Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:31
je moet wel een @ziggo.nl (of een van de voorgangers) mail adres hebben, anders kun je helemaal geen signaal ontvangen. Want maak je aan tijdens de eerste aanmelding.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40
cctl01 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:19:
[...]

Kan gewoon via de site, je moet dan inloggen op mijn ziggo en naar het TV+Z1/2/3 abonnement gaan.
Klik hier op bestellen en er verschijnt een pagina waar je kunt kiezen om je huidige abonnement op te zeggen of te wijzigen.
Ik wil trouwens de zelfde overstap maken, en ben wel geinteresseerd in die korting die je telefonisch kunt krijgen. Is dit de moeite waard?
Dat moet je ook maar net weten. Thanks, heb 't gelijk ff gedaan.

Ik ga niet bellen, ondanks dat je dan misschien een korting kan krijgen. Bij mij gaat telefonisch bestellen of wijzigen vaak fout bij Ziggo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Wat verwacht je nu van ons? Dat wij hem voor je gaan aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:20
Gisteren ziggo pakket ontvangen. TV en internet. Met humax recorder. (had liever de samsung gehad maja) Dezelfde avond alles aangesloten. Zowel internet als tv werken naar wens. Beeld kwaliteit is prima! Tevreden klant hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
Razenko schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:47:
[...]

ander huis is nieuw contract toch?
dus volgens mij redenering mag jij gewoon een tablet hebben 8)7
Iemand ervaring nog met de tablet actie. WIllen eigenlijk wel ons telefoonnummerbehouden.
Volgens de algemende voorwaarden geld de aanbieding niet voor abbonees die de afgelopen 6 maanden een alles in 1 pakket gehad hebben.

Maar op het nieuwe adres hadden de vorige bewoners geen ziggo, maar wij dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
G.Scholtens schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:54:
[...]

Iemand ervaring nog met de tablet actie. WIllen eigenlijk wel ons telefoonnummerbehouden.
Volgens de algemende voorwaarden geld de aanbieding niet voor abbonees die de afgelopen 6 maanden een alles in 1 pakket gehad hebben.

Maar op het nieuwe adres hadden de vorige bewoners geen ziggo, maar wij dus wel.
Het gaat om jullie. Jullie willen toch de tablet? Als je nu een Ziggo hebt, gaat de vlieger niet op!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03
xzaz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:09:
[...]

Klopt, maar ik wil het programmatisch doen, niet handmatig ;)

Webcare geraadpleegd; krijg doodleuk "Daar leveren wij geen support voor" :/ In heel de config is er ook geen optie om de modem te resetten (aka: soft restart, aka: gewoon herstarten) tenzij Ziggo het wel van afstand kan doen. Er moet toch iets zijn wat het mogelijk maakt.
Bij mijn Cisco EPC3925 is die optie er wel.
tiguan schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:03:
[...]

Ja ok, maar dit is dan ook niet alleen maar een router. Het is ook een kabelmodem en bij het aanzetten duurt het vaak wel 5 tot 10 minuten voordat hij echt volledig online is. Daarnaast zit er bij veel mensen ook nog telefonie op, daarbij is het helemaal niet wenselijk dat het modem herstart wordt, lijkt mij. Zo vreemd vind ik het dan niet, dat de optie er niet op zit.
Met een Cisco kan het wel. Andere merken weet ik niet.
Nuevocasa schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:46:
[...]

Over een maand ga ik over van alles in één plus naar Internet+TV Z3, kon ook naar z1 of z2. Heb dit telefonisch geregeld met extra korting :)
Extra korting vertel vertel. :P
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:56:
Gisteren ziggo pakket ontvangen. TV en internet. Met humax recorder. (had liever de samsung gehad maja)
Waarom zou je dat willen? Van de Humax is bekend dat het een topper is, en je hebt FTP-toegang (geen idee of de Samsung dat heeft). Je hebt juist mazzel. :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-10 14:39
Je moet inderdaad inloggen met je @zoggo.nl e-mail adres. Als die niet aan kan maken via de site dan zal je contact op moeten nemen met de klanten service ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49
THE_BASE schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:34:
[...]

Het gaat om jullie. Jullie willen toch de tablet? Als je nu een Ziggo hebt, gaat de vlieger niet op!
Maar wel als de naam van zijn vriendin anders is dan die van hemzelf. Nummerbehoud kun je dan wel vergeten...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Groentenboer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:22:
[...]

Maar wel als de naam van zijn vriendin anders is dan die van hemzelf. Nummerbehoud kun je dan wel vergeten...
Zou op zich dan wel weer vreemd zijn als zijn vriendin precies hetzelfde zou heten. Dus of verhuizen met nummerbehoud, of nieuw contract met nieuw nummer en een "gratis" tablet.

Vraag me nu ineens af, als je voor de tablet kiest, moet je dan de volle mep betalen voor een decoder/recorder?

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 10:07
W3ird_N3rd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:13:

[...]

Extra korting vertel vertel. :P
Ik krijg 6 maanden 50% korting op het internet gedeelte. Dat is €20 per maand korting, dit was de maximale korting wat hij aan bestaande klanten kon geven. Ik had aangegeven dat ik dezelfde korting wilde als nieuwe klanten, dat kon hij helaas niet in het systeem invoeren.

Ik had een contract afgesloten voor glasvezel waar ik vanaf kon door de wijzigingen die ze daar doorvoerden. Ik heb toen bij Ziggo aangegeven dat ik mijn contract voor Glas wel wilde annuleren als ze mij hetzelfde boden als nieuwe klanten. Na 2 keer door te zijn verbonden kreeg ik bovenstaande geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:23

IkWilbert

Het is mij!

Ter info, het extra tv pakket wordt aangevuld met Djazz.tv, Horse and Country en Penthouse SD

Met ingang vanaf vandaag

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Groentenboer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:22:
[...]

We zijn getrouwd dus hebben dezelfde achternaam, of ze moet haar oude naam gebruiken.
Hebben nu dus ook ziggo, maar zal dan wel weer niet voor ons van toepassing zijn.

Zo gaat het altijd met nieuwe acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
G.Scholtens schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:05:
[...]

We zijn getrouwd dus hebben dezelfde achternaam, of ze moet haar oude naam gebruiken.
Hebben nu dus ook ziggo, maar zal dan wel weer niet voor ons van toepassing zijn.

Zo gaat het altijd met nieuwe acties.
Je kan altijd proberen je huidige contract op te zeggen en op je nieuwe adres apart het weer aanvragen. Er zijn meer mensen met dezelfde Achternaam en Voorletters. Als je dan het rekeningnummer van je vrouw opgeeft zullen ze het vast niet door hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zojuist hier in het studentenhuis nieuwe abonnement geactiveerd. Huisbaas wilde het niet meer betalen (nb wilde dat wij meer gingen betalen) dus zelf boel moeten aanvragen. Aansluiten/activeren ging zeer vlot. Alleen overzetten smartcard kan pas nadat oude abonnement is afgelopen, 1 juni. Enfin, verder weer lekker internet. Wachten op de snelheidsverhoging nu

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Nuevocasa schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:31:
[...]

Je kan altijd proberen je huidige contract op te zeggen en op je nieuwe adres apart het weer aanvragen. Er zijn meer mensen met dezelfde Achternaam en Voorletters. Als je dan het rekeningnummer van je vrouw opgeeft zullen ze het vast niet door hebben.
Dit zou kunnen, maar kans is groot dat we ons telefoonnummer dan niet behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Nuevocasa schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:31:
[...]

Sowieso, wie zegt er dat jij in gemeenschap van goederen getrouwd bent?

Naam maakt in principe ook niet uit, als jij Jo de Vries heet en je vrouw heet Jo de Vries (hoeft niet eens dezelfde familie te zijn) dan is dat zo. Het onderscheid zal dan gemaakt moeten worden met b.v. geboortedatum en/of rekeningnummer. Of BSN, weet niet meer of je die bij Ziggo in moet vullen.

Je vrouw is dan dus gewoon een nieuwe klant. Dat kan toch ook: jij als man bent het TV-kijken nu misschien wel gewoon zat en besluit dat je na de verhuizing geen TV meer wil. Je vrouw (geen gemeenschap van goederen!) wil echter wèl iedere avond GTST kijken en besluit een abo te nemen.

Kan Ziggo überhaupt inzien of je getrouwd bent? Volgens mij kan je dat niet zomaar opvragen?
G.Scholtens schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:09:
Dit zou kunnen, maar kans is groot dat we ons telefoonnummer dan niet behouden.
Dat zou logischerwijs een probleem kunnen worden ja. Met bovenstaande verhaal zou je vrouw natuurlijk kunnen vragen of ze het telefoonnummer wat zij ook gebruikt dan toch kan meenemen, maar daar hoeven ze niet op in te gaan denk ik.

In theorie kan je eerst porteren naar een andere provider en dan terug naar Ziggo op je nieuwe adres, maar dat is wel een boel werk.

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 30-05-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:03:
[...]

Of BSN, weet niet meer of je die bij Ziggo in moet vullen.
Geen enkel commercieel bedrijf, met uitzondering van (zorg)verzekeraars, heeft de wettelijke plicht om jouw BSN te vragen. Als een commercieel bedrijf om jouw BSN vraagt, ben je wettelijk gezien niet verplicht deze door te geven.

Ziggo vraagt in ieder geval niet om je BSN, en zij kunnen dan ook verder niets zien over je burgelijke staat. Ze hebben tenslotte ook geen toegang tot de GBA (Gemeentelijke Basis Administratie), waar deze informatie staat opgeslagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:38
Afgelopen vrijdag Ziggo gebeld met de vraag of ik van TV+Internet Z2 naar AIE Plus kon overgaan met gebruik maken van de tablet actie.
Hierop heeft de (enorm) vriendelijke mevrouw mijn abonnement per eind mei omgezet. Vanochtend kreeg ik een telefoonaansluiting/telefoonkabel met de pakket. Zojuist zie ik zonder een reset uitgevoert de hebben dat m'n verbinding op eweka met 6MB gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
ma9ma schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:57:
Misschien zie ik het over het hoofd, maar ik wil voor het eerst gebruik maken van de newsserver van Ziggo. Maar moet dan inloggen met mijn primaire @ziggo.nl e-maladres. Maar die heb ik niet, ondanks dat ik een A1E heb. Ook mijn Ziggo zegt dat ik die niet heb en dat ik daarvoor contact moet opnemen met Klantenservice. Is dat niet een vreemde gang van zaken?
Dat kan gebeuren. Inloggen in Mijn Ziggo en bij Mijn Instellingen> Email kijken.
Mocht je je inloggegevens niet weten kan je die laten opsturen via de e-mail (indien er een contact e-mail adres bekend is). Een andere optie is de inloggegevens via de post naar je huisadres laten versturen.

Je hebt de hele klantenservice hier niet bij nodig...

lama... tis al laat. Voor het aanmaken van een hoofd e-mail heb je de klantenservice wel nodig.
Gewoon ff bellen en binnen een paar minuten is het geregeld!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Xessive op 30-05-2013 22:31 ]

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Eskiya schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:27:
Afgelopen vrijdag Ziggo gebeld met de vraag of ik van TV+Internet Z2 naar AIE Plus kon overgaan met gebruik maken van de tablet actie.
Hierop heeft de (enorm) vriendelijke mevrouw mijn abonnement per eind mei omgezet. Vanochtend kreeg ik een telefoonaansluiting/telefoonkabel met de pakket. Zojuist zie ik zonder een reset uitgevoert de hebben dat m'n verbinding op eweka met 6MB gaat.
Het is nog te vroeg :X

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 31-05-2013 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:18:
Ter info, het extra tv pakket wordt aangevuld met Djazz.tv, Horse and Country en Penthouse SD

Met ingang vanaf vandaag
offtopic:
Horse and Country? Ik krijg flashbacks naar War horse en Black Beauty..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 08:27
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:50:
[...]
Geen enkel commercieel bedrijf, met uitzondering van (zorg)verzekeraars, heeft de wettelijke plicht om jouw BSN te vragen. Als een commercieel bedrijf om jouw BSN vraagt, ben je wettelijk gezien niet verplicht deze door te geven.
En werkgevers natuurlijk...

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
Eskiya schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:27:
Kennelijk wordt je snelheid dan beperkt doordat je een 50Mb pakket van eweka hebt? Want met AIE+ zou je ook 7MB moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
grun93 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:27:
[...]

Kennelijk wordt je snelheid dan beperkt doordat je een 50Mb pakket van eweka hebt? Want met AIE+ zou je ook 7MB moeten kunnen halen.
Eweka heeft standaard 50Mbit/s
In de portal kan je bij Eweka aangeven dat je Ziggo klant bent, dan haal je netjes 7MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Nou eerlijk gezegd haal(de) ik ook de 6,8MB per sec. alleen wilde niet ongeloofwaardig overkomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Nog een poging gedaan via webcare om een tablet los te peuteren. Heb een upgrade naar alles in een extra voor 12 maanden aangeboden, maar ze trapten er niet in...

Jammer dat ze trouwe klanten niet af en toe belonen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
MikeyMan schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:39:
Nog een poging gedaan via webcare om een tablet los te peuteren. Heb een upgrade naar alles in een extra voor 12 maanden aangeboden, maar ze trapten er niet in...

Jammer dat ze trouwe klanten niet af en toe belonen :(
Als ik dit lees dan begin ik me wel af te vragen of ik mijn tablet wel ga ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Nouja, ik had al AIE... Jij bent nieuw voor AIE, dus daar zit het verschil.

Wel een beetje flauw overigens, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zo werkt het toch altijd bij Ziggo. Niks nieuws hoor. Nieuwe klanten krijgen wel wat, bestaande niet, of soms tegen gereduceerde prijs. Zoals laatst met de interactieve decoder en HD recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 19:43
Hier nog een klant die probeert het maximale los te peuteren. Zojuist van AIE+ naar Internet Z3 gegaan. 1 Jaar waarvan 4mnd 50% korting op Z3 (€41.20). Totaal toch meer als 80 euro korting.

Bij 2 jaar verlengen was 6mnd 50% mogelijk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

IkWilbert schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:18:

Met ingang vanaf vandaag
Wat een kut zenders, had toch wel gehoopt op tenminste 1 bbc HD kanaal.

Horse and country en Djazztv :X

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:49:
Wat een kut zenders, had toch wel gehoopt op tenminste 1 bbc HD kanaal.

Horse and country en Djazztv :X
Het zijn nou niet echt geweldige zenders nee. Laten ze maar eens aan de Ziggo app werken; daar hebben we meer aan.

Trouwens; ik ben eruit hoe ik Humax opnames het best kan verwerken.

Hier is mij de tip gegeven VideoRedo te gebruiken. Nou moet je wel de H.264 versie gebruiken (andere versies ondersteunen geloof ik geen HD en i.i.g. geen subtitles). En inderdaad; dat werkt fantastisch.
Helaas kwam ik later er pas achter dat je vanuit dit programma ook al in ander formaat dan .ts kan opslaan.
Ik had dus al een paar dagen gezocht naar een programma die dit kon opzetten. :')

Maar goed; nu via .ftp opnames op pc zetten -> VideoRedo reclames uitknippen ( _/-\o_ handig) en opslaan in H.264 .wtv formaat met maximaal bestandsgrootte 2GB.
Dat laatste is enige nadeel, want wil je .dvb subtitles behouden dan moet je het opslaan in .ts of .wtv formaat. (Tenzij je zelf die subtitles eruit haalt en als .srt opslaat ofzo).

Standaard maakt VideoRedo van zo'n uur opname ongeveer een 4GB .wtv bestand aan; ik heb aangegeven dat het maximaal 2GB moet zijn, want Raspberry Pi had moeite met zo'n groot bestand.

Dus thanks voor de tip, ik kan nu lekker makkelijk opnames bewerken en gebruiken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Mag ik eigenlijk vragen wat jullie momenteel missen aan de Ziggo app? Het team wat er aan werkt zijn namelijk collega's van mij. Misschien kan ik wat aangeven of navragen. (Al verwacht ik hier geen resultaten van)

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 31-05-2013 20:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Mag ik eigelijk vragen wat jullie momenteel missen aan de Ziggo app? Ik ken letterlijk iedereen die er aan werkt namelijk misschien kan ik wat navragen of aangeven. :Y) (Al verwacht ik er niet veel van)
Hij loopt vaak last en is langzaam met het ophalen van de tv gids.
Ook over wifi.
Verder heb ik er niets aan maar meer telefoons komen weer uit met een infrarood poort dus het zou gemak zijn als je hem als afstandsbediening kon gebruiken.

Verder zou ik ook graag iets voor windows zien zodat ik ook tv kan kijken op de pc.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Mag ik eigenlijk vragen wat jullie momenteel missen aan de Ziggo app? Het team wat er aan werkt zijn namelijk collega's van mij. Misschien kan ik wat aangeven of navragen. (Al verwacht ik hier geen resultaten van)
Dat je geen tv kunt kijken als je een custom ROM draait, echt belachelijk.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Sandyman538 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:36:
[...]

Dat je geen tv kunt kijken als je een custom ROM draait, echt belachelijk.
Bij de door jouw gebruikte SU app het vinkje "Enable superuser" uitvinken. Ik kan je nu al verzekeren dat dit door Ziggo zelf geforceerd is, aangezien andere bij ons gemaakte applicaties wel functioneren op telefoons met custom roms / root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:41:
Bij de door jouw gebruikte SU app het vinkje "Enable superuser" uitvinken.
Goedkope tablets, veelal gebaseerd op de standaard rockchip SDK, zijn niet geroot maar bevatten wel een versie van SU in een van de door de app doorzochte directories. Ook op de standaard firmware werkt het dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 17:30

Nox

Noxiuz

Dat heeft met de contentaanbieders te maken, die willen neit dat jij hun content via SU opneemt en vervolgens distribueert.

Overigens ben ik met de webcare in gesprek om te kijken of ze willen uitzoeken hoe/waarom de modems zoveel problemen geven op het wifi met pushmessages op telefoons. Ik heb ze een digitale taart gegeven dus misschien werken ze wel harder.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@NoxiuZ: Ik had vorige week ook een berichtje ingeschoten daar over. Ben benieuwd of als er meer mensen dit gaan vragen bij ze, of ze dan ook echt wat er aan gaan doen. Het probleem opzich is al meer dan een jaar bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Een windows 8 App!! Weet je toevallig of deze er nog komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mis in de Ziggo app, is die al uit voor windows phone dan :?

[ Voor 9% gewijzigd door hjs op 31-05-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
icecreamfarmer schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:23:
[...]
Verder zou ik ook graag iets voor windows zien zodat ik ook tv kan kijken op de pc.
Dit zou ik ook erg graag zien. Snap ook niet helemaal waarom Ziggo die mogelijkheid niet (meer) heeft. In het verleden was het wel mogelijk (via tools gemaakt door particulieren) en via de website van Ziggo. Nu is het echter alleen via TV, tablet, of telefoon mogelijk.

Toch jammer, want concurrenten zoals KPN bieden het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Laatst online: 09-10 13:53
Ik mis voornamelijk de mogelijkheid om via de app opnames te kunnen programmeren. Als dat erin zat zou het echt ideaal zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dat ligt denk ik eerder aan de gebruikte hardware (Cisco / Humax decoders) dan aan Ziggo. De apparaten hebben zo ver ik weet geen webinterface, en daardoor gaat het ook nogal lastig worden om ze via een app aan te sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:22
Dat alle zenders te bekijken zijn die in je pakket zitten. Sport1 en dergelijke bijvoorbeeld...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Laten we er geen "Wat wil ik in de Ziggo app" topic van maken. De poster zegt zelf al dat er niets mee wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abonnement is vandaag gewijzigd naar TV+Internet Z1, en ik kan bevestigen dat ik de nieuwe snelheden reeds heb, namelijk 20/2. Ik weet dat het volgens de topicwarning niet mag, maar ik meld sowieso even dat mensen die nu een up- of downgrade aanvragen de verhoging waarschijnlijk per direct doorgevoerd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 19:43
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:19:
Mijn abonnement is vandaag gewijzigd naar TV+Internet Z1, en ik kan bevestigen dat ik de nieuwe snelheden reeds heb, namelijk 20/2. Ik weet dat het volgens de topicwarning niet mag, maar ik meld sowieso even dat mensen die nu een up- of downgrade aanvragen de verhoging waarschijnlijk per direct doorgevoerd krijgen.
Helaas hier een "upgrade" van Ai1+ naar TV +Internet Z3, vandaag ingegaan. Maar zit nu op 80/8 (oude snelheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:23
Ik heb maar 1 probleem met de app en dat is dat elke stream na 2 minuten ermee op houdt, dan moet ik het programma dat ik zat te kijken opnieuw openen, dan houdt-ie het weer 2 minuten uit. Ik heb dit probleem op 2 verschillende iPads, een 1 en een 3, op 2 verschillende Ziggo aansluitingen (ouders en thuis) en ik heb een andere router geprobeerd. Dus als je collegae nog iets weten, graag!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:44

MsG

Forumzwerver

Ik heb nu een poosje een HD-ready tv en een HD-ontvanger. Het beeld is inderdaad scherper, maar ik vind het daarnaast nog best lelijk. Als ik Family Guy gedownload kijk op 720P (wat ook van TV is opgenomen) en series als Game of Thrones (gedownload in 720P) is dat veel scherper en kwalitatiever dan alledaagse tv zoals NOS. De inhuldiging van de koning bijvoorbeeld was wel op HD, maar om het nou echt heel mooi te noemen vind ik dan weer niet. Het doet me een beetje denken aan de camera's van veel hedendaagse mobieltjes, wèl op papier een hoge resolutie, maar de foto's zijn vaak niet per se mooi. "Hoort" het zo dat HD-zenders inderdaad niet zo mooi zijn? Is de compressie vrij hoog bijvoorbeeld?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Bij de door jouw gebruikte SU app het vinkje "Enable superuser" uitvinken. Ik kan je nu al verzekeren dat dit door Ziggo zelf geforceerd is, aangezien andere bij ons gemaakte applicaties wel functioneren op telefoons met custom roms / root.
Dank, dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MsG schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:27:
Ik heb nu een poosje een HD-ready tv en een HD-ontvanger. Het beeld is inderdaad scherper, maar ik vind het daarnaast nog best lelijk. Als ik Family Guy gedownload kijk op 720P (wat ook van TV is opgenomen) en series als Game of Thrones (gedownload in 720P) is dat veel scherper en kwalitatiever dan alledaagse tv zoals NOS. De inhuldiging van de koning bijvoorbeeld was wel op HD, maar om het nou echt heel mooi te noemen vind ik dan weer niet. Het doet me een beetje denken aan de camera's van veel hedendaagse mobieltjes, wèl op papier een hoge resolutie, maar de foto's zijn vaak niet per se mooi. "Hoort" het zo dat HD-zenders inderdaad niet zo mooi zijn? Is de compressie vrij hoog bijvoorbeeld?
Weet niet of het heel veel uit maakt, maar op tv uitgezonden beelden zijn zoiezo interlaced en niet progressive daar zal ongetwijfeld een verschil in zitten hoe je het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:12
Lees her en der inderdaad dat de verhogingen zijn begonnen, maar heb nog nergens gelezen dat iemand met a1e extra verhoogd is geworden. Lijkt erop dat ze eerst met de basis en z1 beginnen en vervolgens omhoog werken naar z3 en a1e extra. We wachten het geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:37:
[...]

Lees her en der inderdaad dat de verhogingen zijn begonnen, maar heb nog nergens gelezen dat iemand met a1e extra verhoogd is geworden. Lijkt erop dat ze eerst met de basis en z1 beginnen en vervolgens omhoog werken naar z3 en a1e extra. We wachten het geduldig af.
De Z1 en Alles-in-1 Basis abonnementen hebben natuurlijk de minste impact op het netwerk, dus dat zal het hem inderdaad zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Vreemd, heb hetzelfde. Per vandaag naar Z2, telefoon werkt niet meer, maar ook gewoon 60/6. Overigens had ik de 21e mei de verandering doorgegeven, en bevestigd dat een en ander per vandaag werd omgezet.

Dus waarschijnlijk hangt een en ander aan elkaar vast, zijn hier donderdagnacht ook werkzaamheden geweest.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Bij onze Alles-in-Een Basis was een herstart van het modem ook de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Je kan iig bij de Humax ook de uitgangsresolutie instellen. Als dat op 576i staat (576i over HDMI kan gewoon) is het inderdaad niet erg mooi.

Als je je kastje met de SCART-kabel hebt aangesloten moet je je diep gaan schamen.. :P

Ook hier in Noord-Brabant is Ai1 basis naar 20/2 verhoogd na modem herstart. *O*

[edit]Tevens kan ik met 2,4-2,5MB/s van de Ziggo usenet server downloaden. Volle snelheid dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 01-06-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Laatst online: 17:03

D33F

Tweelingtemmer

Hier in Kerkrade (Zuid-Limburg) heeft de reset helaas nog geen effect gehad op de snelheid..
AIE-E nog steeds @ 120Mbps / 10Mbps

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
De snelheid van het extra pakket zal pas later deze maand komen, mijn verwachting is rond half juni. Men kan dat simpel testen via de Ziggo snelheids test, deze staat nu nog op max 120mb en als deze is aangepast naar 150mb kan men eens gaan kijken of ze de nieuwe snelheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 20:12
Ik wil een app voor Windows 8. Lekker TV kijken op de laptop. Dat mis ik wel na het verdwijnen van de streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 20:12
Je HD-Ready TV met een resolutie van 1366x768 is simpel gezegd beter geschikt om 720p (HD:1280x720) weer te geven dan 1080i.
In het tweede geval moeten er veel meer berekeningen en beeldbewerkingen uitgevoerd worden, om een 1920x1080i signaal naar de resolutie van de TV te converteren om fatsoenlijk beeld te krijgen.
Al die bewerkingen gaan ten koste van de beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
David Regeling schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 23:07:
Hier in Kerkrade (Zuid-Limburg) heeft de reset helaas nog geen effect gehad op de snelheid..
AIE-E nog steeds @ 120Mbps / 10Mbps
Gaan we nu werkelijk, dankzij de waarschuwing, allemaal roepen dat we de snelheidsverhoging wel of nog niet hebben?

[ Voor 27% gewijzigd door Dennis-L op 02-06-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Hé, handig. Oke, lijstje:

- Maak het in het geheel stabieler. Geregeld dat stream er ineens mee ophoudt; ook al is wifi prima.
Soms kan ik er een hele avond op tv kijken en soms houdt de app het nog geen 10 seconden vol (tv stream that is...) Vervolgens loopt hele app vast en moet ik de app gewoon keihard 'killen'.

- Verder wil de app niet opstarten als je mobiel in landscape houdt. Dit wil alleen als je 'm in portrait houdt.
Beetje knullig.

- Maak beeld groter. Beeldvullend snap ik dat het vaak niet kan vanwege verhouding, maar haal i.i.g. die notificatiebalk weg.

- Kwaliteit afhankelijk maken van resolutie, niet van schermgrootte zoals nu.

- Zorg ervoor dat dat rootgezeur ophoudt.

- Een ding moet ik wel toegeven; ze hebben er toch aardig wat zenders aan toegevoegd; dat viel mij zeer mee. (Hoewel ik pas bericht kreeg dat er 2 zenders verwijderd waren)
Toch zou ik het erg mooi vinden als ze er álle zenders van je pakket aanbieden.

Voor een app waar ze al sinds 2011 al aan zouden werken vind ik het nog een vrij beroerde app voor een bedrijf als Ziggo. Laat ze vooral aandacht schenken aan het stabiel maken van de app. Daarna komt de rest wel.

(Bovenstaande uit ervaring met HTC One X en ONE)

[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 02-06-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Dennis-L schreef op zondag 02 juni 2013 @ 01:15:
[...]

Gaan we nu werkelijk, dankzij de waarschuwing, allemaal roepen dat we de snelheidsverhoging wel of nog niet hebben?
Haha ik snap het wel! We hebben er lang op moeten wachten, wij als A1E Extra gebruikers. Maar inderdaad topicwarning is er niet voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Alle vragen hebben betrekking tot op wat Ziggo zelf wil, dingen als niet willen spelen op geroote telefoons is waarschijnlijk gedaan om content (enigsinds) te beschermen. Over de stabiliteit en het gedoe met gedraaide schermen kan ik niks zeggen, dit heb ik zelf totaal niet op mijn (zeer) onstabiele telefoon. (Betaversie van een rom :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
tiguan schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:33:
Zo werkt het toch altijd bij Ziggo. Niks nieuws hoor. Nieuwe klanten krijgen wel wat, bestaande niet, of soms tegen gereduceerde prijs. Zoals laatst met de interactieve decoder en HD recorder.
Daar komt als het goed is binnenkort verandering in. Het zijn wel geruchten moet ik zeggen maar wel uit goed geinformeerde bron... ik zou zeggen wacht het de komende maanden even af. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin. En sowieso zijn de spelregels veranderd waardoor het niet zo simpel meer is om d.m.v. een tijdelijke upgrade / aanpassing van je pakket in aanmerking te komen voor een aanbieding. Dus een waiste of time als je hier de klantenservice nog voor gaat bellen. Scheelt weer in de wachttijd voor de mensen die echt de klantenservice nodig hebben O-)

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xessive schreef op zondag 02 juni 2013 @ 08:07:
Scheelt weer in de wachttijd voor de mensen die echt de klantenservice nodig hebben O-)
Ze moeten ervoor zorgen dat je veel meer via de website kan regelen i.p.v. dat je steeds moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Xessive schreef op zondag 02 juni 2013 @ 08:07:
[...]

Daar komt als het goed is binnenkort verandering in. Het zijn wel geruchten moet ik zeggen maar wel uit goed geinformeerde bron... ik zou zeggen wacht het de komende maanden even af. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin. En sowieso zijn de spelregels veranderd waardoor het niet zo simpel meer is om d.m.v. een tijdelijke upgrade / aanpassing van je pakket in aanmerking te komen voor een aanbieding. Dus een waiste of time als je hier de klantenservice nog voor gaat bellen. Scheelt weer in de wachttijd voor de mensen die echt de klantenservice nodig hebben O-)
Daarom heb ik afgelopen week telefonisch nog 50% korting kunnen regelen voor 6 maanden op internet Z3. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleunen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06-2022
Ik heb de snelheidsverhoging gehad, en volgens mij ook een upgrade van de firmware van de router. Maar de torrent snelheid lijkt wel flink omlaag te zijn gegaan. Misschien een of andere instelling in de router ofzo, ik weet het ook niet.

EDIT: blijkt met het wifi kanaal te maken te hebben. Nu weer terugverandert naar mijn oude kanaal, haal ik mooi 20 mbit.

[ Voor 20% gewijzigd door wkleunen op 02-06-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu de all-in-one basis naar 20 mbit gaat, blijft zo'n oud motorola modem dan nog goed werken of is het verstandig een ander modem aan te vragen?? omdat die oude het niet aankan eventueel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Euh, da's behoorlijk klok-klepel. 20 mbit is in geen enkele manier genoeg om welk kabelmodem dat door Ziggo verstrekt is te laten zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gedowngrade naar basis, zit gelijk op 20/2. had extra maar deed er niet zoveel mee en gezien mijn nas alles vanzelf doet boeit het niet of het 10 min duurt of 2 uur voor een grote download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Laatst online: 13:42
Heel apart ons 8/1 abbo is wel verhoogd lijkt het, maar de upstream blijft achter; down 21.10Mbps, up 0.66Mbps. Dat is nog langzamer dan voorheen (~0.91Mbps up).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modem reset wil wel eens werken als er een verandering is doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Dat heb ik al gedaan om juist de verhoging door te voeren, voor de reset zat ik nog op de oude snelheden.

Ben nu terug op oude upsnelheid, misschien is het modem nog bezig met intrainen. Wel gek dat downstream wel gelijk op/voorbij de nieuwe max behaalt.

[ Voor 41% gewijzigd door Propheticus op 02-06-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:08:
ik heb gedowngrade naar basis, zit gelijk op 20/2. had extra maar deed er niet zoveel mee en gezien mijn nas alles vanzelf doet boeit het niet of het 10 min duurt of 2 uur voor een grote download.
Datzelfde had ik dus ook. Ik zat altijd op Ai1+, maar aangezien mijn downloads lopen terwijl ik op mijn werk zit, is 20 Mbit meer dan voldoende. Omdat ze nu de snelheden van de Ai1 en TV+Internet abonnementen hebben gelijkgetrokken, heb ik maar meteen m'n telefoonlijn opgezegd, aangezien ik die toch nooit gebruikte.

Zit nu met een Z1 abonnement, en ben super tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propheticus schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:40:
Dat heb ik al gedaan om juist de verhoging door te voeren, voor de reset zat ik nog op de oude snelheden.

Ben nu terug op oude upsnelheid, misschien is het modem nog bezig met intrainen. Wel gek dat downstream wel gelijk op/voorbij de nieuwe max behaalt.
Geef het dan even tijd. Kan verschillende oorzaken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, morgen krijg ik wifispots wachtwoorden, ik zit bijna hele dag in den haag, dus dat wordt held besparen met 3G uit!(Wat zal KPN/Vodafone/Tmobile blij zijn)
Nu de vraagje: Krijg je wifispots username+password nog steeds als ubee onding in bridge mode staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:06:
Nu de vraagje: Krijg je wifispots username+password nog steeds als ubee onding in bridge mode staat?
Nee.

Als je nog een modem (zonder wifi) hebt wel. Heb je een WiFi-modem dat je in bridge hebt laten zetten (waardoor je zelf geen onderdeel bent van het WiFispots netwerk) dan mag je zelf ook niet meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:01:
[...]

Geef het dan even tijd. Kan verschillende oorzaken hebben.
En tis nu bijgetrokken. Prima snelheid. Kan m'n router's QoS ook weer aan met bijgewerkte up/down waardes :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:06:
Hmm, morgen krijg ik wifispots wachtwoorden, ik zit bijna hele dag in den haag, dus dat wordt held besparen met 3G uit!(Wat zal KPN/Vodafone/Tmobile blij zijn)
In mijn gebied rotterdam-oost zou het per 3 juni moeten gaan gelden, maar ik heb nog geen e-mail ontvangen.

Wil graag meedoen thuis heb ik geen goed wifi bereik door het gehele huis, door die wifi hotspots van ziggo zou ik overal goed wifi signaal moeten hebben wacht daarom ook met het aanschaffen van een range extender ed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Als je gebruikt wilt maken van de WiFi hotspots kun je inloggen op "mijn Ziggo" en daar de inloggegeven vandaag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ik had een zgn 'brainfart', kan je met die hotspots zelf channels bonden (dus tegelijkertijd bij meerdere hotspots connecten). Of kan je naast je eigen connectie tegelijkertijd een hotspot aanspreken ; dus bv. zelf 60mbit plus 10mbit (of meer) van de buren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:11:
Zeg ik had een zgn 'brainfart', kan je met die hotspots zelf channels bonden (dus tegelijkertijd bij meerdere hotspots connecten). Of kan je naast je eigen connectie tegelijkertijd een hotspot aanspreken ; dus bv. zelf 60mbit plus 10mbit (of meer) van de buren ?
Als je binnen het bereik van je eigen wifi zit en inlogt op de hotspots krijg je een melding dat je beter kunt connecten op je eigen wifi omdat dat sneller werkt. Dus dit lijkt me niet op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Wii4all schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:59:
[...]

In mijn gebied rotterdam-oost zou het per 3 juni moeten gaan gelden, maar ik heb nog geen e-mail ontvangen.

Wil graag meedoen thuis heb ik geen goed wifi bereik door het gehele huis, door die wifi hotspots van ziggo zou ik overal goed wifi signaal moeten hebben wacht daarom ook met het aanschaffen van een range extender ed.
Denk dat als je eigen wifi niet toereikend is binnenshuis, dat die van de buren oid niet veel beter zal zijn, of schat je dat zelf anders in?

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Guere schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:53:
[...]

Omgerekend via het maximum wat ik met de huidige 10 Mbit behaal, kom ik tot een nieuw maximum van ongeveer 1,65 MB/sec. Theoretisch maximum is natuurlijk 1,875 MB/sec, maar ik vermoed dat mijn schatting redelijk in de buurt zal komen van de effectieve snelheid.
Ik dacht eerder aan 1,75/1,8 MB/s met een beetje geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:11:
Niet helemaal.

https://www.ziggo.nl/#kla...tabs/3/technische-vragen/
U kunt twee apparaten instellen voor gebruik met WifiSpots. Indien u WifiSpots instelt op een derde apparaat, zal deze een foutmelding krijgen in uw browser.
WifiSpots van Ziggo heeft de volgende specificaties:

maximale snelheid per WifiSpot: 10 Mbit/s
maximale snelheid per gebruiker: 3 Mbit/s
geen datalimiet
Je kan dus maximaal 2x3=6mbit/s downloaden.

Stel dat je met je PC met een draadje op je eigen Ziggo zit en er twee WiFi adapters insteekt om 2x3mbit/s bij de buren te lurken dan kan je dus 60+3+3=66mb/s halen.

Misschien een beetje veel moeite voor die paar megabits. Bij de upload is het misschien interessanter, maar ik heb geen idee wat de uploadsnelheid van WiFispots is. Stel dat dat 1mb/s is, dan zou je bij Z1 of Ai1 basis in theorie je uploadsnelheid kunnen verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:30
jongetje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:07:
Als je gebruikt wilt maken van de WiFi hotspots kun je inloggen op "mijn Ziggo" en daar de inloggegeven vandaag halen.
Weet je ook waar dat staat? Hier zouden we ook vanaf 3 juni WiFiSpots moeten hebben. Echter geen e-mail gehad en ook kan ik op MijnZiggo geen login-gegevens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik wilde het hier toch even delen met jullie, doe er je voordeel mee (ik heb een paar pagina's teruggelezen, maar ben het niet tegengekomen);

Gezien de tablet reclame, en ik al meerdere jaren trouwe klant ben bij ziggo, maar eens gebeld of ik de tablet niet ook kon krijgen, zoals nieuwe klanten. Dit was na meerdere keren doorverbinden niet mogelijk. Wel werd mij verteld dat ze bezig waren met het opzetten van een "nieuw team" omdat ik niet de enige ben die heeft gebeld met deze vraag. En ik zou binnen een maand terug gebeld zou worden.

Vandaag na zo'n 2 weken werd ik teruggebeld, en ze kunnen mij als vaste klant dezelfde actie aanbieden, mits ik 2 jaar lang bij hun blijf als klant. Aangezien ik dat toch al van plan was ja gezegd, en nu krijg ik binnen een week de mail met de koppeling naar paradigit voor de tablet!

Happy me :)

(heeft er iemand met de tabletactie toevallig ook gekeken of je dan gebruik kan maken van de 50 euro cashback bij samsung die er is voor de tab2? Gezien paradigit daar ook aangesloten is. Heb ik mijn abo kosten voor een maand er toch weer uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
stelling schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:45:
Weet je ook waar dat staat? Hier zouden we ook vanaf 3 juni WiFiSpots moeten hebben. Echter geen e-mail gehad en ook kan ik op MijnZiggo geen login-gegevens vinden.
Normaal staat dat onder MijnZiggo, Instellingen, Internet. Als daar niks staat is het (nog) niet geactiveerd. Kennelijk is er enige vertraging want anders zou je een email gehad moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartier geleden is hier ineens Ziggo netwerk verschenen, uitrol in zoetermeer is dus goedgegaan!(ook 3 juni gepland)
Straks eventjes kijken in mijnziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
TFDev schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:31:
Ik wilde het hier toch even delen met jullie, doe er je voordeel mee (ik heb een paar pagina's teruggelezen, maar ben het niet tegengekomen);

Gezien de tablet reclame, en ik al meerdere jaren trouwe klant ben bij ziggo, maar eens gebeld of ik de tablet niet ook kon krijgen, zoals nieuwe klanten. Dit was na meerdere keren doorverbinden niet mogelijk. Wel werd mij verteld dat ze bezig waren met het opzetten van een "nieuw team" omdat ik niet de enige ben die heeft gebeld met deze vraag. En ik zou binnen een maand terug gebeld zou worden.

Vandaag na zo'n 2 weken werd ik teruggebeld, en ze kunnen mij als vaste klant dezelfde actie aanbieden, mits ik 2 jaar lang bij hun blijf als klant. Aangezien ik dat toch al van plan was ja gezegd, en nu krijg ik binnen een week de mail met de koppeling naar paradigit voor de tablet!

(heeft er iemand met de tabletactie toevallig ook gekeken of je dan gebruik kan maken van de 50 euro cashback bij samsung die er is voor de tab2? Gezien paradigit daar ook aangesloten is. Heb ik mijn abo kosten voor een maand er toch weer uit.)
Thnx ga ik ook maar eens bellen aangezien ik mijn verhuizing van de week wil doorgeven. Hoe heb jij het precies aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ozzynator schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Denk dat als je eigen wifi niet toereikend is binnenshuis, dat die van de buren oid niet veel beter zal zijn, of schat je dat zelf anders in?
als ik helemaal aan de andere kant van mijn app. sta dan valt mijn wifi af en toe weg, met die van de buren zou ik dan vol bereik hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
dan heb je of een heeeeeel groot appartement, of je wifi is gewoon brak. Lijkt me, dat als het signaal van de buren (ervan uitgaande dat het redelijk nieuwerwets gebouw is) door (2x) betonwand komt, je eigen signaal makkelijk door een tusenwandje moet kunnen gaan.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:59
Pff 2 jaar, bizar lang.
tijdje geleden was 1 belletje genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ozzynator schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:09:
dan heb je of een heeeeeel groot appartement, of je wifi is gewoon brak. Lijkt me, dat als het signaal van de buren (ervan uitgaande dat het redelijk nieuwerwets gebouw is) door (2x) betonwand komt, je eigen signaal makkelijk door een tusenwandje moet kunnen gaan.
Oud appartement 78 loopt helemaal rond mijn signaal in de slaapkamer gaat door twee muren terwijl het signaal van mijn buurman bij wijze van spreke door glas/ramen gaat

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 09:13

Bedankt, ik ga straks meteen bellen :) Ik wilde al het abonnement opzeggen en op naam van mijn vriendin aanvragen...maar dit is makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:53:
Kwartier geleden is hier ineens Ziggo netwerk verschenen, uitrol in zoetermeer is dus goedgegaan!(ook 3 juni gepland)
Straks eventjes kijken in mijnziggo
Hmm, zie nog geen inloggegevens bij Mijnziggo. Welke wijk zit je? Ik heb tot nu geen Ziggo hotspot gezien in Oosterheem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Weet iemand ook hoelang het duurt voordat men de tab (actie/codes) toegestuurd krijgt? (indien je er voor in aanmerking komt?)

--edit--
Ik heb onlangs m'n Internet + Televisie Z2 omgezet naar een AIE Plus abo, waarbij ik gebruik kon maken van de tablet actie.
Hierop heb ik een telefoonaansluiting + brief met telnr gekregen.
In Mijn Ziggo zie ik dat ik ook een AIE Plus heb, m'n telefoonnr staat daar idd, maar m'n eerstvolgende opzegtermijn staat 1 maand. Ik dacht toch echt dat ik meteen een jaar vast zou zitten :/

[ Voor 61% gewijzigd door Eskiya op 04-06-2013 14:15 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]