Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Dacuuu schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:56:
Zo het spontaan kwam, is het ook spontaan weer gegaan..
Daarom. Aan je kabels ligt dit zelden. Hier ook om de zoveel tijd last van. Altijd zelfde riedeltje, kabels. Maar dat is het gewoon niet. Het komt na werkzaamheden, het komt random. Mijn ouders hebben het nu ook. Ik had het ook. Errors die op 6000 stonden binnen 10 minuten terwijl ik met helpdeskmedewerker live aan de lijn was. Hij zei dat het allemaal goed was en niets vreemds kon zien. Okay dan :) Toch, na aandringen, monteur geregeld.

Die kwam langs. Alles was weer top. Tot recente werkzaamheden. Toen weer doomed. Maar ja, kabels hè :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:27

vanDaal

-ismeereentje

W3ird_N3rd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 00:12:
Okay, eindelijk gevonden, zoeken werkt natuurlijk niet als het in een plaatje zit: nooberke in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8"

Mediamarkt aanbieding in Amersfoort, Breda en Groningen is dus:

Samsung Galaxy Tab (gratis of €49) + €100 cadeaubon
Interactieve HD ontvanger (gratis) + €100 cadeaubon
Interactieve HD recorder (gratis of €49) + €100 cadeaubon
Abokorting (6mnd voor €30 p/m) + €100 cadeaubon
€100 cadeaubon + €100 cadeaubon

Het standaard kies-je-voordeel verhaal dus maar dan met extra cadeaubon.
Ik wilde vanmiddag even naar de Mediamarkt in Amersfoort. Ik heb nu Alles-in-1 Plus voor 54,95 per maand. Klopt het dan dat ik alleen maar bij een upgrade gebruik kan maken van deze actie? Dan zou ik dus naar Alles-in-1 Extra moeten. Dat is 64,95 per maand, dus dan zou me de actie 200-12x10=80 euro opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dennis-L schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:01:
[...]

Eén van de nieuwe functies op je nieuwe Wi-Fi modem is de USB-aansluiting. Op onze vorige Wi-Fi modems stond deze aansluiting namelijk uitgeschakeld. Gebruik de USB-aansluiting bijvoorbeeld om een USB-stick of harde schijf op aan te sluiten. Zo creëer je eenvoudig een netwerk harde schijf die je thuis vanaf meerdere apparaten kunt benaderen.

Het betreft overigens de Technicolor TC7210
Weet je ook tot hoe lang die pilot loopt ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:09
vanDaal schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:11:
[...]

Ik wilde vanmiddag even naar de Mediamarkt in Amersfoort. Ik heb nu Alles-in-1 Plus voor 54,95 per maand. Klopt het dan dat ik alleen maar bij een upgrade gebruik kan maken van deze actie? Dan zou ik dus naar Alles-in-1 Extra moeten. Dat is 64,95 per maand, dus dan zou me de actie 200-12x10=80 euro opleveren.
Klopt.

En volgens mij is het zo dat als Ziggo de voorwaarden volgend jaar aanpast en dit invloed heeft op je contract, je het contract mag ontbinden. Daar hoopt natuurlijk iedereen op die van de Ziggo Experience actie gebruik maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 11:23
Dat nieuwe modem met werkende usb wil ik ook wel, kan ik mij ergens hiervoor aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:51
ThinkPadd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:57:
Volgens mij heeft het modem ook een 12V adapter van minstens 1A. Die zou je dus even kunnen uitwisselen om te kijken of het signaal op je decoder(s) dan weer is opgekrikt. Dan weet je waar het aan ligt :)

Wel even opletten dat de polariteit van beide adapters gelijk is!
Bedankt voor een mogelijke oplossing.

TV-Only, maar ga eerst wel even opzoek naar een mogelijke adapter :)

Lastige is zelfs dat na de versterker de signaalsterkte op 81% ligt, maar op de WCD 70% .. 8)7
(kwaliteit in beide gevallen 100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
G.Scholtens schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:56:
Dat nieuwe modem met werkende usb wil ik ook wel, kan ik mij ergens hiervoor aanmelden?
Nope. Pilot loopt al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wolly schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Begrijp ik het nou goed als je van Alles in 1 plus naar Alles in 1 Extra gaat (jaarcontract) dat je dan 200 euro aan kadobonnen krijgt?
Inmiddels kan ik uit ervaring vertellen dat bij de MediaMarkt in Breda bovenstaand geintje niet werkt. Mijn eerste idee om Volop bellen erbij te nemen (aangezien ik al Ai1+ had) is niet mogelijk (wat ik al had verwacht). Maar bij de vraag of ik dan van Ai1+ naar Ai1 Extra kan gaan met deze actie was het antwoord dat dit ook niet mogelijk is.

Uitleg volgens de medewerker ter plaatse: Actie geldt alleen als er een extra dienst wordt afgenomen, mijn suggesties zijn alleen extra opties binnen een dienst (daarin heeft hij gelijk en kon ik niks op afdingen).
Zijn voorstel: zeg je bestaande abonnement op en sluit een nieuwe af op naam van je vrouw. Dat doen we maar niet.... is vragen om ellende en administratieve puinhoop.

Voor degenen die van Ai1+ naar Ai1 Extra zijn gegaan en de bonnen hebben meegekregen: Goed geregeld! Dit valt eigenlijk niet binnen de actievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29
icecreamfarmer schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:20:
[...]

Mist alleen de netwerk functionaliteit.
cisco's hebben dit ook niet; wat je niet hebt mis je ook niet ;)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Hoi,

Wij hebben nu alles in 1 basis, maar zitten er aan te denken om naar alles in 1 plus te gaan.
Nu zou ik graag ook die korting krijgen, net als nieuwe abonnees, van 30 euro de eerste 6 maanden.
Heb ik net iemand aan de lijn van ziggo gehad, die kon mij alleen een HD recorder aanbieden. (Zegt ie er bij dat hij meer waard is, en dat ik hem daarna wel kan verkopen. Omdat ik gezegd had dat wij al 1 hadden).
Is er iemand die dit wel gelukt is, om die korting te krijgen? Een jaar contract er bij nemen is dan niet zo'n groot probleem.

Wat voor truc hebben jullie toegepast op die actie? Via de klantenlijn?
Want ik ga in principe wel een pakket omhoog..

EDIT:

Of zou meneer gelijk hebben met het verkopen van dat ding? Wat voor model krijg je er tegenwoordig bij?

[ Voor 8% gewijzigd door Drowzz op 31-10-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:09
Drowzz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:01:
Wat voor truc hebben jullie toegepast op die actie? Via de klantenlijn? Want ik ga in principe wel een pakket omhoog..
Dat zou je wel zeggen, maar voor ziggo hou je hetzelfde pakket maar dan met een andere snelheid. Zelf hoefde ik geen truc toe te passen want hiervoor had ik Z3 en de laatste zes maanden ook geen alles-in-een gehad (daarvoor wel trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Dennis-L schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:11:
[...]

En hoe denk jij dan dat dat er technisch uit zou moeten zien?
Er is namelijk gewoon 1 signaal, dit signaal bevat alle beschikbare frequenties.
Dit signaal is voor alle aansluitingen hetzelfde.
Waarom moet er een technische kant aan dit verhaal zijn? Het overgrote deel van de klanten bij Ziggo heeft digitale tv. Mensen die geen TV meer afnemen kunnen geen smartcards activeren en zullen dan in het ergste geval 'gratis' het sterk verschraalde analoge aanbod bekijken. (wat nu al kan zonder dat je überhaupt klant bent bij Ziggo)

Met Internet voor 22,20 p/m kan Ziggo opeens wel direct concurreren met providers als Online en Telfort.

[ Voor 7% gewijzigd door P.K. op 31-10-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
P.K. schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Waarom moet er een technische kant aan dit verhaal zijn? Het overgrote deel van de klanten bij Ziggo heeft digitale tv. Mensen die geen TV meer afnemen kunnen geen smartcards activeren en zullen dan in het ergste geval 'gratis' het sterk verschraalde analoge aanbod bekijken. (wat nu al kan zonder dat je überhaupt klant bent bij Ziggo)

Met Internet voor 22,20 p/m kan Ziggo opeens wel direct concurreren met providers als Online en Telfort.
Jaja.
Dus dan zie jij het voor je dat als je geen smartcard activeert je dus goedkoper internet krijgt (want geen digitale tv).
Echter staat het digitale TV signaal ook gewoon op jouw kabel, dus regelen mensen ergens goedkope smartcards en activeren deze vervolgens via een abonnement van ouders/familie/vrienden.
Vervolgens kunnen die mensen dan digitale tv kijken terwijl ze alleen voor internet betalen.
Dus dan moet je of zorgen dat smartcards alleen nog maar via ziggo zijn te bestellen en voorgeactiveerd zijn of ze moeten toch echt zorgen dat het signaal voor digitale TV niet binnenkomt in jouw huis.

Goed idee! :/

[ Voor 12% gewijzigd door Dennis-L op 31-10-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
grun93 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:11:
[...]

Dat zou je wel zeggen, maar voor ziggo hou je hetzelfde pakket maar dan met een andere snelheid. Zelf hoefde ik geen truc toe te passen want hiervoor had ik Z3 en de laatste zes maanden ook geen alles-in-een gehad (daarvoor wel trouwens).
Jup dan kan het opeens wel, hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04
B4tman_DH schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:46:
[...]

Alles is samsung de laatste maanden
Ziggo medewerker in Mediamarkt Breda geeft aan dat de recorders op dit moment op zijn, maar de recorder kan morgen opgehaald worden en dat zou dan de Humax zijn. Ik ben benieuwd of dat zal kloppen, zou wel heel mooi zijn.

Op het formulier staat ook specifiek "Humax 5200" trouwens, dus kan bijna niet missen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 31-10-2014 19:17 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 08:29
Gadgeteer schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:08:
[...]

Stel dat ik toch een Humax ontvang.
Kan ik dan wat ik op de ene heb opgenomen, via het netwerk (DLNA?) kijken op de andere?

Bij de Samsung zit geen DLNA, dus dat gaat zowieso niet lukken.
Niemand die me hier antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:47
Gadgeteer schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:16:
[...]

Niemand die me hier antwoord op kan geven?
Ja wat je op de humax recorder opgenomen hebt kan je op een andere humax recorder/decoder bekijken of op een ander apparaat dat dlna ondersteunt. Je kan het bijvoorbeeld ook op je pc kijken met behulp van VLC.

[ Voor 16% gewijzigd door ADDG op 31-10-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Help!!!! schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:11:
[...]

Weet je ook tot hoe lang die pilot loopt ?
Tot eind november geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dennis-L schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:45:
[...]

Tot eind november geloof ik
Thanks. Ben wel benieuwd hoe lang het dan zal duren, mits pilot positief is, voordat hij ook geleverd gaat worden...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Best warm ook die technicolor hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadgeteer schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:08:
[...]

Stel dat ik toch een Humax ontvang.
Kan ik dan wat ik op de ene heb opgenomen, via het netwerk (DLNA?) kijken op de andere?

Bij de Samsung zit geen DLNA, dus dat gaat zowieso niet lukken.
Kan inderdaad via de blauwe knop van de humax.
Als je in Media zit kan je via de blauwe knop kiezen voor "Netwerk".

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds vandaag heb ik ook Ziggo, alles aangesloten, kom ik erachter de er geen smartcard bij zit :-(
Die krijg je blijkbaar alleen als je ook hardware bij ze koopt.

Nu wil ik het elders kopen, maar weet niet zeker wat het juiste is. Ik vind her en der wel "Ziggo startpakket", maar nergens "Ziggo smartcard". Is dat startpakket misschien de smartcard?
En just to be sure: Ik zie bijvoorbeeld bij de Mycom "Ziggo Startpakket Dtv Casema". Zit daar ook een smartcard bij?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hebben sommige hier ook problemen met youtube? Video's laden niet, of het duurt heel lang en als ze geladen zijn dat buffert die om de zoveel seconden.

Modem al een gereset maar helpt niks. In IE hetzelfde probleem als Google Chrome (Chrome is mijn standaard browser). Ik merk wel dat Youtube qua laden van pagina's en afbeeldingen langzamer is, maar zal dit aan Youtube zelf liggen?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27

PauseBreak

derp!

anandus schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:12:
Sinds vandaag heb ik ook Ziggo, alles aangesloten, kom ik erachter de er geen smartcard bij zit :-(
Die krijg je blijkbaar alleen als je ook hardware bij ze koopt.

Nu wil ik het elders kopen, maar weet niet zeker wat het juiste is. Ik vind her en der wel "Ziggo startpakket", maar nergens "Ziggo smartcard". Is dat startpakket misschien de smartcard?
En just to be sure: Ik zie bijvoorbeeld bij de Mycom "Ziggo Startpakket Dtv Casema". Zit daar ook een smartcard bij?
Heb je al met 1200 gebeld? Wellicht sturen ze je dat ding wel gewoon even snel op :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
PauseBreak schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:20:
[...]

Heb je al met 1200 gebeld? Wellicht sturen ze je dat ding wel gewoon even snel op :)
Voor €29,95 deden ze dat graag, maar de meneer zij ook dat ik hem gewoon in de winkel kon halen. Nu wil ik dat doen omdat het sneller is, maar als het inderdaad zo'n "startpakket" is, dan is het ook nog eens 20 euro goedkoper. Maarja, ik weet dat dus niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:48
anandus schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:12:
[...] Nu wil ik het elders kopen, maar weet niet zeker wat het juiste is. Ik vind her en der wel "Ziggo startpakket", maar nergens "Ziggo smartcard". Is dat startpakket misschien de smartcard?[...]
De digitale televisie startpakket zit inderdaad een smartcard in. Mocht je overigens nog iemand kennen die nog een Casema smartcard heeft kan je die ook gewoon gebruiken.. Die startpakketten liggen overigens voor iets van 15E in de winkel.

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 01-11-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dank :) Dacht het al, maar wilde het even zeker weten :P
edit:
Helemaal primadebima gelukt :)

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 01-11-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zombymario schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:17:
Hebben sommige hier ook problemen met youtube? Video's laden niet, of het duurt heel lang en als ze geladen zijn dat buffert die om de zoveel seconden.

Modem al een gereset maar helpt niks. In IE hetzelfde probleem als Google Chrome (Chrome is mijn standaard browser). Ik merk wel dat Youtube qua laden van pagina's en afbeeldingen langzamer is, maar zal dit aan Youtube zelf liggen?
Ik heb sinds vanochtend de hele dag al wat last van een klapperlijn. Ging zo rond een uur of 5 weer wat beter.
Mijn upstream channels zijn ook wat van slag, en iets van 16 T3 errors inmiddels..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59
Die smartcards kan je ook prima op Marktplaats kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 22:51

Ja hier ook last met Youtube. Video's die erg traan inladen, en dan met moeite op 144p afspelen.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 11:05
anandus schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:37:
Dank :) Dacht het al, maar wilde het even zeker weten :P
edit:
Helemaal primadebima gelukt :)
pricewatch: Ziggo Digitaal startpakket (Smartcard)

Voor nog geen 12 euro heb je een gloednieuwe via een webwinkel.
Ik heb er een paar maanden geleden één besteld bij Foka. Na twee dagen ontvangen in de brievenbus.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:20
musicfreak schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:44:
Die smartcards kan je ook prima op Marktplaats kopen.
Kijk daarmee uit. Die smartcards kunnen goed zijn maar dat kunnen ook smartcards zijn van mensen met betalingsachterstanden en dergelijke zooi. Dan moeten die eerst gedeactiveerd worden bij Ziggo en dan weer geactiveerd onder jouw naam maar dat proces gaat niet altijd goed en zit jij met een smartcard die je niet kunt gebruiken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Ophidian schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:50:
[...]

Ja hier ook last met Youtube. Video's die erg traan inladen, en dan met moeite op 144p afspelen.
Hier idd ook, video's laden eigenlijk niet in de iPad app, na een lange time-out een foutmelding en in de browser op iPad traag laden en video niet beschikbaar op dit apparaat. Denk alleen niet dat dit een ziggo probleem is, ik heb het ook als ik wifi uitzet en via de 4G Vodafone verbinding hetzelfde probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Shmoopy schreef op zondag 02 november 2014 @ 01:53:
[...]

pricewatch: Ziggo Digitaal startpakket (Smartcard)

Voor nog geen 12 euro heb je een gloednieuwe via een webwinkel.
Ik heb er een paar maanden geleden één besteld bij Foka. Na twee dagen ontvangen in de brievenbus.
:)
Ja, ik had hem in de winkel gehaald voor weinig (geen zin om 2 dagen te wachten), ging allemaal prima. Activeren ging een beetje vreemd, trouwens. Ergens in de installatie moet je de CI-module eruithalen (en er later weer indoen), dat gedaan, maar activering wilde niet lukken.
Blijkt dus dat je de CI-module moet verwijderen en terug moet doen terwijl de tv nog aanstaat. Ik had eerst, zoals het hoort lijkt me, de tv uitgezet toen ik het eruit haalde. Maar dat moest dus niet. Heel apart.

Enfin, het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:09
anandus schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:12:
Blijkt dus dat je de CI-module moet verwijderen en terug moet doen terwijl de tv nog aanstaat. Ik had eerst, zoals het hoort lijkt me, de tv uitgezet toen ik het eruit haalde. Maar dat moest dus niet. Heel apart.
Tja, als de tv uitstaat ziet ie toch niet dat je de module eruit haalt en weer terugstopt? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, maar ik zit bij Telfort (voorheen Concepts), via glasvezel.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

sjaak schreef op zondag 02 november 2014 @ 08:06:
[...]

Hier idd ook, video's laden eigenlijk niet in de iPad app, na een lange time-out een foutmelding en in de browser op iPad traag laden en video niet beschikbaar op dit apparaat. Denk alleen niet dat dit een ziggo probleem is, ik heb het ook als ik wifi uitzet en via de 4G Vodafone verbinding hetzelfde probeer.
Uiteindelijk youtube opnieuw erop gezet, nog geen effect. Vervolgens ipad herstart en het werkt weer. Zowel in de app als safari. Erg vreemd verhaal maar wellicht helpt het anderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Hier werkt Youtube ook weer, maar het gekke was dat dus gisteren (toen deed youtube het dus niet goed) ik helemaal geen problemen had op mijn smartphone (via de webbrowser, NIET de app) maar mijn laptop had dus wel problemen.

Maar youtube doet het weer, ik hoop dat die het ook blijft doen :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
Drowzz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:01:
Hoi,

Wij hebben nu alles in 1 basis, maar zitten er aan te denken om naar alles in 1 plus te gaan.
Nu zou ik graag ook die korting krijgen, net als nieuwe abonnees, van 30 euro de eerste 6 maanden.
Heb ik net iemand aan de lijn van ziggo gehad, die kon mij alleen een HD recorder aanbieden. (Zegt ie er bij dat hij meer waard is, en dat ik hem daarna wel kan verkopen. Omdat ik gezegd had dat wij al 1 hadden).
Is er iemand die dit wel gelukt is, om die korting te krijgen? Een jaar contract er bij nemen is dan niet zo'n groot probleem.

Wat voor truc hebben jullie toegepast op die actie? Via de klantenlijn?
Want ik ga in principe wel een pakket omhoog..

Of zou meneer gelijk hebben met het verkopen van dat ding? Wat voor model krijg je er tegenwoordig bij?
Zou iemand nog iets weten voor ik morgen weer bel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Woon je in de buurt van Amersfoort, Breda, of Groningen? Dan is dit: nooberke in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8" interessanter namelijk. Zelf ook gebruik van gemaakt.

Edit: Actie liep t/m 31 okt., helaas voor jou :'(

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 02-11-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Dennis-L schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:06:
[...]

Jaja.
Dus dan zie jij het voor je dat als je geen smartcard activeert je dus goedkoper internet krijgt (want geen digitale tv).
Echter staat het digitale TV signaal ook gewoon op jouw kabel, dus regelen mensen ergens goedkope smartcards en activeren deze vervolgens via een abonnement van ouders/familie/vrienden.
Vervolgens kunnen die mensen dan digitale tv kijken terwijl ze alleen voor internet betalen.
Dus dan moet je of zorgen dat smartcards alleen nog maar via ziggo zijn te bestellen en voorgeactiveerd zijn of ze moeten toch echt zorgen dat het signaal voor digitale TV niet binnenkomt in jouw huis.

Goed idee! :/
Heb je aandelen Ziggo ofzo? :P

Ik vind het vooral een goed idee om de mogelijkheid te hebben om geen TV meer af te nemen. Hoe het technisch zit en dat er mazen ontstaan voor anderen zal mij allemaal een worst zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59
Tha_T schreef op zondag 02 november 2014 @ 06:52:
Kijk daarmee uit. Die smartcards kunnen goed zijn maar dat kunnen ook smartcards zijn van mensen met betalingsachterstanden en dergelijke zooi. Dan moeten die eerst gedeactiveerd worden bij Ziggo en dan weer geactiveerd onder jouw naam maar dat proces gaat niet altijd goed en zit jij met een smartcard die je niet kunt gebruiken.....
Oh, dan heb ik dus geluk gehad. :) Een poos terug ook nog een paat smartcards weer verkocht via Marktplaats die ik nog ergens in een la tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Iets anders. Gisteren waren mijn ouders op bezoek met de nieuw aangeschafte iPad. Zelf kregen ze het niet voor elkaar om het bestaande Ziggo e-mailadres met imap op de iPad te zetten. Ik heb werkelijk waar, met tussenpozen, bijna 4 uur met dat ding aan tafel gezeten. Werkelijk alles geprobeerd om het werkend te krijgen; zonder succes. Google leerde mij dat ik niet de eerste ben. Ook nog Ziggo gebeld, maar de betreffende medewerker kwam niet verder dan de reeds bekende en geprobeerde instellingen die zij ook op de Ziggo site publiceren.
Ik ben er van overtuigd dat ik het qua instellingen wel goed heb gedaan... De mail op laptop die ze hadden meegenomen functioneerde wel met deze instellingen. Webmail was ook geen probleem, wat impliceert dat username en password een juiste combinatie is.
Herkennen jullie bovenstaande wat betreft het instellen van Ziggo mail op een iPad? Hoe hebben jullie het uiteindelijk werkend gekregen? Ik hoor graag van jullie.
PS Ik ben trouwens keurig, netjes en vlot geholpen door de Ziggo medewerker die ik aan de telefoon kreeg. Op zijn vraag of ik nog meer vragen had heb ik hem meegegeven dat ik graag zou zien dat de upload wat omhoog zou gaan... Kan het niet nalaten dit bij ieder contact met Ziggo te benoemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Vreemd, volgens mij had ik het bij m'n schoonmoeder op haar iPad in 5 min. werkend.

Waar liep het op stuk dan? Ik neem aan dat je toch wel een of andere foutmelding hebt gezien?

[ Voor 36% gewijzigd door ThinkPad op 03-11-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Niet online

GEi

Iedere keer dat het niet lukte kreeg ik terug dat de combinatie gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord niet juist was. Daarom ook de config op de laptop en de webmail er bij gepakt. Hieruit bleek dat de combinatie wel werkt. Erg frusty, omdat ik had gezegd dat ik dat wel 'even' (in de orde van 5 minuten) zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:43

FreakNL

Well do ya punk?

Dan zou ik bijna denken dat er een teken in het wachtwoord staat wat je iPad wel pakt maar "stiekem" op een andere manier "communiceert" naar de IMAP server (sorry, beetje vaag, maar je begrijpt me wel).

Geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen naar iets simpels? (bijvoorbeeld Xxxxxxxx2014 (gewoon string met hoofdletter met jaartal erachter))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Niet online

GEi

Zal het wachtwoord hier niet herhalen ;), maar ik kan wel verklappen dat deze uit letters en cijfers bestaat. Geen bijzondere tekens. Ik verwacht niet dat dit de reden is dat het niet wilde lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hier ook met ziggo en een ipad geen moeilijkheden.

