Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-10 21:10
timmie1 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:32:
Resultaat zonder versterker, direct aan Tratec splitter:

Channel 1: 54.7 dBmV
Channel 2: 55.8 dBmV
Channel 3: 53.6 dBmV
Channel 4: 54.1 dBmV

Ziet ook niet erg goed uit. Wat zal ik doen? :(
Ziggo storingsdienst bellen. Hun moeten een monteur schoppen om de versterker(s) in de wijkkast enz te debuggen. Ergens gaat het dus mis. En dan dus niet in jouw huis, aangezien de DS wel goed is.

extreem-lompe workaround: Zelf de retourband keihard versterken als je een actieve retourgeschikte versterker hebt. Je retourband 10dB versterken en je zit 'ff' weer goed. Maar ik weet niet of Ziggo het leuk vind als je zo hard terug het netwerk op tettert.

[ Voor 20% gewijzigd door DJSmiley op 08-12-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-10 21:42
DJSmiley schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:34:
[...]

Ziggo storingsdienst bellen. Hun moeten een monteur schoppen om de versterker(s) in de wijkkast enz te debuggen. Ergens gaat het dus mis. En dan dus niet in jouw huis, aangezien de DS wel goed is.
Kan het niet zijn dat modem of kabeltje niet goed meer werkt? Heb hem paar weken terug namelijk wel verschoven van AOP naar ander punt in huis, en weer terug...

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hjs schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:15:
[...]

Als je belt is het geloof ik binnen vijf minuten na ophangen geregeld.
Nee hoor, veel sneller, als je een beetje goede medewerker te pakken hebt (die weet wat bridgemodus is) dan wordt het zo snel gedaan dat het gesprek wegvalt door de modemrestart en je niet eens de kans krijgt dank je wel te zeggen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 08-12-2013 22:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik stuurde ze een tweet en uurtje later was het geregeld :) Ze rebooten het modem dus het is gelijk geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcieMars
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
Iemand wel positieve ervaringen met gebruik van de EPC3928AD als router? Wil m'n oude router wel kwijt, Iemand enig idee wat voor hardware er in deze router zit? Ik vind nix op google...

Stabiliteit lijkt goed hier maar ik heb mijn oude router er nog achter staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:31
Jeps 3928 staat hier al een paar maanden als router en is net zo snel als mijn oude router. O.a DNS etc is gewoon goed responsive waardoor je lekker snel browst.

WiFi bereik is niet zo fijn, ik heb er zelf een Airport van Apple achter staan voor WiFi bereik.

[ Voor 23% gewijzigd door stormfly op 09-12-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

OK, ik ben een noob wat betreft netwerken, maar ik merk nu wel het volgende. Alle devices die met zijn Ubee Ziggo Modem connecten via het 802.11 N protocol verliezen na connectie binnen no-time (van enkele minuten tot enkele seconden) hun connectie. Hoewel de device (iPad2, HTC Sensation XL en Nexus 5) dan wel aangeven een connectie te hebben, komt er geen enkele data meer binnen. Alleen het uitzetten van de wifi op de devices en het daarna weer aanzetten lost het probleem tijdelijk op. Een iPhone4 die altijd op G connect heeft die problemen niet. Het betreft dus een ubee modem. Iemand een idee.

Als ik de modem forceer om alleen maar G toe te laten dan werkt wel alles goed, tenminste, daar lijkt het op.

[ Voor 8% gewijzigd door ma9ma op 10-12-2013 21:11 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Bovenstaand probleem ervaar ik dus bij mijn schoonouders, alleen dan met een cisco router.

Alle android devices (tablets/telefoons) verliezen hun verbinding.(wel wifi, geen verbinding, alleen wifi aan/uit op het device helpt).

Alleen de windows laptop en HP printer werken zonder problemen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:55
ma9ma schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:04:
OK, ik ben een noob wat betreft netwerken, maar ik merk nu wel het volgende. Alle devices die met zijn Ubee Ziggo Modem connecten via het 802.11 N protocol verliezen na connectie binnen no-time (van enkele minuten tot enkele seconden) hun connectie. Hoewel de device (iPad2, HTC Sensation XL en Nexus 5) dan wel aangeven een connectie te hebben, komt er geen enkele data meer binnen. Alleen het uitzetten van de wifi op de devices en het daarna weer aanzetten lost het probleem tijdelijk op. Een iPhone4 die altijd op G connect heeft die problemen niet. Het betreft dus een ubee modem. Iemand een idee.

Als ik de modem forceer om alleen maar G toe te laten dan werkt wel alles goed, tenminste, daar lijkt het op.
same here, heb mijn iphone via mijn 2e router aangesloten... ook een ubee, moet dan het modem rebooten om t weer aan de gang te krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door Reloader op 10-12-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 17:01
Zo, nou ik heb ook weer iets gevonden. Ik weet niet of meerdere mensen dit probleem hebben hoor, maar ik denk: ik post het maar.

Ik heb een Ubee EVW3200 wifimodem zoals bij u allen bekend is, enkel kan ik met geen mogelijkheid via DLNA sharen van mijn NAS naar mijn Samsung Smart TV. Tevens viel het mij op dat als de NAS via een statisch IP wordt geconfigureerd, hij volledig van de DHCP client list verdwijnt na enkele dagen (en mijn auto downloader niet meer door de firewall werd doorgelaten). Nu heb ik hem maar weer op DHCP gezet met prefixed adres, dat werkt wel weer.

Overigens staat de optie UPNP gewoon aan en werkt het bij een andere router wel gewoon.

Meer mensen dit probleem?

PS: ik heb zelf 3,5 jaar voor TS helpdesk gewerkt, dus "have you tried turning it off and on again?": Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 16:29
Ik krijg volgende week mijn internet (Z2) van Ziggo opgelevert en wil dan eigenlijk ook de Ziggo modem in bridge mode laten zetten.
Wat ik alleen tot nu toe nergens kan vinden is wat je met je eigen router nog moet doen kwa instellingen. Moet de WAN poort op DHCP gezet worden?

Of heb ik niet goed/verkeerd gezocht? :$

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
BigEagle schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:52:
Ik krijg volgende week mijn internet (Z2) van Ziggo opgelevert en wil dan eigenlijk ook de Ziggo modem in bridge mode laten zetten.
Wat ik alleen tot nu toe nergens kan vinden is wat je met je eigen router nog moet doen kwa instellingen. Moet de WAN poort op DHCP gezet worden?

Normaal gesproken hoef je helemaal niets in te stellen op je router.
De standaard instellingen van je router zijn zo ver ik weet geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
BigEagle schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:52:

Als je router WAN op DHCP staat, krijg je gewoon een public IP van Ziggo. Je firewall van de router doet de rest dan, over het algemeen hoef je dus niet zoveel in te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 16:29
SAWYER schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:57:
[...]

Normaal gesproken hoef je helemaal niets in te stellen op je router.
De standaard instellingen van je router zijn zo ver ik weet geschikt.
eejjay schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:57:
[...]

Als je router WAN op DHCP staat, krijg je gewoon een public IP van Ziggo. Je firewall van de router doet de rest dan, over het algemeen hoef je dus niet zoveel in te stellen :)
Top, bedankt! :*)

[ Voor 29% gewijzigd door BigEagle op 11-12-2013 18:33 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
eejjay schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:50:
Zo, nou ik heb ook weer iets gevonden. Ik weet niet of meerdere mensen dit probleem hebben hoor, maar ik denk: ik post het maar.

Ik heb een Ubee EVW3200 wifimodem zoals bij u allen bekend is, enkel kan ik met geen mogelijkheid via DLNA sharen van mijn NAS naar mijn Samsung Smart TV. Tevens viel het mij op dat als de NAS via een statisch IP wordt geconfigureerd, hij volledig van de DHCP client list verdwijnt na enkele dagen (en mijn auto downloader niet meer door de firewall werd doorgelaten). Nu heb ik hem maar weer op DHCP gezet met prefixed adres, dat werkt wel weer.

Overigens staat de optie UPNP gewoon aan en werkt het bij een andere router wel gewoon.

Meer mensen dit probleem?

PS: ik heb zelf 3,5 jaar voor TS helpdesk gewerkt, dus "have you tried turning it off and on again?": Jazeker
Of je het onderdeel beschikbaar hebt weet ik natuurlijk niet, maar als je je interne netwerk via een aparte switch laat gaan en de switch met één kabel aan je modem/router hangt, geeft dat geen oplossing?
Dus Ubee > switch > overige bekabelde netwerk apparaten. Of werk je alleen via Wifi?

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 11-12-2013 18:39 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
hardware-lover schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:37:
[...]

Of je het onderdeel beschikbaar hebt weet ik natuurlijk niet, maar als je je interne netwerk via een aparte switch laat gaan en de switch met één kabel aan je modem/router hangt, geeft dat geen oplossing?
Dus Ubee > switch > overige bekabelde netwerk apparaten. Of werk je alleen via Wifi?
Ja dat zou ik kunnen proberen, heb nu enkel geen switch beschikbaar (werk wel volledig bekabeld). Vind het wel apart dat de functie 'UPnP Enable' schijnbaar niet blijkt te werken. Ga straks even kijken met wireshark, zien wat hij dan doet. Ik kan in ieder geval de TV wel zien op de nas, maar de NAS niet op de TV

Verwijderd

Binnenkort ben ik contractvrij en nu hoef ik net weg bij Ziggo, maar toch eens gebeld of er een voordeeltje in zou zitten als ik een jaartje bij teken. Ik kan een korting krijgen van 25% op AIE Basis en dat 4 maanden lang. Of 25& korting op AIE Plus en dat 6 maanden lang. Vind het niet heel bijzonder om eerlijk te zijn. Nu weet ik ook dat Ziggo het enige is wat kwaliteit levert in het Noorden dus van overstappen of dreigen met overstappen is geen sprake.

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 03:03:
Binnenkort ben ik contractvrij en nu hoef ik net weg bij Ziggo, maar toch eens gebeld of er een voordeeltje in zou zitten als ik een jaartje bij teken. Ik kan een korting krijgen van 25% op AIE Basis en dat 4 maanden lang. Of 25& korting op AIE Plus en dat 6 maanden lang. Vind het niet heel bijzonder om eerlijk te zijn. Nu weet ik ook dat Ziggo het enige is wat kwaliteit levert in het Noorden dus van overstappen of dreigen met overstappen is geen sprake.
Ze hoeven je geen aanbieding te doen, die heb je destijds (waarschijnlijk) al gehad. Ik vind het nog wel aardig, maar je hoopt natuurlijk op meer. Denk dat ze wel geleerd hebben van die DVR actie die wel/niet/wel/niet voor bestaande klanten geldig was.

• hardware-lover
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 03:03:
Je hebt de pech niet in een glasvezel omgeving te zitten, want los van het feit of het aanbod via glasvezel nu beter, gelijk, of slechter is, Ziggo komt hier wel zelfstandig met aanbiedingen op de proppen. Wij hebben dan ook een ruime keuze uit diverse glas-aanbieders. Niet dat ik tot nu toe ben ingegaan op een Ziggo blijfbijonsaanbod, want dat zijn niet echt aantrekkelijke aanbiedingen voor de "trouwe" klant vergeleken met hetgeen een nieuwe klant soms krijgt aangeboden.

En zoals hierboven wordt opgemerkt. Halverwege vorig jaar werd er helemaal niets aangeboden aan nieuwe klanten, zelfs de aansluitkosten dienden betaald te worden. Dat dit enkele maanden later wel het geval was doet er niet toe. Er is een hele tijd geweest dat er niets te halen viel bij Ziggo als nieuwe klant.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad een HD recorder gekregen als ik een jaartje zou bijtekenen. Geen probleem, want ik ben ook helemaal niet ontevreden over Ziggo. Maar ik ben straks wel contract vrij en ADSL is een optie i.c.m. schotel. Nu weet ik dat ze je meer kunnen geven dan 25% korting. Dat nieuwe klant een hogere en betere korting krijgen kan ik begrijpen.

Wat volgens mij ook kan is dat het contract opgezegd wordt en dat mijn vriendin een nieuw contract afsluit en dat er zo alsnog de volle korting gepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-10 12:17
Weird. Had vanavond op alle zenders met een Dolby Digital audiostream, dat het geluid daarvan helemaal weg was. De andere stereo streams waren wel hoorbaar. Ontvangstkwaliteit was stabiel en goed, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.
Moet dus aan de authenticatie liggen. Ben ik de enige met dit probleem? Had het de dag daarvoor ook, maar toen alleen op National Geographic HD.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
hardware-lover schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:56:
[...]

Je hebt de pech niet in een glasvezel omgeving te zitten, want los van het feit of het aanbod via glasvezel nu beter, gelijk, of slechter is, Ziggo komt hier wel zelfstandig met aanbiedingen op de proppen. Wij hebben dan ook een ruime keuze uit diverse glas-aanbieders. Niet dat ik tot nu toe ben ingegaan op een Ziggo blijfbijonsaanbod, want dat zijn niet echt aantrekkelijke aanbiedingen voor de "trouwe" klant vergeleken met hetgeen een nieuwe klant soms krijgt aangeboden.

En zoals hierboven wordt opgemerkt. Halverwege vorig jaar werd er helemaal niets aangeboden aan nieuwe klanten, zelfs de aansluitkosten dienden betaald te worden. Dat dit enkele maanden later wel het geval was doet er niet toe. Er is een hele tijd geweest dat er niets te halen viel bij Ziggo als nieuwe klant.
Dit verschilt natuurlijk, de aanbiedingen zullen nooit overeen komen met wat nieuwe klanten verkrijgen. Dit noemen ze klanten lokken :+ . Het vreemde aan deze hele zaak vindt ik juist dat men er van uit gaat dat ze maar alles van een provider krijgen. Aan de ene kant is dit natuurlijk eerlijk als X een decoder krijgt en Y ook. Maar waar gaat het om? Ziggo is een levering van kabeldiensten, niet een leverancier van tablets en decoders :9 .

Maar goed ik zal nooit betreffende acties kiezen voor een provider, als een provider mij levert waarvoor ik betaal, zal ik blijven. Alleen als problemen ontstaan, lange tijd niet opgelost zijn of niet serieus genomen worden, dan zal ik overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:18
Atomsk schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 03:38:
Weird. Had vanavond op alle zenders met een Dolby Digital audiostream, dat het geluid daarvan helemaal weg was. De andere stereo streams waren wel hoorbaar. Ontvangstkwaliteit was stabiel en goed, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.
Zit er nog een versterker tussen? Zo ja, dan kan het ook daarin zitten :)

Heb het zelf ook niet ervaren trouwens.

[ Voor 86% gewijzigd door Hmmbob op 14-12-2013 08:42 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels al iemand die het probleem met het Ubee modem met Wifi heeft op kunnen lossen? Ik heb het dan over het issue dat wanneer je via WIFI usenet aan zet het op max 2 a 2,5Mbyte/s gaat en dan de rest van browsen via WIFI niet meer werkt. Via een kabel haal ik gewoon de volle snelheid maar soms pak ik ook ff mijn laptop om ff iets snel binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:44:
Is er inmiddels al iemand die het probleem met het Ubee modem met Wifi heeft op kunnen lossen? Ik heb het dan over het issue dat wanneer je via WIFI usenet aan zet het op max 2 a 2,5Mbyte/s gaat en dan de rest van browsen via WIFI niet meer werkt. Via een kabel haal ik gewoon de volle snelheid maar soms pak ik ook ff mijn laptop om ff iets snel binnen te halen.
Is volgens mij geen standaard storing o.i.d.

Ik denk juist dat dit lokaal zit, moet je eens een aantal instellingen proberen aan te passen op je netwerk, of is dit al gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:21
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:44:
Slechte wifi-verbinding en daardoor lage doorvoersnelheid. Je zit mogelijk aan je max verbindingssnelheid in jouw situatie, en je Usenet download trekt daarmee volledig de beschikbare bandbreedte dicht. Er blijft dan geen ruimte over om andere dingen via wifi te doen.
De Ubee's en Cisco's van Ziggo staan niet echt bekend om hun wifi-kwaliteit.

Verder zijn er nog veel meer factoren die een rol spelen:

Zitten er veel andere wifi-netwerken in je omgeving?
Hoever zit je van de Ubee af?
Wat geeft Windows aan als verbindingssnelheid?
Is het signaal sterk en stabiel?
Is de verbinding n (max. 300 mbit) of g (max. 54 mbit)?
Welk wifi adapter heeft je laptop?

Scan ook eens de wifi-signalen in de buurt m.b.v. het progje InSSiDer.

[ Voor 27% gewijzigd door Masimo op 14-12-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:47

MsG

Forumzwerver

Hebben mensen nog ervaring met financiële korting bij het vastzetten van 1 jaar Ziggo als bestaande klant?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak je nou serieus een grapje? Dat was precies het onderwerp van de laatste 10 berichten!

Tl;dr: just try it, je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
MsG schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:34:
Hebben mensen nog ervaring met financiële korting bij het vastzetten van 1 jaar Ziggo als bestaande klant?
Welke 'ervaring' bedoel je? Het is gewoon exact hetzelfde als een regulier abonnement, alleen zit je een jaar aan alles-in-1 vast bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
aerowyn88 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 08:41:
[...]
Dit verschilt natuurlijk, de aanbiedingen zullen nooit overeen komen met wat nieuwe klanten verkrijgen. Dit noemen ze klanten lokken :+ . Het vreemde aan deze hele zaak vindt ik juist dat men er van uit gaat dat ze maar alles van een provider krijgen. Aan de ene kant is dit natuurlijk eerlijk als X een decoder krijgt en Y ook. Maar waar gaat het om? Ziggo is een levering van kabeldiensten, niet een leverancier van tablets en decoders :9 .

Maar goed ik zal nooit betreffende acties kiezen voor een provider, als een provider mij levert waarvoor ik betaal, zal ik blijven. Alleen als problemen ontstaan, lange tijd niet opgelost zijn of niet serieus genomen worden, dan zal ik overstappen.
Klopt, soms zijn de aanbiedingen zelf wat beter. Er wordt namelijk wel eens gekeken naar hetgeen een klant afneemt aan diensten en wat daar voor neer wordt geteld. Ziggo mag van mij ieder maand zo'n kleine €130,- declareren en afschrijven, en hoewel ik natuurlijk maar een enkele klant ben, zien ze me blijkbaar toch niet graag gaan. En ik zal wel een dief van eigen portemonnee zijn maar het hele kortingen gedoe kan me niet zo heel erg boeien. Ik heb meer dan voldoende HDD ontvangers in huis en aan nog een tablet is ook geen behoefte. Een tijdelijke maandelijkse korting is het voor mij niet waard om me voor 2 jaar vast te leggen hoewel ik al zo'n dikke 13 jaar Essent > @home > Ziggo kabel klant ben. Ik houd graag een stok achter de deur en mocht er zich een volwaardig alternatief aandienen dan wil ik ook graag direct weg kunnen, al zie ik dat nog steeds niet snel gebeuren. Voor alleen een sneller internet stap ik niet over.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:12
Time-outs en spikes van 3000 ms bij (bedraad) pingen naar google.com (8.8.8.8)

Gebeurde vanaf 23.00 uur gisteravond. Meer mensen last van? Postcode 1261.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Laatst online: 23-10 23:42
rowicom schreef op zondag 15 december 2013 @ 00:59:

Ik heb er sinds gisteren ook last van. Geheel ander postcodegebied: 3543 , maar 1 in de zoveel pings ruim 2 seconden... Vreselijk irritant met remote sessies.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:12
rowicom schreef op zondag 15 december 2013 @ 00:59:
Even spanningsloos maken van de EVW3200 deed wonderen... Niet gedacht dat als ie in pure bridge modus staat, dat ie dan ook in de stress kan raken. Zoveel intelligentie zit er dan toch niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:18
Dat is storingsreactie 1, toch? Lost veel zaken op :+

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Hier helaas niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik krijg echt al weken om de haverklap een melding dat mijn wachtwoord niet klopt voor de e-mail. Niets doen en even wachten en alles loopt weer binnen. Zowel op mijn telefoon als in Outlook dat probleem, dus het zal niet aan mij liggen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Exorcist schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:26:
Ik krijg echt al weken om de haverklap een melding dat mijn wachtwoord niet klopt voor de e-mail. Niets doen en even wachten en alles loopt weer binnen. Zowel op mijn telefoon als in Outlook dat probleem, dus het zal niet aan mij liggen iig.
Er is een storing geweest hierover, wat momenteel nog steeds bekend is. Verander even via Mijn Ziggo je wachtwoord van het E-mailadres (indien het een Ziggo adres is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Ziggo aan de lijn gehad. Gelukkig iemand aan de lijn met verstand van zaken. Samen even eea doorgelopen. Het lijkt erop dat er een storing zit in het uplink signaal. Vandaag of morgen gaat een monteur even een kijkje nemen in de wijkkast naar de versterker. Het lijkt er namelijk op dat die wat steken laat vallen waardoor ik 1 op de 20 pings (globaal) een ping heb van 2-3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-10 22:33
Zojuist een actie gekregen van Ziggo, nadat ik wilde opzeggen. 6 maanden 30 euro en daarna is je abonnement aanpasbaar naar het pakket die jij wilt. Je krijgt dan wel een 2jarig contract. Gezien de ontwikkelingen waar ik woon zie ik glasvezel niet snel verschijnen. Meerdere zo'n aanbieding gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Nou, er is wat gebeurd. Ziggo is duidelijk langsgeweest want mijn waardes (dBmV) zijn duidelijk beter. Ze waren al niet slecht met gemiddeld -4 dBmV (downlink). Ze zijn nu tussen de -1 en -2.

Mijn ping spikes zijn echter niet verdwenen. Ik heb nog steeds 1x in de 20 pings een spike van ongeveer 2 seconden. Morgen maar weer bellen. Het is echt heel irritant met een SSH sessie :)

edit: oeps.. spikes zijn 2 seconden.. geen ms ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Korvaag op 16-12-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Had een issue met een ophalen van email via pop.ziggo.nl. Blijkt hun een mail omgeving een storing te hebben. Zie de storingen pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artaex
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-08 16:14
Vreemd genoeg schiet mijn internetsnelheid flink omlaag na het gebruik van Bittorrent.
Oh en niet te vergeten dat ik met mijn 60Mbit internet niet boven de 90kb/s kom met het downloaden van veel-geseede torrents.

[ Voor 42% gewijzigd door Artaex op 16-12-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:20
shadowman12 schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:55:
Had een issue met een ophalen van email via pop.ziggo.nl. Blijkt hun een mail omgeving een storing te hebben. Zie de storingen pagina.
Hier ook zelfde verhaal, gaat nu al dagen achter elkaar mis. Wachtwoord zou niet kloppen etc. Wachtwoorden aangepast in MijnZiggo. Via webmail (na 99 inlogpogingen) alles opgeschoond. E-mailclient opnieuw geïnstalleerd en accounts weer opnieuw ingevoerd: probleem blijft. Wel irritant als je op mail zit te wachten en er druppelt; tussen alle foutmeldingen door pas uren later af en toe wat binnen.
Artaex schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:26:
Vreemd genoeg schiet mijn internetsnelheid flink omlaag na het gebruik van Bittorrent.
Oh en niet te vergeten dat ik met mijn 60Mbit internet niet boven de 90kb/s kom met het downloaden van veel-geseede torrents.
Ik haal op veel geseede torrents zo ~5mB/s. Utorrent met standaardinstellingen en uploadcap van 80kB/s.
Op usenet haal ik bijna 150mbit dus qua snelheid weinig te klagen over Ziggo. Als ze nou die mail weer eens aan de gang kregen.. :/

[ Voor 30% gewijzigd door Chiel op 16-12-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email zou altijd moeten werken. De laatste tijd veel storingen. Lijkt toch een beetje op amateurisme daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Het is de laatste weken al regelmatig mis bij E-mail. Ik gebruik een programma om de mail vanaf de server voor het binnen halen te kunnen inzien en deze signaleert op alle accounts al weken trage reacties of time-outs.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44

TFHfony

Professional Weirdo

Korvaag schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:54:
Nou, er is wat gebeurd. Ziggo is duidelijk langsgeweest want mijn waardes (dBmV) zijn duidelijk beter. Ze waren al niet slecht met gemiddeld -4 dBmV (downlink). Ze zijn nu tussen de -1 en -2.

Mijn ping spikes zijn echter niet verdwenen. Ik heb nog steeds 1x in de 20 pings een spike van ongeveer 2 ms. Morgen maar weer bellen. Het is echt heel irritant met een SSH sessie :)
Ik neem aan dat je (een factor) meer dan 2ms bedoeld. 2ms "spikes" lijken mij ruim binnen de marges te vallen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is eigenlijk te gek voor woorden dat een emailserver niet goed werkt. Dat is toch een basic voorziening. Minpuntje voor Ziggo.
En dan mailtjes sturen over verbetering van de service. In de nacht zijn ze bezig. Blijft duister voor mij.

Ziggo werkt voortdurend aan het verbeteren van zijn diensten. Zo ook bij u in de buurt. Daarmee garanderen we u een hoge kwaliteit televisie, telefonie en internet.

Jaja.
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:21:
Is eigenlijk te gek voor woorden dat een emailserver niet goed werkt. Dat is toch een basic voorziening. Minpuntje voor Ziggo.
En dan mailtjes sturen over verbetering van de service. In de nacht zijn ze bezig. Blijft duister voor mij.
Ziggo werkt voortdurend aan het verbeteren van zijn diensten. Zo ook bij u in de buurt. Daarmee garanderen we u een hoge kwaliteit televisie, telefonie en internet.

Onze excuses voor het ongemak. Makkelijk. Iedereen wat geld terug voor het ongemak. Dat is service.

Jaja.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
TFHfony schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:01:
[...]

Ik neem aan dat je (een factor) meer dan 2ms bedoeld. 2ms "spikes" lijken mij ruim binnen de marges te vallen.
Tikfoutje.. had seconden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik kteeg laatst uitnodiging voor een beta-test vd nieuwe email omgeving (oid). Gebruik ziggo mail niet maar misschien is er daarom storing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:26
Ach... Ziggo en hun mail-server...
[rant]
Heb thuis een server staan en die heeft vorige week een hoop mails verstuurd, ivm een verkeerd cron-script. Kan gebeuren en daardoor ook geblokkeerd op de SMTP server van Ziggo (smtp.ziggo.nl).
Goed, allemaal geen probleem, ondertussen mijn server geconfigureerd dat mail via Google Apps gaat. Ik denk: komt wel goed, blokkade zal wel tijdelijk zijn.

Mijn vrouw heeft een mail-adres via een mail-server die haar vader ooit heeft opgezet, gewoon, simpel POP en gaan. SMTP gaat via de Ziggo server... Dus dat ook geblokkeerd.

Volgens de helpdesk van Ziggo, moet ik het wachtwoord van dat mail-adres wijzigen, want dan is het probleem weg. Ehm... Juist...
De melding die ik krijg?
code:
1
host http://smtp.ziggo.nl [212.54.34.9] said: 550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn teveel berichten verstuurd."

Ondertussen twee keer gebeld en steeds krijg ik te horen "We zien hier geen meldingen, dus er is niks aan de hand, geen blokkades". Als ik dan zeg dat ik de melding krijg dat mijn IP is geblokkeerd, komt het riedeltje weer naar boven dat ik het wachtwoord moet wijzigen.

Nu gisteren via Twitter weer wat ingeschoten (want na 25 minuten aan de lijn gehangen te hebben werd de verbinding verbroken) en zie net dat ik het via een formulier moet gaan proberen...

Nou ja... We zien wel...
[/rant]

Overigens, even de disclaimer: afgezien van dit probleem, heb ik verder eigenlijk nooit, *klopt af*, problemen met Ziggo.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-10 12:21
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:34:
Email zou altijd moeten werken. De laatste tijd veel storingen. Lijkt toch een beetje op amateurisme daar.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Grolsch schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:15:
Bovenstaand probleem ervaar ik dus bij mijn schoonouders, alleen dan met een cisco router.

Alle android devices (tablets/telefoons) verliezen hun verbinding.(wel wifi, geen verbinding, alleen wifi aan/uit op het device helpt).

Alleen de windows laptop en HP printer werken zonder problemen.
Naar aanleiding van de tip van ma9ma het cisco modem fixed ingesteld op wifisnelheid G, en alle problemen lijken opgelost (nu al een week).

Toch raar dat de default instelling zoveel problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 12:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Grolsch schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:38:
[...]

Naar aanleiding van de tip van ma9ma het cisco modem fixed ingesteld op wifisnelheid G, en alle problemen lijken opgelost (nu al een week).

Toch raar dat de default instelling zoveel problemen geeft.
Hier hetzelfde dus, zoals reeds gemeld. Maar een oplossing wil ik het niet noemen. Ben nu wel druk aan het zoek naar een goede Wifi router en hoe deze te installeren met behoudt van Ziggo hotspots.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn gisteren ontvangen wifi-modem (Cisco EPC3928AD) van Ziggo.
Het apparaat werkt perfect, snelheden zijn okee, en het mooie ervan is dat ik nu 1 kastje in de meterkast heb ipv 2.
Ik wil alleen de mogelijkheid hebben om 's nachts het wifi uit te zetten. (hoofdreden: wil zo min moglijk straling. Ik weet dat je hier over kunt twisten, maar het is voor mij een belangrijke reden ;-) !)
Ik heb op verschillende fora gelezen dat dit niet zomaar kan. (raar, want er zit op de voorkant van het modem een knopje : Wifi on-off). Oplossing zou zijn, om Ziggo te vragen om het Wifi-gedeelte van het modem uit te laten zetten.
Mijn vraag is: als ik mijn oude router aansluit op mijn (nieuwe) wifi-modem, neemt hij dan automatisch de ingestelde settings over (ip-adressen, etc), óf moet ik dan weer allerlei zaken gaan instellen. Hier ben ik een beetje huiverig voor, omdat ik hier weinig van weet.
óf is er nog een andere mogelijkheid om het wifi-gedeelte zelstandig te kunnen in-en uitschakelen.
een groet,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Als je de wifi functionaliteit van ziggo niet wilt gebruiken moet je je ziggo modem in bridge mode laten zetten (ff bellen) en een eigen router aansluiten.

Dit is op zich geen gekloot met ip adressen, en werkt zonder problemen.

Een probleem is wel dat je geen gebruik kunt maken van wifi spots op deze manier, maar ik weet niet of dit voor jou een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

@jobbetje: je kunt dan beter een kooi van Faraday van je slaapkamer maken, en alle apparatuur die straalt erbuiten houden, bijv. telefoons, maar eigenlijk de meeste spullen met elektronica.
Wifi is maar een 1 van de vele bronnen..

Misschien bestaat er iets als een klamboe tegen muggen, maar dan van metaal tegen straling? :)

Andere optie is om je Ziggo modem in aluminium te verpakken, dan is die wifi ook nergens meer te bekennen.. (niet uitgeprobeerd trouwens..)

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-12-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Grolsch: Bedankt voor je reactie/info. Was erg bang om van alles te moeten instellen, maar als ik dat zo lees, valt dat dus mee (heb jij dat ook gedaan?). Geen gebruik kunnen maken van Wifi spots is op zich voor mij geen probleem.
Ik zal contact opnemen met Ziggo en hopen dat het gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:06
https://www.ziggo.nl/#kla...net/router-achter-router/

wat is het nadeel hiervan t.o.v. het in bridge laten zetten van de ziggo router

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:35
rambocus schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:27:

Dan heb je een dubbele NAT. En port forwarding moet je dan ook dubbel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:06
dat is toch maar eenmalig, hoe vaak doe je dit, en dan ben je klaar maar je maakt wel gebruik van wifi-hotspots

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:31
jongetje schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:38:
[...]

Dan heb je een dubbele NAT. En port forwarding moet je dan ook dubbel instellen.
Kun je dan niet gewoon je eigen router als DMZ instellen in de ziggo Router? Dan hoe je toch niet los al die poorten te forwarden?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:14
rambocus schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:27:

dan heb je wel dubbelle straling.....

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:25:
@Grolsch: Bedankt voor je reactie/info. Was erg bang om van alles te moeten instellen, maar als ik dat zo lees, valt dat dus mee (heb jij dat ook gedaan?). Geen gebruik kunnen maken van Wifi spots is op zich voor mij geen probleem.
Ik zal contact opnemen met Ziggo en hopen dat het gaat werken.
Ik heb het zelf meerdere malen gedaan zonder problemen.

Het voordeel van deze manier is dat je ziggo modem er echt transparant tussen staat, en dat je eigen router een public IP krijg, waardoor ook evt. portforwarding "makkelijker" werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NAT vindt plaats tussen tussen de WAN-poort ('buiten') en de LAN-poorten ('binnennetwerk', inclusief WiFi) op je router. Als je je router met een LAN-poort aansluit op je Ziggo modem (dus de WAN-poort niet gebruiken) werkt-ie gewoon als switch. Geen dubbele NAT, geen moeilijk gedoe: gewoon één netwerk. Zo heb ik het hier ook aangesloten. Wel even DHCP uitzetten op je router. Werkt prima, je hebt gewoon nog WiFi spots.

Terugkomend op Jobbetje:
Als je geen bedrade verbindingen hebt (dus WiFi uit betekent dat er behalve je modem en evt. vaste telefoon niks meer met het internet is verbonden) kun je het modem het beste in bridgemodus laten zetten. Je verbindt dan je eigen router via de WAN-poort met de LAN1-poort van je Ziggo modem. Met default instellingen zou dit gelijk compleet moeten werken. Het Ziggo modem wordt gewoon een dom doorgeefluik. Als je dan de stekker van je eigen router aan een tijdklok hangt valt 's nachts je (WiFi) netwerk vanzelf uit, maar vaste telefoon blijft werken.

Als je echter ook nog apparaten met kabels aan het Ziggo modem hebt verbonden, zul je die als je 'm in bridgemodus laat zetten met je eigen router moeten verbinden. Dat betekent dat bekabeld verbonden apparaten 's nachts dus ook geen internet hebben. Als dat geen probleem is kun je 't dus ook nog zo doen :)

Als je bekabeld verbonden apparaten 's nachts aan het internet wilt houden zou je een optie moeten hebben om echt alleen het WiFi deel uit te zetten. Ik weet eigenlijk niet of dat kan op het Ziggo modem. Dan wordt 't wat lastiger (maar niks is onmogelijk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-10 21:42
Update van de situatie:

contact opgenomen, ze beweren hoog en laag dat er niks aan de hand is.
Handmatig een keer per uur de upstreamwaarden gecontroleerd, merk dat het wel erg varieert.
Het ene uur kunnen ze alle4 rond 51dBmV hangen, andere uur zitten drie ervar boven 54.5dBmV.
Zelfs uitschieters naar 56 gezien.

Op dit moment wel redelijk normaal en (bijna) geen packetloss.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Chiel schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:28:
[...]

Hier ook zelfde verhaal, gaat nu al dagen achter elkaar mis. Wachtwoord zou niet kloppen etc. Wachtwoorden aangepast in MijnZiggo. Via webmail (na 99 inlogpogingen) alles opgeschoond. E-mailclient opnieuw geïnstalleerd en accounts weer opnieuw ingevoerd: probleem blijft. Wel irritant als je op mail zit te wachten en er druppelt; tussen alle foutmeldingen door pas uren later af en toe wat binnen.

[...]
Ik haal op veel geseede torrents zo ~5mB/s. Utorrent met standaardinstellingen en uploadcap van 80kB/s.
Op usenet haal ik bijna 150mbit dus qua snelheid weinig te klagen over Ziggo. Als ze nou die mail weer eens aan de gang kregen.. :/
Even ter bevestiging, er is een storing met de pop server van Ziggo, dus vandaar dat de connectie werkt, maar traag is. Of geheel niet werkt. Dit kan zowel op de webmail voorkomen als via externe programmas zulke als Outlook / Windows Live Mail...

Storing is net 23 uur gemeld, maar nog geen work-around ervoor gemeld }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:00:

De melding die ik krijg?
code:
1
host http://smtp.ziggo.nl [212.54.34.9] said: 550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn teveel berichten verstuurd."
Je moet inderdaad even je wachtwoord, ook van Mijn Ziggo aanpassen, mogelijk is er een blokkade op de SMTP gezet omdat er 'spam' verstuurd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:26
aerowyn88 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:48:
[...]Je moet inderdaad even je wachtwoord, ook van Mijn Ziggo aanpassen, mogelijk is er een blokkade op de SMTP gezet omdat er 'spam' verstuurd zou zijn.
De afdeling abuse heeft ondertussen gereageerd en mij geunblocked, dus heb niks aan mijn wachtwoorden hoeven te doen :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:35:
[...]

De afdeling abuse heeft ondertussen gereageerd en mij geunblocked, dus heb niks aan mijn wachtwoorden hoeven te doen :)
d:)b Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:31
Jerrythafast schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:20:
NAT vindt plaats tussen tussen de WAN-poort ('buiten') en de LAN-poorten ('binnennetwerk', inclusief WiFi) op je router. Als je je router met een LAN-poort aansluit op je Ziggo modem (dus de WAN-poort niet gebruiken) werkt-ie gewoon als switch. Geen dubbele NAT, geen moeilijk gedoe: gewoon één netwerk. Zo heb ik het hier ook aangesloten. Wel even DHCP uitzetten op je router. Werkt prima, je hebt gewoon nog WiFi spots.
Ja, leuk, tenzij je je eigen router wilt gebruiken als DHCP-server (en daar kun je best zo je redenen voor hebben).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jerrythafast: jouw laatste optie zou voor mij het meest ideaal zijn, maar ook de optie om met die tijdsklok de router uit te zetten, en dan helemaal geen internet (dus ook de bekabelde apparaten) is al goed.
Ik ga ermee aan het werk.
Bedankt voor je info, en iedereen voor zijn "mee-denkwerk".
een groet,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:26:
[...]

De EPC3928AD is momenteel nog niet bepaald stabiel als je hem gebruikt als router. Als ie in bridge mode staat is er eigenlijk geen verschil met je huidige Arris, met uitzondering dat het Cisco modem 8 downstream en 4 upstream kanalen ondersteund (de Arris heeft er minder). Hierdoor zijn hogere snelheden mogelijk.
Bijna 2 weken in gebruik en als ik een torrent op start dan is het huilen met de pet op, dan is mijn internet zo erg traag, heb btw een 150/15 verbinding. Volgens mij kan de Cisco modem het aantal connecties niet aan, voorheen met de Arris geen enkel probleem. Ik hoor mensen over om de router gedeelte via Ziggo uit te laten schakelen, hoewel ik dat het probleem denk ik niet zal oplossen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 23:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica