Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 18:05
zwik schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:
Hoi, ik zou graag mijn Ziggo abbo willen aanpassen maar heb nog wat vraagjes. Ik heb nu het middelste alles-in-1 pakket, oude stijl, daarin zit telefonie, tv en internet. Internet is geloof ik 90mbit down en 9 up. Nu kijk ik regelmatig Netflix op de Playstation en dat gaat allemaal prima. Nu wil ik eigenlijk telefonie weg want heb niet eens een huistelefoon en internet downgraden naar Z1. Zal netflix dan nog steeds goed gaan? Dus films en series kijken in HD (niet 4K) en surround zou geen probleem moeten zijn.
Dat zal geen probleem veroorzaken hoor:
Netflix: Aanbevolen snelheid van internetverbinding
Hieronder zie je de aanbevolen downloadsnelheid per stream voor het afspelen van films en tv-series via Netflix.

0,5 megabit per seconde - Vereiste snelheid van breedbandverbinding
1,5 megabit per seconde - Aanbevolen snelheid van breedbandverbinding
3,0 megabit per seconde - Aanbevolen voor SD-kwaliteit
5,0 megabit per seconde - Aanbevolen voor HD-kwaliteit
25 megabit per seconde - Aanbevolen voor Ultra HD-kwaliteit

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

zwik schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:
Dus films en series kijken in HD (niet 4K) en surround zou geen probleem moeten zijn.
Nee, is geen probleem.
Misschien iets langere laadtijden voordat het begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Dan is het inderdaad geen probleem :) . Mooi! Zal vanavond eens bellen om het abbo om te gooien. Bedankt voor de snelle antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

zwik schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:06:
Dan is het inderdaad geen probleem :) . Mooi! Zal vanavond eens bellen om het abbo om te gooien. Bedankt voor de snelle antwoorden!
inloggen op mijn ziggo en het aanpassen is een stuk sneller volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

SMSfreakie schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:26:
om nog even terug te komen.. mijn Alphacrypt lijkt dus overleden te zijn :(

steek ik hem in mn ET9500 dan crasht het apparaat zo ongeveer ;) terwijl de SMiT module wel herkent wordt. maar daar kan die niks mee als CI apparaat :+
Ik weet niet waar je woont, maar je kan hem in Bodegraven nog (dubbel) testen in mijn TV mocht je dat willen.

Ik gebruik al tijden een Alphacrypt en heb steeds vaker dat de kaart er tijdens het TV kijken ermee stopt; ik kan geen kanaal meer kijken, totdat ik de Alphacrypt er even uithaal en terugstop. Extreem frustrerend als je net lekker op de bank ligt :O Het gebeurd soms 3x per uur, soms 1x in de maand.

Verder doet Dicovery raar; zodra ik de zender selecteer, dan krijg ik een Permission Denied melding, die gaat alleen na 3 seconden weer weg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:09
Mailtje van PostNL dat ze namens Ziggo een pakket bij mij wil bezorgen. Eh waarom precies?
Het kan toch niet zo zijn omdat ik ben overgestapt van Z1 naar Ai1 dat ze mij weer een heel installatiepakket met modem enzo gaan sturen :') ? Hardwarematig veranderd er immers niks.

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 28-10-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ThinkPadd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:43:
Mailtje van PostNL dat ze namens Ziggo een pakket bij mij wil bezorgen. Eh waarom precies?
Het kan toch niet zo zijn omdat ik ben overgestapt van Z1 naar Ai1 dat ze mij weer een heel installatiepakket met modem enzo gaan sturen :') ? Hardwarematig veranderd er immers niks.
Je hebt je niet aangemeld voor het testen van een nieuw modem?
De eerste golf van die test krijgen deze week ook een modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
Ik denk dat je een module 1 gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:09
Ze sturen vermoedelijk een module 4, dat is een telefoonaansluitkastje. Kreeg ik ook, maar is niet nodig dus ligt nu ongebruikt in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

Ziggo heeft hier vannacht onderhoud gehad maar volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan :?. Modem al gereset maar mocht niet baten. Hoop dat het straks wel weer beter is want dit is kwa snelheid weer terug naar Casema tijd :( .

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3864951722.png

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
grun93 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:51:
[...]

Ze sturen vermoedelijk een module 4, dat is een telefoonaansluitkastje. Kreeg ik ook, maar is niet nodig dus ligt nu ongebruikt in de kast.
Module 4 it is, kreeg die ook bezorgd terwijl het nergens voor nodig is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Duidelijk. Nouja je hebt het natuurlijk wel nodig om telefonie aan te sluiten. Dat wij dat niet gaan doen is een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:25:
Duidelijk. Nouja je hebt het natuurlijk wel nodig om telefonie aan te sluiten. Dat wij dat niet gaan doen is een ander verhaal ;)
Fair enough :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
ThinkPadd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:25:
Duidelijk. Nouja je hebt het natuurlijk wel nodig om telefonie aan te sluiten.
Niet echt, maar dat hangt misschien van je modem af (zijn er ook ziggo modems zonder tel aansluiting?) Ik heb het basisstation van de dect telefoon gewoon in het phone1 poortje van de modem gestopt, dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hjs schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:44:
[...]
Je hebt je niet aangemeld voor het testen van een nieuw modem?
De eerste golf van die test krijgen deze week ook een modem.
Wat was de inschrijfperiode voor de test? Heb er niks over voorbij zien komen in de mail, maar had graag meegedaan.
Is er al bekend wat er precies nieuw is aan de nieuwe modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
ralph075 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

Wat was de inschrijfperiode voor de test? Heb er niks over voorbij zien komen in de mail, maar had graag meegedaan.
Is er al bekend wat er precies nieuw is aan de nieuwe modem?
Dan moet je wel lid zijn van het testpanel, anders hoor je er niks over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: Zijn er meer mensen die moelijkheden hebben om de registratieserver en/of registratie/pagina te doorlopen voor een nieuw AIE abbo?

(Regio Casema, Castricum, nieuw Abbo, registratiepagina komt niet verder dan stap 1, en geeft dan 'oops er is een fout, doe het opnieuw').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ging ( tijdelijk) van Z1 naar Z2 en kreeg ook een mail zoals jou. In de doos zat het gehele installatie pakket incl een nieuw modem ( cisco ) en alle andere modules. Ik heb ze gebeld om aan te geven dat mijn huidige aansluiting en Ubee modem ( zonder wifi ) nog prima was en mij werd verteld dat ik de nieuwe set "dan maar in de kast moest zetten ofzo". Ik vroeg of ze hem niet terug wilde hebben en kreeg daarop weer te horen: nee hoor meneer, ik "moest het pakket dan maar ergens in de kast zetten voor later".. Daar staat hij dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Het was uiteindelijk module 4 ;)

[ Voor 74% gewijzigd door ThinkPad op 28-10-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Krijg ik vandaag een dvd hoesje van ziggo in de bus, met mijn achternaam op de voorkant. Zou je denken....daar zit wat spannends in. Helaas...2 boekjes met wat reclame voor tv extra 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Flex schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:52:
Krijg ik vandaag een dvd hoesje van ziggo in de bus, met mijn achternaam op de voorkant. Zou je denken....daar zit wat spannends in. Helaas...2 boekjes met wat reclame voor tv extra 8)7
hehe, hier ook al. :P

Wel beetje rare reclame inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ja, ze zijn ook weer erg actief aan de telefoon met aanvullende pakketten :')

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX
  • Laatst online: 19:09

XallaX

Meow

SMSfreakie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:18:
ja, ze zijn ook weer erg actief aan de telefoon met aanvullende pakketten :')
https://www.ziggo.nl/search/recht-van-verzet

kun je je afmelden voor Ziggo spam. (en hier werkt het, sinds de aanmelding worden we niet meer gebeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 08:29
Die is te laat bezorgt je kon daarmee gratis een interactieve decoder aanvragen.
Ik kreeg hem gisteren ook en wou die decoder wel. Omdat die op zijn en in Groningen (en nog ergens een regio) die doosjes te laat zijn bezorgt door een foutje ergens, kreeg ik aanbod voor een interactieve HDD recorder voor 50 euro. Die heb ik uiteraard direct besteld.
Neem er ook nog 6 maanden gratis HBO bij ;)

Ben alleen wel benieuwd welke recorder ik zal gaan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

XallaX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:21:
[...]

https://www.ziggo.nl/search/recht-van-verzet

kun je je afmelden voor Ziggo spam. (en hier werkt het, sinds de aanmelding worden we niet meer gebeld)
En de volgende ronde sta je er weer tussen en ze mogen je ook bellen want je neemt een dienst van ze af.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-06 17:37
1 Jaar Ziggo op het huidige adres van ons. Nog nooit zo'n hel om het internet op te kunnen.
Hiervoor ook veel gezeik met Ziggo op het vorig adres.
Nee voor mij geen Ziggo meer.

Eerst komt er een monteur langs en had de helft niet bij. Enigste wat hij bij had was de bestelde losse router. Modem had hij niet (en we waren nog wel de eerste die dag). Maar geen probleem, een monteur die paar straten verder bezig was had nog wel een modem bij zich. Nou zo gezegd zo gedaan. De monteur gind de boel aansluiten. Nouja geen idee waar hij mee bezig was maar het ging hem niet zo lekker af. Toen had hij de zooi in de meterkast klaar. En toen ging hij in het kastje buiten rommelen. Nouja, hij zegt oke nu gaat de boel activeren dus even geduld. Mocht u vanavond nog geen internet hebben bel dan even met de helpdesk.

Nouja uren gingen voorbij en 's avonds om 21.30 ik bellen naar de Ziggo. 25 minuten wachten gingen voorbij. En toen kreeg ik een medewerker aan de lijn. Verhaal gedaan dat nog niks werkte. Hij zou het gaan uitlezen en zo stond ik weer eens in de wacht. En uiteindelijk 22.05 (Ziggo sluit 22.00) kreeg ik weer gehoor. Uhh.... Meneer ik kan op dit moment de modem niet uitlezen, ik zet dit door naar de Technische afdeling u word morgen terug gebeld. Nouja inderdaad ze hielden 1 van de weinige beloftes, ze belde terug. Een of andere moeilijk verstaanbare jongeman. Die ging me proberen uit te leggen of ik de witte kabel die in het modem ging kon los maken en dan de stroom eraf en opnieuw aan sluiten. Zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk weer heel de dag over en weer bellen met Ziggo. En 's avonds nog niks. 21.00 bellen. En 2 minuten in de wachtrij :O verhaal nogmaals moeten vertellen. Nou uiteindelijke ruim een uur aan het bellen (T-mobile lacht ontzetten met mijn gesprekken naar de 0900 lijn van Ziggo) kreeg ik te horen dat er een monteur de dag erna zou langskomen tussen 12.00 en 12.30. Dus de dag erna ik gezorgt dat ik om 11.00 al thuis was. Keek al ontzettend uit naar internet op de computer. Nou jawel om 14.25 kwam de monteur gelukkig niet te laat ofzo. En gelukkig hoefde Ziggo mij niet in te lichten. Enigste voordeel was dat ik in de middag niks had. Nou de monteur had alles maar eens los gemaakt en modem uitgelezen. Kwam hij erachter dat er niks mis was. Hij bellen met een collega. Die kwam ook maar eens kijken. Eigenlijk wel leuk 2 mooie Ziggo busjes in de straat om voor jou het probleem op te lossen. En hun samen kijken naar de kabel of die bij binnenkomst goed was. Nou niks aan de hand, alles maar weer eens aangesloten. Jawel en toen kwam het ze gingen maar weer eens met een collega bellen :| nouja de mannen waren aardig. Dus ik koffie gezet, en dat konden ze wel waarderen. En toen kwam Ziggo monteur nr 3 erbij. Om 16.30 hadden ze het nog steeds niet aan de praat. Maar toen kwam ineens 1 van de monteurs met het onzettende goede idee, om even in het kastje buiten te kijken. Nou ik weet niet hoe ze zich gevoeld hebben toen ze met 3 man rond zo'n klein kastje hingen. Maar het zag er grappig uit.

Komen de heren terug. Sorry meneer door een communicatiefout was de verbinding in het kastje uitgeschakeld. En kreeg een 2e sorry voor het ongemak. Nou 16.45 we hadden internet :O. En toen kwam de rekening. Kon mooi even bijbetalen voor de monteurs. Dus weer maar eens bellen met Ziggo. Was een foutje had niet mogen gebeuren, en weer een sorry. Ze zouden een vervangende factuur mailen. Ik weet niet naar wie ze die gestuurd hebben maar ik zit nu al 2 jaar niet meer bij ze en moet die vervangende factuur nog krijgen :P Nou toen wilde ik even mijn belkosten declareren. Omdat ik door hun fout met mijn mobiel naar het ubergoedkope 0900 nummer moest bellen. Rekening was ergens rond de 70 euro. Je zou denken voor een bedrijf als Ziggo geen probleem het te betalen. Nou wel dus. Ze gingen dat niet doen. Want ik had gekozen om te bellen (geen idee hoe ik anders hun moest bereiken?!?!!). Nou uiteindelijk kreeg ik een of andere leidinggevende aan de lijn. En na 20 minuten zeiken kreeg ik 50 van mijn mobiele rekening terug. Nouja prima kon ik wel mee akkoord gaan.

Nou toen dacht ik eindelijk dan is al het gezeik over. Maar dat was te mooi om waar te zijn. Televisie was regelmatig in blokjes. Ook als er niet eens iets anders werd gedaan. Internet hadden we 120/12Mbit pakket. Nou kastje van Ziggo stond 6 meter van ons vandaan. Maar als we op rustige tijd 40Mbit halen was het veel. Ik weet dat je wat verlies kan hebben meet 80Mbit verlies leek me nogal veel. Gebeld met de vaste lijn (1200 is toch gratis). Kreeg maar weer eens te horen dat ze de boel gingen uitlezen en de lijn gingen meten. Nou volgens Ziggo was er niks aan de hand. En ze vroegen een Speedtest. Nouja dat is geen probleem. Ik denk zal 2 maken. 1 rond een uur of 17.00 als het wat drukker is. En 1 rond 2.00 (ja in de nacht :P) Nouja die van 17.00 kwam op 35Mbit. En die van 2.00 kwam op wel 47Mbit. Tijden en IP stonden erbij maar toch geloofde Ziggo het verhaal niet. Monteurtje komt langs meet de boel. En tot mijn verbazing kwam de beste man op 42Mbit. Uiteindelijk modem vervangen en eindelijk hadden we de beloofde snelheid. Nouja lag rond 113Mbit. Dus mag niet klagen. Maar TV konden wij en hun doen wat ze wilde, dit lostte nooit op. Toen na een jaar de overstap naar KPN ADSL gemaakt en nu heerlijk op de Glasvezel.

Ik weet in elk geval dat ik absoluut nooit geen Ziggo meer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
sannie1213 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:07:
1 Jaar Ziggo op het huidige adres van ons. Nog nooit zo'n hel om het internet op te kunnen.
Hiervoor ook veel gezeik met Ziggo op het vorig adres.
Nee voor mij geen Ziggo meer.

[....heel lang verhaal....]

Ik weet in elk geval dat ik absoluut nooit geen Ziggo meer wil.
Tsja, overal heb je wel een keer dergelijke verhalen. Gelukkig zijn het wel uitzonderingen.

Zo ben ik er 100% zeker van dat ik nooit van mijn leven nog een KPN-dienst zal afnemen, daar zou ik ook een boek over kunnen schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Uiteindelijk wat opstartproblemen zo te lezen. Blokjes op je TV kan natuurlijk ook door slechte bekabeling van jezelf komen, en daar lees ik niks over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als er inderdaad 3 monteurs tegelijk hebben zitten kijken, dan zal er vast wel 1 een opmerking gemaakt hebben over slecht/niet afgeschermde kabels/connectors. Of doen ze dat niet :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
Raven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:27:
Als er inderdaad 3 monteurs tegelijk hebben zitten kijken, dan zal er vast wel 1 een opmerking gemaakt hebben over slecht/niet afgeschermde kabels/connectors. Of doen ze dat niet :P
Bekabeling bij ons in huis was in orde. Bleek dat in kastje van Ziggo buiten dat ons huis niet was aangesloten of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
ThinkPadd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:24:
Uiteindelijk wat opstartproblemen zo te lezen. Blokjes op je TV kan natuurlijk ook door slechte bekabeling van jezelf komen, en daar lees ik niks over ;)
TV was netjes aangesloten. Had de monteur gedaan, dus dat kon sowieso geen probleem zijn. En de kabels die hiervoor gebruikt zijn waren nieuw. En getest bij een maat van me en hier werkte ze prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
ralph075 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Tsja, overal heb je wel een keer dergelijke verhalen. Gelukkig zijn het wel uitzonderingen.

Zo ben ik er 100% zeker van dat ik nooit van mijn leven nog een KPN-dienst zal afnemen, daar zou ik ook een boek over kunnen schrijven ;)
Inderdaad elke provider heeft wel wat. Bij KPN kwamen we eerst instantie ook op de Noodlijn ipv de normale. Dus ja als je zo bekijkt is beste communicatie met de buiten wereld nog steeds directe communicatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 13:22
Dennis-L schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Dat kan, alleen zijn de pilotgebruikers voor de nieuwe router al geselecteerd denk ik :*)

https://www.ziggo.nl/over-ziggo/ziggo-panel/
Ondertussen me aangemeld en contact gehad met het panel!

Ze hebben me terug gemaild met deze reactie:
Het is helaas niet meer mogelijk om mee te doen met het testen van het nieuwe modem.
We hebben erg veel aanmeldingen ontvangen en we hebben de eerste 300 aanmeldingen geselecteerd om het nieuwste modem te testen.
Hopelijk meld je voor een volgend onderzoek weer aan!
Erg jammer dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Chris89 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Ondertussen me aangemeld en contact gehad met het panel!

Ze hebben me terug gemaild met deze reactie:

[...]

Erg jammer dus!
Tja, zoals ik al zei dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:11
sannie1213 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

TV was netjes aangesloten. Had de monteur gedaan, dus dat kon sowieso geen probleem zijn. En de kabels die hiervoor gebruikt zijn waren nieuw. En getest bij een maat van me en hier werkte ze prima.
Dat zegt dus helemaal niks of de monteur het heeft aangesloten en "nieuw" al helemaal niet. Als je bouwmarkt kabels gaat halen zijn ze ook nieuw.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
sannie1213 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Hebben de nieuwe kabels wel Kabel-Keur?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Gadgeteer schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:03:
Die is te laat bezorgt je kon daarmee gratis een interactieve decoder aanvragen.
Piet91 duikt papiercontainer in...

Inderdaad:
Nog geen Interactive ontvanger?

Geen probleem, want de Interactive ontvanger is helemaal
gratis, wanneer u uw huidige abonnement met een jaar verlengt.
Reageer snel, want op = op!
Wel lekker dan dat je zoiets bezorgd krijgt en er geen gebruik van kunt maken. :N

Als zou ik ook niet weten wat wij er mee zouden moeten. Momenteel 2 TV's in huis en bij een staat al een (zelf gekochte) 5300c met losse HDD (oude 160GB van m'n laptop).
De andere staat analoog aangesloten en mist eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ben eigenlijk wel tevreden dat ik een 2e hdd recorder krijg voor 50 euro. Wordt bij ons wel veel gebruik van gemaakt en de 1e (5200C) vertoont wat nukken en moet gefixt worden. Dat kan gelukkig nog onder garantie. Als die dan terug komt gaat die op de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27

PauseBreak

derp!

Raven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:27:
Dat is doorgaans het eerste waar ze naar kijken :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
Zombymario schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Hebben de nieuwe kabels wel Kabel-Keur?
Nee tuurlijk niet heb de kabels bij de Action gehaald 8)7

Maar even zonder gekheid, ze waren voorzien van het Kabel-Keur.
Ik heb de kabels destijds ook getest bij een maat van me.
En hier was het beeld gewoon zuiver.
Kabels op exact dezelfde wijze als bij me maat aangesloten.
En ik had blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
PauseBreak schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:53:
[...]

Dat is doorgaans het eerste waar ze naar kijken :P
Ze hadden inderdaad de kabels bekeken. Hier was verder niks te vinden. Zag er gewoon goed uit.
Maar dat ze met zijn 3en bij Ziggo Kast buiten stonden zag er gewoon grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]
Ik kreeg hem gisteren ook en wou die decoder wel. Omdat die op zijn en in Groningen (en nog ergens een regio) die doosjes te laat zijn bezorgt door een foutje ergens, kreeg ik aanbod voor een interactieve HDD recorder voor 50 euro. Die heb ik uiteraard direct besteld.

Is bij mij gedateerd op 24 oktober en op 28 oktober door PostNL bezorgd, vrijdag/zaterdag verzonden en dinsdag bezorgd, op maandag wordt geen post meer bezorgd door PostNL, dus hoezo te laat?

Het aanbod voor de IA HDD decoder heb ik al eerder via de mail gehad, €49,- à één jaar abonnement verlengen, maar je bent pas eigenaar van de decoder na 2 jaar 8)7

Voorwaarden:
Ik ga akkoord met de minimale contractduur van 12 maanden en heb de afgelopen 6 maanden geen Ziggo Alles-in-1 afgenomen (heb ik al voor -tig jaren, nooit opgezegd). Deze contractduur geldt alleen voor Alles-in-1; voor eventuele extra bestellingen geldt een contractduur van minimaal 1 maand. Na 2 jaar gebruik wordt de recorder uw eigendom.

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 29-10-2014 17:26 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
De router voor de pilot betreft een Technicolor en één van de nieuwe features is een ingeschakelde USB poort.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 29-10-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 13:22
Dennis-L schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:14:
De router voor de pilot betreft een Technicolor en één van de nieuwe features is een ingeschakelde USB poort.
Blijft vaag! Heb je meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste lichting modems van technicolor hebben leuke opties die veel tweakers hier graag zouden willen hebben: wireless ac, moca, dect.
Maar het zou me verbazen als ziggo het topmodel van technicolor verstrekt. Maar we zullen het snel genoeg merken.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 29-10-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Chris89 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:35:
[...]

Blijft vaag! Heb je meer info?
Nope, helaas nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klinkt interessant! Wat kunnen we met de USB-poort? Harde schijf eraan en NASen? Of een webservertje draaien op de router? :D

Of... zit er geen standaard WiFi op, maar moet je voortaan bij Ziggo een aparte WiFi USB-dongle huren en aansluiten voor WiFi? (weet je nog vroeger bij diverse providers? 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Jerrythafast schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:00:
Dat klinkt interessant! Wat kunnen we met de USB-poort? Harde schijf eraan en NASen? Of een webservertje draaien op de router? :D

Of... zit er geen standaard WiFi op, maar moet je voortaan bij Ziggo een aparte WiFi USB-dongle huren en aansluiten voor WiFi? (weet je nog vroeger bij diverse providers? 8)7)
Eén van de nieuwe functies op je nieuwe Wi-Fi modem is de USB-aansluiting. Op onze vorige Wi-Fi modems stond deze aansluiting namelijk uitgeschakeld. Gebruik de USB-aansluiting bijvoorbeeld om een USB-stick of harde schijf op aan te sluiten. Zo creëer je eenvoudig een netwerk harde schijf die je thuis vanaf meerdere apparaten kunt benaderen.

Het betreft overigens de Technicolor TC7210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Dennis-L schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:01:
[...]

Eén van de nieuwe functies op je nieuwe Wi-Fi modem is de USB-aansluiting. Op onze vorige Wi-Fi modems stond deze aansluiting namelijk uitgeschakeld. Gebruik de USB-aansluiting bijvoorbeeld om een USB-stick of harde schijf op aan te sluiten. Zo creëer je eenvoudig een netwerk harde schijf die je thuis vanaf meerdere apparaten kunt benaderen.

op de Cisco EPC bij mn schoonouders kan je de usbpoort ook gewoon gebruiken om een hdd / usbstick aan te hangen.. :)

alleen is het wel tergende traag :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04
[...]

Dit is een regionale actie zeker? Ik zoek voor iemand nog of er een aanbieding is voor een recorder voor ~120 (dat was een tijdje terug een actie) maar kan er op dit moment geen vinden, alleen maar spul met abo erbij. :|

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 29-10-2014 20:38 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice!! :9~ Volgende vraag aan de testers: wat zou de reikwijdte van het wifi-signaal zijn in een betonnen huis? Dit uiteraard in verband met het nagenoeg ontbreken van wifi-signaal in betonnen huizen met de huidige modems |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:37:
[...]
Dit is een regionale actie zeker? Ik zoek voor iemand nog of er een aanbieding is voor een recorder voor ~120 (dat was een tijdje terug een actie) maar kan er op dit moment geen vinden, alleen maar spul met abo erbij. :|
Dezelfde actie loopt ook in regio Brabant, dat is toch een aardig eindje van Groningen vandaan. Dus het lijkt mij meer een landelijke dan lokale actie.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04
hardware-lover schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:12:
[...]

Dezelfde actie loopt ook in regio Brabant, dat is toch een aardig eindje van Groningen vandaan. Dus het lijkt mij meer een landelijke dan lokale actie.
Ik kon het verder niet vinden maar wat is de actie dan? Gratis decoder, gewoon zomaar? Of bij een Ai1 abo?

Ik lees ook over een actie bij de Mediamarkt die ook in Breda geldig zou moeten zijn. Volgens Joosie200 in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8" kan je dan een gratis recorder krijgen als je Ai1 neemt?

Okay, eindelijk gevonden, zoeken werkt natuurlijk niet als het in een plaatje zit: nooberke in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8"

Mediamarkt aanbieding in Amersfoort, Breda en Groningen is dus:

Samsung Galaxy Tab (gratis of €49) + €100 cadeaubon
Interactieve HD ontvanger (gratis) + €100 cadeaubon
Interactieve HD recorder (gratis of €49) + €100 cadeaubon
Abokorting (6mnd voor €30 p/m) + €100 cadeaubon
€100 cadeaubon + €100 cadeaubon

Het standaard kies-je-voordeel verhaal dus maar dan met extra cadeaubon.

[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 30-10-2014 01:50 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:50
En als ik nu van alles in 1 naar TV+internet ga, krijg ik dan de korting ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nee, je moet omhoog gaan. Of dat nou van TV+Internet naar een bundel is, of van een bundel naar een duurdere bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 00:12:
[...]

Ik kon het verder niet vinden maar wat is de actie dan? Gratis decoder, gewoon zomaar? Of bij een Ai1 abo?

[knip]
Ik doelde eigenlijk meer op onderstaande actie. Daarin zit het aanbod van een gratis IA decoder (niet recorder).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
ThinkPadd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:11:
Nee, je moet omhoog gaan. Of dat nou van TV+Internet naar een bundel is, of van een bundel naar een duurdere bundel.
En dat vind ik de grootste onzin.

Ik heb een tijdje geleden moeten opzeggen omdat ik een tijdje bij mijn vader in amerika ging verblijven en daardoor dus niet in het verzorgingsgebied zat(USA heb geen ziggo etc.)

Kom ik terug in NL neem ik meteen alles in 1 extra 180/18 en ik kom nergens voor in aanmerking natuurlijk want 6 maanden geleden liep er al een abbonement. Nu heb ik nog wel een Cisco HD Recorder maar dat ding is zo dood als wat.

Natuurlijk geprobeerd met Ziggo te onderhandelen maar nee niks kan worden gedaan voor me. ook al ben ik al ruim 4 jaar klant totaal. dat boeit ze geen ene flikker.

En als ik nu 3 maanden geleden gekozen had voor alles in 1 plus en dan omhoog was gegaan naar extra zou ik ineens wel in aanmerking komen. 8)7 8)7 Ziggo is heel goed met dikke vingers opsteken naar vaste klanten. Mischien moet ik maar dreigen met overstappen naar een glasvezel provider. 8)7

Met Ziggo overleggen voelt btw een beetje like this: |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
bAdmuTs schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:13:
Ziggo heeft hier vannacht onderhoud gehad maar volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan :?. Modem al gereset maar mocht niet baten. Hoop dat het straks wel weer beter is want dit is kwa snelheid weer terug naar Casema tijd :( .

[afbeelding]
Bij mij (Alphen aan den Rijn) is de snelheid ook werkelijk bagger sinds een paar dagen. Haal nog maar de helft van voorheen en geen constante snelheid te behalen. Of het ligt aan m'n nieuwe OSX.

8)7

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:27

PauseBreak

derp!

@blamaucci: Gewoon bellen, zo'n onderhandeling beginnen en als je "nee" te horen krijgt aangeven dat je wilt opzeggen. Ze verbinden je dan door naar de afdeling die de klanten moet behouden. Grote kans dat je dan wel een aanbod krijgt. Enige nadeel is dan dat je akkoord moet gaan met een 1 of 2 jarig abonnement. Je geeft dan dus de maandelijkse opzegmogelijkheid op.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Krijg zomaar het idee dat ik met dat modem geen losse router meer nodig heb.
Specs zien er best goed uit.

Modem staat nu op de plek waar de kabel het huis in komt in een hoek van de woonkamer met een vrij korte kabel. Vier meter kabel zal toch ook geen probleem zijn, zodat ik het modem wat centraler in de woning kan zetten?

F-connector kabel heet dat toch? deze bv?

[ Voor 13% gewijzigd door hjs op 30-10-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

Nog een vraagje over de actie. Ik had gelezen dat als je van TV+Internet naar TV+Internet+Bellen gaat, dat je dan in aanmerking komt voor bovenstaande aanbiedingen. Nu heb ik al een compleet pakket, maar als ik daar nu "Volop bellen" bijneem, kom ik dan ook in aanmerking? Iemand die dit weet?

Zou er best voor naar Breda willen rijden, is dichtsbijzijnd, maar wel 3 kwartier rijden. Zou echter een beetje zonde zijn als ik voor niks daar naartoe ga.

In plaats van bellen erbij nemen, kost Volop bellen wel €10 extra in de maand, maar ik ben dan wel van de zeldzame soort die de vaste lijn nog gebruikt. Doordat de belkosten wegvallen kost het me dan netto ca. €2-3 per maand extra. Dat (en een beetje benzine) heb ik wel een jaartje over voor €200 aan MM-bonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
ralph075 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:59:
Nu heb ik al een compleet pakket, maar als ik daar nu "Volop bellen" bijneem, kom ik dan ook in aanmerking? Iemand die dit weet?
Dat is op voorhand niet te voorspellen, maar hangt van je communicatie vaardigheden af, denk ik. Op de ziggo site worden een aantal voorwaarden vermeld en deze staat er niet bij, dus ga er maar vanuit dat je er geen recht op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
grun93 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

Dat is op voorhand niet te voorspellen, maar hangt van je communicatie vaardigheden af, denk ik. Op de ziggo site worden een aantal voorwaarden vermeld en deze staat er niet bij, dus ga er maar vanuit dat je er geen recht op hebt.
Dank voor je reactie. Kon zo snel de voorwaarden niet vinden op de ziggo site. Heb je misschien een linkje voor me? Please? ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
ralph075 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:55:
Dank voor je reactie. Kon zo snel de voorwaarden niet vinden op de ziggo site. Heb je misschien een linkje voor me? Please? ;) _/-\o_
Ik spreek uit eigen ervaring, want ben zelf twee weken geleden overgestapt naar alles-in-een en toen kreeg ik de korting wel. Bovendien woon ik in Groningen. Linkje wordt moeilijk omdat ze de pakketten inmiddels weer veranderd hebben, ook qua naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
[...]

Ik lees ook over een actie bij de Mediamarkt die ook in Breda geldig zou moeten zijn. Volgens Joosie200 in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8" kan je dan een gratis recorder krijgen als je Ai1 neemt?

Okay, eindelijk gevonden, zoeken werkt natuurlijk niet als het in een plaatje zit: nooberke in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8"

Actie heeft iets te maken met TV of TV Extra geloof ik. Ik moest met 1 jaar verlengen maar ben toch niet van plan bij ze weg te gaan.
Waarom bel je ze niet gewoon, vraag naar de actie van het DVD doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Begrijp ik het nou goed als je van Alles in 1 plus naar Alles in 1 Extra gaat (jaarcontract) dat je dan 200 euro aan kadobonnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:52
Deze week was de monteur geweest in de nieuwe woning, alles goed ingesteld echter is de monteur mij vergeten het wachtwoord te geven van mijn ziggo en van mijn nieuwe mail. Weet iemand wat voor wachtwoorden deze monteurs gebruiken? Heb al gebeld met ziggo maar een brief sturen gaat weer een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wolly schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Begrijp ik het nou goed als je van Alles in 1 plus naar Alles in 1 Extra gaat (jaarcontract) dat je dan 200 euro aan kadobonnen krijgt?
Klopt.

Zo heb ik 200 euro aan kadobonnen gekregen toen ik van Z1 I+TV naar de goedkoopste Ai1 ging. Is op jaarbasis wel 60 euro duurder, maar onder de streep dus 140 euro cadeau gekregen. Of het voor jou uit kan zul je dus even moeten uitrekenen.

Maar dat is dus alleen bij die Ziggo Experience in de MediaMarkt. Ik ben er voor naar een MediaMarkt in een stad verderop gegaan. En duidelijk aangeven dat je de 200 euro aan kadobonnen wilt, ze vragen namelijk ook of je niet een recorder ofzo wilt hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 30-10-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16-09 11:23
Cyclonic schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:45:
Deze week was de monteur geweest in de nieuwe woning, alles goed ingesteld echter is de monteur mij vergeten het wachtwoord te geven van mijn ziggo en van mijn nieuwe mail. Weet iemand wat voor wachtwoorden deze monteurs gebruiken? Heb al gebeld met ziggo maar een brief sturen gaat weer een week duren.
Dit kan heel erg verschillen qua monteur.
Meestal word het wachtwoord ook in overleg gedaan met de klant, anders even bellen met 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
ThinkPadd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

Klopt.

Zo heb ik 200 euro aan kadobonnen gekregen toen ik van Z1 I+TV naar de goedkoopste Ai1 ging. Is op jaarbasis wel 60 euro duurder, maar onder de streep dus 140 euro cadeau gekregen. Of het voor jou uit kan zul je dus even moeten uitrekenen.

Maar dat is dus alleen bij die Ziggo Experience in de MediaMarkt. Ik ben er voor naar een MediaMarkt in een stad verderop gegaan. En duidelijk aangeven dat je de 200 euro aan kadobonnen wilt, ze vragen namelijk ook of je niet een recorder ofzo wilt hebben.
Maar wat als je gewoon wil verlengen voor 1 jaar? Ik ben even niet in de gelegenheid bij een MM langs te gaan, maar dit klinkt wel interessant om eens wat tijd vrij te maken. We hebben toch geen volwaardige alternatieven voor Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dan kan Ziggo niks voor je betekenen waarschijnlijk :P Ik moest binnenkort ook verlengen, maar dit is natuurlijk veel interessanter. Zie: nooberke in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8"

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 30-10-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Is er al meer nieuws omtrent de mogelijkheid om 'televisie' te kunnen opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
P.K. schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:37:
Is er al meer nieuws omtrent de mogelijkheid om 'televisie' te kunnen opzeggen?
Geen televisie aansluiten?
Wanneer je internet aanvraagt dan wordt er een signaal op je kabel gezet.
Als ze het mogelijk willen gaan maken om mensen wel of geen TV te laten ontvangen moeten ze op alle aansluitingen een filter plaatsen om de TV signalen van de internet signalen te filteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis-L op 30-10-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Ik refereer naar: ThinkPadd in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8" ;)
Zal wel zijn zodat ze qua prijs dan eindelijk echt kunnen concurreren met Online, Telfort, etc.

Overigens is het toch altijd zo dat er een signaal op je kabel staat?

Filters plaatsen lijkt mij onbegonnen werk. Dat kost meer dan het oplevert.

[ Voor 20% gewijzigd door P.K. op 30-10-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
P.K. schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:08:
Ik refereer naar: ThinkPadd in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8" ;)
Zal wel zijn zodat ze qua prijs dan eindelijk echt kunnen concurreren met Online, Telfort, etc.

Overigens is het toch altijd zo dat er een signaal op je kabel staat? Vandaar de modems en smartcards.

Filters plaatsen lijkt mij onbegonnen werk. Dat kost meer dan het oplevert.
En hoe denk jij dan dat dat er technisch uit zou moeten zien?
Er is namelijk gewoon 1 signaal, dit signaal bevat alle beschikbare frequenties.
Dit signaal is voor alle aansluitingen hetzelfde.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennis-L op 30-10-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
[...]

Niemand die weet wat er momenteel wordt geleverd door Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:29:
[...]
Niemand die weet wat er momenteel wordt geleverd door Ziggo?
Of de Samsung of de Humax. Hangt v/d vooraad @ Ziggo af.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:33

B4tman_DH

To the Bat.....

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:42:
[...]

Alles is samsung de laatste maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
B4tman_DH schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:46:
[...]
Alles is Samsung de laatste maanden
Klopt. Heb op diverse locaties steeds de SMT-C7140b binnen zien komen, via Post of via de monteur aan huis. Ik verwacht dat Ziggo het e.e.a. is overeengekomen met Samsung, en niet enkel over de HDD decoder.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat, of er zijn zoveel mensen in dit topic die ze blijven terugsturen totdat ze een Humax krijgen dat de Humaxen nu echt op zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Die Samsung is overigens niet zo erg. Tijdje terug bij m'n schoonouders geïnstalleerd, en viel me niks tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
ThinkPadd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:58:
Die Samsung is overigens niet zo erg. Tijdje terug bij m'n schoonouders geïnstalleerd, en viel me niks tegen :)
Het is ook vaak meer: "Ik heb gehoord dat..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

ThinkPadd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:58:
Mist alleen de netwerk functionaliteit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik zit met een vraag die ik even niet op de ziggo site zelf kon terugvinden, en de wachttijd van de ziggo helpdesk was me even te lang:

Ik heb op dit moment Alles-in-1 basis. Daarbij zit telefonie, maar die zou ik graag willen opzeggen, omdat ik er geen gebruik van maak. Ik kan echter alle componenten van mijn abonnement aan of uit zetten, behalve telefonie. Moet ik deze verplicht afnemen? Of moet ik morgen gewoon even bellen met ziggo?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Terug naar Z1, internet en TV is dat.
Ook gedaan begin van het jaar, maar weet niet meer of dat via mijn ziggo kon of dat ik 1200 gebeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

hjs schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:39:
Terug naar Z1, internet en TV is dat.
Ook gedaan begin van het jaar, maar weet niet meer of dat via mijn ziggo kon of dat ik 1200 gebeld heb.
Ik kan dus alleen naar Alles-in-1 plus of extra :(

Morgen maar even bellen. Misschien doen ze wel een aanbod (denk het niet)...

Thanks.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 21:27
Is dit normaal? Heb nu al bijna 2 jaar Ziggo, altijd super stabiel 90/9.

code:
1
2
Correctables    Uncorrectables
66920166            59642

System Up Time 0 days 00h:51m:59s
Had even een reset gegeven omdat het internet rete traag was.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xbhbsZj.png

Windows bedraad:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qK06e4t.png

Nexus 5 uiteraard op wifi :) :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3bb2TtT.png

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 30-10-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:48
Nee, dat is absoluut niet normaal...
Even als vergelijking:
41 days 01h:28m:25s
Correctables 961
Uncorrectables 56
T3 Timeout 1
T4 Timeout 0

[ Voor 61% gewijzigd door Caelorum op 30-10-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet eruit als zwak signaal (redelijk lage downstream power waardes). Check even of al je kabels goed vast zitten. Als dat niet helpt kun je nog proberen de rest van het huis (lees: splitters, versterkers, radio's en TV's) los te koppelen en alleen je modem met een korte kabel rechtstreeks op het AOP aan te sluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door Jerrythafast op 30-10-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

ik heb nu alles in 1 plus en ga deze opzeggen en wil enkel nog mijn tv behouden van ziggo en ga een glasvezel 50/50 internet abbo afsluiten van vodaphone. Weet iemand of de tv kwaliteit van de alles in 1 abbo beter of slechter is dan enkel de tv aansluiting van ziggo? Gebeurd er stiekem misschien iets met de bitrate??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het TV-signaal van het Alles in 1 abonnement is 100% exact hetzelfde als wanneer je alleen een TV abonnement afneemt. (Het enige wat je als Alles in 1 Plus of Alles in 1 Extra klant erbij krijgt zijn "verrassingszenders", dit zijn een handjevol steeds wisselende zenders uit de extra zenderpakketten welke je dan zonder het extra zenderpakket af te nemen kunt kijken.)

[ Voor 51% gewijzigd door Jerrythafast op 30-10-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Jerrythafast schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:28:
Ziet eruit als zwak signaal (redelijk lage downstream power waardes). Check even of al je kabels goed vast zitten. Als dat niet helpt kun je nog proberen de rest van het huis (lees: splitters, versterkers, radio's en TV's) los te koppelen en alleen je modem met een korte kabel rechtstreeks op het AOP aan te sluiten.
Die DS power is keurig binnen de marge. De uncorrectables zijn echter wel teveel aanwezig voor de korte uptime die het modem heeft. Check inderdaad je bekabeling even, kijk of alles vast zit, etc. Helpt dat niet, bel dan Ziggo en vraag om een storingsmonteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 21:27
Jerrythafast schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:28:
Zo het spontaan kwam, is het ook spontaan weer gegaan..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/II7rOLb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Geef je modem eens een powercycle en kijk eens of die uncorrectables dan nog oplopen?
Want als dat dan nog steeds zo is, is er iets niet helemaal fris..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:53
Timmert schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:53:
[...]

Die DS power is keurig binnen de marge. De uncorrectables zijn echter wel teveel aanwezig voor de korte uptime die het modem heeft. Check inderdaad je bekabeling even, kijk of alles vast zit, etc. Helpt dat niet, bel dan Ziggo en vraag om een storingsmonteur.
DS power is keurig binnen de marge. 1 DS zit onder de SNR marge en 2 zitten op de SNR marge. De verbinding is op 3 van de 8 downstream kanalen twijfelachtig. Hierdoor ontstaan deze uncorrectables.

Advies is wel ok: Check alles goed na, gebruik alleen kabel keur materialen, is alles kabel keur en zit alles goed vast dan om een monteur vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:42:
[...]

Stel dat ik toch een Humax ontvang.
Kan ik dan wat ik op de ene heb opgenomen, via het netwerk (DLNA?) kijken op de andere?

Bij de Samsung zit geen DLNA, dus dat gaat zowieso niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:51
Ik heb een vraag, en hoop dat iemand er antwoord op heeft...
Sinds gisteravond is volgens mij mijn Tratec fra-752/n versterker overleden.
Althans, het lampje brand niet meer.

Bij het aanzetten van de Humax had ik 0/0 signaal & kwaliteit. Na het aanpassen van de kabels (los / vast / lost / vast / andere poort) kreeg ik het volgende:
op poort 3 en 4 krijg ik bij de TV beneden rond de 2000-16000 BER-6 errors.
Voordat ik ging testen met de Humax beneden was het signaal boven (ook humax) wel gewoon (geen signaaldetectie gedaan, na 40 seconden nog steeds geen errors of blokjes).

Moet ik nu gaan kijken naar de Tratec (ander huis, zelfde probleem?) of zou het de kabel kunnen zijn (KK 1m en zelfgefabriceerd 10m kabel)...

Direct op de WCD is het 80% signaal en 100% kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:53
Deshmir schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:21:
Ik heb een vraag, en hoop dat iemand er antwoord op heeft...
Sinds gisteravond is volgens mij mijn Tratec fra-752/n versterker overleden.
Althans, het lampje brand niet meer.

Bij het aanzetten van de Humax had ik 0/0 signaal & kwaliteit. Na het aanpassen van de kabels (los / vast / lost / vast / andere poort) kreeg ik het volgende:
op poort 3 en 4 krijg ik bij de TV beneden rond de 2000-16000 BER-6 errors.
Voordat ik ging testen met de Humax beneden was het signaal boven (ook humax) wel gewoon (geen signaaldetectie gedaan, na 40 seconden nog steeds geen errors of blokjes).

Moet ik nu gaan kijken naar de Tratec (ander huis, zelfde probleem?) of zou het de kabel kunnen zijn (KK 1m en zelfgefabriceerd 10m kabel)...

Direct op de WCD is het 80% signaal en 100% kwaliteit..
Kijk even naar een 12V 1A adapter. Er zijn series FRA752 geleverd met een niet al te beste adapter. Deze gaat dan ook vaak stuk waardoor de versterker het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Volgens mij heeft het modem ook een 12V adapter van minstens 1A. Die zou je dus even kunnen uitwisselen om te kijken of het signaal op je decoder(s) dan weer is opgekrikt. Dan weet je waar het aan ligt :)

Wel even opletten dat de polariteit van beide adapters gelijk is!
Pagina: 1 ... 99 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]