Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 273 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:10
Zeror schreef op zondag 30 december 2012 @ 08:05:
[...]

Het ook zijn dat zijn rotation niet klopt en daarom een hoop dps misloopt. Dus zorg dat je een goede rotation hebt. Als je die dan goed weet uit te voeren dan is er eigenlijk niks aan de hand. Als ze dan nog steeds lopen te klagen over je dps, dan zijn het gewoon l00thoeren die alleen aan zichzelf denken. In dat laatste geval gewoon zoveel mogelijk negeren.
Ligt eraan wat voor spec hij heeft, maar op lvl 57 kan er niet zoveel misgaan in een rotation. Zeker niet in de instances die je dan tot je beschikking hebt. Ramparts is veel AoE voor een mage. Sunken Temple net zo.
Als je erg noob bent, dan heb je vreselijk verkeerde gear. Maarja, een clothy heeft niet zoveel keus om extreme fout te gaan, tenzij je op lvl 57 nog in je Robes of Arugal rondloopt. Hitrating kan een issue zijn, maar op dat level maakt het geen groot verschil. Moeilijk te zeggen waar hij dps mist als we verder niets van zijn spec en gear weten.
Maar over 1 ding zijn we het absoluut eens. l00twhores negeren en gewoon lekker de volgende instance weer meerennen. Uiteraard kan hij op Icyveins even checken wat een goede rotatie bij zijn leveling spec is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
SkyStreaker schreef op zondag 30 december 2012 @ 09:01:
Compensatie.... Koop Mists of Pandaria, amper 2 dagen later is er verdorie korting. Ik doe een beroep op Blizzard of ik gecompenseerd kan worden (ze hebben nu nog steeds die korting!), maar nee hoor. Vindt ik een beetje vuillakkerij. Een maand vrij spelen of een battlepet vanuit de store had ik ook prima gevonden, maar nope, nada, njente. Ik vind dat een beetje jammer hoor.
Ik begrijp je gevoel hierbij, maar.......... ten tijde dat jij het aanschafte was die aanbieding er niet. Wat ze hadden kunnen doen is je aan te raden om 2 dagen later te kopen, maar dan zijn ze dief van hun eigen portomonnee. Dat doet een winkelier in de stad ook niet. Die zegt niet: "kom over een week maar terug, dan is ie goedkoper". En hij regelt ook niet alvast de korting als je niet kan wachten met kopen.
Ook als je een appje in een appstore hebt gekocht die een paar dagen later of goedkoper of zelfs ineens een week gratis is, dan wordt je niet gecompenseerd.
Commercie is er niet voor de liefdadigheid (behalve incidentele acties). Die zijn er om geld te verdienen. Jouw geld, mijn geld, een ieders geld is goed.

Ik vind het niet gek dat je niet gecompenseerd wordt en als ik er nuchter over nadenk, dan is het niet meer dan logisch. Je hebt je aanschaf namelijk vóór de aanbieding kwam al gedaan. Je hebt gekregen waarvoor je betaald hebt, dus beide partijen zijn hun verplichtingen nagekomen en niemand is benadeeld. Done deal, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:21

SkyStreaker

Move on up!

Poops_McGhee schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:46:
[...]

Ik begrijp je gevoel hierbij, maar.......... ten tijde dat jij het aanschafte was die aanbieding er niet. Wat ze hadden kunnen doen is je aan te raden om 2 dagen later te kopen, maar dan zijn ze dief van hun eigen portomonnee. Dat doet een winkelier in de stad ook niet. Die zegt niet: "kom over een week maar terug, dan is ie goedkoper". En hij regelt ook niet alvast de korting als je niet kan wachten met kopen.
Ook als je een appje in een appstore hebt gekocht die een paar dagen later of goedkoper of zelfs ineens een week gratis is, dan wordt je niet gecompenseerd.
Commercie is er niet voor de liefdadigheid (behalve incidentele acties). Die zijn er om geld te verdienen. Jouw geld, mijn geld, een ieders geld is goed.

Ik vind het niet gek dat je niet gecompenseerd wordt en als ik er nuchter over nadenk, dan is het niet meer dan logisch. Je hebt je aanschaf namelijk vóór de aanbieding kwam al gedaan. Je hebt gekregen waarvoor je betaald hebt, dus beide partijen zijn hun verplichtingen nagekomen en niemand is benadeeld. Done deal, imo.
Het is echter wel een onderdeel van goede klantenbinding om een dergelijke actie door te laten gaan. Ooit jaren geleden bij de Dixons (eind jaren 90) was er een totaalpakket van een geluidskaart+cd-rom speler voor 300 gulden. 3 dagen later stond'ie in de aanbieding voor 200. Was er met mijn bon heen gegaan, uitgelegd dat ik dat best scheef vond en heb ik mij toch mooi 100 gulden terug gekregen :). Laat echter duidelijk zijn dat ik snap wat je bedoeld en me er ook in kan vinden (heb mij er ook bij neergelegd), het is - laten we wel zijn - als ik al zo'n beetje sinds dag 1 ong. WoW speel een kleine service die d'r best vanaf kan, zeker voor zo'n klein bedrag.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
SkyStreaker schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:59:
[...]

Laat echter duidelijk zijn dat ik snap wat je bedoeld en me er ook in kan vinden (heb mij er ook bij neergelegd), het is - laten we wel zijn - als ik al zo'n beetje sinds dag 1 ong. WoW speel een kleine service die d'r best vanaf kan, zeker voor zo'n klein bedrag.
Ben ik met je eens. Ze zouden longterm klanten soms wel beter mogen behandelen. Echter, het is niet Blizzard, maar Activision die nog steeds de scepter zwaait. Bij Activision ligt het accent van hun focus niet op reeds bestaande klanten, maar meer op potentiele klanten. En of je nu al 7 jaar speelt of 7 dagen, Activision behandelt je gelijk. Wil je echter nog klant worden, dan krijg je wel wat extra's.

Ze hebben wel een keer klanten "gecompenseerd" die gebruik maakten van de abo voor het Mobile Armory Chat dingetje. Nadat het gratis werd hebben bestaande abonnees een Líl'XT pet gekregen.
Is natuurlijk heel makkelijk om digitale content te "schenken" waar je sowieso al geen voorraad voor hoeft aan te maken en op te slaan, maar goed. Het gaat om het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 07:59
Poops_McGhee schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:03:
[...]

Ligt eraan wat voor spec hij heeft, maar op lvl 57 kan er niet zoveel misgaan in een rotation. Zeker niet in de instances die je dan tot je beschikking hebt. Ramparts is veel AoE voor een mage. Sunken Temple net zo.
Als je erg noob bent, dan heb je vreselijk verkeerde gear. Maarja, een clothy heeft niet zoveel keus om extreme fout te gaan, tenzij je op lvl 57 nog in je Robes of Arugal rondloopt. Hitrating kan een issue zijn, maar op dat level maakt het geen groot verschil. Moeilijk te zeggen waar hij dps mist als we verder niets van zijn spec en gear weten.
Maar over 1 ding zijn we het absoluut eens. l00twhores negeren en gewoon lekker de volgende instance weer meerennen. Uiteraard kan hij op Icyveins even checken wat een goede rotatie bij zijn leveling spec is.
Dat van die hitrating is inderdaad aanwezig. Omdat je tegenwoordig door de content heen vliegt en lvl'd als een malle zit je zo in een dugeon waar je maar net het benodigde lvl voor hebt. En dan is het vaak lastig om een hit te krijgen. Zo ben ik zelf met een warlock bezig (58 atm) en dat laatste stuk zit je allemaal in verschillende versies van BRD en BRS, maar man als je net een overstap maakt als die nieuwe dungeon er is.. Ik had zoveel mogelijk hit als ik kon vinden (dungeongear, geen heirlooms) maar als je dan als lvl 50 een baas van 56 en mobs van 54 tegen je hebt is het verdomd lastig. Zo moest ik soms 3-4 een spell casten voordat deze DoT daadwerkelijk een hit had. 8)7

Maargoed, als caster in classic dungeons moet je toch hard werken om de OP classes bij te kunnen houden. Mobs zijn zo snel dood, tanks hebben belachelijk hoge AoE-dmg. Monks ook, hunters iets minder. Met mijn warlocks was het tot lvl 42 echt aankloten, want pas op lvl 42 krijg je Chaos Bolt waar je dus in destro spec pas iets aan hebt.
Mijn dps ligt nu op zo'n 500 overall ongeveer, op bossfights van 600-750. Maar dit is echt wel het meeste dat ik eruit krijg.

@ MysterX: als jij gekickt bent ligt het gewoon aan de groep die je had, waarschijnlijk van die gogo-figuren die gisteren al lvl 90 hadden willen zijn. Niet snappend dat WoW ook anders gespeeld kan worden. Want dps is niet meer nodig in classic dungeons, de tank alleen al heeft zoveel dps dat dit gelijk staat aan een complete groep van 'vroeger'. Oftewel: fuck it, next group.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:14
Zeror schreef op zondag 30 december 2012 @ 09:13:
[...]

Als je via internet gekocht hebt, kan je een beroep doen op de wet van Koop op Afstand. Daar heeft Blizzard ook gewoon mee te maken. Of de zaak op tijd rond hebt voordat de actie voorbij, durf ik niet te zeggen, dus ik zou gewoon eieren voor je geld kiezen en er niks meer aan doen.
Voor zover ik weet valt alleen software niet onder de wet koop op afstand helaas. Je bent hier dus voor zover ik weet afhankelijk van coulance van de verkoper, iets wat bij een grote partij als blizzard vaak niet gegeven mag worden door een standaard rep, deze hebben gewoon een standaard leidraad waar ze niet van af mogen wijken.

Wat je nog zou kunnen doen is je vraag escaleren naar de hogere service afdeling, hier zitten vaak mensen die wat meer mogen qua dit soort zaken. Of dat in dit specifieke geval iets gaan opleveren weer ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300420

Blizz maakt trouwens ook weleens foutjes werd met low level gear in een hc gedropt(hour of twillight)
met een gearscore van 312 en(was in cataclysm)en dan is het logisch dat ze jammeren,dus zou ook kunnen dat je in een out of your league dungeon zat,maar met jouw level zou het toch niet uit moeten maken,tja zeikerds blijf je erbij hebben,ik zou zeggen wat Zeror zei gewoon negeren en gewoon verder gaan met dungeons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
Vandaag weer begonnen met WoW! M'n mage atm aan het levelen, ben nu halverwege 85 bezig in Jade Forest. Wilde ook nog een random dungeon doen, maar half uur wachttijd als DPS vond ik iets te veel.. Als ze dat probleem nou eens op konden lossen :o

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Spoek schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:55:
Vandaag weer begonnen met WoW! M'n mage atm aan het levelen, ben nu halverwege 85 bezig in Jade Forest. Wilde ook nog een random dungeon doen, maar half uur wachttijd als DPS vond ik iets te veel.. Als ze dat probleem nou eens op konden lossen :o
Gewoon queueuen en ondertussen questen terwijl je wacht :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Renquin schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:15:
[...]

Gewoon queueuen en ondertussen questen terwijl je wacht :)
Dat is mijn strategie ook of beetje minen of iets dergelijks :) Ik las dat frost mages eindelijk weer een beetje meedoen qua dps in PvE! Dat is een tijd geleden dat ik frost speelde in PvE haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:56
Frost was vroeger de verplichte spec om Molten BCore te raiden, quasi alle mobs in die raid waren fire immune.

Op level 90 kan je natuurlijk aan scenario's beginnen met je mage en daarvoor zijn de queues aanzienlijk korter tot bijna instant, ongeacht je class/spec. Uiteraard is dit geen vervanging voor dungeons, maar je kan er met wat geluk je char mee gearen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Zoooo nummer 5 op 90 :D en eindelijk nu een monk op max level :p Ben nu lekker heroicjes aan het healen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Vanmiddag de STV fishing wedstrijd gewonnen en na 600 (!) casts de dark herring gevonden.

Salty stringr groet u ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:54
Zo, Shieldwall en Black Prince reps zitten erop. Shieldwall in 4 dagen tijd van revered naar exalted. Gaat echt nergens over met die rep commendation. Gelukkig kwam het ook precies mooi uit met de rep voor black prince :)

Nu nog de komende 3 weken vp cap zien te gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 13:06
Iemand anders nog problemen dat achievements niet lijken te worden toegekend? Ik had gisteren een pet battle waarin ik een pet naar lvl 10 bracht, maar ik kreeg de achievement niet, ook het totaal aantal gewonnen pet battles liep niet op...

Wellicht een probleem naar aanleiding van de server issues gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Kapoen schreef op zondag 30 december 2012 @ 23:05:
Frost was vroeger de verplichte spec om Molten BCore te raiden, quasi alle mobs in die raid waren fire immune.

Op level 90 kan je natuurlijk aan scenario's beginnen met je mage en daarvoor zijn de queues aanzienlijk korter tot bijna instant, ongeacht je class/spec. Uiteraard is dit geen vervanging voor dungeons, maar je kan er met wat geluk je char mee gearen.
Het is geen vervanging, maar best leuk om te doen. En laatst dropte er toch een 476 cloak uit het zakje, regelrecht in de tassen van mijn shaman. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
hmr schreef op maandag 31 december 2012 @ 02:05:
Zoooo nummer 5 op 90 :D en eindelijk nu een monk op max level :p Ben nu lekker heroicjes aan het healen
Nice nice! Heal je met je monk of met een andere class? Ik zit zelf nog te twijfelen waarmee ik wil gaan healen, met paladin of shaman..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
mrsar schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:47:
schijnbaar vonden ze dat het te langzaam ging (omdat je te weinig dps doet voor hun) lekker negeren en doorgaan met een nieuwe instance
Ach, dat heb ik ook wel gehad, zelfs op lvl 85+ met mn shaman, die was zwaar undergeared pandaria ingegaan, had nog items aan van ilvl ~300, dan ga ik lekker cynisch doen als ze een grote bek opzetten dat ik mn "straigthen your act" meldingen krijg van ze. En als ze je er dan uitgooien idd lekker een nieuwe groep opzoeken. Ik heb zoveel characters dat ik vast niet de optimale rotaties heb, boeit mij dat, ik heb lol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 07:59
Spoek schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:06:
[...]

Nice nice! Heal je met je monk of met een andere class? Ik zit zelf nog te twijfelen waarmee ik wil gaan healen, met paladin of shaman..
Ik zou paladin nemen, maar dat is persoonlijk uiteraard. Vind zelf shaman namelijk weinig meer aan op dit moment.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Freaky Maus schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:19:
[...]

Ik zou paladin nemen, maar dat is persoonlijk uiteraard. Vind zelf shaman namelijk weinig meer aan op dit moment.
Oke! Ja het blijft altijd een persoonlijke kwestie. Paladin is een goede keuze omdat ik dan ook prot als offspec kan nemen, gezien het feit dat ik al twee dps classes heb is dat wel een pluspunt. Als ik een shaman neem zou ik dus nog een dps offspec hebben. Paladin is wel lastiger qua healing wordt gesuggereerd op verschillende fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Gelukkig Nieuwjaar! Dat 2013 ook voor ons (en WoW) weer een mooi jaar mag brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
Gelukkig Nieuwjaar allemaal hier!

Ik heb maar eens besloten dat ik definitief op zoek ga naar een andere guild..
Nadat de GM enige tijd offline was, werd deze positie overgenomen door een andere guildie.
In eerste instantie leek er een goede wind door de guild heen te gaan door het verwijderen van de vele niet-actieve spelers ed.
Jammer genoeg heeft ie nu alle lvl 85 chars in de guild tot sergeants en hoger benoemt.
Ik had goede hoop maar dit wordt toch duidelijk echt niets.. Iemand tips voor een guild op silvermoon?

[ Voor 5% gewijzigd door maikel_rox op 01-01-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

EelcoB schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:47:
Iemand anders nog problemen dat achievements niet lijken te worden toegekend? Ik had gisteren een pet battle waarin ik een pet naar lvl 10 bracht, maar ik kreeg de achievement niet, ook het totaal aantal gewonnen pet battles liep niet op...

Wellicht een probleem naar aanleiding van de server issues gisteren?
Heb ik ook met pet battles. Het wordt wel op de server geregistreerd trouwens, alleen niet in de tracker enzo goed weergegeven.

En iedereen uiteraard de beste wensen voor het nieuwe jaar.

En ik krijg maar geen rare qaulity Silent Hedgehog gevonden in Dread Wastes. Heb al een pet of 15 naar lvl25 gebracht daar tijdens het zoeken.

En Nalash Verdantis kan al helemaal de riedel krijgen wat mij betreft. Twintig+ kills en nog steeds geen Aqua Strider drop...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39
Ik vraag me af of er nou mensen volledig vrijwillig oud&nieuw ingame doorgebracht hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42
Kaap schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:59:
Ik vraag me af of er nou mensen volledig vrijwillig oud&nieuw ingame doorgebracht hebben. :/
Kennis van me heeft dat dus gedaan. Op de bank met zn vrouw was niet spannend genoeg :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Neelon schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:14:
[...]

Heb ik ook met pet battles. Het wordt wel op de server geregistreerd trouwens, alleen niet in de tracker enzo goed weergegeven.

En iedereen uiteraard de beste wensen voor het nieuwe jaar.

En ik krijg maar geen rare qaulity Silent Hedgehog gevonden in Dread Wastes. Heb al een pet of 15 naar lvl25 gebracht daar tijdens het zoeken.

En Nalash Verdantis kan al helemaal de riedel krijgen wat mij betreft. Twintig+ kills en nog steeds geen Aqua Strider drop...
Das mooi, dus ze zullen uiteindelijk wel toegekend worden mag ik hopen. Ben nog niet zo heel lang bezig met de pet battles, is een mooi tijdverdrijf als ik net niet genoeg tijd heb om bv een instance oid in te duiken.

Ik heb al een paar rare pets gemist doordat mn pets net teveel dmg deden op de laatste aanval :( Ze zitten dan net op een punt dat ze teveel hp hebben om gevangen te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeror schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:20:
[...]

Kennis van me heeft dat dus gedaan. Op de bank met zn vrouw was niet spannend genoeg :+
En vandaag vrijgezel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Neuh, waarschijnlijk niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:56
EelcoB schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:52:
[...]
Ik heb al een paar rare pets gemist doordat mn pets net teveel dmg deden op de laatste aanval :( Ze zitten dan net op een punt dat ze teveel hp hebben om gevangen te worden
Daarvoor zou je de 'Terrible Turnip' pet kunnen gebruiken, die heeft een aanval waardoor de tegenstander naar 1 HP gebracht wordt, maar nooit afmaakt.

Deze pet is redelijk courant op het AH, of je kan 'm zelf 'kweken' op je farm met wat geluk.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 01-01-2013 19:55 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Kapoen schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:55:
[...]

Daarvoor zou je de 'Terrible Turnip' pet kunnen gebruiken, die heeft een aanval waardoor de tegenstander naar 1 HP gebracht wordt, maar nooit afmaakt.

Deze pet is redelijk courant op het AH, of je kan 'm zelf 'kweken' op je farm met wat geluk.
Die heb ik idd al, maar zit nog op lvl 1 denk ik, dan zal ik die ns moeten lvl'en en onderdeel laten uitmaken van mn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-03 16:07

Rordarok

De enige echte

WoW...diepe zucht. Die goeie ouwe tijd.

Positieve veranderen/negatieve veranderingen t.o.v. WoTLK en langer geleden? Het jeukt toch altijd nog om te gaan spelen..

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 15:55
Zo, daar zijn we weer. Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Hopelijk gaat onze progress nu wat sneller en zijn de lootgoden ons wat gunstiger!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ortzamoa schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:34:
WoW...diepe zucht. Die goeie ouwe tijd.

Positieve veranderen/negatieve veranderingen t.o.v. WoTLK en langer geleden? Het jeukt toch altijd nog om te gaan spelen..
Ik ben een paar weken geleden herbegonnen en ben vrij hooked terug :p

Moet wel zeggen dat ik samen met een groep irl kameraden een guild begonnen ben vanaf scratch en dat helpt natuurlijk veel. Er zijn plannen om er een biker guild van te maken. Met z'n allen de hele dag door in orgrimmar op de chopper, woopwoop.

Gisteren de achievement points op 10k kunnen brengen ook. Leuke paar dagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Spoek schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:06:
[...]

Heal met mijn monk in de Heroics, mijn paladin heeft Ret MS en holy ofspec :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:20:
[...]
Moet wel zeggen dat ik samen met een groep irl kameraden een guild begonnen ben vanaf scratch en dat helpt natuurlijk veel.
Hier zijn er plannen om een guild te beginnen op een ander realm (na realm transfer), met een paar andere spelers van mijn realm. Nu vraag ik me af, welk realm zou je als alliance het beste naar toe kunnen gaan?
Hierbij willen we graag een PvE realm, waar nog een redelijke pool aan mensen zitten waaruit we kunnen recruiten voor semi-hardcore progressie.

De reden dat we vertrekken is dat we op het moment alleen maar scrubs in de guild krijgen, waardoor progressie 0,0 is en we graag heroic fights willen doen. En helaas hebben we een theedrinker GM die iedereen tevreden wil houden, en we dus alleen maar met de slechte spelers moeten raiden... (De spelers waar we wel wat aan hebben vertrekken dus hierdoor ook).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-05 15:08
Heb al een tijdje meer zin in alts spelen dan het doorlevelen van mijn main. (Die is nu level 87). Intussen heb ik een monk op 63, maar ben ik weer verder gegaan mijn rogue te levelen, inclusief alchemy en herbalism op de rogue.

De rogue is nu level 83 en questen gaat prima, maar instances doe ik nog niet heel veel DPS.

Rogue speelt an sich ook wel lekker weg. De rogue is voor mij nu vooral een util char, ga er niet mee raiden en ik weet niet of ik instances ga doen. Maar pick lock is wel handig voor al die kistjes die ik nog moet openen.

(Armory van rogue)

Welke poisons kun je het beste gebruiken tijdens levelen? (Ik gebruik leeching en deadly poison)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ValHallen schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:46:
[...]
Nu vraag ik me af, welk realm zou je als alliance het beste naar toe kunnen gaan?
Hierbij willen we graag een PvE realm, waar nog een redelijke pool aan mensen zitten waaruit we kunnen recruiten voor semi-hardcore progressie.
Silvermoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

ValHallen schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:46:
[...]

De reden dat we vertrekken is dat we op het moment alleen maar scrubs in de guild krijgen, waardoor progressie 0,0 is en we graag heroic fights willen doen. En helaas hebben we een theedrinker GM die iedereen tevreden wil houden, en we dus alleen maar met de slechte spelers moeten raiden... (De spelers waar we wel wat aan hebben vertrekken dus hierdoor ook).
OOooooooh, incoming theedrinkende horde! Speeltie toevallig ook Mistweaver Monk? Dan ka het namelijk kloppen :P

Oh, en Kaap heeft gelijk. Silvermoon is PvE realm voor alliance. Met een 96:4 ratio ofzo.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Vergeten jullie niet dat in 2013 dit topic zijn 10 jarige jubileum viert :)

Volgens mij in februari ofzo

Edit: linkje gevonden, 25-02-2003!!
Het Grote World of Warcraft Topic

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 02-01-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
Anoniem: 93248 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:38:

Danger: Malware Ahead!
Google Chrome has blocked access to this page on gathering.tweakers.net.
Content from members.lycos.nl, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your Mac with malware.
Malware is malicious software that causes things like identity theft, financial loss, and permanent file deletion. Learn more

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

mrsar

waar een sar is,is een wodka

GeertJam schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:51:
[...]

Danger: Malware Ahead!
Google Chrome has blocked access to this page on gathering.tweakers.net.
Content from members.lycos.nl, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your Mac with malware.
Malware is malicious software that causes things like identity theft, financial loss, and permanent file deletion. Learn more
is iemand zijn plaatje/avatar. niets aan te doen dan diegene er op te wijzen en het plaatje op tweakers storage te zetten oid

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Tijdens cataclysm zijn wij van een 25 mans guild die strijdt om server firsts verworden tot een guild die op 10/16 normal(10) vast zit door gebrek aan spelers.

De guild is altijd gericht geweest op mensen die door prive/werk niet hardcore konden raiden maar wel serieus progressie wilden. Wij hebben altijd alle tiers op normal kunnen doen als het current was en de meeste bosses ook op heroic (en soms allemaal heroic). Dan doet dit natuurlijk pijn. Het grootste probleem was dat The Venture Co dood is en er meer mensen door prive omstandigheden stopten, dan dast we binnen konden halen. We hebben daarom officieel drie raid avonden van 20:30 tot 24:00 en hoewel je verwacht wordt actief te raiden is 50% aanwezigheid vaak al voldoende en kan het zijn dat sommigen door bijvoorbeeld werk opeens een maand niet kunnen raiden.

Na 3 dagen op ragnaros hebben we al meer recruits dan we in 2 jaar op TVC aan applies zagen. We gaan rustig groeien. Eerst weer 10 mans opstarten en dan via 2x 10 naar 25 mans doorgroeien. Er zijn gelukkig blijkbaar veel spelers op Ragnaros die graag willen raiden en die dezelfde tijdsbeperkingen hebben als wij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Blistimo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:21:
[...]

OOooooooh, incoming theedrinkende horde! Speeltie toevallig ook Mistweaver Monk? Dan ka het namelijk kloppen :P
Alliance, en rogue, dus denk dat je een ander bedoelt.
Als het goed is lurkt die ander waar ik de guild mee ga starten ook mee in dit topic *O*.
Morgenavond gaan we even overleggen waar we heen gaan, hoe de guild gaat heten enz...

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

ValHallen schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:02:
[...]

Alliance, en rogue, dus denk dat je een ander bedoelt.
Als het goed is lurkt die ander waar ik de guild mee ga starten ook mee in dit topic *O*.
Morgenavond gaan we even overleggen waar we heen gaan, hoe de guild gaat heten enz...
Denk dat de mistweaver grap meer zat in het feit dat ze mana 'thee' drinken :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Sabrac schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:12:
[...]

Denk dat de mistweaver grap meer zat in het feit dat ze mana 'thee' drinken :)
Bingo :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-05 10:40
Ik zit er aan te denken om in het nieuwe jaar eens te gaan proberen te gaan tanken in heroics met mijn Blood DK. Ik gebruik de DK nu alleen om rep te grinden want dat gaat oh zo makkelijk met dat poppetje.
Vanavond even reforgen en wat dingen enchanten en dan maar in de queue. Eens kijken of ik er iets van bak.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 93248 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:38:

Ja leuk. Moet ik ff onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Allereerst nog de beste wensen !

Bedoeling was om shaman op lvl 90 te krijgen in de week + 2 dagen van vakantie.
Maar ik was druk met andere dingen.

Shaman lvl 86 (was 65 de vakantie) nu en monk op lvl 70 (was 50 de vakantie)

Weekend zal de shaman dichter bij de 90 zijn misschien wel er over eb dan is mijn 4de 90ér een feit, de shaman kom dan wel vanaf lvl 1. Had de 4de al kunnen hebben als ik mijn DK of Mage (beide 85) had gepakt. De monk zal zeer snel de 80 aantikken, heb bijna alle quests voor de exp buffs open (alleen de eerste gebruikt om de daily te activeren). Dit zal goed gebruikt worden bij het lvl'en van 85 tot 90 want dat is toch wel erg lang en met maar 2 dungeons tot aan lvl 87 ook erg saai.

Onder tussen ook een lvl 13 P.Warrior die ik samen lvl met mijn gf alleen deze zal erg langzaam gaan.

--edit--

Ook nog met pet battles bezig geweest, ik lekker vliegen door felwood zie ik daar een leuke pet lopen.
Minfernal !!!

Poor quality maar ja, gewoon capturen doe ik met alle pets die ik nog niet heb.
Shit trap mis en een misclick op een dot, Minfernal dood :(

Niets aan het handje gewoon de volgende zoeken, NERGENS te bekennen. !!
Die pet is Zo Rare, dat ik mijn druid pak om ffkes snel van moonglade naar felwood te vliegen.

Wist niet dat het een super rare pet was pas toen ik na zocht op het web sloeg ik met mijn handpalm op mijn gezicht.

[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 02-01-2013 15:56 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gunship solo (de eerste 2 bazen in ICC zijn simpel):

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Boomkin Solo: ICC 10 man (Gunship Battle)

Toch nog op bepaalde dingen letten anders gaat jouw schip sneller neer dan de ander :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:49:
Allereerst nog de beste wensen !

Bedoeling was om shaman op lvl 90 te krijgen in de week + 2 dagen van vakantie.
Maar ik was druk met andere dingen.

Shaman lvl 86 (was 65 de vakantie) nu en monk op lvl 70 (was 50 de vakantie)

Weekend zal de shaman dichter bij de 90 zijn misschien wel er over eb dan is mijn 4de 90ér een feit, de shaman kom dan wel vanaf lvl 1. Had de 4de al kunnen hebben als ik mijn DK of Mage (beide 85) had gepakt. De monk zal zeer snel de 80 aantikken, heb bijna alle quests voor de exp buffs open (alleen de eerste gebruikt om de daily te activeren). Dit zal goed gebruikt worden bij het lvl'en van 85 tot 90 want dat is toch wel erg lang en met maar 2 dungeons tot aan lvl 87 ook erg saai.

Onder tussen ook een lvl 13 P.Warrior die ik samen lvl met mijn gf alleen deze zal erg langzaam gaan.

--edit--

Ook nog met pet battles bezig geweest, ik lekker vliegen door felwood zie ik daar een leuke pet lopen.
Minfernal !!!

Die pet is Zo Rare, dat ik mijn druid pak om ffkes snel van moonglade naar felwood te vliegen.

Wist niet dat het een super rare pet was pas toen ik na zocht op het web sloeg ik met mijn handpalm op mijn gezicht.
toon volledige bericht
Kijk je uit dat de buff na level 85 nog maar een 20% increase geeft ipv de 50%

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[..]

Minfernal !!!

Gezien het feit dat die pet spawns door gemiddeld 4 man per server tegelijk worden gecamped mag je nog wel een tijdje doorgaan met op je hoofd rammen. Ik ben zelf ook een behoorlijke completionist, en aangezien ik al een enorme berg pets had voordat er überhaupt over Pet Battles werd gesproken kon ik het natuurlijk niet laten zo hard mogelijk door te sparen in MoP. En als je dan een paar pets af bent van Zookeeper ga je ook campen voor rare spawns.

Baby Apes... dagen regent het in STV, maar niet op Jaguero Isle. Grrrr. Plagued Hatchlings in Northrend, spawnen alleen na een server restart. Op woensdag. Als ik werk. En het zijn er maar een paar die spawnen. Maar dat is allemaal niks vergeleken met de Minfernal spawn rate. Als je wowhead erop nakijkt zie je hele complottheorieën over de spawn conditions van dat kreng. De beste tip die ik eruit kan oplichten mocht je hem toch willen: ga NIET een dag lang rondhangen in Felwood bij de spanwplekken. Daar word je gestoord van, al was het alleen maar vanwege het feit dat er af en toe een Tainted Rat spawnt in de buurt van waar de Minfernal moet spawnen. Wat ik heb gedaan is een wat lower level character op mijn main server geparkeerd, en nog een ander char op mijn oude server. Log deze af en toe eens in. Niet ieder uur, maar gewoon af en toe. Met meerdere servers heb je een wat grotere kans vanwege de verschillende Xrealm zone generaties, en met het af en toe inloggen voorkom je opname in het gesticht.

Ik ving de mijne zomaar tussendoor, op mijn lvl 70-ish hunter op een PvP server, waar gemiddeld 3 tot 4 alliance rondvliegen. Ik had mazzel, want de mijne was meteen groen. Oh, en het kan helpen als je een pet gebruikt die niet teveel damage doet. Want een dode Minfernal is echt dramatisch :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee

Minfernal !!!

Het leed dat Minfernal heet.....

Op zich is die pet niet eens zo heel rare, maar je hebt in dat gebied enorm te maken met CRZ. Als je met de taxi over het gebied vliegt, dan stikt het van de Minfernals en geen andere speler te zien. Eenmaal gelandt, wat erg dichtbij is, ren je erheen en alle Minfernals zijn verdwenen en er is geen sterveling te zien. Je bent in een CRZ belandt waar de spawns van Minfernals niet of nauwelijks voorkomen. Die spawnen op de normale realms. Wat je kan doen is in de buurt van Krasus, de questmob die even aan de rand van het gebied geparkeerd staat, campen en de wildpets die daar spawnen killen, totdat er een Minfernal spawned. Dat stukje zit namelijk nét buiten de CRZ. Ik heb daar, en alleen daar, 3 Minfernals gevonden waarvan 1 een Rare was.
Note: heeft wel een paar dagen geduurd voordat ik het kreng te pakken had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Over de ellende die minfernal heet, Sloop de Infernals dan heb je kans dat er uit de brokstukken een minfernal komt kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Sprankie schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:52:
Over de ellende die minfernal heet, Sloop de Infernals dan heb je kans dat er uit de brokstukken een minfernal komt kruipen.
Nee, dat fabeltje is allang ontkracht. Het zijn battlepets die in het wild spawnen en niet uit een mob/questmob vandaan komen. Je kunt wel critters in het gebied killen, maar je zult dan merken dat er heel heel weinig weer terugkomen. Sowieso het aantal battlepets dat daar spawned is uiterst minimaal. Buiten de xrealm zone spawned alles veel sneller.
Scourged Whelplings hebben hetzelfde probleem. Alles binnen de xrealm zone zie je alleen na een server restart, als je char zich al in de zone bevindt.

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 02-01-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zoo na een avond whipen op Shek'zeer kwamen bij de laatste try toch tot 20%... gister moest hij down en na 2 try's idd keurig HoF gecleared! Daarna de eerste baas van ToES na twee tries neer.. Best faceroll... volgende week maar eens op Elite mode proberen want dit was niet heel erg spannend...

*O*

[ Voor 113% gewijzigd door hmr op 03-01-2013 09:14 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 16:48

DinX

Motormuis

Erg goede dag vandaag in de LFRs qua drops.

Heb er op 1 dag shoulders, chest, wrist en feet bij :D
Daarbij ook nog eens een dubbel trinket + feet gehad. 6 drops dus in 5 LFRs 8)7
Dat brengt m'n item level in 1 dag tijd van 471 naar 474 :)

Op m'n priest maar 2 drops gehad. Ben nu wel helemaal over op disc nu en heb de smaak van atonement healing te pakken. De laatste LFR top healer met 18,5% waarvan 45% atonement. Lekker.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister een zeer interesante raid gehad.

Met koorts, terwijl ik ibuprofen had ingenomen om de koorts tegen te gaan, raid leaden met tenminste 3 nieuwe mensen die alle tactics dus nog moesten weten..

Stone guards - 1 shot, met 3 mensen levend :)

Feng - 2 shot, 1e keer ging fout omdat de offtank blijkbaar de grote knop niet kon indrukken door DBM.

Garajal - 1 shot, alhoewel de 3 nieuwe mensen allemaal fouten maakte met de totem rotatie en / of uit de spirit realm gaan (totems killen zonder healer, terwijl er expliciet gezegd was dat je de totems pas killed als alle 3 mensen er omheen staan) of de spirit realm in duiken als het je beurt nog niet was, om vervolgens niet op tijd de spirit realm te verlaten.

Spirit King - Alles netjes uitgelegd, tijdens het gevecht ook nog instructies lopen roepen, zodat de nieuwe mensen alles konden ontwijken,

1e annihilate... 2 mensen neer... (waaronder 1 die het gevecht al 7x gedaan heeft).
2e Annihilate... nog iemand neer (ondertussen was degene die het gevecht vaker gedaan had gerevived).
Goed, met 8 man door... flanking order.... en wederom valt iemand om (meneer 7x die net gerevived is).
Met 7 man uiteindelijk tot de 4e boss gekomen, iets van 15-20 % hp over... enrage.

Poging #2, annihilate nogmaals uitgelegd en wederom hetzelfde verhaal, dezelfde 3 gingen dood.

Poging #3, iedereen overleeft annihilate, en de spirit kings zijn neer.

En toen nog maar een paar pogingen gedaan op elegon... maar dat was zo dramatisch dat ik er maar niet over heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:37:
[...]

Ik ving de mijne zomaar tussendoor, op mijn lvl 70-ish hunter op een PvP server, waar gemiddeld 3 tot 4 alliance rondvliegen. Ik had mazzel, want de mijne was meteen groen. Oh, en het kan helpen als je een pet gebruikt die niet teveel damage doet. Want een dode Minfernal is echt dramatisch :P
Ja, wrijf het er nog maar eens in >.>

Ik zie niemand campen op onze server, guildy gaat eens kijken en heeft een common minfernal gevonden >.>
Was helemaal niet zo in pets, maar nu wil ik die minfernal :)
hmr schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:23:
[...]

Kijk je uit dat de buff na level 85 nog maar een 20% increase geeft ipv de 50%
Wist ik niet, dat valt vies tegen :/

Maar dan nog, op mijn Shaman was lvl 70 tot 80 snel en 80 tot 85 ging ook redelijk snel.
20% meer exp voor 2 uur per dag + rested zal van 85 na 90 best snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 08:23
Poops_McGhee schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:25:
[...]
Nee, dat fabeltje is allang ontkracht. Het zijn battlepets die in het wild spawnen en niet uit een mob/questmob vandaan komen. Je kunt wel critters in het gebied killen, maar je zult dan merken dat er heel heel weinig weer terugkomen. Sowieso het aantal battlepets dat daar spawned is uiterst minimaal. Buiten de xrealm zone spawned alles veel sneller.
Scourged Whelplings hebben hetzelfde probleem. Alles binnen de xrealm zone zie je alleen na een server restart, als je char zich al in de zone bevindt.
Ehh das ook niet waar, een voorbeeld van waar een normale mob wel effect heeft op battlepet zijn de Infested Bear Cubs
Waar een moeder + welp idee is, en ik kan je verzekeren dat dit toch ech het geval is, heb zoals in de comments met markers binnen 4u een rare gevangen, en zag netjes binnen 5 min weer spawn bij de gemarkeerde mobs.
En ook het killen van critters help vaak om spawns van nieuwe critters te krijgen (en envetueel battle pets)

Maar inderdaad Minferal + Scourged Whelpling zijn een kriem om te verkrijgen, ben blij dat die al heb (ook dankzij 2de account welke ik op die plek lied rond hangen)
Nog 5 pets tot 25 dan heb singing cricket, vanavond horde versie van agent squire.
wel moet ik toegeven dat de panda-trainers echt makkelijk zijn, binnen een 1 u heb weer 2/3 pets op 25 :)
het is nu onderhand sport om in de top 50 van warcraftpets.com te blijven.

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 03-01-2013 10:40 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 22:10
Begin van Pandaria met mijn Shaman geraid in een wat "serieuzere" guild, maar man, wat een stel eikels. Gelukkig uit elkaar gevallen en terug gegaan naar mijn guild waar ik in zat eind WotLK en heel Cataclysm. Stuk leuker, al dan niet heel wat meer casual. De mensen blijven best goed, maar we hebben door examens/feestdagen steeds net iemand te weinig, dus van progress kom nog niet veel. Toch is raiden weer stuk leuker, puur door de mensen waarmee je het doet. Kon zo weer als raid leader aan de slag :)
Wel jammer dat nu binnen de officer club onenigheid is. Kan er lang over doorgaan, maar dit gedrag kennen we totaal niet van de persoon in kwestie, en het is een erg self-fulfilling prophecy aan het worden. Op de negatieve manier.

Waarschijnlijk wordt hier ook vaker over geklaagd, maar ik kan niks met LFR zoals het nu werkt. Ik mis de mogelijkheid om te kunnen traden. Ik kan ermee leven dat niet iedereen meer overal op kan needen, maar waarom ik niet items mag ruilen die ik toch niet nodig heb, geen idee. Ik doe nu 5 weken iedere LFR, en gebruik al mijn coins voor wapens (fury warrior), maar heb tot nu toe nog steeds 6 blues aan. Waaronder mijn 2 wapens. Het wil maar niet droppen, ik word er echt moe van. Dat is dus, puur LFR, 3 bazen, 5 weken, iedere keer een coin erbij, en 5x baas overnieuw gedaan en coin gebruikt, en alsnog niks. 35 kansen.
Wel heb ik 4-set, dubbele helm, driedubbele tier pants, 3dubbele chests, en een dubbele belt.
/gooit armen in de lucht uit frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Enchanting levellen, de sha crystals verkopen en daarmee crafted gear kopen :P

Ik heb ook al 4 weken op een rijd Jasper Clawfeet gekregen, 2 x Starshatter,...

[ Voor 34% gewijzigd door DinX op 03-01-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Teunis schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:37:
[...]

Ehh das ook niet waar, een voorbeeld van waar een normale mob wel effect heeft op battlepet zijn de Infested Bear Cubs
Waar een moeder + welp idee is, en ik kan je verzekeren dat dit toch ech het geval is, heb zoals in de comments met markers binnen 4u een rare gevangen, en zag netjes binnen 5 min weer spawn bij de gemarkeerde mobs.
En ook het killen van critters help vaak om spawns van nieuwe critters te krijgen (en envetueel battle pets)
Hoewel dit bij een select aantal pets inderdaad het geval is, en hoewel in de Pet Battle Journal ook staat dat de Minfernal uit de overblijfselen van een Infernal of elemental kan spawnen is dit hier gewoon niet het geval. Er zijn bergen mensen geweest die uren Infernals hebben lopen slopen zonder ook maar één Minfernal te zien spawnen. En het probleem van het killen van critters in de omgeving is dat je dan zelf niet op de spawnplek aanwezig bent om te kunnen Tamen.

Er zijn manieren om de spawnkans te verhogen, maar die Minfernal is gewoon super zeldzaam, zelfs al zou je een hele server de hele dag iedere critter in Felwood laten slopen zul je niet snel een boel Minfernals zien :) Ik heb zelf nog altijd het vermoeden dat er ergens tijdens het coderen van de Minfernal spawn bij de dood van een Infernal een foutje is geslopen. Dat het inderdaad de bedoeling was dat je met het killen van Infernals op een gegeven moment een Minfernal zou zien spawnen. En ergens heeft het wel iets mythisch, zo'n pet met gigantisch lage spawn kans.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Freaky Maus schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:17:
[...]

Dat van die hitrating is inderdaad aanwezig. Omdat je tegenwoordig door de content heen vliegt en lvl'd als een malle zit je zo in een dugeon waar je maar net het benodigde lvl voor hebt. En dan is het vaak lastig om een hit te krijgen. Zo ben ik zelf met een warlock bezig (58 atm) en dat laatste stuk zit je allemaal in verschillende versies van BRD en BRS, maar man als je net een overstap maakt als die nieuwe dungeon er is.. Ik had zoveel mogelijk hit als ik kon vinden (dungeongear, geen heirlooms) maar als je dan als lvl 50 een baas van 56 en mobs van 54 tegen je hebt is het verdomd lastig. Zo moest ik soms 3-4 een spell casten voordat deze DoT daadwerkelijk een hit had. 8)7

Maargoed, als caster in classic dungeons moet je toch hard werken om de OP classes bij te kunnen houden. Mobs zijn zo snel dood, tanks hebben belachelijk hoge AoE-dmg. Monks ook, hunters iets minder. Met mijn warlocks was het tot lvl 42 echt aankloten, want pas op lvl 42 krijg je Chaos Bolt waar je dus in destro spec pas iets aan hebt.
Mijn dps ligt nu op zo'n 500 overall ongeveer, op bossfights van 600-750. Maar dit is echt wel het meeste dat ik eruit krijg.

@ MysterX: als jij gekickt bent ligt het gewoon aan de groep die je had, waarschijnlijk van die gogo-figuren die gisteren al lvl 90 hadden willen zijn. Niet snappend dat WoW ook anders gespeeld kan worden. Want dps is niet meer nodig in classic dungeons, de tank alleen al heeft zoveel dps dat dit gelijk staat aan een complete groep van 'vroeger'. Oftewel: fuck it, next group.
toon volledige bericht
Sorry dat ik zo laat reageer.. iets met feestdagen en ziek zijn... :+
Maar ik herken me wel in het feit over het bijhouden.. mijn spells doen zo lang met chargen dat vaak de mob(s) al dood is/zijn.
Nu ben ik al een beetje gaan kijken of ik hierin wat kan wijzigen (lees: volgorde van spells aanhouden). Dit heeft wel wat effect maar veel meer dan dat kan ik denk ik niet doen...
Ik merk wel dat er veel zaken zijn die ik nog moet leren, maar wil eerst is een char op max level krijgen. Heb dit spel al een tijdje zeg maar en een aardige pauze gehad 8)

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
Zebby schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:51:
...
Waarschijnlijk wordt hier ook vaker over geklaagd, maar ik kan niks met LFR zoals het nu werkt. Ik mis de mogelijkheid om te kunnen traden. Ik kan ermee leven dat niet iedereen meer overal op kan needen, maar waarom ik niet items mag ruilen die ik toch niet nodig heb, geen idee. Ik doe nu 5 weken iedere LFR, en gebruik al mijn coins voor wapens (fury warrior), maar heb tot nu toe nog steeds 6 blues aan. Waaronder mijn 2 wapens. Het wil maar niet droppen, ik word er echt moe van. Dat is dus, puur LFR, 3 bazen, 5 weken, iedere keer een coin erbij, en 5x baas overnieuw gedaan en coin gebruikt, en alsnog niks. 35 kansen.
Wel heb ik 4-set, dubbele helm, driedubbele tier pants, 3dubbele chests, en een dubbele belt.
/gooit armen in de lucht uit frustratie
ugh, moet er niet aan denken dat er na iedere boss een uitgebreide ruilhandel ontstaat in /ra. haalt de vaart er veelteveel uit.
En als je niks hebt om te ruilen krijg je je gewenste item vaak alsnog niet. levert alleen maar meer frustratie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Eens. Ik ben best wel tevreden met het LFR systeem. Al heb ik de laatste tijd best wel vaak geluk (hele hoop nuttige drops). Denk dat Blizzard het zo gedaan heeft omdat net die droprate zo hoog is. Het is niet de bedoeling dat je na een maand al je volledige LFR-uitrusting hebt :)

[ Voor 38% gewijzigd door DinX op 03-01-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bah, LFR. Uiteraard weer braaf een poging voor sha touched wapen gedaan deze week en kreeg nu 2x een helm token tegelijk :p Win je dus normaal een item en met je coin waarbij er 50% kans is op een wapen (andere 50% dus helm token) en krijg je 2x het token... Beter dan al die weken van gold uiteraard, maar wel beetje jammer. Anderen hebben daarentegen een hele verzameling wapens. Enige vorm van ruilen zou toch wel fijn zijn denk ik, al kan ik me voorstellen dat het weer helemaal uit de hand zou lopen zoals in Dragon Soul LFR. Begrijp wel dat ze het zo doen.

Enige wat ik nu mis is dat je niet je rolls ziet. Het had toch wel iets om de resultaten te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteravond HoF LFR gedaan en Sha. Alle 7 bosses 0 drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezo geen drops in lfr ? Gisteren een cloak, tier gloves, tier chest, wrists & belt mogen looten uit alle raids samen ;) Zit nu op 481 na 3tal weken, ben er best blij mee.

Daarnaast ook exalted bij golden lotus & de anglers. Kost me wel een zootje al die mounts kopen, maar de teller staat nu op 90/100. De pandaria rep naar exalted krijgen en zal er weer een mooie achiev bijhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Kaap schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:42:
Gisteravond HoF LFR gedaan en Sha. Alle 7 bosses 0 drops.
Op m'n DK:

Dinsdagavond:
Obtained Shackle of Eversparks. 1 day ago
Obtained Impaling Treads. 1 day ago
Obtained Jasper Clawfeet. 1 day ago
Gisteren:
Obtained Bracers of Defiled Earth. 12 hours ago
Obtained Shoulderpads of Misshapen Life. 14 hours ago
Obtained Lei Shen's Final Orders. 23 hours ago
Obtained Starshatter. 23 hours ago
Obtained Breastplate of the Kings' Guard. 23 hours ago
Obtained Jasper Clawfeet. 1 day ago
Op m'n priest:
Gisteren
Obtained Shadowsummoner Spaulders. 1 day ago
Obtained Galaxyfire Girdle. 1 day ago
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Monk is nu 89. Laatste level gaat meestal het snelst, zeggen ze. Ik vind het nog steeds een lange ruk. Gelukkig kan je nog een uurtje genieten van Turbo XP, maar toch. En dan te bedenken dat ik het nog minimaal 2 keer moet doen, voor achievements..... sometimes I hate Blizz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Laatst online: 05-05 19:54
Ik ben van plan ook weer WoW te gaan spelen, nu een jaartje er uit geweest.

Spelen jullie allemaal op een bepaalde server? (zelfde guild?) of allemaal verschillend.

Speelde altijd Horde en heb daar ook alles op 80+

Ga mogelijk helemaal opnieuw beginnen als Alliance (nog nooit hoger dan 15 gespeeld).

Let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Zit op Balnazzar in een eigen guild met oa. vrienden.
Troll Maze lvl 61. Maar nog steeds learning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Laatst online: 05-05 19:54
Ik speel wel graag met wat ervaren mensen, heb altijd als hardcore raider / class leader bij The Legacy op Mazrigos geraid :D

Let me know, ik denk dat ik nu eens een Alliance server ga proberen (Silvermoon/Ravencrest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ah vandaag toch wel goedmakertje gehad. Living Steel transmute procced x3. 200G aan Trillium bars kopen en 4 keer 400G op de AH zetten. Lekkerrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Laatst online: 27-05 22:21
Kaap schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:33:
Ah vandaag toch wel goedmakertje gehad. Living Steel transmute procced x3. 200G aan Trillium bars kopen en 4 keer 400G op de AH zetten. Lekkerrrrr
Je kan er toch maar één per dag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je kunt een proc krijgen die van 1 --> 4 maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

martijnprijt schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:46:
[...]

Je kan er toch maar één per dag doen?
ja, maar als je transmute gespecialiseerd bent (ben ff de officiele naam kwijt) dan heb je een kans op dubbele procs.. dit kan, tenminste bij potions, tot x10 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Laatst online: 09-05 21:59
Kan iemand mij misschien een scroll of resurrection sturen?

ben.blom@hotmail.com

Alvast bedankt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493204

Azerox schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:01:
Ik ben van plan ook weer WoW te gaan spelen, nu een jaartje er uit geweest.

Spelen jullie allemaal op een bepaalde server? (zelfde guild?) of allemaal verschillend.

Speelde altijd Horde en heb daar ook alles op 80+

Ga mogelijk helemaal opnieuw beginnen als Alliance (nog nooit hoger dan 15 gespeeld).

Let me know!
Server bij mij, Alonsus zijn er redelijk wat nederlandse guilds + heel veel nederlandse mensen die end game raiden.
Guild waar ik nu in zit had 7 nederlandse raiders in cata, helaas naar 2 gesprongen.
Beetje een eigenaardige guild, veel grappenmakers...voorproefje :

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Senior reading the forums part 1

Wel jammer dat de population vermindert is(vooral horde, is iets van 10 alliance > 0.8 horde), kan wel een kijkje komen nemen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 493204 op 03-01-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16:25
ben.blom schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:56:
Kan iemand mij misschien een scroll of resurrection sturen?

ben.blom@hotmail.com

Alvast bedankt ;).
This must be a valid Battle.net account name (email address)

Dat is de error die ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:26
Hier ook
ph4nt0m schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:06:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

ph4nt0m schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:06:
[...]

Lol had al een pm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Laatst online: 09-05 21:59
Zou nu wel moeten lukken ;), had wel al een 'recruit a friend' binnegehad, maar geen scroll. Zou nu dus wel moeten lukken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

ben.blom schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:09:
Zou nu wel moeten lukken ;), had wel al een 'recruit a friend' binnegehad, maar geen scroll. Zou nu dus wel moeten lukken :).
sorry, thats was me :P haha snapte het niet helemaal |:( nu wel goed gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Met Mists of Pandaria misschien toch nog maar eens een poging wagen met WoW. Het slokt alleen altijd zo veel van mijn tijd op xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:21

SkyStreaker

Move on up!

Ik vraag het hier maar even:

Ben een echte casual player, geen raider of pvp-er en ben blij met een social spot. Paar uurtjes per dag ofzo. 5-man instances vindt ik leuk om af en toe te doen, ben er echter niet zo heel goed in, de hele mechanics zijn me af en toe wat te chaotisch. Vindt het niet erg om wat te minen voor mensen, geef ik rustig ook gratis weg - als ik er maar af en toe wat hulp voor terug krijg bij een quest enzo :) Kortom: lonewolf met een sociale kant :+ Nu zit ik met mijn pally (87 ret/prot) en een hunter op level 40nogwat op Kazzak, is daar een guildje NL/ENG waar ik bij kan passen - ben ook wel voor een servermove te porren.

(als hier toevallig nog mensen zitten die in "Semper Ante" op Zenedar of "H a v o C" op Sylvanas hebben gezeten. is het helemaal toppie :) )

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 03-01-2013 18:15 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Legs van SHA!! Boehya!! 2013 is goed begonnen voor mij. (eerste item btw, dus ben wel blij :) )

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wat is het de laatste tijd met LW's... of zou het alleen mijn server zijn.

Woensdag dus de leather agi legs van de stoneguards eindelijk gekregen en nu wil ik daar de Shadowleather leg armor op doen... probleem zit em echter in het feit dat er geen enkele op de AH is (op momenten dat ik kijk) en als ik via trade naar een LW zoek, die deze kan maken... niemand die reageerd.

Iemand van jullie die toevallig nog een Leatherworker kent die op Vek'nilash speelt? :D
Kan de magnificent hide zelf aanleveren, heb alleen de kostprijs voor een harmony nog maar nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben echt op een lucky streak deze week. Gisteren voor het eerst sinds ik herbegonnen ben, mn mountruns weer opgenomen (anzu, mgt hc, stratholme, ...) en zowaar de swift white hawkstrider mogen looten.

Hopelijk wil anzu in het korte ook meewerken, heb die vroeger veel gefarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
Heroic fist van Gara'Jal gister mogen looten. Voor de rest nog 2 offspec items dus al met al geen slechte avond gister. Al waren de wipes niet op 2 handen te telllen (Trial tank is geen goede tank :()

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Laatst online: 27-05 22:21
4e epic eindelijk binnen, de tier gloves van sha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
redelijke farmavond gehad gisteren: HoF leeggetrokken, met alleen wat moeite op garalon, daarna protectors op elite en nog een poging Tsulong gedaan, maar daar tegen de enrage aangelopen (pally healer ge-main-switched naar disc-priest en bloodlust vergeten zal ons de das om gedaan hebben).
Geen upgrades voor mezelf, jammer genoeg, maar toch wel eea nuttigs gedropt.
Zondag verder naar en met Sha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

En toen zat je op Silvermoon met een nieuwe eigen guild (met 2 anderen). Helaas was mijn charnaam niet beschikbaar -O- , dus zat een half uur achter mijn scherm te staren tot ik iets had wat niet al in gebruik was.

Mijn ervaring tot dusver, wat is het een heerlijk druk realm :D. Tot mijn verbazing zijn de daily's dan ook nog steeds prima te doen. *O* Dit weekend maar even inventariseren welke items ik mee zou willen naar Silvermoon, en dan mijn druid maar over gaan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JoeBravo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:59:
redelijke farmavond gehad gisteren: HoF leeggetrokken, met alleen wat moeite op garalon, daarna protectors op elite en nog een poging Tsulong gedaan, maar daar tegen de enrage aangelopen (pally healer ge-main-switched naar disc-priest en bloodlust vergeten zal ons de das om gedaan hebben).
Geen upgrades voor mezelf, jammer genoeg, maar toch wel eea nuttigs gedropt.
Zondag verder naar en met Sha.
Wij hebben op onze try's ook last gehad van de enrage timers op Tsulong... geen flauw idee hoe het beter kan.. dps is fine in principe.. (Ben zelf tank dus weet de rest niet van de tactics ;) )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Gisteravond maar is gespeeld met mijn nieuwe DK (Xretsym) lvl57.
Wat een leuke quests zeg.. :-) heb me prima vermaakt.

En je krijgt er een leuke start gear mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ValHallen schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:28:
En toen zat je op Silvermoon met een nieuwe eigen guild (met 2 anderen). Helaas was mijn charnaam niet beschikbaar -O- , dus zat een half uur achter mijn scherm te staren tot ik iets had wat niet al in gebruik was.

Mijn ervaring tot dusver, wat is het een heerlijk druk realm :D. Tot mijn verbazing zijn de daily's dan ook nog steeds prima te doen. *O* Dit weekend maar even inventariseren welke items ik mee zou willen naar Silvermoon, en dan mijn druid maar over gaan gooien :)
Ik ga waarschijnlijk ook die kant op, alleen dan naar de (erg) rustige Horde zijde.
Zit nu op Skullcrusher, server loopt steeds verder leeg en dat is in onze guild ook te merken. Steeds meer problemen om de raids te vullen met 10man, steeds als ik denk een vervanger voor iemand gevonden te hebben dan besluit de volgende om te stoppen...
Nou zijn er 3 guildies waarmee ik goed overweg kan en waarmee ik nog regelmatig op TS zit richting Silvermoon horde vertrokken een paar maandjes terug en zit ik er hard aan te denken om ze te volgen. De beslissing om m'n huidige guild te verlaten heb ik min of meer al wel genomen, maar nog niet waar ik hebe wil.. Ben nu dus de voor- en tegens tegen elkaar af aan het wegen voor de switch naar Silvermoon horde, waarbij ik er nog wat tegenaan hik dat de horde kant zo gigantisch low-pop is en ik vooralsnog niet als resto zou kunnen raiden maar als ele. Van de andere kant zou ik daar in ieder geval een spot krijgen in de 2e groep en bij gebleken geschiktheid naar groep 1 kunnen. Aangezien m'n char nog geen 2 weken 90 is is het maar de vraag of ik in een andere guild een raidspot zou krijgen...
Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Low pop Horde side is inderdaad een lastige keuze.

Plaats eens een lvl 1 op die server, kijk eens in Og en onderzoek hoeveel mensen er lopen, hoe goed AH is.
Andere Kant, je speelt wel met je maatjes.

Maar je wilt niet als die guild wat mensen verlies dat je weer moet transferen, is al prijzig zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap