met mijn Galaxy S2 en tablet kan ik prima inloggen maar mijn laptop geeft de melding:
windows was unable to login Ziggo
[ Voor 4% gewijzigd door fespen op 28-07-2013 20:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door fespen op 28-07-2013 20:51 ]
Volgens mij mag je maar twee login adressen gebruikenfespen schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:24:
met mijn Galaxy S2 en tablet kan ik prima inloggen maar mijn laptop geeft de melding:
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
klopt maar ik probeerde het als eerst met mijn laptop.Sepp14 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:24:
[...]
Volgens mij mag je maar twee login adressen gebruiken
[ Voor 19% gewijzigd door fespen op 28-07-2013 23:03 ]
Dan is er niets aan de hand met DNS-servers; er is waarschijnlijk toch je modem iets niet in orde. Als je met de klantenservice gesproken hebt, heb je het modem ook eens een keer goed gereset neem ik aan? Hoe ben je verbonden met het modem: draadloos of bekabeld (waarbij bekabeld de voorkeur heeft in deze situatie)?Snowwie schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:53:
[...]
Nee, ik kan het modem ook niet benaderen.![]()
Erg vreemd allemaal, en bij m'n vriendin (die 15km verderop woont) is niets aan de hand.
Sometimes you need to plan for coincidence
Same here..Untouchablezz20 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:11:
Momenteel 4 uploadkanalen in gebruik. Lijkt erop dat de voorbereiding getroffen wordt voor de 150mbit upgrade.
Lies are obvious to read because the truth is already written
Zouden we in regio Hoorn ook eindelijk de nwe US kanalen krijgen?In de nacht van woensdag 31 op donderdag 1 augustus 2013 vinden er tussen 1.00 en 6.00 uur werkzaamheden in uw buurt plaats.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
Die mailtjes krijg ik zo apocalyptisch vaak dat ik er niet eens meer iets echt achter zoek. Ik vraag me wel eens af wat het is dat ze doen tijden zo'n onderhoud. Ook nooit wat van gemerkt overigens, al zit ik niet zo vaak aan mijn PC op die tijdstippen dat ze er aan sleutelen.NiGeLaToR schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:31:
[...]
Zouden we in regio Hoorn ook eindelijk de nwe US kanalen krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2013 13:51 ]
Verwijderd
Dan laat je het toch uit zetten? Heb ik ook gedaan, heb het nog steeds niet gemist. Mn mobi-abbo werkt prima zonder.Morrar schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:16:
Hmm ben nog niet echt te spreken over die update naar WifiSpots... Mijn Ubee modem is de afgelopen week welgeteld 5 minuten online geweest... Ieder keer problemen met de WLAN; beveiligingskey er op random momenten uitgeknikkert, restart alles weer in orde. En dat ieder paar minuten herhalen.
Daarnaast wordt het modem nu ook kneiterheet, wat ik toch ook wel een groot nadeel vindt. Kan mijn hand er amper op houden zo warm stookt ie het.
Je ex???hjs schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 07:40:
Mijn ex loopt ook alleen maar te mopperen over haar wifi signaal, maar snel in bridge mode laten zetten.
Je kan ook uit elkaar gaan zonder elkaar dood te wensen en/of nooit meer te willen zien/spreken?
Nickname does not reflect reality
[ Voor 77% gewijzigd door hjs op 30-07-2013 09:13 . Reden: reaktie op reaktie ]
Ik gok dat 'ie bedoelde of je je ex in bridge mode had laten zetten... maar de smily vergeten was.hjs schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:18:
Niet iedereen is 15 op dit forum
Sterker nog, ik zit al bijna 15 jaar op dit forum
Dus ja, mijn ex-vrouw waar ik nog prima mee omga.
Is dit een feit? In brigde mode = geen wifi spots? Mooi, dan laat ik hem staan op bridge mode en werkt dat iig nog altijd. Nergens wifi spots te zien terwijl het wel beschikbaar isnassau schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:28:
[...]
Als jouw modem in bridge staat, krijg je geen Hotspot. Maar de buurman heeft neem ik aan de helpdesk al gebeld?
Ben je een beetje paranoia Frits?VAnTurenhout schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:37:
Ik hoef die Wifi spots niet. Heb nu mijn modem in Bridge staan, maar zit wel elke dag te checken of Ziggo misschien de Wifi heeft aangezet , is dat dan dus niet nodig??
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Daar ben ik snel achter denk ik, want dan werkt er niets meer in huis wat achter mijn router hangt, lijkt me..Joster schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:09:
Wel als je Ziggo wantrouwt omtrent het laten staan van je bridge mode
Waarom wil je dan geen Wifi Spots aan? Dan maakt het toch niet uit?VAnTurenhout schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:26:
Ik ben niet bang voor mensen die op mijn Wifi komen, geloof wel dat Ziggo daar over nagedacht heeft.
Ik heb genoeg Wifi om me heen en zet mijn eigen Wifi ook uit als ik het niet gebruik. Er is genoeg zooi om me heen. En ja hoor, laat de alu-grapjes maar weer komen.gebruikershaes schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:27:
[...]
Waarom wil je dan geen Wifi Spots aan? Dan maakt het toch niet uit?
Als ik al hoor dat heel veel mensen klagen dat het modem een stuk warmer wordt... Gaat Ziggo dan ook de extra stroom betalen die dat ding verbruikt? Ben je net bezig je huis energie zuinig te maken komt Ziggo de bespaarde energie weer even opmaken...gebruikershaes schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:27:
[...]
Waarom wil je dan geen Wifi Spots aan? Dan maakt het toch niet uit?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Miereneukerij als je het mij vraagt en een duidelijk probleem in de huidige samenleving. Als ik het maar goed heb, fuck de medemens... Want zeg nou zelf hoeveel zou zo een modem nou extra slurpen? 10 watt oid?rdfeij schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:30:
[...]
Als ik al hoor dat heel veel mensen klagen dat het modem een stuk warmer wordt... Gaat Ziggo dan ook de extra stroom betalen die dat ding verbruikt? Ben je net bezig je huis energie zuinig te maken komt Ziggo de bespaarde energie weer even opmaken...
Ik heb nog de goede oude Ubee zonder WIFI en dat blijft voorlopig zo...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Modem al even van het stroom af gehaald?Xtr3me4me schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:30:
Leuke brief gekregen dat Ziggo per 1 juli mijn abo zou verhogen van 120Mbit naar 150Mbit. Helaas is nog steeds 120Mbit.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Dus ik moet (even ruwweg) 10 euro per jaar aan stroom extra betalen voor een service die ik niet gebruik en bij een ander ook niet zal gebruiken...gebruikershaes schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:48:
[...]
Miereneukerij als je het mij vraagt en een duidelijk probleem in de huidige samenleving. Als ik het maar goed heb, fuck de medemens... Want zeg nou zelf hoeveel zou zo een modem nou extra slurpen? 10 watt oid?
Heb je uberhaupt dit topic al doorgelezen of gezocht op de verhoging voor ALles in 1 extra?Xtr3me4me schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:30:
Leuke brief gekregen dat Ziggo per 1 juli mijn abo zou verhogen van 120Mbit naar 150Mbit. Helaas is nog steeds 120Mbit.
Waarom dan neerzetten in de brief per 1 juli. Ik neem aan dat het per woongedeelte is.jongetje schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:31:
[...]
Heb je uberhaupt dit topic al doorgelezen of gezocht op de verhoging voor ALles in 1 extra?
Toch nog maar even het antwoord, dit is pas vanaf 16 augustus
Ja al gedaan, weinig geholpen. In de brief stond zelfs dat ik niet eens de stroom eraf moest halen (ik weet wel beter)
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
In mijn email stond vanaf 1 juli en niet per 1 juli.Xtr3me4me schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:30:
[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 30-07-2013 15:06 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hhmzz je zou daar ook gelijk in kunnen hebben dat het vanaf 1 juli en niet per 1 juliMeNTaL_TO schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:04:
[...]
In mijn email stond vanaf 1 juli en niet per 1 juli.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Uh ok?machinist schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:57:
Ziggois te groot en dus heel erg log geworden, zoals alle grote bedrijven verschuilen zij zich achter een callcenter die je dus verder moet helpen, hahahaha.
De draadloze router zou vorig jaar 1 vande beste moeten zijn...........nou het is 1 van de slechtste.
Het bereik is zeer slecht, na een belletje met de helpdesk ben ik wijzer geworden, het bereik was volgens de callcentermedewerker van ziggo terug gedraaid want als iedereen in de straat een ziggo account zou hebben dan zouden we elkaar storen.Ik heb dus een 2de router van Icidu, dus heel goedkoop, aangeschaft en deze op zolder gezet(3verdiepingen), deze router heeft dus een sterker signaal dan de ziggo troep op de begane grond.
Maar ja, ziggo heeft het alleen recht over de kabel, zou de opta ook een keer naar moeten kijken, en dus ben je overgeleverd aan glasvezel met alle nadelen van dien in een huis met 4 tv's dus als een andere provider over de kabel komt ga ik overstappen. 2135 postcode
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee klopt niet echt hier (postcode 4103) gaat pas aankomende donderdagnacht de knop om.Iekozz schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:42:
Ziggo website zegt dit: De nieuwe snelheid van 150/15 Mbit/s geldt vanaf half augustus. Klanten ontvangen hierover persoonlijk bericht op het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar is.
Heb ook al een paar keer doorgekregen van de klantenservice dat de nieuwe snelheid voor iedereen vanaf 16 augustus gereed moet zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door FNale op 30-07-2013 19:36 ]
I intend to live forever. So far, so good.
[ Voor 87% gewijzigd door paragon op 30-07-2013 19:40 ]
Die had ik afgelopen zaterdag ook nog, die fijne Ubee. Netjes 119,6 Mbit down en 9,4 Mbit up.rdfeij schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:30:
[...]
Ik heb nog de goede oude Ubee zonder WIFI en dat blijft voorlopig zo...
[ Voor 21% gewijzigd door mike123 op 01-08-2013 19:40 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 10:33 ]
De passtrough functie werkt nog d.m.v het greasemonkeyscriptje bij de Ubee, dan kun je over alle functionaliteit blijven beschikkenVerwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:33:
Ik vind het jammer dat ze je direct buitensluiten als je je modem bridged in dat wifi verhaal. Als ze fatsoenlijke hardware leverden had dat niet gehoeven.
Maargoed ik ga niet mijn router gebruiken samen met de router van ziggo alleen om dat wifi verhaal, krijg ik meer ellende van dan het waard is.
[ Voor 9% gewijzigd door corset op 31-07-2013 16:44 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja dat zag ik hier ook ja. Maar geen snelheidsverbetering. Is er überhaupt iemand die al 15 Mbit up heeft mogen ervaren?dôh schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:13:
Ziggo heeft vannacht onderhoud gepleegd bij mij (in Amstelveen) en hierdoor heb ik nu 4 upstream kanalen. Het viel me op dat alle lampjes op mijn UBEE in ene groen waren! Ze zullen dus wel lekker bezig zijn met voorbereidingen ten aanzien van de upgrades! Afwachten maar!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nee, dat zal echt pas vanaf 15 augustus worden doorgevoerd.OMX2000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:50:
[...]
Ja dat zag ik hier ook ja. Maar geen snelheidsverbetering. Is er überhaupt iemand die al 15 Mbit up heeft mogen ervaren?
Als je een monteur nodig hebt, dan moet je uiteraard betalen.lanerios schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:54:
Dat heb ik dus ook70 euro vragen voor geen werk (ik koppel zelf los, en sluit zelf weer aan) behalve administratie is erg hoog haha
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Kunnen jullie de topic warning niet lezen? Elke pagina 3 keer hetzelfde vragen voegt echt niets toe.OMX2000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:50:
[...]
Ja dat zag ik hier ook ja. Maar geen snelheidsverbetering. Is er überhaupt iemand die al 15 Mbit up heeft mogen ervaren?
Verwijderd
Lol, is dat nog steeds zo? Zo hebben wij het ook gedaan, krijg je ook nog eens gratis spullen tegenwoordig. Enige nadeel is dat je de emailadressen kwijtraakt.lanerios schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:44:
Geweldig he! Vandaag ze ook gebeld:
"Ja meneer als u verhuist, dan kunt u totaal geen gebruik maken van aanbiedingen, en dient u 70 euro verhuiskosten te betalen"
"Maar als ik nou alles opzeg, en mijn vriendin op haar naam alles laat aanvragen"
"Ja, dan bent u goedkoper uit, en dat is geen enkel probleem"
Ik begrijp zowiezo niet waarom mensen een enmailadres van een leverancier gebruiken als vast mailadres. Je zit er dan altijd mee wanneer je wil overstappen/ of als er een naamswijziging is door bv overname... Er zijn genoeg goede gratis alternatieven waarbij je daar geen last van hebt!Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:29:
[...]
Lol, is dat nog steeds zo? Zo hebben wij het ook gedaan, krijg je ook nog eens gratis spullen tegenwoordig. Enige nadeel is dat je de emailadressen kwijtraakt.
[ Voor 0% gewijzigd door TMPJ op 01-08-2013 10:15 . Reden: Leestekens ]
Binnen vier dagen? Da's wel heel snel! Heb vorige week ook een abonnement genomen en het pakket was er in 7 dagen, wat nog steeds een stuk sneller is dan de 10-14 WERKdagen die ze zelf aangeven.TMPJ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:04:
Ik lees hier veel negatieve ervaringen over het aangaan van een abonnement bij Ziggo, bij deze dan een tegengeluid![]()
Twee weken terug Internet & Televisie aangevraagd en gekozen voor installatie zonder monteur (ons bent tenslotte Tweakers!). Het pakket lag binnen 4 dagen al in huis, aansluiten was ook geen lastige klus op de Twist & Click aansluiting na. Het is best wat gedoe om de groene draad in het daarvoor bestemde gat te krijgen. Toen dit gelukt was alles up gebracht en was er internet en tv.
Waar ik nog rekende op een tijd van een week of 2 zonder internet, is mijn nieuwe huis nu al voorzien van een werkende snelle verbinding. Het Ubee modem biedt door het hele appartement bereik, leuk ook dat er 2,4Ghz en 5Ghz aanwezig is!
Verwijderd
Je mail staat dan binnen landsgrenzen, en misschien wel belangrijker, niet bij een bedrijf die belang heeft bij de content van je mail? Gratis bestaat immers niet.Nuevocasa schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:53:
[...]
Ik begrijp zowiezo niet waarom mensen een enmailadres van een leverancier gebruiken als vast mailadres. Je zit er dan altijd mee wanneer je wil overstappen/ of als er een naamswijziging is door bv overname... Er zijn genoeg goede gratis alternatieven waarbij je daar geen last van hebt!
Het enige lastige wat ik mij kan voorstellen is wanneer je een vast telefoonnummer al jaren in gebruik hebt en deze kwijt raakt.
http://www.deyterra.com
Ik neem toch aan dat je via kpn ook TV en Radio af kan nemen dus kan je via de telefoon kabel gewoon Radio 1 ontvangen.123coen123 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:10:
Ik heb een vraag waar ik helaas zelf geen antwoord op kan vinden. Stel ik ga van Ziggo over naar KPN. Kan ik dan nog wel Radio 1 ontvangen via de kabel? Ik meen dat dit een 'noodzender' is?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Als je ziggo niet betaald krijg je ook geen signaal van hun. Als je analoge radio wilt ontvangen moet je een antenne (heb je ook in draadvorm) aansluiten op je radio (waar denk je dat je auto radio het signaal vandaan haalt).123coen123 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:10:
Ik heb een vraag waar ik helaas zelf geen antwoord op kan vinden. Stel ik ga van Ziggo over naar KPN. Kan ik dan nog wel Radio 1 analoog ontvangen via de kabel? Ik meen dat dit een 'noodzender' is?
Jup vandaag modem gereset en 150 /15 dus zijn lekker vroeg hier (ik had btw zelf het modem gereset).OMX2000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:50:
[...]
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Ik dacht laat ik eens hetzelfde proberen.. en jawel hoorRead schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:22:
[...]
Jup vandaag modem gereset en 150 /15 dus zijn lekker vroeg hier (ik had btw zelf het modem gereset).
[ Voor 54% gewijzigd door knny op 01-08-2013 16:41 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Geen idee hoeveel upstream kanalen ik heb want dat valt op mijn arris modem niet te zien maar mijn upload zit ook zo rond de 12Mbit dus blijft iets achter maar misschien word dat in de toekomst nog beter, is wel vaker zo als een verhoging er net doorheen is.knny schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:21:
Hier in Grunn na reset modem ook netjes 150mb
Als ik in mijn modem kijk heb ik maar 1 upstream kanaal open staan en haal nu iets van rond de 12 mb upload
Bij mij ook niet helemaal precies 150.. eerder 147,5Mbps down en 14,2Mbps up.. Dit is met 4 upload kanalenUntouchablezz20 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:10:
Haal nu 145/15 met een ubee evm. Heb 4 upstream kanalen in gebruik.
Dit haal ik ook in Rijssen met 1 upload kanaalPierre_nr1 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:14:
Voorburg 147/13. 1 upload kanaal.
[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 01-08-2013 19:54 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Is toch voor een avond leuk dat klanten laten weten dat de snelheid is verhoogd? maar goed, hier ook verhoogd zal het kort makenDennis-L schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:27:
Lezen is echt zooooooooo ingewikkeld
Maar goed, nog maar een keer
Joeppie, Ziggo gaat de down- en upload snelheden weer verhogen. Zie hier het nieuwsartikel.. Zullen we de "ik heb de verhoging nu binnen"-posts weglaten
"Een beetje apart is dat Ziggo-abonnees met een eenvoudig modem zonder wifi wél gebruik mogen maken van de wifi van anderen, althans in die gebieden waar Ziggo WifiSpots actief zijn (zie postcodecheck).", aldus Consumentenbond. Ik was ook al aan het wachten op een nieuw modem.thefxr schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 03:16:
ik heb nog een arris modem zonder WIFI, krijg ik nu van ziggo een nieuw moden vanwege die wifi spots?
[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 02-08-2013 07:05 ]
Verwijderd
Het oorspronkelijke plan was om ALLE klanten in Maart 2012 al te hebben voorzien van wifimodems. Wegens problemen bij leveranciers is dit niet gelukt. Het zou dan ook niet eerlijk zijn om Wifispots te weerhouden van mensen die geen wifimodem hebben.hansie18 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 05:13:
[...]
"Een beetje apart is dat Ziggo-abonnees met een eenvoudig modem zonder wifi wél gebruik mogen maken van de wifi van anderen, althans in die gebieden waar Ziggo WifiSpots actief zijn (zie postcodecheck).", aldus Consumentenbond. Ik was ook al aan het wachten op een nieuw modem.
Mensen die een Arris TM702b hebben samen met Internet Z3 of Alles in 1 Extra kunnen via klantenservice een wifimodem opvragen.thefxr schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 03:16:
ik heb nog een arris modem zonder WIFI, krijg ik nu van ziggo een nieuw moden vanwege die wifi spots?
Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset
Verwijderd
Ook niet na reset modem?mr.babek schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:15:
Ik heb de verhoging ook (postcode 6049) maar heb maar 1 upload kanaal (ubee wifi) en kom niet boven de 12mbits, heeft iemand met een ubee wifi wel 4 upload kanalen?
Ik heb maar 11mbit upload nadat ik de modem opnieuw heb opgestart. Hoe kan ik zien hoeveel upload kanalen ik heb? Download heb ik 145mbit.
[ Voor 11% gewijzigd door fotojunk op 02-08-2013 09:35 ]
Verwijderd
Bij de Ubee wifimodems zou het US lampje nu groen (blauw = 1) moeten branden. Cisco wifimodems zou US ook groen (oranje = 1) moeten branden geloof ik.Nuevocasa schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:08:
[...]
Ik heb maar 11mbit upload nadat ik de modem opnieuw heb opgestart. Hoe kan ik zien hoeveel upload kanalen ik heb? Download heb ik 145mbit.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 10:21 ]
Paar seconden lijkt me voldoende.fotojunk schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:34:
Word met "reset modem" bedoelt: x aantal minuten van stroom af ?
Coïtus ergo sum
Paar seconden is in theorie voldoende, maar er kan nog wat rest spanning op de trafo blijven staan. Dus hou hem even 30 seconden van de stroom zodat je zeker weet dat hij spanningsloos is geweest.
http://www.deyterra.com
Nee helaas niet dus, de upload led blijft blauw.. naja even afwachten dan maar en later nog eens proberen.
Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset
Jij hebt een ubee wifi en nu heb je 4 upload kanalen (na reset)?Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:35:
[...]
Bij de Ubee wifimodems zou het US lampje nu groen (blauw = 1) moeten branden. Cisco wifimodems zou US ook groen (oranje = 1) moeten branden geloof ik.
Tevens zou je ook op het wifimodem kunnen inloggen via 192.168.178.1 en hier kijken of ze online staan.
EDIT: reset modem: even van de stroom 30 seconden, geen 10en terug stoppen. Thx voor de tip rally
Verwijderd
Ikzelf heb inderdaad Ubee wifimodem. US brand gewoon groen en heb 4 upload kanalen. Bij mij ging het trouwens vanzelf in de nacht.mr.babek schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:03:
[...]
Jij hebt een ubee wifi en nu heb je 4 upload kanalen (na reset)?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 11:26 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq