• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:08
icecreamfarmer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:51:
[...]

Dat is dan veranderd, want dat is niet altijd zo geweest.
Onderling naar Ziggo klanten wel, niet naar alle vaste nummers, daar had je Bellen totaal (of zo iets) voor.

Eigenlijk blijft dat bestaan alleen komt daar nog mobiele nummers bij ook, dus als je al bellen totaal had veranderd er niets, behalve het basispakket met 1 euro.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Iemand al achterhaald wat de juiste volgorde is om je telefoonnr door bv cheapconnect te laten overnemen en je pakket om te zetten naar bv Z2 :?

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hjs schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:30:
Iemand al achterhaald wat de juiste volgorde is om je telefoonnr door bv cheapconnect te laten overnemen en je pakket om te zetten naar bv Z2 :?
Gewoon portering aanvragen bij CheapConnect, als het goed is zet Ziggo je dan vanzelf om naar internet+tv.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:51
Zombymario schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:11:
[...]

Ik krijg nog steeds http://blokkade.ziggo.nl/

Misschien dat Ziggo BREIN wilt pesten en thepiratebay.se wel blokkeert voor de gemeente Haarlemmermeer (want BREIN zit in Hoofddorp en dat ligt net als Nieuw-Vennep, waar ik woon, in de gemeente Haarlemmermeer).
:')

En sinterklaas bestaat zeker ook nog steeds? <+:)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik beheerder bij Ziggo was en Brein had zelf een zakelijk account bij Ziggo afgesloten voor hun internet, zou ik het helemaal niet erg vinden om bepaalde sites voor een bepaalde klant af te schermen. Graag zelfs }) O-)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-11 18:12
Die tarieven zijn toch werkelijk geniaal. Voor 10 euro gratis bellen naar alles en iedereen in Nederland? Dan steek je een pakje peuken minder op per dag en dan betaal je gruwelijke veel minder als voorheen. Uitgaande dat je nu wel 4 uur per dag gaat bellen met je buurman omdat het gratis is :D

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 20:14
hjs schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:32:
[...]

Volgens mij zat dat gewoon standaard bij allen in 1. Ook bij basis.
Maar inderdaad, abo wordt een euro duurder en gratis onderling bellen vervalt.
Dat onderling bellen kan je dus opvangen voor een tientje per maand ? En dan kan ik naar elk mobiel of vast nummer onbeperkt bellen?

[ Voor 8% gewijzigd door JohnStaakke op 30-01-2014 15:19 ]

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zit ook even hier te kijken maar dat valt toch wel zeer tegen eigenlijk. Wij hebben Alles-in-1 Plus met VolopBellen Altijd.
Dit was/is dus €53.95 + €9.95. Dit wordt dus €54.95 + €9.95.
(Met €0.09 p/minuut loont €9.95 p/maand na 110 minuten p/maand en dat halen wij makkelijk.)

Ook leuk zoals ze dat hier zeggen:
We hebben er daarom voor gekozen om, voor een buitengewoon competitief tarief van slechts € 9,95, bellen naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers mogelijk te maken.
Dat hadden jullie al jaren |:(
Ook lekker lullig dat ze dat onbeperkt bellen nog steeds zo aanbieden terwijl het over 2 maand dus niet meer dezelfde voorwaarden heeft.

Wijzigingen (voor ons)
- €1 p/maand meer betalen
- Niet meer onbeperkt bellen naar flink aantal landen.

Ja, echt een verbetering. |:(
't is dat ik me eigenlijk niet wil branden aan VoIP (telefonie moet toch wel zeer betrouwbaar zijn en overstappen is m'n vader totaal niet gek op), maar het zou wel lonen.

En de top van Ziggo maar weer miljoenen incasseren :/
Ziggo investeert continu in de verbetering van zijn diensten. De kosten die hier mee gemoeid zijn, zijn gestegen. Wij komen er helaas niet onder uit om een deel van deze stijging door te berekenen aan onze abonnees.
Sure...

Mooi dat er nu gesproken wordt om de kabel ook open te gooien. Hopelijk ook glasvezel (en dan ook wel zodat daar meerdere aanbieders op zitten) en dan kan het misschien weer leuk worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Piet91 op 30-01-2014 15:51 ]

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:01
Zombymario schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:11:
Ik krijg nog steeds http://blokkade.ziggo.nl/

Misschien dat Ziggo BREIN wilt pesten en thepiratebay.se wel blokkeert voor de gemeente Haarlemmermeer (want BREIN zit in Hoofddorp en dat ligt net als Nieuw-Vennep, waar ik woon, in de gemeente Haarlemmermeer).
Dan zou pesten juist het omgekeerde zijn, dus dat ze het WEL doorgeven. :) BREIN wil de blokkade toch handhaven?

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
vanaalten schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:51:
[...]

Hier (Nieuwegein) doet 'ie het gewoon. Wellicht een kwestie van history/browsercache leegmaken?
Zelfs na een ctrl + f5 nog steeds de blokkade-pagina.

Maar in IE doet de website het wel, maar in Google Chrome niet?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Piet91 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:41:

(Met €0.09 p/minuut loont €9.95 p/maand na 110 minuten p/maand en dat halen wij makkelijk.)
freevoipdeal.com heeft eerst 120 dagen gratis bellen na een 10tje prepaid tegoed kopen, daarna zijn gesprekken 0,01 cent per minuut.
Geen abo kosten, alleen mischien een vast nummer via cheapconnect a 9 euro per jaar.

Reken uit je winst..........., is zo 150 euro per jaar

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Zombymario schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:30:
[...]

Zelfs na een ctrl + f5 nog steeds de blokkade-pagina.

Maar in IE doet de website het wel, maar in Google Chrome niet?
in Chrom werkt piratebay.se nu perfect voor mij, eindelijk die nutteloze blokkade weg! _/-\o_ _/-\o_

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:02

[...]

