Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Oke, van de profielen aanpassen via de addons begrijp ik weinig. Dus het wordt toch echt bestanden kopieren. Moet ik dan alle bestanden van mijn ene char map naar de andere kopieren? Of enkel de map savedvariables?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:59:
[..]

Edit: logs zijn hard gebugged zie ik, let vooral op onze Zorlock kill... Misschien omdat ik 4 keer werd geMCd ofzo? http://www.worldoflogs.com/reports/ab8841uyazuibspb/

Sorry voor deze wall of text, ik heb eindelijk wat te melden… TLDR: Goeie raid!
Lucky in P2 dan, voor het zelfde geld had je nog een Force and Verve op je donder gehad :P MAar jullie hebben een resto shaman, die hebben veel teveel CDs :<

Welkom op Garalon! You're gonna love it :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Uhmmie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:47:
Nu we het toch weer over ElvUi hebben.. Iemand anders hetzelfde probleem dat als je een profiel van char A overkopieerd naar char B, dat niet alle instellingen mee genomen worden? Sommige dingen lijken op hun default waarde te blijven... /rl lijkt het ook niet op te lossen..
Ja. Bij mij worden de instellingen van de chat windows niet gekopieerd.

Ik heb ook last van wat andere schoonheidsfoutjes zoals het icoon voor consecration waar de timer balken van buffs ed. overheen worden geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Ryack schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:27:
[...]

Ja. Bij mij worden de instellingen van de chat windows niet gekopieerd.

Ik heb ook last van wat andere schoonheidsfoutjes zoals het icoon voor consecration waar de timer balken van buffs ed. overheen worden geschreven.
Ik had dezelfde problemen gisteren inderdaad. Ging niet allemaal even soepel. Gelukkig zijn er wel vaak updates.

@Uhmmie: ga jij vanavond ook raiden? Ik ben uitgenodigd door een warrior van earthshrine. Ik krijg vroeg op de avond alleen wel bezoek, dus ik weet niet zeker of ik het zal redden. Had het al aangegeven bij hem, maar hoop het te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
GrazendeKoe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:07:
Oke, van de profielen aanpassen via de addons begrijp ik weinig. Dus het wordt toch echt bestanden kopieren. Moet ik dan alle bestanden van mijn ene char map naar de andere kopieren? Of enkel de map savedvariables?
Het probleem is dat als er profielen aanwezig zijn, je niet simpelweg de savedvariables kunt kopieren omdat deze sharen voor dat hele account.

Als het per character is, dan is het zaakje wel makkelijk:
Van: /realm/character1/SavedVariables/addon.lua
Naar: /realm/character2/SavedVariables/addon.lua

Ik weet alleen niet welke je over wilt koppieren, dus maak van tevoren even een backup van je WTF fiolder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Blistimo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:15:
[...]

Lucky in P2 dan, voor het zelfde geld had je nog een Force and Verve op je donder gehad :P MAar jullie hebben een resto shaman, die hebben veel teveel CDs :<

Welkom op Garalon! You're gonna love it :P
Heb veel zin in dat gevecht inderdaad! Enne die derde Force and Verve hebben we gehad hoor... Self heals en mitigation doen gelukkig een hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:48:
[...]

Heb veel zin in dat gevecht inderdaad! Enne die derde Force and Verve hebben we gehad hoor... Self heals en mitigation doen gelukkig een hoop...
Spirit Link 1, Healing Tide 2, Tranq 3. En dan miste je dus nog de CDs van je Pally. Die kill had er sowieso gekomen, maar met zulke CDs kun je het 2-healen. Die twee van je Shammy zijn gewoon zo ontieglijk veel sterker dan welke andere healer CD dan ook. Hooguit Hymn komt in de buurt.

Wij poppen BL + selfheals/ CDs + Pally Wings + Balance Tranq op de eerste, mijn Tranq op de tweede, en onze Monk's Revive op de derde + mijn ToL spam. De holy pally gooit er nog wat aura's tussendoor, en dingen als Hammer en Efflo zijn natuurlijk ook erg sterk. Maar een echte nobrainer CD is 't allemaal niet. Als wij een vierde krijgen zijn we echt redelijk de sjaak, gok ik :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn wow en misschien dat iemand kan helpen.
Na het inloggen blijft mijn scherm op de characterkeuze staan, maar kan wel chatten, gamen etc. ik zie alleen niks. Als ik ga raiden of naar een dungeon ga kan ik gewoon spelen maar zodra uit een dungeon/raid kom blijft mijn scherm weer hangen op het laatste plaatje.

Ik heb meerdere malen in en uit gelogd maar dit blijft gebeuren. Ik snap er echt helemaal niks van en hoop daarom hier meer info te kunnen krijgen.

Dus nogmaals het scherm blijft hangen, maar het spel loopt door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
Probeer eens een WoW reinstall

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik gister gedaan ook dit heeft niet gewerkt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
IntToStr schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:33:
@Uhmmie: ga jij vanavond ook raiden? Ik ben uitgenodigd door een warrior van earthshrine. Ik krijg vroeg op de avond alleen wel bezoek, dus ik weet niet zeker of ik het zal redden. Had het al aangegeven bij hem, maar hoop het te halen :)
Er zijn van de week weer een paar mensen weg gegaan.. De laatste keer dat ik me op wilde geven was er teveel DPS, 1 tank en 1 healer waardoor het niet doorging.. Zolang er niet een vast raid team in zicht is ben ik eerlijk gezegt niet vanplan te gaan.. Zeker niet als de tanks/healers van buiten de guild gehaald moeten worden, want dan is de kans dat er iets van de grond af komt vrijwel minimaal. Ik snap natuurlijk dat het zelf niet /signen van de raid natuurlijk niet helpt.. Maar op dit moment lijkt er helemaal geen basis raid team meer te zijn.. En dan ben ik liever bezig met het levelen van alts naar 90. En wie weet maak ik dan met 5.1 wel de overstap naar een van mijn healers aangezien daar het grootste te kort lijkt te zijn. En ik ben vrij druk bezig met het maken van mijn eigen addon.

[edit] Die warrior is zeker Anastralion?

[ Voor 16% gewijzigd door Uhmmie op 08-11-2012 13:50 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
Uhmmie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:47:
[...]

Er zijn van de week weer een paar mensen weg gegaan.. De laatste keer dat ik me op wilde geven was er teveel DPS, 1 tank en 1 healer waardoor het niet doorging.. Zolang er niet een vast raid team in zicht is ben ik eerlijk gezegt niet vanplan te gaan.. Zeker niet als de tanks/healers van buiten de guild gehaald moeten worden, want dan is de kans dat er iets van de grond af komt vrijwel minimaal.

Ik weet dat het niet /signen van de raid natuurlijk niet helpt.. Maar op dit moment lijkt er helemaal geen basis raid team meer te zijn..

Daarnaast ben ik de laatste dagen heel erg bezig met het levelen van alts naar 90. Wie weet maak ik dan met 5.1 wel de overstap naar een van mijn healers aangezien daar het grootste te kort lijkt te zijn.
Daarom...raid community ;) Gewoon lekker met mensen uit verschillende guilds raiden. Als het een goede groep is maakt het niet uit of je in dezelfde guild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:45:
Dat heb ik gister gedaan ook dit heeft niet gewerkt :s
Heb je alle addons uitgeschakeld (als je ze hebt)?
Werkt /reload of /reloadui typen ingame? (vergeet altijd welke het is)
Al geprobeerd de interface, wtf, cache folders in de wow dir te deleten?
Drivers van je grafische kaart geüpdatet?

[ Voor 5% gewijzigd door Blitzdoctor op 08-11-2012 13:53 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gisteren de nieuwe LFR gedaan. Voor een LFR was Garalon toch heel erg vet :D We waren een aantal keren gewiped en er waren tactics nodig. Het was bijna net een echte raid :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:50:
[...]

Daarom...raid community ;) Gewoon lekker met mensen uit verschillende guilds raiden. Als het een goede groep is maakt het niet uit of je in dezelfde guild zit.
Zal me daar dan toch maar eens op gaan geven als ik de reply van Uhmmie ook zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:53:
[...]

Zal me daar dan toch maar eens op gaan geven als ik de reply van Uhmmie ook zie :)
Nee joh gewoon zelf maken, dan heb je zelf de touwtjes in handen en kan je de raid community maken zoals je het zelf wilt. De raid community Unity is er al vanaf vanilla en gaat als een trein zo lang de leiders maar goed functioneren. Je zou eens na kunnen vragen bij Leonora van de Stormwind Academy. Hij was lang 1 van de leiders van Unity, nu is hij dacht ik alleen nog maar gewoon raider maar hij geeft vast en zeker graag advies hoe je dat het beste aan kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddel allemaal gedaan, maar ook dit heeft geen effect helaas
Heb alleen geen idee hoe ik mijn driver van mijn grafische kaart moet updaten
Blitzdoctor schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:53:
[...]

Heb je alle addons uitgeschakeld (als je ze hebt)?
Werkt /reload of /reloadui typen ingame? (vergeet altijd welke het is)
Al geprobeerd de interface, wtf, cache folders in de wow dir te deleten?
Drivers van je grafische kaart geüpdatet?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Carthrax schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:57:
[...]

Nee joh gewoon zelf maken, dan heb je zelf de touwtjes in handen en kan je de raid community maken zoals je het zelf wilt. De raid community Unity is er al vanaf vanilla en gaat als een trein zo lang de leiders maar goed functioneren. Je zou eens na kunnen vragen bij Leonora van de Stormwind Academy. Hij was lang 1 van de leiders van Unity, nu is hij dacht ik alleen nog maar gewoon raider maar hij geeft vast en zeker graag advies hoe je dat het beste aan kan pakken.
Dat klinkt erg leuk… Maar zoals je zelf al zegt, die community draait al goed sinds Vanilla. Een nieuwe opzetten zal ontzettend lastig zijn. Net als het onwijs moeilijk is een goed draaiende nieuwe raidguild op te zetten als je geen goede basis aan raiders hebt.

Waarom zouden mensen zo een community joinen? De meeste goede spelers hebben al een guild waar ze lekker zitten. Je moet wat groepen vrienden bij elkaar brengen of veel goede spelers goed kennen op je server, dan lukt het wel. Maar t is echt lastig om voor elkaar te krijgen. Je kunt denk ik beter proberen binnen te komen in een goed draaiende guild/ raidcommunity. Welke tekst er boven iemand nickname hangt is inderdaad niet zo heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 04:51
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:01:
inmiddel allemaal gedaan, maar ook dit heeft geen effect helaas

[...]
Als je WoW opnieuw hebt geinstallerd kan het iig niet aan wow liggen.
Als je de laatste drivers al hebt geinstalleerd zal dat ook wel goed gaan.

Blijft er misschien een schone windows install over?

Of probeer eens een nieuw windows login aan te maken en wow vanuit daar eens op te starten of eventueel een systeem herstel.

Ben geen expert hoor maar je zou het eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Dan raad ik je wel aan een heleboel tijd vrij te maken.. Ik ben in een ver verleden (vanilla wow) ook zeer geruime tijd raid-leader geweest bij een soort van raid community (stuk of 5 guilds samen voor 3 raid teams), waarvan ik dus raid leader was van één van de teams..

En het regelen van alles kost echt zeer veel tijd (vooral in het begin) en dat is nog niet het ergste.. Nee dat is dat ondanks dat je er zoveel tijd in stopt er altijd wel iemand iets te klagen heeft. Dus de rest van de tijd ben je vaak bezig om brandjes te blussen..

Nee, als ik aan die periode van mij in WoW terug denk, dan ben ik er blij dat ik toen opnieuw ben begonnen op SWC en ik ben ook heel erg blij met mijn rank als member ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 08-11-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb gewoon niet de tijd om zelf zoiets op te zetten. De groep Unity ziet er iets te ambitieus uit voor mij. Misschien The Wanderers eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of de laatste drivers erop staan weet ik niet heb geen idee hoe dat moet.

Maar hoe maak ik een andere login?

ik ben namelijk echt geen computer held
dubbeltop schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:05:
[...]

Als je WoW opnieuw hebt geinstallerd kan het iig niet aan wow liggen.
Als je de laatste drivers al hebt geinstalleerd zal dat ook wel goed gaan.

Blijft er misschien een schone windows install over?

Of probeer eens een nieuw windows login aan te maken en wow vanuit daar eens op te starten of eventueel een systeem herstel.

Ben geen expert hoor maar je zou het eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
IntToStr schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:13:
Ik heb gewoon niet de tijd om zelf zoiets op te zetten. De groep Unity ziet er iets te ambitieus uit voor mij. Misschien The Wanderers eens proberen :)
Nouja je kan altijd met earthshine mee gaan.. Ik weet dat Anastrelion het raiden weer succesvol wilt maken.. Tis alleen jammer dat de meeste geen geduld hebben en binnen notime weer naar een andere guild verhuizen etc.. En 1 minpunt aan hem is.. Dat hij zelf nogal wispulturig is (We gaan naar X.. of wacht het wordt toch Y.. oh Y kan niet want niet iedereen is ilvl470 dus we gaan toch maar X.. maarja nu zijn al een aantal mensen uitgelogd, waardoor we niet meer genoeg man online hebben.. Dus dan wordt het toch maar weer morgen...

[ Voor 24% gewijzigd door Uhmmie op 08-11-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uhmmie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:16:
[...]

Nouja je kan altijd met earthshine mee gaan.. Ik weet dat Anastrelion het raiden weer succesvol wilt maken.. Tis alleen jammer dat de meeste geen geduld hebben en binnen notime weer naar een andere guild verhuizen etc..
Ga ik ook doen als ik het red vanavond :)

Bij ons zijn ook een heel aantal mensen weggegaan met wat gedoe waardoor een raid team er nu echt niet in zit. Guild leader heeft ook wat problemen in RL waardoor er ook weinig vooruitgang in zit. Ach ja, we zien wel.

Als jij en je vrouw en Carth en zijn vrouw/vriendin nou gaan raiden hebben we al 5 personen :p EJSchuiteman speelt nu ook op SWC, dus dat kan 6 zijn. Guildie links of rechts en je hebt een team :)

Tot zover de raidellende op SWC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
IntToStr schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:23:
[...]

Ga ik ook doen als ik het red vanavond :)

Bij ons zijn ook een heel aantal mensen weggegaan met wat gedoe waardoor een raid team er nu echt niet in zit. Guild leader heeft ook wat problemen in RL waardoor er ook weinig vooruitgang in zit. Ach ja, we zien wel.

Als jij en je vrouw en Carth en zijn vrouw/vriendin nou gaan raiden hebben we al 5 personen :p EJSchuiteman speelt nu ook op SWC, dus dat kan 6 zijn. Guildie links of rechts en je hebt een team :)

Tot zover de raidellende op SWC :)
Mijn vrouw wilt niet raiden.. Althans LFR is ok, maar meer wil ze ook niet.. Ik heb der al vaak genoeg mee proberen te krijgen, maar zij heeft het gewoon niet op gestructureerd spelen.. Zij kan ook goed de ene dag 5 uur WoW'en en dan weer 2 dagen niet (of bv alleen maar craften, etc)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister zelf tijdens onze raid ook zo wat raid elende gehad, 9 van de 10 waren guildies, 1 dps pug, deed erg goede dps dus niets mis mee.

Bij de spiritbinder ontstond een kleine discussie over de spirit realm en de raid leader zei dus dat iedereen het van hunzelf duidelijk moest maken als ze de spirit realm niet in konden als het wel hun beurt was

(de volgorde was van de voren gegevens, DPS 1 met 2, DPS 3 met 4, DPS 5 met 1, DPS 2 met 3, DPS 4 met 5 en herhaal).

Mocht DPS 2 dus voodoo zijn, dan werd het DPS 1 met 3.

Een aantal leden hadden geen mic, dus werd hun gevraagd hier een macro voor te schrijven, waarop een healer reageerde 'is niet nodig, ik typ wel'. We weten allemaal dat typen langer duurt dan even een macro indrukken en de healer kreeg het gevoel dat de wipe op haar werd afgeduwd, terwijl de raid leader alleen maar wou dat ze een macro maakt, om te voorkomen dat ze een van de redenen van een wipe zou zijn.

Ze nam dit niet zo heel erg goed op en verliet daarop direct de raid en de guild (yey).

Dus vanaf deze week zijn we weer op zoek naar een healer en nog steeds naar een ranged dps :)

Als m'n gevoel een beetje klopt, duurt het nog 2-3 weken voordat de eerste leden de guild gaan verlaten vanwege de drama / no progress :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Sabrac schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:40:
Nou, gister weer lekker lopen falen in Mogushan vaults.. DPS van sommige mensen was echt te laag.

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-0jt7opq4rmufazpd/

(1e keer dat ik een log draai)
Dps is idd wat laag ja ..

Vind onze dps al wat laag tbh.

Gelukkig is stone guard en feng geen issue meer, voor ons iig.
Gister hadden we onze hunter met een sporebat laten lopen voor 5% spell haste.
Onze Boomkin was aan Basketballen, shaman aan het healen en zo ook ik dus geen 5% haste.

Ging goed, tot we bij Gara'Jal kwamen.
Vorige keer haden we 7 sec over op beserk timer dus verwachte al wel een paar wipes.
Paar wipes werden meer 15 wipes >.>

Doordat spirit realm enzo skada en recount vernaggeld, en ik pas later dacht van mmmm wat was dps op stone en feng.

Bleek dps erg laag te zijn van onze hunter, zij doet normaal zo'n 64k dps op deze gara boss en nu 43k.
Sporebat blijkt bugged te zijn ofzo, al haar pets bouwd frenzie op of zo, zo dat ze haar pet 5 stacks heeft focus fire cd gebruikt.

Op een of andere manier bouw de sporebat amper een stack van 1 op >.>

Pet wissel 2 tries later 30sec over op de enrage timer o0 en deed nu 70k dps.
Was meteen last try ook.

Al met al, die +20k verschil van 1 persoon maakte wel erg veel uit en 5% haste is ook weer geen 20k meer dps gecombineerd van mage en lock. (5% haste vervalt als men in spirit realm zit viel me al op)

Dus volgende week gaat deze ook veel sneller neer nu.
heb de hunter al opdracht gegeven om te kijken of meer mensen het hebben en een ticket te sturen naar blizz met de vraag of het een bug is.

Spirit Kings ging vorige week al bijna neer op try 4 en 6 en toen stopte we dus zondag verwacht ik een kill op spirit kings en lekker wipen op Elegon :)

Ben namelijk niet erg tevreden over onze dps, met de gear die sommige hebben moeten ze z'on 5k meer halen >.> Laagste dps op feng was onze mage met 44k (ilvl 476 zou zeker +50k moeten halen) dus binnenkort kijken of we haar dps kunnen opkrikken. De nieuwe warrior in 466 ilvl deed meer dps namelijk al heeft hij wel minder movement.
Om vervolgens te wipen op de spiritbinder (raidleader weigerde 3 mensen te noemen om de spirit realm in te gaan, omdat mensen 'maar self awareness moeten tonen' dus de helft van de tijd ging niemand de realm in en de andere helft was of ik (als enige dps) + een healer, of de hunter met een healer. Beste poging was echter wel tot 20 % gekomen, wat mij verbaasd.
Kan je aanraden om 4 mensen te assignen hier voor.
Laat de healer zeggen wie moeten gaan.

We hebben dus 2 groepjes, ik roep om wie blijft en wie gaat in spirit realm op het moment als iemand in deze 2 groepen voodoo doll heeft aangezien ik weet wie de hoogste stacks heeft gekregen als healer.
Scheelt een helehoop verwarring.

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 08-11-2012 15:03 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Omdat het blijkbaar bannable is om MMo-champ het te vragen (ja ik ben er net voor gebanned, LOL)

Waarom zijn er in godensnaam nog 1H tank runeforge voor DK's. Ik snap dat Dual Wield tanking ongeveer 2 patches viable was in Wrath, maar zelfs toen was Fallen Crusader beter voor tanking.

Waarom ik dit vraag? Ga maar een 80-90 pug in met een DK tank, 50% dual wield tanked omdat hij dus denkt dat het kan. Op zich niet zo erg, het is echt wel te healen, maar het is verre van optimaal.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
Sabrac schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:29:
Gister zelf tijdens onze raid ook zo wat raid elende gehad, 9 van de 10 waren guildies, 1 dps pug, deed erg goede dps dus niets mis mee.

Bij de spiritbinder ontstond een kleine discussie over de spirit realm en de raid leader zei dus dat iedereen het van hunzelf duidelijk moest maken als ze de spirit realm niet in konden als het wel hun beurt was

(de volgorde was van de voren gegevens, DPS 1 met 2, DPS 3 met 4, DPS 5 met 1, DPS 2 met 3, DPS 4 met 5 en herhaal).

Mocht DPS 2 dus voodoo zijn, dan werd het DPS 1 met 3.
Waarom zo lastig? Wij assignen gewoon 2 DPS, en 1 healer (Holy Pala) voor de spirit realm. Deze gaan altijd, tenzij voor de eerste spirit realm of de pala voodoo heeft, of een van de DPS, deze wordt dan vervangen door een ander. Na de eerste totem zitten we dan eigenlijk altijd met dit team in de realm (normaliter Mage en hunter of SP en hunter, afhankelijk van of de mage er is, of de SP) Mage/SP is zo’n 10 sec beneden, dan weer boven, hunter en healer blijven de volle 28 seconden.

Het enige moment wanneer we dit team wijzigen is meestal op de een na laatste en laatste portal. Dan cyclen we onze andere 2 healers wanneer mogelijk even 1x in de spirit ream voor vol mana tijdens de burn phase.
Derr_Hans schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:58:
[...]

Bleek dps erg laag te zijn van onze hunter, zij doet normaal zo'n 64k dps op deze gara boss en nu 43k.
Sporebat blijkt bugged te zijn ofzo, al haar pets bouwd frenzie op of zo, zo dat ze haar pet 5 stacks heeft focus fire cd gebruikt.

Op een of andere manier bouw de sporebat amper een stack van 1 op >.>

Pet wissel 2 tries later 30sec over op de enrage timer o0 en deed nu 70k dps.
Was meteen last try ook.

Al met al, die +20k verschil van 1 persoon maakte wel erg veel uit en 5% haste is ook weer geen 20k meer dps gecombineerd van mage en lock. (5% haste vervalt als men in spirit realm zit viel me al op)

Dus volgende week gaat deze ook veel sneller neer nu.
heb de hunter al opdracht gegeven om te kijken of meer mensen het hebben en een ticket te sturen naar blizz met de vraag of het een bug is.
Hmm, zal hier bij onze hunter ook eens op letten wanneer deze sporebat gebruikt. De laatste keer echter niets van gezien dat er is mis was, en zij ook niet. Onze hunter is Survival spec, misschien dat dit ook nog uitmaakt.
Ben namelijk niet erg tevreden over onze dps, met de gear die sommige hebben moeten ze z'on 5k meer halen >.> Laagste dps op feng was onze mage met 44k (ilvl 476 zou zeker +50k moeten halen) dus binnenkort kijken of we haar dps kunnen opkrikken. De nieuwe warrior in 466 ilvl deed meer dps namelijk al heeft hij wel minder movement.
Hmm een warrior die meer DPS doen dan een Mage, is idd vreemd, daar zeker een Firemage beter simmed op stationary fights en deze ook nog een hoger ilvl heeft. En daar je op Feng het grootse deel van de tijd ook stationary bent, enkel in P1 niet als je een stun mist, en dus moet lopen (hebben beide last van), P2 alleen niet als je een wild spark krijgt (kan RNG voor een van beide zijn, heb bij ons wel een gezien dat een persoon 3x Wild Spark kreeg, dit kan je dps redelijk schaden). En in P3 is ook de enige movement even in en uit lopen tijdens Arcane velocity. Dit mag echter ook geen enorme DPS verschillen veroorzaken., daar je nog steeds instants kan doen tijdens het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Uhmmie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:47:
[...]

Er zijn van de week weer een paar mensen weg gegaan.. De laatste keer dat ik me op wilde geven was er teveel DPS, 1 tank en 1 healer waardoor het niet doorging.. Zolang er niet een vast raid team in zicht is ben ik eerlijk gezegt niet vanplan te gaan.. Zeker niet als de tanks/healers van buiten de guild gehaald moeten worden, want dan is de kans dat er iets van de grond af komt vrijwel minimaal. Ik snap natuurlijk dat het zelf niet /signen van de raid natuurlijk niet helpt.. Maar op dit moment lijkt er helemaal geen basis raid team meer te zijn.. En dan ben ik liever bezig met het levelen van alts naar 90. En wie weet maak ik dan met 5.1 wel de overstap naar een van mijn healers aangezien daar het grootste te kort lijkt te zijn. En ik ben vrij druk bezig met het maken van mijn eigen addon.

[edit] Die warrior is zeker Anastralion?
Heh klinkt als ons 2de team. Dat is ook een en al ellende. En het 1ste team heeft nu weer healers nodig van het 2de dus komen die ook niet meer vooruit. En maar stug blijven doorgaan zonder iets te overleggen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:23:
[...]

