Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:08
henkjobse schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:17:
Pff 2 jaar, bizar lang.
tijdje geleden was 1 belletje genoeg.
Maar is het niet zo dat juridisch die 2 jaar helemaal niet geldt? Begreep dat de voorwaarden officieel niet veranderen. Hoorde ook van mensen die 1 jaar waren aangegaan het ook gewoon nog met 1 maand opzegtermijn hadden opgezegd. Weet iemand misschien hoe dit officieel/juridisch zit?
Ik heb ook gebruik gemaakt van zo'n actie, maar ik heb ook niet veel keuze voor een andere ISP. Ga binnenkort naar 150 mbit, en niemand kan dat hier aanbieden in mijn Regio.
Een standaard telfort lijntje wil ik echt niet meer, zeker als je eenmaal een hoge snelheid bent gewend.

[ Voor 4% gewijzigd door chrisborst op 04-06-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plizz schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:30:
[...]

Hmm, zie nog geen inloggegevens bij Mijnziggo. Welke wijk zit je? Ik heb tot nu geen Ziggo hotspot gezien in Oosterheem.
Meerzicht, weet niet of we inlog hebben(kutklus om modem uit bridge te halen en te configgen lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 14:05
Ziggo WifiSpots zou beschikbaar komen hier op 2728HS (Zoetermeer, wijk Noordhove) op 3 juni, maar dit is inmiddels verschoven..

"Nog even geduld. Vanaf 10 juni 2013 is Ziggo WifiSpots beschikbaar op postcode 2728HS. "

Wel zie ik op diverse plekken (Palenstijn, Rokkeveen, Noordhove) de AP 'Ziggo' verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:26
calvinturbo schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:39:
Ziggo WifiSpots zou beschikbaar komen hier op 2728HS (Zoetermeer, wijk Noordhove) op 3 juni, maar dit is inmiddels verschoven..

"Nog even geduld. Vanaf 10 juni 2013 is Ziggo WifiSpots beschikbaar op postcode 2728HS. "

Wel zie ik op diverse plekken (Palenstijn, Rokkeveen, Noordhove) de AP 'Ziggo' verschijnen.
Thanks voor de info. Ga in de gaten houden in Oosterheem, want het zit naast Noordhove.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:12
Net bij iemand de modem geactiveerd en de laptop verbonden met het draadloos netwerk. Alleen werkt het niet allemaal zo als het hoort. Als je de modem (cisco) aan zet of reset dan kan je gedurende 1-2min gewoon op internet komen, maar daarna valt de verbinding met internet weg. De wifi verbinding blijft gewoon werken en ik kan ook gewoon op de modem in loggen waar ik niks vreemds kan vinden en deze meld ook gewoon dat alles zou moeten werken. Iemand een idee?

Morgen ga ik langs en dat even mijn laptop mee nemen om daar het probleem uit te sluiten en dan maar bellen met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
chrisborst schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:28:
[...]

Maar is het niet zo dat juridisch die 2 jaar helemaal niet geldt? Begreep dat de voorwaarden officieel niet veranderen. Hoorde ook van mensen die 1 jaar waren aangegaan het ook gewoon nog met 1 maand opzegtermijn hadden opgezegd. Weet iemand misschien hoe dit officieel/juridisch zit?
Ik heb ook gebruik gemaakt van zo'n actie, maar ik heb ook niet veel keuze voor een andere ISP. Ga binnenkort naar 150 mbit, en niemand kan dat hier aanbieden in mijn Regio.
Een standaard telfort lijntje wil ik echt niet meer, zeker als je eenmaal een hoge snelheid bent gewend.
Staat er niet ergens in de kleine lettertjes dat je bij opzeggen (een deel van) de tablet moet terugbetalen?

Ga zo ook maar even telefonisch een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 10:07
MikeyMan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:08:
[...]

Staat er niet ergens in de kleine lettertjes dat je bij opzeggen (een deel van) de tablet moet terugbetalen?

Ga zo ook maar even telefonisch een poging wagen :)
Ik heb mijn contract met een jaar verlengt met de 1e 6maanden 50% korting op het internet (Z3). In de brief staat dat je wel eerder je contract kan opzeggen maar dat dan de ontvangen korting alsnog in rekening wordt gebracht.

Met de tablet zal het ook zo zijn dat je een bepaald bedrag moet betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Nuevocasa op 05-06-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Zojuist weer eens via twitter geprobeerd, maar die blijven het gooien op:
@ZiggoWebcare12m
@MRJacobs1983 De tablet is voor nieuwe alles in 1 klanten of mensen die van een los televisie/internet abbo overgaan naar alles in 1. ^DE
Edit: Ook telefonisch niets voor elkaar gekregen. @TFDev; heb je toevallig contactgegevens van degene die je geholpen heeft/hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door MikeyMan op 05-06-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
MikeyMan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:17:
Zojuist weer eens via twitter geprobeerd, maar die blijven het gooien op:

[...]

Edit: Ook telefonisch niets voor elkaar gekregen. @TFDev; heb je toevallig contactgegevens van degene die je geholpen heeft/hebben?
Hier precies hetzelfde. Nee meneer, u bent al klant deze actie is alleen voor nieuwe klanten.Ik ga verhuizen dus ben ik toch nieuwe klant op het nieuwe adres of zie ik dat verkeerd?

Gaan maar even webcare raadplegen, misschien dat die wel trouw zijn aan hun vaste klanten.

[ Voor 10% gewijzigd door G.Scholtens op 05-06-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
G.Scholtens schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:23:
[...]

Hier precies hetzelfde. Nee meneer, u bent al klant deze actie is alleen voor nieuwe klanten.Ik ga verhuizen dus ben ik toch nieuwe klant op het nieuwe adres of zie ik dat verkeerd?

Gaan maar even webcare raadplegen, misschien dat die wel trouw zijn aan hun vaste klanten.
Dat zie jij verkeerd.
Jij bent een bestaande klant die verhuist naar een nieuw adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:21

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Dennis-L schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:26:
[...]

Dat zie jij verkeerd.
Jij bent een bestaande klant die verhuist naar een nieuw adres.
Daarom ga ik ook downgraden, opzeggen en op het nieuwe adres weer opnieuw abonnee worden.
Dat kan nog wel uit. (En een monteur die alles gratis aansluit..)

Het @home adres gebruik ik toch weinig. Gebruik vooral mijn eigen domein en een ziggo.nl adres en wifi-modem zijn ook wel weer bij de tijd.... B)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Via Webcare mijn ziggo tv app werkende gekregen. Keurig geholpen =) Toch prettig werken dacht ik

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Coach4All schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:42:
[...]

Daarom ga ik ook downgraden, opzeggen en op het nieuwe adres weer opnieuw abonnee worden.
Dat kan nog wel uit. (En een monteur die alles gratis aansluit..)

Het @home adres gebruik ik toch weinig. Gebruik vooral mijn eigen domein en een ziggo.nl adres en wifi-modem zijn ook wel weer bij de tijd.... B)
Het is toch raar door eerst op te zeggen en opnieuw aan te vragen dat je dan wel recht op een tablet hebt.
Dan wel onder een andere naam aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:28
Argh, vannacht onderhoud geweest in mijn postcodegebied...heb ik na 1,5jaar (!) een nieuw ipadres gekregen! Moest gelijk alles aanpassen naar mijn nieuwe ip (heb geen ddns).

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 16:50
Rainesh schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:11:
Argh, vannacht onderhoud geweest in mijn postcodegebied...heb ik na 1,5jaar (!) een nieuw ipadres gekregen! Moest gelijk alles aanpassen naar mijn nieuwe ip (heb geen ddns).
Gelijk een goede reden om een ddns te nemen dacht ik zo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:26
Ze garanderen geen vast ip-adres, dus wees blij dat je 1,5 jaar een vaste gehad hebt zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
G.Scholtens schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:10:
[...]

Het is toch raar door eerst op te zeggen en opnieuw aan te vragen dat je dan wel recht op een tablet hebt.
Dan wel onder een andere naam aan te vragen.
Gewoon ff bellen, heb ik gisteren na de tip hier ook gedaan en ik krijg hem binnenkort ook :) Enige verschil is dat ik voor 2 jaar aan Ziggo vast zit. Maar goed, de snelheid is prima, ik heb nooit last van storingen en mijn tv werkt met CI+ en de rest van het huis analoog...dus ik vind het prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
weertenaar schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:37:
[...]

Gewoon ff bellen, heb ik gisteren na de tip hier ook gedaan en ik krijg hem binnenkort ook :) Enige verschil is dat ik voor 2 jaar aan Ziggo vast zit. Maar goed, de snelheid is prima, ik heb nooit last van storingen en mijn tv werkt met CI+ en de rest van het huis analoog...dus ik vind het prima zo.
Dat heb ik dus ook geprobeerd, maar weinig sjoege...
Weet jij nog wie je hebt gesproken? Welke afdelingen/menukeuzes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
MikeyMan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:07:
[...]

Dat heb ik dus ook geprobeerd, maar weinig sjoege...
Weet jij nog wie je hebt gesproken? Welke afdelingen/menukeuzes?
Gewoon zorgen dat je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen en die kunnen je doorverbinden met medewerkers die meer korting ed kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:25

rally

Deyterra Consultancy

Rainesh schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:11:
Ik heb al bijna 2,5 jaar hetzelfde IP en dat is alleen gewijzigd omdat ik een andere router er achter heb gehangen. Maar desondanks heb ik wel een DynDNS account want ik neem daar geen risico mee.

Zul je altijd zien dat het IP veranderd op het moment dat het mij het minste uitkomt ...

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik heb maar toch gebeld naar de klantenservice voor de tablet aktie . Na 3 keer doorverbonden krijgt ik te horen dat ik ook een tablet krijgt mits ik mijn contract vastzet voor 24 maanden . Ik ben opzich tevreden met Ziggo dus ja gezegd . Ik heb een AIB abbo . Ik ben heel blij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Na lichtelijk aandringen bij de afdeling opzeggingen ook voor elkaar.
Blijkt zelfs zo te zijn dat je een 10.1 kan bestellen met bijbetaling van 149,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is de uitrol van epc3925-E10-5-v302r125572-130520c-ZIG (May 20 14:08:19 2013) voor de Cisco EPC3925 begonnen.

Problemen die onder andere zijn verholpen in deze release:

* Verbinding 'stalled' tijdens het bezoeken van websites, een refresh van de website was nodig om door te laden
* In sommige gevallen waren er problemen bij het streamen van YouTube filmpjes (overmatige buffering)
* Internet verbinding viel iedere 45-60 minuten voor ongeveer 10-15 seconden weg bij gebruik via WiFi
* Ondersteuning voor IPv6 incl. firewall

Als je port forwards ingesteld hebt, is het aan te raden om deze na de update even na te lopen. In sommige gevallen werken deze namelijk niet meer correct.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhunkOne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 18:18
Optie 3 dan optie 4.

leg uit over de tablet aktie en of je na het opzeggen, en je weer aanmeld, in aanmerking komt voor een tablet.
ik werd daarna doorvebonden naar een andere ziggo medewerker.
Krijg binnen twee weken een e-mail met daarin de actiecode voor de tablet (danwel 7 inch of met korting de 10 inch). Ook krijgt ik een schriftelijke bevestiging met daarin de voorwaarden.
moet hiervoor wel een contract aangaan van 24 maanden (in mijn positie geen enkel probleem).
Nuevocasa schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:18:
[...]

Gewoon zorgen dat je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen en die kunnen je doorverbinden met medewerkers die meer korting ed kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier van 40 mbit al naar 60 mbit gegaan vandaag, internet z2 pakket. Regio zuid limburg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:57
alwaysleft schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 00:36:
Hier van 40 mbit al naar 60 mbit gegaan vandaag, internet z2 pakket. Regio zuid limburg:)
Toevallig vandaag bij een vriend ook z2 geïnstalleerd. Hij heeft nu ook 60 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 16:50
Leest er dan echt niemand de modbreak? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03
dôh schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:18:
Leest er dan echt niemand de modbreak? :'(
Voor de eerste paar is het toch nieuws. Nu weten we dat dit dus ongeveer het moment van omschakelen is voor Z2.

Het omschakelen lijkt ook gewoon landelijk te gaan.

Uiteraard is het na de eerste paar verder niet zo zinvol meer om het voor hetzelfde pakket te posten, niet iedere individuele poster hoeft het te laten weten. Maar wanneer Z3/Ai1 Extra omgaat lijkt me dat ook wel weer even een postmomentje.

Is toch nuttig om te weten dat je vanaf dat moment je modem kan resetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 06-06-2013 07:35 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:15:
Vanmiddag is de uitrol van epc3925-E10-5-v302r125572-130520c-ZIG (May 20 14:08:19 2013) voor de Cisco EPC3925 begonnen.

* Verbinding 'stalled' tijdens het bezoeken van websites, een refresh van de website was nodig om door te laden
* In sommige gevallen waren er problemen bij het streamen van YouTube filmpjes (overmatige buffering)
* Internet verbinding viel iedere 45-60 minuten voor ongeveer 10-15 seconden weg bij gebruik via WiFi

Als je port forwards ingesteld hebt, is het aan te raden om deze na de update even na te lopen. In sommige gevallen werken deze namelijk niet meer correct.
Het security tabblad is ook aangepast. Heb nu IP Flood detectie (gaf voorheen problemen) weer aangezet en het lijkt er tot nu toe op dat ook dit probleem is opgelost.

Nu nog even testen of het ding nu niet meer crasht bij veel verbindngen (torrents) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
PhunkOne schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:54:
Optie 3 dan optie 4.

leg uit over de tablet aktie en of je na het opzeggen, en je weer aanmeld, in aanmerking komt voor een tablet.
ik werd daarna doorvebonden naar een andere ziggo medewerker.
Krijg binnen twee weken een e-mail met daarin de actiecode voor de tablet (danwel 7 inch of met korting de 10 inch). Ook krijgt ik een schriftelijke bevestiging met daarin de voorwaarden.
moet hiervoor wel een contract aangaan van 24 maanden (in mijn positie geen enkel probleem).

[...]
Het is mij dan ook eindelijk gelukt. Je moet gewoon naar afdeling opzeggen gaan en daar je verhaal doen. Bij mij direct gelukt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:48
Ik heb er eergisteren even een mailtje aan gewaagd en heb een bevestiging ontvangen dat ik benaderd ga worden. In het mailtje aangegeven dat er op Tweakers diverse mensen zijn die een tablet hebben gekregen. Heb zelf alles in 1 extra.

Ben benieuwd.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Iemand enig idee hoe snel je de actiecodes toegestuurd krijgt voor de tablet actie? Zal dit per mail of per post gedaan worden?

Ga met 5 week namelijk wel verhuizen.

[ Voor 24% gewijzigd door G.Scholtens op 06-06-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:42
ook nog eens gebeld, uiterst vriendelijk te woord gestaan, actiecode en brief is onderweg. Moet ook 2 jaar klant blijven met zelfde pakket, maar dat boeit niet heel veel.

Vreemd eigenlijk, 2 of 3 weken geleden ook gebeld, daarna gewijzigd van aie+ naar z2 en losse iHDR gekocht, nu kan het wel. Een dezer dagen jr eens blij maken dus. En ik alle meuk van de Nexus7 afgooien.

[ Voor 37% gewijzigd door ozzynator op 06-06-2013 13:29 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 11:48
Eskiya schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:08:
...

Ik heb onlangs m'n Internet + Televisie Z2 omgezet naar een AIE Plus abo, waarbij ik gebruik kon maken van de tablet actie.
Hierop heb ik een telefoonaansluiting + brief met telnr gekregen.
In Mijn Ziggo zie ik dat ik ook een AIE Plus heb, m'n telefoonnr staat daar idd, maar m'n eerstvolgende opzegtermijn staat 1 maand. Ik dacht toch echt dat ik meteen een jaar vast zou zitten :/
Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb op dit moment ook Z2 Internet en wil in principe best naar AIE Plus overstappen, alleen wil ik wel graag de 1 maand opzeg termijn behouden.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Red Baron schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:09:
[...]

Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb op dit moment ook Z2 Internet en wil in principe best naar AIE Plus overstappen, alleen wil ik wel graag de 1 maand opzeg termijn behouden.
Dat kan wel, maar dan kan je niet gebruik maken van acties. Als je wel gebruik maakt van een actie kan je nog steeds per maand opzeggen alleen wordt de korting die je hebt gehad alsnog in rekening gebracht. Dat staat in een brief die ik heb ontvangen van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 11:48
En over welke periode is dat dan? 1 of 2 jaar?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Red Baron schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:55:
En over welke periode is dat dan? 1 of 2 jaar?
De periode welke jij ben overeengekomen met Ziggo. In mijn geval heb ik een contract voor 1 jaar maar kan ik dus wel iedere maand opzeggen met de gevolgen wat ik hierboven heb aangegeven. Dit zal hetzelfde zijn voor de mensen die de tablet ontvangen en een contractverlenging van 2 jaar hebben afgesproken. Indien zij eerder opzeggen zal de tablet alsnog in rekening worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 10-10 15:28
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:15:

Vanochtend inderdaad vernomen van webcare; zal vanavond bekijken of de statische ip-adressen, welke in de vorige release stuk waren gegaan (werden niet meer onthouden, dus weg mogelijkheid) weer onthouden worden.
Op voorhand wel gevraagd bij webcare, maar daar was niets over bekend helaas.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Grappig: heb Ziggo wifispots sinds vandaag, maar heb nog een oude Ubee modem zonder WiFi. Kan er dus wel gebruik van maken, maar het zelf niet "aanbieden".

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:41:
Grappig: heb Ziggo wifispots sinds vandaag, maar heb nog een oude Ubee modem zonder WiFi. Kan er dus wel gebruik van maken, maar het zelf niet "aanbieden".
De mensen die de modem in bridge zetten, mogen er geen gebruik van maken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Laatst online: 18:08
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:32:
[...]

De mensen die de modem in bridge zetten, mogen er geen gebruik van maken. 8)7
Lijkt mij toch ook logisch. Bij de een oude modem heb je gewoon de mogelijkheid niet. Kunnen ze het ook niet van je eisen. Hooguit kunnen ze je een nieuwe modem aanbieden.
Maar als je je modem in Bridge zet, had je wel de mogelijk om wifi te delen. Consequentie van het niet delen is dat je niet gebruik mag maken van de hotspots. Lijkt mij eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Wat kan ik (modem heeft Ziggo in bridge gezet, heb ik niet zelf gedaan :P) eraan doen dat de modem het dan niet meer ondersteund? Moeten ze er een beschikbaar stellen die het wel kan. Ik wil het best delen, maar Ziggo maakt het mij onmogelijk.

Niet dat het mij boeit, ik gebruik nooit wifi via een ander en heb er ook geen behoefte aan. Gaat mij meer om het principe.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisborst schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:53:
[...]

Lijkt mij toch ook logisch. Bij de een oude modem heb je gewoon de mogelijkheid niet. Kunnen ze het ook niet van je eisen. Hooguit kunnen ze je een nieuwe modem aanbieden.
Maar als je je modem in Bridge zet, had je wel de mogelijk om wifi te delen. Consequentie van het niet delen is dat je niet gebruik mag maken van de hotspots. Lijkt mij eerlijk.
Zou liever hebben dat ze wat met 3/4G gaan doen. Nu moet in je in een woonwijk zijn om verbinding te hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 10-10 23:54
Bastien schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:59:
Wat kan ik (modem heeft Ziggo in bridge gezet, heb ik niet zelf gedaan :P) eraan doen dat de modem het dan niet meer ondersteund? Moeten ze er een beschikbaar stellen die het wel kan. Ik wil het best delen, maar Ziggo maakt het mij onmogelijk.
Ik dacht dat ziggo alleen maar modems in bridge zet op verzoek van de klant, en niet uit zichzelf. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:20:
[...]

Ik dacht dat ziggo alleen maar modems in bridge zet op verzoek van de klant, en niet uit zichzelf. Toch?
Dat klopt. Hij geeft alleen aan dat zijn opdracht door Ziggo is uitgevoerd (dus hij was het niet ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Ziggo bellen en router weer aan laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Nuevocasa schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:22:
[...]

Dat kan wel, maar dan kan je niet gebruik maken van acties. Als je wel gebruik maakt van een actie kan je nog steeds per maand opzeggen alleen wordt de korting die je hebt gehad alsnog in rekening gebracht. Dat staat in een brief die ik heb ontvangen van Ziggo.
En als je verhuisd en de aanbieder Ziggo niet bestaat in dat gebied? Volgens mij heeft Ziggo dan geen poot om op te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EJPostema schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:53:
[...]

En als je verhuisd en de aanbieder Ziggo niet bestaat in dat gebied? Volgens mij heeft Ziggo dan geen poot om op te staan
Klopt, datzelfde geldt bijv. ook voor autoverzekeringen en het verkopen van je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Oke, zojuist bericht gehad van Ziggo.

Ik had de volgende vraag gesteld:

Via diverse fora (o.a. Tweakers) lees ik dat er ook een tabletaanbieding komt voor huidige klanten als zij voor langere tijd klant blijven, klopt dit ? Kunt u mij hierover berichten svp ?

En ik kreeg dit antwoord:
Bedankt voor uw e-mail van 4 juni. Hierin vroeg u ons of er ook een tabletactie komt voor bestaande klanten.
Op dit moment is er hier bij ons niets van bekend. Uiteraard bekijken wij altijd of we bepaalde aantrekkelijke aanbiedingen ook aan onze trouwe klantenkring willen doen, maar ik kan niet zeggen of de actie op de Samsung Galaxy Tab hier in de toekomst ook onder valt. Ik kan u in deze daarom slechts aanraden om onze website in de gaten te houden.

De standaard afwijzing dus. Zal er nog eens een vervolgmail aan wijden en refereren aan dit tweakerstopic.

Wordt vervolgd !

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisborst schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:53:
[...]

De reden dat mijn ziggo router in bridge staat heeft te maken met rdp dat anders niet werkt. Leuk, kan ik daardoor niet meedoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zonder lullig te willen doen maar je vraagstelling is verre van optimaal "... ook een tabletaanbieding komt voor huidige klanten". Dat had natuurlijk kunnen zijn "u bied nu bestaande klanten al een tablet aan als zij zich voor langere tijd als klant vast willen laten leggen bij Ziggo, is dit correct?"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Laguna

Connaisseur

Met de aankomende snelheidsverhogingen zit ik eraan te denken om ook mijn internetverbinding (momenteel nog Telfort) onder te brengen bij Ziggo, naast m'n TV abo dat ik reeds bij Ziggo afneem. Ik heb TV + internet Z1 voor ogen, maandlasten blijven daarmee zo goed als gelijk met de bijkomende voordelen dat ik nu echt 20Mbit kan halen (+/- 18Mbit bij Telfort ivm de afstand tot de centrale), m'n uploadsnelheid verdubbeld wordt, overal in huis Live TV kan kijken op diverse devices, de mogelijkheid om van WiFiSpots gebruik te kunnen maken en een gratis Galaxy Tab.

Enige wat ik mij afvraag is, welk modem wordt er momenteel door Ziggo geleverd?

Is dat nog steeds de Cisco EPC3925 of de Ubee EVW3200? Over de Cisco lees ik aardig wat problemen, waarbij de WiFi verbinding regelmatig verbroken wordt.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Ik heb geen bijzondere problemen met de Cisco eigenlijk. Alleen lijkt WiFi wel beter te werken geforceerd op kanaal 1.

Bij Telfort kan je overigens ook 30/3 krijgen voor €21/maand. Dan ga je naar VDSL. Als je nu al 18mbit weet te halen met ADSL is de kans zeer aanwezig dat je 30/3 over VDSL ook probleemloos kan halen.

Tablet moet je je ook niet helemaal kapot op staren. Dezelfde tablet kon je pas bij Saturn (BTW-actie) voor €151 kopen en dan kon je nog €50 cashback krijgen van Samsung. Dan heb je voor zo'n €100 dus dezelfde tablet.

Live TV kijken op mobiele devices, kan dat bij KPN niet? Ik weet het niet, ik zie alleen die reclames waar die Telfort-familie TV kijkt in de badkuip ofzo.

Niet dat je niet naar Ziggo zou moeten gaan, Ziggo is prima. Je moet alleen wel met de goede redenen overstappen denk ik. :)

Overigens is de snelheidsverhoging voor Z1 al doorgevoerd, dus daar hoef je niet op te wachten. Als nieuwe abonnee heb je die snelheid direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Laguna

Connaisseur

@W3ird_N3rd

Dat van 30/3 bij Telfort zag ik toevallig ook net, maar daarvan wordt er bij de website van Telfort al aangegeven dat ik daar maar 18Mbit van zal gaan halen gebaseerd op mijn postcode, dus daar schiet ik weinig mee op.

Vwb de tablet dat klopt, maar het blijft gewoon een leuke gratis extra (heb nog geen tablet).

Live TV kijken kan wel bij Telfort maar niet als je alleen internet afneemt, je moet daarvoor dan ook Interactieve TV van ze afnemen en ik heb reeds Ziggo voor TV. Al is Interactieve TV van Telfort voor nog meer redenen niet interessant voor mij: je bent bij TV kijken bandbreedte kwijt zodat je downloadsnelheid lager wordt, ik kan mijn Humax 5200C niet meer gebruiken en minder HD zenders beschikbaar.

Vwb de snelheidsverhoging dat is fijn om te weten, al zal er wel een maand opzegtermijn zijn, dus zal er dan toch pas over een maand gebruik van kunnen maken.

Al ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van gebruikers met de Cisco/Ubee modems, kan je deze zelf ook configureren of moet dat op afstand door Ziggo gedaan worden? Zoals bijvoorbeeld het aanpassen van het WiFi channel, soort security, wachtwoord of port forwarding?

Ik ben bij Telfort op dat punt wel tevreden met de ZyXEL P-2601HN-F1 modem/router.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Zoals bijvoorbeeld het aanpassen van het WiFi channel, soort security, wachtwoord of port forwarding?
Die zaken kan ik allemaal aanpassen via de websetup op de EPC3925. De "homepage" van de router is een Ziggo-pagina met wat informatie erop, daar is een link naar geavanceerde instellingen en zodra je daarop klikt krijg je iets wat erg lijkt op de standaard Linksys-routerconfiguratiepagina's.

Het enige wat niet instelbaar is is bridgemodus (alleen de helpdesk kan je modem in bridge zetten, doen ze zo op verzoek) en telefonie.

Ik gok dat die zaken niet instelbaar zijn omdat een gebruiker die zijn modem per ongeluk in bridge heeft gezet zijn modem waarschijnlijk niet zelf weer goed zal krijgen en een gebruiker die zijn telefonie verbokt de helpdesk niet kan bellen. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Mentalist op 07-06-2013 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:50:
[...]

De reden dat mijn ziggo router in bridge staat heeft te maken met rdp dat anders niet werkt. Leuk, kan ik daardoor niet meedoen :(
Er is onlangs wel een firmware upgrade doorgevoerd voor zowel e Ubee als Cisco wifi modem. Laat je modem ff uit bridge modus halen en test het even zou ik zeggen.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Noppesnada schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:12:
Oke, zojuist bericht gehad van Ziggo.

Ik had de volgende vraag gesteld:

Via diverse fora (o.a. Tweakers) lees ik dat er ook een tabletaanbieding komt voor huidige klanten als zij voor langere tijd klant blijven, klopt dit ? Kunt u mij hierover berichten svp ?

En ik kreeg dit antwoord:
Bedankt voor uw e-mail van 4 juni. Hierin vroeg u ons of er ook een tabletactie komt voor bestaande klanten.
Op dit moment is er hier bij ons niets van bekend. Uiteraard bekijken wij altijd of we bepaalde aantrekkelijke aanbiedingen ook aan onze trouwe klantenkring willen doen, maar ik kan niet zeggen of de actie op de Samsung Galaxy Tab hier in de toekomst ook onder valt. Ik kan u in deze daarom slechts aanraden om onze website in de gaten te houden.

De standaard afwijzing dus. Zal er nog eens een vervolgmail aan wijden en refereren aan dit tweakerstopic.

Wordt vervolgd !

John
gewoon ff bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Als je overgaat van bv een alles-in-1 basis naar bv alles-in-1 plus voor een periode van 1 of 2 jaar heb je recht op een tablet..

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hier in oost-rotterdam is het ook aangezet.

Maar ik zie nu pas dat je maximaal 2 apparaten kan verbinden.....
Met de huidige gadgets kan dat nog voor problemen zorgen ;)
Je kan natuurlijk altijd switchen.

[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 07-06-2013 08:39 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
@xessive

Ik heb nu alles in 1 extra. Een nog uitgebreider abonnement bestaat niet.

Uit meerdere comments in deze thread las ik dat mensen hun abonnement vastlegden voor 2 jaar en een tablet kregen. 2 jaar vastleggen vind ik geen probleem (hoewel er binnenkort mogelijk glasvezel in mijn wijk komt).

Mailtje is verstuurd.

Ik wacht af.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Laatst online: 29-09 07:39
Grappig om te zien hoe mensen hemel en aarde bewegen om 2 jaar aan een contract vast te zitten voor een gratis 7" tablet.
Die overigens bij paradigit GEEN 249 euro kost, zoals Ziggo doet geloven, maar 219.
En zelfs die zijn dan nog duur...
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Dennis-L schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:47:
Grappig om te zien hoe mensen hemel en aarde bewegen om 2 jaar aan een contract vast te zitten voor een gratis 7" tablet.
Is het in principe ook, maar je hoeft er niets extra voor te betalen. In mijn geval stap ik toch niet over, dus hebben is hebben.

Zie het als een stukje terug krijgen van wat je teveel betaald.

[ Voor 8% gewijzigd door ozzynator op 07-06-2013 10:08 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
@Dennis-L

Waarom niet. Van de ene kant probeert Ziggo nieuwe klanten te trekken met een "cadeau" en bestaande klanten welke al meerdere jaren hun producten afnemen zouden geen voordeel krijgen.

Let wel, ik ben tevreden over Ziggo en heb eigenlijk nog nooit een serieus probleem gehad, maar binnenkort komt er wellicht glasvezel in mijn wijk en dan worden de alternatieven legio en is Ziggo niet zo vanzelfsprekend meer.

Ik wil mezelf best vastleggen voor 2 jaar, maar dan zou het sympathiek zijn als Ziggo er iets tegenover zet.

Ik begrijp dat als je belt om op te zeggen dat er dan ineens wel mogelijkheden zijn.

Overigens was de Tab 7" bij de saturn te krijgen voor rond de € 165,00 met € 50,00 cashback. dus nog goedkoper dan bij paradigit. Helaas waren ze compleet uitverkocht anders had ik er al 1 gehad.

En tsja, gratis is gratis en vragen staat vrij toch ?

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:53
Noppesnada schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:25:
@xessive

Ik heb nu alles in 1 extra. Een nog uitgebreider abonnement bestaat niet.

Uit meerdere comments in deze thread las ik dat mensen hun abonnement vastlegden voor 2 jaar en een tablet kregen. 2 jaar vastleggen vind ik geen probleem (hoewel er binnenkort mogelijk glasvezel in mijn wijk komt).

Mailtje is verstuurd.

Ik wacht af.

John
Heb net ook gebeld, maar mij is onduidelijk welke optie je moet kiezen in het keuze menu. Via de bestellijn kun je die korting niet krijgen. (Blijkbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:32

Snippertje

Light up your life

Er zijn hier de afgelopen week werkzaamheden verricht (3561) en sindsdien is mijn lijn veel stabieler en haal ik zelfs iets meer dan de 120Mbit die ik zou moeten krijgen. Ik vermoed dat dit een voorbereiding was op de nieuwe snelheden. Ook mijn ping is een stuk lager, waar ik eerst zo rond de 30 zat schommelt hij nu tussen de 8 en 12ms. Al met al erg tevreden over Ziggo :) Ben wel benieuwd of ze later dit jaar het alles-in-1 extra abbo nog extra gaan onderscheiden. Nu gebruik ik de telefoon redelijk vaak om naar mijn ouders te bellen die Ziggo hebben, maar voor veel mensen zit er niet echt een extra voordeel aan om alles-in-1 te nemen. Hoop stiekem dat ze extra gaan verhogen naar 200 eind dit jaar of misschien alleen de upload verhogen naar 50.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Vaevictis_ schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:27:
[...]

Heb net ook gebeld, maar mij is onduidelijk welke optie je moet kiezen in het keuze menu. Via de bestellijn kun je die korting niet krijgen. (Blijkbaar).
Je moet voor de optie "opzeggen" gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ozzynator schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:05:
[...]

Is het in principe ook, maar je hoeft er niets extra voor te betalen. In mijn geval stap ik toch niet over, dus hebben is hebben.

Zie het als een stukje terug krijgen van wat je teveel betaald.
108 euro na cashback aktie bij mediamarkt idd.

maar goed, het is min of meer gratis toch ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
MikeyMan schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:52:
[...]

Je moet voor de optie "opzeggen" gaan...
Heb nu Ziggowebcare ingeschakeld even kijken of die iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
@Vaevictis_

Laat je het even weten wat het resultaat was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
MBT de tablet actie;

Het kromme is dat ze mij op een lijst hebben gezet voor mensen die ook met hetzelfde belden als ik (een paar jaar trouwe klant, maar niets krijgen, en nieuwe klanten wel) En de mensen van die lijst zouden na X weken teruggebeld worden met een "vergelijkbaar" aanbod.

Je komt dus alleen aan de beurt als je gaat bellen en gaat zeuren, en de rest van de trouwe klanten die niet belt krijgt dus noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:38
Zouden degenen die zich als bestaande klant aangemeld hebben voor de actie en zich vast hebben laten zetten voor 1/2 jaar willen kijken wat er in Mijn Ziggo bij hen staat als einddatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
@Dennis-L: Als ik met 1 telefoontje een gratis tablet krijg terwijl ik toch van plan was om bij Ziggo te blijven, vind ik dat niet hemel en aarde bewegen :)
Ik heb alles-in-1 Plus en dat hou ik ook, dus geen wijziging.

@Eskiya: bij mijnZiggo staat nog dat ik 07-07-2013 op kan zeggen...maar ik heb de tablet nog niet en weet ook niet of er dan kosten berekend worden (€249,- voor een tablet van €108? :X )

Gisteren lag er wel al een brief op de mat met de bevestiging dat ik voor 2 jaar verlengd heb en binnenkort een voucher krijg voor de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:38
@Eskiya: bij mijnZiggo staat nog dat ik 07-07-2013 op kan zeggen...maar ik heb de tablet nog niet en weet ook niet of er dan kosten berekend worden (€249,- voor een tablet van €108? :X )

Gisteren lag er wel al een brief op de mat met de bevestiging dat ik voor 2 jaar verlengd heb en binnenkort een voucher krijg voor de tablet.
Hmm vreemd, ik heb me op 24 mei telefonisch geupgrade van Z2 naar AIE Plus waarbij ik gebruik kon maken v/d tablet. Ondanks dat ik het wel wist is mij hierbij toen niet verteld/aangekondigd dat ik er een jaartje (of 2) aan vast zou zitten. Ik dacht nou misschien komt dat dan wel in de bevestigingsbrief. Enige wat ik tot nu toe ontvangen heb is de telefoonaansluiting + kabel. Een een brief met m'n telefoonnummer.
Eergisteren nog gebeld om te vragen hoe de voucher verstuurd wordt en hierbij is me verteld dat de order goed geplaatst is en de voucher(code) per mail opgestuurd wordt. Vanaf het moment dat m'n telefoonlijn geactiveerd is kan het dan 2 weken duren.
Theoretisch gezien kan ik dus eind volgende week m'n voucher in m'n mailbox verwachten.

Maar als ik de berichten van sommigen lees dan betwijfel ik of mijn aanvraag wel goedgegaan is.

Met welke telefoonnummer worden de mensen van "de lijst" teruggebeld? Is dat toevallig een onbekend nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
TFDev schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:15:
MBT de tablet actie;

Je komt dus alleen aan de beurt als je gaat bellen en gaat zeuren, en de rest van de trouwe klanten die niet belt krijgt dus noppes.
Niet per definitie zeuren: als je iets normaal tegen een medewerker van de helpdesk verteld en uitlegt zijn ze denk ik behulpzamer dan als je gelijk van wal trekt en dreigt met opzeggen en dergelijke.

Behandel hunnie net zo als je zelf behandeld wilt worden, dan kom je het verst.

@eskiya: men belt altijd met afgeschermd nummer, want anders gaat iedereen op dat nummer terugbellen en dat is niet de bedoeling.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Noppesnada schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:43:
@Vaevictis_

Laat je het even weten wat het resultaat was ?
Teleurstellend: "Helaas is het als afnemer van alles-in-1 pakket niet mogelijk om korting te krijgen. ^JB"
Onzin natuurlijk. Ben nog in gesprek, anders ga ik dat opzegnummer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 07-10 00:08
Hoe gaat dat in z'n werking met de tablet wanneer je al een bestaande klant bent?
Ik heb namelijk AiE Extra en ben gewoon van plan om dat te houden gedurende 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
@Negaiido

Daar gaat de thread nu een beetje over. In principe krijgen die geen tablet (ze zijn al klant en wijzigen niet). Toch blijken meerdere Tweakers hier (als ze niet jokken natuurlijk) een toezegging voor een tablet ontvangen te hebben.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 07-10 00:08
Begrijp ik; ik had alleen niks echt duidelijk gelezen wat nou echt de feiten waren.
Maar bedankt voor de duidelijkheid nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:57
Jongens, even voor de duidelijkheid, bel de afdeling opzeggen. Andere afdelingen hebben simpelweg de bevoegheid niet. Je wordt dan terug gebeld.

Je krijgt dan na 1 week (plus/minus) een brief dat je met de actie meedoet en voor 2 jaar klant blijft.

Dus niet naar webcare e.d. gaan, dat heeft totaal geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
jongetje schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:03:
Jongens, even voor de duidelijkheid, bel de afdeling opzeggen. Andere afdelingen hebben simpelweg de bevoegheid niet. Je wordt dan terug gebeld.

Je krijgt dan na 1 week (plus/minus) een brief dat je met de actie meedoet en voor 2 jaar klant blijft.

Dus niet naar webcare e.d. gaan, dat heeft totaal geen zin.
Ik heb de afdeling wijzigingen gebeld, zij konden niks doen, maar verbonden me door met de klantenservice (geen idee of dat de afdeling opzeggen is) daar nogmaal netjes mijn verhaal gedaan en direct bevestiging gekregen dat dit kon.
Ze keken wel na hoe lang ik klant was en welk abonnement ik heb; misschien dat daar nog een verschil in kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben al 3x doorverbonden, en er is me al 3x verteld dat de actie *niet* geldt voor bestaande klanten. Dus ik al 3x "Op Tweakers staat dat..."

Hang nu al een tijdje in de wacht voor afdeling 4...

Ook vragen gekregen als: "Wat zou u doen als u de actie niet krijgt?"

edit: gelukt :)
24 mnd bijtekenen = gratis tablet.

"Voor klanten die perse mee willen doen met deze actie bieden we deze mogelijkheid."

mooi.

Tip: als je belt, ga dan idd voor de afdeling 'opzeggen', dat scheelt weer 2x doorverbinden...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Vaevictis_ schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:53:
[...]

Teleurstellend: "Helaas is het als afnemer van alles-in-1 pakket niet mogelijk om korting te krijgen. ^JB"
Onzin natuurlijk. Ben nog in gesprek, anders ga ik dat opzegnummer bellen.
Gelukt! 50% korting gekregen voor 6 maanden, inderdaad opbellen en "opzeggen" kiezen. 10 min. wachten en je krijgt dan binnen een week een bevestiging op papier (contract voor 2 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:00:
Nou ik ben al 3x doorverbonden, en er is me al 3x verteld dat de actie *niet* geldt voor bestaande klanten. Dus ik al 3x "Op Tweakers staat dat..."

edit: gelukt :)
24 mnd bijtekenen = gratis tablet.

"Voor klanten die perse mee willen doen met deze actie bieden we deze mogelijkheid."

mooi.

Tip: als je belt, ga dan idd voor de afdeling 'opzeggen', dat scheelt weer 2x doorverbinden...
Tip? Heb je mijn post hierboven niet gelezen? Dat had je 3 keer doorverbinden gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaitai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Ziggo heeft natuurlijk een dikke bruine substantie aan haar bestaande klanten. Geen enkele echt zinnige acties voor bestaande klanten. Ik ben bijvoorbeeld pas 30 jaar bij die stichting.
Dan ook nog eens alle internet snelheden verhogen, behalve het pakket waar naar schatting de meeste klanten op geabonneerd zijn, te weten AiE Plus.

De macht van het groot bedrijf wellicht?

Panasonic TV, Soundbar en BlueRay speler en Ziggo Alles in 1 Complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:00:

In dat geval zou je kunnen zeggen dat je teleurgesteld bent over het antwoord, en dat je die teleurstelling meeneemt in de overweging over te stappen, mocht er binnenkort bijvoorbeeld glasvezel in jouw buurt aangelegd worden.

Overigens heb ik ook maar eens gebeld, geen enkel probleem. Ook geen discussies hoeven te voeren, maar ik kreeg de indruk dat ze nog wel even controleren hoelang je klant bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
Thaitai schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:18:
Ziggo heeft natuurlijk een dikke bruine substantie aan haar bestaande klanten. Geen enkele echt zinnige acties voor bestaande klanten. Ik ben bijvoorbeeld pas 30 jaar bij die stichting.
Dan ook nog eens alle internet snelheden verhogen, behalve het pakket waar naar schatting de meeste klanten op geabonneerd zijn, te weten AiE Plus.

De macht van het groot bedrijf wellicht?
Het pakket alles in 1 plus heeft al 2 snelheidsverhogingen gehad vorig jaar waardoor dit pakket dit jaar overgeslagen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

laracroftonline schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:22:
[...]

Het pakket alles in 1 plus heeft al 2 snelheidsverhogingen gehad vorig jaar waardoor dit pakket dit jaar overgeslagen word.
Daarbij komt dat de losse internetabonnementen nu overduidelijk dezelfde snelheden hebben gekregen als de AIE. Het topabonnement lag dichtbij het plus abonnement en het basisabonnement liep erg achter. Ik vind het ook jammer, maar niet onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
moet je voor die acties bellen? of kan je ook bestellen en dan zeggen ik ben al klant maar ik wil wel de korting?
Begindatum
16-11-2010
Eerst mogelijke beëindigingsdatum
07-07-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
TFDev schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:31:
(heeft er iemand met de tabletactie toevallig ook gekeken of je dan gebruik kan maken van de 50 euro cashback bij samsung die er is voor de tab2? Gezien paradigit daar ook aangesloten is. Heb ik mijn abo kosten voor een maand er toch weer uit.)
Ja, dat kan niet volgens de actievoorwaarden. Zie www.paradigit.nl/ziggo en dan bij de faq. In feite hoef je bij paradigit alleen maar je persoonlijke actiecode in te vullen en de rest gaat vanzelf. Hooguit moet je een kleur kiezen en/of je een 7 of 10" tablet wilt (in dat laatste geval wel bijbetalen natuurlijk). De tablet wordt gestuurd naar het adres wat paradigit doorkrijgt van ziggo en daar schijnt niet van afgeweken te kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
Ivm nieuw appartement nieuwe verbinding aangevraagd. Ivm klusse en kapote bel adres van mijn ouders opgegeven als bezorg adres voor installatie pakket, krijg ik een mail dat ze het vandaag bij mijn appartement gaan bezorgen...

[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 08-06-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
grun93 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 07:50:
[...]

Ja, dat kan niet volgens de actievoorwaarden. Zie www.paradigit.nl/ziggo en dan bij de faq. In feite hoef je bij paradigit alleen maar je persoonlijke actiecode in te vullen en de rest gaat vanzelf. Hooguit moet je een kleur kiezen en/of je een 7 of 10" tablet wilt (in dat laatste geval wel bijbetalen natuurlijk). De tablet wordt gestuurd naar het adres wat paradigit doorkrijgt van ziggo en daar schijnt niet van afgeweken te kunnen worden.
Het is een samsung actie waarbij je de streepjescode moet invoeren oid...
Nooit geschoten is altijd mis :)

Hoewel ik denk dat de kans dat het lukt bij een 10.1 (wel betaald) groter is dan bij een 7.0 (helemaal gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MikeyMan schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:17:
Het is een samsung actie waarbij je de streepjescode moet invoeren oid... Nooit geschoten is altijd mis :)
Hoewel ik denk dat de kans dat het lukt bij een 10.1 (wel betaald) groter is dan bij een 7.0 (helemaal gratis).
Je moet, behalve de streepjescode, ook een copie van de kassabon meesturen. Dan val je al door de mand. Ze zijn wel goed maar niet gek natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-10 20:05
Crazyanz schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 08:52:
Ivm nieuw appartement nieuwe verbinding aangevraagd. Ivm klusse en kapote bel adres van mijn ouders opgegeven als bezorg adres voor installatie pakket, krijg ik een mail dat ze het vandaag bij mijn appartement gaan bezorgen...
Ik had hetzelfde, niet echt handig van ze. Moet je wachten tot je het pakket gemist briefje hebt en dan kan je online inloggen op postnl om te kiezen dat je hem bv. bij een post agentschap in de buurt wil halen. Beetje omslachtig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Zo,

Zojuist even met Ziggo aan de telefoon gehangen (de e-mail duurde mij te lang).

Ik had gebeld via het keuzesysteem om op te zeggen en kreeg eerst een medewerker aan de lijn die geen toezeggingen kon doen en mij doorverbond met een andere dame.

Ik blijf 2 jaar bij Ziggo en krijg een gratis tablet !

Ik heb niet gedreigd met opzeggen (dat moet je alleen doen als je het ook van plan bent vind ik) maar wel aangegeven dat er mogelijk glasvezel in mijn wijk komt en dat het dan wel interessant wordt om te switchen.

Iedereen bedankt voor de tips !

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 20:29
Internet via mijn cisco EPC3925 is hier niet vooruit te branden, kennissen vlakbij met ubee geen centje pijn...

Meer mensen met problemen? Heb de nieuwe firmware van 20mei

Postcode: 4824

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooberke schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:38:
Internet via mijn cisco EPC3925 is hier niet vooruit te branden, kennissen vlakbij met ubee geen centje pijn...

Meer mensen met problemen? Heb de nieuwe firmware van 20mei

Postcode: 4824
Al op de website van ZIggo gekeken of er geen storing is? Modem (en router) even van stroom halen wil vaak ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:50:
[...]

Al op de website van ZIggo gekeken of er geen storing is? Modem (en router) even van stroom halen wil vaak ook helpen.
Had de stroom er al afgehaald, het interne verkeer deed het nog perfect ook

Ondertussen heeft het probleem zichzelf al opgelost... Raar maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis-L schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:47:
Ik ga zelf pas actie ondernemen bij een interessante actie voor mijzelf. Een 7 inch tablet heb ik niet nodig (heb er al 3), maar een ipad met bijbetaling zou wel interessant zijn of een jaar gratis eredivisie live.

Wel fijn om te lezen dat ziggo hier gevoelig voor is. Altijd handig om te weten. Al stap ik persoonlijk liever op glasvezel over, maar dat zie ik hier in Friesland nog niet snel komen...

Ik blijf het nog even aankijken. Als de actie interessant voor mij is ga ik ook dreigen met opstappen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje,

ik ben op zoek naar een nieuwe provider. De ondersteuning van Ziggo is gewoonweg dramatisch. Laat ik het uitleggen.

Ik ben in 2009 gaan samenwonen, en heb toen Ziggo alles in 1 genomen.We kregen een Ubee modem, die gewoonweg niet goed werkte. De monteur in ons huis, de ziggo helpdeskers zeiden allemaal "We weten dat deze modems niet goed werken op ons netwerk, en ze worden zsm vervangen."
2 Weken lang, 5 minuten internet, en daarna schoot de Ubee in een reset boot. Constant "Ja we gaan hem vervangen, maar dat gaat u X kosten" Uiteindelijk na veel gezeik een filter (oid? extra dingetje tussen kabel en modem) er op gegooid door monteur.

Nu gaat het voor de rest goed, echter de volgende issues;

1.) Cisco reciever(Cisco 8455DVB ), werkt goed. Echter bij het openen van EPG, of naar opgenomen TV opnames blijft het compleet hangen. Alleen het stekker eruit halen en dan weer power geven lost het op.
Ziggo? "Ja meneer, dan moet u een nieuwe HDMI kabel hebben" haha.. wat grappig. Ik heb uiteindelijk de Cisco getest bij mijn ouders (ook ziggo, zelfde pakket), en raad eens? precies hetzelfde probleem. Ziggo houdt vol dat het mijn probleem is, en dat ik maar een nieuwe moet kopen.

2.) TV abonementen, we hadden 2x een pakket ernaast, en allebei? Werden vorige week opeens zonder informatie geannuleerd. Bellen levert op "Dit klopt, door zenderwijzigingen moet u zich opnieuw opgeven voor de extra zenders" En we worden er wel vol voor berekend. Ziggo blijft volhouden dat dit gewoon klopt.

3.) Internet is drastisch lager dan ze aangeven. Ik haal met moeite 500 kb/s.

Hierdoor zit ik rustig te kijken naar eventueel overstappen. Echter zit ik nu tussen KPN en Ziggo te twijfelen. Mijn twijfels

a.) Trager internet -> Internet schijnt minder stabiel te zijn
b.) TV schijnt mindere kwaliteit te hebben?

Heeft iemand wat info hierover?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38
lanerios schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:21:
1.) Cisco reciever(Cisco 8455DVB ), werkt goed. Echter bij het openen van EPG, of naar opgenomen TV opnames blijft het compleet hangen. Alleen het stekker eruit halen en dan weer power geven lost het op.
Ziggo? "Ja meneer, dan moet u een nieuwe HDMI kabel hebben" haha.. wat grappig. Ik heb uiteindelijk de Cisco getest bij mijn ouders (ook ziggo, zelfde pakket), en raad eens? precies hetzelfde probleem. Ziggo houdt vol dat het mijn probleem is, en dat ik maar een nieuwe moet kopen.
3.) Internet is drastisch lager dan ze aangeven. Ik haal met moeite 500 kb/s.
1. Ken het probleem, de Cisco heb ik ook altijd een vreselijk apparaat gevonden. Heb inmiddels een Humax gekregen, maar check even of je wel de laatste software erop heb staan, de Cisco staat nu bij m'n ouders en werkt een stuk soepeler dan hij bij mij op de oude software deed.
3. Dat is echt een uniek geval voor zover ik weet. Je zegt dat je een AiE hebt, maar welk pakket? En hoe ziet je installatie er verder uit? Router, type WiFi, welke verbinding, welk aparaat. WiFi naar oude laptop (om even iets slechts te noemen) en dan is dat logisch. Nieuwe PC bekabeld dan is het bizar.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Pagina: 1 ... 31 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]