Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:36
hmr schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:39:
Zooooo gelijk twee kadootjes mogen loten op mijn verjaardag in de LFR MSV 2 van de 3 eerste bosses droppen een item voor me ;D

http://eu.battle.net/wow/...light/Kimjongskill/simple
Gefeliciteerd man! (Ook met je loot!) Als jij er nou voor zorgt dat alles enchanted is enzo, dan zorg ik ervoor dat je raidinvites gaat krijgen :)

Joe: soepele run! Ik zie dat jullie mage ineens het licht heeft gezien, van matige dps naar zeker niet onaardige nummers! Veel gear erbij of andere speelstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
hulkie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:28:
[...]

Gefeliciteerd man! (Ook met je loot!) Als jij er nou voor zorgt dat alles enchanted is enzo, dan zorg ik ervoor dat je raidinvites gaat krijgen :)

Joe: soepele run! Ik zie dat jullie mage ineens het licht heeft gezien, van matige dps naar zeker niet onaardige nummers! Veel gear erbij of andere speelstijl?
hij heeft wel een paar (kleine) upgrades gehad, maar volgens mij niets noemenswaardigs aan z'n speelstijl veranderd. Heb ook niet het idee dat hij het hiervoor slecht deed overigens.

Wat mij vooral verbaasd is dat ondanks dat ik weinig goeds hoor over monk dps, onze monk geen enkele moeite heeft de rest voor te blijven. ok, hij heeft een lichte voorsprong qua gear, maar toch.
gisteren ook weer de ene ranking na de andere. :/

[ Voor 4% gewijzigd door JoeBravo op 23-11-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

[...]

Thanks ouwe, heb meteen een pandaatje gemaakt van me hunter :).. Moet alleen even een manier gaan vinden om gold te verdienen zonder proffessions want mijn huntertje is zo goed als blut

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 23-11-2012 10:40 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

[...]

Hulkie, gezien jou mage aardig wat damage doet (zelf gezien in heroics ^^) zou jij misschien kunnen zeggenw at onze guild mage verkeerd doet?

Z'n damage op feng is slechts 44k, gezien z'n gear en spec (is nu fire mage) zou hij makkelijk 60-70k moeten kunnen doen.

Log:

http://www.worldoflogs.co.../details/0/?s=2397&e=2874

Armory:

http://eu.battle.net/wow/...veknilash/Delpha/advanced

Alvast bedankt :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie zelf zo aan ze gear niets bijzonders ofzo, ik heb eigenlijk geen idee hoe mijn DPS op Feng was.

Ik zou is kijken maar volgens mij zat ik op 55k ? even zo uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin498
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03 09:31
Sabrac schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:32:
[...]

Hulkie, gezien jou mage aardig wat damage doet (zelf gezien in heroics ^^) zou jij misschien kunnen zeggenw at onze guild mage verkeerd doet?

Z'n damage op feng is slechts 44k, gezien z'n gear en spec (is nu fire mage) zou hij makkelijk 60-70k moeten kunnen doen.

Log:

http://www.worldoflogs.co.../details/0/?s=2397&e=2874

Armory:

http://eu.battle.net/wow/...veknilash/Delpha/advanced

Alvast bedankt :)
Zelf speel ik geen mage maar één ding wat mij wel meteen opvalt is het aantal Pyroblasts dat jullie mage cast in vergelijking met het aantal Fireball crits. Je krijgt een instant Pyroblast na twee achtereenvolgende critical hits. Inferno Blast is altijd een crit dus wanneer je met Fireball crit en meteen Inforno Blast gebruikt, krijg je een instant Pyroblast.

Nu de vergelijking.

Onze mage:
34 Fireball crits
34 Pyroblasts
25 Inferno Blasts

Jullie mage:
34 Fireball crits (toevallig hetzelfde)
24 Pyroblasts
41 Inferno Blasts

Het ziet er dus naar uit dat hij/zij niet genoeg omgaat met Inferno Blast. Na een Fireball crit altijd Inferno Blast gebruiken. Niets anders tussendoor casten.

Hopelijk help dit enigzins, mocht ik toch iets fout hebben dan hoor ik het graag. Zoals eerder aangegeven speel ik zelf geen mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Zo. Vanochtend voor het werk de beslissing gemaakt om m'n hunter te locken op level 80. Nu op zoek naar 226 gear en een 232 wapen en dan eindelijk toch maar eens Herald of the Titans gaan halen. Zal nu op zich een stuk makkelijker zijn aangezien sommige classes echt heel OP scalen, enige is tzt een run vinden op openraid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb de logs van een gemiddelde try gepakt op Feng (65k)

Mijn combustion ticks zijn ongeveer 2,5 keer zo hoog terwijl mijn ignite gemiddeld niet zo heel veel hoger is (17k vs 12k).

Ik: 26 inferno blasts vs 28 pyro's
Jullie mage: 41 inferno blasts vs 24 pyro's

Het grootste verschil zit hem denk ik in infernoblast en combustion timen. Jullie mage heeft een bak meer crit als ik, dus zou veel meer pyro crits moeten hebben als ik (al is RNG natuurlijk een belangrijke factor! Wel een factor die je met infernoblast kunt gladstrijken als je snel genoeg bent!)

Er zijn addons die dit soort procs beter in beeld brengen, ik gebruik ze niet, maar misschien is het handig voor jullie mage?

PS. gear en reforges zijn er prima uit, het is puur speelstijl!

[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 23-11-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448680

Hey jongens,

Ik weet dat dit waarschijnlijk niet is toegestaan...maarrrr...

Modbreak:Vraag het dan ook niet.

[ Voor 70% gewijzigd door NMe op 23-11-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin498
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03 09:31
hulkie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:18:
Ik heb de logs van een gemiddelde try gepakt op Feng (65k)

Mijn combustion ticks zijn ongeveer 2,5 keer zo hoog terwijl mijn ignite gemiddeld niet zo heel veel hoger is (17k vs 12k).

Ik: 26 inferno blasts vs 28 pyro's
Jullie mage: 41 inferno blasts vs 24 pyro's

Het grootste verschil zit hem denk ik in infernoblast en combustion timen. Jullie mage heeft een bak meer crit als ik, dus zou veel meer pyro crits moeten hebben als ik (al is RNG natuurlijk een belangrijke factor! Wel een factor die je met infernoblast kunt gladstrijken als je snel genoeg bent!)

Er zijn addons die dit soort procs beter in beeld brengen, ik gebruik ze niet, maar misschien is het handig voor jullie mage?

PS. gear en reforges zijn er prima uit, het is puur speelstijl!
Inferno Blast wordt toch enkel gebruikt voor het genereren van de tweede crit op rij? Jij had 18 Fireball crits en 13 Scorch crits. Maar Scorch gebruik je tijdens het rennen geloof ik dus dan dit je met 31 crits en 26 Inferno Blasts precies goed toch?

Die mage waar Sabrac het over heeft had Inferno Blast 5:28 van de 7:57 op CD. Dit hoort toch niet zo? Ik ben nu gewoon nieuwschierig geworden. Ik houd wel van een WoL analyse :)

edit: Wat ik in principe bedoel is dat hij wellicht meerdere malen een Fireball crit had maar vervolgens geen Inferno Blast kon gebruiken omdat die op CD was, resulterend in een verlies van Pyroblasts.

