je moet wel een @ziggo.nl (of een van de voorgangers) mail adres hebben, anders kun je helemaal geen signaal ontvangen. Want maak je aan tijdens de eerste aanmelding.
zeker, zeker
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
zeker, zeker
Dat moet je ook maar net weten. Thanks, heb 't gelijk ff gedaan.cctl01 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:19:
[...]
Kan gewoon via de site, je moet dan inloggen op mijn ziggo en naar het TV+Z1/2/3 abonnement gaan.
Klik hier op bestellen en er verschijnt een pagina waar je kunt kiezen om je huidige abonnement op te zeggen of te wijzigen.
Ik wil trouwens de zelfde overstap maken, en ben wel geinteresseerd in die korting die je telefonisch kunt krijgen. Is dit de moeite waard?
Iemand ervaring nog met de tablet actie. WIllen eigenlijk wel ons telefoonnummerbehouden.Razenko schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:47:
[...]
ander huis is nieuw contract toch?
dus volgens mij redenering mag jij gewoon een tablet hebben
Het gaat om jullie. Jullie willen toch de tablet? Als je nu een Ziggo hebt, gaat de vlieger niet op!G.Scholtens schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:54:
[...]
Iemand ervaring nog met de tablet actie. WIllen eigenlijk wel ons telefoonnummerbehouden.
Volgens de algemende voorwaarden geld de aanbieding niet voor abbonees die de afgelopen 6 maanden een alles in 1 pakket gehad hebben.
Maar op het nieuwe adres hadden de vorige bewoners geen ziggo, maar wij dus wel.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Bij mijn Cisco EPC3925 is die optie er wel.xzaz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:09:
[...]
Klopt, maar ik wil het programmatisch doen, niet handmatig![]()
Webcare geraadpleegd; krijg doodleuk "Daar leveren wij geen support voor"In heel de config is er ook geen optie om de modem te resetten (aka: soft restart, aka: gewoon herstarten) tenzij Ziggo het wel van afstand kan doen. Er moet toch iets zijn wat het mogelijk maakt.
Met een Cisco kan het wel. Andere merken weet ik niet.tiguan schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:03:
[...]
Ja ok, maar dit is dan ook niet alleen maar een router. Het is ook een kabelmodem en bij het aanzetten duurt het vaak wel 5 tot 10 minuten voordat hij echt volledig online is. Daarnaast zit er bij veel mensen ook nog telefonie op, daarbij is het helemaal niet wenselijk dat het modem herstart wordt, lijkt mij. Zo vreemd vind ik het dan niet, dat de optie er niet op zit.
Extra korting vertel vertel.Nuevocasa schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:46:
[...]
Over een maand ga ik over van alles in één plus naar Internet+TV Z3, kon ook naar z1 of z2. Heb dit telefonisch geregeld met extra korting
Waarom zou je dat willen? Van de Humax is bekend dat het een topper is, en je hebt FTP-toegang (geen idee of de Samsung dat heeft). Je hebt juist mazzel.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:56:
Gisteren ziggo pakket ontvangen. TV en internet. Met humax recorder. (had liever de samsung gehad maja)
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Maar wel als de naam van zijn vriendin anders is dan die van hemzelf. Nummerbehoud kun je dan wel vergeten...THE_BASE schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:34:
[...]
Het gaat om jullie. Jullie willen toch de tablet? Als je nu een Ziggo hebt, gaat de vlieger niet op!
Sometimes you need to plan for coincidence
Zou op zich dan wel weer vreemd zijn als zijn vriendin precies hetzelfde zou heten. Dus of verhuizen met nummerbehoud, of nieuw contract met nieuw nummer en een "gratis" tablet.Groentenboer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:22:
[...]
Maar wel als de naam van zijn vriendin anders is dan die van hemzelf. Nummerbehoud kun je dan wel vergeten...
zeker, zeker
Ik krijg 6 maanden 50% korting op het internet gedeelte. Dat is €20 per maand korting, dit was de maximale korting wat hij aan bestaande klanten kon geven. Ik had aangegeven dat ik dezelfde korting wilde als nieuwe klanten, dat kon hij helaas niet in het systeem invoeren.
I intend to live forever. So far, so good.
We zijn getrouwd dus hebben dezelfde achternaam, of ze moet haar oude naam gebruiken.Groentenboer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:22:
[...]
Maar wel als de naam van zijn vriendin anders is dan die van hemzelf. Nummerbehoud kun je dan wel vergeten...
Je kan altijd proberen je huidige contract op te zeggen en op je nieuwe adres apart het weer aanvragen. Er zijn meer mensen met dezelfde Achternaam en Voorletters. Als je dan het rekeningnummer van je vrouw opgeeft zullen ze het vast niet door hebben.G.Scholtens schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:05:
[...]
We zijn getrouwd dus hebben dezelfde achternaam, of ze moet haar oude naam gebruiken.
Hebben nu dus ook ziggo, maar zal dan wel weer niet voor ons van toepassing zijn.
Zo gaat het altijd met nieuwe acties.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dit zou kunnen, maar kans is groot dat we ons telefoonnummer dan niet behouden.Nuevocasa schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:31:
[...]
Je kan altijd proberen je huidige contract op te zeggen en op je nieuwe adres apart het weer aanvragen. Er zijn meer mensen met dezelfde Achternaam en Voorletters. Als je dan het rekeningnummer van je vrouw opgeeft zullen ze het vast niet door hebben.
Sowieso, wie zegt er dat jij in gemeenschap van goederen getrouwd bent?Nuevocasa schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:31:
[...]
Je kan altijd proberen je huidige contract op te zeggen en op je nieuwe adres apart het weer aanvragen. Er zijn meer mensen met dezelfde Achternaam en Voorletters. Als je dan het rekeningnummer van je vrouw opgeeft zullen ze het vast niet door hebben.
Dat zou logischerwijs een probleem kunnen worden ja. Met bovenstaande verhaal zou je vrouw natuurlijk kunnen vragen of ze het telefoonnummer wat zij ook gebruikt dan toch kan meenemen, maar daar hoeven ze niet op in te gaan denk ik.G.Scholtens schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:09:
Dit zou kunnen, maar kans is groot dat we ons telefoonnummer dan niet behouden.
[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 30-05-2013 18:08 ]
Verwijderd
Geen enkel commercieel bedrijf, met uitzondering van (zorg)verzekeraars, heeft de wettelijke plicht om jouw BSN te vragen. Als een commercieel bedrijf om jouw BSN vraagt, ben je wettelijk gezien niet verplicht deze door te geven.W3ird_N3rd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:03:
[...]
Of BSN, weet niet meer of je die bij Ziggo in moet vullen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 18:52 ]
Dat kan gebeuren. Inloggen in Mijn Ziggo en bij Mijn Instellingen> Email kijken.ma9ma schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:57:
Misschien zie ik het over het hoofd, maar ik wil voor het eerst gebruik maken van de newsserver van Ziggo. Maar moet dan inloggen met mijn primaire @ziggo.nl e-maladres. Maar die heb ik niet, ondanks dat ik een A1E heb. Ook mijn Ziggo zegt dat ik die niet heb en dat ik daarvoor contact moet opnemen met Klantenservice. Is dat niet een vreemde gang van zaken?
[ Voor 9% gewijzigd door Xessive op 30-05-2013 22:31 ]
Seriously? Nope, not a bit...
Het is nog te vroegEskiya schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:27:
Afgelopen vrijdag Ziggo gebeld met de vraag of ik van TV+Internet Z2 naar AIE Plus kon overgaan met gebruik maken van de tablet actie.
Hierop heeft de (enorm) vriendelijke mevrouw mijn abonnement per eind mei omgezet. Vanochtend kreeg ik een telefoonaansluiting/telefoonkabel met de pakket. Zojuist zie ik zonder een reset uitgevoert de hebben dat m'n verbinding op eweka met 6MB gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 31-05-2013 07:40 ]
Verwijderd
IkWilbert schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:18:
Ter info, het extra tv pakket wordt aangevuld met Djazz.tv, Horse and Country en Penthouse SD
Met ingang vanaf vandaag
En werkgevers natuurlijk...Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:50:
[...]
Geen enkel commercieel bedrijf, met uitzondering van (zorg)verzekeraars, heeft de wettelijke plicht om jouw BSN te vragen. Als een commercieel bedrijf om jouw BSN vraagt, ben je wettelijk gezien niet verplicht deze door te geven.
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Kennelijk wordt je snelheid dan beperkt doordat je een 50Mb pakket van eweka hebt? Want met AIE+ zou je ook 7MB moeten kunnen halen.Eskiya schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:27:
Afgelopen vrijdag Ziggo gebeld met de vraag of ik van TV+Internet Z2 naar AIE Plus kon overgaan met gebruik maken van de tablet actie.
Hierop heeft de (enorm) vriendelijke mevrouw mijn abonnement per eind mei omgezet. Vanochtend kreeg ik een telefoonaansluiting/telefoonkabel met de pakket. Zojuist zie ik zonder een reset uitgevoert de hebben dat m'n verbinding op eweka met 6MB gaat.
Eweka heeft standaard 50Mbit/sgrun93 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:27:
[...]
Kennelijk wordt je snelheid dan beperkt doordat je een 50Mb pakket van eweka hebt? Want met AIE+ zou je ook 7MB moeten kunnen halen.
Als ik dit lees dan begin ik me wel af te vragen of ik mijn tablet wel ga ontvangenMikeyMan schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:39:
Nog een poging gedaan via webcare om een tablet los te peuteren. Heb een upgrade naar alles in een extra voor 12 maanden aangeboden, maar ze trapten er niet in...
Jammer dat ze trouwe klanten niet af en toe belonen
Wat een kut zenders, had toch wel gehoopt op tenminste 1 bbc HD kanaal.IkWilbert schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:18:
Ter info, het extra tv pakket wordt aangevuld met Djazz.tv, Horse and Country en Penthouse SD
Met ingang vanaf vandaag
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Het zijn nou niet echt geweldige zenders nee. Laten ze maar eens aan de Ziggo app werken; daar hebben we meer aan.icecreamfarmer schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:49:
Wat een kut zenders, had toch wel gehoopt op tenminste 1 bbc HD kanaal.
Horse and country en Djazztv
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 31-05-2013 20:22 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hij loopt vaak last en is langzaam met het ophalen van de tv gids.D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Mag ik eigelijk vragen wat jullie momenteel missen aan de Ziggo app? Ik ken letterlijk iedereen die er aan werkt namelijk misschien kan ik wat navragen of aangeven.(Al verwacht ik er niet veel van)
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dat je geen tv kunt kijken als je een custom ROM draait, echt belachelijk.D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Mag ik eigenlijk vragen wat jullie momenteel missen aan de Ziggo app? Het team wat er aan werkt zijn namelijk collega's van mij. Misschien kan ik wat aangeven of navragen. (Al verwacht ik hier geen resultaten van)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Bij de door jouw gebruikte SU app het vinkje "Enable superuser" uitvinken. Ik kan je nu al verzekeren dat dit door Ziggo zelf geforceerd is, aangezien andere bij ons gemaakte applicaties wel functioneren op telefoons met custom roms / root.Sandyman538 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:36:
[...]
Dat je geen tv kunt kijken als je een custom ROM draait, echt belachelijk.
