Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
Goede morgen,

Gister hebben we een wipe of 25 gehad op Garalon. De eerste 5 waren te kansloos voor woorden, daarna ging het rustig aan steeds beter. De beste try was een enrage op 9%.

Bizar dat veel guilds dit met 2 healers doen, wij hadden al moeite met de dmg met 3 healers... Het feromones behandelen ging best ok. 3 ranged dps en een healer als kiters, wisselen op 20 stacks.
Iemand nog baanbrekende tips? De healing had vooral problemen met het in leven houden van sommige melee... Hoe behandelen jullie de poten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
hulkie schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:55:
Goede morgen,

Gister hebben we een wipe of 25 gehad op Garalon. De eerste 5 waren te kansloos voor woorden, daarna ging het rustig aan steeds beter. De beste try was een enrage op 9%.

Bizar dat veel guilds dit met 2 healers doen, wij hadden al moeite met de dmg met 3 healers... Het feromones behandelen ging best ok. 3 ranged dps en een healer als kiters, wisselen op 20 stacks.
Iemand nog baanbrekende tips? De healing had vooral problemen met het in leven houden van sommige melee... Hoe behandelen jullie de poten?
jammer genoeg geen tips. 1e boss in HoF ging vlot neer (2e of 3e try), maar de 2e fase van de 2e hebben we niet onder de knie kunnen krijgen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister voor de tweede keer mee kunnen raiden in de extra raid voor MSV (standaard raiddagen zijn voor HoF). Vorige week stond de teller op 5/6 bij het bereiken van de eindtijd, gister waren we een half uur voor de eindtijd helemaal klaar. Eerste 4 bosses absoluut geen probleem, Elegon was iets lastiger in verband met nieuwe dps'ers op de orbs en bij Will was het even wennen voor de nieuwelingen en voor mij als tank. Ik ken de fight van LFR, maar op normal is de damage nog een stukje hoger. Ook het 'dansen' was weer heel even wennen, maar op de kill heb ik na elke combo de special ability kunnen gebruiken.

Waar Sha en LFR erg demotiverend werken qua loot, had ik iets meer mazzel in de raid. Neck van de eerste boss, bracers van de 2e. Uiteindelijk de neck getrade aan een guildie voor z'n OS, huidige neck was beter qua stats. Bracers waren meer dan welkom.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:55:
Goede morgen,

Ik ben bang dat ik niet heel veel kan zeggen over het in leven houden van melee, aangezien ik de kitende healer ben, en dus alleen mezelf, de twee tanks (die kiten) en 1 ranged kiter in de gaten hoef te houden: zie logs. Ik gooi mijn WG zo goed en kwaad als het kan op het ranged/melee camp, maar verder laat ik ze met rust. Onze tweede healer houdt dus de rest in leven. Het helpt dat hij een Holy Pally is met een belachelijk sterke 4set PvP gear bonus, waardoor hij achterlijk efficient kan HoTten, wat op deze fight begrijpelijk erg sterk is. Hij rankte top5 Holy pallies. Monks zijn op Garalon trouwens koning healers...

Onze kill afgelopen vrijdag (oneshot, na 40+ wipes daarvoor...) hadden we 2 melee mee, die zich primair op de legs gooiden. Bij mijn weten hebben de ranged DPS daar weinig aan bijgedragen, in elk geval niet volle focus. Onze logs laten zien dat onze Spriest wat actiever is geweest op de legs, maar de moonkin en de twee mages zijn vol op de boss blijven zitten, en die spreaden passief iets naar de legs. Na de initial leg zerg laten we de legs die aan de buitenkant van de room spawnen met rust, en DPSen we alleen de legs die middenin de kamer spawnen. Als je melee actief op zoek gaan naar de verre legs kan het lastig worden met healing range.

Met de komende nerf op Cleave damage zullen veel guilds die hierop vertrouwden last krijgen van de enrage timer met 3 healers, gok ik. Ik kan aanraden het met 2 te proberen. Het voelt in het begin belachelijk heavy, en wij gingen ook genadeloos oom toen onze tanks ook in DPS spec rondliepen, maar omdat we genoeg DPS hadden zijn zij weer terug naar tank spec en gear gegaan, en werd het ineens een stuk beter te healen. En gebruik je raid CDs slim op de crushes.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Jullie holy paladin doet inderdaad echt belachelijk veel healing... Niet normaal!

Onze melee dps doet erg leuke damage, ik zit ongeveer op hetzelfde niveau als jullie mages, maar onze lock en shadowpriest doen echt een stuk minder. Onze shadowpriest die normaal behoorlijk goed is doet ongeveer 50% van de damage die jullie SP doet. Als zijn dps in de buurt komt van die van jullie hebben we die kill zo binnen.

Tanks die kiten, geeft dat problemen met feromones die per ongeluk overgebracht worden op melee/ andere tank?

[ Voor 11% gewijzigd door hulkie op 12-11-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:32
Ik heb maar besloten om gewoon te stoppen met de coins verzamelen, al deed ik dat al 2 weken niet meer eigenlijk. Omdat ik heel graag de shado pan trinket(s) wil doe ik alleen die dailies nog voorlopig, maar verder gewoon helemaal niets meer. Sowieso hoefde ik maar iets van 6 dagen dailies te doen voor shado pan na de gewone quest lines (met rep buff van world event), dus dat viel wel mee. Misschien ooit in 5.1 als de rep dubbel gaat. Alleen op Sha ga ik ze nog gebruiken en verder doe ik het wel gewoon met normale rolls in raids. Als ik zie dat ik pas 1x iets heb gewonnen met al die coins, neem ik wel voor lief dat ik misschien straks 1 extra item mis per 4 weken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Tanks staan voor de boss, melee staan altijd naast de boss. Da's sowieso geen issue. De tanks moeten wel slim positioneren zodat ze niet te dicht bij elkaar staan, en ze doen dat door één van de twee dicht op de cirkel te laten lopen, en de ander er verder vanaf. De boss heeft een behoorlijk grote hitbox, dus je kunt best wat afstand nemen en toch blijven DPSen als tank. En 't is maar voor de helft van het gevecht. Als ze niet zelf kiten mogen ze stacken wat ze willen :P En met wat goede timing kunnen ze tussendoor nog extra leg DPS doen zonder te stacken.

Ik pak de debuff van de tweede tank, die ff naar mij toe komt rennen en snel weer terug is voor de Swipe. Andersom rent de vierde kiter tussen Swipes door naar de eerste tank. Maar na 50 wipes ofzo heb je dat movement pattern wel onder de knie. Hoewel de Pheromones soms wat last heeft van latency, en je de buff dus nog niet overgegeven hebt terwijl je alweer onderweg terug was :<

Die Holy pally was altijd al goed, maar wordt op deze fight extra geboost door de PvP setbonus. 1 HP overhouden na spenderen van 3 HP abilites is heel sterk. Bij mijn weten doet hij voornamelijk Shock + Hokly Radiance + Eternal Flame spam. Hij heeft in totaal 3 keer een casted heal gecast :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
IntToStr schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:54:
Ik heb maar besloten om gewoon te stoppen met de coins verzamelen, al deed ik dat al 2 weken niet meer eigenlijk. Omdat ik heel graag de shado pan trinket(s) wil doe ik alleen die dailies nog voorlopig, maar verder gewoon helemaal niets meer. Sowieso hoefde ik maar iets van 6 dagen dailies te doen voor shado pan na de gewone quest lines (met rep buff van world event), dus dat viel wel mee. Misschien ooit in 5.1 als de rep dubbel gaat. Alleen op Sha ga ik ze nog gebruiken en verder doe ik het wel gewoon met normale rolls in raids. Als ik zie dat ik pas 1x iets heb gewonnen met al die coins, neem ik wel voor lief dat ik misschien straks 1 extra item mis per 4 weken of zo.
Tsjah, dan heb je wel pech gehad hoor.
Heb met iets van 8 rolls nu 3 epics gehaald (waarvan 1x een dubbele).
De rest is gold geweest, dat is dan wel weer jammer... Maar ach ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Renquin schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:59:[...]
Tsjah, dan heb je wel pech gehad hoor.
Heb met iets van 8 rolls nu 3 epics gehaald (waarvan 1x een dubbele).
De rest is gold geweest, dat is dan wel weer jammer... Maar ach ;)
Ik heb no zo'n 20 coins gebruikt op Sha, in LFT en in gewone raids. In totaal heb ik 1 item gekregen de rest was allemaal gold. Klinkt eerder dat jij veel geluk hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ryack schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:18:
[...]

Ik heb no zo'n 20 coins gebruikt op Sha, in LFT en in gewone raids. In totaal heb ik 1 item gekregen de rest was allemaal gold. Klinkt eerder dat jij veel geluk hebt gehad.
Toch weer 600ish gold voor muntjes die je sowieso krijgt bij het doen van je dailies! Het is iets extra's!

Ik heb zelf ook niet zo veel geluk tot nu toe. 2 keer iets gewonnen - tier gloves en normal 489 shoulders... Ik klaag niet, zonder de muntjes had ik ze beide niet gehad!

@ Galaron: ik ga kijken of we met tanks kunnen kiten. Ook vind ik het killen van de legs aan de binnenkant wel een goed idee. Dan kan er gecleaved worden door ranged (ik bijvoorbeeld met impact)... Zal volgende week worden, maar dat zien we dan wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Vorige week Tier gloves via coins gekregen en deze week dropte ie gewoon bij de Sha =/ zal de coins nog wel op de sha gebruiken tot ik de tier legs heb. Maar nu totaal iets van 15 á 20 coins gebruikt en iets van 2 of 3 items gewonnen, rest gold.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ryack schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:18:
[...]

Dat is uiteraard ook nog een optie. Het blijft een groot kansspel natuurlijk...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Eindelijk klaar met dailies, Pandaren Ambassador is binnen :) En lesser coins zat voor geloof ik bijna het komende halfjaar -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:55:
Eindelijk klaar met dailies, Pandaren Ambassador is binnen :) En lesser coins zat voor geloof ik bijna het komende halfjaar -)
Knap dat je dat hebt weten op te brengen :)

Is er binnenkort nog een poging tot FL HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Morgen avond 20:00, kan echter niets garanderen, want omdat we de laatste 2 zondagen geen volk hadden heb ik nu maar een guild event aangemaakt. jij was een tank toch, Mochten we er een missen dan en je bent online houd ik het in het achterhoofd. Echter hebben de 2 guild MT's al gesigned, dus als die beide komen opdagen wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Jammer,dan heb ik al guild raid. mischien dat we vanavond FL doen met de guild,als dat zo is laat ik het hier wel even weten.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Gisteravond erachter gekomen dat Blizzard de restrictie voor account to account transfers verwijderd heeft. Voorheen was het zo dat account to account transfers alleen kon als de achternaam van beide wow-accounts hetzelfde was, ook als ze beide op hetzelfde battle.net account zaten. Zodoende zat ik altijd met 2 accounts waarvan er van een vriend van me is die in 2006 al stopte met wow. Blizzard stelt nu als enige restrictie dat je van wow account naar wow account kan binnen hetzelfde battle.net als de accounts minimaal 30 dagen deel zijn van dat battle.net account.

Dat account had mijn Warrior, Druid en Monk. Die Warrior is nu over naar mijn oorsponkelijke WoW account waar ook mijn Shammy en Rogue zitten. Druid en Monk had ik toch al afgeschreven.

In other words, gister Will of the Emperor 25 normal gedowned. Begonnen aan HoF. Wipe op Grand Vizier op 1% dafuq :/

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-11-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:37:
Morgen avond 20:00, kan echter niets garanderen, want omdat we de laatste 2 zondagen geen volk hadden heb ik nu maar een guild event aangemaakt. jij was een tank toch, Mochten we er een missen dan en je bent online houd ik het in het achterhoofd. Echter hebben de 2 guild MT's al gesigned, dus als die beide komen opdagen wordt het lastig.
Ik kan ook als dps mee :) Heb een ilvl 467 ret paladin (met af en toe een verdwaald tank item/enchant) en een ilvl 395 mage (wel 85 dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
IntToStr schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:52:
[...]

Ik kan ook als dps mee :) Heb een ilvl 467 ret paladin (met af en toe een verdwaald tank item/enchant) en een ilvl 395 mage (wel 85 dus).
Ah zal het in het achterhoofd houden, als je morgen om 20:00 online bent zal ik je laten weten of we een spot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:38

hmr

Kaap schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:44:
Gisteravond erachter gekomen dat Blizzard de restrictie voor account to account transfers verwijderd heeft. Voorheen was het zo dat account to account transfers alleen kon als de achternaam van beide wow-accounts hetzelfde was, ook als ze beide op hetzelfde battle.net account zaten. Zodoende zat ik altijd met 2 accounts waarvan er van een vriend van me is die in 2006 al stopte met wow. Blizzard stelt nu als enige restrictie dat je van wow account naar wow account kan binnen hetzelfde battle.net als de accounts minimaal 30 dagen deel zijn van dat battle.net account.

Dat account had mijn Warrior, Druid en Monk. Die Warrior is nu over naar mijn oorsponkelijke WoW account waar ook mijn Shammy en Rogue zitten. Druid en Monk had ik toch al afgeschreven.

In other words, gister Will of the Emperor 25 normal gedowned. Begonnen aan HoF. Wipe op Grand Vizier op 1% dafuq :/
*Edit ik lees het verkeerd... ze moeten kennelijk op dezelfde battle.net account staan ( maar dit kon altijd al naar mijn weten.. ) Ik heb 2 aparte b.net account met twee verschillende namen.. Zelfde verhaal, een account van maatje van me die al een tijd gestopt is..

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 12-11-2012 14:15 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik zit momenteel op 33x LFR bazen + 4x Sha + 15x Coin.. Opbrengst is 2 LFR items :(..

En ondertussen zie ik maar mensen in mijn guild klagen als ze een keer 1 week niks hebben, terwijl ze de week ervoor gewoon 3 items via LFR binnen halen.. Achja tegen de tijd dat er voor mij iets dropt zal ik wel vol valor item zitten :D.

Ondertussen uit wanhoop maar zon Relic of Xuen gekocht, zodat ik samen met mijn Valor en Exalted Rep items toch op de 470 zit..

Voor de daileys begint er eindelijk een einde inzicht te komen..
Golden Lotus: Klaar.
Lorewalkers: Klaar.
Shado-pan: Klaar.
Cloudserpents: Klaar.
Celestials: nog 3.5 tot exalted.
Tillers: 4.3k tot exalted (en al 5x best friend)
Klaxxi: 7.5k tot exalted
Anglers: Pas net aan begonnen.

Dus over een dag of .4. 6 heb ik alleen nog maar de Anglers te gaan en de black-prince maar volgens mij kan ik daar niet veel verder mee tot 5.1

edit:
was idd klaxxi vergeten :)

edit:
Typo in Anglers

[ Voor 15% gewijzigd door Uhmmie op 12-11-2012 15:19 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

klaxxi? :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb me 3 minute blind zitten staren op de 'Angels'...

"Ben ik er dan echt één compleet vergeten? Is er een area waar ik nog niet geweest ben?"
En toen las ik de regel eronder :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Blistimo schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:15:
Ik heb me 3 minute blind zitten staren op de 'Angels'...

"Ben ik er dan echt één compleet vergeten? Is er een area waar ik nog niet geweest ben?"
En toen las ik de regel eronder :P
Haha ja lekkere typefout.... Het is maandag he ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uhmmie schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:18:
[...]

Haha ja lekkere typefout.... Het is maandag he ;)...
Hebben die figuren bij jouw guild nog iets van raids in de planning staan deze week? Het zal wel weer trade spammen gaan worden, maar iedereen wil een healer of een ranged dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:21:
[...]

Hebben die figuren bij jouw guild nog iets van raids in de planning staan deze week? Het zal wel weer trade spammen gaan worden, maar iedereen wil een healer of een ranged dps...
Dat is de reden waarom ik ben begonnen mijn holy gear voor mijn Pally rond te krijgen :d

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
IntToStr schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:21:
[...]

Onze guildleader is na de mislukking (van ik geloof vrijdag) zelf met een andere guild mee gegaan..
Zijn idee om de guild weer aan het raiden te krijgen heeft hij toch wel bijna 1 week vol gehouden :+.

Ik heb echt geen idee hoe het nu gaat lopen. Op de guild calander staat niks (althans ik zie niks via de armory app).

[ Voor 10% gewijzigd door Uhmmie op 12-11-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Uhmmie schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:24:
[...]

Onze guildleader is na de fail van (ik geloof vrijdag) zelf met een andere guild mee gegaan.. Ik heb echt geen idee hoe het nu gaat lopen. Op de guild calander staat niks (althans ik zie niks via de armory app).
Ik zag hem afgelopen weekend wel in trade spammen voor jullie guild dus hij is wel bezig.
Zijn naam komt mij ergens bekend van voor maar het kwartje wil niet vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:26:
[...]

Ik zag hem afgelopen weekend wel in trade spammen voor jullie guild dus hij is wel bezig.
Als die warrior de guild leader is, hij kende Lunight in ieder geval, misschien ook van "vroeger" in raid community of zo?

Misschien moet ik inderdaad maar eens holy gear gaan verzamelen :p

[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 12-11-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Carthrax schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:26:
[...]
Dan heeft hij zich misschien weer bedacht en dat is ook zijn gehele probleem.. Vandaag is het A, morgen is het B.. Dag erop is het C, maar voor we beginnen is het eerst X,Y,Z.. Om volgende week weer bij A te beginnen.. Hij moet gewoon bv zeggen woensdag + vrijdagavond raid van 20:00 tot 22:00 en we pakken Raid A.. En vervolgens dat een maand volhouden.. Pas als het dan nog niet werkt, misschien een keer veranderen.. Maar nu heeft een Raid eerst 5x op de calender gestaan, waarna we toch iets anders gaan doen..

Aan de andere kant.. Er zijn ook genoeg raiders die signen en vervolgens gewoon niet online zijn of een uur later online komen.. Dus dat helpt hem ook niet..

[ Voor 9% gewijzigd door Uhmmie op 12-11-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:44:
Gisteravond erachter gekomen dat Blizzard de restrictie voor account to account transfers verwijderd heeft.
Is hier ergens een Bluepost van?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:28:
[...]

Als die warrior de guild leader is, hij kende Lunight in ieder geval, misschien ook van "vroeger" in raid community of zo?
Zoiets zal het vast zijn indd.

Moeten we anders binnenkort eens om de "virtuele" tafel om iets in een soort community vorm van de grond te krijgen? Ik kan altijd eens bij een paar oude bekenden navraag doen hoe dit het beste te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:06:
[...]

Zoiets zal het vast zijn indd.

Moeten we anders binnenkort eens om de "virtuele" tafel om iets in een soort community vorm van de grond te krijgen? Ik kan altijd eens bij een paar oude bekenden navraag doen hoe dit het beste te organiseren.
Ik zou graag in een enigszins gestructureerde groep willen raiden, maar ik heb niet de tijd om zoiets vorm te geven of te leiden. Mochten we wel een groep kunnen vinden/samenstellen, dan hou ik me zeker aanbevolen.

SWC meeting in Utrecht binnenkort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:13:
[...]

Ik zou graag in een enigszins gestructureerde groep willen raiden, maar ik heb niet de tijd om zoiets vorm te geven of te leiden. Mochten we wel een groep kunnen vinden/samenstellen, dan hou ik me zeker aanbevolen.

SWC meeting in Utrecht binnenkort :p
Ohw...hoe wat waar (waar in Utrecht :P) wanneer hoe laat etc.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:24:
[...]

Ohw...hoe wat waar (waar in Utrecht :P) wanneer hoe laat etc.??
Zo te zien was ik m'n vraagteken vergeten }:O

Misschien kunnen we wel een meeting organiseren met wat mensen van SWC van hier en/of in guilds? Kunnen we meteen kijken of we al brainstormend met een biertje wat op kunnen zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:31:
[...]

Zo te zien was ik m'n vraagteken vergeten }:O

Misschien kunnen we wel een meeting organiseren met wat mensen van SWC van hier en/of in guilds? Kunnen we meteen kijken of we al brainstormend met een biertje wat op kunnen zetten :9
Als het maar een beetje centraal is vind ik het prima. Een tijd terug was er een guild meeting in Belgie, dat gaat mij toch iets te ver komend uit het noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Tsk, wij regelen gewoon dat er 8 Britten en een Deen overkomen naar Nederland voor een midweek. Of andersom. België is kinderspel man :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Blistimo schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:47:
Tsk, wij regelen gewoon dat er 8 Britten en een Deen overkomen naar Nederland voor een midweek. Of andersom. België is kinderspel man :P
haha ja als ik nog thuis zou wonen/alleenstaand/kinderloos was etc. dan was dat niet zo'n probleem maar vrouw en kind willen ook wat vader tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
hmr schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:09:
[...]

*Edit ik lees het verkeerd... ze moeten kennelijk op dezelfde battle.net account staan ( maar dit kon altijd al naar mijn weten.. )
Neej, ik heb vaak genoeg geprobeerd binnen mijn battle.net een char van ene wow account naar andere te transferen en altijd kwam de melding dat de achternaam niet matchtte.

Hetgeen jij wil, dus van battle.net naar andere battle.net, daar moet nog steeds de eigenaar 1 en dezelfde zijn.
hmr schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:33:
[...]
Is hier ergens een Bluepost van?
Nope, maar ik vond wel een post van iemand die het niet vertrouwde en contact opnam met Blizzard. Hun reactie was dat ze nu een 30 dagen requirement gebruiken i.p.v. achternaam omdat toch te vaak voorkwam dat mensen gewoon niet altijd hun echte gegevens invullen en vervolgens customer support weer allerlei extra handelingen moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:02:
[...]

Nope, maar ik vond wel een post van iemand die het niet vertrouwde en contact opnam met Blizzard. Hun reactie was dat ze nu een 30 dagen requirement gebruiken i.p.v. achternaam omdat toch te vaak voorkwam dat mensen gewoon niet altijd hun echte gegevens invullen en vervolgens customer support weer allerlei extra handelingen moest doen.
Dan zou het misschien makkelijker kunnen worden om de naam te veranderen van een Battle.net account... Zou me ook wel goed uitkomen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Afgelopen paar weken had de guild MT / Raidleader een monk geleveld om mee te tanken in raids (had al een DK die dat deed) en afgelopen weekend wat hij dan eindelijk lvl 90 geworden. Zaterdags toen 2 heroics met hem gelopen, echter dropte alleen maar healing gear. Gezien het een guild groep was zaten we het hem er al in te wrijven, dat de game liever had dat hij healer werd.

Alle gekheid daargelaten, gister ook even wat heroics met hem gespammed, stuk of 5 á 6. En wat denk je... 4 healing pieces, 1 dps trinket... maar geen enkele andere agility leather :). We hebben hem er uiteindelijk wel aan herinnert dat we nog wel een healing spot hadden :).

Hopelijk dat hij deze week wat meer geluk heeft, andere guild tank heeft de aankomende week geen tijd dus de raid is afgezegt, geeft de monk iets meer tijd z'n gear te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
De druid is gisteravond 90 gedingd (nr 5), vrij dubbel gevoel om toon te levelen die je bewust daarna meteen de ijstkast inzet (staat nu ergens bij een pet battle master)
aan de andere kant ben blij dat iedergeval niet gekozen heb om druid serieus te nemen, gaurdian + feral => boring
deze week aan de rogue beginnen dan hebben iedergeval al die saaie energy users weer gehad.

kwam deze week al 2de HoF uit in LFR of was dat volgende week ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inmiddels best wel een idee waar de volgende expansion over zou kunnen gaan:

- demons/burning legion (is al bevestigd)
- Queen Azshara (zij zou een eigen expansion verdienen volgens blizzard)
- Emerald Dream (daar is nog steeds niks mee gedaan)

Het zou eigenlijk best interessant zijn als Queen Azshara de opdracht krijgt van Sargaras om een bepaalde relikwie uit de emerald dream te halen, omdat het daar nog bestaat, maar in het huidige Azeroth blijkt te zijn vernietigt door iets. Omdat Queen Azshara een naga is, verwacht dan ook wel 1 of 2 onderwater zones, maar doordat de quest ook in de Emerald Dream leid kan het ook best wel grotendeels uit landzones bestaan. Samen met de overblijfselen van de Emerald Nightmare zou dat best een interessante combi kunnen zijn voor een expansion.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Gisteravond dan toch maar m'n Loremaster of Pandaria gehaald.
Een paar van die Klaxxi quests blijven irritant, ookal ben je ilvl 470 -.- Teveel mobs tegelijk is niet fijn.

@Sabrac: is er niemand met Leatherworking in jullie guild? Dan heeftie iig alvast 476 gloves en chest, dat helpt ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Toch me maar weer over laten halen om main Healer te zijn in ons guild. Heb sinds mijn pauze van 1,5 jaar niet meer gehealed.

Had gelukkig me wel gefocused op het vergaren van spirit gear dus ik zit op zich wel redelijk in de gear, dus alles gereforged, enchanted en gemmed voor healer nu.

Zondag avond eerste guild dungeons gedaan. Scarlet Halls. Enorm lopen wipen op Armsmaster Harlan.

Mijn treath was sky-high en onze DK tank kon met moeite de mobs van me af taunten. Na een poging of 5 zijn we toch maar een andere instance gaan doen. Kregen Scarlet Monastery en daar ging alles eigenlijk heel voorspoedig.

In eerste instantie dacht ik dat het echt aan mijn healing lag, maar bleek later, dat onze tank niet helemaal goed in zijn gear etc zat (dit wordt zijn main-tank, dus was voor ons beide een try-out run)

Al met al een hele goede leer-curve gehad op sommige encounters. Nog niet helemaal zeker in mijn healing dus pug nu nog wel als dps, maar denk dat ik dat ook snel wel links laat liggen en alleen nog holy priest in instances :-)

We lopen wel een beetje achter bij ons kwa raids, maar de bedoeling is om dit in de komende weken wel weer op te pakken. Ben benieuwd.....

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Thorval schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:50:
[..]

Zondag avond eerste guild dungeons gedaan. Scarlet Halls. Enorm lopen wipen op Armsmaster Harlan.
De addds die spawnen tijdens dat gevecht hebben een damage shield die eerst kapot moet. Zolang dat shield up is bouwt de tank geen threat, en sta je als healer dus vrijwel altijd met een paar van die mobs in je nek te hijgen.

It's not you, it's the mechanics of the fight :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Blistimo schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:34:
[...]

De addds die spawnen tijdens dat gevecht hebben een damage shield die eerst kapot moet. Zolang dat shield up is bouwt de tank geen threat, en sta je als healer dus vrijwel altijd met een paar van die mobs in je nek te hijgen.

It's not you, it's the mechanics of the fight :>
ah ok dan, kijk die wist ik nog niet... dus dps vol op de adds neem ik aan? Zal het even ook tegen onze tank zeggen, die baalde ook al enorm ervan

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Thorval schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:35:
[...]
ah ok dan, kijk die wist ik nog niet... dus dps vol op de adds neem ik aan? Zal het even ook tegen onze tank zeggen, die baalde ook al enorm ervan
Nope, DPS gewoon op de baas, adds gaan wel dood door whirlwind van baas.
En ook zijn aoe dmg die na jump komt kan aardig oplopen zodra die enraged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zeror schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:32:
Ik heb inmiddels best wel een idee waar de volgende expansion over zou kunnen gaan:

- demons/burning legion (is al bevestigd)
- Queen Azshara (zij zou een eigen expansion verdienen volgens blizzard)
- Emerald Dream (daar is nog steeds niks mee gedaan)

Het zou eigenlijk best interessant zijn als Queen Azshara de opdracht krijgt van Sargaras om een bepaalde relikwie uit de emerald dream te halen, omdat het daar nog bestaat, maar in het huidige Azeroth blijkt te zijn vernietigt door iets. Omdat Queen Azshara een naga is, verwacht dan ook wel 1 of 2 onderwater zones, maar doordat de quest ook in de Emerald Dream leid kan het ook best wel grotendeels uit landzones bestaan. Samen met de overblijfselen van de Emerald Nightmare zou dat best een interessante combi kunnen zijn voor een expansion.
Lijkt mij eigenlijk ook wel het meest waarschijnlijke. Lag naar het schijnt al op tafel eerste productie tafel maar toen kwam iemand met pandaland en hebben ze alles in de koelkast gestopt en daar mee begonnen. De terugkeer van the burning legion is onomkeerbaar, ze zijn wel verslagen voor een stuk maar zeker niet definitief uitgeteld. Een old god mogen we mss ook terug verwachten in volgende expansion als we die deze expansion al niet krijgen want er zou er wel eens een kunnen zitten onder pandaria aangezien we daar ook titan technolgie zien.

Ben ik trouwens de enige die het jammer vind dat de scourge weg is. We vechten al sinds WC3 tegen de LK en zijn scourge een soort afgeleide factie van the burning legion. Maar nu lijkt die hele piste te zijn afgewerkt. Het enige wat er nog over schiet is oude content int wotlk en in cata zagen we alleen maar the forsaken meer macht krijgen. Sylvanas kreeg wel een grote rol in wotlk en nog een stuk in cata voor low level content dan maar echt meer verhaal lijkt er voorlopig niet meer in te zitten.

Vind het trouwens nog steeds jammer dat er geen volledige nerubian raid in wotlk zat. de spider kingdom zou gigantisch moeten zijn en volledig onder northerd moeten zitten maar we zagen er buiten 2 dungeons en en een mislukte raid niet echt veel van. Een terugkeer van de LK (bolvar) zie ik ook niet meteen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Teunis schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:27:
De druid is gisteravond 90 gedingd (nr 5), vrij dubbel gevoel om toon te levelen die je bewust daarna meteen de ijstkast inzet (staat nu ergens bij een pet battle master)
aan de andere kant ben blij dat iedergeval niet gekozen heb om druid serieus te nemen, gaurdian + feral => boring
deze week aan de rogue beginnen dan hebben iedergeval al die saaie energy users weer gehad.

kwam deze week al 2de HoF uit in LFR of was dat volgende week ?
Ieder zo z'n speelstyle, maar als je een character toch niet speelt, waarom level je het dan uberhaubt?
Lijkt me eerder dat je jezelf er onnodig mee kwelt.

Oude guildy van me die moest en zou alle klasses op lvl 85 krijgen (in cata).
En vervolgens moest en zou hij alle characters in epics gearen.

Uiteindelijk kon ie met geen van de characters een beetje redelijke dmg doen omdat ie zich nooit had gefocussed (niet dat het bij iedereen opgaat, ken genoeg die 4-5 characters hebben en met alle 4-5 erg goed zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Sabrac schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:50:
[...]
Uiteindelijk kon ie met geen van de characters een beetje redelijke dmg doen omdat ie zich nooit had gefocussed (niet dat het bij iedereen opgaat, ken genoeg die 4-5 characters hebben en met alle 4-5 erg goed zijn)
Puur om die reden had ik 5 Healers in Cata. Hoewel ik met mijn hunter ook nog wel goede dps deed (zo'n beetje mijn enige dps alt sinds tbc :P)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:43:
Ik zit momenteel op 33x LFR bazen + 4x Sha + 15x Coin.. Opbrengst is 2 LFR items :(..
Ik ben er mee gestopt (de dailies en LFR). De dailies komen me de strot uit en LFR is van nog dubieuzer niveau als tijdens DS. Ik gear wel op in heroics met vrienden en guildies en daarna in de normal raids.

Gisteren wel de raid moeten skippen. Ik heb al mijn keybinds op alle characters omgegooid van wasd naar esdf en door automatisme ga ik steeds met mijn hand terug naar dat eerste en dan krijg je vervelende dingen.

Helaas moest ik wel wat veranderen, windwalker en mistweaver monk heeft gewoon de extra keys die ik zo vrij maak nodig. Op mijn rogue en warrior in Cataclysm en eerder kon ik het makkelijk af met wat wasd bood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

ValHallen schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:54:
[...]

Puur om die reden had ik 5 Healers in Cata. Hoewel ik met mijn hunter ook nog wel goede dps deed (zo'n beetje mijn enige dps alt sinds tbc :P)
Persoonlijk houd ik het altijd bij ongeveer 3 alts, verspreid over de expansion :).

Bijna altijd zijn het Tanks of Healers... dit is de eerste expansion dat m'n dps character ook echt een DPS character blijft. (vaak als dps character begonnen en dan, omdat de guild niet genoeg had, tank of healer geworden).

Denk dat dit echter wel de eerste expansion ga worden waar ik meerdere alts ga nemen.

Main: Feral / Guardian druid
Alt: Resto druid (mogelijk)
Alt: Resto / Enhancement shaman (zeker)
Alt: Brewmaster / Mistweaver monk (zeker)
Alt: Fire mage (mogelijk)
Alt: Prot / Holy paladin (mogelijk)
Alt: Prot / Arms warrior (mogelijk)

heb namelijk nog m'n oude warrior uit TBC ergens geparkeerd staan die ik weer wil gaan levelen, een oude prot pala alt uit WotlK die ik weer ga levelen, m'n oude resto shaman uit WotLK die ik naar 90 wil hebben....

Maar daar zal wel een paar maand tussen zitten per lvl 90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Ieder zo z'n speelstyle, maar als je een character toch niet speelt, waarom level je het dan uberhaubt?

Oude guildy van me die moest en zou alle klasses op lvl 85 krijgen (in cata).
En vervolgens moest en zou hij alle characters in epics gearen.

Mijn guild leader had ook alles op 85 maar kon idd wel alle classes goed spelen :) en was meestal verbazingwekkend snel epic gegeared..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
[...]
Alle toons welke ik wel main speel zijn nu 470+ ilvl. (zijn nu 3 toons atm)
Ook heb ik geen enkele reden om een HCs te doen, omdat de VP spul achter slot en grenden zit.
Alle Factions in MoP op exalted op mijn achief toon, echt geen motivatie om dat nogmaals te gaan doen op een alt (alleen monk gedaan vanwege de GL honored patterns)

Daarnaast vindt ik questen leuk (Dailies ook geen punt maar genoeg is genoeg ;)), dus levelen opzich valt alles mee, gaf alleen zeer dubbel gevoel toen level 90 werdt.
in cata kon nog motivatie opbrengen om HCs te doen, maar toen kon je nog in 7 dung of zo VP cappen.
huidige MoP systeem is leuk als 1 of 2 toons hebt, maar als zoals ik uiteindelijk 7-11 toons wil gaan gearen is het een rampen plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Teunis schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:19:
[...]

Alle toons welke ik wel main speel zijn nu 470+ ilvl. (zijn nu 3 toons atm)
Ook heb ik geen enkele reden om een HCs te doen, omdat de VP spul achter slot en grenden zit.
Alle Factions in MoP op exalted op mijn achief toon, echt geen motivatie om dat nogmaals te gaan doen op een alt (alleen monk gedaan vanwege de GL honored patterns)

Daarnaast vindt ik questen leuk (Dailies ook geen punt maar genoeg is genoeg ;)), dus levelen opzich valt alles mee, gaf alleen zeer dubbel gevoel toen level 90 werdt.
in cata kon nog motivatie opbrengen om HCs te doen, maar toen kon je nog in 7 dung of zo VP cappen.
huidige MoP systeem is leuk als 1 of 2 toons hebt, maar als zoals ik uiteindelijk 7-11 toons wil gaan gearen is het een rampen plan.
Ben het nog steeds niet eens met het feit dat je daily's moet doen om je VP te spenderen en de mogelijkheid om de VP's te swoppen voor CP's er nog niet is.. :'( En nee ik vind het niet erg om een beetje moeite te doen maar farm dan liever Rep door dungeons te spammen... Daily's heb ik al geen zin meer in sinds de Shattered Sun rep farm... Elke dag voor 4+ weken daily's doen is gewoon niet aan mij besteed.... en nu 3 level 90 chars die ik met heroics gear is wel geneog werk

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Pfff... gisteren op 118xx / 12000 reputation voor Golden Lotus uitgekomen. Dan is het wel balen dat je niets kan farmen om die 200 puntjes erbij te verdienen. Vanavond nog maar even doen dus.

Daarna is het denk ik door met de volgende factions, maar ik kan dan tenminste wat epics kopen voor valor/justice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Amras schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:27:
Pfff... gisteren op 118xx / 12000 reputation voor Golden Lotus uitgekomen. Dan is het wel balen dat je niets kan farmen om die 200 puntjes erbij te verdienen. Vanavond nog maar even doen dus.

Daarna is het denk ik door met de volgende factions, maar ik kan dan tenminste wat epics kopen voor valor/justice. :)
Je kan wel farmen hoor. Ok, als je nog niet revered bent is de kans veel kleiner dat je kistjes vindt in de Guo-Lai halls, maar je zou keys voor de kistjes kunnen farmen, je hebt er maar één of misschien twee nodig.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Amras schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:27:
Pfff... gisteren op 118xx / 12000 reputation voor Golden Lotus uitgekomen.
Gisteravond August Celestials op 11995/12000, das pas zuur ;)

Qua currency zit ik vooral met JP's. Die zijn zo volkomen nutteloos momenteel. Die staan bij mij al meerdere weken gecapped op 4k. Voorheen spendeerde ik ze aan heirlooms en trade goods, maar dat is nu ook niet :/ Las wel iets over gear upgraden, maar daar heb ik nu nog niets aan.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Laatst online: 16-09 20:15
Erycius schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:28:
[...]

Je kan wel farmen hoor. Ok, als je nog niet revered bent is de kans veel kleiner dat je kistjes vindt in de Guo-Lai halls, maar je zou keys voor de kistjes kunnen farmen, je hebt er maar één of misschien twee nodig.
Dat had nog gekund ja, niet aan gedacht. Vanavond maar even twee questjes doen en dan is het ook gelukt. Dan maar eens kijken wel factions ik dan het beste kan gaan doen. :)

Justice en Valor gaat tot nu toe vrij langzaam bij mij, maar run ook niet echt actief dungeons. Misschien maar eens een avondje doen om wat te verzamelen. Wel leuk dat je nu echt wat moet doen om te gearen en dat je niet klaar bent na 2 dagen max. level te zijn. (raiden zit er voor mij niet in, hooguit wat LFR)
Mik! schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:32:
[...]

Gisteravond August Celestials op 11995/12000, das pas zuur ;)
Die is zeker zuur inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
Sabrac schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:05:
[...]
Persoonlijk houd ik het altijd bij ongeveer 3 alts, verspreid over de expansion :).
In TBC begon ik met mijn druid die altijd mijn main zal blijven, is nu mijn enige lvl 90 die ik heb (Resto PvE + Feral PvP). Heb daarop altijd gehealed, TBC was geweldig met alleen HoTs en HT, WotLK was in het begin goed maar met de komst van Nourish was het gewoon spammen. Cata was helemaal treurig in mijn beleving en hebben ze een groot deel van mijn plezier gesloopt als resto druid. Maar nu in MoP is de fun weer terug, We hebben weer HoTs, het spammen is teruggebracht; lang niet perfect maar een stuk beter.

Ik heb momenteel alle classes behalve de monk speelbaar, waarvan iedere char op lvl 85 of hoger (behalve warlock @ 76 en DK @ 70). Ik speel voornamelijk mijn druid, daarnaast met twee echte alts: priest en DK. De priest gaat gewoon lekker en lijkt me leuk voor healing in PvP (in Cata ook Disc healer). De DK wil ik weer oppakken om als tank in PvP te spelen, nog nooit gedaan namelijk. Tanks zijn volgens mij OP in PvP, althans Blood DK?

Waar het bij mij op neer komt is dat mijn druid heilig is, ik enkele favorieten heb maar ik voornamelijk alts heb om is af te wisselen. Maar met de tijd die ik tegenwoordig kan spenderen aan WoW gaat het zo traag allemaal dat ik ze niet allemaal meer kan levellen voordat de nieuwe expansion alweer daar is. Zelfde met PvP, de tijd om RBG's/arena te doen heb ik niet en met zo af en toe een BG kom je alleen verder in de blue's met een paar epics. En dan is de nieuwe seasongear er alweer..
Maar voor de gear hoeft het voor mij niet zozeer meer, ik ben blij met MoP omdat de skill voor mijn gevoel weer iets is teruggebracht. Er zit groter verschil in het feit of je kunt spelen met je char of niet heb ik het idee. Dus volgende expansion weer dichterbij TBC! (sorry, fanboy van TBC hier)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dichter bij TBC zal em denk ik niet worden. Je zag in Cata al dat je heroics eigenlijk niet meer moeilijk kan maken (hoewel ze in TBC ook niet echt lastig waren, tenzij je met nabs speelde uit trade en niet goed filterde) doordat de realm communities redelijk fucked up zijn vanwege LFG. De cata start heroics waren met een guild groep zeer vermakelijk, maar via LFG was het echt een ramp. Dit zie je nu ook weer terug in MoP waar de heroics eigenlijk weer te makkelijk zijn. Ook was het hele attunement verhaal in TBC zo nu en dan een beetje teveel van het goede, maar wel jammer dat er nu eigenlijk helemaal geen attunements meer zijn. Bijv de Karazhan Key Questline vond ik wel een hele mooie, net als in vanilla die van Onyxia.

Ik ben zelf wel van mening dat TBC tot nu toe de beste expansion was qua dungeon en raid content, ook omdat je in raids geen gedoe had met hardmodes en dat soort zaken. Gewoon raiden en bosses killen in een lekker tempo. Als je enigzins je best deed kreeg je eigenlijk altijd je Tier wel af, bij ons alleen niet gelukt in Sunwell, daar blijven steken op 3/6. Tel daarbij op fights als Magtheridon, Vashj, Kael'thas en Archimonde, Relinquary of Souls en eigenlijk heel Karazhan welke ik nog steeds reken tot de leukste raidbosses/raids welke ik gedaan heb tijdens progress. Wrath startte nog goed met Naxx (makkelijk, maar in vanilla maar 2 bosses gedaan) Malygos welke best vermakelijk was, Sarth3d en Ulduar, net als Cata met BoT en BWD maar bijv DS en TOGC behoren toch echt tot de slechte tiers ooit gemaakt. Vandaar dat ik zelfs DS niet eens heb afgemaakt, en gestopt ben bij de 5 of 10% nerf met actief raiden tot MoP.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 13-11-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mwoah ik vond TOGC HC anders best leuk, met name die Faction Champions. Naxx en ICC vond ik best leuk. Ulduar vond ik persoonlijk niet zoveel aan, vond het heel langdradig. Wellicht dat het natuurlijk ook scheelt als de setting je aanspreekt. Karazhan, MH en BT vond ik zeker wel tof.

Ik moet nu alleen nog de August Celestials naar revered brengen, en dan ben ik in ieder geval van de verplichte grinds af. Uiteindelijk wil ik ze allemaal naar Exalted brengen, maar de druk is er nu in ieder geval wat af.

Momenteel komt bij mij het raiden niet van de grond. Er is niet veel vraag naar DPS Warriors en dan zijn het meestal 10-man raidguilds, iets wat mij nou juist helemaal niet aanspreekt. Ik vind het veel leuker om met een grote groep op pad te zijn i.p.v. een klein select clubje. Ik heb wel een 25-man raidguild gevonden die plek voor DPS Warrior hebben maar omdat ze teveel melee raiders hebben willen ze die plek niet volledig invullen. Ik kon in ieder geval als backup joinen. Het is in ieder geval iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb mijn priest inmiddels op 88 en ben HELEMAAL klaar met dat gequest. Ik vind de expansion erg leuk tot nu toe, alleen het levellen valt me zwaar tegen... Te weinig verschillende instances (die te makkelijk zijn) om tijdens het levellen te doorlopen en te veel kill X mobs quests.

Kan niet wachten tot ik 90 ben, lekker gear grinden in heroics en rustig aan raidklaar worden!

Guild op de server staat inmiddels op 2/6 HC HoF, 10man guilds rank 32 ofzo, niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
En weer ben ik al mijn macro's kwijt.. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? Want ik begin er goed sjaggie van te worden :S..

[edit] Ik heb de laatste 2 weken hier niks aan aangepast en ik heb ook niet aan mijn WTF folder etc gezeten :S..

[ Voor 31% gewijzigd door Uhmmie op 13-11-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:21:
Ik heb mijn priest inmiddels op 88 en ben HELEMAAL klaar met dat gequest. Ik vind de expansion erg leuk tot nu toe, alleen het levellen valt me zwaar tegen... Te weinig verschillende instances (die te makkelijk zijn) om tijdens het levellen te doorlopen en te veel kill X mobs quests.

Kan niet wachten tot ik 90 ben, lekker gear grinden in heroics en rustig aan raidklaar worden!

Guild op de server staat inmiddels op 2/6 HC HoF, 10man guilds rank 32 ofzo, niet slecht!
Ben ik het ook mee eens! De 4 instances die je kunt lopen in de grind van 85-90 komen op een gegeven moment wel de neus uit ;)! Maaaaar gear grind in heroics bevalt me tot nu toe erg goed! Mijn pala gaat erg lekker met alle heroic gear en mijn rogue ook! Priest net op 90 dus ook die HC runs kan ik gaan doen! :D

*offtopic* Hulkie had je een dm gestuurd ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
probleem is dat 2 mil (full rested) xp per run huge is op 85-86 (13 mil, 130k per quest)
en peanuts 89-90 (27 mil, 260k per quest). gewoon bijna niet de tijd waard meer op dat level.

maar zo-ie-zo is grind voor het gevoel groter vanaf 88+ zal gear wise zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Uhmmie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:41:
En weer ben ik al mijn macro's kwijt.. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? Want ik begin er goed sjaggie van te worden :S..

[edit] Ik heb de laatste 2 weken hier niks aan aangepast en ik heb ook niet aan mijn WTF folder etc gezeten :S..
worden macro's niet serverside opgeslagen? Meen me te herinneren dat ik al mijn macro's altijd heb, waar ik ook inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:22:
[...]

worden macro's niet serverside opgeslagen? Meen me te herinneren dat ik al mijn macro's altijd heb, waar ik ook inlog.
Volgens mij ook ja.

BTW tot vanavond ! :D zin in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
[...]

Daarom snap ik dus ook niet dat mijn macro's af en toe in eens patsboem weg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb net even wat guides over HoF deel 2 bekeken aangezien morgen LFR open gaat. Dat gaat weer feest worden als ik de tactics zo zie :S

Merk wel dat ik nu eigenlijk alleen een beetje LFR + Sha doe aan het begin van de "week" en nog wat verdwaalde dailies en af en toe een dungeon voor de vp + satchel.

Edit: ik ben vanavond misschien iets later dan 20 uur online, maar zal proberen op tijd te zijn als er nog een plekje is.

[ Voor 16% gewijzigd door IntToStr op 13-11-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Uit mijn hoofd:
Macro's staan in je WoW map en dan in je WTF map. Dan staan in accounts het macro bestand die over je hele account gebruikt wordt. Als je dan in server/charactername kijkt staat daar het macro-bestand met character specifieke macro's.

Het lijkt mij, dat wanneer je de macrobestanden read-only maakt (kan je hem alleen niet meer aanpassen in WoW aangezien hij niks kan opslaan dan) het probleem verholpen zou moeten zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Zeror schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:28:
[...]

Uit mijn hoofd:
Macro's staan in je WoW map en dan in je WTF map. Dan staan in accounts het macro bestand die over je hele account gebruikt wordt. Als je dan in server/charactername kijkt staat daar het macro-bestand met character specifieke macro's.

Het lijkt mij, dat wanneer je de macrobestanden read-only maakt (kan je hem alleen niet meer aanpassen in WoW aangezien hij niks kan opslaan dan) het probleem verholpen zou moeten zijn.
Ik had al een backup van die files gemaakt.. Maar zelfs het terug plaatsen van die backup werkt niet.. Gelukkig kon ik wel al mijn macro texten er uit knippen en weer ingame in macro's plakken.. Maar das geen klusje wat ik elke paar weken wil doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Uhmmie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:41:

Log je in op meerdere pc's ?
zo ja, even de WTF folder tussen die 2 syncen
zo nee, hmm das wat lastiger. Gewoon backup maken zodra major macro gedaan heb van WTF folder kan je altijd nog terug.

ps. zou kunnen dat een addon dit veroorzaak btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustNutszz
  • Laatst online: 04-09 15:44
Heey allemaal,

ik heb een klein probleempje.

ik kan de website van blizzard niet openen

Oeps! Google chrome kan geen verbinding maken met eu.blizzard.com

Probeer opnieuw te laden: eu.blizzard.com

Aanvullende suggesties:
  • Een gechacht exemplaar van eu.blizzard.com openen
  • zoeken met google
Ik open of laad opnieuw en elke x het zelfde bericht..??

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:49:
[...]
*offtopic* Hulkie had je een dm gestuurd ;)
Hey! Die was me even ontgaan, de nieuwe tweakers geeft dit iets minder duidelijk aan...

Inmiddels heb je een DM terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Cemalcicek7 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:48:
Heey allemaal,

Aanvullende suggesties:
  • zoeken met google

Dank u
Alleen met Chrome of ook met andere browsers? (desnoods IE even proberen, hoe erg het ook klinkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustNutszz
Sabrac schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:58:
[...]

Alleen met Chrome of ook met andere browsers? (desnoods IE even proberen, hoe erg het ook klinkt)
Nee helaas ook niet.. maar andere pagina's doet het wel meteen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

En je hebt de site niet ergens in een host file gelinked naar een ander ip adres ofzo? (heb ik bij een kameraad wel eens gedaan, ging altijd naar bepaalde sites als ik bij em op bezoek was, 1x voor de lol in de host files al die sites naar localhost verwezen :P, eind van de dag hem wel verteld hoe hij het kon fixen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustNutszz
Sabrac schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:03:
En je hebt de site niet ergens in een host file gelinked naar een ander ip adres ofzo? (heb ik bij een kameraad wel eens gedaan, ging altijd naar bepaalde sites als ik bij em op bezoek was, 1x voor de lol in de host files al die sites naar localhost verwezen :P, eind van de dag hem wel verteld hoe hij het kon fixen...)
nee ik heb windows 8 erop geïnstalleerd, schone installatie dus geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Cemalcicek7 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:48:
Heey allemaal,

Aanvullende suggesties:
  • zoeken met google

Dank u
Probeer http://eu.battle.net/wow/en/ eens...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustNutszz
Heel erg bedankt top die werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hmmm Draenor heeft ook problemen vandaag. Veel random disconnects...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Jerry schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:20:
Hmmm Draenor heeft ook problemen vandaag. Veel random disconnects...
van twitter:

Blizzard CS EU‏@BlizzardCSEU_EN

We're currently experiencing abnormally high latency on the Misery, Cruelty and Vindication Battlegroups and are investigating now. #WoW

en:

Latency is improving on those affected Battlegroups mentioned earlier but we will continue to monitor the situation. #WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Erycius schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:29:
Hoe zit dat nu met die Yogu the Drunk? Ik ben exalted met Tillers, ben mastered in alle ways of the cook, ben Best Friend met alle collega's, maar dat systeem van wanneer ik welke legummen moet planten heb ik blijkbaar nog niet door. Enkele uren geleden zei hij green cabbages, dus ik plant 16 kroppen sla, maar ik ga daarnet gaan kijken om te oogsten maar het waren allemaal gewone kroppen, slechts één grote van 8 units sla. Ik heb zelfs al de achievement om alles te planten wat ie aanraadt, maar da's puur toeval. Maar ik kan aan zijn aanbevelingen niet aan uit. Is dat omdat hij dronken is of zo?
Je farm wordt gereset om 00:00u, Jogu's advies pas met de dailies (03:00).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JoeBravo schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:51:
[...]

van twitter:

We're currently experiencing abnormally high latency on the Misery, Cruelty and Vindication Battlegroups and are investigating now. #WoW

en:

Latency is improving on those affected Battlegroups mentioned earlier but we will continue to monitor the situation. #WoW
Ah, dat had ik nog niet gezien :).
* note to self, altijd twitter even checken *

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik weet dat het een beetje laat is maar zijn er (langs horde kant) nog geïnteresseerden om om 18:00 FL normal te doen ? ( 5/7 lock ) Alles staat (natuurlijk) op group loot.

Zoek ook nog mensen voor Ulduar 10 man meta achievement, later op de avond !

( 90 Only )

[ Voor 1% gewijzigd door JimDB op 13-11-2012 19:15 . Reden: FL cleared, zoek nu nog voor Ulduar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een 85 doet er niet minder om in ulduar hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Ja neen, maar dat was vooral bedoelt voor de FL, wou gwn lekker pleuren :D
Hopelijk lukt Ulduar nu ook nog vanavond ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zo, whisper issue opgelost. Was een tweaker lurker die dacht leuk te zijn. /headdesk.. wat een niveau weer.

90 met een DK, heroics aan het tanken, en gaat wel lekker moet ik zeggen. Hoewel Shado pan trash skippen nog erg lastig lijkt te zijn voor sommige mensen, maar geef het tijd en iedereen weet hoe het moet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Pff, had laatst met ingame gold 90dagen aan gametime gekocht. probeer ik nu in te loggen, is alles weg. En dus me account frozen.

Iemand ervaring met dit soort dingen? Heb maar een ticket geopend, kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
was dat niet illeggaal oid? Kan me er zoiets van herinneren, niet 100% zeker.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen idee, ik had ruim anderhalf jaar niet gespeeld :P

Toen MoP gekocht (maandje geleden nu) en toen zag k dat in tradechat.

Kostte me maar 20k overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tsjah, heb je aan diegene je account gegevens gegeven zodat hij die game time kon toevoegen?

If so: You're screwed...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Nee natuurlijk niet.

Ik moest 10k traden, en toen kreeg ik een prepaid gamecard code.

Toen nog een keer 10k trade, en toen nog 2 keer prepaid codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
was even zoeken:

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/1126995691#6

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3053957333#3

moet er wel bij zeggen, dat er ook GM's zijn die zeggen dat het wel mag. Dus het is nogal onduidelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 13-11-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Lijkt me vrij duidelijk @ Ianerios.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Yup, duidelijk genoeg.

Helaas, maar tis niet anders:P

Dan maar meteen m'n scroll of ressurection gebruiken op me 2e account, krijg k ook 30dagen gametime van en een mount:P

Ja, ik laat me ticket maar ook gewoon open staan. Maar ik gok dat ze de gamecards codes kunnen tracken, dus dan gaat m'n bewering dat k ze had gekocht in de winkel niet op waarschijnlijk haha

[ Voor 35% gewijzigd door Solictice op 13-11-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ach, met wat geluk heb je een 7 dagen ban.
Wel gek dat je account leeg was :/

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Solictice schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:46:
Yup, duidelijk genoeg.

Helaas, maar tis niet anders:P

Dan maar meteen m'n scroll of ressurection gebruiken op me 2e account, krijg k ook 30dagen gametime van en een mount:P

Ja, ik laat me ticket maar ook gewoon open staan. Maar ik gok dat ze de gamecards codes kunnen tracken, dus dan gaat m'n bewering dat k ze had gekocht in de winkel niet op waarschijnlijk haha
Is een bekend probleem,. mensen kopen gametime met gestolen CC's. Verkopen de codes en daarna zal na enige tijd de betaling bouncen/of teruggedraaid worden ivm fraude. Blizz maakt hierna de codes ook weer ongeldig. Op een aantal fora dit vaker gezien, ook icm met RaF free gametime, alleen gaat het dan om gekochte accounts met gestolen CC.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.