Waarom zo lastig? Wij assignen gewoon 2 DPS, en 1 healer (Holy Pala) voor de spirit realm. Deze gaan altijd, tenzij voor de eerste spirit realm of de pala voodoo heeft, of een van de DPS, deze wordt dan vervangen door een ander. Na de eerste totem zitten we dan eigenlijk altijd met dit team in de realm (normaliter Mage en hunter of SP en hunter, afhankelijk van of de mage er is, of de SP) Mage/SP is zo’n 10 sec beneden, dan weer boven, hunter en healer blijven de volle 28 seconden.

Het enige moment wanneer we dit team wijzigen is meestal op de een na laatste en laatste portal. Dan cyclen we onze andere 2 healers wanneer mogelijk even 1x in de spirit ream voor vol mana tijdens de burn phase.
Dat vraag ik me ook af, maar dat is wat de raid leader wil, dus ja.. heb al paar keer bij em geoppert het anders te doen, maar wil niet luisteren.

Gelukkig raid ik ook net een andere guild op dezelfde druid, die de spiritbinder al op farm heeft, dus die gaat voor mij alsnog wel neer :).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
Wij hebben voor de 2e keer spirit binder neergehaald gisteravond.
Wat in het begin bijna onmogelijk leek, gaat hij nu makkelijk neer.

Komt natuurlijk ook dat de gear steeds beter word en nu iedereen weet wat hij moet doen (vaste raid groep)

We hadden een one shot kill op spirit binder en we wipen een aantal keren op de 4e boss lol (vorige week eerste kill)

Zondag maar weer verder en eens gaan beginnen te wipen op de trash naar Elegon toe xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:22:
Omdat het blijkbaar bannable is om MMo-champ het te vragen (ja ik ben er net voor gebanned, LOL)
http://www.mmo-champion.com/search.php?searchid=46633128
Als ik kijk naar je meest recente posts, dan denk ik eerder dat het over de cinder kitten gaat. Hoe jij daar over Amerikanen praat zal waarschijnlijk gewoon gereport zijn geweest.

Op de vraag:
Waarom zijn er in godensnaam nog 1H tank runeforge voor DK's. Ik snap dat Dual Wield tanking ongeveer 2 patches viable was in Wrath, maar zelfs toen was Fallen Crusader beter voor tanking.
Die werd beantwoord in je thread:
Actually, it's because of PVP, if you read the entire tooltip of the rune, the duration of disarm reduction is pretty much impossible to play without in high level PVP, so you keep a weapon with it on in your bags for when you're going to be disarmed, you can slap it on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Derr_Hans schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:58:
[...]

Dat is echt VEEL te laag, hieronder zie je de logs van 4 onze kills (ik ben de firemage) in MSV. Wel een goede log om een keer te vergelijken aangezien ik tijdens deze raid nog itemlevel 475 had:
Feng: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=3931&e=4287 ik had een zeer matige eerste combustion. Dat is wel hetgeen een firemage verschil kan maken.

Om een beetje fatsoenlijke damage te doen moet je wel snel zijn met je fireblast, anders krijg je niet genoeg instant pyro’s. Maargoed, dat soort zaken gelden voor zoveel classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:23:
[...]

Is het dan niet beter om dan de 2de totem te pakken met andere ?
Gezien je 3 heal, kan je idd gewoon steeds 1 healer doen.

Maar volle 28 sec spammen op de hunter (25% buff is max btw) dan moet deze hunter eruit en meteen weer volgende totem doen. Als je dan de Mage + een ander in de spirit realm laat gaan dan kan de Hunten dus met die buff van 25% lekker op de baas dps'en en de totem daarop pakken.

Gezien je geen issues heb met enrage met 3 healing zal het weinig invloed hebben op de kill :P
Hmm een warrior die meer DPS doen dan een Mage, is idd vreemd, daar zeker een Firemage beter simmed op stationary fights en deze ook nog een hoger ilvl heeft. En daar je op Feng het grootse deel van de tijd ook stationary bent, enkel in P1 niet als je een stun mist, en dus moet lopen (hebben beide last van), P2 alleen niet als je een wild spark krijgt (kan RNG voor een van beide zijn, heb bij ons wel een gezien dat een persoon 3x Wild Spark kreeg, dit kan je dps redelijk schaden). En in P3 is ook de enige movement even in en uit lopen tijdens Arcane velocity. Dit mag echter ook geen enorme DPS verschillen veroorzaken., daar je nog steeds instants kan doen tijdens het lopen.
Kleine achtergrond info over de mage, ze was tijdens DS een van onze healers.
Dus veel raiding ervaring met mage had ze niet, maar ze komt van 35k (was ilvl 471 toen) al naar 44k nu allen dan met ilvl 476).

Dus even verder fine tunen en het gaat wel goed komen..
Maar ze is niet de enigste hoor, ik en de officers zijn nu ook gewoon aan het pushen om iedereen meer dps te laten doen. Onze lock ging van 36k naar 42k en zit nu op 48k op feng, ilvl 470 maar ook voor hem moet er zeker een k of 53 te halen zijn.

-- eidt --

Ik ken onze spelers en 76k zal ze nooit halen en zo ook onze lock niet.
Hij is geen affliction wat momenteel wel beter is ;)

Maar er zit wel meer dps in, alleen moeten ze gewoon iets minder dailies doen en iets vaker op de dummy kijken. Als we ergens willen komen dan moet de dps wat omhoog.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 08-11-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

lanerios schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:22:
Als je username hetzelfde is op mmo-champ...tsja..het zal wel de druppel zijn gezien de post history. Dat je het 990 post heb volgehouden :P ;)

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 08-11-2012 15:56 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
vhal schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:55:
[...]

Als je username hetzelfde is op mmo-champ...tsja..het zal wel de druppel zijn gezien de post history. Dat je het 990 post heb volgehouden :P ;)
Kon het ook niet laten om ff te kijken naar die search die iemand hier postte.

1 op de 20 posts is opbouwend of informerend, de rest is om andere mensen af te zeiken...

Anwyay, hoe is het met je monk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Damn mensen, ik wou het op z'n minst nog netjes brengen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
detheavn schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:49:
[...]

http://www.mmo-champion.com/search.php?searchid=46633128
Als ik kijk naar je meest recente posts, dan denk ik eerder dat het over de cinder kitten gaat. Hoe jij daar over Amerikanen praat zal waarschijnlijk gewoon gereport zijn geweest.

Op de vraag:

[...]

Die werd beantwoord in je thread:

[...]
Raar alleen dat de mods zeggen dat het juist om de runeforge post gaat maar goed.

En ach, ik ben nog de meest vriendelijke in dat bericht ;) dus als ze daar om bannen zijn ze daar nog even mee bezig.

Maar iets anders.

Iemand al ervaring met Challenge Modes? Ik ga me er volgende week aan wagen. Ik maak mezelf geen illusies dat ik gelijk gold krijg, maar wat tips zouden handig zijn (heb de youtube guides al gekeken, en daar had ik veel aan. (Helaas geen DK tank dus geen leuke trucjes voor de SM arrow deel).

Maar zouden jullie zeggen dat potions of invis echt nodig zijn voor de betere tijden? Ik zie veel mensen ze gebruiken om het qua tijd te halen.
Feasts etc zijn natuurlijk logisch, maar gebruiken jullie nog wat minder bekendere items om hoge dps te halen om de tijdslimieten te halen (zie een punching bag om X of Y op te bouwen)

@Hulkie,

Monk 90, bijna raid ready. Ga voorlopig niet raiden (ben te druk met Rift en andere MMO's om me ermee bezig te houden :p)
DK 90

Allebei andere server, omdat jou guild me constant whispert op level 1 alts zodra ik daar inlog. Met wat minder dan vriendelijke opmerkingen.

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 08-11-2012 16:21 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:19:
Allebei andere server, omdat jou guild me constant whispert op level 1 alts zodra ik daar inlog. Met wat minder dan vriendelijke opmerkingen.
Hmm, dat is niet de bedoeling en als het inderdaad gebeurt is dit niet leuk en ga ik er een stokje voor steken... Ik kan me NIET voorstellen dat mensen dit doen. Noem eens wat namen (mag in PM of hier), ik ga het zelf in ieder geval ook even navragen.

Waarom zouden mensen dit doen? Je bent ons gejoined, 5 keer mee geweest naar de generfte DS HC en toen weer geleaved.

[ Voor 10% gewijzigd door hulkie op 08-11-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is het nadeel hulk. Constant level 1 alts met random letters. Wel in NL altijd, met dezelfde opmerkingen. Zal binnenkort wel screenies maken.

Reden waarom ik jou guild verdenk? Enige NL mensen die ik ken op de server :p Rest van de mensen (friendslist) had ik goed contact mee.

Vind het wel jammer. Wilde het allemaal goed achterlaten, en gezellig doorgaan. Anyway, hoe gaat het in de guild? Zie dat jullie nu HoF aan het clearen zijn :p
Helaas wil mijn guild niet verder komen dan Elegon op het moment >_< Constant mensen die vergeten te enchanten, gemmen etc, waardoor de DPS race delen van een raid toch wel erg lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:23
Als er iemand echt telkens de moeite neemt om, zodra jij inlogt, uit te loggen, random level 1 te maken en je verrot te schelden zal diegene gewoon wel erg pissig zijn op je. Meeste mensen nemen dat soort moeite niet. Dus zal toch wel om 1 persoon gaan waar je mot mee gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
leuk is dat: paar mensen komen terug, paar mensen komen erbij en opeens heb je 18 mensen in je raidteam. dat kan natuurlijk niet goed gaan...
een 2e team overwogen, maar dat leverde natuurlijk drama op over wie in welk team zou moeten komen. Dus nu zien we een aantal goede oud raiders vertrekken. Gasten hebben minimaal 4 en wss langer in de guild gezeten.
toch jammer dat het zo gelopen is. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
JoeBravo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:01:
leuk is dat: paar mensen komen terug, paar mensen komen erbij en opeens heb je 18 mensen in je raidteam. dat kan natuurlijk niet goed gaan...
een 2e team overwogen, maar dat leverde natuurlijk drama op over wie in welk team zou moeten komen. Dus nu zien we een aantal goede oud raiders vertrekken. Gasten hebben minimaal 4 en wss langer in de guild gezeten.
toch jammer dat het zo gelopen is. -O-
mmmm apart, zou zeggen die gene die terug komen gewoon social zijn.
Behalve dan als je nog mensen nodig heb natuurlijk.

18 is een beetje veel voor 10man.
2 groupen werkt vaak niet, tenzij men heel strict is en alleen iemand van een andere group mee kan nemen als dit hun raid niet beinvloed.

Vaak zie je dat 1 group speleres leen en daardoor de andere group niet kan raiden of moet puggen.

14 spelers is vaak het beste, mits ze signen ;)
of 26 a 28 (2 groupen) maar dan kan je net zo goed 30 nemen en 25mans lopen imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:19:
Raar alleen dat de mods zeggen dat het juist om de runeforge post gaat maar goed.

En ach, ik ben nog de meest vriendelijke in dat bericht ;) dus als ze daar om bannen zijn ze daar nog even mee bezig.
Aww man, was net uitvoerig aan het lezen en nu bestaat je account niet meer? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bestaat nog wel. Modjes lopen alleen tegenstrijdig te doen.

Mod A: "You are obviously anti american, so don't deserve a spot on this forum" (Letterlijk!)
Mod B: "Runeforge topics are not allowed."
Mod C: "Anti Blizzard posts are not allowed"

Gotta love em. (dit is in het discusieer topic over Appeal a ban).

Perm ban zou me niet eens zoveel boeien weet je dat? MMO champion is echt de 4chan van de WoW community. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solictice schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:52:
Heeft iemand wat tips voor macro's als Arms warrior in pvp/arena? Of een linkje naar een guide ofzo, want kan niet echt iets vinden wat up to date is.
De meeste guides die je nu vind dateren idd nog van cata. Is er iets specifieks dat je moet weten? De (arms) warrior heeft over het algemeen niet zulke moeilijke macro's. Het betreft meestal:

- equipslot macro's met stance switches (en spellreflect)
- Defensive cooldown macro
- Burst macro's (denk aan de one shot macro)
- charge/intervene/safeguard macro (+hamstring)
- cancel aura macro (voor bladestorm) + shattering throw (kan handig zijn)
- focus target macro's natuurlijk
- non gcd spells binden met andere spells, bijv HS met slam
- en tot slot de heroic leap macro in combinatie met de banners

@ de mensen die nog gereageerd hebben op mijn post aangaande pvp. Iemand zei dat pvp altijd anders wordt (ivm class changes, fotm comps) en dat pve altijd hetzelfde blijft en dat je daarom altijd lang over pve kan praten. Dat kan je volgens mij toch ook heel goed omdraaien; juist omdat pvp om de zoveel tijd anders wordt, kun je altijd weer over classes praten, wat ze kunnen betekenen in arena (en rbg), welke comps het goed zullen doen, hun sterktes, zwaktes, counter comps, maar het allerleukste: strategieen! Ik snap aan de andere kant wel heel goed als mensen pvp niet leuk vinden, ik dacht er net zo over omdat ik in het begin heel slecht was. Maar ik bleef oefenen en ik wil niet gelijk zeggen dat je door pvp je class beter leert kennen, maar wel op een andere manier. Ik vind het ontzettend leuk om competitief te zijn en tegen andere spelers te battlen. Juist omdat het (zeker in het begin) heel moeilijk kan zijn, maar als je beter wordt en je gaat winnen dan geeft het gewoon een kick! En als warrior vind ik niets leuker dan met m'n 2h mage players dood te knuppelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

lanerios schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:51:
bestaat nog wel. Modjes lopen alleen tegenstrijdig te doen.

Mod A: "You are obviously anti american, so don't deserve a spot on this forum" (Letterlijk!)
Mod B: "Runeforge topics are not allowed."
Mod C: "Anti Blizzard posts are not allowed"

Gotta love em. (dit is in het discusieer topic over Appeal a ban).

Perm ban zou me niet eens zoveel boeien weet je dat? MMO champion is echt de 4chan van de WoW community. Erg jammer.
Ooit wel eens de schuld bij jezelf gezocht? Sorry hoor maar gezien je gedrag hier en van wat ik hoor op mmo-champion zou je ook jezelf wel eens achter de oren kunnen krabben?! |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@boson82: Leuk om nog een pvp'r te zien :w. Hier ook alleen pvp. Ik heb welliswaar de tijd/zin niet om mij te binden aan één team (al m'n arena matches pug ik vaak vanuit trade), maar serieus nemen doe ik het zeker....op de juiste momenten bursten/cc'n, inlezen over abilities van andere classes, hoe te counteren, skype, (@arena1,2,3) macro's etc. etc.

De afgelopen seizoenen heb ik arena gespeeld met m'n mage (fire/frost), priest (disc) en druid (resto & feral). Op m'n disc had ik een tijd een vaste 2s partner (feral) en dat was echt gaaf, zeker gezien het feit dat hij qua competitiviteit en drive een beetje dezelfde insteek had als ik en het was verder ook een toffe kerel. Helaas is hij op een gegeven gestopt ivm dingen irl. Op het moment ben ik m'n lock en m'n mage aan het gearen, ik denk dat daarna m'n feral aan de beurt is maar het gaat allemaal nog wel lang duren, m'n lock heeft bijv. nog maar 1 conquest piece en m'n mage geen één :/

Verder sloop ik af en toe een bureaustoel wanneer ik als lock mensen zoals jij in de virtuele slachtvelden tegenkom.......mensen die Warriors spelen dus ;). Ze zijn echt sterk in MoP (in tegenstelling tot Cata) en af en toe krijg je er gewoon geen cast uit. Maar ja, locks zijn ook niet echt zwak dus ik mag geloof ik niet klagen. Ben wel blij dat iig fag-order (nofi 8) ) generferd wordt! Nu nog beserker rage }) (just kidding :P )

Overigens vind ik pve ook leuk en heb er ook niks op tegen, heb alleen geen zin om me vast te moeten leggen voor raids etc.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren niet kunnen raiden omdat het huis ineens vol zat met mensen :p Uiteindelijk nog even Sha gedaan, uiteraard 2x gold, en nog maar een poging tot HoF LFR. Opnieuw heel lang wachten op complete groepen, meerdere wipes (oa ninja pulls...), maar uiteindelijk Garalon down. En daarmee ging m'n LFR loot van 1 uit 26 naar 2 uit 27 :D Weer een ring erbij en ook nog een sigil. Helaas heb ik de eerste 2 bosses nog niet gezien. Ik kwam echt alleen maar in groepen van 2/6 terecht.

Het blijkt in ieder geval dat in LFR die pheromones debuff meteen vervalt als iemand anders het overneemt, dus dit kun je prima met 2 mensen doen en constant wisselen. Uiteindelijk ben ik samen met een warlock maar rondjes gaan lopen en toen kwam het gelukkig goed.

Zijn er nog meer specs die last hebben van de loot tables van bosses in LFR? Voor HoF moet ik bijv voor boss 1 in tank spec zijn, boss 2 dps en boss 3 weer in tank om de beste loot te krijgen voor m'n tank spec. Bijv een ring met expertise en haste, wat zo'n beetje de beste stat combinatie is voor een paladin tank, valt onder retribution loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
viel me alles mee gisteren: even na elven MV (10N) leeg. paar tries op Elegon nodig gehad, maar uiteindelijk een clean kill. nu dus 2 dagen beschikbaar voor HoF progress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:30:
dat is het nadeel hulk. Constant level 1 alts met random letters. Wel in NL altijd, met dezelfde opmerkingen. Zal binnenkort wel screenies maken.

Reden waarom ik jou guild verdenk? Enige NL mensen die ik ken op de server :p Rest van de mensen (friendslist) had ik goed contact mee.

Vind het wel jammer. Wilde het allemaal goed achterlaten, en gezellig doorgaan. Anyway, hoe gaat het in de guild? Zie dat jullie nu HoF aan het clearen zijn :p
Helaas wil mijn guild niet verder komen dan Elegon op het moment >_< Constant mensen die vergeten te enchanten, gemmen etc, waardoor de DPS race delen van een raid toch wel erg lastig worden.
Gewoon van iedere alt die aangemaakt wordt en je lastig valt een screenie maken en een ticket openen. Ze omzeilen de ignore functie en dit valt onder harasment. Staat een temp ban op en die krijgen ze. (Weet ik omdat degene die het bij mij deed na zijn ban verder ging met toevoegingen dat ik een klootzak was omdat ik hem een temp ban had bezorgd. Uiteraard heb ik hem ook een tweede ban bezorgd. Hardleers zijn moet bestraft worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:09:
[...]

Gewoon van iedere alt die aangemaakt wordt en je lastig valt een screenie maken en een ticket openen. Ze omzeilen de ignore functie en dit valt onder harasment. Staat een temp ban op en die krijgen ze. (Weet ik omdat degene die het bij mij deed na zijn ban verder ging met toevoegingen dat ik een klootzak was omdat ik hem een temp ban had bezorgd. Uiteraard heb ik hem ook een tweede ban bezorgd. Hardleers zijn moet bestraft worden ;w
Ik heb gister even rondgevraagd in de guild, de meeste mensen wisten niet eens meer precies wie je was. Zoals ik het me herinner had ook niemand problemen met je, het enige ‘probleem’ was dat ik een tankspot aan je had gegeven voor MoP en we daarom aan het begin wat issues hadden om een maintank te zoeken. Daarnaast heb ik iedereen met wie je geraid hebt op RealID staan, en nog nooit iemand een alt zien maken met random letters.

Als het waar is dat je die whispers krijgt zal het wel iemand anders zijn met wie je mot had. Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder en onwaarschijnlijker ik je verhaal vindt. PS. Gister for old-times sake wel weer even wat flauwe grappen over LARPen gemaakt. ;)

(En niet stiekem met je 2de account (gf's account) een altje aanmaken om jezelf te whisperen heh?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PTR is met de content die er nu is al wel duidelijk wat Garrosh Hellscream wil op Pandaria.
spoiler:
Blijkbaar wil Garrosh dezelfde kracht als dat de Mogu hebben gebruikt om sterkere wezens te creëren, zoals de Mogu bij de Saurok hebben gedaan. Dat heeft op dit moment nog weinig met de Sha te maken, zoals de eerdere ideeën over Garrosh en de eindraid van deze expansion vermoedde.

Die kant vind ik wel interresant overigens. Snap nu ook wel waarom Horde kwaad is op Garrosh, als Garrosh zijn acties voorzet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zeror schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:25:
Op de PTR is met de content die er nu is al wel duidelijk wat Garrosh Hellscream wil op Pandaria.
spoiler:
Blijkbaar wil Garrosh dezelfde kracht als dat de Mogu hebben gebruikt om sterkere wezens te creëren, zoals de Mogu bij de Saurok hebben gedaan. Dat heeft op dit moment nog weinig met de Sha te maken, zoals de eerdere ideeën over Garrosh en de eindraid van deze expansion vermoedde.

Die kant vind ik wel interresant overigens. Snap nu ook wel waarom Horde kwaad is op Garrosh, als Garrosh zijn acties voorzet.
Zeror! Welke faction zit je? Mijn alt priest staat horde side Al'akir en wordt dit weekend 90! Misschien kan ik als social joinen in je guild? :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

hmr schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:52:
[...]

Zeror! Welke faction zit je? Mijn alt priest staat horde side Al'akir en wordt dit weekend 90! Misschien kan ik als social joinen in je guild? :>
Een klein klikje en ik zag dat hij Orc is :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:25:
spoiler:

zolang ik maar orc's ass mag kicken vindt ik het allemaal prachtig ! :).
Gaat is tijd worden als alliance zijnde behoorlijk terug te slaan en hoop dat dan ook de lore van onze King van Stormwind in gaat.

Dan kunnen we naar Pandaria mooi weer Burning Legion en Old Gods ass kicken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thorval schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:57:
[...]

Een klein klikje en ik zag dat hij Orc is :)
Ware het niet dat armory's geblocked zijn hier op werk ;) anders had ik dat wel gezien!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:52:
[...]

Is wat mij betreft geen probleem. Meer nederlanders (of nederlands sprekenden) in de guild is altijd leuk. We hebben al best wel wat nederlanders in de guild zitten namelijk.

Wanneer ben je online? Dan zal ik wel even aan guildleader/officer vragen of hij je een invite kan sturen. Zal geen probleem zijn hoor. Guildleader is een rl friend van me.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Pff ... enough of Varian ... als we dan een Alliance faction leader wat boeiends moeten laten doen, dan Gelblin Mekkatorqe ... POR PRESIDENTE!!!! :p

Ben dan wel horde, maar <3 dem noams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:06:
Pff ... enough of Varian ... als we dan een Alliance faction leader wat boeiends moeten laten doen, dan Gelblin Mekkatorqe ... POR PRESIDENTE!!!! :p

Ben dan wel horde, maar <3 dem noams :)
Varian is echt kickass :P,

Afbeeldingslocatie: http://www.tumblr.com/tagged/varian-wrynn?before=1315708353

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb thuis wat comics liggen mbt World of Warcraft en vond persoonlijk heel jammer dat er heel weinig in-game gedaan is met Broll Bearmantle en Valeera Sanguinar, waarmee Varian ooit in een gladiatoren 'clubje' zat :p

Je zag ze alliance side even terugkomen bij de battle for the Undercity in WotLK, en Broll kwam als hulpje bij de Hyjal dalies nog voor, maar daarna is er heel weinig mee gedaan. Echt jammer :'(

Moet ook zeggen dat Varian in-game niet bepaald overkomt als de bad-ass in de stips :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:29:
Ik heb thuis wat comics liggen mbt World of Warcraft en vond persoonlijk heel jammer dat er heel weinig in-game gedaan is met Broll Bearmantle en Valeera Sanguinar, waarmee Varian ooit in een gladiatoren 'clubje' zat :p

Je zag ze alliance side even terugkomen bij de battle for the Undercity in WotLK, en Broll kwam als hulpje bij de Hyjal dalies nog voor, maar daarna is er heel weinig mee gedaan. Echt jammer :'(

Moet ook zeggen dat Varian in-game niet bepaald overkomt als de bad-ass in de stips :p
Dat is zo, vandaar dat ik zeg het zou mooi zijn als zijn tijd is kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Daar denkt m'n Horde Priest anders over 8)
YouTube: Future priest of now (BETA)

sidenote: moet dat filmpje echt een keer afmaken :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zeror schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:05:
[...]

Is wat mij betreft geen probleem. Meer nederlanders (of nederlands sprekenden) in de guild is altijd leuk. We hebben al best wel wat nederlanders in de guild zitten namelijk.

Wanneer ben je online? Dan zal ik wel even aan guildleader/officer vragen of hij je een invite kan sturen. Zal geen probleem zijn hoor. Guildleader is een rl friend van me.
Ga zometeen met mijn werk naar Antwerpen maar ben in de loop van de dag morgen wel online te vinden, add mijn real id anders vanuit mijn sig ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 01:59:
@boson82: Leuk om nog een pvp'r te zien :w. Hier ook alleen pvp. Ik heb welliswaar de tijd/zin niet om mij te binden aan één team (al m'n arena matches pug ik vaak vanuit trade), maar serieus nemen doe ik het zeker....op de juiste momenten bursten/cc'n, inlezen over abilities van andere classes, hoe te counteren, skype, (@arena1,2,3) macro's etc. etc.

De afgelopen seizoenen heb ik arena gespeeld met m'n mage (fire/frost), priest (disc) en druid (resto & feral). Op m'n disc had ik een tijd een vaste 2s partner (feral) en dat was echt gaaf, zeker gezien het feit dat hij qua competitiviteit en drive een beetje dezelfde insteek had als ik en het was verder ook een toffe kerel. Helaas is hij op een gegeven gestopt ivm dingen irl. Op het moment ben ik m'n lock en m'n mage aan het gearen, ik denk dat daarna m'n feral aan de beurt is maar het gaat allemaal nog wel lang duren, m'n lock heeft bijv. nog maar 1 conquest piece en m'n mage geen één :/

Verder sloop ik af en toe een bureaustoel wanneer ik als lock mensen zoals jij in de virtuele slachtvelden tegenkom.......mensen die Warriors spelen dus ;). Ze zijn echt sterk in MoP (in tegenstelling tot Cata) en af en toe krijg je er gewoon geen cast uit. Maar ja, locks zijn ook niet echt zwak dus ik mag geloof ik niet klagen. Ben wel blij dat iig fag-order (nofi 8) ) generferd wordt! Nu nog beserker rage }) (just kidding :P )

Overigens vind ik pve ook leuk en heb er ook niks op tegen, heb alleen geen zin om me vast te moeten leggen voor raids etc.
Haha ja ik snap wat je bedoelt met dat binden aan een team, bij mij is dat net zo. Het is ook de reden waarom ik nog steeds niet 2.2k heb gehaald, als we even zitten te strugglen rond 2k dan is er altijd iemand die geen geduld meer heeft om door te blijven spelen en te oefenen, en dus leaven ze het team om hun heil elders te proberen. Heel frustrerend soms. Verder heb ik een paar goede maatjes ingame die altijd wel willen spelen, maar ze krijgen het keybinden maar niet onder de knie en blijven keyboard turnen haha. Met hun haal ik hooguit 1.6k maargoed we spelen dan gewoon voor lols en ik help ze met hun cap.

Cata was een zware tijd voor warriors pff, nog nooit zo lang onderaan de foodchain gezeten. Hoewel de dmg op zich prima was hadden we gewoon te weinig utility. Sta ik daar in arena als een mongoloid vast op 1 plek kapot gecc'd. Over het algemeen hadden we enig succes als KFC en kitty cleave, maar we moesten het vooral hebben van rush and blow up games, want hoe langer de games duurde hoe minder effectief ik werd.

Nu is het wel anders inderdaad >:) Ik sprong een gat in de lucht toen mages generfd werden. Maar van mij mogen ze die gag order nerf wel nog fftjes uitstellen hoor, ik bedoel mogen wij ook ff genieten. Hoe lang domineerden shamans, locks, rogues en mages wel niet de 3v3 ladders pfff. En als het generfed wordt, nerf dan alleen de silence pummel maar niet de throw silence. Ik krijg nu het gevoel dat we straks weer terug bij af zijn >_> Locks doen ook gruwelijk veel damage nu, al die fears wordt ik gek van, maar ik vind dat ze wel op een goede plek zitten, niet te op of up.

Speel jij ook rbg's? Vind het wel te gek hoor. Zit zelf in een rbg guild, dus met een vaste groep 3 a 4 keer in de week met z'n allen op TS en dan battlen, vaak ook erg thrilling als beide teams aan elkaar gewaagd zijn en het vaak een kwestie is wie houd z'n FC het langst in leven hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:54:
[...]

Daar denkt m'n Horde Priest anders over 8)
YouTube: Future priest of now (BETA)

sidenote: moet dat filmpje echt een keer afmaken :P
haha :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:13:
[...]

Ga zometeen met mijn werk naar Antwerpen maar ben in de loop van de dag morgen wel online te vinden, add mijn real id anders vanuit mijn sig ;)
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Hmmmm volgens mij heb ik de armory van Blizz een beetje over de toeren weten te halen met mijn name changes......

Heb bij aanvang van MoP mijn main een race change laten doen naar Pandaren. Leek me toen ook leuk om een andere naam te nemen.

Heb toen mijn oude char naam gebruikt voor het maken van een Alt. Nu merkte ik toch dat ik mijn priest echt aan die naam heb verbonden en de mensen in ons Guild ook. Dus werd er telkens mee aangesproken en dat was soms verwarrend. Heb toen besloten mijn main weer Thorval te noemen. Nu kan alleen de armory het niet goed aan.

Dit is gebeurt toen mijn alt nog geen level 10 was. Krijg nu de ene keer wel mijn gegevens goed te zien, andere keren de melding dat een char minstens lvl 10 moet zijn.

Hoop dat ze het snel oplossen, want de mobile armory wil mijn char al helemaal niet tonen (lastig voor mobile AH :-( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Thorval, Al de customer support gemaild/gebeld over dit?
Als je gaat wachten tot er een oplossing komt, zou dat weleens heel lang kunnen gaan duren. Het is beter als je gewoon ff contact met ze opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Zeror schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:01:
@ Thorval, Al de customer support gemaild/gebeld over dit?
Als je gaat wachten tot er een oplossing komt, zou dat weleens heel lang kunnen gaan duren. Het is beter als je gewoon ff contact met ze opneemt.
Yep al gedaan, antwoord was we weten dat we al sinds cata problemen hebben en er nog geen oplossing is. Beetje jammer van ze maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb hetzelfde Thorval. Ik heb een char van server verplaatst. Deze zat op de Sha'tar en heb ik naar SWC verhuisd (undead warlock genaamd Cart).
Dit is al een tijdje terug maar in de mobile armory staat deze nog op de oude server, de oude naam en level 85 terwijl deze nu op level 89 zit.
Dus het gaat lekker met die mobile app ;)

EDIT!

Oh wacht als ik dit character op zoek op de normale armory en deze dan selecteer dan krijg ik mijn oude worgen warrior die ik voor de server move weggeknikkerd heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Carthrax op 09-11-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:41:
Ik heb hetzelfde Thorval. Ik heb een char van server verplaatst. Deze zat op de Sha'tar en heb ik naar SWC verhuisd (undead warlock genaamd Cart).
Dit is al een tijdje terug maar in de mobile armory staat deze nog op de oude server, de oude naam en level 85 terwijl deze nu op level 89 zit.
Dus het gaat lekker met die mobile app ;)

EDIT!

Oh wacht als ik dit character op zoek op de normale armory en deze dan selecteer dan krijg ik mijn oude worgen warrior die ik voor de server move weggeknikkerd heb.
En het stomme is, dat het niet continue zo is. Soms zie ik mijn char wel, meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
Thorval schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:50:
[...]

En het stomme is, dat het niet continue zo is. Soms zie ik mijn char wel, meestal niet.
Hier heb ik iets over gelezen in een blue post.
Ze zijn op de hoogte van het probleem iig.
Het zou op te lossen zijn door je password 1 malig te veranderen geloof ik maar hoe dit precies zit zou je de blue posts ff moeten doorspitten. Ik heb het woensdag ochtend gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

dubbeltop schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:19:
[...]

Hier heb ik iets over gelezen in een blue post.
Ze zijn op de hoogte van het probleem iig.
Het zou op te lossen zijn door je password 1 malig te veranderen geloof ik maar hoe dit precies zit zou je de blue posts ff moeten doorspitten. Ik heb het woensdag ochtend gelezen...
Klopt, heb ook gedaan wat ze aangeven, maar probleem blijft bestaan, ze geven zelf al aan dat de oplossing niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja maar dat vind ik dan gewoon erg kinderachtig/onsportief van je team mates. Kijk als ik iemand pug uit trade, dan lijkt het me duidelijk voor ons beide dat we niet voor 2k gaan :), maar als je op 2k zit dan is het maar een klein stukje verder naar 2,2K en bovendien is het toch ook veel leuker om over een bepaalde (korte) periode een synergy op te bouwen en toe te werken naar die 2,2K. Ach ongeduldige mensen....jammer. Het voordeel is dit seizoen iig wel dat Warrior een gewilde class is om in je team te hebben. Lol @ keyboard turnen, ze zullen het meeste ook wel clicken? Tijdje geleden nog een Youtube-filmpje gezien van twee rogues die 2s deden en echt alles klikte en verdomd langzaam ook. Maar goed, het gaat zoals je zegt ook om de fun. Heb toen ook geen denigrerende comment oid onder het filmpje achtergelaten omdat die gast het wel naar z'n zin scheen te hebben en je ook wel ballen moet hebben om zo'n click filmpje op Youtube te gooien 8).

Haha het gekke is, ik wist vroeger nooit dat voor melee's, mages de rogues onder de casters waren (pvp wise) totdat ik zelf met pvp begon. Echt zoveel melee's heb ik horen zeggen dat ze een schijthekel hebben aan ze 8). Maar jullie mogen idd ook wel ff knallen ;). Ik ben zelf wel benieuwd hoe ik m'n alter time straks in arena ga toepassen, lijkt me wel een handige nieuwe ability.

Nee ik speel geen rbg's omdat die heel moeilijk te puggen zijn. Heb er vorig seizoen een paar via pug gedaan, maar als er dan een paar casuals tussen zitten wordt zoiets heel moeilijk en bovendien was ik gear wise ook heel onaantrekkelijk voor RBG groups omdat ik geen oranje stick had en heroic trinkets (fuck yeah pvp power! _/-\o_ ). Ik moet zeggen dat ik als pugger toch nog best kritisch ben en graag wil dat minstens iedereen op Skype/Vent oid zit, goed gegeared is en LUISTERT naar de BG RL en niet gewoon z'n eigen gang gaat. Maar de paar bg's die wel goed liepen en een goeie BG RL hadden, waren idd heel erg gaaf. Als je als goed geoliede machine er (nipt) een win uit weet te persen is dat minstens zo'n rush als een goede arena-pot.

Heb jij trouwens nog een suggestie welke HC-dungeon te doen om een goed caster wapen + OH of staff te scoren? (aangezien Blizzard geen honor weaps beschikbaar heeft gesteld |:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

/recruitmentmodus

Ik doe dit niet vaak. Maar zijn er mensen, healers voormamelijk, die een Alliance guild willen joinen? We zijn erg op zoek naar nieuwe spelers die tenminste 5/6 of 6/6 clear hebben in MV. Graag hun steentje willen bijdragen aan een top 5 guild op de server. Stuur even een PM of zo.

/einderecruitmentmodus

Leuk gesprek gehad met mijn GL over het gebrek aan goeie healers in de guild. (zie hierboven)
Dus ik ga mijn shaman gearen voor het 2de team, zodat daar iemand kan instromen in het 1ste team.

Verder een aardige eerste alt/social raid gehad vandaag. Kwamen tot 40% op Stone Guard. We miste 2 goeie healers en 2 dps die boven de 40-45k konden komen. Zat zelf ergens tussen 43-53k in. Al wil ik wel eens switchen naar Fire spec en kijken hoe dat gaat.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Meh, het lijkt er dus op dat je met de extra loot-roll ook dubbele items kan krijgen -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Renquin schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:05:
Meh, het lijkt er dus op dat je met de extra loot-roll ook dubbele items kan krijgen -.-
Ja, dat is nog erger dan gold winnen :p

Je krijgt gewoon een random item van de loot table voor je spec. Ik dacht laat ik ook eens wat coins gebruiken in HoF, want als je nog niets hebt gewonnen van een boss kun je ook niets dubbel krijgen, maar dat was weer allemaal gold, gold, gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb in LFR zonder die charm's

al 2x de zelfde gloves gehad
al 2x de zelfde bracers
al 2x de zelfde belt

Dus het oude LFR systeem was zo slecht nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 16:25

Nibbz

Postmaster General

Mektheb schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:29:
[...]

al 2x de zelfde bracers
al 2x de zelfde belt

in al die LFR's, met 2 chars (prot warrior & resto shaman), 2 drops. Beide chars 1 item..

Gief old LFR (waarmee ik met 2 chars erin ging (mage + priest), helemaal geen gear.. maar kwam d'r uit met 7 of 7 epics in 1 run)

(heel vaag, krijg ook vaak emailtjes van de Postmaster nadat ik een LFR gedaan heb. Subject "Lost item".. Maar dr zit dan niks in de mail. Heel appart.. Misschien is de hele LFR broken ofzo :p)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
[...]

al 2x de zelfde bracers
al 2x de zelfde belt

Dat is nog zonder die charms... Ik heb het over MET die charms :'(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
[...]
Ja, maar toch werd er zeer veel over geklaagd mbt tot needers etc.
Misschien een gulden middenweg op een of andere manier zien te vinden ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vanmiddag met een aantal guildies Halfhill overgenomen :D World pvp is niet dood als je op drukke plekken gaat pvp'en :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kMbAN.jpg
*klikbaar*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Chester schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:12:
Vanmiddag met een aantal guildies Halfhill overgenomen :D World pvp is niet dood als je op drukke plekken gaat pvp'en :P

[afbeelding]
*klikbaar*
Ah sweet Bladefist Horde FTW :+

Moet wel lachen om Stokkeren in het midden te zien 8). En om "Its like heathrow up here" _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:39:
[...]

Ah sweet Bladefist Horde FTW :+

Moet wel lachen om Stokkeren in het midden te zien 8). En om "Its like heathrow up here" _/-\o_
Haha, Bladefist FTW.

Was er niet bij anders had ik graag wat hits gekregen :D ( uitgedeelt of gekregen )
Zolang het maar niet de guild Durain is, want dat is instant kils !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Hoe zit dat nu met die Yogu the Drunk? Ik ben exalted met Tillers, ben mastered in alle ways of the cook, ben Best Friend met alle collega's, maar dat systeem van wanneer ik welke legummen moet planten heb ik blijkbaar nog niet door. Enkele uren geleden zei hij green cabbages, dus ik plant 16 kroppen sla, maar ik ga daarnet gaan kijken om te oogsten maar het waren allemaal gewone kroppen, slechts één grote van 8 units sla. Ik heb zelfs al de achievement om alles te planten wat ie aanraadt, maar da's puur toeval. Maar ik kan aan zijn aanbevelingen niet aan uit. Is dat omdat hij dronken is of zo?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Je kunt natuurlijk voor je je Charms gebruikt ook even kijken of de boss items dropt die jij kunt gebruiken. Daar bestaat zelfs een ingebouwde filter voor en de Dungeon Journal. Er zijn genoeg bosses die maar 1 of 2 items droppen die jouw spec kan gebruiken. Als je dat item al hebt is het natuurlijk vrij nutteloos om je Charm nogmaals te gebruiken. Als er meerdere items droppen voor jouw spec is het risico kleiner, maar kan het nog steeds een dubbel item zijn, of een item dat je al hebt. Die check zit er expres niet in, want Charms zijn niet bedoeld als gegarandeerd nuttig item.

Oh, en voor hen die steeds maar gold krijgen: HOUD MOED! Ik dropte de eerste 4 weken ook totaal niks, maar de afgelopen 2 resets dropte Sha zowel mijn legs als gloves, dropte Garalon de chest op mijn bonus roll, en dropte Wind Lord een extra set gloves die ik in m'n balance spec ga gebruiken. En met al dat goud dat ik de weken ervoor heb gewonnen kon ik mooi mijn enchants betalen :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Erycius schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:29:
Hoe zit dat nu met die Yogu the Drunk? Ik ben exalted met Tillers, ben mastered in alle ways of the cook, ben Best Friend met alle collega's, maar dat systeem van wanneer ik welke legummen moet planten heb ik blijkbaar nog niet door. Enkele uren geleden zei hij green cabbages, dus ik plant 16 kroppen sla, maar ik ga daarnet gaan kijken om te oogsten maar het waren allemaal gewone kroppen, slechts één grote van 8 units sla. Ik heb zelfs al de achievement om alles te planten wat ie aanraadt, maar da's puur toeval. Maar ik kan aan zijn aanbevelingen niet aan uit. Is dat omdat hij dronken is of zo?
Volgens wowhead moet je niet tussen 0:00 en 4:00 crops planten, omdat de prediction van jogu dan niet klopt.

De prediction reset om 4:00 en is vervolgens geldig voor die dag, tussen 0:00 en 4:00 is het nog de prediction van de vorige dag. Daarnaast moet de prediction eerst afgelopen zijn, voor je de bonus crops kan looten.

Dus planten voor 0:00 en harvesten na 4:00

[ Voor 6% gewijzigd door Slamdance op 11-11-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap