Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:00:
De snelheden worden wel gehaald. Eerder een testje gedaan voor iemand uit dit topic. Dit met een 120Mbit verbinding. Waarbij het gemiddelde rond 12,5MB lag.
Misschien voortaan beter lezen, tiguan betoogde dat je bij Ziggo juist wel de snelheid krijgt die ze adverteren, ondanks dat ze geen garanties geven ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Guere op 15-05-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:55

Snippertje

Light up your life

Weet iemand of je zomaar kan overstappen naar tv+internet als je een gratis recorder hebt gekregen bij een jaar contract? Ik bel amper met de huis tel en voor 58€ heb ik dan 150mbit en televisie ipv 53 voor alles in 1 plus. Kan ook nergens vinden dat ik jaar contract heb.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snippertje schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:55:
Weet iemand of je zomaar kan overstappen naar tv+internet als je een gratis recorder hebt gekregen bij een jaar contract? Ik bel amper met de huis tel en voor 58€ heb ik dan 150mbit en televisie ipv 53 voor alles in 1 plus. Kan ook nergens vinden dat ik jaar contract heb.
Bel gewoon de klantenservice, zeg niets over dat jaarcontract en laat de boel wijzigen naar wat jij wilt. Als de medewerker niets zegt dan zal het wel kloppen en anders kan je altijd nog zeggen dat je ervan uit gaat dat de klantenservice daar rekening mee houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
Guere schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:33:
[...]

Misschien voortaan beter lezen, tiguan betoogde dat je bij Ziggo juist wel de snelheid krijgt die ze adverteren, ondanks dat ze geen garanties geven ;)
Thanks en idd. Ik had het niet beter kunnen verwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Wolly schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:00:
[...]

Bel gewoon de klantenservice, zeg niets over dat jaarcontract en laat de boel wijzigen naar wat jij wilt. Als de medewerker niets zegt dan zal het wel kloppen en anders kan je altijd nog zeggen dat je ervan uit gaat dat de klantenservice daar rekening mee houdt.
Goede tip. Bij eerste mogelijkheid tot beëindigen staat ook 15-06. Vermoed dat er dus geen daadwerkelijk jaar contract is. Per 1 juli dus maar naar internet Z3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:00:
De snelheden worden wel gehaald. Eerder een testje gedaan voor iemand uit dit topic. Dit met een 120Mbit verbinding.
120? Volgens deze pagina is 80Mb het snelste wat ze kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:20
grun93 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:21:
[...]

120? Volgens deze pagina is 80Mb het snelste wat ze kunnen leveren?
|:( we zitten in een ziggo topic hoor niet KPN.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guere schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:33:
[...]

Las het anders. Het is op verschillende manieren te lezen. Tevens een extra bevestiging dat je met een Ziggo pakket er wel in de buurt komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03
Snippertje schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:55:
Als je het gaat proberen, laat weten of het gelukt is. Ik heb een vergelijkbare vraag. Alleen had ik 6 maanden korting die over een paar maanden afloopt en heb de telefonie nooit gebruikt.

Ik meen ook ergens te hebben gelezen in dit topic dat er feitelijk geen jaarcontracten zouden bestaan en je altijd kan veranderen zonder dat je decoders e.d. in hoeft te leveren, maar dat bericht kan ik niet meer terugvinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 15-05-2013 21:59 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48

Sagat

Is pappa x2!

Hmmmz, ik heb momenteel glasvezel via xms (50/50), en qua internet bevalt het prima, en qua tv eigenlijk ook ook wel, maar.....adminstratief is het ellende. Verder doe ik niets waarbij ik de hoge upload nodig heb.

Vanwege een wijziging in het zender aanbod mogen we nu direct opzeggen, ik ga heel serieus overwegen om naar ziggo alles in een plus te gaan, kan ik ook eindelijk de kpn opzeggen (was ik al langer van plan, maar vaste telefoon is toch fijn als back up en voor mijn ouders).

Een Eerste vraag, online gamen, en dan met name xbox live via ziggo. Hoe zijn de ervaringen hiermee?

Tweede vraag: Ik zit dat er een datalimiet zit op de nieuwsgroepen :(
Stel ik zit aan die limiet, kan ik dan via bvb Eweka nog wel downloaden of geld de limiet voor mijn gehele abonnement?

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 16-05-2013 09:19 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 07:10
Sagat schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:12:
Hmmmz, ik heb momenteel glasvezel via xms (50/50), en qua internet bevalt het prima, en qua tv eigenlijk ook ook wel, maar.....adminstratief is het ellende. Verder doe ik niets waarbij ik de hoge upload nodig heb.

Vanwege een wijziging in het zender aanbod mogen we nu direct opzeggen, ik ga heel serieus overwegen om naar ziggo alles in een plus te gaan, kan ik ook eindelijk de kpn opzeggen (was ik al langer van plan, maar vaste telefoon is toch fijn als back up en voor mijn ouders).

Een Eerste vraag, online gamen, en dan met name xbox live via ziggo. Hoe zijn de ervaringen hiermee?

Tweede vraag: Ik zit dat er een datalimiet zit op de nieuwsgroepen :(
Stel ik zit aan die limiet, kan ik dan via bvb Eweka nog wel downloaden of geld de limiet voor mijn gehele abonnement?
alleen je eerste vraag kan ik beantwoorden.
ik zit al jaren bij ziggo en nooit problemen gehad met xbox live :)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Sagat schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:12:
De limiet is alleen voor hun eigen newsserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:25

rally

Deyterra Consultancy

En welke limiet dat is had je eigenlijk zelf wel heel eenvoudig kunnen vinden ;)

https://www.ziggo.nl/#pro...epen/tabs/2/specificaties

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Thanks voor de snelle antwoorden _/-\o_

@hierboven
De limiet is 50GB dat had ik al gezien, en dat is op zich prima (ik zal er niet vaak aankomen), maar het is fijn om te weten dat als ik daaraan zit ik nog alternatieven heb. Dat kon ik niet terugzien op de site.

Afbeeldingslocatie: http://www.memecreator.org/static/images/memes/1334494.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Sagat op 16-05-2013 10:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:21:
En ga je die 40MBit gegarandeerd halen? Niet dat Ziggo gegarandeerde snelheden heeft, maar je krijgt wel de snelheid die je afneemt en bij ADSL is dit vrijwel nooit zo, of je moet naast de centrale wonen.
Je krijgt min of meer de snelheid dit je afneemt. Het heeft in dichtbevolkte gebieden dezelfde fluctuatieissues als A/VDSL dat ik heb kunnen vaststellen al is centrale afstand bij eerstgenoemde inderdaad een flinke achilleshiel. Vooral bij VDSL. Maar mijn 120mbit kabel heeft ook momenten dat het afzakt naar 80 voor periodes.
Je kan ook gewoon voor de lagere prijs gaan en je niet interesseren om de penalty in snelheid natuurlijk. :) Het is wel een beetje het modewoordje dat DSL geen garantie heeft op de snelheden maar het kan ook gewoon zijn dat je dat gewoon geen drol boeit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Zelf paar jaar 24mbit adsl gehad, dat was in de praktijd 18 stabiel....tsja dan is het accepteren of iets anders nemen toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb naar aanleiding van de snelheidsverhogingen besloten om mijn Alles-in-1 Plus te verlagen naar TV + Internet Z1, sowieso omdat 20 Mbit meer dan genoeg voor mij is, en anderzijds omdat ik mijn telefoonlijn toch niet gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58

D4NG3R

kiwi

:)

Bij ziggo kan je er van uit gaan dat je je snelheid±10% behaalt.

Zo zit ik 's middags (Als iedereen in de straat werkt) op ong 65Mb/s. En 's avonds en in het weekend op ong 55Mb/s

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrrr
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik zit altijd rond de 119 met soms een kleine daling naar 112. De enige keren dat het lager was, was door een probleem bij Ziggo en dat werd altijd zeer snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:29:
Ik heb naar aanleiding van de snelheidsverhogingen besloten om mijn Alles-in-1 Plus te verlagen naar TV + Internet Z1, sowieso omdat 20 Mbit meer dan genoeg voor mij is, en anderzijds omdat ik mijn telefoonlijn toch niet gebruik..
De nieuwe abonnmenten zijn nog niet actief hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:12
Wat gaat 15 mbit upload in de praktijk geven? Zo'n 1,7 of 1,8 MB/s? Jammer dat ze de upload niet naar 20mbit hebben verhoogd, maar ben wel tevreden dat het 15 mbit gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:44:
[...]

De nieuwe abonnmenten zijn nog niet actief hoor.
Weet ik, maar uitgaande dat je bij Ziggo een maand opzegtermijn hebt bij het downgraden van je abonnement, heb ik de wijziging nu al doorgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Untouchablezz20 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:12:
Wat gaat 15 mbit upload in de praktijk geven? Zo'n 1,7 of 1,8 MB/s? Jammer dat ze de upload niet naar 20mbit hebben verhoogd, maar ben wel tevreden dat het 15 mbit gaat worden.
Omgerekend via het maximum wat ik met de huidige 10 Mbit behaal, kom ik tot een nieuw maximum van ongeveer 1,65 MB/sec. Theoretisch maximum is natuurlijk 1,875 MB/sec, maar ik vermoed dat mijn schatting redelijk in de buurt zal komen van de effectieve snelheid.

[ Voor 9% gewijzigd door Guere op 16-05-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 20:25

rally

Deyterra Consultancy

Dat betekend dus dat we de komende weken in dit topic overspoeld gaan worden met berichten als:
"Ik ben net geupgrade en dit is mijn snelheid" en "ik ben nog niet geupgrade :("

Zojuist heb ik een brief van Ziggo gehad dat mijn abonnement naar 120/15 gaat (gratis :) ), dat de implementatie vanaf 1 juli gaat beginnen en dat ik bericht krijg wanneer mijn snelheid is verhoogd.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:51
Ben altijd weer benieuwd naar de verhoging ( waarvan ik al 3 maanden geleden wist hij er kwam ) wat mijn snelheid gaat worden.

En dat is niet om te patsen of iets, maar ik doe alles draadloos thuis en ik ben verbaast altijd over hoe mijn snelheid altijd is. ( goede manier )
Ik heb het Alles in 1 Plus pakket, en ik haal nu makkelijk 6MB draadloos, wat volgens mij best netjes is?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:01
Mektheb schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:57:
Ben altijd weer benieuwd naar de verhoging ( waarvan ik al 3 maanden geleden wist hij er kwam ) wat mijn snelheid gaat worden.

En dat is niet om te patsen of iets, maar ik doe alles draadloos thuis en ik ben verbaast altijd over hoe mijn snelheid altijd is. ( goede manier )
Ik heb het Alles in 1 Plus pakket, en ik haal nu makkelijk 6MB draadloos, wat volgens mij best netjes is?.
Voor Alles in 1 Plus komt er dus geen snelheidsverhoging, die heb je vorig jaar al gehad. (klik)
Bedraad zou je 7MB/s moeten kunnen halen, dus 6MB/s is opzich prima.
Zelf haal ik 100/100 draadloos, maar dat is natuurlijk niet met (het) Ziggo (modem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 09:47
Inderdaad weer een verhoging. Had net de brief in de bus gekregen dat mijn 10/1 naar 20/2 gaat rond begin juni. Maar we zouden nog persoonlijk bericht krijgen zodra de verhoging door gevoerd was. Dus ik ben benieuwd!

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrrr
Zelfde brief. Wij gaan naar 150/15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie boffen maar. De maximale snelheid die onze kabelaar Caiway biedt op de coaxkabel is 50 Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrrr
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:03:
Jullie boffen maar. De maximale snelheid die onze kabelaar Caiway biedt op de coaxkabel is 50 Mbps
Ja ik weet het. Mijn moeder woont ook in de Caiway regio en voor die 50mb betaal je hetzelfde als wij voor 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Mirrrr schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:02:
Zelfde brief. Wij gaan naar 150/15
Ik denk dat halverwege juni de uitrol wel zal beginnen ipv van de aangegeven juli. Kwestie van even je router herstarten en kijken of je de nieuwe snelheid al haalt. Eerdere verhogingen waren ook al eerder beschikbaar dan door Ziggo werd aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 19:32

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:03:
Verhuis naar Pijnacker? http://www.kabeltvpijnacker.nl/tarieven

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrrr
marcel23456 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:28:
[...]

Ik denk dat halverwege juni de uitrol wel zal beginnen ipv van de aangegeven juli. Kwestie van even je router herstarten en kijken of je de nieuwe snelheid al haalt. Eerdere verhogingen waren ook al eerder beschikbaar dan door Ziggo werd aangegeven.
Ach ik zie het wel verschijnen. Moet even kijken of mijn usenet server het wel haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 23:43
Terpen Tijn schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:49:
[...]

Omdat de consument gedwongen is / geleerd heeft om zich als een schoft op te stellen om korting te bemachtigen. Alleen 'sufferds' betalen de geadverteerde prijs. Slechte zaak IMO, maar zo gaat het tegenwoordig.
hoezo ze verdienen er dik aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:55:
Dat betekend dus dat we de komende weken in dit topic overspoeld gaan worden met berichten als:
"Ik ben net geupgrade en dit is mijn snelheid" en "ik ben nog niet geupgrade :("

Zojuist heb ik een brief van Ziggo gehad dat mijn abonnement naar 120/15 gaat (gratis :) ), dat de implementatie vanaf 1 juli gaat beginnen en dat ik bericht krijg wanneer mijn snelheid is verhoogd.
Dit wordt voorafgegaan door de melding dat we de brief hebben ontvangen, die de 'gratis' verhoging van het abonnement bevestigt. ;) En ja, wij hebben die brief gisteren ook ontvangen. Ik ben benieuwd wat voor verschil dit bij ons in de praktijk gaat opleveren (10/1 naar 20/2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:41
rally schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:55:
Joepie inderdaad. Zal vanaf nu elke dag gaan posten dat mijn aie+ niet verhoogd is. ;)

Gisteravond nogmaals een poging gedaan voor de tablet actie, maar men doet niets voor abonnees.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrrr
ozzynator schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:58:
[...]

Joepie inderdaad. Zal vanaf nu elke dag gaan posten dat mijn aie+ niet verhoogd is. ;)

Gisteravond nogmaals een poging gedaan voor de tablet actie, maar men doet niets voor abonnees.
Volgende maand is er een tabletactie voor abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net keurig teruggebeld door Ziggo:

Ondanks mijn contract en afspraken in verband met HD Recorder belde een dame met de mededeling dat ik alsnog naar TV + Z3 mag. Downgraden mag niet meer.

Ik gaf aan dat ik wel eerst zou willen weten of 150Mbps haalbaar is, maar ik heb altijd 7 dagen om het terug te draaien. Wat je dus kunt gebruiken om te testen.

Pluim voor Ziggo!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 09:43
Mirrrr schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:57:
[...]

Volgende maand is er een tabletactie voor abonnees.
Mooi! Leuk dat ze dit dan toch nog gaan doen voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Ik snap de nieuwe snelheden niet zo heel erg goed geloof ik.
Nu jagen ze juist Ai1 klanten weg die niks geven om een vast telefoonnummer en verrassingszenders.
Aangezien je nu dezelfde snelheid kan krijgen maar wel 5 euro minder per maand betaalt.

Ik had eerder iets verwacht als:

Ai1 Basis 40/4
Ai1 Plus 80/8
Ai1 Extra 160/16
Ai1 Extreem 200/20

Z1 30/3
Z2 60/6
Z3 120/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ge-flopt schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:49:
[...]

Mooi! Leuk dat ze dit dan toch nog gaan doen voor bestaande klanten.
Je weet nog niet wat die actie inhoudt dunkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 09:43
Exorcist schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:04:
[...]

Nee, maar vind het uberhaupt al wel een verbetering dan gewoon nee zeggen als je er naar vraagt. Dit terwijl je al minimaal een jaar betaald en zo over kunt stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een router-herstart (geforceerd als je je DNS-servers aanpast) draaien we weer op firmware r125533 van april 2012. Dit nadat we een maandje versie r125572 van maart dit jaar hadden. Ping? Pong!
Het zal psychologisch zijn, maar r125572 voelde beter aan. En die IPv6 ondersteuning maakte dat je je een grote sysadmin voelde, zelfs al werkt het nog helemaal niet. Ik ben benieuwd of we met de snelheidsverhoging weer gezellig worden geüpgrade naar r125572, of dat er misschien nóg betere firmware in de maak is die langdurige verbindingen niet meer genadeloos om zeep helpt.
Er lijkt gelukkig een stijgende lijn te zitten in de kwaliteit van de aangeboden diensten. € 5,-/maand voor vaste telefonie is ook lang niet verkeerd, dus wij vermaken ons prima met Ziggo's triple-play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:08:
Na een router-herstart (geforceerd als je je DNS-servers aanpast) draaien we weer op firmware r125533 van april 2012. Dit nadat we een maandje versie r125572 van maart dit jaar hadden. Ping? Pong!
Het zal psychologisch zijn, maar r125572 voelde beter aan. En die IPv6 ondersteuning maakte dat je je een grote sysadmin voelde, zelfs al werkt het nog helemaal niet. Ik ben benieuwd of we met de snelheidsverhoging weer gezellig worden geüpgrade naar r125572, of dat er misschien nóg betere firmware in de maak is die langdurige verbindingen niet meer genadeloos om zeep helpt.
Er lijkt gelukkig een stijgende lijn te zitten in de kwaliteit van de aangeboden diensten. € 5,-/maand voor vaste telefonie is ook lang niet verkeerd, dus wij vermaken ons prima met Ziggo's triple-play.
Er is op dit moment een betere firmware die getest wordt, en die ook gewoon IPv6 support heeft. Deze heb ik momenteel op mijn modem staan, en heeft als datum 14 mei 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:41
Dennis-L schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:04:
Ik snap de nieuwe snelheden niet zo heel erg goed geloof ik.
Nu jagen ze juist Ai1 klanten weg die niks geven om een vast telefoonnummer en verrassingszenders.
Aangezien je nu dezelfde snelheid kan krijgen maar wel 5 euro minder per maand betaalt.
denk dat dat wel de insteek zal zijn van het hele gebeuren, onderhoud van het telefonie gedeelte kost Ziggo nu eenmaal ook geld, wat ze als men donwgraded zeg maar niet meer hebben

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrrr
Exorcist schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:04:
[...]

Ik ook niet maar ik mocht kiezen tussen een half jaar korting van 50% of op de terugbellijst voor een tablet. Maar aangezien ik al een samsung tablet heb, heb ik gekozen voor de 50% korting.

Edit. Ik heb trouwens niet eens gebeld met het verhaal dat ik wil opzeggen. Heb gewoon gevraagd of er voor een trouwe klant ook niet eens een leuk voordeel kan zijn. Werd doorgeschakeld en mocht toen kiezen. De enige voorwaarde was dat ik mijn abonnement voor een heel jaar vast liet leggen.

[ Voor 28% gewijzigd door Mirrrr op 17-05-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 21:58

amx

Iemand al de hotspot functie aan weten te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 15:07
Ik heb hem aangezet in ' Mijn Ziggo' en heb een username/password gekregen. Wat wel leuk is, want ik heb thuis geen router, maar een modem van Ziggo.. Net even geprobeerd te verbinden met een Ziggo AP hier in de buurt, maar werkt prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Eddos schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:34:
Ik heb hem aangezet in ' Mijn Ziggo' en heb een username/password gekregen. Wat wel leuk is, want ik heb thuis geen router, maar een modem van Ziggo.. Net even geprobeerd te verbinden met een Ziggo AP hier in de buurt, maar werkt prima :-)
Ik zie die optie helemaal niet terug bij mijn ziggo.
Komt dat doordat mijn modem in bridge mode staat of omdat de postcode check 17 juni noemt :?
Log in op Mijn Ziggo. Onder Mijn Instellingen en dan Internet staan uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Door eenmalig in te loggen WifiSpots in te stellen op uw apparaat, kunt u via alle Wifispots in het land onbeperkt draadloos op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
hjs schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:51:
[...]

Ik zie die optie helemaal niet terug bij mijn ziggo.
Komt dat doordat mijn modem in bridge mode staat of omdat de postcode check 17 juni noemt :?

[...]
Zoals ik al eerder heb gepost
Dennis-L in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaitai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
amx schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:51:
Iemand al de hotspot functie aan weten te krijgen?
Ja, ik kreeg hem wel aan. Maar alleen op "voorwaarde" dat ik dan dan ellenlange paswoord, wat Ziggo me gaf, steeds op mijn telefoon (HTC Desire C) moest gaan intikken. Bijvoorbeeld na een schermvrijgave. Wat ik ook probeerde, het kon niet anders. Dat werkt dus niet fatsoenlijk!

Hierover een vraag/klacht ingediend bij Ziggo. De mederwerker, hoewel heel vriendelijk, wist er niets op te antwoorden. Maar zou het doorspelen en ik zou worden terugebeld met een oplossing. Ik wacht nog tot het end van de maand. Daarna kunnen ze in de boom klimmen met hun hotspots.

Panasonic TV, Soundbar en BlueRay speler en Ziggo Alles in 1 Complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Eddos schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:34:
Ja, alleen pakt ie nu dat ZIggo ding ipv mijn eigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Wat ik me afvraag is of diegene die alleen een modem hebben een router krijgen om deel uit te maken van het WiFi hotspots gebeuren. Iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:15
Ziggo ondemand is dat eigenlijk allemaal HD materiaal (720 of 1080?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 20:58

D4NG3R

kiwi

:)

GioStyle schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:49:
Wat ik me afvraag is of diegene die alleen een modem hebben een router krijgen om deel uit te maken van het WiFi hotspots gebeuren. Iemand die dat weet?
Het standaard modem wat Ziggo levert is eigelijk helemaal geen modem maar gewoon een modem+router+switch+wireless acces point (Naam even kwijt). Er zit welistwaar een stikker op welke zegt dat je een router erbij moet hebben. Maar ik gebruik momenteel all 4 de poorten 8)7 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:09

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand in Breda last van "traag" internet? Heb 120mbit. Draadloos haal ik normaal zo'n 70 bekabeld 100+ maar sinds een dag is 42,5 echt de max bekabeld en via wifi. Op verschillende momenten van de dag :/

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
D4NG3R schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Het standaard modem wat Ziggo levert is eigelijk helemaal geen modem maar gewoon een modem+router+switch+wireless acces point (Naam even kwijt). Er zit welistwaar een stikker op welke zegt dat je een router erbij moet hebben. Maar ik gebruik momenteel all 4 de poorten 8)7 .
Die sticker is voor de mensen die 'm in bridge laten zetten, dan heb je alleen de eerste poort nodig namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 17-05-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
GioStyle schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:49:
Klanten die van ziggo een modem zonder routerfunctie in bruikleen hebben kunnen straks wel gebruik maken van wifi hotspots, terwijl ze zelf geen hotspot aanbieden. Dat geldt dus niet voor klanten waarvan de modemrouter in bridgemode is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Net mijn pakket omgezet naar alles in 1 extra. Ging erg snel en ook modem in bridge gezet, zodat ik mijn eigen kan gebruiken. Blijf toch maar bij alles in 1, want het bellen doen we stiekem toch vaker dan gedacht (vooral ziggo nummers).

Nu ging ik een speedtest doen en kwam ik erachter dat ik bedraad maar 95Mbit haal. Gelukkig snel de oorzaak achterhaald, het plugje van de kabel bleek omgedraaid. Wit-groen en wit-blauw zijn gedraaid, waardoor ik door deze kabel maar een snelheid heb van 100Mbit. Ik dacht eerlijk gezegd dat de kabel het helemaal niet zou doen als ze omgedraaid waren?

In ieder geval even andere kabel geprobeerd en daar haal ik wel mooi de 120Mbit mee :) Binnenkort die kabel maar even verknippen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Snippertje op 17-05-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Thaitai schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:30:
[...]

Ja, ik kreeg hem wel aan. Maar alleen op "voorwaarde" dat ik dan dan ellenlange paswoord, wat Ziggo me gaf, steeds op mijn telefoon (HTC Desire C) moest gaan intikken. Bijvoorbeeld na een schermvrijgave. Wat ik ook probeerde, het kon niet anders. Dat werkt dus niet fatsoenlijk!

Hierover een vraag/klacht ingediend bij Ziggo. De mederwerker, hoewel heel vriendelijk, wist er niets op te antwoorden. Maar zou het doorspelen en ik zou worden terugebeld met een oplossing. Ik wacht nog tot het end van de maand. Daarna kunnen ze in de boom klimmen met hun hotspots.
Op mijn 'gewone' Desire deel ik die ervaring niet, werkte prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
D4NG3R schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Dat is wat Ziggo nu levert. ;) Hier hebben we al een aantal jaartjes Ziggo, en ik heb dus echt een modem, dus geen router.

Ik heb een Ubee EVM3200, tegenwoordig leveren ze Ubee EVW3200 aan klanten.
W1ck1e schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:40:
[...]
Klanten die van ziggo een modem zonder routerfunctie in bruikleen hebben kunnen straks wel gebruik maken van wifi hotspots, terwijl ze zelf geen hotspot aanbieden. Dat geldt dus niet voor klanten waarvan de modemrouter in bridgemode is gezet.
Dat snap ik, maar worden die modems dan niet vervangen? Ik heb dus puur een modem, maar zou best wel zo'n router willen hebben, scheelt mij weer een apparaat in mijn netwerk.

[ Voor 35% gewijzigd door GioStyle op 17-05-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:18:
[...]

Er is op dit moment een betere firmware die getest wordt, en die ook gewoon IPv6 support heeft. Deze heb ik momenteel op mijn modem staan, en heeft als datum 14 mei 2013.
Ik zal het baasje eens een duwtje geven binnenkort, kijken wat er gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:43:
Net mijn pakket omgezet naar alles in 1 extra. Ging erg snel en ook modem in bridge gezet, zodat ik mijn eigen kan gebruiken. Blijf toch maar bij alles in 1, want het bellen doen we stiekem toch vaker dan gedacht (vooral ziggo nummers).

Nu ging ik een speedtest doen en kwam ik erachter dat ik bedraad maar 95Mbit haal. Gelukkig snel de oorzaak achterhaald, het plugje van de kabel bleek omgedraaid. Wit-groen en wit-blauw zijn gedraaid, waardoor ik door deze kabel maar een snelheid heb van 100Mbit. Ik dacht eerlijk gezegd dat de kabel het helemaal niet zou doen als ze omgedraaid waren?

In ieder geval even andere kabel geprobeerd en daar haal ik wel mooi de 120Mbit mee :) Binnenkort die kabel maar even verknippen :)
Ook maar naar alles in 1 extra gegaan, zojuist gewijzigd, hoe snel gaat dat ingaan van de nieuwe snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:27:
[...]

Ook maar naar alles in 1 extra gegaan, zojuist gewijzigd, hoe snel gaat dat ingaan van de nieuwe snelheid?
Duurde ongeveer een uurtje.

Offtopic: Weet iemand welke winkels in de stad toevallig zo'n RJ-45 tang verkopen tegen een redelijke prijs? O-) Handyman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Snippertje schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:29:
[...]

Offtopic: Weet iemand welke winkels in de stad toevallig zo'n RJ-45 tang verkopen tegen een redelijke prijs? O-) Handyman?
Gamma.

Het is dan wel een model voor incidenteel gebruik, erg solide is het niet maar voor een keertje prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Offtopic: Weet iemand welke winkels in de stad toevallig zo'n RJ-45 tang verkopen tegen een redelijke prijs?
Met alleen een tang ben je er niet, je hebt immers ook een nieuwe plug nodig en die verkopen ze niet los maar per doosje van 10, meen ik. Al met al ben je veel duurder uit dan wanneer je gewoon een nieuwe kabel haalt en de oude weggooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

grun93 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:17:
[...]

Met alleen een tang ben je er niet, je hebt immers ook een nieuwe plug nodig en die verkopen ze niet los maar per doosje van 10, meen ik. Al met al ben je veel duurder uit dan wanneer je gewoon een nieuwe kabel haalt en de oude weggooit.
Kabel moet door een muur, dus zomaar nieuwe kabel is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 19:32

sphere

Debian abuser

Het irriteert me dat ze het admin ww hebben veranderd, eerder kon je gewoon inloggen op de webinterface en dat ding remote rebooten :(

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, had gehoopt dit weekend nog gebruik te kunnen maken van de overstap van plus naar alles in 1 extra. Helaas nog steeds de oude dowlnoad snelheden na een reset. (gister om 20:30 gewijzigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Na al jaren tevreden te zijn over Ziggo ( 120/10 ) en in juni nog hogere snelheid te krijgen wil ik een overstap maken naar een nieuwe router, ben nu in bezit van een D-link dir 855. Echter begint deze wat kuren te geven, en wil iets nieuws.

Nu ben ik er een beetje uit qua techniek Ed, welke routers komen in aanmerking voor snellere verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:49
Inmiddels Ziggo binnen gekregen. Toch eigenwijs en in eerste instantie de splitter en het modem gewoon op het punt in de woonkamer aangesloten. Haal daar de volle snelheid
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/8x53ye.jpg

Voor nu ga ik hem dus in de woonkamer ophangen, scheelt me ontzettend veel kabels trekken :P Wel heel blij met dit resultaat. Kom van een 8 Mbit lijntje af ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb al een aantal jaar van Ziggo internet en televisie, uiteraard via de kabel.
Nu heb ik de AOP op een lelijke plek zitten in de woonkamer -maar omdat de telefoon aansluiting in de meterkast zat, en dus uit de tijd van ADSL daar ook de router heb hangen met alle kabels van dien- Heb ik de de F-Connector kabel vanaf het AOP verlengt naar de meterkast, is iets van 10 meter.

Dit zit er al jaren, en nooit problemen mee gehad, het is zelfs een budget F-Connector kabel. Maar sinds de snellere Cisco modem/router hebben we wel vaan problemen dat internet wegvalt en lastig weer verbindt.
Bijna dagelijks wel 2 keer, en vooral elke ochtend eerst geen internet.

Als ik dan de modem met het standaard kabeltje aansluit in de woonkamer hebben we vaak meteen weer verbinding, en als ik hem dan weer achter de 10 meter hang in de meterkast dan heb ik ook verbinding.

Kan het zijn dat we door de hogere snelheid nu meer last van eventueel signaal sterkte verlies hebben?

Wat ook toevallig is, net een paar week terug hebben ze in de straat ergens een internet aansluiting aangelegd voor een pand dat nog geen coax had, en het lijkt erop dat de storingen juist toen zijn begonnen, niet na de komst van de andere router. Kan het zijn dat ze het signaal daar lopen aftappen waardoor er bij ons nu minder binnenkomt waardoor we nu juist wel last hebben van te zwak signaal waar we eerder geen last van hadden met de extra 10 meter.

Nu weet ik dat ze bij Ziggo zeggen dat je de modem het liefst zo dicht mogelijk bij het AOP moet monteren. Maar er is altijd een marge.

Zal dit probleem verholpen kunnen worden door een betere F-connector kabel?
Ik zat te denken aan: http://www.kabeltje.com/f...r-kabel--verguld-10-meter
Nu heb ik deze er liggen: http://www.kabeltje.com/f...bel-budget-10-meter-zwart
Zal er veel verschil zitten in signaal? Of is het allemaal weggegooid geld, en kan ik toch gewoon beter de modem in de kamer plaatsen en de UTP kabels te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 14:24
Frank1973 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:05:
Na al jaren tevreden te zijn over Ziggo ( 120/10 ) en in juni nog hogere snelheid te krijgen wil ik een overstap maken naar een nieuwe router, ben nu in bezit van een D-link dir 855. Echter begint deze wat kuren te geven, en wil iets nieuws.

Nu ben ik er een beetje uit qua techniek Ed, welke routers komen in aanmerking voor snellere verbinding?
Draytek. Goede kwaliteit, uitgebreide functionaliteit, better-than-consumer-grade support. Helaas ook better-than-consumer-grade pricing, maar voor mij is het dat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
grun93 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:17:
[...]

Toch is het handig om te hebben, maar bij zaken als handyman betaal je je bont en blauw aan dit soort spul. Dat moet je gewoon bij b.v. DX halen. Tang hebben ze ook wel voor 10 dollar.

Allemaal goedkoop natuurlijk (al zin die pluggen prima, heb ze zelf ook :P) maar prima voor incidenteel gebruik.
Bulls schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:12:
Zal dit probleem verholpen kunnen worden door een betere F-connector kabel?
Misschien.

Probeer eerst eens een paar dagen het modem in de woonkamer te hangen, zoals aangeraden. Nog steeds problemen? Ziggo bellen. Geen problemen meer? Kabel vervangen.
Ik zat te denken aan: http://www.kabeltje.com/f...r-kabel--verguld-10-meter
Nu heb ik deze er liggen: http://www.kabeltje.com/f...bel-budget-10-meter-zwart
Zal er veel verschil zitten in signaal? Of is het allemaal weggegooid geld, en kan ik toch gewoon beter de modem in de kamer plaatsen en de UTP kabels te verlengen.
Dure kabel, neem dan 10 meter Hirschmann koka799 of Belden h125 los van de rol en een zakje F-connectoren van 3 cent/stuk. (bij de gelinkte winkel http://www.kabeltje.com/f-connector-schroef-7.00mm maar het kan veel goedkoper).

[ Voor 30% gewijzigd door Mentalist op 19-05-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:08:
[...]

Ik zal het baasje eens een duwtje geven binnenkort, kijken wat er gebeurt. :)
Deze firmware is nog in testfase en dus nog niet uitgerold naar eindgebruikers. Aanstaande dinsdag of woensdag wordt ik gebeld door mijn contactpersoon bij Ziggo, om de resultaten te evalueren.

Als deze positief binnenkomen bij Ziggo, zal de firmware op korte termijn in productie worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
[...]

Welke stad?In Groningen heb ik er wel één te leen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ophidian schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:27:
Inmiddels Ziggo binnen gekregen. Toch eigenwijs en in eerste instantie de splitter en het modem gewoon op het punt in de woonkamer aangesloten. Haal daar de volle snelheid
[afbeelding]

Voor nu ga ik hem dus in de woonkamer ophangen, scheelt me ontzettend veel kabels trekken :P Wel heel blij met dit resultaat. Kom van een 8 Mbit lijntje af ;)
Mooi dat t werkt, maar er is totaal geen garantie dat het ook blijft werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Dat maakt niet uit. Mocht het toch problemen gaan geven, dan kan ik het altijd ombouwen naar de meterkast. Echter nu al alles in de meterkast hangen terwijl dit nu goed gaat is zonde van het geld imo.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Ophidian schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:31:
Dat maakt niet uit. Mocht het toch problemen gaan geven, dan kan ik het altijd ombouwen naar de meterkast. Echter nu al alles in de meterkast hangen terwijl dit nu goed gaat is zonde van het geld imo.
Hoe bedoel je ombouwen? Je kan toch niet zomaar zelf je Ziggo aop verplaatsen?

Of is het geen aop die in je woonkamer binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@Wolly: Waarom zou je de AOP niet zelf kunnen verplaatsen? M'n pa heeft dat ook gedaan bij hun thuis.

Van wat ik heb begrepen ligt er een heel stuk extra groene kabel onder de grond in de kruipruimte, dus je hebt aardig wat speling.

[ Voor 39% gewijzigd door tiguan op 19-05-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 10-10 15:28
Bart1983 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:14:
Ziggo ondemand is dat eigenlijk allemaal HD materiaal (720 of 1080?)?
Ligt eraan wat het precies is. Wanneer het niet erbij staat, is het geen HD. De meeste films die te zien zijn via Ziggo worden vaak wel aangeboden in HD-formaat.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Sjowhan schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:59:
[...]

Ligt eraan wat het precies is. Wanneer het niet erbij staat, is het geen HD. De meeste films die te zien zijn via Ziggo worden vaak wel aangeboden in HD-formaat.
De betaalde ja.. De films die bij je abo zijn inbegrepen zijn bijna allemaal SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=1543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Wolly schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:08:
[...]

Hoe bedoel je ombouwen? Je kan toch niet zomaar zelf je Ziggo aop verplaatsen?

Of is het geen aop die in je woonkamer binnenkomt?
Het is inderdaad geen aop die in de woonkamer binnenkomt, die komt in de meterkast binnen. We hebben in huis alleen een kabel aansluiting in de woonkamer. Vanuit de meterkast naar de tv is dik twintig meter, vandaar eerst geprobeerd in de woonkamer. ;) bij storingen kan ik het altijd allemaal nog in de meterkast hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
tiguan schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:23:
@Wolly: Waarom zou je de AOP niet zelf kunnen verplaatsen? M'n pa heeft dat ook gedaan bij hun thuis.

Van wat ik heb begrepen ligt er een heel stuk extra groene kabel onder de grond in de kruipruimte, dus je hebt aardig wat speling.
Als je het redt met de groene kabel dan kan je dat inderdaad prima zelf. Echter zal niet overal een x aantal meter speling zijn en dan zal je de kabel moeten verlengen, iets wat naar ik heb begrepen niet een klusje is voor een niet-professional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 16:29

DJVG

Gewoon DJVG

Één zeer goede avond alle tezamen,

In mijn nieuwe huis heb ik vorige week heb ik Ziggo Alles-in-1 Extra aangevraagd, en dat is allemaal prima verlopen, alleen...

Toen ik nog niks had aangevraagd was er nog een prima analoog signaal en na het aanvragen en binnenkrijgen van alle spullen ben ik aan de slag gegaan.

Ik had al een brief ontvangen dat vrijdag 17 mei mijn signaal zou worden opgeleverd en zaterdag 18 mei (gister ;) ) het pakket binnengekregen.

Sinds de oplevering vrijdag heb ik geen analoog signaal meer, ik heb netjes de handleiding gevolgd en er was geen TV meer uit te krijgen, vandaag de helpdesk gebeld en die adviseerde om toch maar het modem aan te sluiten, zo gezegd zo gedaan maar helaas, er zit gewoon geen signaal meer op de lijn en het werkt dus niet.

Opnieuw met Ziggo gebeld en die zeiden dat de verbinding vrijdag is opgeleverd en dat het dus MOET werken... :?

Helaas konden ze me niet verder helpen nu omdat het Pinksteren is en ze daarom eerder dichtgingen, ik moet dinsdag maar terugbellen, dan hebben ze alle tijd.

Iemand nog een idee wat ik nu het beste kan doen, dinsdag maar terugbellen en _hopen_ dat ze iets kunnen zien?

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Het is niet zo gek dat er nog een signaal opstaat van de vorige bewoner. Ik denk zelfs dat het een verkooptactiek is: als je gaat kijken zonder een abo te nemen krijg je na een paar maanden een brief of je niet toch een abo zou willen hebben.

Ik zou haast gaan denken dat ze zo stom zijn geweest om het signaal uit ipv. aan te schakelen op de genoemde datum. Dat zou wel een flinke flater zijn.

Als je geen analoge TV meer hebt (en je begrijpt duidelijk wel hoe je je TV in moet stellen en kabels aan moet sluiten aangezien je eerst wel signaal had) dan ligt het gewoon aan Ziggo. Vraag ook meteen om restitutie tot het weer werkt wanneer je weer gaat bellen want het is natuurlijk onzin om te betalen voor een afgesloten verbinding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:56

Onbekend

...

Volgens mij kan Ziggo niet zomaar het analoge signaal op afstand uitschakelen. Hiervoor moeten ze fysiek in de verdeelkast aan de slag. En aangezien het apart sturen van een monteur om een huis af te sluiten geld kost, laten ze het gewoon zitten.

Analoog signaal moet je altijd hebben. Als je dus eerst wel analoog signaal had en nu niet meer, dan is er iets mis met de bekabeling tussen de verdeelkast van Ziggo en jouw tv.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Er is gewoon helemaal geen signaal meer aanwezig op de kabel, de TV die het eerst prima deed geeft nu aan dat er geen signaal meer is, ook als ik digitale TV probeer blijft het signaal op 0% staan.

Ik heb geen idee of Ziggo dit natuurlijk ook echt gedaan heeft, maar het is wel precies op de dag gebeurd dat mijn verbinding zou worden geactiveerd volgens Ziggo.

Het lastige is dat als Ziggo blijft zeggen dat de verbinding actief is (want dat ziet de support-medewerker op zijn schem) ik niks kan doen, want het werkt gewoon niet.

Nog valt me iets anders op wat me zorgen baart, na de ontvangen bevestiging kon ik inloggen op Mijn Ziggo en mijn producten bekijken, smartcard activeren etc... als ik nu inlog op Mijn Ziggo krijg ik deze tekst te zien:
Er is een fout opgetreden: Er konden geen producten gevonden worden behorende bij het opgegeven account

Al met al houd ik mijn hart vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Onbekend schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:03:
Volgens mij kan Ziggo niet zomaar het analoge signaal op afstand uitschakelen. Hiervoor moeten ze fysiek in de verdeelkast aan de slag. En aangezien het apart sturen van een monteur om een huis af te sluiten geld kost, laten ze het gewoon zitten.
Het kan ook als administratieve fout gebeuren natuurlijk.

Overigens zou het best kunnen dat ze tegenwoordig wel kabel op afstand aan en uit kunnen zetten. Durf ik niet te zeggen, maar zou me niet bijzonder verbazen.
DJVG schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:15:
Er is gewoon helemaal geen signaal meer aanwezig op de kabel, de TV die het eerst prima deed geeft nu aan dat er geen signaal meer is, ook als ik digitale TV probeer blijft het signaal op 0% staan.

Ik heb geen idee of Ziggo dit natuurlijk ook echt gedaan heeft, maar het is wel precies op de dag gebeurd dat mijn verbinding zou worden geactiveerd volgens Ziggo.

Het lastige is dat als Ziggo blijft zeggen dat de verbinding actief is (want dat ziet de support-medewerker op zijn schem) ik niks kan doen, want het werkt gewoon niet.
Hoewel je dit normaal niet moet doen (kan apparatuur beschadigen, mogelijk ook buiten jouw huis) is het nu allicht wel veilig.

Sluit geen apparatuur aan, neem paperclip en sluit kern+mantel kort. Je zou vonken moeten zien. Geen vonken? Kabel niet aangesloten.

Je kan ook de mantel pakken met je ene hand en de verwarmingsbuis met je andere hand. Als je masochistisch bent.
Nog valt me iets anders op wat me zorgen baart, na de ontvangen bevestiging kon ik inloggen op Mijn Ziggo en mijn producten bekijken, smartcard activeren etc... als ik nu inlog op Mijn Ziggo krijg ik deze tekst te zien:
Er is een fout opgetreden: Er konden geen producten gevonden worden behorende bij het opgegeven account

Al met al houd ik mijn hart vast...
Mogelijk toch administratief afgesloten, maar op dit uur zou het eventueel ook onderhoud aan de website kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Krijg het niet voor elkaar om een vonk te zien, ook het met de hand + verwarming gebeurd er helemaal niks.
Voor de zekerheid TV reset gedaan en opnieuw zenders laten zoeken, maar helaas, komt helemaal niks.

Edit:
Zojuist Ziggo aan de telefoon gehad en blijkbaar is er "iets verkeerd gegaan", want mijn nieuwe huisje is gewoon afgesloten in de wijkkast tijdens onderhoud wat op dezelfde datum is geweest.
Door dat onderhoud werden oude kabels afgesloten die niet meer in gebruik waren en dat heeft elkaar dus gekruist.
Aanstaande zaterdag komt er een monteur tussen 8 en 12 uur om de boel weer aan te sluiten.

Dus ik ben best tevreden met de ondersteuning tot nu toe en ik ga er vanuit dat het nu allemaal opgelost wordt ;)

[ Voor 55% gewijzigd door DJVG op 20-05-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

lama. :z

[ Voor 103% gewijzigd door Harmen op 21-05-2013 15:19 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:56

Onbekend

...

Dan is jouw ontvangen signaal slecht, waardoor een aantal frequenties storingen ontvangen.
Je kunt op de Humax-decoder in het menu de signaalsterkte en kwaliteit ergens vinden, maar ik weet niet precies waar dat zit.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Onbekend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:41:
Dan is jouw ontvangen signaal slecht, waardoor een aantal frequenties storingen ontvangen.
Je kunt op de Humax-decoder in het menu de signaalsterkte en kwaliteit ergens vinden, maar ik weet niet precies waar dat zit.
Heb niets veranderd aan de kabels etc, sterkte 40% en ontvangs 100%. Een kennis heeft dezelfde waardes.

Edit, tot mn verbazing was de kabel iets los gekomen uit het AOP. :z

[ Voor 8% gewijzigd door Harmen op 21-05-2013 09:42 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
iemand ervaring met geen beeld op NL 3?
verder stoort rtl 4 heel erg.
en soms NL 1 en 2.

verder prima beeld.

heb digitale TV met ziggo smart card.
beeld heeft het zo'n 2 jaar prima gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
DJVG schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:13:
Één zeer goede avond alle tezamen,

In mijn nieuwe huis heb ik vorige week heb ik Ziggo Alles-in-1 Extra aangevraagd, en dat is allemaal prima verlopen, alleen...

Toen ik nog niks had aangevraagd was er nog een prima analoog signaal en na het aanvragen en binnenkrijgen van alle spullen ben ik aan de slag gegaan.

Ik had al een brief ontvangen dat vrijdag 17 mei mijn signaal zou worden opgeleverd en zaterdag 18 mei (gister ;) ) het pakket binnengekregen.

Sinds de oplevering vrijdag heb ik geen analoog signaal meer, ik heb netjes de handleiding gevolgd en er was geen TV meer uit te krijgen, vandaag de helpdesk gebeld en die adviseerde om toch maar het modem aan te sluiten, zo gezegd zo gedaan maar helaas, er zit gewoon geen signaal meer op de lijn en het werkt dus niet.

Opnieuw met Ziggo gebeld en die zeiden dat de verbinding vrijdag is opgeleverd en dat het dus MOET werken... :?

Helaas konden ze me niet verder helpen nu omdat het Pinksteren is en ze daarom eerder dichtgingen, ik moet dinsdag maar terugbellen, dan hebben ze alle tijd.

Iemand nog een idee wat ik nu het beste kan doen, dinsdag maar terugbellen en _hopen_ dat ze iets kunnen zien?
Heb je de hoofdaansluiting vervangen o.i.d.? Indien je niets hebt veranderd en sinds de oplevering van het signaal geen signaal meer hebt hadden ze hier een storingsmonteur voor kunnen inplannen....

//edit: Zie net dat je al een afspraak met een monteur hebt gemaakt..!!

[ Voor 2% gewijzigd door Xessive op 21-05-2013 08:00 . Reden: Aanvulling ]

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 08:32
Heeft iemand al geprobeerd om van AiE+ over te stappen naar Televisie + Z2 (zelfde internetsnelheid zonder telefoon) en aanspraak te maken op de aanbieding voor nieuwe klanten?

Nieuwe klanten krijgen namelijk korting op het abbo, korting op de recorders of een tablet gratis.

Bij gsm providers werkte dit vaak als je zei dat je op wilde zeggen, maar weet niet of dit trucje opgaat bij Ziggo?

Iemand ervaring, anders neem ik de proef op de som vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:05
Nee werkt niet, alleen als je hem opnieuw aanvraagt op naam van je partner op hetzelfde adres. (wijzigen dan niet meer mogelijk daarna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Ik had een probleem bij mijn schoonouders die nog een oud UBEE modem (zonder wifi) hadden dat ze er geen Wifi Router op konden aansluiten. Na veel aandringen, mailtjes en boze telefoontjes nu Eindelijk een nieuwe Cisco Wifi Modem gekregen van ziggo. Aansluiten ging makkelijk, even activeren.
En er kan nu eindelijk wifi gebruiken........voor 10 min. Dan valt de wifi weg. En moet ik opnieuw verbinden (of de modem resetten).
Heb de cisco al op een vast kanaal (kanaal 8 deze was volgens een wifi analyzer nog vrij) en heb hem ook op B/G only gezet (dit zou stabieler moeten zijn).
Maar de verbinding blijft wegvallen binnen het half uur.
is dit een bekend probleem?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Reksie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:16:
Heeft iemand al geprobeerd om van AiE+ over te stappen naar Televisie + Z2 (zelfde internetsnelheid zonder telefoon) en aanspraak te maken op de aanbieding voor nieuwe klanten?

Nieuwe klanten krijgen namelijk korting op het abbo, korting op de recorders of een tablet gratis.

Bij gsm providers werkte dit vaak als je zei dat je op wilde zeggen, maar weet niet of dit trucje opgaat bij Ziggo?

Iemand ervaring, anders neem ik de proef op de som vandaag.
Je wordt geen nieuwe klant, je bent al klant die zijn bestaande abonnement wijzigt.
En als ik het goed begrijp ga je 5 euro minder per maand betalen en wil je ook nog korting of een leuk hebbedingetje?
Succes.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis-L op 21-05-2013 11:34 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]