Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Renquin schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:54:
Ach, met wat geluk heb je een 7 dagen ban.
Wel gek dat je account leeg was :/
Oh nee, heb geen ban ofzo.

En met alles weg doelde ik op de Gametime :P

Me account is gewoon Frozen omdat er geen gametime op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Oke, andere vraag.

Met Scroll of Ress, kan je dan ook 1 character naar 80 boosten en een andere char gratis laten transferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hihi, had een ideetje uitgewerkt voor een expansion:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9qfNXgGNEssMUaJxiRR4lEpN/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik ben een alliance speler op een bijna dode server, hebben bijna niet eens meer genoeg man voor 10mans raid en sha. Daarom zoek ik een bevolkte server om te migreren en een raidguild daar.
Heb wel veel ervaring ben elke avond beschikbaar voor raids en ben een frostmage en mijn ilvl is 481.
Als iemands guild mij kan gebruiken stuur me maar een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Nou, eens zien hoe ik deze raid week ga opvullen, geen guild raid deze week omdat 2 van de 9 raiders naar Engeland - Zweden gaan. (ja, we missen nog steeds een healer, alhoewel we nu wel 1 hebben die aan het levelen is)

Waarschijnlijk 2 raids met een andere guild, als ze dps missen, dus ben benieuwd. Zou gister ook met hun meegaan Elegon pesten, maar we liepen tegen het probleem aan dat 4 mensen in de laatste 30 minuten hadden afgezegd.

Vanavond de LFR en de sha maar zo snel mogelijk achter de rug hebben, proberen deze week de klaxxi op revered te krijgen en weer een nieuwe upgrade kopen :). Hopelijk *gebeurd toch niet* dat de sha tier 14 legs dropt en dat LFR mij met nieuwe bracers / trinket of wapen blij maakt :).

We shall see.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
zo, gisteravond 2e boss in HoF ook plat. daarna bijna 2 uur bezig geweest met uitvogelen hoe de 3e boss te doen.
tanks vonden het kiten ruk, dus dat werd uiteindelijk door 3 ranged en een healer gedaan. uiteindelijk niet verder dan ~50% gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Gister wat vreemds. Om 1 of andere reden kon ik mijn Pandaren Monk niet meer summonen. Elke andere pet ging prima. Ticket gemaakt. Blijkbaar komt het vaker voor. Kreeg mailtje terug dat de GM op mijn char ingelogd was, pet verwijderd en opnieuw geleerd. Werkte weer. Lijkt me funny als zon GM inlogt en je guildies whisperen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Na de dagelijkse dailies maar even een guildie geholpen met weer een run naar Jade-temple. En zoals de vorige 23 runs was er ook in run 24 weer geen epic healing mace. Begin bijna te geloven dat epic maces een leugen zijn. Zijn geluk kennende zal de mace wel droppen als hij een weapon krijgt uit LFR/normal raid.

Daarna even op mijn lock, een dungeon doen met een paar guidlies. Tevens even gelachen in guildchat. Onze whiners liepen weer te klagen dat niemand ze vroeg voor guildrun heroics, dus onze slechtste tank ooit zei : laten we gaan. Kreeg ik een 10minuten later een whisper of ik zin had de groep te joinen. Ze waren al 4 keer gewhiped nog voor de eerste boss (scarlet halls). Heb maar vriendelijk bedankt. En dan nog vragen mensen zich af dat ze nooit geinvite worden als tank voor raids :p

Daarna mijn warrior gelogd, maar is niet fijn als lvl 87 tank met epic geared shaman dps-er in je groep. Maar ging op zich wel aardig en toch weer een aardige boost richting lvl88.

Dus tank gaat lekker, shadow-spec op priest redelijk op orde, haste moet nog wel 4% hoger om de 24% tresholt te halen en dan langzaam focussen op de volgende tresh-hold (30,01%). Ook nog 3 guildruns als healer gedaan (waarschijnlijk zal 1 van onze healers wel weer zijn standaard bore-out krijgen en niet meer online komen), dus mag met de weinige valor die je krijgt tevens gaan werken aan mijn healer off-spec. Heb bijna wel al allemaal best of slot heroic blues gelukkig.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Solictice schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:58:
[...]

Oh nee, heb geen ban ofzo.

En met alles weg doelde ik op de Gametime :P

Me account is gewoon Frozen omdat er geen gametime op staat
ALLE transacties die out of game services aanbieden voor in game gold zijn tegen de EULA. Of dat nou gametime is of pets uit de Blizzard store. Het mag gewoon niet. Zoals al aangegeven worden deze items/ cards gekocht met gestolen CC informatie, en behalve dat je je items en game time kwijt raakt houd je ook illegale activiteiten op het internet in stand. Niet doen dus.
Je ziet ook geregeld mensen in trade (bijna nooit via AH) TCG items verkopen. Hoewel dit iets lastiger te beoordelen is is de kans levensgroot dat die items ook zijn gekocht op eBay oid met gestolen CC informatie. Hoe aantrekkelijk het allemaal klinkt, je loopt zelf een gigantisch risico dat je je geld kwijtraakt, en misschien zelfs je account, als je een GM tegenkomt die een slechte bui heeft.

@Rakker: NEEEEEEEEE Ik wil geen onderwater gameplay meer. Het werkt gewoon niet. 3D combat op een 2D scherm blijft gewoon lastig te realiseren. Het werkt niet in WoW, het werkt niet in GW2... Ik vraag me zelfs af of er ook maar 1 game is waar 't goed in werkt

En ik haat naga, en alles wat daarmee te maken heeft. Weet niet zo goed waar dat vandaan komt, maar ik trek de hele naga stijl gewoon niet :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
[Rant]

^%^#%$&^ resto druid bij ons in het raid team. Hij heeft geen idee hoe hij de Mutated Construct moet spelen at Amber Shaper Un'sok. En laat hij nu net iedere keer als eerste worden uitgekozen in Phase 2 :(

En onze mage neemt veel te veel damage :(

[/Rant]

[ Voor 8% gewijzigd door Geerrrt op 14-11-2012 09:50 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:25:
[...]

ALLE transacties die out of game services aanbieden voor in game gold zijn tegen de EULA. Of dat nou gametime is of pets uit de Blizzard store. Het mag gewoon niet. Zoals al aangegeven worden deze items/ cards gekocht met gestolen CC informatie, en behalve dat je je items en game time kwijt raakt houd je ook illegale activiteiten op het internet in stand. Niet doen dus.
Je ziet ook geregeld mensen in trade (bijna nooit via AH) TCG items verkopen. Hoewel dit iets lastiger te beoordelen is is de kans levensgroot dat die items ook zijn gekocht op eBay oid met gestolen CC informatie. Hoe aantrekkelijk het allemaal klinkt, je loopt zelf een gigantisch risico dat je je geld kwijtraakt, en misschien zelfs je account, als je een GM tegenkomt die een slechte bui heeft.

@Rakker: NEEEEEEEEE Ik wil geen onderwater gameplay meer. Het werkt gewoon niet. 3D combat op een 2D scherm blijft gewoon lastig te realiseren. Het werkt niet in WoW, het werkt niet in GW2... Ik vraag me zelfs af of er ook maar 1 game is waar 't goed in werkt

En ik haat naga, en alles wat daarmee te maken heeft. Weet niet zo goed waar dat vandaan komt, maar ik trek de hele naga stijl gewoon niet :P
Amen, onderwater zone is echt bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeror schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:14:
Hihi, had een ideetje uitgewerkt voor een expansion:

[afbeelding]
Ben ik blij dat jij niet bij Blizzard werkt :+ Een onderwater expansion zou ik echt niet willen. Die Cata zone vond ik al ruk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

sabriel schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:24:
* dagboek *

Na de dagelijkse dailies maar even een guildie geholpen met weer een run naar Jade-temple. En zoals de vorige 23 runs was er ook in run 24 weer geen epic healing mace. Begin bijna te geloven dat epic maces een leugen zijn. Zijn geluk kennende zal de mace wel droppen als hij een weapon krijgt uit LFR/normal raid.
Je beseft dat die Epic mace in Jade Temple een gigantisch lage droprate heeft he. Je kunt 'm 100 keer runnen zonder die mace te zien droppen en dan is 't nog niet raar. Je kunt je beter focussen op Gate of the Setting Sun als je dan toch een healing mace wilt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Geloof dat de epics in de heroics z'on 0.4 - 0.5 % dropchance hebben, dus 1 op de 200 keer :) succes met je dagelijkse runs :P kans is vele malen groter dat LFR je een wapen geeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Blistimo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:10:
Je kunt 'm 100 keer runnen zonder die mace te zien droppen en dan is 't nog niet raar.
Je kunt 'm ook 100 keer zien droppen in die 100 keer, maar die kans acht ik echt heel klein :p

Jammer genoeg heb ik 'm al 3 keer gezien en al die keren werd hij door de pala tank gebietst :'(
Ik heb die hoop dus inmiddels wél opgegeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Jajajaja, ik weet hoe kansberekening werkt :P

Ik wil maar zeggen dat het een behoorlijk kansloze missie is om Jade Temple te runnen voor een healing mace als je er één met een veul hogere drop kans kunt farmen in GotSS. Die 13 ilvl verschil zijn het de frustratie niet waard :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Meer zoals Vashjir graag, vond het geweldig. Het was een keer wat anders dan die rotzooi van Hyjal/Deepholme.

Expansion idee is leuk, maar Demon Hunters? Denk niet dat die komen. Groot deel van de spells zijn al overgenomen door andere classes.

domme vraag trouwens,

wat moet ik doen met al mn justice points? Ben instances aan het spammen, maar alle gear is 458, die ik dus allang niet meer nodig heb (crafted gear + instance = done in 1 dag met blauwe gear). Is er nog iets van nut voor, of is het gewoon wasten op heirlooms e.d.

[ Voor 37% gewijzigd door corset op 14-11-2012 10:45 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Honor, heirlooms, reagents kopen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

lanerios schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:42:
domme vraag trouwens,

wat moet ik doen met al mn justice points? Ben instances aan het spammen, maar alle gear is 458, die ik dus allang niet meer nodig heb (crafted gear + instance = done in 1 dag met blauwe gear). Is er nog iets van nut voor, of is het gewoon wasten op heirlooms e.d.
Of wachten tot 5.1 live is en het gebruiken om je gear te upgraden.

Zit zelf al sinds WotLK met 4 of 5 verschillende setjes heirloom items (had teveel JP) en op het moment blijf ik gewoon meer bij kopen :)

Heb nu

Leather agility set - compleet
Plate tanking set - compleet
Plate dps set - compleet
Cloth caster set - compleet
Leather caster set - work in progress
Mail agility set - work in progress
Mail caster set - work in progress

Alle mogelijke heirloom wapens, daggers en 1 handed mace heb ik beide 2 van... reken maar uit, dat is aardig wat JP "verknald" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Chester schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:53:
Honor, heirlooms, reagents kopen?
mog-gear, jp->honor, honor-mog-gear :P

voel me nog steeds een special snowflake in m'n T4-pvp-gear op m'n shaman :P
En T6-pvp gear voor m'n offspec kon er laatst ook al wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
misschien een idee inderdaad, wil nog steeds de ICC set hebben. Beste set voor een orc female DK lijkt het wel. Rest is nogal meh.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:32
Zijn er hier raiders die al toe zijn aan Terrace of Endless Spring? Het lijkt me dat de raids toch in best hoog tempo gereleased zijn voor de "normale" raider. Volgende week ga ik LFR maar weer onderzoeken, wie weet kan er zelfs een wapen met legendary socket geloot worden :) Na zoveel pech tot nu toe vind ik dat een beetje geluk wat dat betreft toch wel mag :) Alleen nog geven wat sigils verzamelen. Zit nu op 8 sigils of power en 2 sigils of wisdom.

Vanavond maar weer op autopilot door zo veel mogelijk LFR heen gaan en hopen op guild groepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:21:
Zijn er hier raiders die al toe zijn aan Terrace of Endless Spring? Het lijkt me dat de raids toch in best hoog tempo gereleased zijn voor de "normale" raider. Volgende week ga ik LFR maar weer onderzoeken, wie weet kan er zelfs een wapen met legendary socket geloot worden :) Na zoveel pech tot nu toe vind ik dat een beetje geluk wat dat betreft toch wel mag :) Alleen nog geven wat sigils verzamelen. Zit nu op 8 sigils of power en 2 sigils of wisdom.

Vanavond maar weer op autopilot door zo veel mogelijk LFR heen gaan en hopen op guild groepen...
De raids worden niet echt gereleased, alleen unlocked :) Deze 3 kun je vergelijken met BoT / BWD en TotFW, alleen zijn ze niet allemaal tegelijk open :).

Zelf ben ik er alles behalve aan toe, wel jammer maar goed, zal nu nog wel even een tijdje duren voordat nieuwe raids worden gereleased en tot die tijd houden deze 3 me wel bezig :).

Heb zelf m'n hoop gevestigd op wat tier tokens voor het 2e deel van LFR HoF, maar zal toch wel weer niets worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Let HoF deel2 LFR gedaan, best leuke bosses, zelfs op LFR, verder niet echt lastig. eerste boss one shot, 2de 2 shot en 3de one shot. Tier legs kunnen winnen daar, hoeveel deze maar 483 zijn, lijken ze een stuk beter dan de valor legs qua itemisation voor warlocks iig. denk dat het icm de setbonus bonus welke ik krijg het best een grote upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zucht.. Gluth solo geprobeerd, 10 man. Ik kom ongeveer tot 860k, en dan berserk. Misschien is volledige tank gear ook niet al te goed voor dit soort dps race gevechten.

Wordt een leuke challenge de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:42:
Let HoF deel2 LFR gedaan, best leuke bosses, zelfs op LFR, verder niet echt lastig. eerste boss one shot, 2de 2 shot en 3de one shot. Tier legs kunnen winnen daar, hoeveel deze maar 483 zijn, lijken ze een stuk beter dan de valor legs qua itemisation voor warlocks iig. denk dat het icm de setbonus bonus welke ik krijg het best een grote upgrade is.
Dus er is nog hoop voor vanavond :) De tactics voor een paar van die bosses leken me toch vrij lastig voor een LFR groep. Net als Garalon waar bijna elke groep op strandde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
IntToStr schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:52:
[...]

Dus er is nog hoop voor vanavond :) De tactics voor een paar van die bosses leken me toch vrij lastig voor een LFR groep. Net als Garalon waar bijna elke groep op strandde...
Pin me daar niet op vast, mijn groep one shotte garalon vorige week ook ;) misschien had ik geluk :P

Maar ik vond het iig niet echt lastig. Alleen op de 2de boss met die constructs lijkt lastig voor mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:46:
zucht.. Gluth solo geprobeerd, 10 man. Ik kom ongeveer tot 860k, en dan berserk. Misschien is volledige tank gear ook niet al te goed voor dit soort dps race gevechten.
Hoe handel je de adds, of ben je van plan door de heal heen te nuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Weet iemand toevallig of er op Bladefist (Horde) nog actieve PVP guilds zijn? Ik wil met een char aan de slag gaan met pre-mades maar kan zo gauw geen geschikte guild vinden. Nederlandstalig zou ideaal zijn.

Afvallers zijn uiteraard de 300+ member guilds.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Correct me if i'm wrong:

HP: 3.2 mil
Enrage timer: 8 minuten
DPS requirement: 6.7k

Zombie spawned elke 10 seconde
Zombie healed gluth voor 5 % hp (160k)

Dus 16k HPS.

Dit maakt de DPS requirement dus 23k om gluth binnen 8 minuten neer te halen.

Average tank met 463 ilvl (heroic gear) doet z'on 25 tot 30k dps. Zelfs met tank gear zou de enrage timer dan geen probleem moeten vormen.

Ben echter wel benieuwd hoe je met Decimate en de Healing debuff omgaat, 5 % van je max met z'on 400k health (laag voor een tank, maar ff als voorbeeld) is alnog 20k, dus je gaat niet direct dood door een klap, echter met 0 % healing gaat het nog wel lastig worden om te blijfen tanken. Of lukt het je door te dodgen etc om de healing debuff te laten droppen? Vanavond maar eens proberen als guardian of als feral :).

[EDIT] uitgaande van m'n feral spec en 50k dps, heb ik de baas in 1,5 minuut neer, wat voor z'n eerste decimate is.

En uitgaande van 5k dmg per hit (elke 2 sec) + mijn eigen self heals, zou ik dit ook moeten overleven als een feral :).

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 14-11-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:21:
Zijn er hier raiders die al toe zijn aan Terrace of Endless Spring? Het lijkt me dat de raids toch in best hoog tempo gereleased zijn voor de "normale" raider.
Mja, zitten op 6/6 MV HC en 2/6 HOF HC nu (25 man) ...zal volgende week 4 of 5/6 HC zijn...dus nieuwe instance mag best wel voor daarna, Vind het wel relaxed dat release schema, kan je tenminste dingen goed clearen en je hoeft niet zo achterlijk veel te raiden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sabrac schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:14:
[...]

Correct me if i'm wrong:

HP: 3.2 mil
Enrage timer: 8 minuten
DPS requirement: 6.7k

Zombie spawned elke 10 seconde
Zombie healed gluth voor 5 % hp (160k)

Dus 16k HPS.

Dit maakt de DPS requirement dus 23k om gluth binnen 8 minuten neer te halen.

Average tank met 463 ilvl (heroic gear) doet z'on 25 tot 30k dps. Zelfs met tank gear zou de enrage timer dan geen probleem moeten vormen.

Ben echter wel benieuwd hoe je met Decimate en de Healing debuff omgaat, 5 % van je max met z'on 400k health (laag voor een tank, maar ff als voorbeeld) is alnog 20k, dus je gaat niet direct dood door een klap, echter met 0 % healing gaat het nog wel lastig worden om te blijfen tanken. Of lukt het je door te dodgen etc om de healing debuff te laten droppen? Vanavond maar eens proberen als guardian of als feral :).

[EDIT] uitgaande van m'n feral spec en 50k dps, heb ik de baas in 1,5 minuut neer, wat voor z'n eerste decimate is.

En uitgaande van 5k dmg per hit (elke 2 sec) + mijn eigen self heals, zou ik dit ook moeten overleven als een feral :).
Bij mij leken ze een stuk vaker te spawnen dan per 10 seconden. Dodgen/parry zorgt er niet voor dat je de debuff kan droppen. Hij stacked er te vaak voor. In principe heb je 2 problemen:

1.) Waar tank je Gluth. Bij de spawnplek van hem? Dus boven op de zombies. Meer dps tijd omdat hij minder heen en weer rent. Of verder weg, echter verlies je hier dps tijd door. Dus ik ga voor optie 1
2.) De zombies. Net weer getest, gaan van 1.5 mil HP naar 1.9 Mil hp. Hij healed dus voor een stuk meer dan de "officiele" tactics. Dit samen met de snellere spawn lijkt het lastiger te maken.

Misschien vanavond weer proberen, maar heb even rust nodig :P Wel m'n transmog set bijna af gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

lanerios schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:29:
[...]

Bij mij leken ze een stuk vaker te spawnen dan per 10 seconden. Dodgen/parry zorgt er niet voor dat je de debuff kan droppen. Hij stacked er te vaak voor. In principe heb je 2 problemen:

1.) Waar tank je Gluth. Bij de spawnplek van hem? Dus boven op de zombies. Meer dps tijd omdat hij minder heen en weer rent. Of verder weg, echter verlies je hier dps tijd door. Dus ik ga voor optie 1
2.) De zombies. Net weer getest, gaan van 1.5 mil HP naar 1.9 Mil hp. Hij healed dus voor een stuk meer dan de "officiele" tactics. Dit samen met de snellere spawn lijkt het lastiger te maken.

Misschien vanavond weer proberen, maar heb even rust nodig :P Wel m'n transmog set bijna af gelukkig.
Hmm ok, zal zelf vanavond ook eens gaan kijken.

ging ook uit van "Reduces the effectiveness of healing spells by 10% for 15 seconds. Stacks. This debuff is applied to Gluth's target approximately every 10 seconds. "

Wat inhoud dat als je een Mortal Wound weet te ontwijken, dat je stack dropt.
edit:
NVM, kan niet gedodges / parried worden

Tijdens de Devour Zombie, was dit 1 zombie of waren het er meer? (de waardes zouden logisch zijn als het om 2 of 3 zombies ging).

edit:
video van een DK op lvl 85 die het lukt: YouTube: DK Solo: Gluth

Op de video zie ik dat de health maar 2.8 mil is ipv 3.2 maar dat de zombies wel voor 160k healen en dat ze inderdaad elke 10 sec spawnen, kan natuurlijk gewijzigd zijn sinds dien, maar betwijfel het.

(2.8 mil hp houdt in dat je maar 22k dps hoeft de toen voor de enrage)

[ Voor 15% gewijzigd door Sabrac op 14-11-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
kon ik niet zo snel zien eigenlijk. Zoals ik zei, tank hem boven op de spawnplek :P Ik ga er vanavond op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024

Gisteren Spore loser 25 achievement bij loatheb ook gedaan in naxx als shadow priest. Moet dringend ook nog eens volledig 25 man proberen clearen van naxx. Plague quarter krijg ik volledig down en sapphiron ook al down gekregen. Spider quarter moet ook zeker lukken naar mijn idee, mss dat military en construct wat problemen kunnen geven.

Ben de laatste tijd wel vaker bezig met solo projectjes:
Ulduar onlangs 10man gedaan. flame, razor, ignis, XT, kologarn, cat lady en hodir gingen down. Thorim bugged als je de tunnel in gaat dus die lukt niet, freya heb ik niet geprobeerd en mimiron was een wipe op 3de fase. Ook nog eens 25man geprobeerd flame ging down maar bij de andere bosses was de dmg te hoog op me.

Toc nog niet geprobeerd.

ICC 10man krijg je de eerste 2 bosses down jammer genoeg bugged lootship ook als je het solo doet :(.

Iemand nog uitdagingen voor dingen solo te doen? TBC moet ik zeker ook nog eens doen, in Cata was het nogal moeilijk maar nu al goed in MOP gear zou het beter moeten gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Grompie op 14-11-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:13:
Weet iemand toevallig of er op Bladefist (Horde) nog actieve PVP guilds zijn? Ik wil met een char aan de slag gaan met pre-mades maar kan zo gauw geen geschikte guild vinden. Nederlandstalig zou ideaal zijn.

Afvallers zijn uiteraard de 300+ member guilds.
Zou het niet durven zeggen, volgens mij de geen die ook succesvol zijn in arena's etc zijn ze bij Immersion ook , maar dat kan een mede tweaker hier beter vertellen ;).

Kom niet zoveel horde's tegen waarvan ik nog denk ojaaa hun !, behalve de oude garde die er altijd al zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Grompie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:21:
[...]
Iemand nog uitdagingen voor dingen solo te doen? TBC moet ik zeker ook nog eens doen, in Cata was het nogal moeilijk maar nu al goed in MOP gear zou het beter moeten gaan.
Trial of the Grand Crusader? (TOTC 10 heroic).

Heb een warlock het zien doen, dus het is zeker mogelijk, maar zal ook geen eitje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
TOGC is te doen denk ik inderdaad, probeer anders de Cata+Wotlk 5 man heroic achievements. Ben er langzaam mee bezig, maar aangezien Occulus niet solo te doen is behalve voor warlock/priest, is eht erg lastig om er mensen voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
lanerios schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:53:
TOGC is te doen denk ik inderdaad, probeer anders de Cata+Wotlk 5 man heroic achievements. Ben er langzaam mee bezig, maar aangezien Occulus niet solo te doen is behalve voor warlock/priest, is eht erg lastig om er mensen voor te krijgen.
Wotlk 5man hc achievments heb ik al bijna allemaal, moet alleen nog 2 uit forge of souls en 1 uit crusader maar die is ook moeilijk te soloen aangezien de eerste fase met die mounts is;
Cata achievements waren idd mss ook een leuke uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die mounts zijn erg irritant, het is te doen solo schijnbaar, duurt alleen een aardige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:29:
[...]

Zou het niet durven zeggen, volgens mij de geen die ook succesvol zijn in arena's etc zijn ze bij Immersion ook , maar dat kan een mede tweaker hier beter vertellen ;).

Kom niet zoveel horde's tegen waarvan ik nog denk ojaaa hun !, behalve de oude garde die er altijd al zit
8)
Horde Bladefist heeft 3 PvP guilds voor zover ik weet. Zero Skill, Top Hat en The Revolution. Zero Skill is redelijk actief, Top Hat weet ik eerlijk gezegd niet en The Revolution zien spelen op de AH schijnbaar als hun main PvP.
In Immersion zitten wel wat PvP-ers (Gladiators en Hero of the Horde) maar PvP word er nu maar bij gedaan omdat PvE voor gaat.

Gisteren nog wel op de BMAH een PvP "battle" gehad. Was een Heroic belt op de AH die ik wel zag zitten. Al snel in een bidding war met een alliance die zijn guild erbij haalde om te voorkomen dat ik kon bieden. Lukte niet echt :P . Had elke keer tijd zat om toch te bieden gevolgd door een corpse run. Had me voor genomen tot een bepaalde prijs te gaan (150k) en maar te zien hoe ver de ander wou gaan. Blijkbaar was zijn limiet 100k dus een mooie belt rijker en 110k armer :9.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:32:
[...]

Trial of the Grand Crusader? (TOTC 10 heroic).

Heb een warlock het zien doen, dus het is zeker mogelijk, maar zal ook geen eitje zijn.
Hebben ze de tactics veranderd? Op Lady Vashj kon je niet lopen met de corrupted core, die moest je doorgooien. Ondertussen was de boss immune voor damage, dus je moest dat wel doen. Als dit niet is gewijzigd, dan zie ik gezien de max gooi afstand niet hoe je dit met minder dan 3 man voor elkaar krijgt.

KT zou je nog snel genoeg kunnen nuken om niet een MC te krijgen, maar anders wordt het ook lastig.

Ik zit er zelf over te denken om het op een vaste dag met een groepje te gaan runnen; 1 persoon voor iedere token soort.

Makkelijk te doen en zeker in het begin geen weggegooide loot. Wel even kijken op welke character. Mijn Monk is nu mijn main, maar is er wel een leuke leather non tier set te verkrijgen? Anders wordt het mijn warrior of priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:13:
[...]

Hebben ze de tactics veranderd? Op Lady Vashj kon je niet lopen met de corrupted core, die moest je doorgooien. Ondertussen was de boss immune voor damage, dus je moest dat wel doen. Als dit niet is gewijzigd, dan zie ik gezien de max gooi afstand niet hoe je dit met minder dan 3 man voor elkaar krijgt.
Vashj hebben ze aangepast zodat het te soloen valt. Of in de tijd dat ze het wijzigden was het daardoor met 4-5 man wel te doen. :P
KT zou je nog snel genoeg kunnen nuken om niet een MC te krijgen, maar anders wordt het ook lastig.
Ik denk dat KT nog net niet snel genoeg neer gaat, maar zou ernaast kunnen zitten. Van het weekend eens proberen, als het lukt kan ik de Ashes farmen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:54
Of als je je verveelt kan je The Stonecore of The Vortex Pinnacle farmen voor de mounts.. Duurt wel even met een 1% dropchance..

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Veel van die gevechten doen toch geen mc omdat de boss nooit mc doet op m'n main target of zo? Ik dacht dat in ieder geval KT niet mc doet als je alleen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:54
IntToStr schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:36:
Veel van die gevechten doen toch geen mc omdat de boss nooit mc doet op m'n main target of zo? Ik dacht dat in ieder geval KT niet mc doet als je alleen bent.
Dat klopt!
Je kan mensen meenemen als DPS of als healer, dit is voornamelijk handig tijdens P3, waar alle 4 de adds weer tot leven zijn gekomen.
Hierzo de adds neer nuken. P4 de tank in zijn uppie KT laten afmaken tot 50%, dan begint P5 en kan iedereen weer meedoen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Zo dan, lucky streak vandaag in LFR. :)

Eerst al het wapen van Ambershaper Un'sok en toen nog het wapen van Grand Empress Shek'zeer voor m'n shadowpriest geloot.

Jammer dat in die Sha-Touched wapens trouwens geen normale gems kunnen, je bent daar echt de legendaries voor nodig. Gelukkig zit ik op 11/10 en 5/10 inmiddels wat die quest betreft.

Daarna nog een Sha run en nu heb ik ook eindelijk de legs te pakken. :D
Shadow tierbonus, woo!

En nu maar hopen dat we vanavond in ieder geval de eerste 2 bosses in MSV neer krijgen en wat tries op Gara'jal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zertaxka schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:32:
[...]

8)
Horde Bladefist heeft 3 PvP guilds voor zover ik weet. Zero Skill, Top Hat en The Revolution. Zero Skill is redelijk actief, Top Hat weet ik eerlijk gezegd niet en The Revolution zien spelen op de AH schijnbaar als hun main PvP.
In Immersion zitten wel wat PvP-ers (Gladiators en Hero of the Horde) maar PvP word er nu maar bij gedaan omdat PvE voor gaat.

Gisteren nog wel op de BMAH een PvP "battle" gehad. Was een Heroic belt op de AH die ik wel zag zitten. Al snel in een bidding war met een alliance die zijn guild erbij haalde om te voorkomen dat ik kon bieden. Lukte niet echt :P . Had elke keer tijd zat om toch te bieden gevolgd door een corpse run. Had me voor genomen tot een bepaalde prijs te gaan (150k) en maar te zien hoe ver de ander wou gaan. Blijkbaar was zijn limiet 100k dus een mooie belt rijker en 110k armer :9.
Thanks Mek en Zertaxka. Zal eens gaan informeren.

Edit: http://eu.battle.net/wow/...q=Zero%20Skill&f=wowguild

Ben bang dat Zero Skill foetsie is op Bladefist.

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 14-11-2012 19:15 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zo de WoW goden zijn me eindelijk goed gezind. Heb 2 (1!) items uit MV LFR kunnen meenemen. Dit na 2 maanden geen loot van Sha en de LFR, ook niet met coins.

Ik denk dat de epic staff uit Scholo mij al die tijd de das om heeft gedaan. Maar hoera! Op naar vrijdag om voor het eerst te gaan healen in MV 10m.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

12 bazen in LFR.... 0 items.... :(
RNG so bad!
Ik ben geswitched naar boomkin, maar ik moest nu weer healen 8)7. Gelukkig geen probleem zonder te reforgen/gem switchen. Veel crit is best lekker voor resto druid. Elke keer net onder de monk healers (die tellen we niet mee, want die zijn OP op het moment :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Riquiqui schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:21:

En nu maar hopen dat we vanavond in ieder geval de eerste 2 bosses in MSV neer krijgen en wat tries op Gara'jal.
Dat ging beter dan verwacht, 3 tries op die honden, 2 tries op Feng, oneshot Gara'jal en 2 tries op de 4e baas.

Elegon is een bitch, vrijdag eerst Heart of Fear proberen. :D

Trouwens, iemand enig idee, wat zo ongeveer 't ilvl is waarmee je fatsoenlijke dps doet op Elegon? Ik zit op 480 nu, maar moest healen vanavond, gewoon nieuwschierig.

[ Voor 17% gewijzigd door Riquiqui op 15-11-2012 00:08 ]

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:36
Riquiqui schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:07:
[...]

Dat ging beter dan verwacht, 3 tries op die honden, 2 tries op Feng, oneshot Gara'jal en 2 tries op de 4e baas.

Trouwens, iemand enig idee, wat zo ongeveer 't ilvl is waarmee je fatsoenlijke dps doet op Elegon? Ik zit op 480 nu, maar moest healen vanavond, gewoon nieuwschierig.
zit nu op ilvl 488 en deed 148k damage op elegon. 130k moet je zeker wel halen iig.

http://eu.battle.net/wow/...rren-mill/Lcount/advanced

[ Voor 6% gewijzigd door Lcount op 15-11-2012 01:03 ]

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister MSV LFR 1 en 2 maar even gedaan, zoals gewoonlijk geen items. Wel de gewoonlijke irritatie bij Will of the Emperor.. van de 17 oid dps, gingen zit er een stuk of 10 á 12 zich alleen maar op de bazen focussen... erg leuk adds doen met maar 5 dps :) loop je daar uiteindelijk als Feral met 2 Emperor's strength die je willen killen. Gelukkig is hun aoe stun ability redelijk simpel te ontwijken dus veel schade kreeg ik niet :)

HoF LFR part 1, ook geen geluk, alhoewel die nerf met Garalon wel erg was in vergelijking met vorige week.

Daarna 1x in een verse HoF LFR Part 2 gekomen, maar dat was me daar een ramp.
Waren een paar mensen die ook daadwerkelijk om tactics vroegen en anderen die het uitleggen... en dan heb je een tank die roept "Ach, tis LFR" en stormt de groep in.. overduidelijk een wipe.

Daarna tank vervangen, tactics uitgelegd, heb je DPS die aoe spam leuk vindt, CC breekt.. en wederom een wipe omdat de tanks niet in leven bleven (healing output was ook wel erg laag moet ik zeggen).

Nogmaals een poging, bijna 1 groep adds neer... en ja hoor.. tanks vallen weer om.
Tegen die tijd liet een guildy weten dat er een sha group gevormed werd, dus LFR uit, sha groep in en helaas.. geen items.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gistermiddag eerst MSV LFR gedaan en daar kwam ik, as per usual, zonder loot uit. Beloofde al veel goeds. 's Avonds HoF LFR gedaan met een grote groep guildies en er dropte zowaar loot. Uit het eerste deel tank legs kunnen pakken en uit het tweede deel kreeg ik de tier chest. Als Sha deze week dan ook nog wat dropt is mijn vertrouwen in Blizz weer iets hersteld ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren ook LFR HoF wing 2, 1ste baas stuk 3/4 wipes tactics a 5 min stuk (fijn al die mensen die na 1 wipe leaven). toen moest ik eten.
ook gehoord dat baas 2 uit 2 wing nog erger is dan garalon, dus ik denk dat ik verlopig gehad heb met LFR.
kan me moelijk vinden in 25 mensen die elk maar wat aan doen zijn. :x

daarna maar weer verder gegaan met de rogue, nu 10 mil into 89

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wat ik me afvraag, kun je (dmv je friendslist) cross realm queue'en voor LFR?

Om even toe te lichten wat ik bedoel, stel ik heb 3 vrienden op Draenor, 2 op Bronzebeard, 5 op Argent Dawn en 10 op Darkspear (allemaal oude servers van me xD).

Ik zou ze allemaal in een raid groep inviten samen met nog 4 guildies (bijvoorbeeld), je hebt dan een groep van 25 man, kun je hiermee dan queue'en voor LFR?

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sabrac schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:13:
Wat ik me afvraag, kun je (dmv je friendslist) cross realm queue'en voor LFR?

Om even toe te lichten wat ik bedoel, stel ik heb 3 vrienden op Draenor, 2 op Bronzebeard, 5 op Argent Dawn en 10 op Darkspear (allemaal oude servers van me xD).

Ik zou ze allemaal in een raid groep inviten samen met nog 4 guildies (bijvoorbeeld), je hebt dan een groep van 25 man, kun je hiermee dan queue'en voor LFR?
Tenzij het intussen veranderd is, kun je zover ik weet gewoon met een raidgroep queuen voor een LFR.
Alleen voor BG's kan het maar tot 5 (party)

• corset
En gevonden.. Boss in naxx was wat moeilijker, volgende keer maar niet op 25 man zetten? >_> Gister op 10 man met elemental shaman gedaan (vriendin) en we wandelden er gewoon doorheen. Glory of the Raider gehaald, nu nog 1 Experienced Drake Rider, en ik heb alle Glory's tot Cata te pakken (Behalve ICC, maar daar even geen zin in) van de 10 man.

Iemand nog tips voor Hunter levelling? Zit nu met 1 op 5x en merk zelf dat ik niet echt een spec kan vinden waarin ik me echt efficient voel :p

• JoeBravo
[...]

wij kregen 'm uiteindelijk neer in 470-480 gear. (aantal raiders zijn buitengewoon ongelukkig met drops)

Gister 2x een chest mogen looten in LFR HoF. leuk voor zowel m'n dps als healing gear. (dps:481 heal:478 max:483 ilvl) :P

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:38

hmr

Zooo aan het levelen geslagen met mijn hunter.. bijna op 88.. Als deze op 90 zit maar eens kijken of ik het nog op kan brengen om mijn 65 dk naar de 90 te tillen.. maar denk dat ik dat nog even uitstel.. Mijn pala helaas nog niet op een hoog genoeg ilevel om de HoF lfr te mogen doen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:50:
Iemand nog tips voor Hunter levelling? Zit nu met 1 op 5x en merk zelf dat ik niet echt een spec kan vinden waarin ik me echt efficient voel :p
Beastmastery, en headbashing op toetsenbord.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• hmr

hmr

ValHallen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:17:
[...]

Beastmastery, en headbashing op toetsenbord.
Beast mastery echt goed? Ik level nu op 87 met SV

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Gister een leuke avond gehad :D, in LFR alles neergepoetst !

Terwijl de guild de 1e 4 bosses heeft geoneshot en nu aangekomen is bij elgelon ? ( ff ze naam kwijt ).
Toch best redelijk voor ons :D

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
hmr schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:18:
[...]

Beast mastery echt goed? Ik level nu op 87 met SV
Volgens mij moet BM best goed zijn, maar die spec ligt mij echt totaal niet. Weinig verschillende shots beschikbaar, dus je bent constant dezelfde skill aan het spammen. MM en SV vind ik wel leuk, maar MM is ruk momenteel, dus mijn spec is SV. Heb ik ook tijdens levellen gebruikt en dat gaat prima.

Het enige waar ik BM voor gebruik is het soloen van oude content, omdat je pet dan wat beter kan tanken. :)

• IntToStr
Gemixte gevoelens bij LFR gisteren... De eerste 1,5 uur van de avond gewoon geen enkele kill kunnen krijgen. Alleen maar wipes op boss 5 en 6 uit HoF in verschillende groepen. Uiteindelijk ben ik maar de oudere delen gaan doen, maar kwam bij alle 3 de instances bij de laatste boss meteen. Bij Garalon ben ik na een paar wipes uiteindelijk als melee maar gaan kiten, aangezien niemand wilde/kon en toen ging ie gelukkig neer. MV ging sowieso wel soepel. Daarna toch nog even deel 2 HoF en kwam zowaar in een 0/3 instance. Eerste boss one shot, 2e boss had diverse wipes nodig omdat mensen niet snappen hoe die constructs werken. Daarna was het te laat om ook empress nog te doen. Maar het belangrijkste: ik heb m'n loot uit LFR verdubbeld :D Dps trinket (haste + strength proc) die ik ook voor tank spec maar gebruik en tier legs. En ook nog 2 sigils of power en 2 sigils of wisdom. Nog 6 sigils of wisdom te gaan :)

Twijfel alleen nog tussen dps/tank legs halen. De dps legs zijn namelijk veel beter qua stats voor tank ook, maar telt uiteraard voor de set bonus van dps... Keuzes, keuzes...

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Gisteren in het Theramore scenario, ik met de Fury warrior, een fire mage en een DK. Aardige mensen maar ineens na een paar elites gepulled te hebben verlaat de DK de groep. Precies voor de storm ram boss.

Uiteindelijk maar besloten om dit met z'n 2en te doen en tot mijn verbazing ging dat nog goed ook.
We kregen bij die boss nog een elite erbij maar de mage bleef goed sheepen en daarna het scenario goed doorlopen. We dachten dat we ons zelf weer in de queue konden gooien toen de DK verdween maar dat werkt dus niet. In plaats daarvan toen we klaar waren met Theramore kwam de pop up om ons weer in de queue te gooien....ach ja de volgende in, nieuwe DK erbij die in blood ging en binnen 15 minuten het volgende scenario doorlopen.

Ik moet zeggen die scenarios bevallen mij prima. Weinig druk, geen gezeur zelfs niet na een oeps wipe dus een prima toevoeging.

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Amras schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:22:
[...]
Het enige waar ik BM voor gebruik is het soloen van oude content, omdat je pet dan wat beter kan tanken. :)
Dit is ook de reden waarom BM dus beter is tijdens het levelen. Hoewel ik zelf lekker stug MM blijf spelen tijdens het levelen, en mijn pet dus squishy is.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• corset
IntToStr schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:48:
Gemixte gevoelens bij LFR gisteren... De eerste 1,5 uur van de avond gewoon geen enkele kill kunnen krijgen. Alleen maar wipes op boss 5 en 6 uit HoF in verschillende groepen. Uiteindelijk ben ik maar de oudere delen gaan doen, maar kwam bij alle 3 de instances bij de laatste boss meteen. Bij Garalon ben ik na een paar wipes uiteindelijk als melee maar gaan kiten, aangezien niemand wilde/kon en toen ging ie gelukkig neer. MV ging sowieso wel soepel. Daarna toch nog even deel 2 HoF en kwam zowaar in een 0/3 instance. Eerste boss one shot, 2e boss had diverse wipes nodig omdat mensen niet snappen hoe die constructs werken. Daarna was het te laat om ook empress nog te doen. Maar het belangrijkste: ik heb m'n loot uit LFR verdubbeld :D Dps trinket (haste + strength proc) die ik ook voor tank spec maar gebruik en tier legs. En ook nog 2 sigils of power en 2 sigils of wisdom. Nog 6 sigils of wisdom te gaan :)

Twijfel alleen nog tussen dps/tank legs halen. De dps legs zijn namelijk veel beter qua stats voor tank ook, maar telt uiteraard voor de set bonus van dps... Keuzes, keuzes...
welke tank class gaat het hier om? Neem aan warrior/pala/DK, maar ben wel nieuwsgierig. Zit nl voor mijn DK en pala ook te kijken naar welke tier delen ik ga halen voor de tank set.

• IntToStr
lanerios schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:28:
[...]

welke tank class gaat het hier om? Neem aan warrior/pala/DK, maar ben wel nieuwsgierig. Zit nl voor mijn DK en pala ook te kijken naar welke tier delen ik ga halen voor de tank set.
Paladin. De tank legs heeft dodge + mastery en de dps legs expertise + mastery dacht ik.

• corset
Ik moet zelf zeggen dat de set boni van de prot set wel erg leuk zijn. Die Ardent Defender is meh, maar de rest is gewoon erg goed.

• JoeBravo
[...]

Volgens mij moet BM best goed zijn, maar die spec ligt mij echt totaal niet. Weinig verschillende shots beschikbaar, dus je bent constant dezelfde skill aan het spammen. MM en SV vind ik wel leuk, maar MM is ruk momenteel, dus mijn spec is SV. Heb ik ook tijdens levellen gebruikt en dat gaat prima.

Ik vind de rotatie voor BM ingewikkelder dan van zowel m'n elementalshaman als m'n DK :/
zoveel focus over (dus arcane shot) dat om de haverklap m'n serpent sting afvalt, zeer wisselende frenzy stacks voor focus fire, niet overlappende cooldowns... krijg er nog niet echt vat op.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
[...]
Wij killden Elegon voor de eerste keer een aantal weken geleden. Gemiddeld itemlevel lag denk ik ergens rond de 468/469. Ik denk trouwens dat Elegon makkelijker is als de eerste boss in HoF. Die heeft namelijk in de 2de fase behoorlijk wat dps, healing en personal awareness nodig.

Ik heb gister LFR gedaan toen ik thuis kwam van werk. HoF deel 2. Ik joinde een groep die was gewiped op de 2de boss. Toen ik eenmaal in de instance was waren we met zijn 7en. 15 minuten later was de raid weer vol... 4 wipes op baasje 5, 2 wipes op baasje 6. Relatief weinig mensen die leavden, dus dat viel me alles mee. Uiteraard geen loot, maarja, doe je niks aan!

Toen de raid... We hadden een uurtje 10 man, daarmee hebben we de eerste paar bazen gekilled. Tijdens trash naar de 4de heb ik een oud social member geinvite die nu zelf een guild heeft opgezet. Daarmee hebben we de rest van MSV gecleared. Elegon ging ondanks dat we slechts 2 keer 3 orbs killden de tweede keer neer en dat met de pug en een verse tank op dit gevecht.

Zondag maar weer eens kijken of we HoF de 3de kunnen pakken als de eerste een beetje snel op zn gat gaat. Wel zonde trouwens, ik heb gister 6 items (3 hunter items) gedisenchant, stuk of 3 items gingen naar offspec, dat is het lot van 10mans guilds... Hier de logs voor de geinteresseerden:
http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
ValHallen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:21:
[...]

Dit is ook de reden waarom BM dus beter is tijdens het levelen. Hoewel ik zelf lekker stug MM blijf spelen tijdens het levelen, en mijn pet dus squishy is.
Tijdens het levellen heb ik niet echt moeite met het levend houden van m'n pet hoor, als SV-specced hunter. Dan heb ik nog een Cat ook. :)

Juist met oude content kom je encounters tegen die je net-wel/net-niet kunt hebben en dan is extra tankcapaciteit van je pet wel fijn. Dus dan gebruik ik een Bear en spec ik BM. :)

Gisteren overigens nog hard gefaald bij Naxx-solo. Ik denk dat lukt wel met m'n normale spec en pet, maar ging bij Meaxna (die spin) toch dood omdat ik aan de muur geplakt werd en m'n Cat de damage niet zolang aankon. Iemand tactics om zelf uit die cocon te komen? (pet controleren lukte niet)

• Grompie
Amras schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:39:
[...]

Tijdens het levellen heb ik niet echt moeite met het levend houden van m'n pet hoor, als SV-specced hunter. Dan heb ik nog een Cat ook. :)

Juist met oude content kom je encounters tegen die je net-wel/net-niet kunt hebben en dan is extra tankcapaciteit van je pet wel fijn. Dus dan gebruik ik een Bear en spec ik BM. :)

Gisteren overigens nog hard gefaald bij Naxx-solo. Ik denk dat lukt wel met m'n normale spec en pet, maar ging bij Meaxna (die spin) toch dood omdat ik aan de muur geplakt werd en m'n Cat de damage niet zolang aankon. Iemand tactics om zelf uit die cocon te komen? (pet controleren lukte niet)
Zelf tanken, de tank kant niet tegen de muur geplakt worden.

• IntToStr
Misschien moet ik ook maar weer eens wat solo gaan proberen. Zag dat ze in 5.1 diverse mechanics gaan wijzigen op oude content zodat (bijna?) alles solo mogelijk is.

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
IntToStr schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:22:
Misschien moet ik ook maar weer eens wat solo gaan proberen. Zag dat ze in 5.1 diverse mechanics gaan wijzigen op oude content zodat (bijna?) alles solo mogelijk is.
Alle pre-MoP raids kun je in zonder dat je in een raid groep zit en inderdaad de mechanics waadoor je voorheen een boss/encounter niet solo kon doen worden ook aangepast.

• detheavn
Iemand is zijn WoW expansion idee aan het pluggen op MMO-Champ? :p

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
IntToStr schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:22:
Als je nog even geduld hebt kan ik met mijn DK mee ;)
Afgelopen dagen niet veel gedaan en staat nog maar op level 71. Kijken of we deze volgende week al op 80 kunnen zetten.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:50:
[...]

Wij killden Elegon voor de eerste keer een aantal weken geleden. Gemiddeld itemlevel lag denk ik ergens rond de 468/469. Ik denk trouwens dat Elegon makkelijker is als de eerste boss in HoF. Die heeft namelijk in de 2de fase behoorlijk wat dps, healing en personal awareness nodig.
Force and Verve is behoorlijk generft, dus die valt nu ook behoorlijk mee. Ik was het ermee eens dat FnV wel heel erg veel damage deed voor een normal mode first boss, maar ze zijn nu weer net ff te ver doorgeslagen. Het is zonder CDs te healen. Pop een Tranq of Hymn en niemand verliest HP...

Wij gaan deze week eerst voor MSV en HoF clears voor we ToES induiken. MSV was binnen anderhalf uur leeg, en op 1 wipe en 2 resets op Wind lord na gingen de eerste 4 bosses HoF ook braaf snel liggen. Amber Shaper blijft te instabiel, teveel afhankelijk van wie er geconstruct word. We hebben er helaas nog mensen bijzitten die hun eigen explosions niet interrupten, en anderen (HALLO IK HIER!?) vergeten op tijd een puddle te drinken of de construct te verlaten :<

Maar wel stabiel-achtig P3 in, dus die ligt vrijdag hopelijk vrij snel de grond te kussen, zodat we kunnen progressen op Empress...

Op Elegon, vlak voor de tweede Orb phase explodeerde er trouwens een add op het platform. Allebei de healers down, ééntje gecombatrest (not me! :P), en dan alsnog de boss killen. Weliswaar met nog maar 2 man standing, maar down is down. Dat was wel een grappige kill :D

D3 char(s)

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
EJSchuiteman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:49:
[...]

Als je nog even geduld hebt kan ik met mijn DK mee ;)
Afgelopen dagen niet veel gedaan en staat nog maar op level 71. Kijken of we deze volgende week al op 80 kunnen zetten.
Ik wil nog steeds Morchok(10) neerhalen voor die Plate shoulders, en dan is mijn transmogset compleet.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Verwijderd

hey al eerder gepost maar nog maar een keer proberen,

ik ben een alliance speler op een bijna dode server, hebben bijna niet eens meer genoeg man voor 10mans raid en sha. Daarom zoek ik een bevolkte server om te migreren en een raidguild daar.
Heb wel veel ervaring ben elke avond beschikbaar voor raids en ben een frostmage en mijn ilvl is 481.

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 06:32
[...]

Dat en het feit dat je rustig even een stukje kan chatten terwijl je pet genoeg dps doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:31:
hey al eerder gepost maar nog maar een keer proberen,

wowprogress.com en zoek je daar naar guilds die recruiten. Silvermoon is 1 van de top bevolkte alliance pve servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Horde go Kazzak
Alliance go Ravencrest

Best servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, gister veel geluk gehad met LFR HoF deel 2, in de queue, na een stuk of 5 1/6 en 2/6 pop ups, eindelijk dan een 0/6... bleek ik in een groep te zitten met 10-15 man van Ascendence (de #1 guild op m'n server). Was ook nog niet eens hun alt team, ruim 7 van hun main raid team zaten erbij.

Hun mooi de tactics uitleggen en alle bazen gingen me snel neer.

Daarnaast gaf me dit ook een leuke kans om m'n dps nu eens te vergelijken met die van hun en alhoewel er wel verschil in zat, is het niet veel. (eindigde gemiddeld 3e op boss fights, behalve amber shaper, daar kreeg ik op het einde de construct en wat slaat die dan lekker hard :), voor je het weet ga je dus van plek 3 met 93k dps naar plek 1 met 125k dps :D)

Verder erg leuke gevechten, alhoewel ik ze graag op normal / heroic zou zien.... dit zal nog wel even duren. Vanavond nog even 50 VP binnenhalen en ik heb m'n shado-pan rep helmet binnen :D.

En dan te bedenken waar ik daarna voor wil sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Azerox schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 07:25:
Horde go Kazzak
Alliance go Ravencrest

Best servers. :)
Als je van pvp servers houdt wel ja.
PVE:
Horde go Draenor
Alliance go Silvermoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Laatst online: 30-05 04:51
Kaap schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 06:27:
[...]

wowprogress.com en zoek je daar naar guilds die recruiten. Silvermoon is 1 van de top bevolkte alliance pve servers.
Ik zit zelf ook op Silvermoon, idd een drukke PVE server.
Je kan eventueel in de guild maar of je direct een raid spot heb durf ik niet te vertellen. (we zijn meestal met zijn 10en maar gebeurd ook vaak genoeg dat we een extra dps nodig hebben....
Mocht je echt een vaste plek zoeken is Sivermoon zoiezo wel een goed idee.
Het is voor zover ik weet de drukste pve server (alliance) die er is en guilds zat die recruiten plus er zijn zoveel pug runs dat je wel elke avond kan raiden als je genoeg alts hebt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteren eindelijk een andere instance gezien dan Utgarde Keep. Na 7x UK eindelijk The Nexus. Zelfs met 5x 70+ spelers kom je in UK terecht :( .

Tot nu toe gaat levelen via dungeons sneller dan alleen questen. XP is hoog en je gaat zo snel door die dungeons heen.

Enige nadeel is dat als je continu in dezelfde dungeon komt, deze je de strot uit komt op een gegeven moment.

[ Voor 7% gewijzigd door EJSchuiteman op 16-11-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
gisteren even lekker door MV normal gerend en de 1e boss HoF ook maar meteen meegenomen.
Zondag dus alle tijd voor onze 2e bladelord kill en big-bug progress.
Geen upgrades voor mezelf, maar wel voor de groep.

Heel onverwacht: bijna geen agi-mail! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Level 88,5 op mijn hunter nu... nog even door pushen en dan migrate ik naar Dragonblight :D (met mijn hunter dan.... ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 16-11-2012 10:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:39:
Iemand is zijn WoW expansion idee aan het pluggen op MMO-Champ? :p
O-) O-) O-)

Sterker nog, had hem eerder daar gepost dan hier :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:20:
[...]

O-) O-) O-)

Sterker nog, had hem eerder daar gepost dan hier :+
Ben altijd wel in te brengen voor je designs en ideeën maar deze keer ben ik het niet eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:40:
[...]

Ben altijd wel in te brengen voor je designs en ideeën maar deze keer ben ik het niet eens :+
Ik ben het zelf ook niet met mij eens momenteel. Krijg wel de indruk dat ik teveel ideeën bij elkaar gestopt hebt. Ben momenteel deze ideeën uit elkaar te halen en te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ok, vraagje voor de mensen die kennis hebben van verschillende classes op 90.

Wat is een beetje leuke class met een 5 button oid rotation. Waarom? Ik tank nu veel op een DK, heal op een Monk. En dat is allemaal leuk, maar soms wil ik gewoon een dps spelen met een headdesk niveau rotation, lekker simpel houden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
lanerios schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:52:
ok, vraagje voor de mensen die kennis hebben van verschillende classes op 90.

Wat is een beetje leuke class met een 5 button oid rotation. Waarom? Ik tank nu veel op een DK, heal op een Monk. En dat is allemaal leuk, maar soms wil ik gewoon een dps spelen met een headdesk niveau rotation, lekker simpel houden allemaal.
Vrijwel elke class heeft zo'n rotation van ong. 5 spells (exclusief cooldowns natuurlijk).

Ik denk dat hunters sowieso wel prima zijn te doen qua rotation, vooral omdat die aankomende patch zijn steady shots ook zonder Aspect of the Fox kan doen (Fox wordt verwijderd). Daardoor hoef je niet op al te veel te letten, behalve miss soms je pet's cooldowns.

Uiteindelijk zal je veel meer uit je toolbox moeten halen om goed te presteren anders zal je nooit bovenaan de dps meters komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Scallius schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:24:
[...]

Vrijwel elke class heeft zo'n rotation van ong. 5 spells (exclusief cooldowns natuurlijk).

Ik denk dat hunters sowieso wel prima zijn te doen qua rotation, vooral omdat die aankomende patch zijn steady shots ook zonder Aspect of the Fox kan doen (Fox wordt verwijderd). Daardoor hoef je niet op al te veel te letten, behalve miss soms je pet's cooldowns.

Uiteindelijk zal je veel meer uit je toolbox moeten halen om goed te presteren anders zal je nooit bovenaan de dps meters komen.
Klopt, locks hebben ook 4-5 spells per Spec in de rotatie excl cooldowns, en in beide specs die ik speel (affli en destro) een spell die onder 20% mob health een andere vervangt. Moet wel zeggen dat Affli een stuk meer aandacht vereist dan destro, destro kan je bijna in slaap houding spelen affli echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
meekomen boeit me echt niet Scallius, het gaat in dit geval meer om 5 man dungeons en LFR dan echt content pushen, dus het veel dps doen is niet nodig (aangezien ik in de gemiddelde pug mensen 17-21k dps zien doen heb ik niet veel nodig om daarboven te zitten).

Ik heb nu een warlock gemaakt en ga deze testen, hunters heb ik nooit wat mee gehad dus die sla ik maar over :p

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 17-11-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg ook nog steeds het idee dat Hunters het pispaaltje van dungeons zijn. Vaak willen healers of tanks hun fout gewoon niet erkennen en dus wordt de hunter maar aangekeken dat die te weinig damage doen ofzo. Beetje jammer. Dat was in Cata iig wel zo. In MoP heb ik nog weinig dungeons gedaan, dus daar kan ik nog weinig over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zeror schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:55:
Krijg ook nog steeds het idee dat Hunters het pispaaltje van dungeons zijn. Vaak willen healers of tanks hun fout gewoon niet erkennen en dus wordt de hunter maar aangekeken dat die te weinig damage doen ofzo. Beetje jammer. Dat was in Cata iig wel zo. In MoP heb ik nog weinig dungeons gedaan, dus daar kan ik nog weinig over vertellen.
Valt in mijn beleving wel mee hoor en heb al behoorlijk wat dungeons/lfr's gedaan de laatste paar weken.
Het is meer als hunters hun Pet verkeerd hebben staan, dus datie gaat pullen enzo.

Verder staan de meeste hunters die ik tot nu toe gezien heb vaak wel boven in de dps rankings.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik irriteer me als tank aan een groot deel van de hunters:

1.) Misdirect gebruiken ze nooit. Letterlijk nooit. pas 1 hunter gehad in 31 heroics op 1 dag die het gebruikte
2.) Taunt op hun pets uitzetten is blijkbaar erg lastig, waardoor AOE van bepaalde mobs alle kanten opgaat.
3.) Misdirecten op pet, pulled voordat ik dat doe, pet gaat dood. Ik krijg de schuld.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.