![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-12-2012 20:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-12-2012 20:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 29-11-2012 00:46 ]
Want a cookie?!
Hehe, de mijne was ook door een coin (sprong echt een gat in de lucht).Sabrac schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:38:
Gister was het bij ons voornamelijk agi / spirit paradise... (enkele uitzondering daargelaten)
1e boss: Mail agi (offspec van de shaman healer) + caster gloves *uitzondering*
2e boss: Leather agi belt + spirit offhand
3e boss: Leather agi shoulders + spirit ring
4e boss: 2h agi polearm + Leather spirit wrists.
Gelukkig kreeg de warrior tank ook nog een shield van de 4e baas d.m.v. coins xD
Want a cookie?!
10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Tsjah, normaal gesproken kon je ook gewoon dubbele drops krijgen (alleen moest je er dan op needen/greeden), nu doet het alleen extra pijn omdat het die coins betreft.Katth schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:55:
Gisteren coin gebruikt op Sha en kreeg ik tier gloves. Enige nadeel is dat ik die al had van vorige week... Snap niet dat ze dat niet fixen. Gelukkig ben ik een enchanter dus kan ik er nog wat op verdienen door de blood spirit te verkopen.
Want a cookie?!
Dat is een reward van wanneer je alle pet battle masters verslagen hebt dacht ik. Of van een achievement.Teunis schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:05:
En waar is 10% heirloom hat gebleven ?
Na verschillende sites ontdekt dat mensen die achief al haden geen Hat hebben gekregen, en dat inderdaadTeunis schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:05:
Gisteren ontdekt dat xp via pet-battle master dailies compleet de grond in is generft, niet fijn
(van rond 1000 xp per pet naar 300 xp per pet), het was niet fijn om pets te levelen maar zo wordt helemaal een rampen plan. er waar is 10% heirloom hat gebleven ?
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Als je verder toch de JP / VP niet gebruikt, is het leuk voor een kleine upgrade, maar m'n VP zal eerst nog naar de nieuwe faction gaan, daarna zie ik wel weerConsigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:26:
Wat vinden jullie van het Upgrade systeem?
Heb gisteren mijn 463 head erin geplaatst om te kijken wat het zou worden..
Maar dat is gewoon drama..:S je gaat van iLvl 463 -> 471 maar echt grote upgrade word het niet.. 8 intellect erbij.. en 12 mastery.. het is zonde van de punten..
Duss dat zijn er genoeg..Katth schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:33:
Voor de legendary quest line moet je 6k VP opsparen. Houd daar ook rekening mee ;-)
Epic items gaan maar met 4 ilvls per keer omhoogConsigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:37:
[...]
Duss dat zijn er genoeg..
Had ook gelezen van de nieuwe Warlock -. legendary thingy? iets speciaals.. heb alleen de quest nog niet gevonden..
en ja die upgrade is wel geinig ja als je verder toch niets doet met je vp punten..
Maar heb het idee dat een geupgrade 489-> 497-> 506 item lang niet zo goed is als een tier item 496
Alle quest rond de warlock worden naar 5.2 verhuisdConsigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:37:
[...]
Had ook gelezen van de nieuwe Warlock -. legendary thingy? iets speciaals.. heb alleen de quest nog niet gevonden..
Dammit.. nou ja geef nie .. meer tijd om mijn warlock te tunen...Teunis schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:40:
[...]
Alle quest rond de warlock worden naar 5.2 verhuisd
source
Dat is vreemd want de quest omschrijving is iets in de richting van: "Gather Valor Points 6000 x1" i.p.v. "Gather Valor Points 0/6000".Sabrac schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:40:
[...]
Epic items gaan maar met 4 ilvls per keer omhoogdus 489 -> 493 -> 497.
Daarnaast had ik inderdaad wel iets gelezen over 6k VP, maar kan dit nu niet terugvinden, 6k 'opsparen' kan sowieso niet gezien 3k de cap is, dus lijkt me meer dat het de bedoeling dat je 6k VP haalt... dat je wel gewoon kan uitgeven..
Een directe quote van een comment op wowheadKatth schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:44:
[...]
Dat is vreemd want de quest omschrijving is iets in de richting van: "Gather Valor Points 6000 x1" i.p.v. "Gather Valor Points 0/6000".
This quest, for some reason, doesn't track your progress, if you track the quest, it just says "6000 Valor Earned 0/1". The related achievement, A Test of Valor, does, however. Track that if you want to know your actual progress through the quest.
Anoniem: 477565
Katth schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:33:
Voor de legendary quest line moet je 6k VP opsparen. Houd daar ook rekening mee ;-)
Je moet de 6k halen, niet sparen (quest geeft "Earned" aan). Dus je kan nu nog geen VP poolen om later te kunnen gebruiken voor de quest. Je kunt die VP dus ook gewoon gebruiken ondertussen. Er is ook een achievement aan gekoppeld ("A Test of Valor"). De quest kijkt naar je achievement. Zodra je de achievement hebt gehaald wordt het 1/1 en kun je de quest inleveren bij Wrathion.Katth schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:44:
[...]
Dat is vreemd want de quest omschrijving is iets in de richting van: "Gather Valor Points 6000 x1" i.p.v. "Gather Valor Points 0/6000".
ik gebruik aardig wat add-ons, maar vaak meer quality of life dan echt 'must have'.Consigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:58:
Ik heb nu verschillende UI's geprobeerd maar elke UI gaf op ten duur weer problemen.
inttostr kan jij zien welke fase het is bij stone guards dan of kijk jij gewoon naar het beest zelf om te zien??
wie van jullie gebruikt er eigenlijk Addons ? en zo ja welke als Must have buiten Omen / recount en dbm om dan..?
[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 29-11-2012 10:05 ]
Ik gebruik op dit moment 3 PvP items voor PvE, dus wel handig dat ik die kan upgraden met conquest points.Consigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:37:
[...]
Duss dat zijn er genoeg..
en ja die upgrade is wel geinig ja als je verder toch niets doet met je vp punten..
Maar heb het idee dat een geupgrade 489-> 497-> 506 item lang niet zo goed is als een tier item 496
we hebben 273 delen van deze threadSabrac schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:02:
In de videos die ik eerder in deze thread geplaatst heb gebruikte ik:
In dit deelConsigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:11:
[...]
we hebben 273 delen van deze threadwaar ergens moet ik zoeken
[ Voor 42% gewijzigd door Sabrac op 29-11-2012 10:19 ]
Right for all the wrong reasons.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Volgens mij is het DBM die bij mij een tabelletje op het scherm zet met daarin de energy levels van alle guardians en bovenaan staat dan dikgedrukt degene die aan het petrifyen is. Wij doen dan constant 2 guardians op 1 tank en de andere op de off tank en ruilen dan een guardian wanneer nodig. Wanneer nodig is rond de helft bij de eerste keer en daarna telkens na een overload zorgen dat degene die net is overloaded naast de nieuwe petrifying guardian komt te staan. Constant herhalen en alle shit ontwijken en dan is het klaarConsigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:58:
Ik heb nu verschillende UI's geprobeerd maar elke UI gaf op ten duur weer problemen.
inttostr kan jij zien welke fase het is bij stone guards dan of kijk jij gewoon naar het beest zelf om te zien??
wie van jullie gebruikt er eigenlijk Addons ? en zo ja welke als Must have buiten Omen / recount en dbm om dan..?
Is dit niet al mogelijk met macro's? (geloof iets van /cast [target=mouseover,help] <HEAL>)Topskilled schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:37:
Ik ben op zoek naar een simpele addon die mouseover healing mogelijk maakt. Dat je in het raid frame niet de spelers hoeft aan te klikken maar dat je gewoon je muis over degene kan hoveren die je wil healen. Ik zag op curse wel addons die dat deden, maar die veranderen ook heel je raid frames en alles.
Anoniem: 63072
Aaargh, ik heb vlak voor de start van MoP mijn oude main uit TBC afgestoft en inventory opgeschoond. Ik had de originele vials nog en de completed quest in mijn log. In plaats van inleveren heb ik de quest gedropt en de items vernietigd voor tas ruimtewhyz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:27:
Geniaal, ik had terug in tbc de originele vials quest al afgemaakt. (Vash en Kael killen) Ik heb alleen toen nooit de blacktemple attunement quest gedaan omdat die aan het eind van TBC niet meer nodig was.
Ik had 2 weken geleden besloten om deze quest alsnog te doen omdat mensen blijkbaar de titel "Hand of A'dal" nog steeds konden krijgen als de oude vials quest gecomplete was of nog in hun log.
En inderdaad, gisteren na de laatste attunement quest van BT kreeg ik alsnog mijn titel
---------------
Guildies zaten al te whinen je verdient het niet etc. lvl 90 etc.
Niet vergeten dat op level 70 vash en kael geen pushover was voor iedereen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als het de eerste keer is dat jullie MSV ingaan, zou ik voor Gara'jal de addon "GarajalAnnounce" downloaden (of zorgen dat de raid leader deze heeft) maakt de spirit world een eitjeConsigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:29:
Vanavond raid avond bij onze guild..
planning 4 bazen MSV en dan 1ste HoF
even de WoL client installeren als ik thuis ben...
hopen dat jullie nog een aantal tips hebben dan
Anoniem: 233450
Dat is vrij pijnlijk jaAnoniem: 63072 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:48:
[...]
Aaargh, ik heb vlak voor de start van MoP mijn oude main uit TBC afgestoft en inventory opgeschoond. Ik had de originele vials nog en de completed quest in mijn log. In plaats van inleveren heb ik de quest gedropt en de items vernietigd voor tas ruimte
Anoniem: 233450
Het is ook aan te raden de MC's te CC'en ipv de MC ervan af te halen als snel daarna force and verve komt. Zij krijgen geen dmg als ze nog MC'ed zijn, en als je ze wel van de MC af helpt zijn ze low health en gaan ze vaak al dood bij de 1e tik van force en verve (helemaal omdat ze dan ws. niet in shield staan).IntToStr schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:08:
Wij hadden in het weekend ook de eerste boss van HoF gedaan en dat leek vrij snel onder controle.... tot phase 2 kwam elke keer. Er gingen altijd wel wat mensen plat door een paar combinaties die heel snel achter elkaar komen. Zelf had ik bijv. veel moeite met een force and verve die na afloop onmiddellijk door een attenuation wordt gevolgd. Omdat ik als melee onder het schild bij de boss stond werd ik meteen geraakt door een paar discs. Volgens mij had ik dus al voor afloop van force and verve weg moeten lopen, ondanks de damage. Ook de combinatie MC en dan bijna meteen erachteraan force and verve leverde vaak doden op. Alles los ging dus prima, maar zo snel achter elkaar zorgde vaak voor doden en dan telkens rond de 10% of zo een wipe. Iemand nog tips voor die laatste fase?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 477565 op 29-11-2012 13:28 ]
Ook al moet je nog 1% op de boss, altijd eerst de MC clearen. Als de abilities te snel achter een MC aankomen, doe je te weinig dmg om het te clearen, zoveel is namelijk niet nodig. Wellicht dat een paar dps het negeert om overall dps op de meters niet te verliezen.IntToStr schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:08:
Wij hadden in het weekend ook de eerste boss van HoF gedaan en dat leek vrij snel onder controle.... tot phase 2 kwam elke keer. Er gingen altijd wel wat mensen plat door een paar combinaties die heel snel achter elkaar komen. Zelf had ik bijv. veel moeite met een force and verve die na afloop onmiddellijk door een attenuation wordt gevolgd. Omdat ik als melee onder het schild bij de boss stond werd ik meteen geraakt door een paar discs. Volgens mij had ik dus al voor afloop van force and verve weg moeten lopen, ondanks de damage. Ook de combinatie MC en dan bijna meteen erachteraan force and verve leverde vaak doden op. Alles los ging dus prima, maar zo snel achter elkaar zorgde vaak voor doden en dan telkens rond de 10% of zo een wipe. Iemand nog tips voor die laatste fase?
http://www.curse.com/addons/wow/fortexorcistConsigliere schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:05:
Iemand die een werkende Dottimer soort van addon weet.. dat ik precies weet wanneer me dots aflopen?
Alles is of zo oud of nog niet geupdate of het werkt niet
Zo heeft onze guild leader ruim 3-4 weken zitten zoeken naar een ranged dps (hunter / mage / warlock / spriest) en geen reactie gehad... ok krijg je als er betere raiding guilds zijn die hetzelfde zoeken..Dennism schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:36:
Aaargh wat een frustratie weer. Onze MT moet ineens zo'n 12 uur per dag werken, en daarnaast ook nog es studeren dus raiden zit er voor em ff niet meer inBetekend weer een tank recruiten daar we 2 tanks hadden met nagenoeg 100% attendance.
Recruiten is trouwens wel ruk geworden zeg, laatste keer dat ik recruite was tijdens FL Progress, nu al sinds maandag lopen spammen, en nog steeds geen reactie van een decent tank.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/7004442380Kaap schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:55:
Enige nadeel aan Whyz zijn Vial of the Sands mount is dat door 1 of andere vage bug je er soms afgegooid wordt als je een nieuwe subzone binnenkomt. Kan ook komen doordat we via CRZ speelden..
There are technical limitations preventing multi-passenger mounts from holding separate characters when crossing a zone boundary. Unfortunately, this isn’t something that we can quickly or easily fix.
Het zou me ontzettend verbazen moesten ze dingen verwijderen die je verzameld hebt tijdens je trial. Uitschakelen, ok, maar niet verwijderen: het zou een serieuze drempel zijn om alsnog MoP te kopen, en ze willen natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen MoP kopen. Plus, het is voor hun extra werk om dingen uit jouw account te gaan verwijderen, gewoon uitschakelen is veel makkelijker.Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:12:
Ik maak nu gebruik van mijn trial periode in MoP. Ikzelf heb Cataclysm als laatste uitbreiding. Stel ik wil nu pet battles gaan doen en koop deze optie bij een vendor.
Wat gebeurd er dan met mijn pets en mijn training bij de vendor als ik terugschakel naar Cataclysm. Ik neem aan dat dan alles verdwijnt. Maar wat als ik over een half jaar ofzo beslis om MoP te kopen? Krijg ik dan weer alles terug?
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
MoP is nu 40% korting, 19,95 dus. Ik zou gewoon upgraden, schelt als je wacht toch weer 15,-.Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:12:
Ik maak nu gebruik van mijn trial periode in MoP. Ikzelf heb Cataclysm als laatste uitbreiding. Stel ik wil nu pet battles gaan doen en koop deze optie bij een vendor.
Ok, laat ik het anders zeggen. Stel ik doe niet upgraden en ga minen tot level 575 ofzo. Word ik daarna teruggeplaatst naar 525. Maar als ik daarna weer upgrade naar de volledige MoP versie krijg ik die levels er wel weer bij tot 575?Kaap schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:23:
[...]
MoP is nu 40% korting, 19,95 dus. Ik zou gewoon upgraden, schelt als je wacht toch weer 15,-.
Maar als je niet upgraded betekent het enkel dat je geen toegang hebt tot Pandaria content. Pet Battles is gewoon all-round content, dus dat verlies je niet.
Nee, want mining op zich is geen onderdeel van MoP content. Je kunt straks niet meer naar die MoP zones en dungeons. Daar zit restrictie op.Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:29:
[...]
Ok, laat ik het anders zeggen. Stel ik doe niet upgraden en ga minen tot level 575 ofzo. Word ik daarna teruggeplaatst naar 525. Maar als ik daarna weer upgrade naar de volledige MoP versie krijg ik die levels er wel weer bij tot 575?
En dan nog, als dat geld zon probleem is en echt de moeite waard is om te wachten, dan is het verder toch ook geen probleem om die 50 skill puntjes er weer bij te halen.Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:29:
[...]
Ik wacht liever eventjes tot de game een stuk goedkoper wordt. Cataclysm had ik toendertijd ook te pakken voor €6,-. Is gewoon even wachten tot iemand hem zo goedkoop aanbied
Bedankt voor de informatie. Waar het dus op neer komt is dat ik alleen de gebieden van pandaria niet meer in kan. En de rest eigenlijk nog gewoon kan doenKaap schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:32:
[...]
Nee, want mining op zich is geen onderdeel van MoP content. Je kunt straks niet meer naar die MoP zones en dungeons. Daar zit restrictie op.
[...]
En dan nog, als dat geld zon probleem is en echt de moeite waard is om te wachten, dan is het verder toch ook geen probleem om die 50 skill puntjes er weer bij te halen.
Volgens mij kan je niet eens verder minen dan 525 (max van cataclysm). Voor 526 - 600 heb je volgens mij MoP echt nodig.Oxigeon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:29:
[...]
Ok, laat ik het anders zeggen. Stel ik doe niet upgraden en ga minen tot level 575 ofzo.
[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 30-11-2012 10:42 ]
Ok dan vind ik dat ook prima haha. Moet sowieso level 80 zijn en ben uiteindelijk pas 75 op dit moment.Zeror schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:39:
[...]
Volgens mij kan je niet eens verder minen dan 525 (max van cataclysm). Voor 526 - 600 heb je volgens mij MoP echt nodig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 230001
in je spellbook onder 'call pet' zit een flyout waar je ze uit kunt halen (of de flyout gebruiken).Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:00:
Vraagje aan de hunters:
Ik ben sinds februari weer begonnen met WoW en speel nu verder met mijn hunter. Op mijn taskbar heb ik 3 pets staan maar nu heb ik net een tijger getemd. Hoe krijg ik die ook op de taskbar zodat ik niet elke keer naar een stable master moet?
Volgens petopia zou ik op lvl 82 5 pets moeten kunnen plaatsen maar ik vind nergens die skill meer terug in mijn spellbook. En de huntertrainer helpt me ook niet verder.
Wie o wie kan me helpen? Alvast dank.
Ergens in deze thread staat dat Blizzard de Warlock quests (neem even aan dat je het hierover hebt) heeft verschoven naar 5.2 (ipv de helft in 5.1 en de helft in 5.2).IntToStr schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:11:
Ik was gisteren op zoek naar de nieuwe legendary quests, maar klopt het dat je eerst de 5.0 quests helemaal afgerond moet hebben? Ik heb al wel de eerste quests voor Operation Shieldwall gedaan.
Helaas moet ik nog 3 sigils of wisdom zien te vinden. Heb nog 4 bosses te gaan in HoF LFR en misschien zondag een normal boss, dus er is een kleine kans dat ik het haal deze week, maar lijkt me sterk.
Want a cookie?!
Yep, je moet eerst de vorige quests afmaken (honored worden en sigils inleveren);.IntToStr schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:11:
Ik was gisteren op zoek naar de nieuwe legendary quests, maar klopt het dat je eerst de 5.0 quests helemaal afgerond moet hebben? Ik heb al wel de eerste quests voor Operation Shieldwall gedaan.
Helaas moet ik nog 3 sigils of wisdom zien te vinden. Heb nog 4 bosses te gaan in HoF LFR en misschien zondag een normal boss, dus er is een kleine kans dat ik het haal deze week, maar lijkt me sterk.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dank uChester schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:56:
[...]
Yep, je moet eerst de vorige quests afmaken (honored worden en sigils inleveren);.
Ah okee.IntToStr schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:01:
[...]
Dank u![]()
Ging over de "normale" legendary quests, niet de warlock.
Want a cookie?!
Als je elke week LFR hebt gedaan heb je wel pech gehad denk ik. Ik sta op 15 en 7 geloof ik. Heb er wel een stuk of 3 a 4 uit normal raids, maar dat is nog ruim meer dan jij. Aan de andere kant heb ik extreem pech met Sha en LFR lootRenquin schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:10:
[...]
Ah okee.
Moet zelf nog 5 Sigils of Power en 9 Sigils of whisdom... Die dingen droppen gewoon niet voor me
Ik heb uberhaupt pech met drops...IntToStr schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:13:
[...]
Als je elke week LFR hebt gedaan heb je wel pech gehad denk ik. Ik sta op 15 en 7 geloof ik. Heb er wel een stuk of 3 a 4 uit normal raids, maar dat is nog ruim meer dan jij. Aan de andere kant heb ik extreem pech met Sha en LFR loot
Want a cookie?!
http://www.wowprogress.com/pve/eu/darkspear#guild_progressOxigeon schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:17:
Op dit moment zit ik op de Darkspear server in een nederlandse fun guild met z'n 800 leden. Daar zijn er eigenlijk constant maar een paar van online (stuk of 3). Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een andere guild op de server waar meer mensen online zijn en die nederlands spreken. Is er ergens een website waar ik alle guilds op een server kan zien?
Ik kan uiteraard google en het forum van WoW afstruinen, maar is iets anders niet mogelijk?
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ik heb zelf destijds Disc gekozen in verband met PvP want healen in instances of raids trekt me niet. Ik weet echter niet of het nu nog zo is dat holy voor groepen beter zou zijn als Disc wat vooral single target is/was.apNia schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:33:
Misschien een beetje een bullshitvraag, maar welke dualspec raden jullie aan voor Priests? Ik wil Shadow icm Holy of Disc. Maar kan tussenbeide geen keuze maken.
[ Voor 15% gewijzigd door temp00 op 02-12-2012 21:45 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Je moet helemaal niets.temp00 schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:27:
Hello folks,
Ik heb dit weekend eindelijk (veels te laat) m'n T1 pvp weap gescored. Beetje jammer alleen dat deze nu een "One-Hand" is geworden en niet meer transmogable is naar m'n "Main Hand" Jagged Crystal Dagger. Ik hoop dat ze daar nog een oplossing voor gaan bieden. Als ik zo de forums langs loop zie ik dat er meer mensen tegenaan lopen.
Het viel mij ook op dat je je (pvp) gear nu kan, of beter gezegd: moet, upgraden met punten, zwaar bout. Mijns inziens alleen maar geintroduceerd om mensen (nog) meer te moeten laten spelen/grinden.
Want a cookie?!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 25% gewijzigd door Teunis op 03-12-2012 08:21 ]
Freaky Maus schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:49:
Waarom moet je daar blij mee zijn? Ik ben juist blij als ik eindelijk alle gear netjes heb en compleet, maar dat komt bijna nooit af omdat er dan alweer nieuwe gear is. En jij begrijpt ook wel wat temp00 zegt: als je je gear niet upgrade sta je niet op gelijke voet meer..
Tsjah, natuurlijk begrijp ik jullie wel.temp00 schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:52:
@Renquin:
Volgend seizoen zal je precies dezelfde hebben. Dus als je je set compleet heb, kan je dus lekker doorgrinden (wil je een beetje competitief spelen). Maar wat betreft lang met dezelfde gear zitten heb je wel een punt. Ik als semi-casual vind het alleen klote. Alsof er al niet genoeg te doen is in het spel (helemaal als je met meerdere alts zit). Maar goed, voor sommige mensen die het geen probleem vinden om wat meer tijd in het spel te steken, kan ik het me voorstellen dat het leuk kan zijn.
Want a cookie?!
[ Voor 4% gewijzigd door Geerrrt op 03-12-2012 10:44 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 03-12-2012 10:54 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq