Die actie is inderdaad al afgelopen, zie mijn post van een poosje terug.Drowzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:51:
Stelletje boefjes bij ziggo...
Ik ben van plan om het alles in 1 basis up te graden naar alles in 1 plus, van 30 mbit naar 90 dus.
Ik heb ze 31-10 gebeld, vragen wat de aanbiedingen zijn voor bestaande klanten.
Meneer kon mij de 30 euro korting 6 maanden lang niet geven, maar hij zei dat hij GRATIS wel een HD recorder kon regelen.
Ik had in eerste instantie geen interesse in die recorder, alleen in de korting, en had tegen meneer gezegd dat ik er over na zou gaan denken.
Vandaag bel ik weer, om een uur of 3.
Krijg een meneer aan de lijn, die zegt dat het helemaal niet mogelijk is om de recorder te krijgen gratis, en dat ik maar 49 euro bij moet betalen... Ja ho, je collega zei dat het gratis was... Blijkt dus dat meneer dat nooit had mogen zeggen, en dat als hij de order aangemaakt had, dat hij geannuleerd werd.
Ik vroeg meneer, kan ik een Ontvanger wel gratis krijgen dan, ja dat kon wel.
Ik eerst eens overleggen met het thuis front, wat die er van vonden, en kwartier later bel ik weer.
Krijg ik een dame aan de lijn. Ik zeg, ik heb net met uw collega gebeld, die heeft mij verteld dat ik de recorder voor 49 euro kan krijgen, en de ontvanger gratis.
Zegt mevrouw dat ik de ontvanger helemaal niet gratis kan krijgen.
(Dus ik pak de DVD 'de film van familie ...' erbij, en daar zat een boekje in, als jij je abonnement verlengt met een jaar, dat je een gratis ontvanger krijgt!
Nou moe, ik vertel dat tegen haar, zegt ze: Die actie is voorbij, op=op.... (Heb de dvd vorige week zaterdag gekregen ongeveer)
Zegt ze: ik heb mijn leidinggevende gevraagd, en ik kan niet gratis een ontvanger weggeven, alleen een recorder voor 49 euro...
Ontvanger hebben we wel, maar we dachten, als we het toch gratis krijgen oke...
Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Ik vind dit echte rattenstreken...
Groet
Als jij die folder uit dat DVD doosje eerst een poos laat liggen en dan nadat die actie is afgelopen wil bestellen, dan heeft Ziggo gewoon gelijk dat ze nee zeggen. Noem ze geen boefjes als de schuld bij jezelf ligt.
Daarnaast staat ook zeer duidelijk in die folder OP=OP en geloof het of niet, die dingen zijn op.
De HD recorder voor 49 euro is niet eens een gekke deal.
edit: PS! er staat in die folder ook dat die actie eigenlijk bedoelt was voor mensen die nog geen interactieve ontvanger hebben...