Goedkope tablets, veelal gebaseerd op de standaard rockchip SDK, zijn niet geroot maar bevatten wel een versie van SU in een van de door de app doorzochte directories. Ook op de standaard firmware werkt het dan niet.D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:41:
Bij de door jouw gebruikte SU app het vinkje "Enable superuser" uitvinken.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Een windows 8 App!! Weet je toevallig of deze er nog komt?D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Mag ik eigenlijk vragen wat jullie momenteel missen aan de Ziggo app? Het team wat er aan werkt zijn namelijk collega's van mij. Misschien kan ik wat aangeven of navragen. (Al verwacht ik hier geen resultaten van)
[ Voor 9% gewijzigd door hjs op 31-05-2013 22:08 ]
Dit zou ik ook erg graag zien. Snap ook niet helemaal waarom Ziggo die mogelijkheid niet (meer) heeft. In het verleden was het wel mogelijk (via tools gemaakt door particulieren) en via de website van Ziggo. Nu is het echter alleen via TV, tablet, of telefoon mogelijk.icecreamfarmer schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:23:
[...]
Verder zou ik ook graag iets voor windows zien zodat ik ook tv kan kijken op de pc.
Ik mis voornamelijk de mogelijkheid om via de app opnames te kunnen programmeren. Als dat erin zat zou het echt ideaal zijn ..D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Dat alle zenders te bekijken zijn die in je pakket zitten. Sport1 en dergelijke bijvoorbeeld...D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Helaas hier een "upgrade" van Ai1+ naar TV +Internet Z3, vandaag ingegaan. Maar zit nu op 80/8 (oude snelheid).Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:19:
Mijn abonnement is vandaag gewijzigd naar TV+Internet Z1, en ik kan bevestigen dat ik de nieuwe snelheden reeds heb, namelijk 20/2. Ik weet dat het volgens de topicwarning niet mag, maar ik meld sowieso even dat mensen die nu een up- of downgrade aanvragen de verhoging waarschijnlijk per direct doorgevoerd krijgen.
Ik heb maar 1 probleem met de app en dat is dat elke stream na 2 minuten ermee op houdt, dan moet ik het programma dat ik zat te kijken opnieuw openen, dan houdt-ie het weer 2 minuten uit. Ik heb dit probleem op 2 verschillende iPads, een 1 en een 3, op 2 verschillende Ziggo aansluitingen (ouders en thuis) en ik heb een andere router geprobeerd. Dus als je collegae nog iets weten, graag!D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dank, dit werkt.D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:41:
[...]
Bij de door jouw gebruikte SU app het vinkje "Enable superuser" uitvinken. Ik kan je nu al verzekeren dat dit door Ziggo zelf geforceerd is, aangezien andere bij ons gemaakte applicaties wel functioneren op telefoons met custom roms / root.
Weet niet of het heel veel uit maakt, maar op tv uitgezonden beelden zijn zoiezo interlaced en niet progressive daar zal ongetwijfeld een verschil in zitten hoe je het ziet.MsG schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:27:
Ik heb nu een poosje een HD-ready tv en een HD-ontvanger. Het beeld is inderdaad scherper, maar ik vind het daarnaast nog best lelijk. Als ik Family Guy gedownload kijk op 720P (wat ook van TV is opgenomen) en series als Game of Thrones (gedownload in 720P) is dat veel scherper en kwalitatiever dan alledaagse tv zoals NOS. De inhuldiging van de koning bijvoorbeeld was wel op HD, maar om het nou echt heel mooi te noemen vind ik dan weer niet. Het doet me een beetje denken aan de camera's van veel hedendaagse mobieltjes, wèl op papier een hoge resolutie, maar de foto's zijn vaak niet per se mooi. "Hoort" het zo dat HD-zenders inderdaad niet zo mooi zijn? Is de compressie vrij hoog bijvoorbeeld?
Lees her en der inderdaad dat de verhogingen zijn begonnen, maar heb nog nergens gelezen dat iemand met a1e extra verhoogd is geworden. Lijkt erop dat ze eerst met de basis en z1 beginnen en vervolgens omhoog werken naar z3 en a1e extra. We wachten het geduldig af.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:19:
Mijn abonnement is vandaag gewijzigd naar TV+Internet Z1, en ik kan bevestigen dat ik de nieuwe snelheden reeds heb, namelijk 20/2. Ik weet dat het volgens de topicwarning niet mag, maar ik meld sowieso even dat mensen die nu een up- of downgrade aanvragen de verhoging waarschijnlijk per direct doorgevoerd krijgen.
Verwijderd
De Z1 en Alles-in-1 Basis abonnementen hebben natuurlijk de minste impact op het netwerk, dus dat zal het hem inderdaad zijnUntouchablezz20 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:37:
[...]
Lees her en der inderdaad dat de verhogingen zijn begonnen, maar heb nog nergens gelezen dat iemand met a1e extra verhoogd is geworden. Lijkt erop dat ze eerst met de basis en z1 beginnen en vervolgens omhoog werken naar z3 en a1e extra. We wachten het geduldig af.
Vreemd, heb hetzelfde. Per vandaag naar Z2, telefoon werkt niet meer, maar ook gewoon 60/6. Overigens had ik de 21e mei de verandering doorgegeven, en bevestigd dat een en ander per vandaag werd omgezet.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:19:
zeker, zeker
Je kan iig bij de Humax ook de uitgangsresolutie instellen. Als dat op 576i staat (576i over HDMI kan gewoon) is het inderdaad niet erg mooi.MsG schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:27:
Ik heb nu een poosje een HD-ready tv en een HD-ontvanger. Het beeld is inderdaad scherper, maar ik vind het daarnaast nog best lelijk. Als ik Family Guy gedownload kijk op 720P (wat ook van TV is opgenomen) en series als Game of Thrones (gedownload in 720P) is dat veel scherper en kwalitatiever dan alledaagse tv zoals NOS. De inhuldiging van de koning bijvoorbeeld was wel op HD, maar om het nou echt heel mooi te noemen vind ik dan weer niet. Het doet me een beetje denken aan de camera's van veel hedendaagse mobieltjes, wèl op papier een hoge resolutie, maar de foto's zijn vaak niet per se mooi. "Hoort" het zo dat HD-zenders inderdaad niet zo mooi zijn? Is de compressie vrij hoog bijvoorbeeld?
[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 01-06-2013 21:07 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Ik wil een app voor Windows 8. Lekker TV kijken op de laptop. Dat mis ik wel na het verdwijnen van de streams.D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
Je HD-Ready TV met een resolutie van 1366x768 is simpel gezegd beter geschikt om 720p (HD:1280x720) weer te geven dan 1080i.MsG schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:27:
Gaan we nu werkelijk, dankzij de waarschuwing, allemaal roepen dat we de snelheidsverhoging wel of nog niet hebben?David Regeling schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 23:07:
Hier in Kerkrade (Zuid-Limburg) heeft de reset helaas nog geen effect gehad op de snelheid..
AIE-E nog steeds @ 120Mbps / 10Mbps
[ Voor 27% gewijzigd door Dennis-L op 02-06-2013 01:17 ]
Hé, handig. Oke, lijstje:D4NG3R schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:04:
[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 02-06-2013 01:19 ]
Haha ik snap het wel! We hebben er lang op moeten wachten, wij als A1E Extra gebruikers. Maar inderdaad topicwarning is er niet voor niks.Dennis-L schreef op zondag 02 juni 2013 @ 01:15:
[...]
Gaan we nu werkelijk, dankzij de waarschuwing, allemaal roepen dat we de snelheidsverhoging wel of nog niet hebben?
Alle vragen hebben betrekking tot op wat Ziggo zelf wil, dingen als niet willen spelen op geroote telefoons is waarschijnlijk gedaan om content (enigsinds) te beschermen. Over de stabiliteit en het gedoe met gedraaide schermen kan ik niks zeggen, dit heb ik zelf totaal niet op mijn (zeer) onstabiele telefoon. (Betaversie van een rom
Daar komt als het goed is binnenkort verandering in. Het zijn wel geruchten moet ik zeggen maar wel uit goed geinformeerde bron... ik zou zeggen wacht het de komende maanden even af. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin. En sowieso zijn de spelregels veranderd waardoor het niet zo simpel meer is om d.m.v. een tijdelijke upgrade / aanpassing van je pakket in aanmerking te komen voor een aanbieding. Dus een waiste of time als je hier de klantenservice nog voor gaat bellen. Scheelt weer in de wachttijd voor de mensen die echt de klantenservice nodig hebbentiguan schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:33:
Zo werkt het toch altijd bij Ziggo. Niks nieuws hoor. Nieuwe klanten krijgen wel wat, bestaande niet, of soms tegen gereduceerde prijs. Zoals laatst met de interactieve decoder en HD recorder.
Seriously? Nope, not a bit...
Verwijderd
Ze moeten ervoor zorgen dat je veel meer via de website kan regelen i.p.v. dat je steeds moet bellen.Xessive schreef op zondag 02 juni 2013 @ 08:07:
Scheelt weer in de wachttijd voor de mensen die echt de klantenservice nodig hebben
Daarom heb ik afgelopen week telefonisch nog 50% korting kunnen regelen voor 6 maanden op internet Z3.Xessive schreef op zondag 02 juni 2013 @ 08:07:
[...]
Daar komt als het goed is binnenkort verandering in. Het zijn wel geruchten moet ik zeggen maar wel uit goed geinformeerde bron... ik zou zeggen wacht het de komende maanden even af. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin. En sowieso zijn de spelregels veranderd waardoor het niet zo simpel meer is om d.m.v. een tijdelijke upgrade / aanpassing van je pakket in aanmerking te komen voor een aanbieding. Dus een waiste of time als je hier de klantenservice nog voor gaat bellen. Scheelt weer in de wachttijd voor de mensen die echt de klantenservice nodig hebben
[ Voor 20% gewijzigd door wkleunen op 02-06-2013 19:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Propheticus op 02-06-2013 21:43 ]
Verwijderd
Datzelfde had ik dus ook. Ik zat altijd op Ai1+, maar aangezien mijn downloads lopen terwijl ik op mijn werk zit, is 20 Mbit meer dan voldoende. Omdat ze nu de snelheden van de Ai1 en TV+Internet abonnementen hebben gelijkgetrokken, heb ik maar meteen m'n telefoonlijn opgezegd, aangezien ik die toch nooit gebruikte.Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:08:
ik heb gedowngrade naar basis, zit gelijk op 20/2. had extra maar deed er niet zoveel mee en gezien mijn nas alles vanzelf doet boeit het niet of het 10 min duurt of 2 uur voor een grote download.
Verwijderd
Geef het dan even tijd. Kan verschillende oorzaken hebben.Propheticus schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:40:
Dat heb ik al gedaan om juist de verhoging door te voeren, voor de reset zat ik nog op de oude snelheden.
Ben nu terug op oude upsnelheid, misschien is het modem nog bezig met intrainen. Wel gek dat downstream wel gelijk op/voorbij de nieuwe max behaalt.
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:06:
Nu de vraagje: Krijg je wifispots username+password nog steeds als ubee onding in bridge mode staat?
En tis nu bijgetrokken. Prima snelheid. Kan m'n router's QoS ook weer aan met bijgewerkte up/down waardesVerwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:01:
[...]
Geef het dan even tijd. Kan verschillende oorzaken hebben.
In mijn gebied rotterdam-oost zou het per 3 juni moeten gaan gelden, maar ik heb nog geen e-mail ontvangen.Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:06:
Hmm, morgen krijg ik wifispots wachtwoorden, ik zit bijna hele dag in den haag, dus dat wordt held besparen met 3G uit!(Wat zal KPN/Vodafone/Tmobile blij zijn)
Nu de vraagje: Krijg je wifispots username+password nog steeds als ubee onding in bridge mode staat?
Burp
Verwijderd
Als je binnen het bereik van je eigen wifi zit en inlogt op de hotspots krijg je een melding dat je beter kunt connecten op je eigen wifi omdat dat sneller werkt. Dus dit lijkt me niet op te gaan.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:11:
Zeg ik had een zgn 'brainfart', kan je met die hotspots zelf channels bonden (dus tegelijkertijd bij meerdere hotspots connecten). Of kan je naast je eigen connectie tegelijkertijd een hotspot aanspreken ; dus bv. zelf 60mbit plus 10mbit (of meer) van de buren ?
Denk dat als je eigen wifi niet toereikend is binnenshuis, dat die van de buren oid niet veel beter zal zijn, of schat je dat zelf anders in?Wii4all schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:59:
[...]
In mijn gebied rotterdam-oost zou het per 3 juni moeten gaan gelden, maar ik heb nog geen e-mail ontvangen.
Wil graag meedoen thuis heb ik geen goed wifi bereik door het gehele huis, door die wifi hotspots van ziggo zou ik overal goed wifi signaal moeten hebben wacht daarom ook met het aanschaffen van een range extender ed.
zeker, zeker
Ik dacht eerder aan 1,75/1,8 MB/s met een beetje geluk.Guere schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:53:
[...]
Omgerekend via het maximum wat ik met de huidige 10 Mbit behaal, kom ik tot een nieuw maximum van ongeveer 1,65 MB/sec. Theoretisch maximum is natuurlijk 1,875 MB/sec, maar ik vermoed dat mijn schatting redelijk in de buurt zal komen van de effectieve snelheid.
Niet helemaal.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:11:
Zeg ik had een zgn 'brainfart', kan je met die hotspots zelf channels bonden (dus tegelijkertijd bij meerdere hotspots connecten). Of kan je naast je eigen connectie tegelijkertijd een hotspot aanspreken ; dus bv. zelf 60mbit plus 10mbit (of meer) van de buren ?
U kunt twee apparaten instellen voor gebruik met WifiSpots. Indien u WifiSpots instelt op een derde apparaat, zal deze een foutmelding krijgen in uw browser.
Je kan dus maximaal 2x3=6mbit/s downloaden.WifiSpots van Ziggo heeft de volgende specificaties:
maximale snelheid per WifiSpot: 10 Mbit/s
maximale snelheid per gebruiker: 3 Mbit/s
geen datalimiet
Weet je ook waar dat staat? Hier zouden we ook vanaf 3 juni WiFiSpots moeten hebben. Echter geen e-mail gehad en ook kan ik op MijnZiggo geen login-gegevens vinden.jongetje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:07:
Als je gebruikt wilt maken van de WiFi hotspots kun je inloggen op "mijn Ziggo" en daar de inloggegeven vandaag halen.
Normaal staat dat onder MijnZiggo, Instellingen, Internet. Als daar niks staat is het (nog) niet geactiveerd. Kennelijk is er enige vertraging want anders zou je een email gehad moeten hebben.stelling schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:45:
Weet je ook waar dat staat? Hier zouden we ook vanaf 3 juni WiFiSpots moeten hebben. Echter geen e-mail gehad en ook kan ik op MijnZiggo geen login-gegevens vinden.
Verwijderd
Thnx ga ik ook maar eens bellen aangezien ik mijn verhuizing van de week wil doorgeven. Hoe heb jij het precies aangepakt?TFDev schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:31:
Ik wilde het hier toch even delen met jullie, doe er je voordeel mee (ik heb een paar pagina's teruggelezen, maar ben het niet tegengekomen);
Gezien de tablet reclame, en ik al meerdere jaren trouwe klant ben bij ziggo, maar eens gebeld of ik de tablet niet ook kon krijgen, zoals nieuwe klanten. Dit was na meerdere keren doorverbinden niet mogelijk. Wel werd mij verteld dat ze bezig waren met het opzetten van een "nieuw team" omdat ik niet de enige ben die heeft gebeld met deze vraag. En ik zou binnen een maand terug gebeld zou worden.
Vandaag na zo'n 2 weken werd ik teruggebeld, en ze kunnen mij als vaste klant dezelfde actie aanbieden, mits ik 2 jaar lang bij hun blijf als klant. Aangezien ik dat toch al van plan was ja gezegd, en nu krijg ik binnen een week de mail met de koppeling naar paradigit voor de tablet!
Happy me
(heeft er iemand met de tabletactie toevallig ook gekeken of je dan gebruik kan maken van de 50 euro cashback bij samsung die er is voor de tab2? Gezien paradigit daar ook aangesloten is. Heb ik mijn abo kosten voor een maand er toch weer uit.)
als ik helemaal aan de andere kant van mijn app. sta dan valt mijn wifi af en toe weg, met die van de buren zou ik dan vol bereik hebben.ozzynator schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:40:
[...]
Denk dat als je eigen wifi niet toereikend is binnenshuis, dat die van de buren oid niet veel beter zal zijn, of schat je dat zelf anders in?
Burp
zeker, zeker
TFDev schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:31:
Ik wilde het hier toch even delen met jullie, doe er je voordeel mee (ik heb een paar pagina's teruggelezen, maar ben het niet tegengekomen);
Gezien de tablet reclame, en ik al meerdere jaren trouwe klant ben bij ziggo, maar eens gebeld of ik de tablet niet ook kon krijgen, zoals nieuwe klanten. Dit was na meerdere keren doorverbinden niet mogelijk. Wel werd mij verteld dat ze bezig waren met het opzetten van een "nieuw team" omdat ik niet de enige ben die heeft gebeld met deze vraag. En ik zou binnen een maand terug gebeld zou worden.
Vandaag na zo'n 2 weken werd ik teruggebeld, en ze kunnen mij als vaste klant dezelfde actie aanbieden, mits ik 2 jaar lang bij hun blijf als klant. Aangezien ik dat toch al van plan was ja gezegd, en nu krijg ik binnen een week de mail met de koppeling naar paradigit voor de tablet!
Happy me
(heeft er iemand met de tabletactie toevallig ook gekeken of je dan gebruik kan maken van de 50 euro cashback bij samsung die er is voor de tab2? Gezien paradigit daar ook aangesloten is. Heb ik mijn abo kosten voor een maand er toch weer uit.)
Oud appartement 78 loopt helemaal rond mijn signaal in de slaapkamer gaat door twee muren terwijl het signaal van mijn buurman bij wijze van spreke door glas/ramen gaatozzynator schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:09:
dan heb je of een heeeeeel groot appartement, of je wifi is gewoon brak. Lijkt me, dat als het signaal van de buren (ervan uitgaande dat het redelijk nieuwerwets gebouw is) door (2x) betonwand komt, je eigen signaal makkelijk door een tusenwandje moet kunnen gaan.
Burp
Bedankt, ik ga straks meteen bellenTFDev schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:31:
Happy me
Hmm, zie nog geen inloggegevens bij Mijnziggo. Welke wijk zit je? Ik heb tot nu geen Ziggo hotspot gezien in Oosterheem.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:53:
Kwartier geleden is hier ineens Ziggo netwerk verschenen, uitrol in zoetermeer is dus goedgegaan!(ook 3 juni gepland)
Straks eventjes kijken in mijnziggo
[ Voor 61% gewijzigd door Eskiya op 04-06-2013 14:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq