Zit wat in, alleen.... Op die realm spelen dus mensen die ik al langer ken en waar ik goed mee overweg kan. Zij weten ook wat ik wel en niet kan met m'n chars, een relatief laag gegearde char is dus geen reden om te weigeren (ookal wil hun guildleader me dan nog wel eerst even in groep 2 zetten omdat ie me eerst zelf in actie wil zien). Zij weten hoe mijn instelling qua raiden is en, niet geheel onbelangrijk, ik weet al hoe hun instelling qua raiden is. Dat is ook wat waard, bij een guild die ik heel niet ken is het altijd maar afwachten of dat op elkaar aansluit en ik heb weinig in om te gaan guildhoppen.JBplap schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:56:
[...]
Als je nu al klaagt over low pop aan jouw zijde vd realm, dan zou ik niet naar een realm gaan die gedomineerd wordt door de andere factie.
Dan zou ik lekker naar een Horde overbevolkte realm gaan, daar is het vinden van een raidguild dan ook een stuk makkelijker
Zit zelf nu op Al'akir en dat bevalt goed!
Nagrand gestart (dood op progressiegebied), vervolgens een tijd in wotlk geraid op Auchindoun.
Voor MoP gekeken naar Kazzak en Al'akir en dan leek de laatste me toch wat gezelliger en tot nu toe erg blij met mn keuze!
Heb zelf voor Mop ook eens een char aangemaakt op Kazzak, alleen stond de enorme lag in Orgrimmar me daar al snel tegen. Denk niet dat dat inmiddels minder zal zijn geworden.