Na twee jaar pas? Ik mag toch aannemen dat je gewoon dat ding mag houden na betaling en aangaan van een jaarcontract. Ben dan benieuwd naar mijn voorwaarden.Snippertje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:08:
Je krijgt wel een contract, ik kreeg een week na het ontvangen de gratis recorder een brief dat ik nu een jaar contract heb en dat de recorder na 2 jaar mijn eigendom is.
Jep, je hebt het apparaat 2 jaar in bruikleen, daarna is het echt jouw eigendom.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:56:
[...]
Na twee jaar pas? Ik mag toch aannemen dat je gewoon dat ding mag houden na betaling en aangaan van een jaarcontract. Ben dan benieuwd naar mijn voorwaarden.
Enige voordeel is dat als het kapot gaat, Ziggo het moet oplossen denk ik...?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Heb dat toen wel allemaal gevraagd via de chat, volgens mij werd dat toen bevestigd dat dat zo wasVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:04:
Dat lijkt mij wel ja, maar dan zal het ergens in de voorwaarden moeten staan.
Als je dat ding pas na 2 jaar in eigendom heb. en je neemt 1 jaar een abbo, dan moet je hem dus als nog terug sturen?martinusz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:06:
[...]
Heb dat toen wel allemaal gevraagd via de chat, volgens mij werd dat toen bevestigd dat dat zo was
Of alsnog afkopenWeAreLegion schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:09:
[...]
Als je dat ding pas na 2 jaar in eigendom heb. en je neemt 1 jaar een abbo, dan moet je hem dus als nog terug sturen?ook al betaal je er dus 300 voor bijvoorbeeld? of zie ik dat verkeerd.
Verwijderd
Mondeling via de chat of in de voorwaarden, dat is nogal een verschil. Ik zou uitgaan van de voorwaarden die je gekregen hebt.
Via de chat met een medewerker, mag hopen dat deze de voorwaarden weetVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:13:
Mondeling via de chat of in de voorwaarden, dat is nogal een verschil. Ik zou uitgaan van de voorwaarden die je gekregen hebt.
Ik heb verder nooit voorwaarden ontvangen, dus verder heb ik geen referentie.
Ja okay, maar als je bijvoorbeeld wel volle prijs er voor betaald heb, dan is dat ding toch gewoon van jou? zal dat wel verkeerd zien maar vind dat wel wat krom. ik ging er nu ook gewoon vanuit dat ik dat ding voor 45 euro had en na een jaar gewoon van mij was, staat nergens dat het 2 jaar is (okay misschien in voorwaarden) maar wat duidelijker had het wel gemogen
dat zijn nou de bekende "kleine lettertjes" die niemand leest, incluus ikzelf. Ik vind dat volksverlakkerij, maarja, is overal.
zeker, zeker
Misschien is jullie situatie iets anders, omdat jullie wel wat betaald hebben, ik heb hem namelijk gratis gekregenWeAreLegion schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:31:
[...]
Ja okay, maar als je bijvoorbeeld wel volle prijs er voor betaald heb, dan is dat ding toch gewoon van jou? zal dat wel verkeerd zien maar vind dat wel wat krom. ik ging er nu ook gewoon vanuit dat ik dat ding voor 45 euro had en na een jaar gewoon van mij was, staat nergens dat het 2 jaar is (okay misschien in voorwaarden) maar wat duidelijker had het wel gemogen
Oh nee dat ding werkt prima hoor, en zoals ik al zei ben erg tevredenmartinusz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:40:
[...]
Misschien is jullie situatie iets anders, omdat jullie wel wat betaald hebben, ik heb hem namelijk gratis gekregen(er vanuit gaande dat ik toch minimaal 2 jaar Ziggo hou en de humax een prima apparaat is)
Nog een vraagje dan, daarna hou ik hierover op: heb ik dan wel goed begrepen dat, zodra je een jaarcontract hebt, je contract daarna nooit meer per maand opzegbaar is? Dus dat jaarcontract is geen tijdelijk maar een permanent iets?
Ik weet dat je wel van abonnementsvorm tijdens je contract kunt wisselen, bijvoorbeeld van plus naar extra of andersom, maar dat bedoel ik niet.
Ik weet dat je wel van abonnementsvorm tijdens je contract kunt wisselen, bijvoorbeeld van plus naar extra of andersom, maar dat bedoel ik niet.
Die voorwaarde lijkt me tegen de wet in te gaan. Een jaarcontract is namelijk prima, maar je kunt daarna niemand verplichten om nogmaals een jaar te blijven. Anders gezegd: na afloop van dat jaar kun je per maand opzeggen.
Correct me if i'm wrong
Ik heb trouwens de Humax 5200C ook mondeling geregeld en het apparaat is er al, maar de brief moet nog komen. Over 2 jaren is niks gezegd, en anders geldt er ook nog altijd de wet kopen op afstand. Retourneren binnen 14 dagen eventueel dus
Het is een uitstekend apparaat trouwens. Heb er nu een uur mee gespeeld, na drieenhalfjaar ervaring met een 5050. Scherper beeld, vlottere reacties en interactief gedeelte wat fijn werkt.
Correct me if i'm wrong
Ik heb trouwens de Humax 5200C ook mondeling geregeld en het apparaat is er al, maar de brief moet nog komen. Over 2 jaren is niks gezegd, en anders geldt er ook nog altijd de wet kopen op afstand. Retourneren binnen 14 dagen eventueel dus
Het is een uitstekend apparaat trouwens. Heb er nu een uur mee gespeeld, na drieenhalfjaar ervaring met een 5050. Scherper beeld, vlottere reacties en interactief gedeelte wat fijn werkt.
[ Voor 55% gewijzigd door objectief2 op 22-02-2013 17:30 ]
Ik heb er niets voor hoeven betalen, kreeg hem gratis aangeboden icm jaarcontract.WeAreLegion schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:31:
[...]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik ben er niet zeker van, daarom vraag ik het ook.objectief2 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:25:
Die voorwaarde lijkt me tegen de wet in te gaan. Een jaarcontract is namelijk prima, maar je kunt daarna niemand verplichten om nogmaals een jaar te blijven. Anders gezegd: na afloop van dat jaar kun je per maand opzeggen.
Correct me if i'm wrong
Daar staat volgens mij dat jaarcontracten zowel stilzwijgend als met instemming van de klant verlengd kunnen worden, voor dezelfde periode als de eerste, in dit geval dus een jaar. Als het stilzwijgend gebeurt, heb jij idd gelijk en kun je er na dat eerste volle jaar vanaf met een maand opzegtermijn. Maar als ziggo om toestemming vraagt, dan zit je er weer een jaar aan vast.
Sinds vandaag ben ik over op ziggo, ik zit alleen met een ding.
Ik heb het ipadres van het modem (ubee) veranderd naar 192.168.1.1
Alle ip adres in het netwerk worden via dhcp verdeeld, echter mijn Synology heeft een vast ip 192.168.1.15.
Het modem ziet ook dit ip adres in het overzicht
Echter is mijn nas niet meer te benaderen, iemand een idee?
Alle ip adres in het netwerk worden via dhcp verdeeld, echter mijn Synology heeft een vast ip 192.168.1.15.
[ Voor 10% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 22-02-2013 20:37 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Wat is je DHCP-range, m.a.w. welke adressen deelt de Ubee uit? Probeer de NAS eens een vast IP te geven dat buiten de DHCP-range ligt.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:36:
Sinds vandaag ben ik over op ziggo, ik zit alleen met een ding.
Ik laat mijn Cisco adressen uitdelen in de range x.x.x.50 tot x.x.x.100. De "vaste" apparaten zoals TV, Xbox, NAS hebben een vast adres > x.x.x.1 maar <= x.x.x.49.
Andere optie (als dat kan met de Ubee) is dat je o.b.v. het MAC adres de NAS een statisch IP toekent.
In de Cisco heet dat "Pre-assigned DHCP adresses". De funktie kan namen hebben als Static DHCP, Static IP, ....
[ Voor 12% gewijzigd door Masimo op 22-02-2013 21:02 ]
Kijk, weer wat geleerd. Dan ga ik niet moeilijk doen om een UTP kabel te trekken, die dongle is dan ruim voldoende!Groentenboer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:09:
Jup, het is een groot misverstand dat de Humax zijn videobeeld via de internetverbinding krijgt. Hij gebruikt de internetverbinding voor de uplink naar de Ziggo servers, maar de film/serie/watdanook komt gewoon via de coax binnen. Hij heeft die internetverbinding nodig omdat er geen kabelmodem zit ingebouwd, zoals bij de Cisco 8485
Dus ja, ook de WRT54G is prima. Sterker nog, met je gedachtegang zou het basisabo van Ziggo AiE met zijn 10/1 ook onvoldoende zijnUit ervaring: werkt uitstekend
Goed om te lezen. Kan niet wachten tot ik mijn Cisco aan de kant kan schuiven.m0nk schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:11:
Ik heb mijn Humax inmiddels een paar dagen binnen en MIJN GOD! Wat een verademing itt die rotte Cisco.. Opnames en programma's die op pauze hebben gestaan normaal kunnen doorspoelen alleen al..
Ik heb de range vanaf waar hij nu mag uitdelen verhoogt naar x.x.x.50 en verdomd het werkt..Masimo schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:57:
[...]
Wat is je DHCP-range, m.a.w. welke adressen deelt de Ubee uit? Probeer de NAS eens een vast IP te geven dat buiten de DHCP-range ligt.
Ik laat mijn Cisco adressen uitdelen in de range x.x.x.50 tot x.x.x.100. De "vaste" apparaten zoals TV, Xbox, NAS hebben een vast adres > x.x.x.1 maar <= x.x.x.49.
Andere optie (als dat kan met de Ubee) is dat je o.b.v. het MAC adres de NAS een statisch IP toekent.
In de Cisco heet dat "Pre-assigned DHCP adresses". De funktie kan namen hebben als Static DHCP, Static IP, ....
Thanx
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Gaar hulp bij het aansluiten van een HD recorder geleverd door Ziggo. Ik kijk nu tv via de ingebouwde decoder in mijn tv. Ik wil niet altijd dat ding aan hebben als ik tv wil kijken. Maw, hoe sluit ik de decoder aan zodat ik tv kan kijken via de ingebouwde decoder en daarnaast ook kan opnemen en afspelen via de hd recorder?
Ik heb zelf de volgende opties in gedachte:
Bij wandcontactdoos een splitter plaatsen en naar tv en hd recorder een coaxkabel. Een andere optie is volgens mij een coaxkabel naar de hd recorder en vanaf daar door naar de tv.
Ik heb zelf de volgende opties in gedachte:
Bij wandcontactdoos een splitter plaatsen en naar tv en hd recorder een coaxkabel. Een andere optie is volgens mij een coaxkabel naar de hd recorder en vanaf daar door naar de tv.
Beide oplossingen gaan werken.
De tweede oplossing heeft mogelijk 1 nadeel. De HD recorder mag dan niet helemáál uit (dus met de aan/uit knop). Als ie in standby staat wordt het signaal doorgegeven, maar als ie helemaal uit staat, niet. Dat is i.i.g. zo bij de Cisco decoder.
De tweede oplossing heeft mogelijk 1 nadeel. De HD recorder mag dan niet helemáál uit (dus met de aan/uit knop). Als ie in standby staat wordt het signaal doorgegeven, maar als ie helemaal uit staat, niet. Dat is i.i.g. zo bij de Cisco decoder.
Ok dank je.Masimo schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:54:
Beide oplossingen gaan werken.
Je kan ook een coaxkabel naar de recorder/TV leggen en daar pas splitten, scheelt je wat meters coax.
Als je de Cisco recorder hebt en gaat doorlussen en met die reden hem niet meer helemaal uitzet dan kost het je ook nog eens enorm veel stroom, vele euro's per jaar. Van dat geld koop je dan beter een splitter.
Als je de Cisco recorder hebt en gaat doorlussen en met die reden hem niet meer helemaal uitzet dan kost het je ook nog eens enorm veel stroom, vele euro's per jaar. Van dat geld koop je dan beter een splitter.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Is er hier iemand die in de piekuren ook problemen met z'n internet krijgt?
's Avonds hier een snelheid van 1,5/0,5 en een enorme ping.
Overdags alles wel normaal en signaalwaarden zijn goed.
[ Voor 4% gewijzigd door timmie1 op 24-02-2013 12:17 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Moet je melden bij ziggo dan kunnen ze er naar kijken. Wat verwacht je van de mensen hier?timmie1 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:01:
Zoals ik al zei, wil ik graag weten of anderen er problemen mee hebben. Omgeving Utrecht, overigens.martinusz schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:57:
[...]
Moet je melden bij ziggo dan kunnen ze er naar kijken. Wat verwacht je van de mensen hier?
Ik vraag het liever eerst even hier, voor ik weer zo'n nietszeggende, standaardprotocol-uitvoerende, onwetende medewerker van Ziggo opbel...
Ik woon zelf in Utrecht, maar ik heb nergens last van.timmie1 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:01:
*kuch*timmie1 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:00:
[...]
Zoals ik al zei, wil ik graag weten of anderen er problemen mee hebben. Omgeving Utrecht, overigens.
Ik vraag het liever eerst even hier, voor ik weer zo'n nietszeggende, standaardprotocol-uitvoerende, onwetende medewerker van Ziggo opbel...
Vooroordelen ......
Want Jij kan het zo goed .... Jouw aansluiting is tiptop en storingsvrij .....
maar ondertussen weet je niet waar het euvel ligt .... dat geeft te raden ....
Je kan dan beter je buren eens vragen om te controleren dan een landelijk verspreidt forum
Met zulke klanten heb ik het dan ook snel gehad, als je niet normaal kan en wil doen om een storing te verhelpen, zit JIJ met de trage verbinding.
Vooral jouw denigrerende gedachten over nietswetende, en protocol volgende .....
Dat jouw tactiek van fire en forget werkt thuis, wil niet zeggen dat je in een groot bedrijf cowboys aan de telefoon wil hebben die maar een beetje aanrommelen.
Het kennisniveau van de ene is niet gelijk aan dat van een andere, maar door die ( door jou gehate ) protocollen kom je wel snel en effectief op de juiste oplossing.
[ Voor 11% gewijzigd door FreshMaker op 24-02-2013 17:43 ]
Verwijderd
Dan ga ik ook maar eens bellen met die retentie afdeling.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:52:
Aanhouder wint!
Ik ben met de afdeling RETENTIE doorverbonden en die hebben mij verder geholpen. Ik had ook nog de keus voor 6 maanden 50 procent korting op mijn alles in 1 pakket.
Ze zouden het wel eens druk kunnen krijgen.
Natuurlijk zijn het vooroordelen, maar als je al ervaring hebt met het 9 van de 10 keer iemand aan de lijn te krijgen die niet snapt waarover je hebt, jouzelf als onervaren ziet (terwijl die medewerker er dus zelf geen kaas van gegeten heeft en inderdaad alleen maar het draaiboek afwerkt) en je na 10 minuten (mobiel) niet eens verder kan helpen. Dan ga je het inderdaad somber inzien zodra je weer een keer moet bellen.FreshMaker schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:41:
[...]
*kuch*
Vooroordelen ......
heel verhaal, blabla
Je kunt zeggen wat je wilt, en op je tenen getrapt zijn omdat jij daar toevallig werkt. Maar ik heb afgelopen periode €40,- aan mobiele onkosten gemaakt en ben geen steek verder gekomen.
Tot aan de laatste medewerker die ik te spreken kreeg (euvel was al niet meer aanwezig) die wel wist wat DHCP was en mij ook die €40,- heeft laten vergoeden op mijn volgende factuur.
Dus ja, er zitten vast wel goede tussen, maar over het algemeen (tijdens mijn ervaring) hang je eerst een aantal minuten aan de lijn, krijg je weer de standaard vragen (terwijl je zelf al aangeeft wat je gedaan hebt en wat dus niet geholpen heeft) en moet je weer je modem resetten (ja joh?) en na 10 minuten is er nog niks opgelost.
With all do respect, ik weet hoe callcenters werken. En zolang je iemand te spreken krijgt in die "buitenste ring" kun je het meestal wel shaken met een oplossing op een echt probleem (waar de meeste van hier voor zouden bellen).
YouTube: Have you tried turning it off and on again
Het is niet zomaar funny... it's funny because it's true.
Daar ligt het inderdaad ook elke keer aan volgens hun ...FreshMaker schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:41:
[...]
Want Jij kan het zo goed .... Jouw aansluiting is tiptop en storingsvrij .....
[ Voor 15% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-02-2013 18:31 ]
Inderdaad! Het was niet bedoeld om mensen te beledigen ofzo.NeutraleTeun schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:24:
[...]
Natuurlijk zijn het vooroordelen, maar als je al ervaring hebt met het 9 van de 10 keer iemand aan de lijn te krijgen die niet snapt waarover je hebt, jouzelf als onervaren ziet (terwijl die medewerker er dus zelf geen kaas van gegeten heeft en inderdaad alleen maar het draaiboek afwerkt) en je na 10 minuten (mobiel) niet eens verder kan helpen. Dan ga je het inderdaad somber inzien zodra je weer een keer moet bellen.
Je kunt zeggen wat je wilt, en op je tenen getrapt zijn omdat jij daar toevallig werkt. Maar ik heb afgelopen periode €40,- aan mobiele onkosten gemaakt en ben geen steek verder gekomen.
Tot aan de laatste medewerker die ik te spreken kreeg (euvel was al niet meer aanwezig) die wel wist wat DHCP was en mij ook die €40,- heeft laten vergoeden op mijn volgende factuur.
Dus ja, er zitten vast wel goede tussen, maar over het algemeen (tijdens mijn ervaring) hang je eerst een aantal minuten aan de lijn, krijg je weer de standaard vragen (terwijl je zelf al aangeeft wat je gedaan hebt en wat dus niet geholpen heeft) en moet je weer je modem resetten (ja joh?) en na 10 minuten is er nog niks opgelost.
With all do respect, ik weet hoe callcenters werken. En zolang je iemand te spreken krijgt in die "buitenste ring" kun je het meestal wel shaken met een oplossing op een echt probleem (waar de meeste van hier voor zouden bellen).
YouTube: Have you tried turning it off and on again
Het is niet zomaar funny... it's funny because it's true.
[...]
Daar ligt het inderdaad ook elke keer aan volgens hun ...
Het probleem is dat ik de laatste keer een medewerker kreeg die niet eens wist wat DHCP was. Dat geeft te denken. Ook heb ik (en nog enkelen in mijn omgeving) meerdere keren problemen en extra, onnodige rekeningen gehad vanwege medewerkers die niet wisten waar ze het vinden moesten.
En nogmaals, het is wel okee dat ze scripts hebben die ze afdraaien maar als ze daar blindelings aan willen vasthouden en geen centimeter willen afwijken, dan krijg je daar snel genoeg van. Van de 15 keer dat ik hen ooit heb gebeld, heb ik 2x iemand aan de telefoon gehad die juiste informatie had, iets wilde doen aan de problemen (flexibiliteit icm het standaardliedje) of die wist waar ik naartoe moest.
Ook is bellen naar de helpdesk van ZIggo een flinke aanslag op de telefoonrekening. Als je lang wacht, je weet dat dat wachten redelijk aantikt op de rekening en vervolgens hangen ze op of ze doen geen fluit, dan is dat behoorlijk k**te.
Edit: als ik het zeker wist dat het bij mij thuis lag, belde ik niet of poste ik het niet op Tweakers....
Je kunt gratis vanaf je Ziggo aansluiting bellen dus die snap ik niet...timmie1 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:46:
Ook is bellen naar de helpdesk van ZIggo een flinke aanslag op de telefoonrekening.
Dat gaat goed totdat ze vragen je modem te resetten...jongetje schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:54:
Je kunt gratis vanaf je Ziggo aansluiting bellen dus die snap ik niet...
Ten eerste, ten tweede moet je er niet automatisch van uit gaan dat ik Alles-in-een hebgrun93 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:01:
[...]
Dat gaat goed totdat ze vragen je modem te resetten...
[ Voor 3% gewijzigd door timmie1 op 24-02-2013 20:07 ]
Oké het ligt niet aan jou thuis....en nu kunnen wij het oplossen?timmie1 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:46:
[...]
Inderdaad! Het was niet bedoeld om mensen te beledigen ofzo.
Het probleem is dat ik de laatste keer een medewerker kreeg die niet eens wist wat DHCP was. Dat geeft te denken. Ook heb ik (en nog enkelen in mijn omgeving) meerdere keren problemen en extra, onnodige rekeningen gehad vanwege medewerkers die niet wisten waar ze het vinden moesten.
En nogmaals, het is wel okee dat ze scripts hebben die ze afdraaien maar als ze daar blindelings aan willen vasthouden en geen centimeter willen afwijken, dan krijg je daar snel genoeg van. Van de 15 keer dat ik hen ooit heb gebeld, heb ik 2x iemand aan de telefoon gehad die juiste informatie had, iets wilde doen aan de problemen (flexibiliteit icm het standaardliedje) of die wist waar ik naartoe moest.
Ook is bellen naar de helpdesk van ZIggo een flinke aanslag op de telefoonrekening. Als je lang wacht, je weet dat dat wachten redelijk aantikt op de rekening en vervolgens hangen ze op of ze doen geen fluit, dan is dat behoorlijk k**te.
Edit: als ik het zeker wist dat het bij mij thuis lag, belde ik niet of poste ik het niet op Tweakers....
Geef even je postcode dan zal ik de wijk kast even nakijken voor je
Ik snap dat de helpdesk niet altijd fantastisch is, maar wij kunnen vrij weinig voor je doen als het niet aan jou thuis ligt.
Nogmaals, het gaat er mij niet om of iemand hier er iets aan wil doen, ik wil alleen weten of en als mensen in de buurt (postcode 3554) ook 's avonds problemen hebben... Ik heb het nl. bijna elke dag en onze buurvrouw ook, zei ze net. Nu weet ik niet wat haar 'langzaam' precies inhoudt.martinusz schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:42:
[...]
Oké het ligt niet aan jou thuis....en nu kunnen wij het oplossen?![]()
Geef even je postcode dan zal ik de wijk kast even nakijken voor je![]()
Ik snap dat de helpdesk niet altijd fantastisch is, maar wij kunnen vrij weinig voor je doen als het niet aan jou thuis ligt.
Mocht ik meerdere personen met problemen uit de omgeving vinden, dan is er bovendien wat meer druk op Ziggo om aan te nemen dat het niet aan huisnetwerk ligt...
het is weer weekend
potje knallen kan je wel shaken met die spikes (lees: geen packetloss)

en afgelopen 48u (rood = downloaden)

ow enne speedtest@ziggo ping 14ms ( natuurlijk, ik nom niet lager dan 60
) DL 94.8Mb/s UL 9,5Mb/s dus dat is het probleem niet.

en afgelopen 48u (rood = downloaden)

ow enne speedtest@ziggo ping 14ms ( natuurlijk, ik nom niet lager dan 60

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 24-02-2013 21:51 ]
Verwijderd
Zojuist contact gehad met Ziggo.
Laten we zeggen dat ze niet makkelijk zijn en doen alsof het exclusief is. Het beleid is veranderd sinds bestaande klanten bellen naar aanleiding van 'een forum'. Het aanbod is nu:
De Interactieve HD Recorder voor 1 jaar: 119,- euro en voor 2 jaar: 49,- euro.
Ik kreeg hem nog mee voor 1 jaar voor 49 euro, heb dus mazzel. De man aan de telefoon zei wel dat ze het contract eigenlijk helemaal niet voor 1 jaar vastleggen voor bestaande klanten, hooguit een memo in hun systeem.
Ik ben benieuwd, hij zou binnen 5 tot 10 werkdagen in huis zijn. Wel een andere dan normaal, die zijn op.
Iemand een idee welke ik ga ontvangen?
Laten we zeggen dat ze niet makkelijk zijn en doen alsof het exclusief is. Het beleid is veranderd sinds bestaande klanten bellen naar aanleiding van 'een forum'. Het aanbod is nu:
De Interactieve HD Recorder voor 1 jaar: 119,- euro en voor 2 jaar: 49,- euro.
Ik kreeg hem nog mee voor 1 jaar voor 49 euro, heb dus mazzel. De man aan de telefoon zei wel dat ze het contract eigenlijk helemaal niet voor 1 jaar vastleggen voor bestaande klanten, hooguit een memo in hun systeem.
Ik ben benieuwd, hij zou binnen 5 tot 10 werkdagen in huis zijn. Wel een andere dan normaal, die zijn op.
Iemand een idee welke ik ga ontvangen?
Ik zag zojuist dat mijn Cisco 8485DVB firmware versie 4.0.0.8 (was 2.0.3.1) heeft gekregen.
Weet alleen niet wat er allemaal nieuw aan is nog...
[ Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 25-02-2013 17:44 ]
Verwijderd
@BASENL
Dat ligt eraan welke je krijgt. Jij hebt het over een HD Recorder, en die doen ze niet weg voor 49 euro voor zover ik weet. Die gaat voor 99 euro de deur uit.
Dat ligt eraan welke je krijgt. Jij hebt het over een HD Recorder, en die doen ze niet weg voor 49 euro voor zover ik weet. Die gaat voor 99 euro de deur uit.
Zit even te twijfelen.
Hier thuis al digitale tv maar wil ook nog boven (woon nog thuis)
Nu zit ik te denken aan de Humax iRHD-5100c.
Wat denken jullie?
Genoeg?
Opnemen zal ik toch niet doen, maar pauzeren e.d. zou ik wel doen
Hier thuis al digitale tv maar wil ook nog boven (woon nog thuis)
Nu zit ik te denken aan de Humax iRHD-5100c.
Wat denken jullie?
Genoeg?
Opnemen zal ik toch niet doen, maar pauzeren e.d. zou ik wel doen
Dan is de 5100 prima.
Wel zelf een harddisk erbij zoeken.
[ Voor 42% gewijzigd door Mentalist op 25-02-2013 19:47 ]
Heb ik ook zojuist gekregen, ik merk geen verschil tot nu toe...Dennis-L schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:37:
Ik zag zojuist dat mijn Cisco 8485DVB firmware versie 4.0.0.8 (was 2.0.3.1) heeft gekregen.
Ja was ook mijn idee.W3ird_N3rd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:46:
Dan is de 5100 prima.Wel zelf een harddisk erbij zoeken.
Gewoon een 80gb externe schijf eraan
Las alleen wel dat je die als fat32 moest formatteren?
Tevenz ook leuk.
Als ik op bestel druk dan kan ik zo gauw nergens een smartcard bijtikken
De menu's lijken allemaal wat sneller.Cubic X schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:50:
[...]
Heb ik ook zojuist gekregen, ik merk geen verschil tot nu toe...
Je weet dat je die elders (zie google) voor minder dan de helft kunt kopen van wat ziggo vraagt?tha_crazy schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:59:
Strakke tip, thanksgrun93 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:13:
[...]
Je weet dat je die elders (zie google) voor minder dan de helft kunt kopen van wat ziggo vraagt?
Die humax kan ik echt niet goedkoper dan 99 euro vinden helaas.
Ik kreeg de Humax 5100 gratis bij een nieuwe aansluiting voor alleen TV. Smartcard zat er gewoon bij.
Als je bij Ziggo een decoder aanschaft zit de smartcard er gewoon bij. In het geval van de Humax waarschijnlijk ook nog een dongle voor het interactieve gedoe.tha_crazy schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:59:
Hmm.
Dan zal ik morgen eens bellen.
Voor je kan niet weten
Dan zal ik morgen eens bellen.
Voor je kan niet weten
Ik zag toevallig dat ie van mij plotseling de melding "LOAD" in het display had. Dan was ie waarschijnlijk ook aan het updaten. Ben benieuwd of het stroomvreten in stand-by verholpen is.Dennis-L schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:37:
Hier hetzelfde en ik heb postcode 3554. Vanavond had ik glitches en artifacts in beeld en viel mijn beeld af en toe ook een seconde weg. Ik stoorde mij er niet erg aan, al hoort dit natuurlijk niet.timmie1 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:04:
[...]
Nogmaals, het gaat er mij niet om of iemand hier er iets aan wil doen, ik wil alleen weten of en als mensen in de buurt (postcode 3554) ook 's avonds problemen hebben... Ik heb het nl. bijna elke dag en onze buurvrouw ook, zei ze net. Nu weet ik niet wat haar 'langzaam' precies inhoudt.
Mocht ik meerdere personen met problemen uit de omgeving vinden, dan is er bovendien wat meer druk op Ziggo om aan te nemen dat het niet aan huisnetwerk ligt...
Blijkbaar met een ander account, maar goed:Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:27:
@BASENL
Ik heb duidelijk gezegd dat ik dezelfde aanbieding wens als nieuwe klanten: 49 euro voor de recorder.
En zo staat het op Ziggo.nl: https://www.ziggo.nl/#pro...visie/digitale-ontvanger/
[ Voor 4% gewijzigd door THE_BASE op 26-02-2013 09:14 ]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
En daar gingen ze in mee? Want voor 49 euro zie ik ook nog wel voordelen in de 5200C tov de 5050C die ik nu heb, maar dan moet ik wel zeker weten dat ze de 5200C gaan leveren.
Nou ik ga maar vanavond eens de Humax iRHD-5100c bestellen denk ik zo.
Smartcard zit er inderdaad bij als ik het zo zie:
https://www.ziggo.nl/#pro...nteractieve-hd-ontvanger/
Kan ik eindelijk HD kijken.
Het pauzeren e.d. wil ik gewoon graag hebben.
En de internet functie is een mooi extra'tje
En als ik de reviews er zo over lees is het een prima vlot ding.
5200C is zeker een erg goed apparaat, ben er erg tevreden overtha_crazy schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:20:
Nou ik ga maar vanavond eens de Humax iRHD-5100c bestellen denk ik zo.
Die in mijn link is de 5100Cmartinusz schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:59:
[...]
5200C is zeker een erg goed apparaat, ben er erg tevreden over
die 100 euro extra voor functionaliteit die ik dan weer niet gebruik vind ik niet nodig.
Als het goed is leveren ze nu alleen de Cisco Humax 5200C. En heb net geinformeerd: die ontvang ik voor slechts 49 euro. Ik ga hem voornamelijk voor het opnemen in HD gebruiken, als vervanger van mijn LG HDD (in SD) geval.Eddos schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:14:
En daar gingen ze in mee? Want voor 49 euro zie ik ook nog wel voordelen in de 5200C tov de 5050C die ik nu heb, maar dan moet ik wel zeker weten dat ze de 5200C gaan leveren.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Humax 5200CTHE_BASE schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:46:
[...]
Als het goed is leveren ze nu alleen de Cisco 5200C. En heb net geinformeerd: die ontvang ik voor slechts 49 euro. Ik ga hem voornamelijk voor het opnemen in HD gebruiken, als vervanger van mijn LG HDD (in SD) geval.
Ik neem aan dat je de Humax 5200C bedoelt.THE_BASE schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:46:
[...]
Als het goed is leveren ze nu alleen de Cisco 5200C. En heb net geinformeerd: die ontvang ik voor slechts 49 euro. Ik ga hem voornamelijk voor het opnemen in HD gebruiken, als vervanger van mijn LG HDD (in SD) geval.
Anyway, ik heb vanmiddag gebeld en gekozen voor het menu opzeggingen. Ik heb aangegeven dat ik net als een collega gebruik wil maken van actieaanbod: verlengen van AIE abonnement met 1 jaar en 49 euro bijbetalen voor de 5200C. Aangezien ik 't van een collega gehoord had, kon ik ook gebruik maken van de actie.
Collega zou volgens de klantenservice medewerkster wel erg opgeschept hebben over de actie.
Je hebt gelijk: máár:
Verzendstatus producten
Product Ordernummer Aantal Status Leverdatum
ITV Ontvanger met PVR 24805449 1 In behandeling; De bestelling is in behandeling genomen 01-03-2013
ITV Decoder CISCO 24805449 1 In behandeling; De bestelling is in behandeling genomen 01-03-2013
ITV Startpakket 24805449 1 In behandeling; De bestelling is in behandeling genomen 01-03-2013
Daar praten ze over een Cisco. Maar volgens mij was dit al bekend dat ze dan gewoon een Humax sturen. Zo niet, dan gaat deze retour na alle klachten die ik op internet lees.
Inmiddels een bericht van Ziggo's Webcare dat ze echt alleen nog maar Humax 5200C leveren.
[ Voor 6% gewijzigd door THE_BASE op 26-02-2013 18:56 ]
Verwijderd
Ik heb de HD recorder binnen maar morgen ga ik nog eens bellen. Ik moet nu 99 euro betalen voor een jaartje, maar voor 49 euro wil ik het ook wel doen
Vroeg mij af aan diegene die de Humax 5200C hebben ontvangen;
Zit er een WiFi-USB dongle bij? En anders: kan ik er een willekeurige dongle aanhangen om er wifi van te maken?
Zit er een WiFi-USB dongle bij? En anders: kan ik er een willekeurige dongle aanhangen om er wifi van te maken?
en heb je inderdaad de humax 5200c gekregen? Of toch de Cisco?Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:26:
Ik heb de HD recorder binnen maar morgen ga ik nog eens bellen. Ik moet nu 99 euro betalen voor een jaartje, maar voor 49 euro wil ik het ook wel doen
Verwijderd
Ik heb de Humax IHDR 5200c. En om gelijk de vraag van The Base te beantwoorden: ja je kan een dongel gebruiken. Bij de set up van het apparaat kun je hem verbinden met je netwerk. Dat kan middels bijgeleverde kabel of dongel, en die laatste zit er niet bij.
En waarom is zo'n internetverbinding eigenlijk nodig? Komen de beelden via die kant binnen of slechts voor Uitzending Gemist?
Het gaat mij er om dat ik programma's wil opnemen in HD. Meer wensen heb ik niet direct.
Het gaat mij er om dat ik programma's wil opnemen in HD. Meer wensen heb ik niet direct.
Die usb dongle word gewoon meegeleverd als je bij Ziggo bestelt. Zit in het plastic doosje waar de smartcard in zit.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:04:
Ik heb de Humax IHDR 5200c. En om gelijk de vraag van The Base te beantwoorden: ja je kan een dongel gebruiken. Bij de set up van het apparaat kun je hem verbinden met je netwerk. Dat kan middels bijgeleverde kabel of dongel, en die laatste zit er niet bij.
Dat is helemaal super! Las alleen wat verbindingsproblemen. Weet iemand of het ding ook 802.11N 5Ghz ondersteunt?
Verwijderd
Hier ook de nieuwe firmware. Menu`s toch merkbaar soepeler en de signaalsterkte staat op 100 % i.p.v. 75.Dennis-L schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:37:
Verder nog geen verschillen kunnen ontdekken.
Verwijderd
Bij mij niet. Ik heb het doosje helemaal over de kop gehad maar geen dongle, alleen smartcard en wat info.ADDG schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:09:
[...]
Die usb dongle word gewoon meegeleverd als je bij Ziggo bestelt. Zit in het plastic doosje waar de smartcard in zit.
Hoort er wel bij te zitten en krijg er een opgestuurd.
Eerste indruk is overwegend positief. Ik vind de AB een beetje te groot en niet handig ingedeeld qua zappen en volume, al heeft die laatste weinig nu bij het merendeel van de zenders. Bij het zappen had ik graag gezien wat het volgende programma zou zijn. Nu moet je eerst zappen, op de i drukken en dan naar rechts met het rondje. Omslachtig.
De zendersterkte komt niet boven de 60%, met splitter niet boven de 20%.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 22:17 ]
Nee geen 5ghzTHE_BASE schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:13:
Dat is helemaal super! Las alleen wat verbindingsproblemen. Weet iemand of het ding ook 802.11N 5Ghz ondersteunt?
Ik lees op diverse sites van wel. Vreemd. Dan maar weer mijn router anders instellen.
Heb je geen du al band routers die gelijktijdig 2.4 en 5 uitzend?THE_BASE schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:38:
[...]
Ik lees op diverse sites van wel. Vreemd. Dan maar weer mijn router anders instellen.
Ik zie mijn 5 GHz wifi signaal niet terugkomen als ik zoek via de humax, ik ga er dus vanuit dat dat niet werkt
Oh. Stom. Ik dacht dat ik mijn Airport Express gebruikte. Maar die is alleen voor AirPlay sinds ik dat modem van Ziggo heb. Geen idee of dat ding Dual is, maar merk dat werken op 5 GHz beter is dan 2,4 GHz.
Gister de Humax 5100c besteld.
USB dongel en smartcard zitten er al bij, en geen verzendkosten
Zou tot 10 dagen duren dat die binnen komt geloof ik.
Oh en moet hem telefonisch activeren aangezien we er al 3 hebben.
USB dongel en smartcard zitten er al bij, en geen verzendkosten

Zou tot 10 dagen duren dat die binnen komt geloof ik.
Oh en moet hem telefonisch activeren aangezien we er al 3 hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door tha_crazy op 27-02-2013 09:04 ]
Fijn, ik had de HD recorder besteld voor €199,-, nu wordt ie gefactureerd voor €288,-. en het startpakket krijg ik er ook nog bij voor €60,- terwijl ik die niet nodig heb. Hier wordt je toch niet goed van.
Goed aantal keren gebeld
zonder succes, so far...
Graag wil ik weten welke afdeling jullie gesproken hebben voor die 5200c. voor €49 of €99
en eventueel je huidige situatie. al een decoder. alles in 1 of niet.
Ene zegt klantenservice, ander administratie die "schijnbaar" niet die bestelling kan maken.
Of dram ik niet hard genoeg?

Graag wil ik weten welke afdeling jullie gesproken hebben voor die 5200c. voor €49 of €99
Ene zegt klantenservice, ander administratie die "schijnbaar" niet die bestelling kan maken.
[ Voor 11% gewijzigd door ThaHandy op 27-02-2013 12:34 ]
Oh, kon ik ook de 5200 zo goedkoop krijgen.
Dan had ik dat gedaan, godver

Normaal gesproken mogen 'gewone' helpdeskmedewerkers hier geen beslissingen over nemen. Maar meestal word je als je je abonnement opzegt (of daarmee dreigt) doorverbonden met de afdeling Retentie. Dat zijn ervaren helpdeskmedewerkers met wat meer bevoegdheden, o.a. om je een aanbieding te doen.
Verwijderd
Opzeggingen oftewel retentie. optie 3/4ThaHandy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:30:
Goed aantal keren gebeldzonder succes, so far...
Ene zegt klantenservice, ander administratie die "schijnbaar" niet die bestelling kan maken.![]()
De gewone klantenservice kan blijkbaar geen kortingen etc. invoeren en die verwees mij naar opzeggingen.
Ik hoefde helemaal niet te drammen maar kreeg gewoon de keuze tussen een Humax voor € 49 of 6 maanden voor € 30 met een jaarcontract.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 13:07 ]
En wat zeg je dan? 'ja ik wil graag mijn abonnement opzeggen, maar misschien kunnen jullie me nog een goede aanbieding doen?'.?
Je zegt gewoon dat je twijfelt om naar de concurrentie (KPN, Tele2) te stappen omdat daar de Alles in een pakketten goedkoper zijn. Dat is niet eens gelogen. Maar dat je bereid bent te blijven als ze je een aanbieding doen waardoor je eventueel je voornemen heroverweegt.Eddos schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:45:
En wat zeg je dan? 'ja ik wil graag mijn abonnement opzeggen, maar misschien kunnen jullie me nog een goede aanbieding doen?'.?
Als je zonder meer opzegt loop je wel het risico dat ze zeggen: Nou doei, het staat genoteerd en over een maand krijgt u geen signaal meer. Dan ben je verder van huis.
Ik heb zelfs eerlijk verteld wat ik op fora las en dat ze het zo na kunnen lezen. De man moest lachen en bood het me aan!
Misschien heb ik er wel helemaal overheen gelezen, maar had jij al alles-in-1 of nog niet? Ik heb uiteraard ook wel interesse in die recorder maar heb al alles in 1.THE_BASE schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:14:
[...]
Blijkbaar met een ander account, maar goed:
Ik heb duidelijk gezegd dat ik dezelfde aanbieding wens als nieuwe klanten: 49 euro voor de recorder.
En zo staat het op Ziggo.nl: https://www.ziggo.nl/#pro...visie/digitale-ontvanger/
Heb nu een dik jaar Alles-in-een zonder ooit korting te hebben gezien. Wellicht dat het meespeelt.Atropos schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:55:
[...]
Misschien heb ik er wel helemaal overheen gelezen, maar had jij al alles-in-1 of nog niet? Ik heb uiteraard ook wel interesse in die recorder maar heb al alles in 1.
Verwijderd
Ik heb inderdaad gevraagd of ik evenals vele andere klanten een leuke aanbieding kon krijgen om te voorkomen dat ik voor een jaar naar KPN zou overstappen. Nu wil ik helemaal geen KPN maar het was voldoende om de aanbieding te krijgen.Eddos schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:45:
Overigens heb ik wel al vanaf de eerste dag dat kabelinternet hier beschikbaar was een aansluiting en heb ik eveneens Alles in 1 vanaf het moment dat het leverbaar was.
Ik kan mij voorstellen dat het niet gaat lukken als je pas een jaartje Ziggo hebt.
Verwijderd
Oh jawel hoor. Ik ben pas sinds augustus 2011 klant, en zelfs ik heb het voor elkaar gekregen een paar maanden terug.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:18:
[...]
Ik kan mij voorstellen dat het niet gaat lukken als je pas een jaartje Ziggo hebt.
Ik heb een Humax 5100 én 5200 gekregen voor in totaal €49.
Zo ook geregeld, 7-8 dagen levertijd zei hij. We wachten afTHE_BASE schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:57:
[...]
Heb nu een dik jaar Alles-in-een zonder ooit korting te hebben gezien. Wellicht dat het meespeelt.
Het is maar een kleinigheidje, maar dat menu, ziet dat er uit zoals Ziggo me voorschotelt?
https://www.ziggo.nl/#pro...itale-tv/interactieve-tv/
https://www.ziggo.nl/#pro...itale-tv/interactieve-tv/
Bij mij staat leverdatum 1 maart.Atropos schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:01:
[...]
Zo ook geregeld, 7-8 dagen levertijd zei hij. We wachten af
zojuist contract opgezegd. Wat een prutsers.
Ben al 3 jaar lid , met een alles in een plus. Destijds een hd decoder erbij genomen voor 90 euro. Maar wat blijkt nu... in mijn abbonement zit ook films on demand. Daar wil ik gebruik van maken. Meerdere malen gebeld naar ziggo of ze ons als bestaande klant tegemoed willen komen in een interactive tv recorder.
200 euro..... bij redcoon is het goedkoper.
Helaas ziggo. Je bent mij kwijt als klant.
Ben al 3 jaar lid , met een alles in een plus. Destijds een hd decoder erbij genomen voor 90 euro. Maar wat blijkt nu... in mijn abbonement zit ook films on demand. Daar wil ik gebruik van maken. Meerdere malen gebeld naar ziggo of ze ons als bestaande klant tegemoed willen komen in een interactive tv recorder.
200 euro..... bij redcoon is het goedkoper.
Helaas ziggo. Je bent mij kwijt als klant.
Verwijderd
Ik begrijp niet helemaal waarom jullie allemaal dat apparaat willen hebben?tha_crazy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:48:
Oh, kon ik ook de 5200 zo goedkoop krijgen.
Ik heb zelf gekozen voor al onze tv's voor ci+ modules in de tv zelf en mijn tv's kunnen ook opnemen / pause on demand met een usb stickje / harde schrijf gekoppeld aan de tv.
Zo'n extra apparaat is toch alleen maar onhandig? Zelfs als het maar 50 euro kost?
Waar forums toch goed voor zijn
Ik heb net ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een 5200 geregeld bij Ziggo voor 49 €.
Glasvezel is hier het komende jaar toch nog niet leverbaar en dan kan die Cisco i-recorder mooi de deur uit.
Ik heb hier ook CI+ i.c.m. met een Samsung TV. Daarnaast nog een Humax 5050C, die ik al een paar jaar naar grote tevredenheid gebruik. Vrouwlief neemt liefst alles op en kijkt dan zonder reclame. Maar ze vind de Cisco een verschrikking en gebruikt hem niet. Vandaar nog een fatsoenlijke extra recorder voor een klein bedragje.
Ik heb net ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een 5200 geregeld bij Ziggo voor 49 €.
Glasvezel is hier het komende jaar toch nog niet leverbaar en dan kan die Cisco i-recorder mooi de deur uit.
Ik heb hier ook CI+ i.c.m. met een Samsung TV. Daarnaast nog een Humax 5050C, die ik al een paar jaar naar grote tevredenheid gebruik. Vrouwlief neemt liefst alles op en kijkt dan zonder reclame. Maar ze vind de Cisco een verschrikking en gebruikt hem niet. Vandaar nog een fatsoenlijke extra recorder voor een klein bedragje.
[ Voor 40% gewijzigd door Masimo op 27-02-2013 18:52 ]
Verwijderd
Ah, voor het opnemen , als je veel opneemt is het wel een leuk ding natuurlijk. Zelf halen mijn vrouw en ik alles van usenet, komt eigenlijk heel zelden (1 keer per jaar) voor dat er iets is uitgezonden wat we niet kunnen downloaden.
Ben wel blij dat het opnemen bij mijn vrouw verminderd is, eerst bergen videobanden, daarna bergen dvd's (want alles moest gebrand), nu koopt ze nog wel af en toe dvd's voor het bewaren, maar dat is niet zoveel werk voor mij want ik moest het elke keer omzetten en branden
Ben wel blij dat het opnemen bij mijn vrouw verminderd is, eerst bergen videobanden, daarna bergen dvd's (want alles moest gebrand), nu koopt ze nog wel af en toe dvd's voor het bewaren, maar dat is niet zoveel werk voor mij want ik moest het elke keer omzetten en branden
Verwijderd
Ik heb niet voor een Humax gekozen maar voor 6 maanden korting.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:48:
[...]
Ik begrijp niet helemaal waarom jullie allemaal dat apparaat willen hebben?
Ik heb zelf gekozen voor al onze tv's voor ci+ modules in de tv zelf en mijn tv's kunnen ook opnemen / pause on demand met een usb stickje / harde schrijf gekoppeld aan de tv.
Zo'n extra apparaat is toch alleen maar onhandig? Zelfs als het maar 50 euro kost?
Ik heb CI+ modules en een Cisco interactieve recorder die erg weinig wordt gebruikt dus die Humax
hoefde ik ook niet echt.
Ik was pas 4 maanden klant en ik heb de humax 5200C gewoon gratis gekregen. Twijfelde serieus om over te stappen naar KPN, ook omdat zij compleet aanbieden en een gratis recorder hebben. Uitgelegd en toen kreeg ik de Humax gratis aangeboden. Alleen de verzendkosten van 10 euro moeten betalen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:18:
[...]
Ik heb inderdaad gevraagd of ik evenals vele andere klanten een leuke aanbieding kon krijgen om te voorkomen dat ik voor een jaar naar KPN zou overstappen. Nu wil ik helemaal geen KPN maar het was voldoende om de aanbieding te krijgen.
Overigens heb ik wel al vanaf de eerste dag dat kabelinternet hier beschikbaar was een aansluiting en heb ik eveneens Alles in 1 vanaf het moment dat het leverbaar was.
Verwijderd
Het wordt steeds leuker.Snippertje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:11:
[...]
Ik was pas 4 maanden klant en ik heb de humax 5200C gewoon gratis gekregen. Twijfelde serieus om over te stappen naar KPN, ook omdat zij compleet aanbieden en een gratis recorder hebben. Uitgelegd en toen kreeg ik de Humax gratis aangeboden. Alleen de verzendkosten van 10 euro moeten betalen.
Je hebt bij het afsluiten geen korting o.i.d. gekregen ?
Ik ga me bijna opgelicht voelen met 6 maanden korting als zeer langdurige trouwe klant.
Zojuist All-in-1 afgesloten met de HD recorder voor 49 euro. Maar nu vraag ik mij of af de DLNA-functionaliteit werkt of dat dat door Ziggo geblokkeerd wordt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]