Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
Gister weer lekker avondje lopen wipen op Garalon, healers kunnen de damage niet bijhouden en ik ben zelf maar bezig met mezelf in leven te houden als dat ik wat DPS er uit kan gooien.

Nu shined een enha shaman sowieso niet echt op deze boss heb ik het idee. FS word niet gespread van de legs naar de boss, en CL haalt de jump ook niet. En dan zie ik onze Rogue mooi 120K dps aantikken..

Beste wipe lag op de 18.6%, dus we zijn er bijna

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

GeertJam schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:13:
Gister weer lekker avondje lopen wipen op Garalon, healers kunnen de damage niet bijhouden en ik ben zelf maar bezig met mezelf in leven te houden als dat ik wat DPS er uit kan gooien.

Nu shined een enha shaman sowieso niet echt op deze boss heb ik het idee. FS word niet gespread van de legs naar de boss, en CL haalt de jump ook niet. En dan zie ik onze Rogue mooi 120K dps aantikken..

Beste wipe lag op de 18.6%, dus we zijn er bijna
En dan doet je rogue zelfs nog iets fout, of jullie hebben teveel DPS assigned op leg duty. Als je een cleave class heb is het echt verreweg aan te raden om hem, en verder zo min mogelijk DPS op de legs te zetten. Rogues en Arms warriors parsen namelijk als dubbele DPS op Garalon, wat de enrage timer een koekie maakt. Hoe doen jullie 't verder? 2 of 3 healers? Wie kiten er? Wipe je op de enrage timer of op healing?

Onze enhancement shaman deed inderdaad ook maar weinig cleave damage. Nou hebben wij geen Cleave classes, dus mocht hij alsnog primair op leg duty, maar hij parsete netjes op 76k na een 6'43 fight, wat maar net onder de ranking limit op WoL is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Na een uur worstelen met de update van elvui die alles overhoop haalde maar even een heroic dungeon geprobeerd, maar ik weet nog niet of ik dat pixel perfect thema wel zo handig vind. Misschien is het gewoon even wennen...

Ik heb in ieder geval een guild gevonden waar ik morgen mee kan raiden. Als ik me niet vergis is het de guild van uhmmie. Volgens mij voor hen de eerste keer raiden in mop, dus ben benieuwd, maar wie weet kan ik daar een beetje inrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
Blistimo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:27:
[...]

En dan doet je rogue zelfs nog iets fout, of jullie hebben teveel DPS assigned op leg duty. Als je een cleave class heb is het echt verreweg aan te raden om hem, en verder zo min mogelijk DPS op de legs te zetten. Rogues en Arms warriors parsen namelijk als dubbele DPS op Garalon, wat de enrage timer een koekie maakt. Hoe doen jullie 't verder? 2 of 3 healers? Wie kiten er? Wipe je op de enrage timer of op healing?

Onze enhancement shaman deed inderdaad ook maar weinig cleave damage. Nou hebben wij geen Cleave classes, dus mocht hij alsnog primair op leg duty, maar hij parsete netjes op 76k na een 6'43 fight, wat maar net onder de ranking limit op WoL is.
We gebruiken momenteel 3 healers, En gebruiken een Guardian Druid, Protadin, Hunter, en SPriest/Warlock als kiters. Rest van de DPS zit zoveel mogelijk op de legs.

Alhoewel we gister ook geprobeert hebben om de cleave damage van de boss te soaken met de protadin en de rogue, wat iets minder verliep

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hm, als je 3-healt moeten je tanks zelfs in DPS spec en gear te healen zijn. Of je laat één van je healers kiten, waarmee je weer een DPS vrijspeelt om max DPS te doen. Wij wipeten met 2 healers en tanks in DPS ook maar nét, dus met 3 healers moet dat echt haalbaar zijn.

Wat wel essentieel is, is begrijpen hoe DPS op de legs vertaalt naar je overall raidDPS. Als je namelijk als complete raid naar legs switcht is dat overall een DPSloss. Je verliest namelijk een bepaalde hoeveelheid CleaveDPS op de boss, die je gratis en voor niks krijgt. Ik zou aanraden om je ranged DPS alleen op de boss te laten focusen en je Rogue in z'n eentje, al Blade Flurryend uiteraard, op de legs te focusen. Als je rogue achter begint te lopen op de legs kun je een meleeDPS bijschakelen. Maar alle damage die de rogue op de legs kan doen wordt verdubbeld op de boss, en nogmaals als de leg dood gaat. Deze manier van Double Dippen zorgt ervoor dat alle damage die je van de rogue wegneemt een overall DPSloss is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

JoeBravo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:10:
[...]

om en nabij de 100 geloof ik. :/
Wij hadden ook iets van 80ish tries nodig om Elegon neer te krijgen.

De reset daarop was een two-shot :/ Blijft apart...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Waren er nou mensen op Neptulon (A) actief?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
vhal schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:33:
[...]

Wij hadden ook iets van 80ish tries nodig om Elegon neer te krijgen.