[ Voor 7% gewijzigd door Erwin498 op 23-11-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Klopt helemaal! Ik ben er niet zo diep op ingegaan, druk op werk... Maar je gebruikt ze inderdaad om na een crit (whatever spell) een 100% crit te krijgen zodat je een een instant Pyro! genereerd. Hiermee maak je fire een HEEL stuk minder RNG, voor deze skill er was had je soms minuten lang geen instant Pyro en de andere keer 10 instant pyro's achter elkaar... (HC DS gear dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 13:09
Ik speel een destro lock en ik heb het probleem dat ik elke keer dat ik inlog op den duur een "brandend" geluid hoor. Alsof ik constant in de fik sta. En dat wordt op den duur behoorlijk irritant. Als ik relog is het even weg, maar het komt gauw weer terug.

Iemand die dit probleem herkent en weet hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Zijn dat niet je embers? Heb al tijden niet op m'n lock gespeeld. Zal een kameraad van me eens vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Nou ik mag hopen van blizzard dat ze me niet constant willen irriteren met dat geluid. Maar idd, het kan best met de burning embers te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
detheavn schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:32:
Zijn dat niet je embers? Heb al tijden niet op m'n lock gespeeld. Zal een kameraad van me eens vragen :)
ook het 1e waar ik aan dacht (als niet lock) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Pff ik dacht echt dat het een bug was in mijn spul. Gewoon, omdat het belachelijk is dit als "sound effect" te doen. Ik dacht, ik google eens en het blijkt echt de intentie van blizzard te zijn mij constant het brandende geluid te laten horen.

Nouja, ik heb een addon gevonden, even kijken of dat werkt. Want blizzard, nee, dit is geen goed sound effect..

edit: de addon heet ook echt > mute annoying wow sounds haha :)

[ Voor 8% gewijzigd door GrazendeKoe op 23-11-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 19:17
Zit er geluid in WoW dan :?

*Disabled since 2005* :>
Anoniem: 448680 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:19:
Hey jongens,

Waarom dan toch posten...

[ Voor 66% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-11-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Die addon lost mijn probleem helaas niet op.. Als iemand nog wel iets weet dat ik de burning ember sound niet meer hoor... brand los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:45:

[...]

Inderdaad... Spotify is mijn WoW Geluid en de occassional "BEWARRRRRRREEEEEEEEEEEEEEE" van DBM

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:02

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Kaap schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:45:

[...]

heb het gros idd ook uitstaan :P als mijn warning geluidjes het maar doen :+
ik ben ook destrolock btw,maar nog nooit gehoord :P enige wat ik zijn de geluiden van dbm,gtfo en nog wat andere addons.dungeon/lfr queue ready geluidje is ook handig,daar ik meestal aan het surfen ben/serie aan het kijken ben tijdens wachten :P net als de ready check

ow bedenk me net dat ik dingen als spellcasting etc ook hoor,maar heel zachtjes.moet je zeg maar er wel echt naar luisteren,mijn wowgeluid staat dus heeeel erg zacht :P

sommige dingen zijn wel geinig om te horen soms(heel zacht dus) "run for your life little girl" "I don't like it over here"(pet summon :P ) maar het is niet aanwezig dus :)

[ Voor 23% gewijzigd door mrsar op 23-11-2012 13:23 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:57:
[...]

Inderdaad... Spotify is mijn WoW Geluid en de occassional "BEWARRRRRRREEEEEEEEEEEEEEE" van DBM
Ik zou niet zonder geluid kunnen spelen. Ik zou dan direct fouten maken in mijn rotaties. Ik speel veel op het geluid. Spellcasts duren maar zo lang en het geluid geeft mij een goede indicatie waar ik ongeveer zit en wanneer ik mijn vervolg cast kan inzetten. Muziek en dergelijken staan wel uit, maar de gamesounds heb ik wel nodig om goed te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 448680 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:19:
Hey jongens,

Modbreak: Citeer het dan ook niet. :/
Ga maar lekker op ebay zoeken ofzo. Hier is inderdaad geen plaats voor dit soort kreten.

[ Voor 45% gewijzigd door NMe op 23-11-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:22:
[...]

Ik zou niet zonder geluid kunnen spelen. Ik zou dan direct fouten maken in mijn rotaties. Ik speel veel op het geluid. Spellcasts duren maar zo lang en het geluid geeft mij een goede indicatie waar ik ongeveer zit en wanneer ik mijn vervolg cast kan inzetten. Muziek en dergelijken staan wel uit, maar de gamesounds heb ik wel nodig om goed te kunnen spelen.
Dat is dus de reden dat ik het heel erg zacht aan heb staan,maar heb daarnaast een balk waarop ik zie hoever de spell is icm lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:24:
[...]

Dat is dus de reden dat ik het heel erg zacht aan heb staan,maar heb daarnaast een balk waarop ik zie hoever de spell is icm lag
Ik heb ook spellcast bars op het scherm staan, maar ben toch gaan spelen op het geluid. Eerst waren de balken wat groter, nu heb ik ze wat kleiner weggestopt, zodat ik de rest van mijn scherm goed zie.
Het is een kwestie van gewenning. Ik zou ook niet meer met alleen een toetsenbord en een standaard muis kunnen spelen. Dan gaat het echt hopeloos mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Door middel van geluid kan ik bij m'n druid horen wanneer ik crit (je hoort dan namelijk 2x hetzelfde geluid snel achter elkaar).

Erg handig gezien de combo points bij een crit dubbel zijn, echter de UI past dit erg laat aan.

Zodra ik dus bij 3 CP zit en ik doe een ability en ik hoor dat ik crit, hoef ik niet op de UI te wachten om de 5e CP te tonen maar kan dan direct mijn finisher doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 16:49
GrazendeKoe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:55:
Die addon lost mijn probleem helaas niet op.. Als iemand nog wel iets weet dat ik de burning ember sound niet meer hoor... brand los :)
Kun je niet toevallig custom rules maken of in het extreme geval de addon zelf aanpassen om aan te geven welke geluiden er weg moeten? Als je de precieze naam van het geluid kunt vinden, zou je het kunnen blokkeren/vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Maar ik begrijp dan 1 ding niet, als je burning embers hebt, wil je die toch juist gebruiken? (bijv. voor je chaos bolt of aoe). En er blijft zoiezo maar 1 burning ember over als je ze niet gebruikt (de rest loopt leeg) Hoe ziet jouw rotatie er dan eigenlijk uit?

Ik denk overigens wel dat je het geluid eruit kan slopen. Ik heb zelf een tijd geleden dat irritante water elemental geluid eruit gesloopt door het geluidsbestandje te vervangen door een leeg bestand. Moet je anders ff in je WoW map zoeken.

Edit:
Ah ik begrijp het, alleen als je inlogged :)

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 23-11-2012 13:51 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 16:07
*dagboekje*

Na het vertrek van IntToStr uit de guild zijn de anderen wakker geschud. De GM is langdurig afwezig en een aantal officers gaan de touwtjes in handen nemen. Ikzelf ben meer bezig met alts dus ik ben zelf opgestapt als officer en de rest word ook gedemote op een paar na.

