Ashrah schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:10:
[...]
Kan je je wel aangevallen voelen maar het is wel zo, bij 25 man kunnen er meer dingen in een fight gestopt worden omdat er meer mensen zijn om ze te handelen (b.v. 2 of 4 adds bij will of the emp + dus ook meer sparks op HC). 10 man is makkelijker te coordineren dan 25. 10man heeft wel weer zijn eigen moeilijkheden maar overall genomen is het gewoon makkelijker.
Om even jou voorbeeld van de adds bij de Will te gebruiken.
25 man: 4 adds (@2.8 mil health each, 11.2 total)
10 man: 2 adds (@1.7 mil health each, 3.4 total)
Uitgaande van 2 tanks (10 & 25), 3 healers (10 man) of 7 healers (25 man) en rest dps
25 man: 1 add per 4 DPS, voor 700k per DPS
10 man: 1 add per 2.5 DPS, voor 780k health per DPS
Oftewel, 10 man heeft minder mensen om aan de dmg te bestede, maar heeft wel weer het voordeel dat het makkelijker te coordineren is, waardoor beide op dezelfde moeilijkheid uitkomen.
Daarentegen ook deaths in 10 man hebben een hoger % impact dan op 25 man, dus per individu word een hogere focus verwacht (iemand op 25 man dood is natuurlijk nog steeds erg, maar heeft slechts een 4 % impact ten opzicht van een 10 % impact op 10 man)
Zelfde met battle res, 1 op 10 man, 3 op 25 man.
Dat terzeide, persoonlijk vind ik 25 man raiding leuker, het voelt grootser aan, toch vindt ik 10 man nou niet echt 'makkelijker'
Haha, blijkbaar was iemand me voor

.