Denk toch dat het met invoeren iets mis gaat. IOS blinkt niet uit in duidelijkheid wanneer er hoofdletters en kleine letters worden ingevoerd. Dus wellicht dat je daar tegenaan liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
Mijn Cisco EPC3928AD heeft net een firmware update ontvangen en heeft nu dualstack ipv4/ipv6 mogelijkheden. :)

In DOCSIS Signal kan er nu ook een nieuwe waarde uitgelezen worden genaamd Microreflections.

Oh en ik zie net dat ze een nieuw gedeelte hebben toegevoegd genaamd Storage & sharing dus de usb poort kan nu ook gebruikt en ingesteld worden.

[ Voor 67% gewijzigd door ADDG op 03-11-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Niet online

GEi

ThinkPad, FreakNL en job, bedankt voor het meedenken. Ik zal toch maar eens verder kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
We hebben dus een nieuwe TV gekocht (W828B 50") nu had ik wel verwacht dat mijn vorige CI+ module zou weken op de TV, maar nee dus..

Welke raden jullie me aan?
Ziggo vraagt zelf 100 euro voor die rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
psvunited schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:09:
We hebben dus een nieuwe TV gekocht (W828B 50") nu had ik wel verwacht dat mijn vorige CI+ module zou weken op de TV, maar nee dus..

Welke raden jullie me aan?
Ziggo vraagt zelf 100 euro voor die rommel.
Met een 1.3 module kan je interactieve TV gebruiken ;) (Bij mijn 2013 W6 in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
nooberke schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:13:
[...]

Met een 1.3 module kan je interactieve TV gebruiken ;) (Bij mijn 2013 W6 in ieder geval)
Had al iets over de 1.3 gehoord, dit bevestigd mijn gedachten.
Bedankt, ik weet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb deze pricewatch: Ziggo CI+ Interactieve Module V1.3 op Marktplaats gekocht voor €35. Werkt perfect met de Samsung TV die ik vorige week gekocht heb.

Interactief weet ik zo niet of mijn TV dat ook ondersteunt, maar boeit me ook niet eigenlijk. Als je op Marktplaats gaat kijken even goed opletten met de kleurtjes. Je hebt blauwe, paarse, en deze oranje module. Die blauwe en paarse werken in nieuwere TV's niet goed schijnt het (CI 1.2 ipv 1.3).

[ Voor 37% gewijzigd door ThinkPad op 03-11-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:52
Inmiddels de Ziggo verbinding actief maar draadloos is echt om te huilen..
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3880986475.png Modem zit eigenlijk recht onder me in de woonkamer terwijl ik boven zit. heeft het veel nut om zelf een beetje fatsoenlijke router aan te schaffen of gaat me dit niet veel helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je een mogelijkheid om er een apparaat aan te hangen bedraad ?
Om dan te kijken wat je snelheid is.

Ik heb wel regelmatig gelezen in het topic dat het draadloos modem niet zo heel best zijn in de sterkte van het signaal en een eigen router altijd beter is.

[ Voor 44% gewijzigd door MdO82 op 03-11-2014 19:39 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
Bedraad haal ik netjes tussen 80 en 90 download en 8 upload. Ja lijkt me ook wel beter maar heb geen zin om router aan te schaffen en dan geen verschil te merken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
Natuurlijk gaat een fatsoenlijke router helpen. Ik haal met mijn pricewatch: TP-Link TL-WDR4300 met gemak in mijn woonkamer 100Mbit wireless (kan niet sneller testen omdat de NAS op 100Mbit is aangesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
ADDG schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:11:
Mijn Cisco EPC3928AD heeft net een firmware update ontvangen en heeft nu dualstack ipv4/ipv6 mogelijkheden. :)

In DOCSIS Signal kan er nu ook een nieuwe waarde uitgelezen worden genaamd Microreflections.

Oh en ik zie net dat ze een nieuw gedeelte hebben toegevoegd genaamd Storage & sharing dus de usb poort kan nu ook gebruikt en ingesteld worden.
Hmmm, ik zit hier nu nog met de oude versie, bootloader heeft schijnbaar zelfs nog een beta status zoals ik nu zie.

Model: Cisco EPC3928AD
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 1.0
Serial Number: xxxxxxxxx
MAC Address: xxxxxxxxxxxx
Bootloader Revision: 2.4.0beta3_R4
Current Software Revision: epc3928a-E10-5-v302r125572-131030c-ZIG
Firmware Name: epc3928a-E10-5-v302r125572-131030c-ZIG.bin
Firmware Build Time: Oct 30 11:00:08 2013

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nico445 schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:41:
Bedraad haal ik netjes tussen 80 en 90 download en 8 upload. Ja lijkt me ook wel beter maar heb geen zin om router aan te schaffen en dan geen verschil te merken :P
Datzelfde gedoe heb ik dus ook. Wireless is om te huilen. Ligt niet aan ons huis, zijn al een keer verhuisd en het is nog steeds dramatisch. In dezelfde ruimte is het oké, maar zogauw er een muurtje tussen zit houdt het op. Of het nou een gipswandje is of een normale tussenmuur: drama.

Wat ik al doorgelopen heb:

- Instellingen laten tweaken door Zigoo
- Zelf instellingen getweakt
- Nieuwe router
- Alternatieve locatie (zelfs verhuisd)

Als ik 'n WiFi AP d'r op aansluit gaat het - uiteraard - wel als een dolle, maar dat is juist wat ik probeer te voorkomen. Zoveel mogelijk standaard, zo min mogelijk apparaten. Is er iemand die nog briljante tips heeft?

Edit: Ohja, ik heb zo'n Cisco router :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
hardware-lover schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:51:
[...]

Hmmm, ik zit hier nu nog met de oude versie, bootloader heeft schijnbaar zelfs nog een beta status zoals ik nu zie.

Serial Number: xxxxxxxxx
MAC Address: xxxxxxxxxxxx
Current Software Revision: epc3928a-E10-5-v302r125572-131030c-ZIG
Firmware Name: epc3928a-E10-5-v302r125572-131030c-ZIG.bin
Firmware Build Time: Oct 30 11:00:08 2013
Zou kunnen dat je de modem even moeten resetten, gebeurde hier automatisch maar misscchien niet bij iedereen. Ik heb er nu de volgende dingen in staan:

Serial Number:
MAC Address:
Current Software Revision: e3928A-E10-5-c3210r5592-141002c-ZIG
Firmware Name: e3928A-E10-5-c3210r5592-141002c-ZIG.bin
Firmware Build Time: Oct 2 17:19:03 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
Om toch nog even een snelle update te geven over mijn wifi probleem. volgens mij heb ik het opgelost :P. Bij de Samsung hardeschijf recorder komt een wifi dongel. deze heb ik met een usb verlengkabel ingeplugd en de dongel op de vloer gelegd. vervolgens haal ik dit: Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3882530639.png _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

ADDG schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:11:

Klopt helemaal, ik heb de zelfde update vorige week binnen gekregen, alleen mijn modem werd er heel instabiel van, na overleg met de helpdesk een nieuw modem opgehaald in Groningen, kreeg zelfs onkosten vergoeding.... Het enige nadeel van de nieuwe firmware is dat de router functie nu gelckt staat op 192.168.178.1

Waarom ze dat nou hebben gedaan is me niet duidijk

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
ADDG schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:06:
[...]
Zou kunnen dat je de modem even moeten resetten, gebeurde hier automatisch maar misscchien niet bij iedereen. Ik heb er nu de volgende dingen in staan:

Serial Number:
MAC Address:
Current Software Revision: e3928A-E10-5-c3210r5592-141002c-ZIG
Firmware Name: e3928A-E10-5-c3210r5592-141002c-ZIG.bin
Firmware Build Time: Oct 2 17:19:03 2014
Dat had ik de afgelopen dagen i.v.m. het plaatsen van een nieuwe router al verschillende keren gedaan.
Nu 1 minuut van de stroom afgehaald en inderdaad, de nieuwe firmware werd aangeboden en geïnstalleerd.
Omdat de router functie (en wifi) uitstaat is er voor mij weinig veranderd in het configuratie-overzicht.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de Cisco epc3925 ook geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:51:
Wordt de Cisco epc3925 ook geüpdatet?
Hier zit ik nog met de 'oude' firmware. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik heb sinds een aantal weken problemen met de Wifi van onderstaand modem:
Hardware Version 3.9.2
Software Version 9.9.6004
Cable Modem Serial Number EVW320B50301153
CM certificate Installed

Zoals jullie kunnen zien gaat het om een Ubee modem. De wifi problemen bevinden zich zowel op een laptop als mobiele apparaten (htc one, samsung galaxy S5 en Samsung Note 2014).Heb de laptop ook al een keer toen ik de klantenservice aan de lijn had met een kabel aangsloten. Toen werkte internet wel naar behoren. Net toen ik internet problemen had kwam ik intern wel bij de NAS terecht. Zover dan weer niet echt een wifi probleem. Nu net een tracert gedaan en kwam de volgende informatie uit:
1 2 ms 10 ms 41 ms 192.168.178.1
2 18 ms 44 ms * 54681A01.cm-12-1a.dynamic.ziggo.nl [84.104.26.1]
3 * 28 ms 34 ms ztm-lc1211-ds102-vl224.core.as9143.net [213.51.169.81]
4 15 ms * 57 ms gv-rc0011-cr102-ae16-0.core.as9143.net [213.51.160.170]
5 196 ms * 17 ms asd-tr0610-cr101-ae8-0.core.as9143.net [213.51.158.26]
6 170 ms 89 ms 58 ms amsix.true.nl [80.249.208.171]
7 22 ms 38 ms 33 ms ams7.edge01.tengig-6-1-11.true.nl [87.233.1.218]
8 18 ms 282 ms 17 ms tweakers.net [213.239.154.20]

Bovenstaande tracert varieert heel erg. Soms gaat het wel goed, maar vaak niet. Ligt dit bij mij intern in het netwerk of is dit neer te leggen bij Ziggo?

[ Voor 3% gewijzigd door Ventrigo op 04-11-2014 21:41 ]

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:53
Ventrigo schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:38:
Heb de laptop ook al een keer toen ik de klantenservice aan de lijn had met een kabel aangsloten. Toen werkte internet wel naar behoren.
Je hebt het antwoord op je vraag zelf al gegeven. Het ligt intern aan je wifi netwerk.

Mogelijk een "druk" kanaal, teveel apparaten op je wifi netwerk of afstand/aantal obstakels tot wifi modem te groot.

Probeer eerst een hoe de verbinding op de diverse kanalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

MediaZoo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 01:21:
[...]
Je hebt het antwoord op je vraag zelf al gegeven. Het ligt intern aan je wifi netwerk.

Mogelijk een "druk" kanaal, teveel apparaten op je wifi netwerk of afstand/aantal obstakels tot wifi modem te groot.

Probeer eerst een hoe de verbinding op de diverse kanalen is.
Net gekeken en er zitten 26 draadloze wifi netwerken om me heen (apartement 7 hoog, tot 11). Bijna alle apparaten zitten op kanaal één. Zet je in het Ubee modem automatisch dan stelt het apparaat zich ook in op kanaal één 8)7 . Vraag me af wie dat heeft uitgevonden, maar oke. Nu het kanaal ingesteld op negen. Het is voornamelijk in de avond dat we er last van hebben. Ik ga het vanavond testen.

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 11:14
Als je apparaten geschikt zijn kan je die Ubee eens op 5 Ghz zetten. Of een dual band router halen (vanaf 3 tientjes) zodat je niet meer op die vervuilde 2,4 Ghz band hoeft te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Gekke vraag,

binnen 3 maanden 2 routers kapot, 1 TP-Link TL-WR1043ND en daarna een Netgear Nighthawk AC1900.

beide exact het zelfde probleem. Geen IP meer over WAN. sluit ik direct mijn laptop aan op het cisco modem van ziggo heb ik internet.

Natuurlijk alles al gedaan wat ik kon doen(kabel wisselen,fabrieks instellingen,router hard reset enzenz) maar helaas zonder resultaat.

Is dit nou puur toeval of kan het zijn (geen idee) dat iets vanuit het modem de routers wan poort sloopt? :(

alvast bedankt.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 18:05
ikbengoofy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:35:
Is dit nou puur toeval of kan het zijn (geen idee) dat iets vanuit het modem de routers wan poort sloopt? :(
Het kan natuurlijk altijd toeval zijn, gelukkig zou je bij een echt defect garantie hebben! Ik denk eerder dat jouw probleem aan de instellingen van je router ligt. Plaats even een een screenshotje dan kijken we even mee.

Heb je trouwens het modem in bridge staan of niet? Zo niet, is er een specifieke reden waarom je de router dan op de wan poort aansluit en niet op één van de lan poorten? Wil je je netwerk uitbreiden of probeer je de router te gebruiken om een gescheidde netwerk te creeëren?

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
Bullet NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:40:
[...]

Klopt helemaal, ik heb de zelfde update vorige week binnen gekregen, alleen mijn modem werd er heel instabiel van, na overleg met de helpdesk een nieuw modem opgehaald in Groningen, kreeg zelfs onkosten vergoeding.... Het enige nadeel van de nieuwe firmware is dat de router functie nu gelckt staat op 192.168.178.1

Waarom ze dat nou hebben gedaan is me niet duidijk
Bij de eerste update naar de nieuwe firmware kon ik dit nog wel aanpassen maar ze hebben net weer een nieuwe firmware er op gezet en nu kan het inderdaad niet meer aangepast worden. Tevens hebben ze alle ipv6 settings er weer uitgehaald en staat de routermode weer op ipv4 in de plaats van op dualstack. Wel apart dat ze zo aan het rotzooien zijn met die firmware.

edit: Ze blijven bezig met die firmware wijzigingen, nu net (17:50) hebben ze de oude firmware (van 30 oktober 2013) er maar weer opgezet zal wel te maken hebben met de genoemde problemen beschreven in het ipv6 nieuwsbericht op de tweakers frontpage.

[ Voor 12% gewijzigd door ADDG op 05-11-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
ADDG schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:57:
[...]
Bij de eerste update naar de nieuwe firmware kon ik dit nog wel aanpassen maar ze hebben net weer een nieuwe firmware er op gezet en nu kan het inderdaad niet meer aangepast worden. Tevens hebben ze alle ipv6 settings er weer uitgehaald en staat de routermode weer op ipv4 in de plaats van op dualstack. Wel apart dat ze zo aan het rotzooien zijn met die firmware.

edit: Ze blijven bezig met die firmware wijzigingen, nu net (17:50) hebben ze de oude firmware (van 30 oktober 2013) er maar weer opgezet zal wel te maken hebben met de genoemde problemen beschreven in het ipv6 nieuwsbericht op de tweakers frontpage.
Vandaar het wegvallen van de internet-verbinding rond dat tijdstip, het duurde even voordat ik de handel weer had draaien, aan het modem (lampjes) kon ik niet direct wat ontdekken, alles brandde wat moest branden en knipperen. Er staat nu idd weer de vorige firmware in.

Waarom communiceert Ziggo niet wat meer bij dit soort zaken? Voor reclame via mail weten ze me toch ook zo te vinden?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:57
hardware-lover schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:51:
[...]

Vandaar het wegvallen van de internet-verbinding rond dat tijdstip, het duurde even voordat ik de handel weer had draaien, aan het modem (lampjes) kon ik niet direct wat ontdekken, alles brandde wat moest branden en knipperen. Er staat nu idd weer de vorige firmware in.

Waarom communiceert Ziggo niet wat meer bij dit soort zaken? Voor reclame via mail weten ze me toch ook zo te vinden?
Omdat de meeste consument geen interesse heeft in zulke mailing of nieuws, behalve wij willen zulke dingen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:16
Haha, dat is stom.
Ik ben over gegaan van 90mbit naar 180mbit.
Werd er een nieuwe modem toegezonden, ik dacht blij te zijn door die nieuwe AC modem... blijkt het dezelfde Cisco te zijn als ik al had :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
nieuws: Overname Ziggo door UPC-moederbedrijf is definitief
Bij de presentatie van zijn kwartaalcijfers heeft Liberty Global aangegeven dat de fusie tussen Ziggo en UPC per direct zal beginnen. De twee providers zullen daarna gaan opereren onder de naam van Ziggo. Wanneer klanten van UPC de naam Ziggo zien verschijnen als hun kabelaar, is onbekend.
Ik hoop niet dat ze dan UPC praktijken gaan doorvoeren, zoals de Horizonbox enzo. De huidige keuzevrijheid voor decoders en CI+ bevalt me prima. Ook dat je een decoder moet huren bij UPC bevalt mij niet. Bij Ziggo is het je eigendom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

icecreamfarmer

en het is

ThinkPadd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:42:
nieuws: Overname Ziggo door UPC-moederbedrijf is definitief

[...]

Ik hoop niet dat ze dan UPC praktijken gaan doorvoeren, zoals de Horizonbox enzo. De huidige keuzevrijheid voor decoders en CI+ bevalt me prima. Ook dat je een decoder moet huren bij UPC bevalt mij niet. Bij Ziggo is het je eigendom.
Als ze de naam van Ziggo gaan gebruiken neem ik aan dat ze ook de goede policy's van dat bedrijf gaan overnemen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

icecreamfarmer schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:47:
[...]

Als ze de naam van Ziggo gaan gebruiken neem ik aan dat ze ook de goede policy's van dat bedrijf gaan overnemen.
Plus dat Ziggo meer klanten heeft dan UPC, dus als er dingen gaan veranderen is het simpeler/goedkoper om de Ziggo standaard te hanteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Een onversleuteld digitaal (hd) basispakket lijkt mij dan ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Nee hoor, modem blijft eigendom van Ziggo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mvds schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:35:
[...]

Ze hoeven hem alleen nooit terug.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

[...]

Maar de decoder niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Decoder, niet de modem ;)

edit: Zie hierboven.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 06-11-2014 10:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de afstandsbediening van de digitale decoder is bij mijn schoonouders kapot. Iemand enig idee of Ziggo die gratis vervangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:33

B4tman_DH

To the Bat.....

Als je gebruik hebt gemaakt van een aanbieding blijft de decoder de eerste 2 jaar eigendom van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:54:
de afstandsbediening van de digitale decoder is bij mijn schoonouders kapot. Iemand enig idee of Ziggo die gratis vervangt?
Misschien als je de digitale decoder bij Ziggo heb gekocht, maar anders niet. Bel anders, dan weet je het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:54:
Humax geeft op hun afstandbedieningen 24maanden garantie: http://www.myhumax.info/service.htm
Dus ziggo zou daar niet moeilijk over moeten doen.

Er vanuitgaand dat het een humax decoder betreft uiteraard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:20
job schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:56:
[...]

Humax geeft op hun afstandbedieningen 24maanden garantie: http://www.myhumax.info/service.htm

En anders ben je voor 20 euro klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
vlijmen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:45:
[...]

Het kan natuurlijk altijd toeval zijn, gelukkig zou je bij een echt defect garantie hebben! Ik denk eerder dat jouw probleem aan de instellingen van je router ligt. Plaats even een een screenshotje dan kijken we even mee.

Heb je trouwens het modem in bridge staan of niet? Zo niet, is er een specifieke reden waarom je de router dan op de wan poort aansluit en niet op één van de lan poorten? Wil je je netwerk uitbreiden of probeer je de router te gebruiken om een gescheidde netwerk te creeëren?
De cisco wifirouter is omgezet naar modem(dus geen wifihotspot), gisteren mijn router wezen ruilen en deze werkt nu prima... benieuwd voor hoelang...

blijf het apart vinden. hoop dat het toeval was..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
Stelletje boefjes bij ziggo...

Ik ben van plan om het alles in 1 basis up te graden naar alles in 1 plus, van 30 mbit naar 90 dus.

Ik heb ze 31-10 gebeld, vragen wat de aanbiedingen zijn voor bestaande klanten.
Meneer kon mij de 30 euro korting 6 maanden lang niet geven, maar hij zei dat hij GRATIS wel een HD recorder kon regelen.
Ik had in eerste instantie geen interesse in die recorder, alleen in de korting, en had tegen meneer gezegd dat ik er over na zou gaan denken.

Vandaag bel ik weer, om een uur of 3.
Krijg een meneer aan de lijn, die zegt dat het helemaal niet mogelijk is om de recorder te krijgen gratis, en dat ik maar 49 euro bij moet betalen... Ja ho, je collega zei dat het gratis was... Blijkt dus dat meneer dat nooit had mogen zeggen, en dat als hij de order aangemaakt had, dat hij geannuleerd werd.
Ik vroeg meneer, kan ik een Ontvanger wel gratis krijgen dan, ja dat kon wel.
Ik eerst eens overleggen met het thuis front, wat die er van vonden, en kwartier later bel ik weer.

Krijg ik een dame aan de lijn. Ik zeg, ik heb net met uw collega gebeld, die heeft mij verteld dat ik de recorder voor 49 euro kan krijgen, en de ontvanger gratis.
Zegt mevrouw dat ik de ontvanger helemaal niet gratis kan krijgen.

(Dus ik pak de DVD 'de film van familie ...' erbij, en daar zat een boekje in, als jij je abonnement verlengt met een jaar, dat je een gratis ontvanger krijgt!
Nou moe, ik vertel dat tegen haar, zegt ze: Die actie is voorbij, op=op.... (Heb de dvd vorige week zaterdag gekregen ongeveer)
Zegt ze: ik heb mijn leidinggevende gevraagd, en ik kan niet gratis een ontvanger weggeven, alleen een recorder voor 49 euro...

Ontvanger hebben we wel, maar we dachten, als we het toch gratis krijgen oke...

Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Ik vind dit echte rattenstreken...

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Morgen nog een keer bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
En dan weer inspelen op die gratis Ontvanger?
Maar de manier van werken ook echt, 3 mensen zeggen verschillend wat...

Die laatste vrouw werd pissed op mij volgens mij :P Ik had nog niet eens doei gezegd of de lijn was al weg haha

[ Voor 33% gewijzigd door Drowzz op 06-11-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:49
job schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:56:
[...]

Ik heb pas een nieuwe gekregen van ze nadat die van een Samsung recorder was overleden. Ze sturen je een universele die hè zelf in moet stellen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 13:22
Net was ik even me aop goed vast zetten in de meterkast. Nu kreeg ik lichte schokjes door de metalen delen, klopt dit of is de aop verkeerd aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris89 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:34:
Net was ik even me aop goed vast zetten in de meterkast. Nu kreeg ik lichte schokjes door de metalen delen, klopt dit of is de aop verkeerd aangesloten?
Ongetwijfeld is dat spanning die een van je tv's/stereo's naar de coax toe lekt.
Je aop aarden is een goede plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 13:22
job schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:09:
[...]

Ongetwijfeld is dat spanning die een van je tv's/stereo's naar de coax toe lekt.
Je aop aarden is een goede plan.
Alles los getrokken en hij schokt nog... Lijkt dus al vanaf de groene kabel te komen. Waar kan ik hem het beste op aarde in een huis van rond 1970?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Chris89 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:17:
[...]
Alles los getrokken en hij schokt nog... Lijkt dus al vanaf de groene kabel te komen. Waar kan ik hem het beste op aarde in een huis van rond 1970?
https://static.ziggo.nl/i...g-geschikt_tcm14-1920.pdf

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris89 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:17:
Zou niet mogen dat er spanning via je coax het huis binnenkomt. Zeker weten dat het daar naar binnenkomt?

Anyway, aarden van het aop doe je aan het aardpunt in je meterkast, dus aan hetzelfde punt waaraan je gasleiding, waterleiding en meterkast is geaard.

edit: het kan zijn dat jij nog in een regio ligt waar aarden via de waterleiding nog mag. Dan kan je het aop aarden aan de waterleiding. Langzamerhand wordt de waterleiding (en gasleiding) vervangen door kunststof en dan is een eigen aardpen verplicht.

[ Voor 39% gewijzigd door job op 06-11-2014 21:09 ]

Pagina: 1 ... 100 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]