De reset daarop was een two-shot :/ Blijft apart...
dat is meestal na een kill: de volgende kill gaat opeens veel makkelijker.
Maar gezien de close call die deze kill was, verwacht ik dat we de volgende keer ook nog wel moeite zullen hebben daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
Waar ik de afgelopen tijd met mijn level 88 warrior overal doorheen blies kom ik nou toch tegen een keiharde muur aan.
In de Townlong Steppes bij 1 van de Shado-Pan quest lijnen moet je de Yaungol tegenover het kamp een kopje kleiner maken echter zetten die een bleed op je die behoorlijk tikt, heb je 2 of meer daarvan dan is het vaak zweten of je het gaat redden. Het kleine beetje zelf healing wat je dan doet is niet toereikend.
En laat in dat kamp het nou heel makkelijk zijn om per ongeluk meer dan 1 te pullen....grmbl...maar even kijken hoe ik dat op ga lossen zonder te vaak de bloemetjes van onder te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Mijn monk inmiddels i464, dus het is tijd om een raid guild te zoeken.
Op eigen realm nog niet echt een succes, kan wel een heal spot krijgen (heb ik 0 gear voor) maar een tank spot is nog lastig :P

Dus toevallig nog mensen op zoek naar een Horde monk tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Zou je je monk armory willen laten zien. Heb zelf ook een monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

destroye schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:16:
Zou je je monk armory willen laten zien. Heb zelf ook een monk.
http://eu.battle.net/wow/en/character/nagrand/Xabu/simple

Staat daar nog even zonder Head/Chest, moest gister voor openraid zo uitloggen hehe :P
Mis alleen nog shoulder/pants uit HCs, dan klaar met gear upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
On le topic of brewmaster monks, is er een makkelijke manier om je buffs bij te houden? Ben nogal redelijk hardcore door m'n buffs aan het spitten om alles in de gaten te houden. Heb wel wat lopen klooien met weak auras, maar dat is nog verre van bruikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Welke buffs?

Voor stagger gebruik ik
Tao
Geeft een mooi balkje met je stagger dmg en kleur, en telt powerswipes CD.

Voor de rest gebruik ik classtimer voor shuffle etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

detheavn schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:23:
On le topic of brewmaster monks, is er een makkelijke manier om je buffs bij te houden? Ben nogal redelijk hardcore door m'n buffs aan het spitten om alles in de gaten te houden. Heb wel wat lopen klooien met weak auras, maar dat is nog verre van bruikbaar :)
Buff tracking gebruikte ik eerder altijd Power Auras voor, maar sinds de FPS problemen met PA(C) zit ik op het moment zonder alternatief.

Had PA(C) namelijk ingestelt om mij op de hoogte te stellen als ik bepaalde buffs miss (als feral, nog niet voor een monk gedaan), Zo zag ik een poot in het midden van me scherm als ik Savage Roar mis, een Klauw als 1 trinket geprocced was, een andere klauw bij 2 trinkets (om zo een zo sterk mogelijke Rip / Rake op de boss te applying).

Dus als er nu goede alternatieven zijn, i'm all ears :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JBplap schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:27:
Welke buffs?

Voor stagger gebruik ik
Tao
Geeft een mooi balkje met je stagger dmg en kleur, en telt powerswipes CD.

Voor de rest gebruik ik classtimer voor shuffle etc.
Inderdaad stagger, maar ook je blackout kick voor shuffle, evasive brew stacks, tiger palm stacks voor je empowered guard etc.

Heb het idee dat sommige classes bijna niet meer zonder een setje addons te spelen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister blij moment :) Sha of anger dropte deze voor me : Sha-Skin Leggings :) , was gelukkig niet al paar weken bezig om pants te upgraden wat maar niet lukte,even snel sha doen en ik blij :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
meh, waarom heeft iedereen tier legsd behalve ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:02:
meh, waarom heeft iedereen tier legsd behalve ik :P
Geen zorgen, ik heb ze ook nog niet :)

Gister m'n druid pocket healer die me dat nog even onder de neus wreef nadat hij zijn tier legs kreeg -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb nog helemaal geen tier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook niet :), ik heb nog niet eens 370 ilvl >.<

Maar ach ik heb fun tot nu toe :P dat is belangerijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Mektheb schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:14:
[...]

370? En jij wil mee naar raggy hm ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ach ja, ik ga ook maar weer proberen deze week. Er komt een dag dat ook ik misschien een tier item win... Waarschijnlijk over 5 maanden als ik net de legs/hands in een 20% nerfed raid heb gewonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mektheb schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:14:
[...]

470 neem ik aan :P zit ik nu net op,heb nog veel te upgraden :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Hebben er nog mensen problemen met in te loggen ?

Ik kan namelijk enkel kiezen tussen de realm arena pass en dan wordt ik gedisconnect ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:52:
Hebben er nog mensen problemen met in te loggen ?

Ik kan namelijk enkel kiezen tussen de realm arena pass en dan wordt ik gedisconnect ...
Ik zag net iets over maintenance verlengd tot 15 uur of zo. Het schijnt in de US ook helemaal mis te zijn gegaan met raid lockouts, waardoor de heroic progress eigenlijk gewoon niet gestart kon worden voor velen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Ja, zag het ook net, was even bang dat men chars gedelete waren omdat er stond dat om 13:00 alles terug in orde ging zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
hopelijk vanavond wel kunnen raiden :P anders maar vroeg naar bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

IntToStr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:54:
[...]

Ik zag net iets over maintenance verlengd tot 15 uur of zo. Het schijnt in de US ook helemaal mis te zijn gegaan met raid lockouts, waardoor de heroic progress eigenlijk gewoon niet gestart kon worden voor velen daar.
Dat is wel gunstig voor EU raiding teams :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Meeste realms zijn weer up iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Realiseer met zojuist iets........
.....
ik hoop dat de servers het pas weer doen om een uur of 7'en als ik thuis ben :P
.....
Kan ik nog snel even galleon killen voordat de raid begint

---update------
... crap.. gaat niet lukken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat hele Galleon gedoe vind ik nou echt irritant. Prima dat zo'n world boss niet elke 5 minuten spawned, maar nu lijkt het elke keer 2 minuten na server reset te zijn en dan nooit meer :S

Vorige week heb ik heel toevallig 1x die boss gezien, maar had een andere groep de tag. Helaas wilden ze niet sharen toen... Echt suf dat ze die boss bijna elke keer op die belachelijke tijden laten spawnen en dan meteen bijna een hele week niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
Bij ons is het bijna iedere keer dezelfde guild die hem tagt en dus de loot niet shared (terwijl ze dus al geen loot meer kunnen krijgen), vrij vervelend

[ Voor 19% gewijzigd door Geerrrt op 07-11-2012 14:44 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
GeertJam schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:44:
Bij ons is het bijna iedere keer dezelfde guild die hem tagt en dus de loot niet shared (terwijl ze dus al geen loot meer kunnen krijgen), vrij vervelend
dan maar als hunter erbij gestaan en hem telkens laten despawnen met pull/fd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:40:
Dat hele Galleon gedoe vind ik nou echt irritant. Prima dat zo'n world boss niet elke 5 minuten spawned, maar nu lijkt het elke keer 2 minuten na server reset te zijn en dan nooit meer :S

Vorige week heb ik heel toevallig 1x die boss gezien, maar had een andere groep de tag. Helaas wilden ze niet sharen toen... Echt suf dat ze die boss bijna elke keer op die belachelijke tijden laten spawnen en dan meteen bijna een hele week niet meer :(
Galleon heeft een respawn tijd van 3 dagen (en kan ook 1x per 3 dagen geloot worden).

Helaas heb ik em zelf nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Blizzard heeft duidelijk en opzettelijk een onderscheid zitten maken tussen Sha of Ha... Anger en Galleon: https://twitter.com/Ghostcrawler/status/258352473679491073

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Sha of anger weer gedaan, 2* gold helaas.
Zal dus nog moeilijk worden om deze week 470 te hitten als ik geen raid plekkie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wist niet eens er nog 1 was lol, ach ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Mektheb schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:06:
Wist niet eens er nog 1 was lol, ach ja :P
Is er maar 1,
maar bedoelde de regular roll en de extra loot roll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:08:
[...]

Is er maar 1,
maar bedoelde de regular roll en de extra loot roll :)
Bedoelde meer op een World boss, ik ken alleen Sha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erycius schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:02:
Blizzard heeft duidelijk en opzettelijk een onderscheid zitten maken tussen Sha of Ha... Anger en Galleon: https://twitter.com/Ghostcrawler/status/258352473679491073
Ja, kut design dus. Bij ons op de server nog nooit 's avonds gespawned; altijd 's ochtends of in de middag.
Ik kan begrijpen als je het een rare boss wil maken waar mensen om strijden. Maar laat hem dan ook eens in de avonduren spawnen zodat iedereen er in ieder geval een kans op heeft.

Gelukkig volgende tier geen issue meer en dan kan hij me aan mijn reet roesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:15:
[...]

Ja, kut design dus. Bij ons op de server nog nooit 's avonds gespawned; altijd 's ochtends of in de middag.
Ik kan begrijpen als je het een rare boss wil maken waar mensen om strijden. Maar laat hem dan ook eens in de avonduren spawnen zodat iedereen er in ieder geval een kans op heeft.

Ik zou toch graag in ieder geval 1 kill willen op Galleon, maar inderdaad krijg je als werkende persoon gewoon geen kans. En dan ben ik nog heel vaak online eigenlijk. Rare bedoeling.

Maar ach, aan de positieve kant, nu heb ik in ieder geval niet de teleurstelling van telkens gold krijgen en coins verspillen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:15:
[...]

Ik vind persoonlijk dat dat één van de uitdagingen mag zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erycius schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:20:
[...]

Ik vind persoonlijk dat dat één van de uitdagingen mag zijn :p
Dat vindt ik als je het met 2 40man raid's doet en hij nog iedereen one shot :P.

Wanneer en Wat spawnen is leuk als het zoals TLPD is of als die in Deepholm dat is uitdagend, dit is gewoon nadelig voor de "normal"s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Snap het hele gezeur niet over galleon, is niet anders dan de 4 green drakes, Lord Kazzak of Azeregos. Daar hadden we niet voor niets overal lvl 1 alts + een warlock geparkeerd staan met voldoende soulstones om te spotten en te summonen, zelfs na iedere boss kill in een raid wanneer we dachten dat de spawn snel zou zijn.

Enige (misschien jammere) verschil is dat Galleon Puggable is, in vanilla had je alleen competitie van andere raiding guilds. En de rest van de server wist vaak niet eens wie of wat world bosses waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel zo ja :), was er btw nog een plan om Zondag FL te doen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Is die Galleon een paars achtige draak lvl92 rarespawn?
Zag hem gisteren vliegen en dacht zal ik het proberen of niet.... Uiteindelijk een spell geprobeerd maar kreeg "you're mounted" shizzle.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaDKiLL schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:35:
Zag hem gisteren vliegen en dacht zal ik het proberen of niet.... Uiteindelijk een spell geprobeerd maar kreeg "you're mounted" shizzle.
Nee dat is een ander iets, daarbij moet je epic shard's hebben die je krijgt van daily's en die combineerd dan kan je ze shield weghalen en dan hem tagge en killen en lootte en dan dropt hij zichzelf.

Maar kan je hem pas gebruiken als je 3 factions op Exalted hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ja, ben FL nog wel van plan idd, moet ff met de guildies nog checken of die kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:38:
Ja, ben FL nog wel van plan idd, moet ff met de guildies nog checken of die kunnen
OK top ! :).

Andere mensen hier die Zondag middag kunnen er voor ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Met even een slag om de arm:

Het gaat om Raggy HM, we hebben een 5/7 of 6/7 HM Save available. Zondag rond 14:00 wanneer interesse voeg mij even toe op Battle.net battletag. Chronia#2239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mektheb schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:38:
[...]

OK top ! :).

Andere mensen hier die Zondag middag kunnen er voor ?:)
Ik ga m'n best doen, volgens mij heb ik zondagmiddag niets :) Ik kan tanken of dpsen. Heb gisteren m'n dps spec verder enchants gegeven en zo. Heb nog maar 1 tank item nu en misschien nog een verdwaalde tank enchant omdat ik het item voor zowel tank als dps gebruik. Dps legs droppen maar van 1 boss in alle heroics...

Moet trouwens sowieso nog voor beide specs een belt buckle hebben eigenlijk. In ieder geval voor tank maar even regelen met wat guildies hopelijk. Heb in ieder geval de trillium bars al zelf kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Mektheb schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:35:
[...]

Nee dat is een ander iets, daarbij moet je epic shard's hebben die je krijgt van daily's en die combineerd dan kan je ze shield weghalen en dan hem tagge en killen en lootte en dan dropt hij zichzelf.

Maar kan je hem pas gebruiken als je 3 factions op Exalted hebt.
Ik denk dat dat van die drie factions nog het minste probleem is: nu ik Golden Lotus op exalted heb doe ik die dailies helemaal niet meer, en heb ik dus ook geen kansen om de resterende 8 skyshards te verzamelen. Misschien later ooit eventueel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
RaDKiLL schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:35:
heheh, nee dat is Alani, dat moet de nieuwe Lost proto drake zijn. Maar ipv extreem lage spawn rate heeft deze de Sky shards waar je er 10 van moet verzamelen, dit zijn extreme rare drops van alle mobs in Blossoms.. met 10 shards maak je een crystal die de debuff van de baas afhaald (die hem immune voor dmg maakt) en hem voor je tagged zodat niemand anders er me je nieuwe loot (dropt een sky serpent :P) er vandoor gaat.

Dus je moet maar blij zijn dat je hem niet kon aanvallen, anders had hij je net zo lang aangevallen tot je dood was en hem kan je niet killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Galleon...tsja...vorige reset heb ik hem 2 keer gekilled in 1 week. Dat was dan gelijk het totaal dat ik hem heb gezien...:+ Strontmazzel dus. :P

Ergens is de respawntimer wel raar, hij dropt BiS spul maar is makkelijker te doden dan Sha. Jammer dat GC hem vergelijkt met Lord Kazzak e.d. maar Galleon is geen schim van wat Lord Kazzak ooit was (pre TBC en TBC).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
vhal schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:26:
hij dropt BiS spul maar is makkelijker te doden dan Sha
al was het alleen al omdat ik meer dan 5 fps haal :P sha is echt een nachtmerrie voor mijn pc :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Net Garalon gedaan in LFR. Na wat zooi op MMO-C gelezen te hebben ging ik er vanuit 10x+ te wipen maar bij de 4e echte try was hij neer.
Vanwege de verhalen op MMO-C had ik van te voren alvast de tacs doorgelezen zodat ik niet verrast zou worden.

De eerste 2 wipes ging het fout omdat de meeste mensen gewoon wat deden ook al werden de tacs uitgelegd. De 3e wipe was een ninja pull waarop 8 man uitgesloten waren.
10 sec na die 3e pull stierven er ook al iets van 4 man waarop ik dus gewoon direct stopte met healen (want met 13 man kom je niet ver).
Krijg ik erna een /w van een DPS met de text: Please leave cause you suck @ healing.

Ik zeg beleegd dat healen redelijk nutteloos is als na 10 sec al 12 man dood zijn waarop ik van hem echt een reactie van niveau kreeg.

Die zelfde DPS deed toen 2 ninja pulls met de intentie ons te wipen waarop hij gekicked werd.

Mja na zijn kick ging bijna de hele raid weg (bleven iets van 4 man over).
2 gasten hebben toen stap stap weer de tacs uitgelegd en dat hij en zijn maat het kiten zouden doen en toen hebben we Garalon eigenlijk probleemloos neergekregen.

ps:
Het gevecht met Blade Lord vond ik echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zie ook heel erg op tegen LFR garalon na de tactics op icy-veins te hebben gelezen :p De rest geloof ik wel voor wat er nu aan LFR beschikbaar is.

Er droppen toch best wel een paar leuke items op HoF LFR en zo goed als vergelijkbaar qua ilvl met normal MV. Ik denk dat ik er toch een paar coins aan ga wagen deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Is er weer een nieuwe LFR open?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombom123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-08 12:11
oops deze moest in diablo3.

[ Voor 93% gewijzigd door tombom123 op 07-11-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Wie wil er naar de nieuwe LFR vanavond? Tja tenzij je een raidavond hebt natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 07-11-2012 18:02 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
vhal schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:26:
Galleon...tsja...vorige reset heb ik hem 2 keer gekilled in 1 week. Dat was dan gelijk het totaal dat ik hem heb gezien...:+ Strontmazzel dus. :P

Ergens is de respawntimer wel raar, hij dropt BiS spul maar is makkelijker te doden dan Sha. Jammer dat GC hem vergelijkt met Lord Kazzak e.d. maar Galleon is geen schim van wat Lord Kazzak ooit was (pre TBC en TBC).
Ik denk dat ze vooral de rarity van de mob bedoelen in vergelijking met Kazzak, die was ook 2, max 3x per week up. Qua moeilijkheid is Galleon idd wat vreem wat ik eerder ook al zei. Hij dropt goede items, zeker voor de moeilijkheid, daarom juist mag ie ook best wel rare zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

junglebeast schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:00:
Wie wil er naar de nieuwe LFR vanavond? Tja tenzij je een raidavond hebt natuurlijk.
Wat is de nieuwe ilevel req voor deze nieuwe LFR? ik wil wel mee maar heb eerst hockey training ;[

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

hmr schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:09:
[...]

Wat is de nieuwe ilevel req voor deze nieuwe LFR? ik wil wel mee maar heb eerst hockey training ;[
470 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Vorige week 0,0 drops en 4 charms verspeelt, vandaag is alles raak. T14 legs van Sha, Chest en Neck uit MSV LFR. Tevens nog een helm uit MSV LFR maar had al beter. Heb er geen charms voor moeten inzetten.

Nu ilevel 476 :)

Morgen revered met Shado-Pan en exalted met Tillers. Overmorgen revered met Klaxxi. Dan hoef ik me voorlopig alleen te richten op August Celestials. Als die dan revered is ga ik ze allemaal naar exalted brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hmm, zie veel geQQ op de forums over Garalon LFR. Moet zeggen dat ik het weining lastig vond. Hoe moeilijk is het om niet in een purple circle te staan en een paar kiters aan te wijzen....

Kwam bij mijn eerste queue direct een 2/3 down LFR in welke half leeg was, deze was vrij snel weer gevuld, en hierna direct een 1 shot. Daarna nog 3x gequeued voor de andere 2 bosses, maar telkens 2/3 down, schiet niet op dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat er ik nooit iets over pvp lees in the wow threads. Is er dan geen enkele tweaker die arena's of rbg's doet? Alleen pve ? Ik zelf ben sinds wotlk zo'n btje uitgekeken op pve en pvp is het enig wat me nog in het spel houd. Ben geen elite pvp'er dus gladiator zal ik niet zo gauw worden maar zit altijd wel rond de 2100 arena en rbg rating wat op zich degelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Nou, gister weer lekker lopen falen in Mogushan vaults.. DPS van sommige mensen was echt te laag.

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-0jt7opq4rmufazpd/

(1e keer dat ik een log draai)

Tijdens de stone guards een paar keer aan een healer gekoppeld die dan of niet bewoog of weer door een Cobalt mine vast zat, beetje uptime op de boss erdoor verloren.

Daarna op Feng, 1e keer miste de 'absorb' tank ability steeds, dus een wipe door epicenter.
Ook de keer erna ging epicenter niet lekker.

Vervolgens hadden we iets van 30 stacks van wildfire op de baas (tank met bubble stond niet tussen de baas en de bubble)

Om vervolgens te wipen op de spiritbinder (raidleader weigerde 3 mensen te noemen om de spirit realm in te gaan, omdat mensen 'maar self awareness moeten tonen' dus de helft van de tijd ging niemand de realm in en de andere helft was of ik (als enige dps) + een healer, of de hunter met een healer. Beste poging was echter wel tot 20 % gekomen, wat mij verbaasd.

Zondag toch maar weer even met de PuG runnen, daar wordt tenminste per totem geroepen wie de totem moet nemen, gaat een stuk soepeler op die manier. Zit toch me soms wel af te vragen hoe lang het duurt voordat mensen de guild uit stappen omdat er amper resultaat geboekt wordt (wel erg als een pug het makkelijk tot 4/6 haalt, daar waar een guild 2/6 nog niet eens haalt).

DPS van de hunter was gister erg laag omdat deze al 4 dagen ziek in bed lag (zat in bed te raiden met d'r laptop). De mage was, ondanks een ilvl van 472 weer erg laag... geen idee hoe het em lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
Gister alle drie de delen van LFR & Sha gedaan, 0,00 drops. Alleen maar gold bags :(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Laatst online: 30-05 04:51
Nou juliie zijn niet de enige hoor die pech met de drops hebben.

Nog geen drop op Sha gehad op 2 poppetjes inclusief de bonus rolls.
Verder op LFR ook geen geluk, zelfs niet met de bonusrolls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik word onderhand ook redelijk gek van die gold bags. Eerst ruim een uur bezig geweest met Garalon. Ik kwam telkens in een groep met 2/6 down. Elke keer ging het helemaal mis met kiten. En dan iedereen meteen leaven natuurlijk in plaats van kijken hoe het misschien beter kan... Het is de eerste dag dat het open is, vind je het gek dat niet iedereen de eerste keer weet wat ie moet doen. Maar ondanks al het uitleggen was het faal op faal. Als dan bijna iedereen weg gaat elke keer probeer ik ook maar een nieuwe groep... Uiteindelijk dus geen enkele kill in HoF voor mij omdat ik alleen maar bij Garalon uitkwam.

Toen was ik het zat en ben ik maar de MV LFRs gaan doen. Dat ging gelukkig wel soepel, maar uiteraard weer 6 bags of gold.

Ik heb m'n armory even nagekeken: 26 raid bosses in MV LFR down. Resultaat: 1 item. In DS had je 8 x 4 = 32 items voor 25 spelers. Zeg 6 x 4 = 24 items voor MV bij hetzelfde systeem, wat betekent dat je in het begin als je alles nog kan gebruiken, gemiddeld gezien 1 item per week zou kunnen winnen. Nu dus 1 per 5 weken... Heb wel 1 extra item door een coin, maar dat zou hier los van moeten staan.

Geen idee hoe het met de verdeling van Sigil of Power zit, maar daar heb ik er dan wel weer 7 of 8 van. Die staan echter los van gear qua drops.

Naja, hopelijk vanavond tijd om normal een poging te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Laatst online: 30-05 04:51
Ik heb 10/10 sigil of powers en 01/10 van die andere sigils, dat dan weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 02:55:
Het valt me op dat er ik nooit iets over pvp lees in the wow threads. Is er dan geen enkele tweaker die arena's of rbg's doet? Alleen pve ? Ik zelf ben sinds wotlk zo'n btje uitgekeken op pve en pvp is het enig wat me nog in het spel houd. Ben geen elite pvp'er dus gladiator zal ik niet zo gauw worden maar zit altijd wel rond de 2100 arena en rbg rating wat op zich degelijk is.
Ik denk dat het lastige van berichten over PvP in een discussiethread als deze is dat er weinig te berichten en bediscussiëren valt. Er zijn in het verleden genoeg spelers geweest (hoi Viva!) die berichtten over hun city raids en eventuele world encounters. Maar op een gegeven moment is dat ook wel weer over.

Wat valt er te berichten over een 2v2 Arena? Hoe bediscussieer je de strategiën van je 5v5 team op een forum als dit? In vergelijking met PvE is PvP veel dynamischer, en veel meer afhankelijk van de situatie. Strategiën bepaal je aan de hand van je teammates en zijn veel meer 'in the moment' dan PvE.

Het feit dát PvE altijd hetzelfde is betekent dat er veel meer over gepraat wordt, omdat iedereen met hetzelfde geconfronteerd wordt.

Oh, en daarnaast is PvP natuurlijk ook gewoon stom. Omdat ik er geen zak van kan. En dus is 't stom.

:+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
Ze zouden die (extra) bag of gold meer als de CTA bags moeten maken, gewoon nog een kans geven op bijvoorbeeld een potion, gem of flask.

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Garalon trouwens generfed inmiddels:
The Raid Finder version of Garalon is now tuned more appropriately for Raid Finder groups. His health has been significantly reduced, and Furious Swipe now deals significantly less damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Blistimo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:18:
Oh, en daarnaast is PvP natuurlijk ook gewoon stom. Omdat ik er geen zak van kan. En dus is 't stom.

:+
Jij bent stom! :'( lol

Nee, wat je zegt klopt ook gewoon. Ik PvP wel af en toe, maar dat is voornamelijk omdat m'n vrienden me meesleuren. Ik weet op m'n shammy hoe ik moet interrupten, hoe ik mensen geslowed kan houden en ze het leven zuur kan maken door maar van alles en nog wat te purgen, maar voor de verdere rest kun je moeilijk spreken over strategien, behalve misschien in arena waar jouw team een specifieke opzet hebt en je een bepaalde opzet als tegenstander tegenkomt.

Ik denk dat de discussies daar meer gaan over wat de ideale comp is om een hoge rating te kunnen scoren. Als je het dan over battlegrounds hebt worden de gesprekken nog minder en krijg je van die zaken als: "We hebben die gasten compleet lopen GY farmen" ... wat dan wel best grappig is ;)

En als je naar de meeste discussies kijkt op bijv MMO champion of de officiele fora, dan is het voornamelijk een "MY CLASS SUCKS DONKEY NUTS" en "CLASS 'N' IS OP!! LOLOL FIXPLIX!!1!!one!eleventy" ... Dat vind ik dan wel weer sneu :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:52
detheavn schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:55:
[...]

En als je naar de meeste discussies kijkt op bijv MMO champion of de officiele fora, dan is het voornamelijk een "MY CLASS SUCKS DONKEY NUTS" en "CLASS 'N' IS OP!! LOLOL FIXPLIX!!1!!one!eleventy" ... Dat vind ik dan wel weer sneu :|
En het ergste is dat door zulke posts vaak de PVE speler genaaid wordt. Want dan worden bepaalde classes generfed omdat ze schijnbaar te veel dps doen in pvp. Echter naaien ze er hele raid groepen mee. Want die 5k dps verlaging van een bepaalde class kan er voor zorgen dat je gewoon bazen niet meer neer krijg.

Doe dan lekker een nerfbuff inschakelen als een bepaalde class een arena ingaat ofzo. Zowiezo mag pvp totaal verbannen worden, maar dat is een persoonlijke mening :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Volgens mij moet je voor pvp discussie meer op die forums van arenanet :? zijn. Hierzo heb je wel pvpérs maar geen gerichte discussie.

Ik zelf heb sinds vanilla zelden nog gepvp'd. Ik kwam van DAOC en daar was PVP subliem. Heel random, onvoorspelbaar hoe/wat/wie/waar en vooral hoeveel tegenstanders.

Ik vind PVP in WoW te voorspelbaar. X aantal common setups, kleine dezelfde maps. Het is eigenlijk net een PVE encounter alleen wordt de boss door mensen bestuurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Joenino schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:02:
En het ergste is dat door zulke posts vaak de PVE speler genaaid wordt. Want dan worden bepaalde classes generfed omdat ze schijnbaar te veel dps doen in pvp. Echter naaien ze er hele raid groepen mee. Want die 5k dps verlaging van een bepaalde class kan er voor zorgen dat je gewoon bazen niet meer neer krijg.
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat Blizz PvP niet gewoon scheidt van PvE. Daarmee bedoel ik niet uit het spel halen en stand alone uitbrengen, want dat is ook gewoon BS.

Ik heb wel eens van die free MMO'tjes gespeeld en hoewel deze kwalitatief echt ver beneden het niveau lagen van Blizzard, waren er wel bij die 1 ding heel goed deden. Elke spell en ability had een dubbele tooltip, waarbij het bovenste deel gold voor PvE en het onderste voor PvP. Als klein voorbeeld:
Charge
8 - 25 yd range
Instant - 20 sec cooldown
Requires Warrior

PvE: Charges at target stunning them for 3
seconds, generating lolkekbur rage
----------------------------------------------------------
PvP: Charges at target stunning them for 1
second, generating kekburlol rage
Zo was echt elke ability opgesplitst voor PvE en PvP en was dus alles ook afzonderlijk van elkaar te buffen of nerfen. Nu heeft Blizz wel abilities die net een klein beetje anders werken binnen en buiten PvP, maar in mijn ogen lang niet genoeg :)

Learn from the nubletts, Blizz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joenino schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:02:
[...]

Doe dan lekker een nerfbuff inschakelen als een bepaalde class een arena ingaat ofzo. Zowiezo mag pvp totaal verbannen worden, maar dat is een persoonlijke mening :P
Mja en vice versa ook door Q_Qende PVE-ers wordt PVP unbalanced... Deze discussie gaat nooit ergens over want er zijn zulke verschillen dat balance moeilijk blijft zonder de oplossing van dethhvn te implementeren!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

LFR was in het begin van de avond drama, na 20* signen elke keer 2/6 te krijgen toch maar besloten om de eerdere LFR-runs te doen. Eerst het 2de deel, zonder whipes afgerond.

Nieuwe LFR, komen in een bugged instance of 2/6 raid, dus dan maar voor de eerste LFR-instance, ook weer zonder whipes erdoorheen.

Laatste poging voor de nieuwe LFR (een guildie was solo ge-queded en was wel al gewoon bezig) en waarempel, een schone instance. Enkel 2 keer gewhiped op de laatste boss door een ninja-pull, de rest was 1-shots. Na de eerste whipe gingen er maar 3 weg, de rest had het gevecht al een beetje gezien bij de eerste echte try en tanks die wisten wat ze deden.
2 items gekregen, helaas waren deze slechter dan wat ik al had.

* einde dagboek *

Zou iemand mijn gear kunnen bekijken : sabriël op earthen Ring
Ik blijf maar steken op 50-60k DPS singletarget en moet er volgens mij veel meer uit moeten halen

rotatie
devour plague (ik zorg er altijd voor 3 orns te hebben voordat ik bossfight inga)
Mindblast
shadow-word pain
vampiric......... (ben even de naam kwijt van de derde priestdot)
Shadowfiend (wanneer van CD)

Minblast wanneer instant of van cooldown
devour plague wanneer ik 3 orbs heb
pain + vampiric touch refresh voordat ze eraf vallen
Filler mindflay

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Sommige spells (en sommige trinkets) hebben al een PVP en PVE duration in WoW. Jammer dat ze dit niet helemaal doorvoeren.

Maar ja, het gezanik over hunter PVP burst DPS moet ik nu als BM PVE hunter maar afwachten of Lynx Rush (en BM dps in het algemeen) nog viable is. Maakt verder niet uit, SV speel ik net zo graag.

Al met al blijft het gewoon erg lastig om PVE en PVP met elkaar te balanceren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

vhal schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:30:

Maar ja, het gezanik over hunter PVP burst DPS moet ik nu als BM PVE hunter maar afwachten of Lynx Rush (en BM dps in het algemeen) nog viable is. Maakt verder niet uit, SV speel ik net zo graag.

Al met al blijft het gewoon erg lastig om PVE en PVP met elkaar te balanceren.
Ha! Ben jij mooi in de val gelopen. Stampede was bugged in Arenas en sommige PvP settings, waar iedere pet 100% damage deed, ipv de bedoelde 20%. In PvE werkte deze skill naar behoren, en daar is dus niks veranderd.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat BM DPS op het niveau zit waar het moet horen, maar het is dus niet generft om PvP redenen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb een vraagje over 2 addons. Ik speel weer sinds tbc.

1. Ik had altijd ag_unitframes. Is dit er nog?
2. Ik zoek een addon zodat je een "rooster" op je scherm krijgt zodat je alles netjes kan uitlijnen. Hoe heet deze addon ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voor of die addon er nog is: zie curse denk ik. Dat rooster is volgens mij grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
IntToStr schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:08:
Voor of die addon er nog is: zie curse denk ik. Dat rooster is volgens mij grid.
Grid = party /raid frames.

QA bedoelt meer een raster van lijnen om je UI op uit te lijnen.

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Hmm volgens mij is het niet grid. Je krijg eigenlijk gewoon behoorlijk wat horizontale lijnen en verticale lijnen, zodat je alle frames etc symmetrisch kan zetten.

EDIT: wat de poster hierboven zegt idd

[ Voor 11% gewijzigd door GrazendeKoe op 08-11-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
ag_unitframes is volgens mij al een tijd niet meer echt geupdate. Die andere addon heet volgens mij gewoon Align :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ah zo :)

Ik heb dat bij elvui ingebakken zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Align it is! Dankje!

Is er een goede vervanger voor ag unitframes? Ik vond die echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Pitbull schijnt goed te zijn. Ik vond dat altijd een beetje lijken op een soort van ag_uf 2.0, waar wel heel veel in te stellen is. Maar goed, veel ervaring heb ik daar niet mee aangezien ik ook vrij vlot op ElvUI over ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Blistimo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:48:
[...]
Ha! Ben jij mooi in de val gelopen. Stampede was bugged in Arenas en sommige PvP settings, waar iedere pet 100% damage deed, ipv de bedoelde 20%. In PvE werkte deze skill naar behoren, en daar is dus niks veranderd.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat BM DPS op het niveau zit waar het moet horen, maar het is dus niet generft om PvP redenen.
Ik doel meer op Lynx Rush die 9 attacks in 4 seconden doet. Dit is nu een bleed geworden welke stacked.
Lynx Rush was wel eens handig om de orbs van Elegon neer te knallen maar door deze change zou dat wel wat lastiger kunnen worden. Ach, we vinden wel een andere manier.

Stampede was inderdaad bugged en zou al eerder aangepast moeten worden (en niet x weken na het begin van het nieuwe seizoen). Al was de Spirit Mend HoT x 5 wel lol :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Nou ik heb nu drie chars. Ik heb net al mijn addons ingesteld voor 1 char. Kan ik door middel van wat bestanden kopieren dat de addons op dezelfde instellingen komen te staan voor alle chars?

Laatste vraag hoor (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Je kunt kijken of je addons gebruik maken van profielen, dan kun je die gewoon laden.
Als het allemaal per-character settings zijn, dan zou je kunnen kijken of je de savedvariables gewoon over kunt kopieren naar character 2, 3, etc.

Meeste degelijke addons gebruiken gelukkig profiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

GrazendeKoe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:28:
Nou ik heb nu drie chars. Ik heb net al mijn addons ingesteld voor 1 char. Kan ik door middel van wat bestanden kopieren dat de addons op dezelfde instellingen komen te staan voor alle chars?

Laatste vraag hoor (A)
Ik raad je aan om www.tukui.org een keer bekijken ;) een compleet pakket komend in twee smaken, tuk en elvui!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
GrazendeKoe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:23:
Align it is! Dankje!

Is er een goede vervanger voor ag unitframes? Ik vond die echt perfect.
shadowed unitframes (suf) werkt perfect. redelijk eenvoudig op te zetten.(imo) vergelijkbaar met ag_unitframes.
Ook een van de weinige (naar ik hoor) met goede bossframes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Nu we het toch weer over ElvUi hebben.. Iemand anders hetzelfde probleem dat als je een profiel van char A overkopieerd naar char B, dat niet alle instellingen mee genomen worden? Sommige dingen lijken op hun default waarde te blijven... /rl lijkt het ook niet op te lossen..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Heeft iemand wat tips voor macro's als Arms warrior in pvp/arena? Of een linkje naar een guide ofzo, want kan niet echt iets vinden wat up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Hoi allemaal,

Ik heb gister Galleon voor het eerst gezien! De servers kwamen laat up, toen ik inlogde kreeg ik meteen een raidinvite in de alliance raid die hem ging killen… Als horde niet meer mazzel had met de massive AoE fest op zn spawnpoint. In een gefaalde poging de horde te ganken tijdens hun kill heb ik nog wel een PvP achievement gehaald maar Galleon zit er voorlopig voor mij niet in.

Sha dropte niks voor me, ook niet via mn coin. Toen de nieuwe LFR in. Alleen de 3de baas was inderdaad een issue, maar die ging uiteindelijk netjes op zn gat (geen loot).

Toen begon het leuke deel van de avond: onze raid! We hadden (weer!) een nieuwe tank mee en begonnen met Elegon. Helaas had onze paladin healer enorme problemen met zijn pc, die ging dus offline toen net terug kwamen uit de 1ste spark kill fase. De phase tot 50% en de helft van sparks killen was onze resto druid dus alleen, gelukkig kon onze elemental 1 kan vol healen. Tot aan 12% was onze paladin offline tot hij weer d/cde. De laatste 12% nuken deden we dus weer met 1 healer. Toch een nette 1shot. Echt zonde dat ik was vergeten WoL aan te zetten :( Alle dps zaten tussen de 110 en 122k en onze restodruid had zeker een ranking gehaald.

Daarna naar de laatste baas, weer met issues van onze paladin, dit keer wel met een wipe tot gevolg, maar daarna ging hij neer.

HoF was aan de beurt. We hadden hier nog geen kill, maar als onze pala healer online zou blijven was het zeker mogelijk om iets moois te doen. De eerste 2 tries knalde zijn pc eruit. De derde try niet… dachten we… Tot we P2 in gingen – POEF – weg pala healer. Door goede movement en imba healing lukte het ons om met 9 man en 2 healers heel P2 af te werken: daarmee onze eerste HoF kill!

Vervolgens zijn we met 9 man naar de 2de baas gegaan om in ieder geval te kijken. De 3de try van de avond ging al zo goed dat we de 4de try een social retri pala mee namen. De 5de try hadden we daar ineens ook een kill! Het mooie was, onze nieuwe tank was last man standing en het lukte ons dus om met 2 healers de kill binnen te slepen!

Edit: logs zijn hard gebugged zie ik, let vooral op onze Zorlock kill... Misschien omdat ik 4 keer werd geMCd ofzo? http://www.worldoflogs.com/reports/ab8841uyazuibspb/

Sorry voor deze wall of text, ik heb eindelijk wat te melden… TLDR: Goeie raid!

[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 08-11-2012 12:00 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.