Gister MSV LFR 1 en 2 maar even gedaan, zoals gewoonlijk geen items. Wel de gewoonlijke irritatie bij Will of the Emperor.. van de 17 oid dps, gingen zit er een stuk of 10 á 12 zich alleen maar op de bazen focussen... erg leuk adds doen met maar 5 dps

loop je daar uiteindelijk als Feral met 2 Emperor's strength die je willen killen. Gelukkig is hun aoe stun ability redelijk simpel te ontwijken dus veel schade kreeg ik niet
HoF LFR part 1, ook geen geluk, alhoewel die nerf met Garalon wel erg was in vergelijking met vorige week.
Daarna 1x in een verse HoF LFR Part 2 gekomen, maar dat was me daar een ramp.
Waren een paar mensen die ook daadwerkelijk om tactics vroegen en anderen die het uitleggen... en dan heb je een tank die roept "Ach, tis LFR" en stormt de groep in.. overduidelijk een wipe.
Daarna tank vervangen, tactics uitgelegd, heb je DPS die aoe spam leuk vindt, CC breekt.. en wederom een wipe omdat de tanks niet in leven bleven (healing output was ook wel erg laag moet ik zeggen).
Nogmaals een poging, bijna 1 groep adds neer... en ja hoor.. tanks vallen weer om.
Tegen die tijd liet een guildy weten dat er een sha group gevormed werd, dus LFR uit, sha groep in en helaas.. geen items.