Na ruim 2 jaar 2-5 uur per dag, elke dag gespeelt te hebben, heb ik afgelopen week besloten om te stoppen met WoW
Onlangs m'n eerste guild verlaten en een andere guild gejoined om meer hardcore te raiden. Resultaat was echter om bij een guild te komen met een 15 man roster, waardoor je de helft van tijd uitzit omdat hunter DPS puur gefoccused is op Single target DPS en ingehaalt word door nagenoeg alle andere classes op multitarget, wat op dit moment toch 75% van de raids zijn.
Dit had tot gevolg dat ik voor progressie raids de helft van de tijd aan de kant zat.
Bij de alt raid wou ik leren healen, maarja een (iets meer) hardcore guild heeft niet het geduld om te iemand iets te leren en dus zou ik terug moeten naar DPS, waar ik zelf niet zo veel voor voelde omdat ik juist wou healen..
Ook liep ik hier tegen hetzelfde probleem aan als met mn vorige guild, raiden is het enige wat ik leuk vind. Ik wil het gevechten doen die eigenlijk net iets te hoog gegrepen zijn. Dus waarbij dus alles mee moet zitten om het te behalen. Wipen op dat soort bazen vind ik geweldig, veel tries, en telkens een beetje beter presteren om weer iets verder te komen, idk dat we een week of 2 weken over een baas doen, dat vind ik juist leuk. Dat maakt de kill het juist waard. Meeste guilds op dit moment gaan echter voor full clears, dus een avond progress op 1 of 2 bazen en lukt het niet dan de andere 2 avonden (of grootste gedeelte) de rest clearen (heb je met 3 raid instances wel nodig).
Dit is iets dat ik ook niet in mn huidige guild vind.. wel jammer.
Dus besloten de guild maar te verlaten, maarja.. dan wat.. nieuwe guild zoeken op de server? .. weinig kans.. zijn er maar een paar op onze server die goed zijn... en die hebben ook hetzelfde ben ik bang..
andere server? tja.. geen idee of, wat ik wil ooit bij een andere guild ga vinden.. en de rest van wow vind ik geen bal aan en logde alleen maar in om wat te kloten voor dailies en vp's.. wat dood saai is.. en dan 1,5 avondje raiden.. nee.. laat dan ook maar..
ik ga er tussenuit en zie wel weer of/wanneer ik weer zin krijg om het opnieuw te proberen. Nu in ieder geval geen zin om een nieuwe guild te zoeken, aankomende maanden wordt een beetje vreemd voor mij omdat ik dan ook aan de medicatie ga voor m'n ADD, en om nieuwe meds te krijgen terwijl ik goed wil performen in een nieuwe guild vind ik een beetje moeilijk, hier had ik bij m'n nieuwe guild al moeite mee omdat ik kort nadat ik joinde ziek werd (griep) en vanaf dat moment zat de kloten met mn gezondheid en ik constant doodsop was en eigenlijk alleen maar wou slapen. Dus de helft van de tijd in de nieuwe guild was ik belabberd. Niet echt fijn dus..
Gelukkig nu weer beter en gaat alles top, maar vooral die laatste 2 weken dat ik ziek was en ook nauwelijks achter de PC heb gezeten hebben me een boel tijd gegeven om na te denken
Dus hop.. tijd om Texas hold'em te spelen en lekker WoW links laten liggen.