Hoi allemaal,
Ik heb gister Galleon voor het eerst gezien! De servers kwamen laat up, toen ik inlogde kreeg ik meteen een raidinvite in de alliance raid die hem ging killen… Als horde niet meer mazzel had met de massive AoE fest op zn spawnpoint. In een gefaalde poging de horde te ganken tijdens hun kill heb ik nog wel een PvP achievement gehaald maar Galleon zit er voorlopig voor mij niet in.
Sha dropte niks voor me, ook niet via mn coin. Toen de nieuwe LFR in. Alleen de 3de baas was inderdaad een issue, maar die ging uiteindelijk netjes op zn gat (geen loot).
Toen begon het leuke deel van de avond: onze raid! We hadden (weer!) een nieuwe tank mee en begonnen met Elegon. Helaas had onze paladin healer enorme problemen met zijn pc, die ging dus offline toen net terug kwamen uit de 1ste spark kill fase. De phase tot 50% en de helft van sparks killen was onze resto druid dus alleen, gelukkig kon onze elemental 1 kan vol healen. Tot aan 12% was onze paladin offline tot hij weer d/cde. De laatste 12% nuken deden we dus weer met 1 healer. Toch een nette 1shot. Echt zonde dat ik was vergeten WoL aan te zetten

Alle dps zaten tussen de 110 en 122k en onze restodruid had zeker een ranking gehaald.
Daarna naar de laatste baas, weer met issues van onze paladin, dit keer wel met een wipe tot gevolg, maar daarna ging hij neer.
HoF was aan de beurt. We hadden hier nog geen kill, maar als onze pala healer online zou blijven was het zeker mogelijk om iets moois te doen. De eerste 2 tries knalde zijn pc eruit. De derde try niet… dachten we… Tot we P2 in gingen – POEF – weg pala healer. Door goede movement en imba healing lukte het ons om met 9 man en 2 healers heel P2 af te werken: daarmee onze eerste HoF kill!
Vervolgens zijn we met 9 man naar de 2de baas gegaan om in ieder geval te kijken. De 3de try van de avond ging al zo goed dat we de 4de try een social retri pala mee namen. De 5de try hadden we daar ineens ook een kill! Het mooie was, onze nieuwe tank was last man standing en het lukte ons dus om met 2 healers de kill binnen te slepen!
Edit: logs zijn hard gebugged zie ik, let vooral op onze Zorlock kill... Misschien omdat ik 4 keer werd geMCd ofzo?
http://www.worldoflogs.com/reports/ab8841uyazuibspb/
Sorry voor deze wall of text, ik heb eindelijk wat te melden… TLDR: Goeie raid!
[
Voor 3% gewijzigd door
hulkie op 08-11-2012 12:00
]