Net een week overgestapt naar Ziggo plus(all-in-one). Best tevreden over de snelheid die gehaald (kan) worden. Echter merk ik nu vrijwel elke avond dat de snelheid erg traag is (o.a. internet pagina's laden, maar ook veel lag in spellen).
Is dit 'normaal' bij Ziggo, of ligt dit wellicht aan onze kant? Net een ping test naar tweakers.net gedaan:
Met ADSL van Telfort hiervoor hadden we nooit problemen (eigenlijk alleen geupgraded omdat we tegen de maximum haalbare snelheid aanzaten). Echter begin ik hier nu al spijt van te krijgen... (eergister lag de verbinding er overigens helemaal uit voor een halfuur o.i.d.)
Wat is slim om te doen? Contact opnemen met Ziggo of kan ik zelf nog iets proberen?
Edit: nog even een snelheidstest gedaan:

Het betreft trouwens een Cisco modem
Is dit 'normaal' bij Ziggo, of ligt dit wellicht aan onze kant? Net een ping test naar tweakers.net gedaan:
code:
1
2
3
4
| Ping statistics for 213.239.154.20: Packets: Sent = 100, Received = 95, Lost = 5 (5% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 9ms, Maximum = 2202ms, Average = 82ms |
Met ADSL van Telfort hiervoor hadden we nooit problemen (eigenlijk alleen geupgraded omdat we tegen de maximum haalbare snelheid aanzaten). Echter begin ik hier nu al spijt van te krijgen... (eergister lag de verbinding er overigens helemaal uit voor een halfuur o.i.d.)
Wat is slim om te doen? Contact opnemen met Ziggo of kan ik zelf nog iets proberen?
Edit: nog even een snelheidstest gedaan:

Het betreft trouwens een Cisco modem
[ Voor 6% gewijzigd door zeromussov op 13-01-2013 20:03 ]