Maar dan zonder bellen naar mobiel, dus ik ben wel blij. :)

• schwarzenegger
  • Laatst online: 30-11 21:51
Eskiya schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:24:
Zojuist een chatsessie gehad:

U chat momenteel met xxxx
*knip*
[/table]
Waar vind je die chat optie op de website nog? Bij mijn weten heeft Ziggo de chat optie weggehaald?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:08
schwarzenegger schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:19:
[...]

Waar vind je die chat optie op de website nog? Bij mijn weten heeft Ziggo de chat optie weggehaald?
Bij alles in 1 pakketten bestellen, savonds gaan ze wel dicht hè

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:56
schwarzenegger schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:19:
[...]

Het is een beetje verborgen en moest er zelf ook ff weer naar zoeken.

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/11gsgg0.jpg

Voor het eerst dacht ik laat ik eens Ziggo mailen met een vraag. In mijn mail stond de vraag wat het mij zou kosten als ik als bestaande klant een nieuwe Interactieve HD Recorder zou kopen.
Krijg ik na 2 dagen een antwoord met een heel instructie over hoe ik de firmware kan updaten van mijn ontvanger... 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Eskiya op 31-01-2014 08:21 ]

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:40

icecreamfarmer

en het is

raven22 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:50:
[...]

freevoipdeal.com heeft eerst 120 dagen gratis bellen na een 10tje prepaid tegoed kopen, daarna zijn gesprekken 0,01 cent per minuut.
Geen abo kosten, alleen mischien een vast nummer via cheapconnect a 9 euro per jaar.

Reken uit je winst..........., is zo 150 euro per jaar
Heb je daar een extra kastje voor nodig?

Overigens komt de teelfoonlijn van ziggo met name van pas om gratis de klantenservcie te bellen :D .

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:05
Piratebay.se werkt prima. Heb ook korting gekregen op abbo toen ik er om vroeg. Tevreden over de service

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• raven22
  • Nu online
icecreamfarmer schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:55:
[...]

Heb je daar een extra kastje voor nodig?

Overigens komt de teelfoonlijn van ziggo met name van pas om gratis de klantenservcie te bellen :D .
Ja want ziggo blokkeert het gebruik van de telefonie poort op hun eigen modem.
Je kunt een voip telefoon kopen als de gigaset n300a met handsets, maar als je al een telefoon hebt kun je een voipadapter (bv spa3102, of spa3000 (oudmodel)) nemen. Neem geen spa uit de 1 of 2 serie want die kunnen maar via 1 account bellen en kun je dus niet in en uitbellen met een andere account. Wat ik zelf doe is een oud telfort of kpn router gebruiken met 2 voip poorten (koop je op marktplaats voor weinig). Gewoon aan je eigen router hangen met dhcp uit en een vast ip in de range van je router.
Maar dit is een beetje offtopic, er zijn betere topics als het voipbuster topic waar veel info staat.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zit ook even hier te kijken maar dat valt toch wel zeer tegen eigenlijk. Wij hebben Alles-in-1 Plus met VolopBellen Altijd.
Dit was/is dus €53.95 + €9.95. Dit wordt dus €54.95 + €9.95.

Ook leuk zoals ze dat hier zeggen:

[...]

Ook lekker lullig dat ze dat onbeperkt bellen nog steeds zo aanbieden terwijl het over 2 maand dus niet meer dezelfde voorwaarden heeft.

Wijzigingen (voor ons)
- €1 p/maand meer betalen
- Niet meer onbeperkt bellen naar flink aantal landen.

Ja, echt een verbetering. |:(
't is dat ik me eigenlijk niet wil branden aan VoIP (telefonie moet toch wel zeer betrouwbaar zijn en overstappen is m'n vader totaal niet gek op), maar het zou wel lonen.

En de top van Ziggo maar weer miljoenen incasseren :/

[...]

Sure...

Mooi dat er nu gesproken wordt om de kabel ook open te gooien. Hopelijk ook glasvezel (en dan ook wel zodat daar meerdere aanbieders op zitten) en dan kan het misschien weer leuk worden.
Het zelfde? Mobiel bellen zat er toch nog niet tussen? Voor 10 euro kon je de belkosten naar alle vaste nummers afkopen (behalve 0900), maar mobiel is volgens mij echt nieuw.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:44
Mobiel kostte eerst toch 9cent per gesprek en dan 9 cent per minuut?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:25
alaintje schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:52:
Mobiel kostte eerst toch 9cent per gesprek en dan 9 cent per minuut?
Kost ja. Zelfde tarief als vast.

Verwijderd

Jullie boffen maar met Ziggo. Caiway vraagt voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel maar liefst 21 euro per maand extra.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Jij boft maar met Caiyway 300/300 voor 60 euro per maand. ;)

• Ralluff
  • Laatst online: 01-12 17:20
Even een vraag. Wil het 'alles-in-1-basis' pakket kopen van 43.95 p/m + Fox Sports van 18 euro.
Nu zit ik bij KPN maandelijks met kosten rond de 100 euro. Zitten hier nog addertjes onder het gras of is het puur de (ongeveer) 62 euro wat ik per maand betaal? Er komen natuurlijk nog de belminuten bij. Of zie ik nog kosten over het hoofd?

Dit is wat ik nu betaal ongeveer:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/zml6jt.png

Dan ben ik bij Ziggo goedkoper uit toch? Ben nogal een leek hierin. :')

[ Voor 5% gewijzigd door Ralluff op 01-02-2014 16:09 ]

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Ik zou je thuisnummer even weghalen! Je zou zelfs volop bellen kunnen pakken voor 10 euro, dan bel je naar vast en mobiel voor een vast bedrag van 10 euro. Dan betaal je 72 p/m en heb je alles gedekt.

• TFHfony
  • Laatst online: 16:49

TFHfony

Professional Weirdo

Ralluff schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:30:
Even een vraag. Wil het 'alles-in-1-basis' pakket kopen van 43.95 p/m + Fox Sports van 18 euro.
Nu zit ik bij KPN maandelijks met kosten rond de 100 euro. Zitten hier nog addertjes onder het gras of is het puur de (ongeveer) 62 euro wat ik per maand betaal? Er komen natuurlijk nog de belminuten bij.

Ik zou je telefoonnummer in ieder geval even weghalen uit het plaatje, je weet maar nooit ;-)
In principe zal het in zijn totaliteit niet veel uit gaan maken. Bij KPN heb je zo te zien ook een extra onderdeel op je abbo om onbeperkt te kunnen bellen. Bij Ziggo kost dat 10 euro per maand. Dit zal je bij je abbo kosten op moeten tellen.
De 33 euro belkosten ben je dan wel echt kwijt als het goed is.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Nu zit ik bij KPN maandelijks met kosten rond de 100 euro. Zitten hier nog addertjes onder het gras of is het puur de (ongeveer) 62 euro wat ik per maand betaal? Er komen natuurlijk nog de belminuten bij. Of zie ik nog kosten over het hoofd?

[afbeelding]

Hoeveel ontvangers heb je bij KPN?

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 08:49
x

[..]

Klopt, dan ben je inderdaad goedkoper uit, helemaal als je er ook nog voor een tientje onbeperkt bellen bij neemt (een groot deel van die 33 euro is dan ook gedekt).

Bedenk echter wel dat je bij Ziggo geen decoder in bruikleen krijgt (zal je dus zelf moeten kopen, al hebben ze momenteel een actie dat je die gratis kan krijgen of een recorder voor 49 euro, maar bij extra TV's zal je dus analoog moeten kijken of een extra decoder + smartcard zelf aanschaffen). Daarnaast gaan binnenkort de abonnementstarieven omhoog (Alles-in-1 basis komt een euro per maand bij vanaf 1 april).

[ Voor 4% gewijzigd door FlorisD op 01-02-2014 13:40 ]

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:54
Had een nieuwe aansluiting aangevraagd, van Ziggo modem en AOP ontvangen en deze aangesloten, brand alleen het DS en niet het US lampje.
Nu sluit ik dit met regelmaat aan, na het nog een keer gecontroleerd te hebben ook niets kunnen vinden at het aan mijn kant zou kunnen veroorzaken.

In eerste instantie belde ik Ziggo op de 25e en zou er de 27e een monteur langskomen, deze is wel geweest maar om de verkeerde tijd en heeft eenmaal in het gebouw ook niemand aangesproken bij wie hij moest zijn (terrein heeft een oppervlakte van zo'n 2 vierkante kilometer) en ook niet gebeld.

Nu was ik zelf op vakantie waardoor ik het 0900 nummer niet kon bellen, maar via Facebook geen enkele reactie op mijn vraag of er opnieuw een monteur zou kunnen langskomen en nu bel ik vandaag, kan er pas de 13e een monteur langskomen, waarvoor ik dan ook nog een heel uur aan de lijn heb moeten zitten.

Je zou bijna denken dat het komt door de overname van Ziggo door UPC, maar echt normaal vind ik dit allemaal niet.
Ziggo is nog langer niet overgenomen, voordat dat akkoord is en processen aangepast gaan worden zijn een aantal maanden verder. Dus daar ligt het niet aan.
Maar begrijp ik het nou goed dat je een consumentenabonnement hebt afgesloten (0900 nummer) op een bedrijventerrein?

In elk geval, het is niet netjes hoe het gelopen is. Ik zou gewoon nog eens bellen om de monteursafspraak te vervroegen. Waarom zo'n gesprek een uur zou moeten duren is mij een raadsel, dat is binnen een paar minuten wel te regelen.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 01-02-2014 15:13 ]

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 23:03
moppentappers schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:04:
Had een nieuwe aansluiting aangevraagd, van Ziggo modem en AOP ontvangen en deze aangesloten, brand alleen het DS en niet het US lampje.

Nu was ik zelf op vakantie waardoor ik het 0900 nummer niet kon bellen, maar via Facebook geen enkele reactie op mijn vraag of er opnieuw een monteur zou kunnen langskomen en nu bel ik vandaag, kan er pas de 13e een monteur langskomen, waarvoor ik dan ook nog een heel uur aan de lijn heb moeten zitten.
Hier ook, nieuwe aansluiting, geen tv en geen internet. Bellen kon de monteur pas 2 weken later komen.
Volgende dag nog een keer gebeld naar afdeling televisie, monteur kon pas over 4 dagen komen. Volgende dag kreeg ik een telefoontje van de monteur, of hij ook gelijk kon komen want hij was in de buurt.
Uiteindelijk bleek dat de kabel gekruisd in onze tuin lag. We hadden de kabel van de buurman en andersom...

Nu zit ik toch hard te denken om naar glas te gaan want bij ziggo hebben we regelmatig ping tijden van 1800ms en heel vaak dat het beeld van de tv stoort.
Een ping van 1800ms, en storing op je tv hoort hoef je niet te accepteren. Daar zou ik een melding van maken en vragen hoe ze dat willen oplossen.

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-12 13:18

Therapy777

Metal!

Hoi mensen,

Even een vraagje: ik heb sinds kort problemen met mijn Ubee EVW321B. Namelijk dat ik niet goed meer kan spelen met Company of Heroes 2. Dat spel maakt gebruik van P2P om online te kunnen spelen.

Ik heb allerlei instellingen geprobeerd, steam ports geforwarded, mijn PC in DMZ gezet, hard resets... iemand gaf me zelfs de tip om Google Public DNS in te stellen. Geen resultaat.

Ik zit er dus aan te denken om mijn modem in bridge mode te laten zetten. Mijn vraag is alleen: werkt de Wifi dan nog wel? Verder weet ik dat ik een losse router nodig zal hebben als ik een netwerk wil creëren, maar is het wel mogelijk om meerdere apparaten (Xbox + PC) aan het internet te hangen?

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 02-02-2014 01:58 ]

Verwijderd

Wanneer je de Ubee in bridged mode laat zetten functioneert deze alleen nog maar als kabelmodem. All extra functies verdwijnen, ook de Wi-Fi functie.

Je sluit je "losse router" als enige aan op de Ubee. De losse router zal dan je XBOX en PC van Wi-Fi moeten voorzien.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 02:02:
Wanneer je de Ubee in bridged mode laat zetten functioneert deze alleen nog maar als kabelmodem. All extra functies verdwijnen, ook de Wi-Fi functie.

Je sluit je "losse router" als enige aan op de Ubee. De losse router zal dan je XBOX en PC van Wi-Fi moeten voorzien.
Niet alleen de WiFi functionaliteit, maar natuurlijk ook de hele router functionaliteit. Je kunt dus maar één apparaat achter het Ziggo modem hangen als je deze in bridge laat zetten. Als je dus niet slechts 1 apparaat in huis gebruikt, zul je dus altijd een losse router moeten aansluiten die routert (en dingen als WiFi etc verzorgd) naar je verschillende apparaten.

Rail Away!

• raven22
  • Nu online

Kun je de ziggo router ook weer snel uit bridge laten halen?

• hjs
  • Niet online

hjs

Ja, bellen met 1200 en hij is zo weer hersteld.
Keer gehad toen ik mijn router gebricked had ;)

• raven22
  • Nu online
Heb hem net in bridge laten zetten en er een telfort als router (arcadyan) achter gehangen maar die wil niet verbinden. Iemand daar ervaring mee? Ik heb poort 1 van de ziggo naar de wan van het telfort router.

• hjs
  • Niet online

hjs

En op een LAN poort?

• raven22
  • Nu online
Hij moet wel als router fungeren dus dat gaat niet

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:01
Dan is je router geen router meer maar een switch.

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Mad Marty schreef op zondag 02 februari 2014 @ 08:15:
[...]

Niet alleen de WiFi functionaliteit, maar natuurlijk ook de hele router functionaliteit. Je kunt dus maar één apparaat achter het Ziggo modem hangen als je deze in bridge laat zetten. Als je dus niet slechts 1 apparaat in huis gebruikt, zul je dus altijd een losse router moeten aansluiten die routert (en dingen als WiFi etc verzorgd) naar je verschillende apparaten.
Oke maar dan werkt het onderverdelen van het internet door middel van switches ook niet meer? Er zitten nu namelijk twee switches tussen mijn modem en mijn pc omdat de modem beneden staat, en mijn pc op zolder.

Verder zitten er meerdere uitgangen op het modem, werkt er daar ook maar eentje van dan?

Dus WiFi-spots van ziggo werkt dan ook niet meer, ok. Maar werkt dat wel weer als ik de wifi via mijn losse router regel?

Sorry voor de misschien domme vragen hoor, maar ik wil graag goed geïnformeerd en voorbereid zijn voordat ik hier aan begin :)

[ Voor 34% gewijzigd door Therapy777 op 02-02-2014 12:26 ]

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-11 07:46
Therapy777 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:21:

Dus WiFi-spots van ziggo werkt dan ook niet meer, ok. Maar werkt dat wel weer als ik de wifi via mijn losse router regel?

Sorry voor de misschien domme vragen hoor, maar ik wil graag goed geïnformeerd en voorbereid zijn voordat ik hier aan begin :)
Neen.

[ Voor 30% gewijzigd door Dennis-L op 02-02-2014 12:28 ]

raven22 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:16:
Heb hem net in bridge laten zetten en er een telfort als router (arcadyan) achter gehangen maar die wil niet verbinden. Iemand daar ervaring mee? Ik heb poort 1 van de ziggo naar de wan van het telfort router.
normaal gesproken routert een dsl modem tussen de dsl poort (wan1) en de lanpoorten. Zo is de firmware ook ingesteld. Je zal zelf de instellingen van het modem moeten wijzigen zodat er geroutert wordt tussen wan2 en de lanpoorten. Met mijn zyxel kan dit vrij eenvoudig.

• Dennis-L
job schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:35:
[...]

normaal gesproken routert een dsl modem tussen de dsl poort (wan1) en de lanpoorten. Zo is de firmware ook ingestelt. Je zal zelf de instellingen van het modem moeten wijzigen zodat er geroutert wordt tussen wan2 en de lanpoorten. Met mijn zyxel kan dit vrij eenvoudig.
Dit is het Ziggo topic? :/

Leesvaud :/

• Ralluff
  • Laatst online: 01-12 17:20
SAWYER schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:37:
[...]

Hoeveel ontvangers heb je bij KPN?
1 kastje voor tv + digitenne voor op een andere kamer.
FlorisD schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:40:
x
[...]

Klopt, dan ben je inderdaad goedkoper uit, helemaal als je er ook nog voor een tientje onbeperkt bellen bij neemt (een groot deel van die 33 euro is dan ook gedekt).

Bedenk echter wel dat je bij Ziggo geen decoder in bruikleen krijgt (zal je dus zelf moeten kopen, al hebben ze momenteel een actie dat je die gratis kan krijgen of een recorder voor 49 euro, maar bij extra TV's zal je dus analoog moeten kijken of een extra decoder + smartcard zelf aanschaffen). Daarnaast gaan binnenkort de abonnementstarieven omhoog (Alles-in-1 basis komt een euro per maand bij vanaf 1 april).
Dat is opzich geen probleem. In de woonkamer wil ik de ziggo smartcard in de tv steken en de digitale hd ontvanger zet ik dan op de slaapkamer waar ik een tv heb waar geen smartcard in kan.
Krijg je die smartcard eigenlijk bij het pakket of moet je die los kopen?
TFHfony schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Ik zou je telefoonnummer in ieder geval even weghalen uit het plaatje, je weet maar nooit ;-)
In principe zal het in zijn totaliteit niet veel uit gaan maken. Bij KPN heb je zo te zien ook een extra onderdeel op je abbo om onbeperkt te kunnen bellen. Bij Ziggo kost dat 10 euro per maand. Dit zal je bij je abbo kosten op moeten tellen.
De 33 euro belkosten ben je dan wel echt kwijt als het goed is.
Nummer al weg gehaald, had het niet gezien.
Bij Ziggo betaal ik dan 10 euro, maar dan heb ik wel meer gedekt qua bellen toch?
Scheelt dan toch weer een dikke 20 euro.

Zijn de kosten eigenlijk inclusief btw?

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38
Bedrijven zijn verplicht om richting de consument bedragen inclusief btw te communiceren. Dus ja.
nevermind..

[ Voor 99% gewijzigd door job op 02-02-2014 20:33 ]

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Is het tegenwoordig mogelijk om mijn Ubee EVW321B zelf in bridge mode te zetten, of moet ik daar Ziggo voor bellen?

Verwijderd

Therapy777 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:51:
Is het tegenwoordig mogelijk om mijn Ubee EVW321B zelf in bridge mode te zetten, of moet ik daar Ziggo voor bellen?
Is helaas niet mogelijk om zelf in bridge te zetten, dus even contact met klantenservice opnemen en ze zetten hem zo voor je om :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 19:00 ]

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 20:00

vr6-only

Blub Blub

Even Ziggo bellen.

Edit: te laat....

[ Voor 36% gewijzigd door vr6-only op 02-02-2014 19:42 ]

It ain't stupid if it works!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44

MsG

Forumzwerver

Ik kom net terug bij iemand met ook een Ziggo-abonnement en een HDtv. Deze had echter een CI+-module met ziggo-kaart. Wat me opviel is dat het beeld van de kanalen (Boer zoekt vrouw, Nederland 1) nog veel scherper leek dan op mijn tv, waar soms gezichten wat make-uppig lijken zonder significante kleurverschillen.

Kan het zijn dat CI+ met zo'n kaartje nog weer beter beeld geeft en zit er veel verschil in beeld tussen de decoders? Ikzelf heb de Samsung DCB-H360R, maar op zijn tv leek een tv-uitzending net zo scherp als een gedownloade HD-film. Iets waar bij mij toch wel een flink onderscheid in zit (ik kijk de HD-films zelf met een Raspberry Pi via m'n tv).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 11:47
Er zit ook heel veel verschil in TV's en de hoeveelheid ruisonderdrukking, kleur correctie, contrast verzadiging, helderheids en gamma aanpassing, verscherping enz de TV doet. In foto termen dichtgeplamuurde huidtinten en slecht microcontract is typisch een functie van de veel NR of correctie in PS. Of wel kijk als eerste naar de ruisonderdrukkingsinstellingen van je TV. (een paneel met minder bit diepte in de kleuren kan ook moeite het huidtinten hebben)

Een Decoder zou niet zo veel met het signaal moeten doen. Behalve dan het maken van hapklare brokken voor de TV.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44

MsG

Forumzwerver

Ik speel op dezelfde TV zonder andere beeld-instellingen ook gewoon HD-ready series en films die er beduidend mooier uitzien dan HD-tv uitzendingen. Vandaar mijn vraag. Is de decodering zeg maar losless dus geen verschil per decoder in theorie?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:51
martijn_tje schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:17:
Een Decoder zou niet zo veel met het signaal moeten doen. Behalve dan het maken van hapklare brokken voor de TV.
Pardon? Wat dacht je van transcoding van het signaal bijvoorbeeld? De enne decoder kan dat netter doen dan een ander.

Afhankelijk van hoe goed de firmware dit doet of hardware matig.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• hjs
  • Niet online

hjs

Het is wel een decoder uit 2006, kan me voorstellen dat ze nu wat beter met HD omgaan.

• raven22
  • Nu online
job schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:35:
[...]

normaal gesproken routert een dsl modem tussen de dsl poort (wan1) en de lanpoorten. Zo is de firmware ook ingesteld. Je zal zelf de instellingen van het modem moeten wijzigen zodat er geroutert wordt tussen wan2 en de lanpoorten. Met mijn zyxel kan dit vrij eenvoudig.
kijk, daar heb ik wat aan. ik kan inderdaad 3 wan opties configureren. bij wan 2 kan ik invullen ip adres en subnetmask. Ip adres heb ik 192.168.178.1, maar wat doe ik bij het subnet?

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 14:07
raven22 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:21:
[...]

kijk, daar heb ik wat aan. ik kan inderdaad 3 wan opties configureren. bij wan 2 kan ik invullen ip adres en subnetmask. Ip adres heb ik 192.168.178.1, maar wat doe ik bij het subnet?
Subnet bij dit ipnummer is normal gesproken: 255.255.255.0

• Dennis-L
[...]

Moet dat niet op DHCP staan?
Jouw router krijgt immers op zijn WAN-kant het Ziggo ipadres.

• raven22
  • Nu online
Dennis-L schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:47:
[...]

Moet dat niet op DHCP staan?
Jouw router krijgt immers op zijn WAN-kant het Ziggo ipadres.
Die optie is er niet, maar is denk ik ook niet juist want hij krijgt natuurlijk zijn internetdata wel via lan poort 1 van het ziggo modem en dat zit op 192.168.178.1. Ik kan het zo ook niet meer even testen want het is bij mijn ouders.

• Dennis-L
raven22 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:17:
[...]

Die optie is er niet, maar is denk ik ook niet juist want hij krijgt natuurlijk zijn internetdata wel via lan poort 1 van het ziggo modem en dat zit op 192.168.178.1. Ik kan het zo ook niet meer even testen want het is bij mijn ouders.
Nou dan heb je een iets verkeerd beeld van bridge mode :)
Als je de Ziggo modem in bridge mode zet betekend dat het WAN ip adres wat normaal aan de Ziggo modem wordt toegekend nu wordt doorgezet naar de WAN kant van je router.
Dus je router moet op automatisch staan.
Hier heeft het internet ip van de Ziggo modem helemaal niks te maken.
Sterker nog, dat ip komt, volgens mij, helemaal te vervallen zodra je modem in bridge mode staat.

• Wolly
  • Niet online
Dennis-L schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:08:
[...]
Sterker nog, dat ip komt, volgens mij, helemaal te vervallen zodra je modem in bridge mode staat.
Nope. Modem blijft gewoon vanuit de lan kant bereikbaar onder 192.168.178.1 als hij in bridge staat.

• hjs
  • Niet online

hjs

Dennis-L schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:08:
[...]

Ik kan wel inloggen op mijn Ziggo modem via 192.168.178.1
[edit] ah, te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 03-02-2014 11:47 ]

[...]

Dat ip moet je niet invoeren, dat is het lan ip van je ubee.

Je zult toch echt via dhcp een ip adres bij ziggo op moeten vragen.
Als je dsl modem dat niet kan, tja jammer. Zal je toch een ander apparaat moeten kopen of je ziggo weer in moeten stellen als router en je dsl modem als accesspoint.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 03-02-2014 12:41 ]

• Dennis-L
Wolly schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:46:
[...]

Nope. Modem blijft gewoon vanuit de lan kant bereikbaar onder 192.168.178.1 als hij in bridge staat.
Ah oke, dat wist ik niet meer zeker. :*)

• raven22
  • Nu online
job schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:39:
[...]

Als je dsl modem dat niet kan, tja jammer. Zal je toch een ander apparaat moeten kopen of je ziggo weer in moeten stellen als router en je dsl modem als accesspoint.
Dat laatste kan natuurlijk, maar ik wilde ook gebruik maken van de 2 voipaccounts die je kunt instellen in de telfort router. Dat werkt echter niet als je hem gebruikt als access point. Dat zou nl een mooie oplossing zijn, voor een losse voipadapter ben je zo 50 euro of meer kwijt.

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:36
MsG schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:59:
Ik kom net terug bij iemand met ook een Ziggo-abonnement en een HDtv. Deze had echter een CI+-module met ziggo-kaart. Wat me opviel is dat het beeld van de kanalen (Boer zoekt vrouw, Nederland 1) nog veel scherper leek dan op mijn tv, waar soms gezichten wat make-uppig lijken zonder significante kleurverschillen.Kan het zijn dat CI+ met zo'n kaartje nog weer beter beeld geeft en zit er veel verschil in beeld tussen de decoders?
Je hebt gelijk hoor, dat is mij ook al zo vaak opgevallen. Ik heb een Panasonic plasma tv en daar heb ik een CI+ module inzitten, maar ook nog via hdmi een Humax 5200C van Ziggo. Gisteravond, ook toevallig tijdens Boer zoekt vrouw (!) een aantal keren tussen de beide bronnen geschakeld en inderdaad: het beeld via de CI+ is toch een fractie scherper en net wat je zegt, via de decoder zijn met name gezichten veel meer 'make-up' achtig en veel veel minder gedetailleerd.

• hjs
  • Niet online

hjs

rowicom schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Je hebt gelijk hoor, dat is mij ook al zo vaak opgevallen. Ik heb een Panasonic plasma tv en daar heb ik een CI+ module inzitten, maar ook nog via hdmi een Humax 5200C van Ziggo.
Ik heb sinds een week een CI+ module in mijn Sharp tv en of het beeld scherper is is me nog niet opgevallen. Maar wat wel stoort zijn af en toe de artifacts bij de NEOTION module.
Mijn Humax heeft het over een signaal kwaliteit van over de 70%, dat moet toch ook genoeg zijn voor die CL+ zou je denken :/

Mhhh, TV staat ook niet op de site van Ziggo :F

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 03-02-2014 15:22 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:06
Wij hebben nu hier thuis Alles in 1 Plus (60/6). Maar bellen doen we totaal niet. Toen ik dit vorig jaar af sloot was alles in 1 eigelijk de enige optie om 60/6 internet te hebben. Maar zat nu weer te kijken, en nu heb je TV + internet.(60/6) voor €48,95

Aangezien ik al langer dan 1 jaar lid ben bij ziggo neem ik aan dat ik zo kan overstappen? En dan ga ik zeker een nieuw jaar contract aan?

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:04
Dacuuu schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:20:
Aangezien ik al langer dan 1 jaar lid ben bij ziggo neem ik aan dat ik zo kan overstappen? En dan ga ik zeker een nieuw jaar contract aan?
Je hebt bij ziggo gewoon een maandelijkse opzeg termijn, de enige uitzondering daar op is als je gebruik maakt van een aanbieding waar je korting of apparatuur krijgt dan ga je wel een jaar contract aan.

• Dacuuu
ADDG schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:25:
[...]

Je hebt bij ziggo gewoon een maandelijkse opzeg termijn, de enige uitzondering daar op is als je gebruik maakt van een aanbieding waar je korting of apparatuur krijgt dan ga je wel een jaar contract aan.
Maar we bellen nooit, dan is die €5 per maand toch wel weer meegenomen.

code:
1
Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe TV + Internet klanten die de afgelopen 6 maanden geen TV + Internet of Alles-in-1 hebben afgenomen.

Maak geen recht op enig iets zie ik hier omdat ik al klant ben..

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:04
ADDG schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:25:
Paar maanden geleden met korting een HD-decoder gekocht bij Ziggo maar mocht nu, tot mijn grote verbazing, alsnog all-in-1 omzetten in Z2 :)

Nickname does not reflect reality

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:36
Dacuuu schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:20:Aangezien ik al langer dan 1 jaar lid ben bij ziggo neem ik aan dat ik zo kan overstappen? En dan ga ik zeker een nieuw jaar contract aan?
Lid ben je van een vereniging of een kerkgenootschap of een familie, maar bij Ziggo ben je gewoon klant.

• Dacuuu
rowicom schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:29:
[...]

Lid ben je van een vereniging of een kerkgenootschap of een familie, maar bij Ziggo ben je gewoon klant.
Wat?
hjs schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:19:
Ik heb sinds een week een CI+ module in mijn Sharp tv en of het beeld scherper is is me nog niet opgevallen. Maar wat wel stoort zijn af en toe de artifacts bij de NEOTION module.
Mijn Humax heeft het over een signaal kwaliteit van over de 70%, dat moet toch ook genoeg zijn voor die CL+ zou je denken :/
Een signaal sterkte van 70% is een hoog signaal. Een signaal kwaliteit van 70% is een slechte zaak. De kwaliteit moet gewoon op 100% staan.

Het zou overigens gek zijn als de module artifacts veroorzaakt. De module ontsleutelt icm de smartcard het signaal, meer doet zo'n ding niet. Artifacts duiden op een te zwak signaal, een probleem bij ziggo, of een defect in de tv/decoder.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 03-02-2014 15:51 ]

Artefacten krijg je bij signaalkwaliteit < 100% (meestal in de vorm van blokjes), maar die zou je op je decoder dan ook moeten hebben.

Ik denk dat hier wat anders aan de hand is, namelijk dat dit komt door de 'beeldverbeteraars' van je TV (interpolatietechnieken, in gewone mensentaal: de TV 'bedenkt' tussen twee binnenkomende TV beelden nog 1 of meerdere tussenbeelden om zo een vloeiender beeld te bewerkstelligen). Dat soort functies wil nog wel eens foutjes maken waardoor bij bewegende beelden artefacten ontstaan. Ik vermoed dat je TV die technieken niet toepast op je HDMI source maar wel op de DVB-C source. Probeer dat soort trucjes eens uit te zetten en kijk of je dan nog artefacten ziet ;)

• hjs
  • Niet online

hjs

Daar had ik nog niet aan gedacht, dat gaan we proberen. Kwaliteit is idd 100% sterkte 70%.

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Lamaar

[ Voor 94% gewijzigd door Snikker op 04-02-2014 11:48 . Reden: Oeps, oud nieuws :( ]

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• fredkroket
  • Niet online
Snikker schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:44:
Ziggo gaat de tarieven wijzigen, alle abbos + €1, maar, zoals ik het lees, niet meer gratis onderling bellen tussen Ziggo klanten!?

https://www.ziggo.nl/#producten/tarieven/2014/u2
Dat is inderdaad minder! Zelf hebben wij een aantal mensen die wij nu geregeld voor niets belden (in de goede zin van het woord :)). Gaat stiekem toch weer eea extra kosten. Dan moeten we de ongebruikte belminuten van de mobieltjes maar weer beter gaan benutten...

• Arjant2
  • Laatst online: 12:01
Ja dit is duidelijk een verslechtering. Bellen naar Ziggo abonnees was gratis en kost voortaan dus 9cent per minuut plus starttarief van 9 cent.
Dat betekent dat mijn vaste lijn er dus uitgaat, die gebruikte ik alleen maar voor bellen naar andere Ziggo abonnees.

Wat een eikels zijn het toch ook. Ze doen alsof de tarieven voor bellen goedkoper worden maar ondertussen schrappen ze dus gewoon het gratis bellen naar Ziggo klanten.

[ Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 04-02-2014 12:01 ]

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik blijf het maar een onduidelijk overzicht vinden. Ik heb Volop Bellen, betaal ik dan ook nog voor het bellen naar Ziggo abonnees? Of ga ik vanaf nu alleen betalen voor het bellen naar (in mijn geval alleen van toepassing) Belgie?

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 20:00

vr6-only

Blub Blub

VAnTurenhout schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:18:
Ik blijf het maar een onduidelijk overzicht vinden. Ik heb Volop Bellen, betaal ik dan ook nog voor het bellen naar Ziggo abonnees? Of ga ik vanaf nu alleen betalen voor het bellen naar (in mijn geval alleen van toepassing) Belgie?
Volopbellen: mobiel bellen en vast (Ziggo en niet Ziggo aansluitingen) zitten inbegrepen bij de prijs van 9.95 pm.

Vroeger was onderling bellen gratis, of je volop bellen had of niet. Had je volop bellen, kon je tevens naar 17 landen kosteloos bellen. België kost jou voortaan 9 cent per minuut en 9 cent starttarief.

[ Voor 5% gewijzigd door vr6-only op 04-02-2014 12:28 ]

It ain't stupid if it works!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-12 21:28

BoGu5

hmmmz

Als ik mijn vaste telefoongesprekken allemaal bij elkaar optel maak ik niet meer dan 15 euro per maand aan omgerekende mobiele belkosten. De vaste telefoon gaat dus de deur uit na deze tariefwijziging.

request.getCookies();

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:55
vr6-only schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Volopbellen: mobiel bellen en vast (Ziggo en niet Ziggo aansluitingen) zitten inbegrepen bij de prijs van 9.95 pm.
Nee volgens mij kan je alleen gratis naar mobiele nummers bellen als je volop bellen neemt. Vaste aansluitingen, wel of niet Ziggo, kosten altijd 9 cent per minuut.

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:05

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Als het al een 1 april grap is is het wel een slechte. Maar zal wel de keiharde waarheid zijn ben ik bang voor.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
tiguan schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:03:
[...]

Nee volgens mij kan je alleen gratis naar mobiele nummers bellen als je volop bellen neemt. Vaste aansluitingen, wel of niet Ziggo, kosten altijd 9 cent per minuut.
Zie daar de verwarring die ik dus ook heb...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:55
Ja ik ben nu ook in de war, want in een ander overzicht staat er weer dat je wel onbeperkt naar vaste en mobiele nummers kan bellen. Lekker handig dit.

• hjs
  • Niet online

hjs

Met de nieuwe optie VolopBellen Altijd kunnen klanten onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. Dat kost 9,95 euro per maand.
nieuws: Ziggo-klanten moeten voortaan 10 euro per maand betalen voor onbeperkt bellen

• Dennis-L
tiguan schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:03:
[...]

Het is allemaal niet zo ingewikkeld, die pagina van Ziggo toont alleen de wijzigingen.
Wat wijzigt er nou dan precies:

VolopBellen Altijd:
Het gratis bellen naar bepaalde landen komt te vervallen
Het bellen naar mobiel wordt gratis
Wat blijft hetzelfde:
Bellen naar Ziggo klanten en vaste nummers blijft gratis

VolopBellen Avond/Weekend:
Het gratis bellen naar Ziggo klanten tussen 08:00 en 20:00 komt te vervallen
Wat blijft hetzelfde:
Kosten naar vast en mobiel tussen 08:00 en 20:00
Het gratis bellen naar vaste nummers tussen 20:00 en 08:00

Telefonie Z1: (voor niet alles in 1)
Het gratis bellen naar Ziggo klanten komt te vervallen
Wat blijft hetzelfde:
Kosten naar vast en mobiel

Alles in 1:
Wordt een euro duurder
Het gratis bellen naar Ziggo klanten komt te vervallen
Wat blijft hetzelfde:
Kosten naar vast en mobiel

[ Voor 96% gewijzigd door Dennis-L op 04-02-2014 17:11 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34
Vind echt irritant dat er gewoon geen goed glas-alles-in-1 pakket is. Tv is altijd concessie vergeleken bij Ziggo. En alleen tv van Ziggo houden kan wel, maar dan zit ik weer met dat ik geen tv-kijk-app kan gebruiken. Kommer-en-kwel ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 16:31
NiGeLaToR schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:54:
Vind echt irritant dat er gewoon geen goed glas-alles-in-1 pakket is. Tv is altijd concessie vergeleken bij Ziggo. En alleen tv van Ziggo houden kan wel, maar dan zit ik weer met dat ik geen tv-kijk-app kan gebruiken. Kommer-en-kwel ;)
Ik zit inderdaad met hetzelfde 8)7

• The Eagle
  • Laatst online: 12:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet geheel onlogisch overigens dat dat zo is. De kabelaars houden zich al tientallen jaren met TV signalen bezig, met als gevolg jarenlange kennis --> signaal in de basis al beter. Voeg daarbij dat ze ok al jaren contacten en contracten met de omroepen en zenders hebben en dus meer korting kunnen bedingen dan een fiber aanbieder en je snapt waarom je voor TV eigenlijk gewoon kabel wilt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:25
Dennis-L schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:49:
[...]

Het is allemaal niet zo ingewikkeld, die pagina van Ziggo toont alleen de wijzigingen.
Wat wijzigt er nou dan precies:

Alles in 1:
Wordt een euro duurder
Wat blijft hetzelfde:
Bellen naar Ziggo klanten gratis
Kosten naar vast en mobiel (tenzij VolopBellen Altijd of VolopBellen Avond/Weekend)
Dat is dus niet zo, dat wordt ook 9 cent start tarief en 9 cent per minuut.

• Dennis-L
jongetje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:23:
[...]

Dat is dus niet zo, dat wordt ook 9 cent start tarief en 9 cent per minuut.
Nope.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Wel degelijk. Bellen tussen ziggo klanten is niet meer gratis.

Verwijderd

Waarvandaan haal je die onmetelijke wijsheid van je? Want het is namelijk niet waar.

• Dennis-L
SAWYER schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:24:
[...]

Wel degelijk. Bellen tussen ziggo klanten is niet meer gratis.
Ja voor NIET alles in 1 klanten.

Verwijderd

Dennis-L schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Ja voor NIET alles in 1 klanten.
WEL dus...
Telefonie van Ziggo

We merken dat onze klanten graag naar alle nummers bellen voor een vast bedrag per maand. En niet alleen naar Ziggo klanten. Dit zien we doordat de keuze van klanten voor de VolopBellen bundel de laatste jaren sterk gegroeid is. Maar ook doordat er veel naar mobiele nummers wordt gebeld. Iedereen heeft immers inmiddels 1 of meer mobiele telefoons.

We hebben er daarom voor gekozen om, voor een buitengewoon competitief tarief van slechts € 9,95, bellen naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers mogelijk te maken. Ziggo is hiermee goedkoper dan de meeste andere aanbieders. We kunnen dit enkel mogelijk maken door onze tarieven op onderling bellen marktconform te maken. Daar worden dus vanaf 1 april net als bij de andere providers kosten voor in rekening gebracht.
Bron: https://www.ziggo.nl/#kla...nistratie/nieuwe-tarieven

• Dennis-L
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:24:
[...]

Waarvandaan haal je die onmetelijke wijsheid van je? Want het is namelijk niet waar.
Zucht

https://www.ziggo.nl/#producten/tarieven/2014/u2 hier staan alleen de wijzigingen!
En ook hier nieuws: Ziggo-klanten moeten voortaan 10 euro per maand betalen voor onbeperkt bellen Alleen de wijzigingen
Pagina: 1 ... 64 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]