De lijnen worden hiermee hopelijk korter en duidelijker en zij gaan proberen de guild wat actiever te maken.
Om de 1 of andere reden is de guild compleet afhankelijk van de GM, zonder hem gebeurt er niets en hopelijk kunnen deze heren daar verandering in aanbrengen.

Ik zal ze in ieder geval helpen op elke manier mogelijk maar ben benieuwd of ze de guild nieuw leven in kunnen blazen.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448680

Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:24:
[...]

Ga maar lekker op ebay zoeken ofzo. Hier is inderdaad geen plaats voor dit soort kreten.
Nou nou, niet zo hatelijk doen. *snip*

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 23-11-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Anoniem: 448680 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:06:
[...]

Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat hier op tweakers de policy wordt aangehouden dat er geen verkoop verzoeken - of alles wat er mee te maken heeft - van WoW accounts worden getolereerd. Ik zou mijn heil gaan zoeken op www.tweedehands.net of een dergelijke site.

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 23-11-2012 14:12 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 448680 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:06:
[...]

Met alle respect, ik denk niet dat iemand die het spel niet meer speelt of wil spelen, een topic over het spel zou lezen :). De kans dat je hier dus dan ook iemand vindt die een account weggeeft is nihil.

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 23-11-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modbreak:Jongens, als iemand een post doet waarvan je weet dat het niet mag, plaats dan een topic report, niet een post. En ga al helemaal niet de post citeren want dat maakt het weghalen alleen maar vervelender...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrazendeKoe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:55:
De enige addon qua geluid die ik graag zou willen hebben is een addon om mijn imp z'n kop te laten houden. Ooh, en Lil' XT kan ook nog wel eens irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
temp00 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:49:
Maar ik begrijp dan 1 ding niet, als je burning embers hebt, wil je die toch juist gebruiken? (bijv. voor je chaos bolt of aoe). En er blijft zoiezo maar 1 burning ember over als je ze niet gebruikt (de rest loopt leeg) Hoe ziet jouw rotatie er dan eigenlijk uit?

Ik denk overigens wel dat je het geluid eruit kan slopen. Ik heb zelf een tijd geleden dat irritante water elemental geluid eruit gesloopt door het geluidsbestandje te vervangen door een leeg bestand. Moet je anders ff in je WoW map zoeken.

Edit:
Ah ik begrijp het, alleen als je inlogged :)
Ik ben nog aan het lvlen, en ja zo af en toe doe ik chaos bolt. Maar vooral immolate > conflag > incinerate. En zoveel mogelijk doe ik ook havoc inderdaad. Maar die burning embers blijven wel komen. Het is ook het geval dat zodra ik 3 burning embers eenmaal gehad heb, dat het geluid blijft. Zelfs wanneer ze weer op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:13:
[modbreak]Jongens, als iemand een post doet waarvan je weet dat het niet mag, plaats dan een topic report, niet een post. En ga al helemaal niet de post citeren want dat maakt het weghalen alleen maar vervelender...[/]
Wat ook wel handig zou zijn, vooral voor tablet users, is een knopje om een post direct te reporten.
Ik snap je intentie en zal er in het vervolg rekening mee houden, maar het is een ramp om een stuk tekst die je quote te verwijderen op een iPad. (Ezeltje Prikje spelen in een lap(je) tekst en dan nog eens flink inaccuraat ook is geen feest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Havoc gebruik ik echt bijna nooit :P

Burning embers heb ik zo goed als nooit :P zo gauw ik 1 v/d 2 actief zie worden die ik gebruik is deze 0,001 sec daarna weg :P

alleen bij de start van een fight is de rotatie vast,alles daarna is op wat er beschikbaar is of als de dot bijna is afgelopen

vind destro wel minder leuk geworden met panderia,ben weer druk aan het oefenen met affliction maar heb het gevoel daarvoor nog niet helemaal terug,en mijn output is nog steeds lager dan destro,dus met raiden doe ik voorlopig nog destro (lfr oefen ik affl.)

[ Voor 30% gewijzigd door mrsar op 23-11-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:32
Carthrax schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:01:
*dagboekje*

Na het vertrek van IntToStr uit de guild zijn de anderen wakker geschud. De GM is langdurig afwezig en een aantal officers gaan de touwtjes in handen nemen. Ikzelf ben meer bezig met alts dus ik ben zelf opgestapt als officer en de rest word ook gedemote op een paar na.

De lijnen worden hiermee hopelijk korter en duidelijker en zij gaan proberen de guild wat actiever te maken.
Om de 1 of andere reden is de guild compleet afhankelijk van de GM, zonder hem gebeurt er niets en hopelijk kunnen deze heren daar verandering in aanbrengen.

Ik zal ze in ieder geval helpen op elke manier mogelijk maar ben benieuwd of ze de guild nieuw leven in kunnen blazen.
Ik heb nog even geprobeerd om wat raiding op gang te krijgen samen met de GM een paar weken terug, maar telkens veel te weinig mensen en de helft daarvan was niet raid ready. Veel van de personen die nu willen proberen er weer iets van te maken zijn hier naar mijn mening niet geschikt voor. De meesten zijn rond de 18 jaar als ik me niet vergis. Die een beetje in het gareel houden is al heel wat soms, laat staan als ze het zelf voor het zeggen hebben. Qua raiding waren lunight en ik de enigen die het beetje in goede banen konden leiden en nu zijn we er allebei dus niet (meer). Sowieso waren er maar heel weinig mensen online gezien het totaal aantal guildleden in de laatste weken.

Ik wens de guild het allerbeste en zal zeker nog wel met wat fun raids mee doen of zo, maar ik ben bang dat de mensen die het kunnen rechttrekken er geen tijd voor (willen) hebben (lunight, jij, (ik,) misschien nog een paar iets oudere leden) en de mensen die er tijd voor hebben er niet geschikt voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-05 15:31
Vandaag level 82 aangetikt met mijn monk.
Begin toch wel te merken dat het levellen steeds langzamer gaat.
Ook is het vervelend dat je een een bepaald ilevel moet voldoen, het is helaas niet anders.
Wat me wel al een tijd opviel is dat je met andere mensen van andere servers rondquesten in mijn server.

Hoe is dat mogelijk? heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

de patchnotes schijnbaar :P maar low level gebieden zijn nu cross-realm zodat je niet alleen rondloopt ;)

[ Voor 59% gewijzigd door mrsar op 23-11-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:46

DarkUnreal

Postmaster General

mrsar schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:16:
de patchnotes schijnbaar :P maar low level gebieden zijn nu cross-realm zodat je niet alleen rondloopt ;)
Had het laatst toen ik me DK aan het levelen was. Via de Dark Gate naar dat DK stuk.. liepen er gewoon 20+ dk's rond :p.. whow! (eerder waren het er 1 of 2 ofzo)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zelfs de steden (behalve Orgrimmar en Stormwind) zijn nu een CRZ. Best wel grappig om weer mensen in Ironforge te zien. Damn you portals! Ik wil de oude IF terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Carthrax schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:48:
Zelfs de steden (behalve Orgrimmar en Stormwind) zijn nu een CRZ. Best wel grappig om weer mensen in Ironforge te zien. Damn you portals! Ik wil de oude IF terug :P
De aanwezigheid van portals is daar het probleem niet. Het gebrek aan portals wel. Er is gewoon geen mogelijkheid om naar Pandaria te komen behalve via die portal in SW. Lekker lomp.

Sowieso nogal loos dat ze niet gewoon een AH in Pandaria neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
NMe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:56:
[...]

De aanwezigheid van portals is daar het probleem niet. Het gebrek aan portals wel. Er is gewoon geen mogelijkheid om naar Pandaria te komen behalve via die portal in SW. Lekker lomp.

Dat bedoel ik ook ;) door de portals alleen in SW en Org te planten is er niemand meer in IF. En laat IF nou mijn favoriete plek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Daarom zit mijn HS nu op panderia (shrine of 7 iets) als ik naar SW wil pak ik de portal en terug de HS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:56:
[...]

Er is wel een AH in Pandaria, maar dan wel voor Engineers. Beetje hetzelfde wat Dalaran toendertijd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkUnreal schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:33:
[...]

Had het laatst toen ik me DK aan het levelen was. Via de Dark Gate naar dat DK stuk.. liepen er gewoon 20+ dk's rond :p.. whow! (eerder waren het er 1 of 2 ofzo)
Laatst (begin van de week) een DK gestart, maar ik was toch echt de enige die aan het levelen was. Van begin tot eind geen enkele andere speler gezien, terwijl het toch "barst" van de nieuwe DK's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steeky schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:14:

Ook is het vervelend dat je een een bepaald ilevel moet voldoen, het is helaas niet anders.
Hoezo moet je tijdens het levelen aan een bepaald iLvl voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:01:
[...]

Er is wel een AH in Pandaria, maar dan wel voor Engineers. Beetje hetzelfde wat Dalaran toendertijd had.
I know, maar het slaat gewoon nergens op. Je bent in Pandaria bezig, waarom zou je terug moeten naar SW voor auctions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:48:
Is het stom als ik vraag wat CRZ voor staat/betekent? Zie die afkorting erg vaak voorbij komen laatste tijd, maar de afkorting zegt me niks.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

cross-realm-zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

temp00 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:33:
Beste mensen. Is hier toevallig iemand met een RBG-groep waar ik dit weekend mee op pad kan? (al is het alleen maar om te cappen). Ik kom het liefst op m'n Mage (A) of evt Lock (H). Mage is fully honor + 3 conquest pieces (nog geen t1 weap) en Lock full honor + 1 conquest piece. Mic is aanwezig + vent/ts3/skype en ik ben uiteraard ook bereid om gebruik te maken van RBG addons zoals bijv. bgtargets.

Maakt niet uit als het low rating is, als er maar wel een enigszins redelijke target caller/leader is en iedereen pvp gear heeft.
Niemand?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Buiten een beetje matten met hordies bij world pvp heb ik nog nooit iets gedaan met pvp. Heb ook geen enkele pvp gear. Voorlopig vind ik het wel prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:09:
[...]

I know, maar het slaat gewoon nergens op. Je bent in Pandaria bezig, waarom zou je terug moeten naar SW voor auctions?
Orgrimmar en Stormwind blijven natuurlijk wel de faction Capitals. Ik denk dat het ook de intentie is om dat zo te houden. Pandaria en Dalaran waren eigenlijk ook alleen maar hubs waar je snel naartoe kon om "bij te komen" tijdens het levelen en dan niet veel hoefde te reizen om heen en weer te gaan.
Maarja, waarom Engineers dan wel volledig bedient worden is natuurlijk ook een vraag. Inderdaad, rare situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:55:
[...]

Orgrimmar en Stormwind blijven natuurlijk wel de faction Capitals. Ik denk dat het ook de intentie is om dat zo te houden. Pandaria en Dalaran waren eigenlijk ook alleen maar hubs waar je snel naartoe kon om "bij te komen" tijdens het levelen en dan niet veel hoefde te reizen om heen en weer te gaan.
Maarja, waarom Engineers dan wel volledig bedient worden is natuurlijk ook een vraag. Inderdaad, rare situatie
Dat één profession een bepaalde voorrang krijgt is opzich prima, maar dan moet je als ontwikkelaar er wel voor zorgen dat de overige professions ook ergens een enorm voordeel uit kunnen halen.

Bijv.:
- Blacksmithing: Repaircosts aanzienlijk lager
- Enchanting: toegang tot void storage out in the field
- Alchemy: BoP Reforgepotions

zoiets.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vind het eigenlijk wel apart dat blacksmithing en tailoring etc. allemaal mooie epic gear kunnen maken, maar dat je met jewelcrafting alleen maar rare spul kan maken. Uiteraard heb je het voordeel van gems al, maar heb dat altijd vreemd gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 16:14
AH in pandaria -> is door blizzard al meerdere malen uitgelegd (tot in den treure), dus om dat nog een keer te bespreken is niet erg nuttig. (korte versie, ze willen niet zoals in Dalaran tijd, dat SW en andere steden nutteloos worden, blijkbaar boeit het ze niet dat Alles behalve SW en org nu barren wastelands zijn).

@Into, klopt inderdaad, Inscription, Blacksmith, Tailor, en LW (dacht ik?) kunnen epic gear maken, maar veel anderen niet. Beetje raar. Misschien Alchemy een leuke alchemist stone maken die echt goed is maar BoP, en Jewelcrafting een BoP ring of necklace? Zou wel kunnen werken denk ik.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat net even een youtubefilmpje te kijken van de MoP launch. Vooral wanneer Chris Metzen op het toneel verschijnt worden er best wel interessante dingen verteld. Dit is dat filmpje, Ga door naar 2h 8m 40s voor het stuk met Chris Metzen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QvJpncNZdls&t=2h8m40s]

Interessante punten:
- Expansion 5 (na Pandaria) gaat over Sargaras
- Blizzard wil Warcraft 4 maken na Starcraft 2
- Ken je het book of caine van Diablo 3? Warcraft krijgt iets soortgelijks.
- De Warcraft film verteld een bekend verhaal voor de degene die al heel lang bekend zijn met Warcraft. Meer kon Chris Metzen niet vertellen.

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 24-11-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sargeras was te verwachten inderdaad (zie The Black Prince scene)
Warcraft 4? Hmm, hoe gaat dat werken
Book of Jaina? :p
Film, misschien een korte synopsis van wat er is gebeurt tot Expansion X of Y?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32
lanerios schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:36:
AH in pandaria -> is door blizzard al meerdere malen uitgelegd (tot in den treure), dus om dat nog een keer te bespreken is niet erg nuttig. (korte versie, ze willen niet zoals in Dalaran tijd, dat SW en andere steden nutteloos worden, blijkbaar boeit het ze niet dat Alles behalve SW en org nu barren wastelands zijn).
Verlaten steden zijn een oud zeer, al tijdens vanilla waren meerdere steden ghostcities.
Ik meen mij te herinneren dat zelfs de AH niet overal beschikbaar was. Pas halverwege de vanilla cyclus heeft Blizzard alles gesynced tussen de steden. En zelfs toen waren de meest afgelegen steden alleen maar plaatsen die je bezocht om bepaalde weapon skills te leren 8)7 In tijden van niet gelinkte flightpaths was zelfs Crossroads belangrijker dan Thunderbluff.

In BC voegde Blizz dan nog twee steden toe (Silvermoon en Exodar) die vrijwel nutteloos waren, zonde van de ontwikkeltijd. Deze fout hebben ze gelukkig niet meer gemaakt in de latere xpacs.

*edit* AH's in elke city werden pas in patch 1.9 (de AQ40 patch) toegevoegd :)
bron
Linked Auction Houses

Players will now be able to buy and sell goods with greater effectiveness using the Linked Auction House system. Auction Houses in Orgrimmar, Undercity, and Thunder Bluff will now share the same pool of Horde player-created auctions, and Alliance players will find the same to be true when visiting Ironforge, Stormwind City, and Darnassus Auction Houses. This system has been expanded to support the neutral Auction Houses as well. Tanaris, Everlook, and Booty Bay will all be linked for players of both factions to access. In addition, the "Looking for Group" and "Trade" channels have been unified among the corresponding cities, meaning, for example, that you can trade your goods or look for groups in Ironforge while in Stormwind.

[ Voor 28% gewijzigd door Kapoen op 24-11-2012 11:06 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed zelf dat de warcraft film gaat over de orcs naar azeroth vanuit dreanor vluchten en vervolgens de alliance tegenkomt als hun vijand. Oftewel de First War.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 24-11-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt inderdaad kapoen, helaas lijkt het blizzard ook niet te boeien. Mijn favoriete stad blijft nog altijd Darnassus voor Alliance, en Silvermoon voor Horde. Alles bij elkaar, en logisch ingedeeld.

zeror, zou kunnen, zou het zelf wat leuker vinden als ze er dan een nieuw idee van maken, en niet gewoon hetzelfde verhaal voor de zoveelste keer rehashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:50:
zou het zelf wat leuker vinden als ze er dan een nieuw idee van maken, en niet gewoon hetzelfde verhaal voor de zoveelste keer rehashen.
Het is de Lore van Warcraft. Die ga je niet rehashen. Gewoon zo goed mogelijk uitbeelden in film als in de boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:42:

In BC voegde Blizz dan nog twee steden toe (Silvermoon en Exodar) die vrijwel nutteloos waren, zonde van de ontwikkeltijd. Deze fout hebben ze gelukkig niet meer gemaakt in de latere xpacs.
Ik heb eigenlijk steeds meer het idee dat die steden over een tijdje geen steden meer zijn. Blizzard heeft plannen voor dreanei. Het zou best kunnen dat The Exodar gerepareerd en weer terug de Great Beyond in gaat richting Twisting Nether en daar wellicht als capital gaat dienen zoals Dalaran of Shattrah in expansion 6.0 ofzo.
Silvermoon zou weleens ook weleens een grote opknapbeurt kunnen krijgen misschien een raid? Het zou best kunnen dat Lor'themar Theron iets te maken heeft met de Garrosh Raid deze expansion. Hij is wel betrokken. Sterker nog, Lor'themar Theron heeft een geupdate model gekregen, er is een nieuwe voice actor ingehuurd en speelt een rol in patch 5.1. Dus wie weet. En Blizzard weet dat ze nog steeds Eversong Forest en Ghostlands fly ready moeten maken. Blizzard zou Blizzard niet zijn als de boel gelijk flink onderhanden zouden nemen. Simpelweg een zone vastknopen aan de rest is niet echt de stijl van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou vrijdag en zaterdag toch maar een RBG gepugged, immers de arena conquest cap is 1800 en RBG conquest cap is 2200. De groepen waren echt twee uitersten:

Vrijdag:
Een gedeeltelijk guild-groepje die behoorlijk wat fouten maakte. Ik noem een elemental shammy die in first contact op ons af komt lopen en gewoon bijna de halve groep van een cliff af thunderstormed |:( (ondanks m'n waarschuwing op vent), flags in EotS cappen terwijl de vijand in het midden op een cap staat te wachten, heel weinig target calling enz.

Zaterdag:
Een dictatoriale communist als bg leader die vermoedelijk overgrootouders met de naam Hitler als achternaam had. Klinkt een beetje negatief, maar het was echt een verademing in positieve zin des woords :). Die gast begon de avond met netjes een per-persoon mic check op vent, vervolgens ging hij z'n "ground rules" uitleggen, daarna kwam nog wat andere shit en na +- 10min begonnen we en per BG vertelde hij, zoals het hoort, wie waar naar toe moest gaan en ook de kill targets werden perfect gecommuniceerd. Het leek natuurlijk af en toe wel een beetje op een bootcamp (inc. de bijbehorende leader rage 8) ), maar liever dat dan een groep die maar een beetje aan moddert 8)7. Ik hoop nog een beetje op te zijn gevallen voor toekomstige invites. Qua dps stond ik iig vaak in top 3 en volgens mij ook nog verantwoordelijk voor het meeste CC. Maar ja, ik ben (nog) niet zo heel erg pro en de conquest gear loopt nog een beetje achter, dus het is even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
ToE half gedaan met mijn monk, gestrand op 3de baas. naar 2/3 wipes is vaak einde LFR. geen nieuwe groep kunnen krijgen helaas.

Ook is de laatste Toon nu 90, even wat crafted 476 gear en x aantal uur in LFG en ook deze is 460 bag item dus die hebben we ook even LFR door gefiest.
Deze Blood DK bevalt mijn zeer goed,ga deze zeker verder gearen. misschien wordt het mijn nieuwe main (al betekend dat ik fijn 50+ reps naar exalted moet gaan brengen, WTB double rep ook voor oude content)

Uit vervelling ook de paladin maar even door alle LFR door geloppen (behavle ToE, was +30 min que)
2 weken later en verschil qua wipes is al aanzienlijk, (of ik had een goede group)

van mij mag 5.1 komen ...

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Van het weekend bijna geen wow gespeeld (mini-lan met andere games ^^), zondag avond net op tijd thuis voor de raid, pc snel inpluggen en raiden maar...

Een eerste poging voor de guild op de spirit kings, tactics waren uitgelegd en begon direct al goed, de main tank had de 'iedereen moet voor de boss staan' blijkbaar niet mee gekreden en draaide zich constant van de groep af.. uiteindelijk zeg ik dus op mumble 'You know the entire group is supposed to stand in front of the boss right, so please stop turning him around all the time'

Direct erna... annihilate... tank doet dus precies wat ik zeg... en ontwijkt annihilate niet..(de rest wel) en boem... tank 1 shot.. ik snel HotW en bear en tanken maar...

Qiang neer en we krijgen Zian, direct het verzoek om zo veel mogelijk te interrupten om zo min mogelijk schade te krijgen even later... ook Zian neer.

Kregen we Meng, ook hier was het bericht 'geen dots' niet helemaal over gekomen, sta je dan als wannabe-tank met 3 DK dots, een hunter dot en wat bleeds. Duurde dan ook niet lang of ik viel om.

Paar pogingen gedaan en uiteindelijk Spirit kings neer gekregen, moest echter wel veel te veel de 'fouten' van anderen opvangen, mensen die shadows door de group heen kiten, nog steeds dots, mensen die niet stacken tijdens de maddening shout... erg leuk... maar goed 4/6 nu dus officieel met de guild gehaald.. Daarna naar HoF, wat pogingen op de 1e baas, uiteindelijk tot 12 % gekomen, was een kill geweest als de tank niet zo dicht bij de boss tijdens attunement had gestaan, kreeg een paar klappen van z'on sonic ringetje en de tank viel om.

Waarschijnlijk de aankomende week weer een 4/6 MSV kill halen en dan zien of we 2/6 HoF kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend de vrouw ziek dus weinig tijd gehad om te gamen. Wel mijn Death Knight naar level 85 en dus MoP content gekregen. Tussen het Lego Harry Potter met mijn zoontje (en natuurlijk wat er nog meer bij komt) door nog wat professions naar MoP hoogte zien te krijgen maar cobalt ore farmen kan een ware hel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
vrijdag op m'n aliance DK aan het spelen, werd ik door de guild gevraagd of ik mee wilde naar HoF, omdat ze mensen tekort kwamen... erg leuk, 1e boss tanken in 463 gear, vooral als je zwakke plekken chest+legs zijn (grootste statbudget items) :P
Ervaring uit het verleden is dat er nog wel vaker een invaller nodig zal zijn, dus maar iets meer werk van m'n dk's gear gaan maken dit weekend. resultaat: 2 upgrades uit LFR mogen trekken en kaarten voor de DMF trinket gaan verzamelen. op één na alle kaarten binnen, wat me <10k en <20 minuten werk heeft gekost (trinkets/decks staan voor dubbele op AH)

geen mainraid gisteravond en ben uit pure verveling maar gaan pvp-en. En aangezien ik dat zelden doe zal ik vooral in de weg gelopen hebben, maar ach, er gingen wel eens tegenstanders dood zeg maar. :P
Doel: honor pvp set voor transmog. Vind de huidige DK pvp set er bijzonder goed uitzien, zeker bij een draenei male.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Tot over een week! Ik ga een weekje naar de zon!

Mochten er nog betrouwbare tanks op zoek zijn naar een leuke NL guild, dan hebben wij waarschijnlijk wel een plekje... 1 van onze tanks gaat toch terug naar 25 mans raiden... :(

Monk(!) of druid zou ideaal zijn!

Succes met raiden en veel plezier de komende week, tot later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
[b][message=39339020,noline]
Interessante punten:
- Expansion 5 (na Pandaria) gaat over Sargaras
- Blizzard wil Warcraft 4 maken na Starcraft 2
- Ken je het book of caine van Diablo 3? Warcraft krijgt iets soortgelijks.
- De Warcraft film verteld een bekend verhaal voor de degene die al heel lang bekend zijn met Warcraft. Meer kon Chris Metzen niet vertellen.
Cool lost al een heel hoop vragen op bij mij.

- Terug keer van burning crusade was idd wel te verwachten voor volgende expansion. Dat het specifiek om sargeras gaat verast mij wel aangezien die toch immortal zou moeten zijn.
- Warcraft 4, klinkt cool maar betekend wel dat wow bij volgende expansion(s) mss met een cliffhanger moet eindigen en wat gebeurd er dan met wow zelf?
- Vermoed eerder dat de warcraft film echter een specifiek stuk van het verhaal zal worden dat belangrijk is in de history van wow. Mss warcraft 3 stijl en het zou me niet verbazen mocht thrall er bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Nu dat ik in feite klaar ben met de rep grind merk ik dat het een stuk langzamer gaat om VP te cappen. Op dat gebied mis ik de cata manier wel een beetje. Daar kon je tenminste in een dag of 2 wel je VP cappen. Deze week heb ik op één character elke dag netjes tillers gedaan en een random hc samen met alle 5 de lfr delen en ik kwam nog net niet aan m'n cap. Nog wat extra hc's gedaan en wat dailies die ik niet meer nodig heb (voor de rep dan) en ik kwam net aan de cap op zondag ochtend.

Naast het cappen van VP wat al de nodige tijd in beslag neemt ben ik momenteel ook bezig om 4pc pvp set te halen (holy paladin). Zelf nog nooit echt pvp gedaan maar toch eens een keer bgs in gedoken in de hoop een first win of the day mee te pikken. Duurde 'maar' ~1.5 uur voordat ik het voor elkaar had. De ervaringen die ik daar op doe maken me niks niet warmer voor pvp, blegh. Maarja, nog ~1750 honor points te gaan voor ik het weer links kan laten liggen.

Wel moet ik toegeven dat het wel grappig was om 3-4 alliance op m'n reet te hebben hangen terwijl ik al heal-spammende met de vlag naar huis ren. Maar dat was dan ook het enigste wat ik kon doen (een vaatdoek slaat nog harder dan ik met m'n holy spec doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Waarom is die 4 piece zo goed dan? Kan het even niet opzoeken hier op werk.

@hulkie, dan had ik beter mijn pala kunnen transferen ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
hmr schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:59:
[...]

Je krijgt 1 Holy Power terug als je Word of Glory (of Eternal Flame) gebruikt bij 3 Holy Power. In feite dus een 33% boost op Eternal Flame. Dat in combinatie met Divine Purpose talent en je kunt heel veel Eternal Flames casten. Genoeg om de HoT ervan op zo'n 10 man tegelijk te laten lopen.

Effectief gezien heal je hiermee beter en goedkoper (EF kost geen mana).

Zie: http://www.mmo-champion.c...ealing-with-the-PvP-4-set

[ Voor 8% gewijzigd door deTwisj op 26-11-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wow, wat een reset.

Nadat we verleden week hadden afgesloten met een Lei Shi kill, ongeveer 10 minuten voor het eind van onze laatste raid, waren we er woensdag dus meer dan klaar voor om ToES leeg te meppen.
Het begin was ernaar. Protectors Elite mode oneshot. Tsulong oneshot. Lei Shi oneshot. We waren helaas wat later begonnen, maar we hadden dus behoorlijk wat tijd voor Sha of Fear progress.

We begonnen met minimale tactische besprekingen best goed. Sterker nog, één van onze eerste attempts was een enrage wipe. Maar hoe hoopgevend die try was, het ging daarna alleen maar bergafwaarts. Ik vermoed dat we de rollenverdeling iets te strak hadden afgesteld, met name op de platforms, met betrekking tot het Orb soaken. Hierdoor wipeten we op stommigheden, en zijn we uiteindelijk nooit meer in de buurt van en stabiele attempt gekomen. Na 2 uur afgedropen.

Vrijdag terug dan maar. En, uhm, oneshot. Het blijft een laaaaang gevecht, maar de platforms gingen gewoon goed neer, CD usage was prima, en we zijn nooit in problemen gekomen op wat dan ook.
Goed gemutst HoF gecleared, met een paar wipes op Wind Lord en Amber Shaper (pre mid raid break, focus was wat weg), maar verder alles oneshot. Afgesloten met Stone Guards HC, met Jade, Cobalt en Jasper, zonder twijfel de lastigste setup. Maar ook dat oneshot.

