Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40
Ziggo komt met een interactive CI+ module:
http://www.totaaltv.nl/ni...eractieve_CI+_module.html

linkje naar Ziggo:
https://www.ziggo.nl/#pro...e-ci/ci-plus-interactief/

[ Voor 68% gewijzigd door jongetje op 12-07-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04
Waarschijnlijk werkt dit dan alleen op nieuwere tv's. Mijn tv van 5 jaar oud zal ongetwijfeld buiten de boot vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

TFHfony

Professional Weirdo

fish schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:44:
Het is niet jouw netwerk wat ze gebruiken, het draaid er los van. Je hebt dus niet meer of minder controle over je eigen netwerk.

Maar ja je moet het zelf weten hoor.
Zoals ik hier boven schreef. Het gaat mij om zaken zoals portforwarding, rules, etc... Deze zaken zijn veel beperkter aanwezig in de Ziggo modem/router dan in mijn Draytek. Dat bedoel ik met controle over mijn netwerk.

Dat het hele WiFi-Spot buiten mijn lokale netwerk zit, snap ik ook wel. Anders had Ziggo het hele verhaal nooit geïntroduceerd...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:40:
Ik heb vandaag het nieuwe Ubee EVW321B (simultaneous dual-band) modem ontvangen, maar helaas een DOA.
<knip>
Ik heb inmiddels een nieuwe adapter van Ziggo ontvangen, waarmee het probleem is opgelost.

De WiFi functionaliteit op de 5 GHz band is echt vele malen sneller dan die op de 2.4 GHz band. Dit modem werkt in beide banden tegelijk en ik heb dan ook geen behoefte meer om een aparte router aan te schaffen, aangezien ik alles het liefst in 1 apparaat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister Ziggo Z3. Helaas nog niet met de nieuwe snelheid, maar ook nu al (letterlijk) 10x sneller dan mn oude ADSL lijntje.

Heb alleen wat gedoe met port forwards. Volgens webcare moet t werken, maar geven ze er geen support op. Heb een Cisco EPC3928AD staan en onder port range forwarding het volgende ingesteld:

start port end port IP start port end port protocol
22 22 192.168.1.4 22 22 both

Vinkje bij enabled staat aan ;) Wat zie ik over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Bij external start end port moet je 0 0 invullen aangezien de remote kant een willekeurige poort kiest om mee te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 19:57

D33F

Tweelingtemmer

Inmiddels staat er nu dit op de website van Ziggo bij Alles in 1 Extra
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8AcmDOL.png

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 22:18

rally

Deyterra Consultancy

David Regeling schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:18:
[afbeelding]
Tja... technisch gezien is het "vanaf 1 juli" natuurlijk. En hoewel het zo'n anderhalve maand later is dan Ziggo eerder had gecommuniceerd is het wel sneller dan eerdere verhogingen van AIE (die soms meer dan 6 maanden op zich lieten wachten).

Dus anders dan afwachten is niet te doen. We weten ook niet wat de oorzaak van de vertraging is. Ik ga er van uit dat het een goede reden heeft (stabiliteit van het netwerk bijvoorbeeld) en dan kunnen we alleen maar toejuichen dat ze iets langer wachten dan voorbarig de upgrade uitrollen.
Ik kan me de reacties al voorstellen als ze de update uitrollen en mensen problemen hebben met de verbinding of de snelheid niet halen. Die 4 weken kunnen er ook nog wel bij :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 15:40:
Heb alleen wat gedoe met port forwards. Volgens webcare moet t werken, maar geven ze er geen support op. Heb een Cisco EPC3928AD staan en onder port range forwarding het volgende ingesteld:

start port end port IP start port end port protocol
22 22 192.168.1.4 22 22 both

Vinkje bij enabled staat aan ;) Wat zie ik over t hoofd?
Dat is de juiste manier om poort 22 door te mappen naar 192.168.1.4
Als dat je doel is, is dat gelukt. Wat werkt er dan niet?
tiguan schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:00:
Bij external start end port moet je 0 0 invullen aangezien de remote kant een willekeurige poort kiest om mee te openen.
Normaal gesproken verwijst external naar de wanzijde.. dus dan moet die ook op 22 blijven staan namelijk.

[ Voor 57% gewijzigd door job op 14-07-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:27:
[...]

Dat is de juiste manier om poort 22 door te mappen naar 192.168.1.4
Als dat je doel is, is dat gelukt. Wat werkt er dan niet?
Dat is idd m'n doel: ssh over port 22 naar m'n nas

Wat er niet werkt is dat ik van buiten niet naar binnen kom. Ik heb m'n oude adsl verbinding nog in de lucht, maar kan vanaf daar niet via poort 22 m'n nas bereiken.

Dmz ook geprobeerd, maar maakt geen verschil: hij geef geen sjoege.

Edit: gevonden... synology had nog de oude DNS en Gateway settings. Intern deed alles wat t moest doen, lastig achter komen dan 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:53

3DDude

I void warranty's

[afbeelding]
Goed om te weten..

ik dacht het is al begin July geweest, laten we is kijken hoe het ervoor staat..

wordt half augustus dus.. :O

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel fijn die updates voor die wifispot onzin.... Bij mij thuis geen last aangezien mijn modem in bridge staat, mijn backup naar elders daarentegen is nu om zeep. Al dagen fouten en kon niks vinden, blijkt het bij Ziggo te liggen :{

Constructie is in het kort dat ik ik backup naar lokatie A en lokatie A en B backuppen naar mij. Lokatie A is ook Ziggo en heeft gok ik wifispots aanstaan. En dat is dus einde backup.

2 opties nu:
1. Wifispots uit laten zetten (gaat wel gebeuren)
2. Synology middels VPN aan elkaar hangen, flut oplossing aangezien ze dan niet meer in slaapstand gaan omdat de tunnel levend gehouden wordt

Dank weer Ziggo voor een meesterlijke firmware op die zooi die ubee heet. Die dingen zijn vanaf dag 1 om te janken zo slecht. Zonde, want voor de rest werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

fish schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 15:22:
Welke vorm van authenticatie wordt gebruikt voor wifispots ?

Wij hebben geen modem met wifi, maar ik wil mijn telefoon(s) wel graag voorbereiden
Beveiliging 802.1x EAP
- eapmethode:PEAP
- verificatie fase 2: geen
- ca certificaat: niet gespecificeert
- gebruikerscertificaat: niet gespecificeert
- identiteit: [opvragen bij ziggo]
- anonime identiteit: [leeg]
- wachtwoord: [opvragen bij ziggo]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 00:03

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:18:
Heel fijn die updates voor die wifispot onzin.... Bij mij thuis geen last aangezien mijn modem in bridge staat, mijn backup naar elders daarentegen is nu om zeep. Al dagen fouten en kon niks vinden, blijkt het bij Ziggo te liggen :{

Constructie is in het kort dat ik ik backup naar lokatie A en lokatie A en B backuppen naar mij. Lokatie A is ook Ziggo en heeft gok ik wifispots aanstaan. En dat is dus einde backup.

2 opties nu:
1. Wifispots uit laten zetten (gaat wel gebeuren)
2. Synology middels VPN aan elkaar hangen, flut oplossing aangezien ze dan niet meer in slaapstand gaan omdat de tunnel levend gehouden wordt

Dank weer Ziggo voor een meesterlijke firmware op die zooi die ubee heet. Die dingen zijn vanaf dag 1 om te janken zo slecht. Zonde, want voor de rest werkt het prima.
Zie mijn eerdere posts in dit topic (plus op het Syno forum en Ziggo gebruikers forum):
Bridge mode helpt niet, WiFi spots uitzetten hielp niet bij mij (al heb ik 1 iemand gelezen die zelf bij KPN zat en remote bij Ziggo waar het uitzetten wel hielp), VPN werkt wel, maar was voor mij geen optie omdat mijn oude remote DS207 geen VPN aankan.

Probleem zit in de nieuwe firmware van de Cisco 3925 en Ubee 3210, bij mij is het opgelost door een nieuwe (maar oud-model) Ubee 3200 neer te zetten en alles werkt weer. Remote kan ik testen bij 2 vrienden die beide ook bij Ziggo zitten en allebei ook een 3200 hebben en zij hebben WiFi spots gewoon aanstaan. Ik heb nog wel een ticket openstaan bij Ziggo, want ik heb ze van allerlei informatie kunnen voorzien welke combinaties wel werkte, niet werkte, welke firmwares wel en niet, dus mocht je willen klagen kan je naar dat ticket nummer verwijzen en geven ze er misschien meer prioriteit aan.

Ik had het ook aangemeld bij Synology, die waren zeer geïnteresseerd en wilden graag helpen, maar ik wilde twee IP-adressen (1 in China en 1 in Korea) geen root access tot mijn Synology geven :/ Het is overigens niet alleen backuppen (rsync) wat bij mij niet meer lukte vanaf thuis (van werk of via de buren werkte wel), maar handmatige uploaden naar de remote Synology via http of ftp werkte ook niet meer ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35
Blijf je probleem "vaag" vinden, eigenlijk omschrijf je dat je gehele internet niet werkt met de 3925 en 3210 maar er zijn honderden van deze modems in gebruik waar mensen wel FTP en HTTP gebruiken om zaken te uploaden?

Met die backup kan ik er ook niet helemaal bij met mijn gedachten, is het poort 22 encrypted of native rsync poort (873?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

stormfly schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:51:
Blijf je probleem "vaag" vinden
Join the club ...

Maar ik zeg ook nergens dat het hele internet niet werkt ... alleen naar naar een Synology. Was ook wel toevallig dat ik op een Amerikaans Synology forum 2 anderen tegenkwam met hetzelfde probleem en toen ik er naar vroeg het beide Ziggo klanten waren die er last van hadden sinds de WiFi spots firmware update.

Maar wat ik getest heb en niet werkte van mijn lokatie (fysiek door diverse monteurs getest en goedgekeurd is) met zowel mijn oude geüpdatete 3925 (die daarvoor altijd werkte) en van Ziggo nieuw gekregen 3210:
Uploaden d.m.v. rsync 873, encrypted 22, http 80 en ftp 21.

Als ik precies hetzelfde aan de Service+ monteur liet zien bij de buren, werkte alles perfect. Het enige verschil: de Ubee 3200 van de buren en toen ik eenmaal ook die 3200 van hem had gekregen werkte het bij mij ook weer.

Zoals je zegt: vaag ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Heb je wat meer links zodat ik mijzelf eens kan inlezen? Met name ook omdat ze van die vage whatsapp problemen hebben op de ziggo modems lijkt er wat mis te gaan in die ubee modems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Veel info is er helaas niet ... ook omdat ik een van de weinige lijk te zijn die actief naar een oplossing zocht (zoals gezegd, twee hadden het op een andere manier opgelost en vonden het niet meer zo belangrijk ... Terwijl ik juist wil voorkomen dat ik bij de volgende nieuwe firmware opnieuw problemen krijg).

Zie ook mijn topic op het Ziggo Gebruikers forum:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=43911
Verder:
http://forum.synology.com...ewtopic.php?f=160&t=70319

Enige wat ik van mijn kant kan zeggen, is dat ik echt alle mogelijke combinaties geprobeerd heb van firmwares, tests van verschillende locaties, protocollen, bridge mode, verschillende modems, DSM versies etc etc. Diverse (Service+) monteurs geweest etc. Uiteindelijk werd ik een keer teruggebeld voor 2de of 3de lijns en die hebben alle details genoteerd van alle verschillende testen en setups en gingen zelf testen en het voorleggen aan de firmware mensen.

Maar de oplossing was uiteindelijk simpel: een oud model modem (3200) :P

Maar concreet: Als je upload ging monitoren (zover mogelijk), dan kwam het er altijd op neer dat de upload in elkaar klapte zodra er tussen de 25 en 35 MB verstuurd was. Dat was helemaal goed te zien als je van Synology naar Synology backupte via rsync of encrypted, de netwerk monitor grafiek liet zien dat hij gewoon met max snelheid ging uploaden, maar bij die "magische" grens klapt de upload snelheid binnen een second terug naar 0 en krijg je een timeout.

[ Voor 18% gewijzigd door S913 op 15-07-2013 10:38 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervdM
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
fish schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:44:
Het is niet jouw netwerk wat ze gebruiken, het draaid er los van. Je hebt dus niet meer of minder controle over je eigen netwerk.
het is misschien dan niet jouw WAN verbinding, maar wel jouw WLANverbinding. en als je daar een lekker snelle 801.11n verbinding over hebt draaien, en er connect een of andere klojo met een aftandse meuk tablet met 802.11b, stuikt nog mooi jouw verbinding in elkaar.
dus ja, je hebt er met een beetje pech wel last van ...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier inderdaad ook een timeout na een MB of 30...

Het vreemde is dat ik op 3 lokaties eenzelfde modem heb (Ubee wifi, geen idee wat het typenummer precies is uit mijn hoofd) en overal een redelijk nieuwe Synology. Allemaal in dezelfde plaats, en bij beide andere lokaties staat de wifispot aan. Bij mij niet, en backups naar mij toe (vanaf de 2 andere lokaties dus) gaan zonder problemen. Mijn modem staat in bridge en ik krijg via Mijn Ziggo niet eens de optie om wifispots uit te zetten (vermoed daardoor dus).

Vanavond ga ik even proberen op de lokatie waar ik heen backup om de wifispot uit te zetten, kijken of het helpt. En even bellen met de helpdesk, want ik vind het niet kunnen.

Maar het is elke keer een feest met die Ubee firmware, je moet is aan de mensen vragen die de eerste versie kregen een jaar of 4 terug hoe een feest dat was. Toen was er ruzie tussen Ziggo en Ubee en werd er geen firmware vrijgegeven met bugfix. Die shit dingen liepen om de 10 minuten vast in die tijd. Rampzalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb zelf ook een Synology van een vriend hier staan en die kon al die tijd dat ik problemen had gewoon zonder problemen uploaden naar mij toe (ik heb dus gewoon WiFi spots aan staan).

Overigens is het deze keer niet alleen Ubee, want ik heb ruim een half jaar zonder problemen gebruik gemaakt van de Cisci 3925 en daarmee begon het gez**k juist toen we nieuwe firmware kregen.

Ik hoop voor je dat het uitzetten van WiFi spots in jouw geval helpt, dat is wel de snelste oplossing.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

PetervdM schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:35:
[...]
het is misschien dan niet jouw WAN verbinding, maar wel jouw WLANverbinding. en als je daar een lekker snelle 801.11n verbinding over hebt draaien, en er connect een of andere klojo met een aftandse meuk tablet met 802.11b, stuikt nog mooi jouw verbinding in elkaar.
Het lijkt mijn voor de hand liggend dat ziggo ervoor zorgt dat deze op een ander kanaal draaid dan de jouwe, maar dat is vooralsnog een aanname. En dat zegt niets over de buurman waarr hij wellicht ook open kan staan en wel op jouw kanaal.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:51
fish schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:58:
[...]

Het lijkt mijn voor de hand liggend dat ziggo ervoor zorgt dat deze op een ander kanaal draaid dan de jouwe, maar dat is vooralsnog een aanname. En dat zegt niets over de buurman waarr hij wellicht ook open kan staan en wel op jouw kanaal.
Aangezien het één apparaat is met één zend/ontvangsteenheid kan het alleen op het zelfde kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Misschien een hele domme vraag: Ik heb nu een Cisco modem van Ziggo en een TP-Link 1043 erachter ten behoeve van een beter draadloos bereik door het hele huis.

Nu wil ik mijn console bedraad aansluiten op het internet, kan ik deze het beste op de Cisco of op de TP-Link aansluiten via LAN of maakt dit verder geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:41

IkWilbert

Het is mij!

Sinds kort ook alles alles in 1 extra thuis. Maar ik vind het bereik van de Ubee bedroevend slecht... vanavond maar even bellen om de Ubee in bridge te zetten, ga mijn eigen router wel weer gebruiken.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
[afbeelding]
Ik meende dit al te hebben gelezen in ee brief die wij van Ziggo hadden, daarom vod ik het al zo raar dat mensen zich druk maakten over het nog niet hebben van de snelheid.
Brief weer opgezocht, blijkt het alleen over de Wifi spots te gaan in mijn regio 8)7

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 19:30
RDMA schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:52:
Misschien een hele domme vraag: Ik heb nu een Cisco modem van Ziggo en een TP-Link 1043 erachter ten behoeve van een beter draadloos bereik door het hele huis.

Nu wil ik mijn console bedraad aansluiten op het internet, kan ik deze het beste op de Cisco of op de TP-Link aansluiten via LAN of maakt dit verder geen verschil?
Staat je ziggo modem in bridge modus? Anders moet je hem namelijk wel op je TP-link aansluiten. (wat ik sowieso zou doen, maar goed..)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Zoetermeer nu download op 14725 KB/s bron grabit. (laat maar oude snelheid nog via ziggo speed)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
martinusz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:12:
[...]

Staat je ziggo modem in bridge modus? Anders moet je hem namelijk wel op je TP-link aansluiten. (wat ik sowieso zou doen, maar goed..)
De Cisco staat (nog) niet in bridge modus, zou dus ook via daar moeten werken. Maar als het geen toegevoegde waarde heeft dan gaat hij gewoon in de TP-Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik gebruik het modem als DHCP server en zijn beperkte 5Ghz netwerk voor de huiskamer (gaan net ;)). Verder op in huis heb ik een dualband router die de rest van het huis van wifi voorziet. SSID gelijk en mijn apparaten pakken gewoon het access point dat op die plek het sterkst is.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:16

Laguna

Connaisseur

PetervdM schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:35:
[...]
Hmm als dat klopt zou dat wel kunnen verklaren waarom op sommige momenten mijn internetsnelheid in elkaar stort, downloadsnelheid wordt gehalveerd, pingtijden bij IRC schieten naar >1000ms en internetpagina's komen amper meer binnen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
RDMA schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:21:
[...]

De Cisco staat (nog) niet in bridge modus, zou dus ook via daar moeten werken. Maar als het geen toegevoegde waarde heeft dan gaat hij gewoon in de TP-Link.
Als de Cisco niet in Bridge staat, kun je hem daar gewoon op aansluiten. Voor bedraad zal het niet zoveel uitmaken allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Het in bridge modus zetten was een fluitje van een cent. Medewerker belde mij netjes terug op mijn gsm en heeft de aanpassing doorgevoerd. Nu gelukkig weer overal bereik en ook wifi op de mobiel van mijn vrouw werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Deze week wordt de nieuwe ITV 2.0 uitgerold. Deze nieuwste versie zou een hoop problemen moeten oplossen.

dinsdag 16 juli:

livegang ITV2.0 voor humax 5100 en samsung 7140

donderdag 18 juli

livegang ITV2.0 voor Humax 5200 en 5300 (+5400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:19:
Ik hoop voor je dat het uitzetten van WiFi spots in jouw geval helpt, dat is wel de snelste oplossing.
Hielp dus niet.

Ik heb er hier geen last van, maar mijn modem stond al in bridge en ik vermoed dat daarom de nieuwe software er niet opgeklapt is. Bij de andere lokatie stond ie gewoon normaal en wifispots aan, nieuwe firmware gehad en dus maakt het niet meer uit.

Heb je DM gezien en ga woensdagmiddag even rustig contact opnemen met Ziggo en ze ook verwijzen naar.

Tot die tijd is het eigenlijk de vraag wat er nu precies fout gaat, voor mijn gevoel gaat er iets in de SSH fout. We zouden kunnen kijken of we de SSH op poort 222 kunnen zetten en of het dan iets uitmaakt. Maar daar moet ik even op broeden :) Moet ook poort 873 meenemen vermoed ik. En dan een truuk bedenken om de Synology te foppen....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
hier in huis nu ziggo met kabel + wifi en nu ook n wifi hotspot ernaast, alles werkt via de laptop.

maar mn mobiel werkt nog alleen via de normale wifi, het ziet wel de hotspot, ik heb alles netjes ingevuld, maar krijg verificatie mislukt..
het is geen android maar n samsung smartphone met java , bij de wifi instellingen zie ik dat ik wel " PEAP-MSCHAPvs2" staan, dus heb geen flauw idee waarom ik er toch niet op kom..mss mis ik toch net n paar andere instellingen..

EDIT hij werkt !!!

geen idee waarom, mss was het de snelheid.

kan dus bevestigen dit werkt ook op n java smartphone (samsung marvel)

[ Voor 25% gewijzigd door silverfaustx op 16-07-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: was onzin, sorry :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb een Ubee 3200 van ze gekregen, maar die heeft wel Wifi (al zat er een sticker op 3 v/d 4 LAN poorten met de tekst "verwijder deze als u een wifi modem besteld hebt". Toch denk ik dat het het proberen wel waard is met die oude van jou.

Specs van de Ubee 3200:
HW version (model denk ik?): 3.9.2
Software version: 9.9.5011

[edit] Hey ... niet-zo-ninja-edit ... Naja, hierboven wat info ;)

[ Voor 9% gewijzigd door S913 op 16-07-2013 09:22 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 11:56
Waarom ik niet blij ben met de ziggo hotspots:

Ik heb in mijn buurt van huis 16 WiFi signalen zitten.
Van deze 16 signalen zijn er 10 Ziggo WiFi signalen, dit kan je goed zien in inSSIDer.
Van deze 16 signalen zijn er 4 dual band signalen.

Ik heb mijn WiFi signaal in de meest vrije kanaal gezet, namelijk 13.
De meeste signalen om mij heen staan op 1, 6 of 11 en de dual bandjes pakken 3 tot en met 9.

Dit betekent dat ik heb in mijn huis nauwelijk tot geen bereik met WiFi op mijn apparaten, laatst nog een powerline adapter gekocht voor mijn PC want dat is huilen met de pet op.

Dankzij hotspots komen er nog vrolijk 10 extra signalen bij met behorende kanalen erbij. Deze kanalen zijn gelijk met de kanalen die iedereen voor zijn ziggo modem gekozen heeft. En de meeste staan op de standaard kanaal 6. Helaas voor mij staat mijn hotspot kanaal ook leuk op 13 waardoor ik nog minder bereik heb gekregen. En waardoor ik met mijn WiFi apparaten soms vrolijk beperkte connectiviteit krijg terwijl ik bedraad nergens last van heb.

De Ubee modems zijn al niet de sterkste en zeker niet nu ze twee signalen uitzenden. Modem wordt nu ook lekker heet doordat er extra stroom nodig is voor twee signalen....

En daarom ben ik niet blij met Ziggo hotspots.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:40:
De Ubee modems zijn al niet de sterkste en zeker niet nu ze twee signalen uitzenden. Modem wordt nu ook lekker heet doordat er extra stroom nodig is voor twee signalen....

En daarom ben ik niet blij met Ziggo hotspots.
Ik moest lachen.. sorry.. _O-

Dit is al vaker ter discussie geweest, maar ik herhaal het nog een keer: het modem wordt niet extra heet en verbruikt geen extra stroom door WifiSpots.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:08:
[...]

Ik moest lachen.. sorry.. _O-

Dit is al vaker ter discussie geweest, maar ik herhaal het nog een keer: het modem wordt niet extra heet en verbruikt geen extra stroom door WifiSpots.
_O- Ik moet lachen.. sorry..

Jij kan dus beweren dat elk Ubee type, elk Ubee modem geen enkel probleem kan vertonen met wat hij vermeld? Dat is toch erg apart dat een kennis van mij sinds dat wifi hotspot gebeuren qua warmte productie toch hetzelfde aangeeft.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 23:23
Ik heb hier thuis Z3 internet met een Cisco modem. Ik gebruik dit modem ook gewoon voor wifi, zonder een andere router erachter. Nu heb ik met verschillende apparaten last dat de data van mijn wifi verbinding stopt. Ik krijg wel volop bereik op die apparaten te zien, maar ik kan niet internetten. Als ik op datzelfde moment een bedraade pc probeer dan heb ik wel internet.
In eerste instantie dacht ik dat alleen mijn telefoon dit maar deed, maar ik merk het inmiddels ook wel op andere apparaten. Ik heb 3 'mobiele' apparaten, een Nexus 10 tablet, HTC OneX telefoon en een Samsung Fame telefoon.
Op de tablet zie ik het eigenlijk nog het beste gebeuren. Ik krijg opeens het wifi icoontje in het wit met alle streepjes te zien, ipv in het blauw. Meestal helpt het als ik wifi even uit/aan schakel op het mobiele apparaat.

Als oplossing heb ik vaste IP adressen toegekend aan de mobiele apparaten. Dit heb ik in het modem gedaan door ze static te koppelen aan hun mac adres, en op het apparaat zelf door een static adres aan te geven. Het gedrag blijft echter hetzelfde.

Kan dit aan een modemsetting liggen of is er iets mis met het modem? Aaangezien ik het op 3 verschillende apparaten zien, kan het daar niet aan liggen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
henk99 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:02:
Ik heb hier thuis Z3 internet met een Cisco modem. Ik gebruik dit modem ook gewoon voor wifi, zonder een andere router erachter. Nu heb ik met verschillende apparaten last dat de data van mijn wifi verbinding stopt. Ik krijg wel volop bereik op die apparaten te zien, maar ik kan niet internetten. Als ik op datzelfde moment een bedraade pc probeer dan heb ik wel internet.
In eerste instantie dacht ik dat alleen mijn telefoon dit maar deed, maar ik merk het inmiddels ook wel op andere apparaten. Ik heb 3 'mobiele' apparaten, een Nexus 10 tablet, HTC OneX telefoon en een Samsung Fame telefoon.
Op de tablet zie ik het eigenlijk nog het beste gebeuren. Ik krijg opeens het wifi icoontje in het wit met alle streepjes te zien, ipv in het blauw. Meestal helpt het als ik wifi even uit/aan schakel op het mobiele apparaat.

Als oplossing heb ik vaste IP adressen toegekend aan de mobiele apparaten. Dit heb ik in het modem gedaan door ze static te koppelen aan hun mac adres, en op het apparaat zelf door een static adres aan te geven. Het gedrag blijft echter hetzelfde.

Kan dit aan een modemsetting liggen of is er iets mis met het modem? Aaangezien ik het op 3 verschillende apparaten zien, kan het daar niet aan liggen volgens mij.
Herkenbaar, zelfde problemen gehad met het Cisco modem van Ziggo.

Heb nu een TP-Link 1043nd erachter hangen en sindsdien geen problemen meer gehad met wegvallende verbindingen. Ook is de draadloze ontvangst door het hele huis nu een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:21:
Ik heb een Ubee 3200 van ze gekregen, maar die heeft wel Wifi (al zat er een sticker op 3 v/d 4 LAN poorten met de tekst "verwijder deze als u een wifi modem besteld hebt". Toch denk ik dat het het proberen wel waard is met die oude van jou.

Specs van de Ubee 3200:
HW version (model denk ik?): 3.9.2
Software version: 9.9.5011

[edit] Hey ... niet-zo-ninja-edit ... Naja, hierboven wat info ;)
Ik krijg net te horen dat als ik het modem reboot hier thuis dat ik een nieuwe firmware krijg. Dus dan ben ik ook hier de sjaak vermoed ik en zal ik wel naar het oude modem moeten om te proberen.

Heb het nu tijdelijk maar opgelost door Strato HiDrive a 6 euro per maand te gebruiken en ben aan het kijken naar Amazon Glazier (0.011 dollarcent per GB storage). De HiDrive App voor de Synology lijkt 99% op de originele backup app en werkt prachtig, die van Amazon ziet er prachtig uit maar moet ik nog gaan testen :)

Morgen eens een belletje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 23:23
RDMA schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:09:
[...]

Herkenbaar, zelfde problemen gehad met het Cisco modem van Ziggo.

Heb nu een TP-Link 1043nd erachter hangen en sindsdien geen problemen meer gehad met wegvallende verbindingen. Ook is de draadloze ontvangst door het hele huis nu een stuk beter.
Ok, bedankt, daar was ik al bang voor. Heb ik goed begrepen dat je de Cisco door Ziggo in Bridge moet laten zetten en daarna één van de LAN poorten van de Cisco in de WAN van de nieuwe router moet stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
henk99 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:21:
[...]

Ok, bedankt, daar was ik al bang voor. Heb ik goed begrepen dat je de Cisco door Ziggo in Bridge moet laten zetten en daarna één van de LAN poorten van de Cisco in de WAN van de nieuwe router moet stoppen?
Heb de TP-Link inderdaad via de kabel verbonden met de Cisco. Heb het Ziggo modem (nog) niet in bridge laten zetten.

Van wat ik ervan begrepen heb heeft het geen toegevoegde waarde om je Ziggo modem te bridgen als je de router via de kabel eraan hangt (correct me if I'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:21

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je je wireless router als accesspoint instelt maakt het inderdaad niet uit, maar omdat je eigen wireless router vaak meer configuratiemogelijheden biedt dan de Ziggo router heb je er imho meer aan om wél je Ziggo router in bridge te laten zetten. Je wilt namelijk liever niet twee routers binnen je netwerk hebben.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Er zijn drie manieren om je eigen router/access point aan te sluiten:

1. Gewoon direct in de Ziggo modem. Grootste nadeel is dan dat je dubbel NAT hebt en dat is niet aan te raden (zeker niet als je port forwarding wil gaan doen, of VPN verbindingen wil gaan opzetten)
2. De Ziggo modem in "semi-bridge" zetten. Daarbij geef je het MAC addres van je router/WAP op en deze krijgt dan een publiek IP address, waardoor je geen NAT problemen hebt. Hiermee blijft de ZIggo modem volledig operationeel incl. wireless EN de hotspot functie.
3. Full bridge. Hiermee word alle functionaliteit van het Ziggo modem uitgeschakeld en moet je alles regelen op je eigen router/WAP.

Ik heb het een lange tijd geprobeerd met de semi-bridge optie met daarachter een eigen Zywall router (i.v.m. fail over en load-balancing) en draadloze access points. Ziggo rolde echter op een gegeven moment een firmware uit waardoor mijn snelheid regelmatig in elkaar stortte. Na diverse keren contact met de helpdesk en vele testen hebben we de modem toen in full bridge gezet en sindsdien werkt alles probleemloos.

Het ligt er aan hoeveel kennis je hebt en hoe "flexibel" je je verbinding wil gebruiken (als in: je eigen apparatuur er achter zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:19

Arno

PF5A

Mad Marty schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 07:00:
Je wilt namelijk liever niet twee routers binnen je netwerk hebben.
Werkt prima :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:51
rally schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:22:
Er zijn drie manieren om je eigen router/access point aan te sluiten:

1. Gewoon direct in de Ziggo modem. Grootste nadeel is dan dat je dubbel NAT hebt en dat is niet aan te raden (zeker niet als je port forwarding wil gaan doen, of VPN verbindingen wil gaan opzetten)
2. De Ziggo modem in "semi-bridge" zetten. Daarbij geef je het MAC addres van je router/WAP op en deze krijgt dan een publiek IP address, waardoor je geen NAT problemen hebt. Hiermee blijft de ZIggo modem volledig operationeel incl. wireless EN de hotspot functie.
3. Full bridge. Hiermee word alle functionaliteit van het Ziggo modem uitgeschakeld en moet je alles regelen op je eigen router/WAP.

Ik heb het een lange tijd geprobeerd met de semi-bridge optie met daarachter een eigen Zywall router (i.v.m. fail over en load-balancing) en draadloze access points. Ziggo rolde echter op een gegeven moment een firmware uit waardoor mijn snelheid regelmatig in elkaar stortte. Na diverse keren contact met de helpdesk en vele testen hebben we de modem toen in full bridge gezet en sindsdien werkt alles probleemloos.

Het ligt er aan hoeveel kennis je hebt en hoe "flexibel" je je verbinding wil gebruiken (als in: je eigen apparatuur er achter zetten).
Is 2 niet alleen mogelijk met de Ubee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Ik weet zeker dat het met de Arris en Cisco ook mogelijk is.
In beide heb ik namelijk de instelling gedaan (Arris bij mij thuis, Cisco bij vrienden).

Alleen weet ik niet zo goed uit mijn hoofd hoe die instelling er uit zag. En ik kan het ook niet meer nakijken, want mijn modem staat in full bridge waardoor je die menu opties kwijt bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03
En nog steeds is er niets te zien bij mijn ziggo>internet over WiFispots.

Ze doen het lekker rustig aan zeg! :| Komt WiFispots ooit beschikbaar in NB? (8 juli beloofd..)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

W3ird_N3rd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:05:

Ze doen het lekker rustig aan zeg! :| Komt WiFispots ooit beschikbaar in NB? (8 juli beloofd..)
Hier in Bavel (bij Breda) werkt het al :)
Even geduld hebben: Het komt ook jouw kant op :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

Hier ook 8 juli, maar nog niks, maar ze geven toch bericht wanneer het actief bij je wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:21:
Ik krijg net te horen dat als ik het modem reboot hier thuis dat ik een nieuwe firmware krijg. Dus dan ben ik ook hier de sjaak vermoed ik en zal ik wel naar het oude modem moeten om te proberen.

Heb het nu tijdelijk maar opgelost door Strato HiDrive a 6 euro per maand te gebruiken en ben aan het kijken naar Amazon Glazier (0.011 dollarcent per GB storage). De HiDrive App voor de Synology lijkt 99% op de originele backup app en werkt prachtig, die van Amazon ziet er prachtig uit maar moet ik nog gaan testen :)
Hmm ... ik heb zelf niets rebooted, maar mogelijk viel het samen met Ziggo werkzaamheden oid ..

Maar inderdaad zijn er nog andere oplossingen, maar ik verdom te gaan betalen als ik het zelf gratis kan :P

Heb momenteel dus een Ziggo test-opstelling thuis staan met een gemodde Cisco modem, probleem is alleen dat ze het niet meer werkend krijgen met de Cisco (ook niet met oude firmware). Maar ze kunnen zien dat het werkt op de oude Ubee en niet op de Cisco. Dus nu hangt mijn Syno achter het Cisco-modem-met-console en kunnen de logs naar Cisco ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39

Ziggo heeft jou helemaal niks beloofd.
Ziggo hanteert namelijk een VANAF datum.

Toevallig je modem in bridge mode laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Dennis-L schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:09:
[...]

Ziggo heeft jou helemaal niks beloofd.
Ziggo hanteert namelijk een VANAF datum.
Nou..
Vanaf 8 juli 2013 is Ziggo WifiSpots beschikbaar op postcode 4611.
Vanaf maar klinkt toch alsof het vanaf 8 juli gewoon moet werken..

Als we dat nu voortaan moeten interpreteren als die datum of later dan zal er vanaf nu gewoon helemaal niks meer worden geleverd, door niemand nooit niet..

Ik ga mijn abo betalen vanaf 25 juli.. Maar misschien dus wel nooit. |:(

Gegeven dat op precies 8 juli ook wèl het Ziggo netwerk in de lucht kwam was het volgens mij toch wel de bedoeling dat het zou gaan werken.. Maar inlogcodes krijg je niet.
Toevallig je modem in bridge mode laten zetten?
Nee.

[ Voor 45% gewijzigd door Mentalist op 17-07-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:48:
[...]
Maar inderdaad zijn er nog andere oplossingen, maar ik verdom te gaan betalen als ik het zelf gratis kan :P
Ik ook, maar rationeel gezien vind ik mijn backup belangrijker dan mijn principe in dit geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Haha, groot gelijk. Ik heb geprobeerd om bij Amazon in de Cloud zo'n S3 test accountje aan te maken om rsync naar hun te testen, maar ik verdwaalde in hun administratie structuur en heb het opgegeven ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
Hmm, ik kreeg tegenwoordig maar max 80mbit down. Bel ik op, vertellen ze me dat dat hoort bij mijn modem (Arris) en dat die niet harder kan dan 80 mbit. Knap, aangezien ik al dik 2 jaar met de volle snelheid (120mbit) download.

Dus hij gaat me een nieuw modem sturen. Iemand eerder dat verhaal gehoord?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:07
Tha_Butcha schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:34:
Hmm, ik kreeg tegenwoordig maar max 80mbit down. Bel ik op, vertellen ze me dat dat hoort bij mijn modem (Arris) en dat die niet harder kan dan 80 mbit. Knap, aangezien ik al dik 2 jaar met de volle snelheid (120mbit) download.

Dus hij gaat me een nieuw modem sturen. Iemand eerder dat verhaal gehoord?
Heb hier ook een Arris en haal de 120Mbit ook nog gewoon. Wat wel zou kunnen is dat je mogelijk in een druk gebied woont met veel Ziggo abonnees en dat ze daar de Mbit grote per bonded channel verkleint hebben van 30 naar 20 ofzo. De arris modem heeft maar 4 bonded downstream channels en de nieuwere Ubee en Cisco modems hebben er 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 11:58

Vuurvoske

Nunquam cede!

Beste allemaal,

Vanwege het op mezelf gaan, twee weken terug internet + tv afgesloten bij ziggo (20/2mb). Netjes gebeld om zeker te weten dat alle informatie goed zou overkomen. Afgesproken dat het abonnement pas per 12 juli hoefde in te gaan. Mijn modem zou ook op deze dag (op mijn werk) geleverd worden.
- Wat me direct al opviel was dat ik geen bevestigingsmail / brief kreeg van mijn 'order'.

Begin vorige week kreeg ik een email van postnl met daarin de melding dat mijn pakket zou afgeleverd worden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Op 10 juli 2013 18:37 schreef noreply@postnlinfo.eu <noreply@postnlinfo.eu> het volgende:
PostNL Banner

Beste R.S.A. achternaam,

Morgen bezorg ik bij u een pakket van Ziggo met barcode 3SCODE. Kijk op www.postnl.nl/ontvangen hoe laat ik bij u langs kom.

Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kunt u vandaag voor 22.00 uur een keuze maken voor een tweede bezorgafspraak. Maakt u geen keuze, dan kom ik morgen nog een keer bij u langs (m.u.v. zon- en feestdagen).

De status van uw pakket kunt u volgen via www.mijnpakket.nl

Met vriendelijke groet,

Uw PostNL Pakketbezorger

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, u kunt hier niet op reageren. 
Heeft u vragen? http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Copyright © 2013 PostNL. Alle rechten voorbehouden

*** Merk op dat mijn initialen hier een fout bevatten. Zou moeten zijn R.F.A.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Op 11 juli 2013 18:42 schreef noreply@postnlinfo.eu <noreply@postnlinfo.eu> het volgende:
PostNL Banner

Beste R.S.A. achternaam,

Morgen bezorg ik bij u een pakket van Ziggo met barcode 3Scode. Kijk op www.postnl.nl/ontvangen hoe laat ik bij u langs kom.

Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kunt u vandaag voor 22.00 uur een keuze maken voor een tweede bezorgafspraak. Maakt u geen keuze, dan kom ik morgen nog een keer bij u langs (m.u.v. zon- en feestdagen).

Met vriendelijke groet,

Uw PostNL Pakketbezorger

*** Geen niet thuis code oid ontvangen!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Op 12 juli 2013 23:12 schreef noreply@postnlinfo.eu <noreply@postnlinfo.eu> het volgende:
PostNL Banner

Beste R.S.A. achternaam,

Morgen bezorg ik bij u een pakket van Ziggo met barcode 3Scode. Kijk op www.postnl.nl/ontvangen hoe laat ik bij u langs kom.

Met vriendelijke groet,

Uw PostNL Pakketbezorger

*** Volgens mijn collega's is er geen enkele dag iemand geweest met het pakket of is er gevraagd of ik aanwezig was! Alle dagen was ik op kantoor en vrijdag werd er een wel een ander pakketje voor mij afgeleverd. Op de website van post nl, zag ik vervolgens het volgende:

code:
1
Zending geweigerd door geadresseerde en retour afzender verzonden.

In totaal 4x geprobeerd te bellen en een mail gestuurd. Deze mail bevatte het verhaal dat mijn zending geweigerd was, terwijl ik daar geen weet van heb en of er interventie mogelijk is.

Uiteindelijk maandag weer gebeld naar klantenservice. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die het uitgezocht heeft. Ze zag idd dat er een probleem was opgetreden bij PostNL, waardoor het volgens procedure is teruggestuurd. Ze vond het ook erg vreemd dat op de website van postNL deze melding werd getoond. Na dit telefoongesprek werd mij gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk binnen 5 werkdagen mijn pakket opnieuw kon verwachten. We hebben mijn initialen aangepast en meteen ook het bezorgadres ingesteld op mijn thuis adres.

Omstreeks 15u word ik opnieuw gebeld door ziggo. Een nogal botte griet verteld mij kortweg dat zij het pakket in behandeling heeft genomen en ik het binnen 10 werk dagen kan verwachten. Dit zou dus betekenen rond 25 juli.
Ik vraag haar wat ik dan moet doen 10 dagen zonder internet ivm mijn verhuizing. Volgens haar kon ze daar niets aan doen, ik kon wel tv kijken dmv de analoge kabel...

Ik liet het hier niet bij zitten en suggereerde dat het wellicht interessanter voor mij zou zijn om voor een andere provider te kiezen ivm de wettelijke 7 dagen bedenktijd. Haar reactie was, dat dat mijn vrije keuze is.

Na een uur te hebben nagedacht en vooral afkoelen nogmaals ziggo gebeld. Nu weer een andere medewerkster gesproken die haar excuses aanbood voor de manier van te woord staan door haar collega. Echter bleek het niet mogelijk om mij eerder aan een modem of een passende oplossing te helpen. Volgens haar werkt ziggo met een tweede bedrijf die de verzendingen op touw zet en vervolgens ze aanbied bij PostNL voor bezorging.

Ik heb nu geregeld dat ik via de buurman op zijn WiFi kan voor een paar dagen. Echter vind ik dit echt schandalig. Ik ben niet de moeilijkste en ik snap dat fouten gebeuren. Maar twee weken een klant laten wachten vind ik toch wel erg ver gaan. Daarnaast vind ik het ook niet meer van deze tijd.

Ik weet ook niet zo goed wat ik er verder mee aan moet? Wat vinden jullie van dit verhaal?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:23:
Deze week wordt de nieuwe ITV 2.0 uitgerold. Deze nieuwste versie zou een hoop problemen moeten oplossen.

dinsdag 16 juli:

livegang ITV2.0 voor humax 5100 en samsung 7140

donderdag 18 juli

livegang ITV2.0 voor Humax 5200 en 5300 (+5400)
Ja ?

Leg eens uit, is er een changelog oid of kan je de veranderingen toelichten. Niet iedereen snapt wat je bedoelt, ik ook niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Vuurvoske schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:26:

Ik weet ook niet zo goed wat ik er verder mee aan moet? Wat vinden jullie van dit verhaal?
Dat het grootste probleem eigenlijk bij PostNL ligt en niet bij Ziggo. Die hebben alles in principe netjes geregeld, maar PostNL heeft er een bende van gemaakt waardoor de boel vertraagd wordt.
Dat 10 dagen lang aanvoelt kan ik mij voorstellen, maar je kan er van uit gaan dat bij een bedrijf als Ziggo "het systeem" niet is ingericht op foutjes zoals deze en dat ze waarschijnlijk de procedure (teruggekomen pakketje weer controleren, inboeken, order opnieuw laten uitvoeren in het systeem, extern bedrijf weer het pakket laten versturen, etc.) gewoon moeten volgen.

Dat een medewerkster je niet netjes te woord heeft gestaan is jammer en zou niet moeten (al is natuurlijk de vraag hoe je haar benaderd hebt: Wellicht een tikkie gefrustreerd door de gang van zaken?) Maar dan nog moeten ze professioneel blijven.
En haar opmerking dat het jouw keuze is om naar een andere ISP te gaan is natuurlijk wel gewoon waar...

Je zou evt. nog kunnen proberen via de Ziggo Webcare wat te bereiken. Die kunnen de regeltjes soms wat "ombuigen". Het geeft geen garantie, maar het kan het proberen waard zijn. Via www.ziggo-gebruikers.nl en dan de gebruiker "Ziggo WebTeam Julius" is bv een optie.

Succes :)

[ Voor 11% gewijzigd door TFHfony op 17-07-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:25:
Haha, groot gelijk. Ik heb geprobeerd om bij Amazon in de Cloud zo'n S3 test accountje aan te maken om rsync naar hun te testen, maar ik verdwaalde in hun administratie structuur en heb het opgegeven ...
Amazon verdient een apart topic. Ik ben wel eens de weg kwijt op een site, maar bij Amazon Cloud voel je je echt een randdebiel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:29:
[...]

Ja ?

Leg eens uit, is er een changelog oid of kan je de veranderingen toelichten. Niet iedereen snapt wat je bedoelt, ik ook niet dus.
ITV 2.0 is de nieuwste versie van interactieve televisie. Uitzendinggemist, TV ondemand. Change log niet bekend nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:16:
[...]

ITV 2.0 is de nieuwste versie van interactieve televisie. Uitzendinggemist, TV ondemand. Change log niet bekend nog.
We hebben toch allang iTV2.0? Die zat eerst onder de rode knop en tegenwoordig ook onder de TV Portal knop.

Hier dan ook tot op heden geen update beschikbaar voor de 5200c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een fix bestaat of een nieuwe versie waarmee de usb poort op de cisco aangezet kan worden?

Ik weet dat deze dingen bewust uitstaan en niet aan mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
IkWilbert schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:16:
[...]

Dit is toch al maanden geleden uitgerold, heb zelfs nog aan de Pilot voorafgaand aan de release meegedaan. De update is ook al enkele maanden geleden aan de gehele Ziggo doelgroep beschikbaar gesteld middels een firmware update bericht welke iedere bezitter van desbetreffende modellen automatisch in beeld kreeg bij het aanzetten van het apparaat. Is er nu werkelijk wat nieuws te melden of ben je per ongeluk op "oud" nieuws gestoten?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

TFHfony schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:34:
[...]

Dat het grootste probleem eigenlijk bij PostNL ligt en niet bij Ziggo. Die hebben alles in principe netjes geregeld, maar PostNL heeft er een bende van gemaakt waardoor de boel vertraagd wordt.
Dat 10 dagen lang aanvoelt kan ik mij voorstellen, maar je kan er van uit gaan dat bij een bedrijf als Ziggo "het systeem" niet is ingericht op foutjes zoals deze en dat ze waarschijnlijk de procedure (teruggekomen pakketje weer controleren, inboeken, order opnieuw laten uitvoeren in het systeem, extern bedrijf weer het pakket laten versturen, etc.) gewoon moeten volgen.

Dat een medewerkster je niet netjes te woord heeft gestaan is jammer en zou niet moeten (al is natuurlijk de vraag hoe je haar benaderd hebt: Wellicht een tikkie gefrustreerd door de gang van zaken?) Maar dan nog moeten ze professioneel blijven.
En haar opmerking dat het jouw keuze is om naar een andere ISP te gaan is natuurlijk wel gewoon waar...

Je zou evt. nog kunnen proberen via de Ziggo Webcare wat te bereiken. Die kunnen de regeltjes soms wat "ombuigen". Het geeft geen garantie, maar het kan het proberen waard zijn. Via www.ziggo-gebruikers.nl en dan de gebruiker "Ziggo WebTeam Julius" is bv een optie.

Mee eens.
PostNL is echt een rampbedrijf geworden de laatste jaren. Alles van wat ik verzend zet ik op foto want de kans dat het aankomt lijkt met de maand lager te worden.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 11:58

Vuurvoske

Nunquam cede!

TFHfony schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:34:
[...]

Ik heb je advies opgevolgd, bedankt voor de goede raad :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:56

sjaool

Every life should have 9 cats

Dit al ontvangen van Ziggo?
quote: Ziggo
Als Ziggo abonnee ontvangt u van ons een e-mail op uw contact e-mailadres zodra WifiSpots beschikbaar is in uw woonplaats.
Zo niet, dan nog even geduld hebben. Zo simpel is het.
Hier moeten we nog wachten tot 5 augustus of misschien wel later. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

hardware-lover schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:09:
[...]

Dit is toch al maanden geleden uitgerold, heb zelfs nog aan de Pilot voorafgaand aan de release meegedaan. De update is ook al enkele maanden geleden aan de gehele Ziggo doelgroep beschikbaar gesteld middels een firmware update bericht welke iedere bezitter van desbetreffende modellen automatisch in beeld kreeg bij het aanzetten van het apparaat. Is er nu werkelijk wat nieuws te melden of ben je per ongeluk op "oud" nieuws gestoten?
Ziggo heeft een "grote" update uitgevoerd op het nieuwe itv platform, geen oud nieuws dus. De omgeving voor Humax 5200 wordt morgen ge-update.

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=44198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zo zag het er al een tijdje uit bij mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

tiguan schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:52:
Zo zag het er al een tijdje uit bij mij hoor.
Onder water is er veel aangepast.

Via Ziggo gepost op 21 maart 2013: Zoals gemerkt is er echter niet veel veranderd aan het design of functionaliteit. Dat wil echter niet zeggen dat we hier niet aan gewerkt hebben. Op de achtergrond hebben we gewerkt aan een volgende release, waarbij we onze focus hebben gelegd om de gebruiksvriendelijk en het design te verbeteren. Ik kan hier nog niet een datum noemen of de release notes vrijgeven, maar als dank voor jullie geduld en het leveren van waardevolle commentaar hieronder alvast de grootste punten die zijn aangepakt:
- Nieuwe menu-indeling met minder niveaus
- Mogelijkheid om films en series zelf te sorteren en filteren
- Suggesties minder prominent gemaakt
- Bekeken items ook op het dashboard aanwezig
- Onthouden van eerdere zoekopdrachten
- Grotere lettertype voor betere leesbaarheid
- Grotere en nieuwe design van de plaatjes
- Menu items cyclisch gemaakt
- TV gemist afleveringen bundelen zoals een serie

---------------------------------------------------------------------------------
Deze update is dus nu beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:06
IkWilbert schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:00:
[...]

---------------------------------------------------------------------------------
Klinkt veelbelovend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
martinusz schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:33:
[...]

Hier ook 8 juli, maar nog niks, maar ze geven toch bericht wanneer het actief bij je wordt?
Blijkbaar was er bij mij iets fout gegaan, nu heb ik inlogcodes en werkt WiFispots (net getest). :) \o/

Dus als het Ziggo-netwerk al wel zichtbaar is in jouw regio, even webcare porren.

Android tip: Google Play: WiFi Prioritizer

[ Voor 18% gewijzigd door Mentalist op 17-07-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Afgelopen nacht zijn er hier werkzaamheden geweest. Veel Nederlandse zenders werken nu niet goed meer :( (artifacts) Meer mensen hier last van? Denk aan RTL4, 7 en 8 (5 niet vaag genoeg) Net 5 en Comedy Central iig. Verder heb ik nog niet gekeken. Probleem doet zich op CI+ en Humax voor.

Regio 2182.

[ Voor 11% gewijzigd door tiguan op 18-07-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 15:46
Waar is hier? Hier (1702) werkt alles goed.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 07:36
Heb van een vriend de ubee evw 320 gekregen omdat deze verhuist naar een adres waar geen ziggo mogelijk is. Voor de duidelijkheid diegene van wie het modem is, hoefde deze niet in te leveren. Ik probeer deze thuis dus aan te sluiten alleen lukt het niet helemaal.

Alles brand behalve telefonie en daarnaast heb ik wel internet maar het basis abonnement (20mbit) en niet de plus variant. Heb ook geen activatiepagina gekregen. Telefonie werkt helemaal niet. Zelfs geen lampje op het modem. Moet het cm mac adres verwijderd worden? Zodat ik hem op mijn adres kan activeren? Of is dit gewoon helemaal niet mogelijk? Vreemde is dat ik wel internet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Gokje, je vriend had Internet Z1? (ofwel je hebt nu gewoon zijn abo)

Je zal het modem opnieuw moeten activeren. Ik zou zo niet weten hoe je dat moet doen. Misschien de helpdesk bellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 18-07-2013 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 07:36
Ja ga ze morgen ook bellen! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:00:
[...]

Onder water is er veel aangepast.

Via Ziggo gepost op 21 maart 2013: Zoals gemerkt is er echter niet veel veranderd aan het design of functionaliteit. Dat wil echter niet zeggen dat we hier niet aan gewerkt hebben. Op de achtergrond hebben we gewerkt aan een volgende release, waarbij we onze focus hebben gelegd om de gebruiksvriendelijk en het design te verbeteren. Ik kan hier nog niet een datum noemen of de release notes vrijgeven, maar als dank voor jullie geduld en het leveren van waardevolle commentaar hieronder alvast de grootste punten die zijn aangepakt:

Dat klinkt goed. We kijken vaak maar 1 aflevering van een serie per avond. Hierdoor moesten we iedere keer weer het menu doorploegen om bij die serie te komen. Als dat nu hiermee sneller kan, dan ben ik daar erg tevreden mee. Het apparaat maar zo spoedig mogelijk updaten dan.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 07:57 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 07:56:
[...]

Dat klinkt goed. We kijken vaak maar 1 aflevering van een serie per avond. Hierdoor moesten we iedere keer weer het menu doorploegen om bij die serie te komen. Als dat nu hiermee sneller kan, dan ben ik daar erg tevreden mee. Het apparaat maar zo spoedig mogelijk updaten dan.
Het apparaat zelf krijgt geen update. Het is een update van de "cloud" omgeving waar het apparaat verbinding mee maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
In 8262 hebben we geen telefonie/internet/tv sinds 8.00 vanmorgen.. Zijn bezig met onderhoud, hoop dat het niet te lang duurt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 16:13
Net exacto om 10:00. Ziggo modem reboot + exact om 10:00 mail van ziggo dat de hotspots geactiveerd zijn.

Is er ergens een optie om hem aan/uit te toggelen? die optie zie ik nu nog niet..

Edit: Gevonden. Inloggen op https://mijn.ziggo.nl en dan bij Mijn Instellingen -> Internet

[ Voor 19% gewijzigd door Dacuuu op 18-07-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
in mijn ziggo kan je schakelen aan/uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 16:13
stormfly schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:13:
in mijn ziggo kan je schakelen aan/uit
Gevonden inderdaad. Mijn bericht aangepast net toen jij je bericht plaatste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:58:
Weet iemand of er een fix bestaat of een nieuwe versie waarmee de usb poort op de cisco aangezet kan worden?

Ik weet dat deze dingen bewust uitstaan en niet aan mogen.
Gelukkig geef je zelf het antwoord al. Ik verwacht eerlijk gezegd weinig updates meer voor deze decoders aangezien ze druk bezig zijn met de humaxen/samsung en de nieuwe tv's waarmee je straks on demand via een CI+ en de ingebouwde ethernet/WiFI aansluiting van de tv gebruikt kunt maken van interactive tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Heb het idee dat sinds de Whatsapp update van een paar dagen geleden dat het probleem met de vertraagde berichten wat minder is geworden, jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

IkWilbert schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:19:
[...]

Het apparaat zelf krijgt geen update. Het is een update van de "cloud" omgeving waar het apparaat verbinding mee maakt
Heb inderdaad een update gehad. Het ziet er allemaal een stuk beter uit en het gaat allemaal wat soepeler dan voorheen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongetje schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:15:
[...]

Gelukkig geef je zelf het antwoord al. Ik verwacht eerlijk gezegd weinig updates meer voor deze decoders aangezien ze druk bezig zijn met de humaxen/samsung en de nieuwe tv's waarmee je straks on demand via een CI+ en de ingebouwde ethernet/WiFI aansluiting van de tv gebruikt kunt maken van interactive tv.
Modem geen decoder, de cisco modems zijn nieuw sinds een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 10:07
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:58:
[...]

Modem geen decoder, de cisco modems zijn nieuw sinds een jaar.
Mijn ouders hebben al ruim 2 jaar een cisco modem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03:19
Zojuist kon ik geen verbinding maken met mijn ftp servertje thuis. Zie ik tot m'n verbazing dat het ip adres opeens gewijzigd is.
Maandag kon ik nog buitenhuis connecten naar 212.204* en zojuist zie ik dat het ziggo ip adres gewijzigd is naar 94.123*.
Heb ik iets gemist of hebben hier meer mensen "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Mijn IP is ongewijzigd. Overigens maak ik gebruik van DynDNS zodat ik op basis van DNS kan verbinden en dus in de praktijk niet merk of mijn IP adres is gewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:33:
Mijn IP is ongewijzigd. Overigens maak ik gebruik van DynDNS zodat ik op basis van DNS kan verbinden en dus in de praktijk niet merk of mijn IP adres is gewijzigd
Als je ip adres is gewijzigd werkt je DynDNS ook niet meer totdat je die aanpast ;)

Iets anders, zijn er meer mensen die (ineens) problemen hebben vanaf een ziggo abbonnement via vpn in te loggen? Bij mij en bij enkele collega's thuis geen problemen, bij 2 collega's wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Als je ip adres is gewijzigd werkt je DynDNS ook niet meer totdat je die aanpast ;)
De bedoeling van DynDNS is toch juist dat je niets zelf hoeft aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:55:
[...]

De bedoeling van DynDNS is toch juist dat je niets zelf hoeft aan te passen?
Dan weet DynDNS toch ook niet waar deze naar moet doorverwijzen?

Is het zo duidelijjker? (en ja, mijn ip is dus ook een keer aangepast)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28673717/forum%20pics/dyndns.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Iets anders, zijn er meer mensen die (ineens) problemen hebben vanaf een ziggo abbonnement via vpn in te loggen? Bij mij en bij enkele collega's thuis geen problemen, bij 2 collega's wel.
Een beetje fatsoenlijke router heeft een ingebakken DynDNS client die in het geval van een nieuw IP-adres de boel automagisch bijwerkt ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok, maar dat werkt dan maar voor 1 host neem ik aan? Ik heb er een paar meer ;)
Huh, ik weet toch zeker dat ik af en toe die 'endoftheinternet' moest aanpassen op de dyndns website. Zal mijn routerinstellingen eens wat beter nalopen dan (ddwrt).
Pagina: 1 ... 39 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]