als je meer info wilt (vooral rotatie, daar zit het hem meestal in, spec maakt niet eens zo veel uit als je niet goed bent met de rotatie prios in een daadwerkelijk bossfight) dan hoor ik dat wel.

Best ranked feral in wereld voor pve op 't moment:
http://eu.battle.net/wow/...ravencrest/Kuono/advanced
Hij heeft precies de build die ik beschreef met jou reforges alleen andere gems (zoals EJ suggereert voor die build).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Dat filmpje roept wel herinneringen op... :)
Week niet kunnen spelen door mijn ziekte.. nu bezig met mijn dailies en ook de raid gemist.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ik ben me ervan bewust dat HotW hebben zonder Wrath spam een dps loss is, echter heeft m'n guild op het moment teveel problemen met of de tanks in leven te houden, of met healing. Vandaar dat ik dit nog steeds gebruik als back-up voor dat soort gevallen.

DoC ben ik me van bewust dat het de hoogste dps talent op het moment is uit onze 6e tier, alleen, zie voorgaande reden, totdat m'n guild de healing / tanking niet goed onder controle krijgt, stap ik hier nog niet naar over.

Ik heb een tijdje EJ gebruikt, maar het duurde aardig lang voordat ze hun data hadden aangepast op de HotW nerf, vandaar dat ik ben overgestapt naar FluidDruid.

Op beide fora zijn Leafkiller en Tinderhoof actief, die over het algemeen aardig wat kennis hebben over de klasse (Leaf die de ovale script en sim craft doet).

Waarschijnlijk zal ik vanavond toch m'n HotW maar eens offensief moeten gebruiken en hopen dat de tanks / healers het volhouden =/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik snap het niet meer...

HotW gebruik ik blijkbaar helemaal verkeerd... Zal maar speccen naar DoC dan.
Verder gebruik ik zelf Incarnation, gezien ik dan elke 3 minuten als een malle Ravage kan spammen en deze 100k+ doet per hit.
Zie dat Kuono echter Soul of the Forest heeft. Is dat zoveel beter dan?

Wil m'n dps een goede boost geven, maar dat lijkt hem niet echt te worden nog.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik wat zaken extra met agil moet gemmen/echanten, maar toch.
Profiel

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zoooo, gister dan eindelijk de 90 aangetikt met mijn hunter en na wat snelle aankopen in de AH meteen 2 heroicjes gelopen waarvan eentje met Hulkie. Eerste dungeon was dps crap aangezien ik nog een laag itemlevel gun en gear had.. toen maar even AoA scenario gedaan en in de twee heroic was het al een stuk beter. Vanavond maar even heroics spammen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Renquin schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:47:
[...]

[...]

Ik snap het niet meer...

HotW gebruik ik blijkbaar helemaal verkeerd... Zal maar speccen naar DoC dan.
Verder gebruik ik zelf Incarnation, gezien ik dan elke 3 minuten als een malle Ravage kan spammen en deze 100k+ doet per hit.
Zie dat Kuono echter Soul of the Forest heeft. Is dat zoveel beter dan?

Wil m'n dps een goede boost geven, maar dat lijkt hem niet echt te worden nog.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik wat zaken extra met agil moet gemmen/echanten, maar toch.
Profiel
Als je puur voor DPS gaat, dan is DoC + SotF de beste combinatie, als je puur op burst gaat, ja dan is incarnation handig, maar voor de meeste bossfights is SotF over een langere periode betere dps.
Incarnation werkt dan ook goed in heroics waar de gevechten over het algemeen erg kort zijn.

Heb een tijdje met Incarnation + Nature's vigil rondgelopen en in heroics haal je dan zo 100-120k dps op een bossfight (in 360-365 ilvl gear).

HotW is goed te gebruiken als je alleen de passive gebruikt, echter zit je, zoals Jimmy dan aangeeft op een veel lagere dps.

TBH weet ik zelf dat m'n rotatie beter kan, dat ik een hogere uptime op SR / Rip en Rake nodig heb om echt meer dmg te halen en dat, als ik echt puur op dps focus, ik HotW zal moeten in wisselen voor DoC. Echter weet ik van mezelf dat ik me hier dan nooit op zou kunnen focussen en het dus (in mijn geval) in een dps loss zou resulteren. HotW puur als passive + gebruiken als backup healer / tank past meer binnen m'n speelstyle, ook als het niet zoveel dps doet :). Uiteindelijk is het niet m'n bedoeling om servers best dps te worden, zolang ik binnen de raid maar niet laatste sta en de bazen neergaan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
(lief dagboek)

Vorige week toch maar besloten om een nieuwe raiding guild te zoeken. De guild waar ik in zat was zo goed als dood en had weinig uitzicht tot raiden. Gisteren uitgenodigd om mee te doen bij een andere guild die zelf op Elegon zat. Ach, ik had nog geen normal kills in MoP gemaakt (laat staan ooit normals geraid als holy paladin) en laten we dan maar meteen met 2 healers op Elegon beginnen :P. Na een paar pogingen warming up er toch nog een kill uit weten te slepen. Één van de raiders helemaal flippen omdat hij de mount via zijn coin had weten te bemachtigen. Toch wel weer leuk om te raiden en dat soort dingen mee te maken. Na Elegon maar meteen doorgegaan naar Emperors en zowaar een 1-shot (wel de spriest naar disc laten speccen). Vol goede moed nog even HoF ingedoken voor de triple kill alleen we hadden niet genoeg tijd. Vanavond nogmaals proberen, ik heb alle vertrouwen dat het moet lukken. Het was gisteren een paar keer bijna gelukt. Gewoon een goede run zonder random deaths (rings) en hij gaat neer.

Ik heb de smaak wel weer te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:02:
Blizzard wil het 'foutje' wat ze gemaakt hebben met die 8th year anniversary goed maken met een filmpje:

[video]

Nou Blizzard is het al goed hoor. Leuk filmpje en is fijn om al zoveel in jullie game te spelen. _/-\o_
foutje ? welk Foutje ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sabrac schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:16:
[...]

Als je puur voor DPS gaat, dan is DoC + SotF de beste combinatie, als je puur op burst gaat, ja dan is incarnation handig, maar voor de meeste bossfights is SotF over een langere periode betere dps.
Incarnation werkt dan ook goed in heroics waar de gevechten over het algemeen erg kort zijn.

Heb een tijdje met Incarnation + Nature's vigil rondgelopen en in heroics haal je dan zo 100-120k dps op een bossfight (in 360-365 ilvl gear).

HotW is goed te gebruiken als je alleen de passive gebruikt, echter zit je, zoals Jimmy dan aangeeft op een veel lagere dps.

TBH weet ik zelf dat m'n rotatie beter kan, dat ik een hogere uptime op SR / Rip en Rake nodig heb om echt meer dmg te halen en dat, als ik echt puur op dps focus, ik HotW zal moeten in wisselen voor DoC. Echter weet ik van mezelf dat ik me hier dan nooit op zou kunnen focussen en het dus (in mijn geval) in een dps loss zou resulteren. HotW puur als passive + gebruiken als backup healer / tank past meer binnen m'n speelstyle, ook als het niet zoveel dps doet :). Uiteindelijk is het niet m'n bedoeling om servers best dps te worden, zolang ik binnen de raid maar niet laatste sta en de bazen neergaan ben ik tevreden.
Tsjah, jij haalt 100-120k bij heroics, ik kom met ~472 niet verder dan 45k :/ Dus vandaar mijn: ik snap het niet meer...

[edit] Naja, vanavond maaris respeccen en uitproberen...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Renquin schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:04:
[...]

Tsjah, jij haalt 100-120k bij heroics, ik kom met ~472 niet verder dan 45k :/ Dus vandaar mijn: ik snap het niet meer...

[edit] Naja, vanavond maaris respeccen en uitproberen...
Dit is zoals ik zei, alleen tijdens de burst periode :) nadat Incarnation+ NV uitwerkten zakte het dan ook hard.
Zelfde dat je met de WoL van Elegon me soms op 230k dps ziet staan, dat is tijdens berserk + tigers fury (en nog geen incarnation / nature's vigil gezien ik die niet heb).

Mocht ik die 2 ook nog hebben, dan ben ik echt benieuwd hoeveel het zou worden :). Maar goed, uiteindelijk heb je aan die burst erg weinig op lange gevechten.

Gister werd ik er door een elemental shaman (ilvl 450) eruit geknald, die deed zelf ook even 65k op een heroic boss terwijl ik (zonder berserk) op 63k kwam... dan vraag je je toch ook dingen af :).

Soms zit het mee, soms niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sabrac schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:19:
[...]
Dit is zoals ik zei, alleen tijdens de burst periode :) nadat Incarnation+ NV uitwerkten zakte het dan ook hard.
Zelfde dat je met de WoL van Elegon me soms op 230k dps ziet staan, dat is tijdens berserk + tigers fury (en nog geen incarnation / nature's vigil gezien ik die niet heb).

Mocht ik die 2 ook nog hebben, dan ben ik echt benieuwd hoeveel het zou worden :). Maar goed, uiteindelijk heb je aan die burst erg weinig op lange gevechten.

Gister werd ik er door een elemental shaman (ilvl 450) eruit geknald, die deed zelf ook even 65k op een heroic boss terwijl ik (zonder berserk) op 63k kwam... dan vraag je je toch ook dingen af :).

Soms zit het mee, soms niet :)
Ik ben vooral op zoek naar gemiddelden qua dps. Hoeveel ik er max op burst uit kan halen, maakt me niet zo uit.
Als ik 40-50k gemiddeld haal op een HC, hoe sta ik dan?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*
gisteren weer een raid gehad naar de vaults, vorige keer een 3% whipe op stobne guard.
Na 20min wachten op een healer die niet op kwam dagen werd me gevraagd om te gaan healen (ilvl480 --> ilvl460). een nieuwe ranged erbij en bij de derde tryeen kill. Was natuurlijk weer shaman/hunterloot maar mocht de pret niet drukken. Maak me alleen wel zorgen om de DPS, 1 deed 60k DPS, de rest was tussen de 33-40k DPS. Op fang de accursed gekomen tot 30%. DPS zal echt wel hoger moeten voordat we daar een kans krijgen.

Tevens op zoek naar 2 nieuwe tanks, 1 was alleen maar een invaller, de tweede stopt er tijdelijk mee om af te gaan vallen in de gym. Staan nu dus weer bij af.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Renquin schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:21:
[...]

Ik ben vooral op zoek naar gemiddelden qua dps. Hoeveel ik er max op burst uit kan halen, maakt me niet zo uit.
Als ik 40-50k gemiddeld haal op een HC, hoe sta ik dan?
Lastig te zeggen, is ook afhankelijk van je party, als je een beetje goede party hebt gaan mobs / bazen zo snel neer dat je bleeds niet veel tijd krijgen om te ticken.. denk dat ik zelf ook zo rond de 40-50k per heroic zit, alhoewel ik er niet echt op let behalve de bossfights.. de bossfights zijn gemiddeld z'on 60-70k

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.