En toen hadden we dus nog wat heroic MSV geplanned staan voor zondag. Na een add phase attempt pull op Feng (puur voor die phase gegaan, zolang mana het volhield) hadden we al snel door dat we een goede tactic hadden. Ik ben nog even respecced naar HotW voor imba add DPS (zie hier het bewijs), en de eerste de beste try waar we in de add phase kwamen was het meteen een kill. Die try was nog behoorlijk onwennig, want we hadden geen DPS CDs up voor de add wave die we moesten burnen, we misten het eerste shield op de eerste Epicenter en Time Warp bugde doordat beide mages het tegelijkertijd popten, zodat het gecanceld werd (wierde bug trouwens). Hiermee werd de Draw Flame phase dus iets langer dan verwacht, maar alsnog gewoon een kill. Met dank aan HoF/ToES gear dus :P

Door naar Gara'jal. Redelijk normale progress attempts, 6% enrage wipe > tanks en healers in max DPS setups, en ook dat was een 10 attempt progress kill \o/

Maar nu begint het leuke: roster uitvogelen voor de rest van de progress. Clearen we eerst ToES en focusen we op HoF HC kills, of juist op MSV kills. Wanneer doen we welke raids, want op sommige dagen missen we wel eens een raider links en rechts... Kortom, leuk!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen waarom ik nog speel.
De daily's komen mij de strot uit, dus ben er mee gestopt.
Heroics en PvP vindt ik ook niet zo veel meer aan.
En raids is eigenlijk meer een ergenis dan dat ik er lol aan heb.

Vraag me af of dit een burnout is, of meer een teken dat ik moet stoppen...

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ValHallen schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:43:
Ik begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen waarom ik nog speel.
De daily's komen mij de strot uit, dus ben er mee gestopt.
Heroics en PvP vindt ik ook niet zo veel meer aan.
En raids is eigenlijk meer een ergenis dan dat ik er lol aan heb.

Vraag me af of dit een burnout is, of meer een teken dat ik moet stoppen...
burnout is ook een reden om te stoppen. lijkt me duidelijk dus.
Vind het overigens wel eng (en herkenbaar, dus nog enger) dat je nog aan ons moet vragen of je nu moet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

JoeBravo schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:50:
[...]

burnout is ook een reden om te stoppen. lijkt me duidelijk dus.
Vind het overigens wel eng (en herkenbaar, dus nog enger) dat je nog aan ons moet vragen of je nu moet stoppen.
An sich is het voor mij wel duidelijk dat ik zou moeten stoppen, echter zit ik ook met een dubbel gevoel, in de zin dat ik mijn guildy's niet in de steek wil laten. Dus vandaar meer de vraag.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

voordeel van social guild,als ik ermee stop vinden ze wel iemand anders :P al 2 weken geen raid gedaan omdat er niet genoeg mensen signen....tja dan niet,ga ik wat anders doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Probeer het anders gewoon. Guildies in de steek laten is weliswaar vervelend, maar sociale druk mag je niet afhouden (of in dit geval juist vastketenen) van wat je zelf wilt. Als jij er echt geen lol meer uit haalt moet jij daar de consequenties aan verbinden.

Kans is groot dat je het na een weekje cold turkey misschien heel anders ziet :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En soms is het ook gewoon goed om eens even een week iets anders te spelen/doen. Elke dag spelen kan erg verplichtend voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:59:
[...]

Bespreek dat anders even met Bassie :) Ik ga nu ECHT weg... tot over een week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477565

Zowaar een keer loot van LFR, en gelijk goed ook. 2 tiertokens op zowel mage als priest :).
Voor mijn priest waren het ook gelijk mooie ilvl upgrades.

Iemand nog last gehad van constante DC's op zaterdag? Voor mij was het niet te spelen (Auchindoun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kaap schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:58:
En soms is het ook gewoon goed om eens even een week iets anders te spelen/doen. Elke dag spelen kan erg verplichtend voelen.
Zit nu zelf ook in de situatie waarbij ik even terug geen zin meer heb om alles te doen. Ik zou er even mee stoppen tot patch 5.1 uitkomt wordt verwacht van volgende week te zijn of mss nog iets langer. Daarna terug inloggen, de nieuwigheden uitproberen en dan maar terug spelen zoals tervoor. Een korte break kan echt wel goed zijn als je iedere dag speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik speel zelf dus nog maar zo'n 4 dagen per week. Maar dat begint zelfs tegen te vallen.
Gelukkig is gister net mijn anual pass afgelopen, dus wat dat betreft zou het geen probleem moeten zijn om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Verandert er zoveel in 5.1 dan? Heb de patchnotes gemist denk ik.
Ben zelf ook na 90 te zijn gedinged begonnen met PVP en T1 Priest Transmog. Houd je toch weer ff bezig, al kan ik MC niet meer zien nu en ik heb nog gecheat ook. Headpiece wilde niet vallen dus heb nu de look-a-like. :)
Scheelt dak geen hardcore raider ben dus de repgrinds begin ik niet eens aan.
Moet zeggen dat Pvp als Disc Priest best leuk pielen is en met zo nu en dan een HCje healen vermaak ik me nog best.

/edit : Zie dak al ruim 11 jaar rondstruin hier. :o

[ Voor 5% gewijzigd door RaDKiLL op 26-11-2012 16:46 ]

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

RaDKiLL schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:42:
Verandert er zoveel in 5.1 dan? Heb de patchnotes gemist denk ik.
Ben zelf ook na 90 te zijn gedinged begonnen met PVP en T1 Priest Transmog. Houd je toch weer ff bezig, al kan ik MC niet meer zien nu en ik heb nog gecheat ook. Headpiece wilde niet vallen dus heb nu de look-a-like. :)
Scheelt dak geen hardcore raider ben dus de repgrinds begin ik niet eens aan.
Moet zeggen dat Pvp als Disc Priest best leuk pielen is en met zo nu en dan een HCje healen vermaak ik me nog best.

/edit : Zie dak al ruim 11 jaar rondstruin hier. :o
Echt? Ik vind Disc in PvP zo broken op 't moment :P nog erger dan heal monks voor PvP.

Mja PvP high rated, je moet met een Lock/Mage/Warr spelen 1 van de classes, anders heeft je comp weinig potentie moet ik zeggen. Pluspunt van deze season is dat er meer verschillende comps zijn. Nadeel is dat het nog "gibber" is dan ooit. Zelfs de blizcon invitational spelers hadden het erover dat het gaat om de oneshot =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even twee vraagjes:

1) Ik wil mijn vriendin een beetje into gamen introduceren, en gezien WoW nog relatief populair is onder vrouwen leek het me wel leuk om samen met haar te spelen. Wat is nou de slimste manier, het liefst zonder kosten, om haar te introduceren in WoW op een manier waarin we wel samen kunnen spelen (ik met m'n normale account)? Want ik ben het overzicht een beetje kwijt met trials en uitnodigingen van vrienden etc.

2) Ik ben onlangs weer aan WoW begonnen maar ben zeer casual. M'n hoogste char is een 73 mage en heb nog nooit een raid gedaan oid. Nou speelde ik net WSG en ik werd compleet afgemaakt. Destijds was er nog een scheiding tussen twink WSG en casual WSG. Is die nu weg? En ik hoorde iets over heirlooms ofzo die ik zou moeten hebben. Waarom is de kans op casual PvP me nu een beetje ontnomen, of begrijp ik iets verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 26-11-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
apNia schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:33:
Even twee vraagjes:

1) Ik wil mijn vriendin een beetje into gamen introduceren, en gezien WoW nog relatief populair is onder vrouwen leek het me wel leuk om samen met haar te spelen. Wat is nou de slimste manier, het liefst zonder kosten, om haar te introduceren in WoW op een manier waarin we wel samen kunnen spelen (ik met m'n normale account)? Want ik ben het overzicht een beetje kwijt met trials en uitnodigingen van vrienden etc.
Wat je als eerste kan doen is je vriendin een account laten maken met de lvl 1-20 gratis account.
Als dit bevalt (het zegt niet zoveel natuurlijk, maar is een leuk begin) dan de battle chest kopen waarin WoW + TBC + WotLK zitten. Hierbij zit ook een maand gratis spelen (als ik mij niet vergis).
Hiermee kan ze tot lvl 80, dus is ze voorlopig even zoet :)
2) Ik ben onlangs weer aan WoW begonnen maar ben zeer casual. M'n hoogste char is een 73 mage en heb nog nooit een raid gedaan oid. Nou speelde ik net WSG en ik werd compleet afgemaakt. Destijds was er nog een scheiding tussen twink WSG en casual WSG. Is die nu weg? En ik hoorde iets over heirlooms ofzo die ik zou moeten hebben. Waarom is de kans op casual PvP me nu een beetje ontnomen, of begrijp ik iets verkeerd?
Tjsha, met Heirlooms hebben je low-lvl chars gewoon hele goede stats. Als je die niet hebt, dan ben je redelijk "lost" tegenwoordig qua pvp (gezien je nagenoeg geen resilience hebt).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Renquin schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:05:
Tjsha, met Heirlooms hebben je low-lvl chars gewoon hele goede stats. Als je die niet hebt, dan ben je redelijk "lost" tegenwoordig qua pvp (gezien je nagenoeg geen resilience hebt).
Voor level 73 is het best lastig om aan justice points te komen toch? Zodat je die heirlooms kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:07:
Ik speel zelf dus nog maar zo'n 4 dagen per week. Maar dat begint zelfs tegen te vallen.
Gelukkig is gister net mijn anual pass afgelopen, dus wat dat betreft zou het geen probleem moeten zijn om te stoppen.
Als alles in de game je tegenstaat dan is het tijd om te stoppen, zij het tijdelijk of permanent. Ik ben er zelf ook een hele tijd uitgeweest, na de launch van Cata. Zeker een jaar niet gespeeld, maar nu met veel meer plezier weer back in the game. Ik doe geen dingen waar ik geen zin in heb, geen raids meer en geen verplichtingen tegenover wie dan ook. 5 mans vind ik leuk, ondanks het hoge level brainlessness, achievement, pets en mounts, allemaal voor mezelf. Ik speel mijn eigen game, chat met wow-mates en doe mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zeror schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:08:
[...]

Voor level 73 is het best lastig om aan justice points te komen toch? Zodat je die heirlooms kunt kopen.
Veel PvPen, Honor naar Justice Points converten (of Honor Heirlooms kopen) en je hebt heirlooms. Gaat best rap met Honor, zelfs op low lvl's.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zie dat we morgen patchen. En de nieuwe pvp faction krijgt nu ook rewards. Kunnen we nog wat meer rep grinden :/ En daarnaast nog wat meer vp grinden om items te upgraden.

Ik vind het wel even best dat ik mijn Warrior geparkeerd hebt en een Mage gestart ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
apNia schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:33:
Even twee vraagjes:

In mijn ogen een Recruit A Friend, zij krijgt een Trail account (1 - 20, geen mail, trade etc)
na Aankoop van battle chest, kun je beste 2 maanden kopen deze 2 worden ook bij jou account toegevoegt.

En gewoon lekker samen levelen.. en als ze er niet is/geen zin heeft je 73 gaan doen.

Als ze gewone trail aanmaakt, geen exrta 30% voor bijde geen playtime, en geen carry mount
zelfs zonder die 30% heeft RaF nog altijd de boven hand vanwege de mount + speeltijd.

Scroll of Resurrection is als ze al een account had en langer dan 3 maanden niet gespeelt had.
gratis level 80 gratis 7 dagen playtime, en een mount voor degenen die de invite stuurde.

De normale trail is gewoon beetje de laatste optie wie je wil kiezen.
(Je gunt niemand een mount of je kent niemand die de invite kan sturen)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423722

Kaap schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 06:54:
Ik zie dat we morgen patchen. En de nieuwe pvp faction krijgt nu ook rewards. Kunnen we nog wat meer rep grinden :/ En daarnaast nog wat meer vp grinden om items te upgraden.

Ik vind het wel even best dat ik mijn Warrior geparkeerd hebt en een Mage gestart ben.
Dus morgen komt al 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 16:51
Komt morgen al ja.
www.mmo-champion.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477565

Ja. Erg snel moet ik zeggen. Het is leuk dat iedereen klaagt dat er niks te doen is in cata, maar dit is weer het andere uiterste. Ben nog niet eens klaar met me andere dailies!
Moet wel zeggen dat het er erg nice uit ziet.

Gisteren weer het aloude attendance probleem bij te veel members waardoor we een social en een pug moesten meenemen :(
Uiteindelijk die social ook nog moeten replacen omdat hij maar bleek doodgaan en magere dps deed..

Ben er zelf ook achter gekomen dat nodeloos wipen op bosses mijn prestaties niet echt ten goede komt, op beide kills lag ik tegen het einde de vloer te tanken..
Voor de liefhebbers van logs: http://www.worldoflogs.com/guilds/240404/
(ik ben de mage)
Hopelijk kunnen we woensdag wel met een vol team progressen in HoF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand patchnotes op een site die niet wordt geblocked hier

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dagboek:

Shaman van vriendin gegeared, 1x LFR, 6 items >_> Ik weet niet hoe ze het doet, maar op haar elemental gaat gearen veels te makkelijk.
Pilgrim gehaald, ook makkelijk te doen met iemand die gewoon level 1 aanmaakt en klaarstaat.

En begonnen met een warlock >_> Geweldige class, helaas wordt de guild wat irritant. Ik wordt gevraagd specifiek een warlock te levellen omdat we deze nodig hebben, ik ben er mee bezig, rond de 6x. En opeens een whisper "ja officer X gaat morgen zijn warlock levellen vanaf 1 dus die van jou is niet meer nodig"
En dat is nu al met de 3e class zo aan de hand, wordt er langzaam beetje moe van. Dat en met 5 man op level 90 nog wipen op Halion Heroic is gewoon.. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 13:23

MetalPool

Boe!

hmr schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:25:
[...]

Iemand patchnotes op een site die niet wordt geblocked hier
Misschien dat dit niet geblocked is voor je?
Ik kon dit iig zien t.o.v. gamesites.

YouTube: World of Warcraft MoP Patch 5.1

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:32
Zeror schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:08:
[...]

Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat low level chars die items uberhaupt kunnen aankopen in hun eerste rondje Azeroth :) Zelfs al krijg je één item bij elkaar gespaard tijdens het levellen ga je er toch niet veel profijt uit halen imho. Of je moet er al één kopen voor je volgende char.

In principe level je liefst eerst één char naar max level waarmee je deze items kan aankopen voor je alts.
Anyhoo, in Northrend kan je wel wat 'gratis' HP krijgen door die 4 dailies te doen in het zuiden van de Grizzly Hills. En ook als jouw faction Wintergrasp heeft krijg je nog wat extra HP van bosses in 5 mans.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.