Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verstekbakker schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:04:
[...]

Ik zie eerder Ziggo als schuldige. Zij geven willens en wetens lek spul aan de klant, zonder enkele waarschuwing. Maar de lui in deze thread vind ik ook ontzettend ongeinteresseerd, alsof het ze geen hout boeit dat het hartstikke lek is. Dat zouden juist de slimmere moeten zijn met gezeur tegen Ziggo...
Waar maak je nou een punt van?
De techniek achter WPS is niet helemaal veilig en je kunt gewoon ziggo bellen om instructies te krijgen om WPS uit te schakelen. Daarnaast komt er binnen een maand of twee een update uit die dit "probleem" oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:00:
[...]

Ik ben leek, maar als ik ziggo internet heb kan ik er dan een andere modem/router inzetten? zo ja, tips voor welke?
Dat kan zeker. Gewoon een router of wifi-AP aan je Ziggo spul hangen, die goed beveiligen (WPA2 met gekke lettercombi/tekens/etc.) en de wifi van Ziggo uit. Welke router-AP je moet nemen is moeilijk te zeggen, want ik kan je niet zeggen welke router vanuit de winkel geen WPS heeft en of WPS uitzetten veilig genoeg is. Ik kan nu ook niet testen of WPS uitzetten bij Ziggo voldoende is, want mijn Ziggo router is bridged (routerfunctie uitgezet door de Ziggo monteur).

Welke snelheid wifi wil je gebruiken, welke snelheid Ziggo heb je, hoeveel mag het kosten, hoe erg 'leek' ben je of ken je iemand met bovengemiddelde handigheid met routers. Aantal dingen die meespelen bij jouw probleem.

Ziggo moet gewoon zijn spul op orde hebben, dat is het beste. Twee maanden wachten op een oplossing is een grof schandaal, want dit lek is al sinds eind 2011 bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
SAWYER schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:31:
[...]

Waar maak je nou een punt van?
De techniek achter WPS is niet helemaal veilig en je kunt gewoon ziggo bellen om instructies te krijgen om WPS uit te schakelen. Daarnaast komt er binnen een maand of twee een update uit die dit "probleem" oplost.
WPS uitzetten wil niet altijd werken, goed lezen! En twee maanden wachten is belachelijk, volgens mij snap je niet goed wat lek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met online gamen (PS3) en Ziggo Z1?

Is Z1 voldoende hiervoor?

Tijdens gaming wordt geen ander gebruik gemaakt van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verstekbakker schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:42:
[...]

WPS uitzetten wil niet altijd werken, goed lezen! En twee maanden wachten is belachelijk, volgens mij snap je niet goed wat lek is.
Een link zou handig zijn want wat moet ik lezen?

Je bent een beetje paranoïde geloof ik.

En ja online gamen gaat prima met 8/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
SAWYER schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:54:
[...]

Een link zou handig zijn want wat moet ik lezen?

Je bent een beetje paranoïde geloof ik.

En ja online gamen gaat prima met 8/1.
WPS uitzetten schijnt geen zin te hebben bij sommige/veel routers, de router geeft gewoon antwoord als dat commando op hem af komt, WPS aan of uit. Is dat bij die van Ziggo? Weet ik niet zeker, want ik kan het niet meer proberen, maar je door Ziggo laten voorlichten op dat gebied kan niet, want ze weten blijkbaar niet eens dat het lek OOK IN DE PRAKTIJK doodsimpel is te laten lekken.

Ik ben niet paranoïde, neem het maar gewoon van mij aan. En anders nodig ik je uit om met je router langs te komen, dan laat ik het je, met jouw toestemming natuurlijk, zien. Wachtwoord veranderen na het kraken van die WPS heeft trouwens ook geen nut, dat rolt er in 10 seconden gewoon weer uit.

Niet op mij zeiken omdat ik de mensen wel graag eerlijk vertel dat iets lek is in plaats van de Ziggo houding aan te nemen.

Afbeeldingslocatie: http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/07-minister.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:35:
[...]

WPS uitzetten schijnt geen zin te hebben bij sommige/veel routers, de router geeft gewoon antwoord als dat commando op hem af komt, WPS aan of uit. Is dat bij die van Ziggo? Weet ik niet zeker, want ik kan het niet meer proberen, maar je door Ziggo laten voorlichten op dat gebied kan niet, want ze weten blijkbaar niet eens dat het lek OOK IN DE PRAKTIJK doodsimpel is te laten lekken.

Ik ben niet paranoïde, neem het maar gewoon van mij aan. En anders nodig ik je uit om met je router langs te komen, dan laat ik het je, met jouw toestemming natuurlijk, zien. Wachtwoord veranderen na het kraken van die WPS heeft trouwens ook geen nut, dat rolt er in 10 seconden gewoon weer uit.

Niet op mij zeiken omdat ik de mensen wel graag eerlijk vertel dat iets lek is in plaats van de Ziggo houding aan te nemen.

[afbeelding]
Dus je weet het niet eens zeker :?
WPS kun je op het betreffende Ziggo modem gewoon geheel uitschakelen.
Het WPS signaal wordt dan ook niet meer uitgezonden.

Ironisch dat je die foto plaatst. De oorlog die er plaats vond op valse ongegronde redenen vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
SAWYER schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:46:
[...]

Dus je weet het niet eens zeker :?
WPS kun je op het betreffende Ziggo modem gewoon geheel uitschakelen.
Het WPS signaal wordt dan ook niet meer uitgezonden.

Ironisch dat je die foto plaatst. De oorlog die er plaats vond op valse ongegronde redenen vooral.
Dat het uit is en niet meer te kraken geloof ik pas als ik het zelf zie. Ik heb het in elk geval gezien bij andere routers, en dan vertrouw ik die van Ziggo ook niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verstekbakker op 04-01-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:48:
[...]

Dat het uit is en niet meer te kraken geloof ik pas als ik het zelf zie. Ik heb het in elk geval gezien bij andere routers, en dan vertrouw ik die van Ziggo ook niet.
|:( oke

Heb je toevallig dit modem van Ziggo, of heb je ziggo niet eens?

Ik heb het eerder vandaag getest; WPS aan en kijken of WPS uitzend en WPS uit met zelfde test.
WPS zend niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
SAWYER schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:54:
[...]

|:( oke

Heb je toevallig dit modem van Ziggo, of heb je ziggo niet eens?

Ik heb het eerder vandaag getest; WPS aan en kijken of WPS uitzend en WPS uit met zelfde test.
WPS zend niet uit.
Lees maar even terug op pagina 2 van deze thread voor de duidelijke antwoorden. Ja ik heb Ziggo, nee hij is nu bridged dus kan het niet meer uitproberen bij mezelf. Wat mankeert er dat je zo vijandig doet? Heb ik je iets misdaan? Doen we een wedstrijdje? Beetje kinderachtig hoor...

Hoe heb je dat getest? Met 'die linux tool'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:16

MsG

Forumzwerver

Ik heb in Groningen met het CISCO-modem regelmatig tegenwoordig dat het modem opeens geen WAN-IP meer heeft en internet dus even wegvalt. Ik kan me niet herinneren dat ik dit regelmatig had voordat ik de Hotspot-functionaliteit aan had staan. Anderen die ook regelmatig opeens geen WAN-IP meer hebben in hun modem?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 01:03:
[...]

Lees maar even terug op pagina 2 van deze thread voor de duidelijke antwoorden. Ja ik heb Ziggo, nee hij is nu bridged dus kan het niet meer uitproberen bij mezelf. Wat mankeert er dat je zo vijandig doet? Heb ik je iets misdaan? Doen we een wedstrijdje? Beetje kinderachtig hoor...

Hoe heb je dat getest? Met 'die linux tool'?
Op pagina 2 staat niets relevant aan deze discussie?

Ik doe niet vijandig. Jij reageert erg overdreven op iets wat simpel op te lossen is.
Geeft daarna aan dat het niet op te lossen is -zonder bewijs- en dus nu ben ik vijandig?

We zitten hier toch op tweakers dan mag je toch wel verwachten dat je eerst een beetje huiswerk doet voordat je gaat lopen schreeuwen over lekkende modems en wanbeleid.

Als een beetje tweaker hier bang voor is dan mag je hopen dat hij/zij kundig genoeg is om WPS te kunnen uitschakelen of de klantenservice te bellen om dit te doen.

Voor de gemiddelde consument kan ik het meer begrijpen, maar daar is de update voor die binnen 2 maand uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
SAWYER schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 02:10:
[...]

Op pagina 2 staat niets relevant aan deze discussie?

Ik doe niet vijandig. Jij reageert erg overdreven op iets wat simpel op te lossen is.
Geeft daarna aan dat het niet op te lossen is -zonder bewijs- en dus nu ben ik vijandig?

We zitten hier toch op tweakers dan mag je toch wel verwachten dat je eerst een beetje huiswerk doet voordat je gaat lopen schreeuwen over lekkende modems en wanbeleid.

Als een beetje tweaker hier bang voor is dan mag je hopen dat hij/zij kundig genoeg is om WPS te kunnen uitschakelen of de klantenservice te bellen om dit te doen.

Voor de gemiddelde consument kan ik het meer begrijpen, maar daar is de update voor die binnen 2 maand uitkomt?
Ik zeg dat er routers zijn (dat is getest), maar weet niet of het die van Ziggo betreft. Ook geen goedkope Aldi-routers, maar Linksys heb ik het dan over. Ziggo vertrouw ik niet als zij mij zeggen dat het veilig is (zij vinden het iets om lekker stil over te blijven want het stelt niks voor, is alleen theorie etc.), wel zal ik het geloven als het uitvoerig getest is met de betreffende tool. Doe nog maar eens opnieuw lezen dan, ik zeg nergens dat ik zeker weet dat Ziggo routers nog gevaar lopen met WPS uitgeschakeld, ik zeg dat het een mogelijkheid is, maar dat ik niet meer kan testen op een Ziggo router.

Je weet goed wat ik bedoel met vijandigheid: |:( We zitten hier allemaal om elkaar te helpen, wat bijvoorbeeld die smiley doet is niet helpen; ik vroeg je nog hoe je het hebt getest. Mag ook in een PM wat mij betreft, die tutorial om een Ziggo router te kraken komt vanzelf als Ziggo volhoudt dat het alleen theorie is en nooit in praktijk voorkomt en veel te moeilijk is voor de buurjongen om aan de bikinifoto's van je dochter te komen, daar hoeven we hier niet teveel openheid over te verschaffen.

En een delay aanbrengen zodat het een weekje langer duurt om te kraken noem ik geen beveiliging. Afhankelijk van hoe die dochter (of de vrouw) van de buurman eruit ziet is zo'n buurjongen best bereid om een laptop een paar keer per week 's nachts te laten rammelen onder zijn bed. Laten we hopen dat die fix veel sneller komt/al een jaar op de plank van de fabrikant ligt (had makkelijk gekund omdat het lek al een dik jaar bekend is bij goede beveiligers) en dat die fix veel omvangrijker is dan een delay.

En nu ben ik moe en moet ik slapen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:20
Doe toch rustig. In het slechtste geval zijn er 11000 pogingen nodig * 2 seconde per poging om brute force enigszins af te wenden en je zit al aan een ruime 6u in het slechtste geval. Daarnaast moet je nagaan dat je WPS via pin, maar ook WPS via button hebt die weer heel anders werken.

Daarnaast kun je WEP en WPA (1) ook gewoon kraken, maar genoeg mensen die het gebruiken en je hoort maar weinig gevallen dat het daadwerkelijk gekraakt en misbruikt wordt. De meeste mensen hebben tegenwoordig internet en als het al langer duurt dan 10min om de beveiliging te kraken is het niet de moeite waard.

Dus zet gewoon WPS uit als je het niet nodig hebt, of schakel wat mij betreft de hele wlan interface uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:12
Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 02:48:
[...]

Ik zeg dat er routers zijn (dat is getest), maar weet niet of het die van Ziggo betreft. Ook geen goedkope Aldi-routers, maar Linksys heb ik het dan over. Ziggo vertrouw ik niet als zij mij zeggen dat het veilig is (zij vinden het iets om lekker stil over te blijven want het stelt niks voor, is alleen theorie etc.), wel zal ik het geloven als het uitvoerig getest is met de betreffende tool. Doe nog maar eens opnieuw lezen dan, ik zeg nergens dat ik zeker weet dat Ziggo routers nog gevaar lopen met WPS uitgeschakeld, ik zeg dat het een mogelijkheid is, maar dat ik niet meer kan testen op een Ziggo router.

Je weet goed wat ik bedoel met vijandigheid: |:( We zitten hier allemaal om elkaar te helpen, wat bijvoorbeeld die smiley doet is niet helpen; ik vroeg je nog hoe je het hebt getest. Mag ook in een PM wat mij betreft, die tutorial om een Ziggo router te kraken komt vanzelf als Ziggo volhoudt dat het alleen theorie is en nooit in praktijk voorkomt en veel te moeilijk is voor de buurjongen om aan de bikinifoto's van je dochter te komen, daar hoeven we hier niet teveel openheid over te verschaffen.

En een delay aanbrengen zodat het een weekje langer duurt om te kraken noem ik geen beveiliging. Afhankelijk van hoe die dochter (of de vrouw) van de buurman eruit ziet is zo'n buurjongen best bereid om een laptop een paar keer per week 's nachts te laten rammelen onder zijn bed. Laten we hopen dat die fix veel sneller komt/al een jaar op de plank van de fabrikant ligt (had makkelijk gekund omdat het lek al een dik jaar bekend is bij goede beveiligers) en dat die fix veel omvangrijker is dan een delay.

En nu ben ik moe en moet ik slapen. :>
je bent wel een beetje panisch 8)7 en waarom zou mijn buurman/buurvrouw dat willen doen? En als ze het doen is het vrij simpel wie het heeft gedaan he, ze wonen naast je ;) of iemand moet met een auto in de straat gaan staan, maar ik zou niet weten wie dat in godsnaam zou willen om mijn verbinding te stelen :?
Daarnaast is het Wifi signaal buiten mijn huis een drama dus het wordt al heel lastig voor ze! O-)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Prima. Met zijn allen de kop in het zand dan, lekker boeiend. Had ik Tweakers toch weer overschat. Veel plezier met Ziggo, een expert op het gebied van beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds gisteren is de modem echt overleden. Heb ook geen telefonie meer.
Heb gisteren nog een hard reset gedaan, maakte geen verschil.
Heb de stroom van het apparaat er voor de nacht er af gehad, dit maakt geen verschil.

Kan een oudere modem nog gebruik worden bijvoorbeeld een Motorola/Arris?
Iemand nog 1 over?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:27:
[...]
De consumentenbond is er nu ook achter. Hopelijk dat het mensen wakker maakt.

http://www.consumentenbon...ze-routers/extra/wps-lek/

-edit- RTL Nieuws erover: http://www.rtl.nl/compone...vragen-over-routerlek.xml

Ziggo doet alsof het bijna onmogelijk is! In April 2012 had ik mijn eerste keer... En het is echt doodsimpel! Wat een onbetrouwbare lui zijn die gasten van Ziggo...

BNR: http://www.bnr.nl/program...-miljoen-wifi-routers-lek

Telenet (Belgische Ziggo/UPC) heeft hetzelfde lek in de routers van hun klanten.
Ik hoop maar dat die update van Ziggo dan inderdaad in februari 2013 zal gaan komen. Dan word ik klant. Ik heb bovendien al gezien dat onze eigen router van Linksys bovendien niet beveiligd is tegen het WPS-lek, dus heb geen adequate vervanging op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:17:
[...]

Ik hoop maar dat die update van Ziggo dan inderdaad in februari 2013 zal gaan komen. Dan word ik klant. Ik heb bovendien al gezien dat onze eigen router van Linksys bovendien niet beveiligd is tegen het WPS-lek, dus heb geen adequate vervanging op het moment.
Welke Linksys? DD-WRT erop flashen misschien?

[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 04-01-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:23:
[...]

Welke Linksys? DD-WRT erop flashen misschien?
De Linksys E2000 volgens mij. Via de link naar de website van de Consumentenbond is in ieder geval te lezen dat Linksys zelf geen updates hiervoor heeft klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:30:
[...]

De Linksys E2000 volgens mij. Via de link naar de website van de Consumentenbond is in ieder geval te lezen dat Linksys zelf geen updates hiervoor heeft klaar staan.
Ik weet niet hoe handig je bent, maar de E2000 kan het hebben: http://dd-wrt.com/wiki/index.php/Linksys_E2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verstekbakker schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:16:
Laten we hopen dat Mark Rutte of een van zijn ambtenaren geen Ziggo als provider heeft. Hopelijk blijven die ver uit de buurt van wifi!
Dan kunnen ze niet Twitteren tijdens debatten ;( :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:01:
Prima. Met zijn allen de kop in het zand dan, lekker boeiend. Had ik Tweakers toch weer overschat. Veel plezier met Ziggo, een expert op het gebied van beveiliging.
Hoezo kop in het zand?
Enige wat je op dit moment kan doen is WPS uitzetten of een andere modem kopen. Tot die tijd heeft het weinig zin om hier heel hard te roepen over iets waar je geen invloed op hebt.
Daarnaast maak je nog steeds de denkfout dat Ziggo de fabrikant is van de modem/software. Ziggo levert de modem die is net zo afhankelijk van de leverancier als dat jij bent. Zij zullen echt wel de leverancier vriendelijk verzocht hebben om een oplossing te zoeken.
Ze kunnen moeilijk even een miljoen modems gaan vervangen omdat de software even niet up-to-date is. En nogmaals het is een probleem in de techniek, meerdere providers zijn nu de dupe, dus het is niet alleen een "ziggo" probleem.
Nalatig
ICT-journalist Brenno de Winter laat tegenover BNR weten dat de leveranciers zich goed achter de oren moeten krabben over het grootschalige lek. "Het enige wat consumenten zelf kunnen doen is een losse nieuwe router kopen. Dit is gewoon nalatig van de leveranciers. Je verwacht dat zij hun verantwoordelijkheid nemen, ook naar de provider toe."

[ Voor 16% gewijzigd door Martinusz op 04-01-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, Wifi zal altijd een vorm van risico inhouden. Dat is inherent aan de omstandigheid dat je je newerksignaal door de lucht stuurt. Daardoor kan het ontvangen worden door een ander. Vroeg of laat zal er altijd een slimme vogel met een techniek komen om het signaal wat ie ontvangt te begrijpen.

Ik heb geen zin om daarover na te denken, en heb van meet af aan al een bedraad systeem aangelegd en heb WIFI (radio) uit staan (en voor de zekerheid een lege 'geaccepteerde' lijst met MAC-adressen = niets wordt toegelaten). Da's een stuk makkelijker te beheren. Ik hoop er dan ook op dat Ziggo niet weer met een firmware komt waarbij de radio van mn wifi verplicht aan staat (zoals de 5005 die ze hebben teruggenomen). Ik overweeg dan een geaard aluminium/blikken kistje/doosje te maken om het modem in te stoppen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
*nvm ;)

[ Voor 99% gewijzigd door Motabeatz op 04-01-2013 12:02 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:09:
Ik hoop er dan ook op dat Ziggo niet weer met een firmware komt waarbij de radio van mn wifi verplicht aan staat (zoals de 5005 die ze hebben teruggenomen). Ik overweeg dan een geaard aluminium/blikken kistje/doosje te maken om het modem in te stoppen.
Ik weet niet of je de Ubee EVW3200 of de Cisco EPC3925 heb, maar bij die laatste sprong bij mij eens in de paar weken het wireless signaal vanzelf weer aan terwijl ik deze had uitgezet. Ondanks dat in de configuratie zichtbaar op Disabled staat, zag ik het SSID ineens weer voorbij komen. Schijnen meer mensen last van te hebben. Ik heb het modem sinds kort bridged laten zetten hopelijk blijft die nu echt uit. Misschien is jouw laatste optie dan ineens zo gek niet meer :+ Even opletten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand een antwoord op mn vraag, kan je een modem van marktplaats gebruiken? (Gaat om een Motorola modem)
Of moet je deze eerst activeren oid?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:39:
[...]
Ik weet niet of je de Ubee EVW3200 of de Cisco EPC3925 heb, maar bij die laatste sprong bij mij eens in de paar weken het wireless signaal vanzelf weer aan terwijl ik deze had uitgezet. Ondanks dat in de configuratie zichtbaar op Disabled staat, zag ik het SSID ineens weer voorbij komen. Schijnen meer mensen last van te hebben. Ik heb het modem sinds kort bridged laten zetten hopelijk blijft die nu echt uit. Misschien is jouw laatste optie dan ineens zo gek niet meer :+ Even opletten dus!
Ik heb een ubee.

en @hierboven. Dat weet ik nie. Krijg jij geen modem bij jouw pakket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:11

Wirehub

Blaat

Harmen schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:16:
Iemand een antwoord op mn vraag, kan je een modem van marktplaats gebruiken? (Gaat om een Motorola modem)
Of moet je deze eerst activeren oid?
nee , die Motorola is een oude versie volgens mij (oude Docsis) , iedereen krijgt een nieuwe modem. Ofwel de Ubee of de Cisco.
Activering van de modem is altijd nodig dus als het een bestaande geactiveerde versie is zal het niet echt makkelijk uit te leggen zijn volgens mij bij Ziggo :+

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Naja, ik kijk wel. Mn oude Ubee heeft gisteren de geest gegeven.
As Maandag kan pas een monteur komen, zit nu een weekend zonder internet.
Vind de vrouw niet leuk. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:39:
[...]

Dan kunnen ze niet Twitteren tijdens debatten ;( :+
Dan missen we gelukkig niks! GPRS of 3G is er nog, helaas...
martinusz schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:56:
[...]

Hoezo kop in het zand?
Enige wat je op dit moment kan doen is WPS uitzetten of een andere modem kopen. Tot die tijd heeft het weinig zin om hier heel hard te roepen over iets waar je geen invloed op hebt.
Daarnaast maak je nog steeds de denkfout dat Ziggo de fabrikant is van de modem/software. Ziggo levert de modem die is net zo afhankelijk van de leverancier als dat jij bent. Zij zullen echt wel de leverancier vriendelijk verzocht hebben om een oplossing te zoeken.
Ze kunnen moeilijk even een miljoen modems gaan vervangen omdat de software even niet up-to-date is. En nogmaals het is een probleem in de techniek, meerdere providers zijn nu de dupe, dus het is niet alleen een "ziggo" probleem.

[...]
Ziggo doet alsof het niks voorstelt, dat is wat mij aan het geval van Ziggo stoort, vooral omdat ik klant ben van Ziggo (en van Telenet, die ook dit probleem heeft). Het lijkt zo alsof ze de ballen verstand hebben van beveiliging en dat kan niet goed zijn voor de klanten...

Ik snap dat zij er ook mee in de maag zitten, maar bedrijven moeten eerlijk en open blijven over dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:40:
[...]

Dat kan zeker. Gewoon een router of wifi-AP aan je Ziggo spul hangen, die goed beveiligen (WPA2 met gekke lettercombi/tekens/etc.) en de wifi van Ziggo uit. Welke router-AP je moet nemen is moeilijk te zeggen, want ik kan je niet zeggen welke router vanuit de winkel geen WPS heeft en of WPS uitzetten veilig genoeg is. Ik kan nu ook niet testen of WPS uitzetten bij Ziggo voldoende is, want mijn Ziggo router is bridged (routerfunctie uitgezet door de Ziggo monteur).

Welke snelheid wifi wil je gebruiken, welke snelheid Ziggo heb je, hoeveel mag het kosten, hoe erg 'leek' ben je of ken je iemand met bovengemiddelde handigheid met routers. Aantal dingen die meespelen bij jouw probleem.

Ziggo moet gewoon zijn spul op orde hebben, dat is het beste. Twee maanden wachten op een oplossing is een grof schandaal, want dit lek is al sinds eind 2011 bekend!
Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels (mail) contact gehad met ziggo. Ik heb mezelf eerst maar eens ingedekt met vragen of zij konden bevestigen dat er een beveiligingsprobleem was, zo ja wat ziggo er aan gaat doen, of zij konden bevestigen dat ik eventueel gelede schade a.g.v. beveiligingslek vergoeden etc.

Het is te gek voor woorden dat ziggo afgelopen najaar betreffende modem heeft geinstalleerd, nadat de modem die ik in het voorjaar toegestuurd kreeg en kapot was (waarvan werd gezegd dat ik deze moest installeren als ik van beteren internetsnelheid gebruik zou willen maken!)

Kwam naruurlijk een mail terug met alleen een antwoord hoe wps uitgezet kon worden. Afijn dat heb ik nu uitgezet. Maar blijft natuurlijk vreemd als je een dienst koopt (internet) en daarvoor product nodig hebt (ubee) ziggo zich blijkbaar niet verantwoordelijk voelt. Ook al zijn zij afhankelijk van leverancier. Zal mij nl een biet zijn, ziggo is mijn aanspreekpunt.

Ik ga toch maar eens kijken of ik mijn ouder router (Belking54g) weer kan installeren, maar dat is een oud beestje. Ben bang als ik toch veiligheid wil erop uit moet voor nieuwe router.
Eigenlijk zou je een groot collectief moeten vormen. Bedrijven zijn erg gevoelig voor imago . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Harmen schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:54:
Naja, ik kijk wel. Mn oude Ubee heeft gisteren de geest gegeven.
As Maandag kan pas een monteur komen, zit nu een weekend zonder internet.
Vind de vrouw niet leuk. ;)
toevallig niet je adapter kapot , is een veel voorkomend kwaaltje. Mijn nichtje heeft al 3 nieuwe adapters gehad namelijk

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Wirehub, geen idee. Hoe kan je dat nagaan?
Enige wat ik heb met de modem is dat dat DS groen brand ipv blauw.
Kan je ergens een adapter halen oid?

Heb mn Ubee in bridge laten zetten rond 13u.
Ben darna flink bezig geweest mn TP linkje te belasten.
Nieuwgroepen + uTorrent. :z

[ Voor 31% gewijzigd door Harmen op 04-01-2013 14:53 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:23:
[...]

Kwam naruurlijk een mail terug met alleen een antwoord hoe wps uitgezet kon worden. Afijn dat heb ik nu uitgezet. Maar blijft natuurlijk vreemd als je een dienst koopt (internet) en daarvoor product nodig hebt (ubee) ziggo zich blijkbaar niet verantwoordelijk voelt. Ook al zijn zij afhankelijk van leverancier. Zal mij nl een biet zijn, ziggo is mijn aanspreekpunt.

Ik ga toch maar eens kijken of ik mijn ouder router (Belking54g) weer kan installeren, maar dat is een oud beestje. Ben bang als ik toch veiligheid wil erop uit moet voor nieuwe router.
Eigenlijk zou je een groot collectief moeten vormen. Bedrijven zijn erg gevoelig voor imago . . .
Ik zie het probleem niet, jij stelt een vraag, Ziggo geeft een (tussen)oplossing om het probleem te voorkomen. Wat moeten ze volgens jou nu nog meer doen dan??
Snap niet zo goed waarom je zo "boos" bent op Ziggo (ook al is dat je aanspreekpunt), volgens mij kun je beter boos zijn op Ubee, die leveren iets wat niet helemaal juist is en doen blijkbaar lang over een oplossing.
En waar maak jij uit op dat zij zich niet verantwoordelijk voelen? Omdat ze het niet zelf op kunnen lossen, maar de leverancier dat moet doen?

Je mag best klagen hoor, maar ik word zo moe van mensen die gelijk moeten wijzen en schreeuwen naar iets en daar gelijk een waarde oordeel aan hangen dat een bedrijf dan maar helemaal slecht is. Bij iedere provider is wel wat, het zal nooit 100% rozegeur en maneschijn zijn, that's life deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

-Sander-

///M Powerrrrrr

Wie weet de specificaties van het geleverde Ziggo modem ? Hoeveel netwerkaansluitingen heeft deze ? En is dat gigabit ?

Ik wil dat graag weten omdat ik eraan denk om Ziggo aan te vragen en zo alvast het netwerk bij elkaar kan zoeken.

[ Voor 32% gewijzigd door -Sander- op 04-01-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Harmen schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:47:
@Wirehub, geen idee. Hoe kan je dat nagaan?
Enige wat ik heb met de modem is dat dat DS groen brand ipv blauw.
Kan je ergens een adapter halen oid?

Heb mn Ubee in bridge laten zetten rond 13u.
Ben darna flink bezig geweest mn TP linkje te belasten.
Nieuwgroepen + uTorrent. :z
ah dan werk je modem nog wel. wat zegt de Ziggo als ze je modem uitlezen ? Kunnen ze niet remote reset geven en dat firmware laden dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
-Sander- schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:02:
Wie weet de specificaties van het geleverde Ziggo modem ? Hoeveel netwerkaansluitingen heeft deze ? En is dat gigabit ?

Ik wil dat graag weten omdat ik eraan denk om Ziggo aan te vragen en zo alvast het netwerk bij elkaar kan zoeken.
Specificaties staan gewoon op hun website ;)
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/internet/nieuw-modem/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
-Sander- schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:02:

1 WAN Gigabit
4 LAN Gigabit
WLAN N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Ik heb een issue met de Ziggo TV app. Die geeft een foutmelding bij inloggen waardoor live TV kijken op tablets en iphones niet werkt. Ik heb Alles in 1 Plus, al jaren.

De situatie:

* Tot een week of 3 geleden werkte de app nog prima op alle 3 de devices
* Op iDevices (iPad en iPhone 4, iOS6 met laatste updates, nooit gejailbreakt) krijg ik bij het inloggen met de mijn Ziggo gegevens de melding 'Er is een probleem geconstateerd op de server (code 10536)'.
* Op de Galaxy tab 8.9 (stock 4.0.4, niet geroot) krijg ik de melding 'Inloggen mislujkt. Er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor TV kijken. Probeer het later opnieuw.'.
* Mijn schoonvader wandelt binnen met zijn nieuwe Nexus 7 tab met daarop de Ziggo app die onder zijn credentials draait; geen probleem, werkt prima.

Het is dus absoluut geen netwerk probleem; het lijkt in mijn mijn.ziggo credentials te zitten. Zoals gezegd; tot een week of 3 geleden werkte de app nog prima op alle 3 de devices.

Wat heb ik al gedaan:
* Uiteindelijk toch upnp maar weer eens enabled op mijn router vorige week en zelfs opendns tijdelijk de deur gewezen en zowel de router als de clients weer de default dns servers van Ziggo terug gegeven, maar dat mocht ook niet baten. Ik draai al jaren dd-wrt btw, en ook al tijden dezelfde versie. Daar is het laatste jaar niets aan gewijzigd.
* Apps gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
* Devices uit- en aangezet.
* Mijn Ziggo account: wachtwoord versimpeld, zijn nu alleen 1 hoofdletter, kleine letters en een paar getallen. Geen leestekens. Accountnaam is alleen kleine letters overigens, 13 karakters.

De Ziggo helpdesk is niet onwelwillend maar kan niets met dit probleem zeggen ze. De Service + (hahahaha) afdeling kan ook niets zeggen ze (anders dan de tip geven de ap(s) te verwijderen en later weer te installeren, wat ik al een aantal keren gedaan heb en wat niet helpt), en die willen dat er een monteur bij me langs komt. Kost me wel 61 euro, maar volgens hen kan ik dat terug krijgen als het niet aan 'mij' ligt. Tip van hen; bel even nog een keer met CS (1200) en dan kunnen zij een menteur voor u regelen die u niet (direct?) hoeft te betalen. Ik 1200 bellen; nee hoor, dan moet u echt Service + bellen, DIe regelen dat voor u. Juist. Ok. Ik geloof je :-). Ik zie overigens niet precies in wat een meonteur hier op locatie zou moeten komen doen, maar van mijn mag er iemand komen hoor. De koffie staat klaar. Alcoholische versnaperingen zijn ook aanwezig. Heck, hij mag blijven eten. Gezellig ;-)

Mijn vraag is nu: heeft iemand dit probleem eerder gezien en zo ja, ken je de oplossing dan ook? Ik kan op het Ziggo gebruikers forum 1 melding terugvinden, maar daar staat geen oplossing in.

Ik ben eigenlijk al een heel aantal jaren zeer tevreden met Ziggo, maar dit begint nu echt vervelend te worden....

[ Voor 26% gewijzigd door garp op 04-01-2013 15:46 . Reden: Kleine aanpassingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

-Sander-

///M Powerrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:34:
[...]

Ik weet niet hoe handig je bent, maar de E2000 kan het hebben: http://dd-wrt.com/wiki/index.php/Linksys_E2000
Ik houd je reactie even in gedachten. Ik wacht eerst de actie van Ziggo zelf af. Ik doe liever niets met het apparaat als dat niet nodig is.

offtopic:
^bookmarked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:53:
[...]

Ik houd je reactie even in gedachten. Ik wacht eerst de actie van Ziggo zelf af. Ik doe liever niets met het apparaat als dat niet nodig is.

offtopic:
^bookmarked
DD-WRT is sowieso aan te raden, maar alleen als je tegen een stootje kunt qua risicovol tweaken. Je router krijgt ineens een hele hoop meer opties. (En eentje wordt er in zijn geheel uit gehaald: de WPS!)

[ Voor 5% gewijzigd door Verstekbakker op 04-01-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:49:
[...]

Ik zie het probleem niet, jij stelt een vraag, Ziggo geeft een (tussen)oplossing om het probleem te voorkomen. Wat moeten ze volgens jou nu nog meer doen dan??
Snap niet zo goed waarom je zo "boos" bent op Ziggo (ook al is dat je aanspreekpunt), volgens mij kun je beter boos zijn op Ubee, die leveren iets wat niet helemaal juist is en doen blijkbaar lang over een oplossing.
En waar maak jij uit op dat zij zich niet verantwoordelijk voelen? Omdat ze het niet zelf op kunnen lossen, maar de leverancier dat moet doen?

Je mag best klagen hoor, maar ik word zo moe van mensen die gelijk moeten wijzen en schreeuwen naar iets en daar gelijk een waarde oordeel aan hangen dat een bedrijf dan maar helemaal slecht is. Bij iedere provider is wel wat, het zal nooit 100% rozegeur en maneschijn zijn, that's life deal with it.
Niet mis te verstaan. Ik heb hele goede ervaringen met de klantenservice van ziggo. En ik ben tevreden over de stabiliteit van de producten die ik heb lopen bij ziggo. Ik ben niet boos op ziggo. Ik wil alleen waar voor mijn geld. Ik betaal ergens voor en moet ik verbaasd zijn dat het niet werkt (?)

En ik kan niet 'boos" zijn op Ubee, omdat ziggo nu eenmaal dit kastje heeft opgestuurd (heb ik kunnen kiezen tussen verschillende producten?). Het maakt mij totaal niets uit van welk merk het is of waar het vandaan komt. Ik koop product bij ziggo een daarmee klaar. Ik ga ervan uit dat het een deugdelijk product is. En in dit geval is het een redelijk essentieel iets. Je kan via ziggo nl beveiliging uitstekend instellen. Maar wat is dit waard als aan de andere kant de deur los is?
En ik heb alle begrip dat met de sneltrein vaart van ontwikkelingen niet alle producten helemaal op to date zijn. Ik vewacht wel dat zaken adequaat worden opgelost. Ik vind wel dat als in dit geval het euvel al lange tijd bekend was (bevestigd), ziggo op zijn minst bij de installatie daarop had moeten attenderen.

En nee, het gras is zeker niet groener bij een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:51
Wellicht hier even melden hoe je dat WPS kunt uitschakelen?

Ik heb er nog niet naar gekeken en weet niet of/hoe moeilijk dat is. Maar als mensen er bij Ziggo om gaan vragen kan dat voor anderen hier wel wat telefoontikken (en tijd) besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:40
NeutraleTeun schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:20:
Wellicht hier even melden hoe je dat WPS kunt uitschakelen?

Ik heb er nog niet naar gekeken en weet niet of/hoe moeilijk dat is. Maar als mensen er bij Ziggo om gaan vragen kan dat voor anderen hier wel wat telefoontikken (en tijd) besparen.
Je logt in op het modem - geavanceerde instellingen - Wireless - primary netwerk. Hier kan je WPS uitzetten.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Verstekbakker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:01:
Ik vind het wel goed om er een beetje heisa over te maken. Dat is de enige manier om een beetje druk uit te oefenen zodat een bedrijf het zo snel mogelijk op gaat lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garp schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:13:
Ik heb een issue met de Ziggo TV app. Die geeft een foutmelding bij inloggen waardoor live TV kijken op tablets en iphones niet werkt. Ik heb Alles in 1 Plus, al jaren.

De situatie:

* Tot een week of 3 geleden werkte de app nog prima op alle 3 de devices
* Op iDevices (iPad en iPhone 4, iOS6 met laatste updates, nooit gejailbreakt) krijg ik bij het inloggen met de mijn Ziggo gegevens de melding 'Er is een probleem geconstateerd op de server (code 10536)'.
* Op de Galaxy tab 8.9 (stock 4.0.4, niet geroot) krijg ik de melding 'Inloggen mislujkt. Er is iets fout gegaan tijdens het aanmelden voor TV kijken. Probeer het later opnieuw.'.
* Mijn schoonvader wandelt binnen met zijn nieuwe Nexus 7 tab met daarop de Ziggo app die onder zijn credentials draait; geen probleem, werkt prima.

Het is dus absoluut geen netwerk probleem; het lijkt in mijn mijn.ziggo credentials te zitten. Zoals gezegd; tot een week of 3 geleden werkte de app nog prima op alle 3 de devices.

Wat heb ik al gedaan:
* Uiteindelijk toch upnp maar weer eens enabled op mijn router vorige week en zelfs opendns tijdelijk de deur gewezen en zowel de router als de clients weer de default dns servers van Ziggo terug gegeven, maar dat mocht ook niet baten. Ik draai al jaren dd-wrt btw, en ook al tijden dezelfde versie. Daar is het laatste jaar niets aan gewijzigd.
* Apps gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
* Devices uit- en aangezet.
* Mijn Ziggo account: wachtwoord versimpeld, zijn nu alleen 1 hoofdletter, kleine letters en een paar getallen. Geen leestekens. Accountnaam is alleen kleine letters overigens, 13 karakters.

De Ziggo helpdesk is niet onwelwillend maar kan niets met dit probleem zeggen ze. De Service + (hahahaha) afdeling kan ook niets zeggen ze (anders dan de tip geven de ap(s) te verwijderen en later weer te installeren, wat ik al een aantal keren gedaan heb en wat niet helpt), en die willen dat er een monteur bij me langs komt. Kost me wel 61 euro, maar volgens hen kan ik dat terug krijgen als het niet aan 'mij' ligt. Tip van hen; bel even nog een keer met CS (1200) en dan kunnen zij een menteur voor u regelen die u niet (direct?) hoeft te betalen. Ik 1200 bellen; nee hoor, dan moet u echt Service + bellen, DIe regelen dat voor u. Juist. Ok. Ik geloof je :-). Ik zie overigens niet precies in wat een meonteur hier op locatie zou moeten komen doen, maar van mijn mag er iemand komen hoor. De koffie staat klaar. Alcoholische versnaperingen zijn ook aanwezig. Heck, hij mag blijven eten. Gezellig ;-)

Mijn vraag is nu: heeft iemand dit probleem eerder gezien en zo ja, ken je de oplossing dan ook? Ik kan op het Ziggo gebruikers forum 1 melding terugvinden, maar daar staat geen oplossing in.

Ik ben eigenlijk al een heel aantal jaren zeer tevreden met Ziggo, maar dit begint nu echt vervelend te worden....
Hoi
Ik heb dit probleem ook ,deze verwijzing (http://ziggo.gebruikers.e..._id=3491&rowstart=0)staat ook een stuk van miin op pagina 5.
De tv app heeft goed gewerkt,en het was zo van de ene op de andere dag mis.
Geen probleem op het account van mijn zoon verder,dat ging 2 weken goed,Toen ook weer de melding er is iets met het aanmelden,Geen probleem account van een kennis en werkte weer ongeveer 2 weken.
Ging ook weer mis.Groot probleem ik mijn zoon en mijn kennis.krijgen nu allemaal er is iets fout gegaan met de aan melding.Heb heel veel gebeld met ziggo maar die komen ook niet meer verder.
En ik ga dat andere nummer van 65cent pm niet bellen.
Omdat ik daar ook geen vertrouwen in heb.
Hoopt dat ziggo dat gauw oplost maar ik denk dat het nooit opgelost word,Hoop dat ik het mis heb.
Jackie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbraamhaar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:11
Een leuk weetje voor de mensen die nog Ziggo gaan bestellen met Interactieve Recorder: De Cisco 8485 is zo goed als op en er worden op dit moment Humax 5200c PVR's geplaatst incl wifi dongle. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/TCTubantia-05012013-prijsvechtenmettv-pakketten.jpg
Ik dacht dat de kabel gesloten zou blijven? :? Of ging dat alleen om internet via de kabel.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat toch duidelijk in het artikel :?

Het gaat alleen om analoge pakketten, niet digitaal en ook geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:52
Tja, dan kijk je dus digitaal via Ziggo en analoog via tele2 (volgens dat artikel "In de woonkamer kijkt men digitaal en in de rest van het huis analoog")? Maar dit geldt dan alleen voor volledig analoge kijkers zonder telefoon en internet. Ik denk dat die doelgroep alleen maar kleiner wordt en Ziggo binnen 5 jaar analoog stopzet (net als caiway nu al heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 10:41:
Staat toch duidelijk in het artikel :?

Het gaat alleen om analoge pakketten, niet digitaal en ook geen internet.
->
Daarom ben ik dus nu in de war, eerst was het mogelijk, toen ging het op slot en nu is het blijkbaar toch weer mogelijk, zie bovenstaande links.

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 05-01-2013 11:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 01:01:
[...]

Hoi
Ik heb dit probleem ook ,deze verwijzing (http://ziggo.gebruikers.e..._id=3491&rowstart=0)staat ook een stuk van miin op pagina 5.
De tv app heeft goed gewerkt,en het was zo van de ene op de andere dag mis.
Geen probleem op het account van mijn zoon verder,dat ging 2 weken goed,Toen ook weer de melding er is iets met het aanmelden,Geen probleem account van een kennis en werkte weer ongeveer 2 weken.
Ging ook weer mis.Groot probleem ik mijn zoon en mijn kennis.krijgen nu allemaal er is iets fout gegaan met de aan melding.Heb heel veel gebeld met ziggo maar die komen ook niet meer verder.
En ik ga dat andere nummer van 65cent pm niet bellen.
Omdat ik daar ook geen vertrouwen in heb.
Hoopt dat ziggo dat gauw oplost maar ik denk dat het nooit opgelost word,Hoop dat ik het mis heb.
Jackie :(
Ik heb probleem ook gehad dat app niet werkte op ipad. Bleek dat ik 2 aparte accounts had voor zowel internet als tv. Nadat hier 1 account van was gemaakt deed app het weer. App werkt alleen met tv+internet. Misschien heb je er iets aan. Ps mocht het toch blijken aan ziggo te liggen, dan kan je ( telefoon) kosten terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:20
Raven schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:23:
Daarom ben ik dus nu in de war, eerst was het mogelijk, toen ging het op slot en nu is het blijkbaar toch weer mogelijk, zie bovenstaande links.
Het zou natuurlijk kunnen dat ze eerst via de rechter openstelling probeerden af te dwingen (en gefaald hebben), dus dat ze geen *recht* op de kabel hebben.
... maar dat voor een interessante vergoeding, Ziggo/UPC wel toegang willen verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Raven schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 10:30:
[afbeelding]
Ik dacht dat de kabel gesloten zou blijven? :? Of ging dat alleen om internet via de kabel.
Er wordt toch duidelijk gesproken over de nieuwe mediawet die per 1 januari is ingegaan waardoor concurrentie op de kabel toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dus abo van goedkope analoogaanbieder pakken en daar een tuner met een Ziggo-smartcard van de buurman in. Of wordt er dan een filter tussen gedraaid ergens 'op straat'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat is dit nu weer :s
Zowel tv/radio van Ziggo als internet van Concepts (glasvezel) zijn op hetzelfde moment uitgevallen, apart daar ze niet dezelfde wijkcentrale gebruiken.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 20:16
Stroomstoring elders? Daar kunnen beide wijkkasten last van hebben.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zag het net op http://www.rtvoost.nl/nie...ult.aspx?cat=1&nid=156184 ...
Een groot deel van Enschede en Glanerbrug zit zonder stroom omdat er een brand woedt in een grote schakelinstallatie van Enexis.

Volgens netbeheerder Enexis zitten er 22.000 huishoudens zonder stroom. Het is niet bekend hoelang de storing gaat duren. De monteurs van Enexis kunnen pas in de schakelinstallatie als de brand geblust is.

Ongeregeldheden door storing
Bij de brandweer komen er veel meldingen binnen van mensen die vast zitten in de lift. Ook zijn er veel verkeerslichten en spoorbomen uitgevallen. Veel winkels hebben hun deuren in verband met de storing gesloten.

Explosie
Over de precieze oorzaak van de brand is nog niets bekend. Wel is er volgens de brandweerwoordvoerder een explosie in het huisje gehoord, voordat er brand ontstond.

[ Voor 83% gewijzigd door Raven op 05-01-2013 16:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
hansbraamhaar schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:22:
Een leuk weetje voor de mensen die nog Ziggo gaan bestellen met Interactieve Recorder: De Cisco 8485 is zo goed als op en er worden op dit moment Humax 5200c PVR's geplaatst incl wifi dongle. :-)
Krijg hier volgende week gewoon Cisco ;( tenminste dat vertelde webcare mij dat die in de bestelling stond. Of zou dat komen omdat ik geen monteur laat komen die de boel installeert :F

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 05-01-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:29
Ik heb de laatste tijd ontzettend slecht wifi ontvangst op zowel m'n macbook als op m'n telefoon, bereik is goed, maar er komt gewoon niks of weinig doorheen op de een of andere manier. Ik heb het UBEE modem. Kanalen gescand in de buurt die mogelijk conflicteren maar dat is niet zo, hij staat nu al sinds 't begin op kanaal 9, aangezien dat de enige is die nog een beetje ongemoeid is hier in de buurt (waarom kan dat ding niet hoger dan kanaal 9 trouwens vraag ik me af). Maar het is echt drama sinds een week ongeveer. Ik heb m'n macbook tegenwoordig zelfs maar via ethernet aangesloten want het is huilen met de pet op. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door tiguan op 05-01-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe het komt dat mijn geluid van de TV steeds zachter gaat en weer harder en weer zachter en weer harder en zo de hele tijd door? Heb de cisco recorder al zijn volume op max gezet en het geluid op stereo, wat ergens op internet stond. Maar ook dit loste niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

martinusz schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:10:
[...]

Krijg hier volgende week gewoon Cisco ;( tenminste dat vertelde webcare mij dat die in de bestelling stond. Of zou dat komen omdat ik geen monteur laat komen die de boel installeert :F
In de order kan een Cisco staan, maar als die niet meer voorradig is wordt een Humax geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Timmert schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:14:
[...]

In de order kan een Cisco staan, maar als die niet meer voorradig is wordt een Humax geleverd.
Lees net ergens dat iemand al humax heeft gekregen!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Dan is de voorraad op. Diegene mag dan blij zijn want de Humax 5200c is qua performance vele malen beter dan de Cisco 8485 en bovendien een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001

Winkiller

De Mopperpot

tiguan schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:21:
Ik heb de laatste tijd ontzettend slecht wifi ontvangst op zowel m'n macbook als op m'n telefoon, bereik is goed, maar er komt gewoon niks of weinig doorheen op de een of andere manier. Ik heb het UBEE modem. Kanalen gescand in de buurt die mogelijk conflicteren maar dat is niet zo, hij staat nu al sinds 't begin op kanaal 9, aangezien dat de enige is die nog een beetje ongemoeid is hier in de buurt (waarom kan dat ding niet hoger dan kanaal 9 trouwens vraag ik me af). Maar het is echt drama sinds een week ongeveer. Ik heb m'n macbook tegenwoordig zelfs maar via ethernet aangesloten want het is huilen met de pet op. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Probeer eens een niet overlappend kanaal, bv 1 of 6. Mocht je problemen blijven houden kan je overwegen om een eigen router neer te zetten en de routerfunctie van de Ubee uit te laten zetten door Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het nu met ziggo's news server. Is er al 'news' :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:02:
Ben ik ook wel benieuwd naar, afgelopen maanden waren deze newsservers bedroevend qua snelheid.

Ze gaan de tarieven wel weer verhogen per 1 februari 2013, nu de toch al forse tarieven hoger worden en de newsservers eigenlijk al maanden slecht zijn, toch maar eens bekijken of ik moet overstappen. Het enige waar ik tegenop zie is een *DSL abonnement afsluiten, dan moet ik weer gaat klooien met telefoonlijntjes etc...

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:34

TFHfony

Professional Weirdo

RomeoJ schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:00:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, afgelopen maanden waren deze newsservers bedroevend qua snelheid.

Ze gaan de tarieven wel weer verhogen per 1 februari 2013, nu de toch al forse tarieven hoger worden en de newsservers eigenlijk al maanden slecht zijn, toch maar eens bekijken of ik moet overstappen. Het enige waar ik tegenop zie is een *DSL abonnement afsluiten, dan moet ik weer gaat klooien met telefoonlijntjes etc...
Mwoah... Eigenlijk ben ik indirect eigenlijk juist wel tevreden over de newsservers van Ziggo, alleen anders dan bedoelt: Door ze als aanvulling op mijn Supernews abbo te gebruiken kan ik toch alles compleet binnen krijgen. Het lijkt er op dat Ziggo of geen zaken wist, of juist andere blocks verwijderd dan Supernews.
Anyway, mij maak het niet uit: TFH is blij...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Morgen (of overmorgen) gaat ons All in one pakket in (overgestapt), maar vooralsnog hebben we nog geen pakket ontvangen (zelf installeren, geen monteur). Ziggo zei dat dit kort van te voren opgestuurd wordt, maar ik vind het nu toch wel erg lang duren. Is het normaal dat dit op de dag dat het abonnement ingaat pas wordt afgeleverd? Of wat zijn hierbij jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Winkiller schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:40:
[...]

Probeer eens een niet overlappend kanaal, bv 1 of 6. Mocht je problemen blijven houden kan je overwegen om een eigen router neer te zetten en de routerfunctie van de Ubee uit te laten zetten door Ziggo.
Kanaal 9 juist een niet overlappend kanaal, maar vreemd genoeg doet ie 't nu een half uurtje probleemloos op kanaal 3, terwijl er veel meer wifi punten in de buurt zitten rond dat kanaal. Maar het werkt, dus ik vind 't goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
zeromussov schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:44:
Morgen (of overmorgen) gaat ons All in one pakket in (overgestapt), maar vooralsnog hebben we nog geen pakket ontvangen (zelf installeren, geen monteur). Ziggo zei dat dit kort van te voren opgestuurd wordt, maar ik vind het nu toch wel erg lang duren. Is het normaal dat dit op de dag dat het abonnement ingaat pas wordt afgeleverd? Of wat zijn hierbij jullie ervaringen?
Ik kan het je deze week vertellen, mijn Ai1 gaat 11 januari in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
zeromussov schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:44:
Op de dag zelf of de dag ervoor is heel normaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:20
Zoals ik eerder al zei, dat WPS gebeuren is sowieso niet de schuld van Ziggo maar van de WPS implementatie groep. Daarnaast is het onzin om er heisa over te maken, er is inderdaad een lek, maar zo goed als niemand zal deze in Nederland gaan misbruiken. Ook heb je tussen de 2 seconde (beste) en 6 uur (slechtste) nodig om het überhaupt te kraken. Dan heb je het gekraakt, gaan nog de meeste verbindingen doodleuk over SSL heen en kun je er ondertussen toch weinig mee.

Daarnaast is Wifi altijd al onveilig geweest, WEP is te heel makkelijk te kraken alsmede WPA1, maar goed dat gebruikt ook nog half Nederland omdat het anders niet backwards compatibel is met een aantal apparaten. Of moeten we dat dan ook maar meteen gaan afschaffen 8)7. Gebruik dan gewoon een kabel, zet je wifi uit en zeur niet :/.

Dat Ziggo of Ubee of Cisco of wie dan ook dan nog binnen twee maanden met een fix gaan komen is eigenlijk zeer snel, als je ziet hoe lang bijvoorbeeld Samsung doet over een fix of update voor hun telefoonlijn, dan kun je hier nog om juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmorgen is er een monteur bij ons langs geweest. Kreeg van te voren een sms dat de monteur onderweg was. De monteur heeft de Ubee meegenomen en een Cisco EPC3925 geplaatst. Hij is gelijk in bridge mode gezet, ideaal.

Hopelijk gaat de Cisco langer mee. :z

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
W3ird_N3rd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:14:
[...]

Ik kan het je deze week vertellen, mijn Ai1 gaat 11 januari in. :P
Toeval ons ai1 ook vrijdag, pakket wordt ook vrijdag geleverd als het goed is!

Edit: nog even gekletst via Chat met Ziggo, sommige mensen krijgen Cisco en sommige Humax. Ze kunnen uiteraard niet aangeven welke ik ga krijgen ;( ik wil graag een humax!

[ Voor 24% gewijzigd door Martinusz op 07-01-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:02:
[...]

Lijkt weer aardig te gaan. Heb de afgelopen dagen ca 16 gig aan animes binnen kunnen halen zonder haperingen of missing atricles.

offtopic:
SABnzb gaat bij mij niet meer automatisch over op PAR checken en decompressen. Welke instelling moet ik verzetten om dit weer terug te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:52
[...]
Ja, is toch al snel een paar cent per maand. Als je zoveel waarde hecht aan een nieuwsgroep dan kun je beter een betaalaccount nemen. Ik zou mijn internet provider niet uitkiezen op de nieuwsserver die hij aanbied (ook niet op e-mail en webspace trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 22:32
Iemand last van frame shifts op samsung led ?

Signaal sterkte 98
Geen ber waarde/foute
Goede kwaliteit kabels/connectors

[ Voor 47% gewijzigd door Remco Tr op 07-01-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 10:50
Wie heeft een kort overzichtje van de inhoud van het installatiepakket voor Ziggo tv+internet met de interactieve ontvanger? Ik heb dit niet op Ziggo.nl of GoT kunnen vinden.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of het pakket voor de 1e tv een HDMI en coax kabel bevat. Anders is het na het regelen van het gedeelte in de meterkast snel uit met de pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Bij mijn interactieve ontvanger (Humax 5100) zat een HDMI- en coaxkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

W3ird_N3rd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:16:
Bij mijn interactieve ontvanger (Humax 5100) zat een HDMI- en coaxkabel.
Bij de 5200 en de Cisco ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:51
Zou Ziggo met de komst van Windows 8 ook een W8 ZiggoTV-app gaan aanbieden? Of ga ik nu te ver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Masimo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:39:
Zou Ziggo met de komst van Windows 8 ook een W8 ZiggoTV-app gaan aanbieden? Of ga ik nu te ver?
Das afwachten, voor Android heeft het ook wat moeite gekost ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de interactieve recorder van Cisco aan te schaffen, maar vroeg me af of dat het ding nog steeds zoveel stroom slurpt in standby.

Een tijdje terug las ik namelijk dat het apparaat zo'n 20 watt verbruikt als ie in standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

jongetje schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:44:
[...]

Ja, is toch al snel een paar cent per maand. Als je zoveel waarde hecht aan een nieuwsgroep dan kun je beter een betaalaccount nemen. Ik zou mijn internet provider niet uitkiezen op de nieuwsserver die hij aanbied (ook niet op e-mail en webspace trouwens).
Nee uiteraard, maar dat is ook niet wat ik beweer.
Het draagt alleen bij aan de keuze om eventueel over te stappen, dat is wat ik bedoel te zeggen. Internet is hier prima stabiel en snel, alleen na die verhoging die niet zomaar een paar cent maar de afgelopen maanden is 'ie in totaal bijna 2 EUR per maand gestegen (Alles-in-1 Plus).

Ik zie dat ze ook TV + internet pakketten aanbieden, die heb ik destijds bij het afsluiten van het Alles-in-1 Plus niet gezien (nieuw?). Dat zou nog een interessante optie kunnen zijn.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:27:
Ik ben van plan om de interactieve recorder van Cisco aan te schaffen, maar vroeg me af of dat het ding nog steeds zoveel stroom slurpt in standby.

Een tijdje terug las ik namelijk dat het apparaat zo'n 20 watt verbruikt als ie in standby staat.
Zet je er een schakelaar tussen?
Op dit moment worden er ook humax decoders geleverd omdat de cisco's opraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:53:
[...]

Zet je er een schakelaar tussen?
Op dit moment worden er ook humax decoders geleverd omdat de cisco's opraken.
Ik krijg een Cisco en Humax ontvanger via een scherpe retentie aanbieding (als je dus aangeeft je abonnement te willen opzeggen), dit heb ik zwart op wit gekregen.

Wilde overstappen naar VDSL2, en kreeg een mooi aanbod (ontvangers + korting) als ik besloot bij Ziggo te blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:14
Krijg je dan een jaarcontract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar wel met een mooie deal. Overigens mag je wel gewoon per maand up- en downgraden.
- De dienst Alles-in-1 dient 12 maanden voortgezet te worden tot 05-01-2014.
- De korting op hardware vervalt bij tussentijdse opzegging. U dient dan het volledige bedrag van de hardware te voldoen.
- Zeven dagen na ontvangst van de hardware is terugzenden niet meer mogelijk.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Jaarcontract is niet echt een jaarcontract.

Mocht je het met 4 maanden opzeggen zal Ziggo je niets factureren al staat er van wel in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:14
En dit weet je uit praktijkervaring? Zullen ze ook bijvoorbeeld korting geven op het maandbedrag? Of is een cisco of humax ontvanger datgene wat je eruit kan krijgen bij ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Untouchablezz20 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:07:
En dit weet je uit praktijkervaring? Zullen ze ook bijvoorbeeld korting geven op het maandbedrag? Of is een cisco of humax ontvanger datgene wat je eruit kan krijgen bij ziggo?
Ziggo heeft in de afgelopen 2-3 jaar -zo ver ik weet- nooit korting gegeven op maandbedrag.

Wel geven ze gratis de Cisco 8485 welke een waarde heeft van €349
Dat lijkt mij, als je bijv AiE Plus neemt, meer waard dan zelfs 5 maanden abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
SAWYER schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:12:
[...]

Ziggo heeft in de afgelopen 2-3 jaar -zo ver ik weet- nooit korting gegeven op maandbedrag.
Jawel hoor.
Dit was geloof ik de aanbieding uit mijn hoofd (kies er één):

• Gratis recorder in bruikleen (volgens mij dezelfde aanbieding als ziggo.nl/gratis)
• Recorder voor €49, direct je eigendom
• Gratis interactieve ontvanger, direct je eigendom
Eerste 6 maanden €30/maand korting Abonnement de eerste 6mnd voor €30
• €150 korting op een tablet
Ben dus gegaan voor de korting op het abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAWYER schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:12:
[...]

Mijn vader heeft 6 maanden 50% korting gehad op z'n vaste maandkosten naar aanleiding van het niet nakomen van een afspraak door monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Eindelijk glasvezel bij mij in het dorp. Weg bij Ziggo! Feestje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:25:
[...]

Mijn vader heeft 6 maanden 50% korting gehad op z'n vaste maandkosten naar aanleiding van het niet nakomen van een afspraak door monteur.
Dat is dan weer iets totaal anders.
Verstekbakker schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:32:
Eindelijk glasvezel bij mij in het dorp. Weg bij Ziggo! Feestje!
We zullen je missen....
W3ird_N3rd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:17:
[...]

Jawel hoor.

[...]

Ben dus gegaan voor de korting.
Kijk, dan heb ik dat niet meegekregen.
Als je de Cisco zou nemen en hem zou kunnen verkopen voor meer dan 150, dan zou je beter voor de cisco kunnen kiezen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
SAWYER schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 03:13:
[...]

Kijk, dan heb ik dat niet meegekregen.
Als je de Cisco zou nemen en hem zou kunnen verkopen voor meer dan 150, dan zou je beter voor de cisco kunnen kiezen in dat geval.
De korting op het abo had ik gekozen bedoelde ik, niet de korting op de (het?) tablet.

6x30=180 dus zou ik de Cisco voor €180 moeten verkopen. Dat is weer gedoe en als het ding dan kapot gaat bij de nieuwe eigenaar krijg ik er ook weer gedonder mee. Dan beter de korting. :)

Daarbij wil ik maar 1 jaar Ai1 want die telefonie gebruik niet, de telefonie gaat er over 12 maanden dus ook linea recta weer uit hier. Met de recorder in bruikleen zou ik echter 2 jaar Ai1 af moeten nemen en Ai1 is €5/maand duurder dan TV+internet ofwel €60 per jaar. Voor winst moet ik dan dus de Cisco voor 180+60=240 verkopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mentalist op 08-01-2013 04:07 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]