• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-12 19:49

Falastine

Think about my signature...

Zijn er ook mensen met een samsung decoder welke sinds de update nu standaard de ondertiteling aan heeft. Ik kan dit in het hoofdmenu met geen mogelijkheid uitschakelen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Falastine schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:48:
Zijn er ook mensen met een samsung decoder welke sinds de update nu standaard de ondertiteling aan heeft. Ik kan dit in het hoofdmenu met geen mogelijkheid uitschakelen.
Misschien nog ietsje specifieker? Welk type Samsung en wanneer (o.a. bij welke zenders), heb je "last" van de ondertitels?

Testing, one, two ...

• Falastine

Falastine

hardware-lover schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Misschien nog ietsje specifieker? Welk type Samsung en wanneer (o.a. bij welke zenders), heb je "last" van de ondertitels?
Bij alle zenders... Ik heb een Samsung DCB-H360R het is supervervelend ik moet nu elke keer bij elke zender die ik bekijk eerst de ondertiteling uitschakelen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vraagje namens neef: Hij kijkt Ziggo-tv via een Humax irhd-5300c en vraagt zich af of er iets aan het gebrek aan ondersteuning voor CEC gedaan kan worden. Is dat een softwarematig of hardwarematig iets?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Raven schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:57:
Vraagje namens neef: Hij kijkt Ziggo-tv via een Humax irhd-5300c en vraagt zich af of er iets aan het gebrek aan ondersteuning voor CEC gedaan kan worden. Is dat een softwarematig of hardwarematig iets?
Hier (min of meer) je antwoord:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=41241

Softwarematig, maar de fabrikant ziet er dus geen brood in....

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:07
Denk dat er niks aan te doen is nee. Je kan updaten naar de laatste versie (krijg je vanzelf melding van dus die heb je waarschijnlijk al) en dan nog even in het hidden menu kijken (menu > instellingen > systeem > systeeminformatie > rood groen geel blauw groen geel blauw). Maar ik denk dat het er inderdaad niet in zit.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
Falastine schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:51:
Bij alle zenders... Ik heb een Samsung DCB-H360R het is supervervelend ik moet nu elke keer bij elke zender die ik bekijk eerst de ondertiteling uitschakelen.
Hier staan een aantal mogelijke dingen die je kunt proberen. De truc in het laatste bericht op pagina 2 lijkt goed te werken.

• Falastine

Falastine

Thanks ik ga het thuis proberen.

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 15:23

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Gistermiddag bij thuiskomst blij verrast door Ziggo. Mijn Cisco decoder had overdag een update binnen gehaald waarmee de EPG gerepareerd is. Deze was na de overstap naar het UPC netwerk nogal... triest :) Zelfs van dezelfde dag ontbraken complete tijdsblokken aan informatie.
Er stond nu netjes een berichtje in beeld waarin dat aangegeven stond, waarna je via een 'ok' verder kon. Ik zie nu iig alles weer t/m 2 dagen vooruit (nu dus t/m vrijdag), daarna geven enkele zenders 'zender verstrekt geen informatie'. NPO, SBS, net5 en Veronica. Overigens keek ik zelden zover vooruit, dus ik weet niet zeker hoe dat op het Ziggo netwerk was.

Als ze zo doorgaan de kinderziektes aan te pakken, dan blijf ik blij. Mijn grootste struikelblok is iig getackeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Freakertje op 18-03-2015 08:18 ]

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12 11:19
gister even met afdeling retentie gebeld. Bestaande abonees kunnen de aanbieding ook krijgen die er op dit moment is, echter alleen voor een periode van 2 jaar..

• hardware-lover
  • Niet online
oNNoZeLe schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:10:
gister even met afdeling retentie gebeld. Bestaande abonnees kunnen de aanbieding ook krijgen die er op dit moment is, echter alleen voor een periode van 2 jaar..
Wauw, dat is wel heel netjes van Ziggo voor bestaande klanten, i.p.v. Alles in één 6 maanden à €30,- krijgen wij het 24 maanden à €30,-. Meteen even regelen, naar wie moet ik vragen op de afdeling retentie .....? :+

Testing, one, two ...

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-12 22:11
hardware-lover schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:52:
[...]

Wauw, dat is wel heel netjes van Ziggo voor bestaande klanten, i.p.v. Alles in één 6 maanden à €30,- krijgen wij het 24 maanden à €30,-. Meteen even regelen, naar wie moet ik vragen op de afdeling retentie .....? :+
Denk dat hij bedoeld dat je 2 jaar vast zit i.p.v. 1 jaar en niet 2 jaar €30,- per maand.

• oNNoZeLe
  • Laatst online: 05-12 11:19
[...]

De aanbieding is inderdaad de eerste 6 maanden 30 euro, daarna normaal tarief. Dus of de variabele 'daarna' 6 maanden is of 18 hangt af van de variabele "al_klant" :+

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-12 17:14
Heb nu ook 6 maanden voor 30 euro wegens upgrade naar ain1 plus, maar ze zijn vergeten de datum wanneer ik kan opzeggen aan te passen.
Ik zit er dus denk ik niet voor een jaar aan vast maar kan na 6 maanden weer downgraden.

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 07:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Sinds 3 dgn doet me wifi van me Cisco modem erg vreemd, ik zit er in de woonkamer 5 mtr vanaf met een linksys wifi N stick op een dongle die ik wat verplaatsen kan, kon er altijd zelfs prima online mee gamen, alleen valt hij nu dus telkens weg.

Heb al allerlei settings zitten testen, ander kanaal, UPNP al eens zitten disablen, verschillende resets, maar ook me gsms in huis en me ps4 die er een meter vanaf staat geeft continue meldingen dat verbinding verbroken is. Een ping naar een site is vrij constant met continue time outs ertussen, maar als hij verbind is het stabiel 10-12ms, hier valt weinig aan te fixen of zijn er nog dingen die ik kan testen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

SAiN ONeZ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:52:
Sinds 3 dgn doet me wifi van me Cisco modem erg vreemd, ik zit er in de woonkamer 5 mtr vanaf met een linksys wifi N stick op een dongle die ik wat verplaatsen kan, kon er altijd zelfs prima online mee gamen, alleen valt hij nu dus telkens weg.

Heb al allerlei settings zitten testen, ander kanaal, UPNP al eens zitten disablen, verschillende resets, maar ook me gsms in huis en me ps4 die er een meter vanaf staat geeft continue meldingen dat verbinding verbroken is. Een ping naar een site is vrij constant met continue time outs ertussen, maar als hij verbind is het stabiel 10-12ms, hier valt weinig aan te fixen of zijn er nog dingen die ik kan testen?
Misschien buurtgenoten die je wifi signaal verstoren ?
dwz op dezelfde frequentie zitten als jij

2250 WP Zuid PVoutput

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zoiets moet het haast zijn, had em ook al op channel 3 vast gezet, staat default op 11, maar net zoveel time outs, net of die wifi module stuk is ofzo, ik denk dat ik maar een router eraan hang, zodra ik bekabeld ga is er niets aan de hand :(

Zie op me Phone ook me volle bereik ineens wegvallen alle streepjes weg, en ook vaak dat me hele wifi icoon vervalt, en hij iets later weer verbinding maakt.

[ Voor 29% gewijzigd door SAiN ONeZ op 18-03-2015 15:07 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Weet niet of je een laptop hebt, maar dan zou je met het programma inssider kunnen kijken hoe het zit met de wifi signalen.
Voor android bestaat er iets als wifi analyzer, voor iphone weet ik niet of er iets voor is.

[ Voor 3% gewijzigd door MdO82 op 18-03-2015 15:12 ]

2250 WP Zuid PVoutput

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die pikt alleen maar routers op meen ik, en geen andere apparaten die standaard wifi hebben, maar ik kan het eens gaan testen, Destination Host Unreachable krijg ik ook om me oren in een pingscreen, buiten de timeouts

Verwijderd

MdO82 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:51:
[...]

Al je apparatuur vervangen ?
Even zonder gekheid.

Is sterk afhankelijk van je apparatuur.
Maar echt 120 via draadloos gaat je volgens mij niet lukken
Hier wel gemakkelijk, alleen wel 1 meter vanaf het modem. Snelheid neemt wel snel af verder weg van het modem

• hardware-lover
  • Niet online
plizz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:55:
[...]
Denk dat hij bedoeld dat je 2 jaar vast zit i.p.v. 1 jaar en niet 2 jaar €30,- per maand.
Zou je denken? _/-\o_

Testing, one, two ...

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:51:
[...]

Hier wel gemakkelijk, alleen wel 1 meter vanaf het modem. Snelheid neemt wel snel af verder weg van het modem
Ik haal 120Mbit in de ruimtes waar ik accespoints heb staan (woonkamer, middelste slaapkamer) en in de ruimtes welke hier direct aan grenzen.

Nou moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat wij volledig gelijkvloers wonen op een plek met relatief weinig storing :+

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 14:54
[...]

Is een 2 jarig contract. Je krijgt maar 6 maanden korting...geen goede desl dus.

• Falastine

Falastine

Sinds het gewijzigd is enkel gezeik wifi valt constant weg pfff

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:28
Vast kanaal instellen en het minst drukke kanaal gebruiken.
Door de harmonisatie is het modem mogelijk gereset en staat het nu op automatische kanaalinstellingen. Dan heeft ie, net als bij al je buren, de vreemde voorkeur voor kanaal 6. Dat heeft tot gevolg dat iedereen elkaar op hetzelfde kanaal in de weg zit, en wifi daardoor wegvalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Masimo op 18-03-2015 21:49 ]

• Masimo
Eh, meer mensen met probleem met Ziggo Mail?

Ziggo meldt vol trots op de inlogpagina een verbetering, maar moet je er wél in komen natuurlijk.
Pagina laadt niet of "Connection error" of "Service not available"

Verwijderd

Masimo schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:54:
Eh, meer mensen met probleem met Ziggo Mail?

Ziggo meldt vol trots op de inlogpagina een verbetering, maar moet je er wél in komen natuurlijk.
Pagina laadt niet of "Connection error" of "Service not available"
Hetzelfde hier.

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:19
Hetzelfde (reactie ziggo mail)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 11:06

Meneer iCy

swarma

SAiN ONeZ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:05:
Zoiets moet het haast zijn, had em ook al op channel 3 vast gezet, staat default op 11, maar net zoveel time outs, net of die wifi module stuk is ofzo, ik denk dat ik maar een router eraan hang, zodra ik bekabeld ga is er niets aan de hand :(

Zie op me Phone ook me volle bereik ineens wegvallen alle streepjes weg, en ook vaak dat me hele wifi icoon vervalt, en hij iets later weer verbinding maakt.
Gebruik je wifi hotspots? Nee, zet dit dan uit en er wordt ook geen hotspot meer uitgezonden. Cisco modem werd daardoor wel een stuk stabieler :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik gebruik het niet, waar zet ik dit uit?

Het lijkt wat stabieler nu, maar nog altijd geregeld een timeout..
Na de 12e reset vanmiddag lijkt het wat beter, zie me wifi icoon op me gsm nog steeds heftig openneer gaan in bereik, maar niet meer dat hij volledig wegvalt. De Cisco van mij zet zich default meen ik op 11, zo nog maar eens kijken, als ik weet waar die hotspot setting zit :P

• Masimo
Hotspots zet je aan/uit via Mijnziggo. Dan volgt binnen 10 minuten een automatische herstart van de modem.

Als je een Android toestel hebt, kun je de Wifi-Analyzer app installeren, en dan de buurwifi's eens in kaart brengen. Dan kun je het minst drukke kanaal instellen.

[ Voor 25% gewijzigd door Masimo op 18-03-2015 22:15 ]

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Bij de overburen is laatst dit bericht geplaatst over het bekijken van (HD) digitale TV zonder aparte decoder of smartcard. Nu ingesteld op mijn Samsung TV en inderdaad het gehele standaard pakket nu digitaal waaronder een aantal HD zenders _/-\o_

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Vooral 11 en 6 zitten vol, echter geeft de kanaalbeoordelingslijst me volle sterretjes bij kanaal 14 en 6, nu weet ik van 3,6 en 11 maar gezien die sterretjes kan ik dan beter voor 6 gaan, of kan ik gewoon 14 instellen? Ook word er getipt om UPNP uit te schakelen, bij wifi problemen, wat doet dit ?

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-12 17:09
Heeft er al iemand ervaring met die nieuwe router van Ziggo?
Jordyz: [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8=

[ Voor 3% gewijzigd door job op 19-03-2015 08:03 ]

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 14:05

page404

Website says no

tot nu toe tevreden over de Technicolor. Draait zonder problemen, zoals ik het verwacht. Draadloze en bedrade verbinding is stabiel. Ik heb de hotspots aanstaan en ook daar ondervind ik geen hinder van.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• Dacuuu
Laatste tijd echt hopeloos hier. Het lijkt zo te zijn sinds de overstap naar de 120 mbit.
Heb vaak moeite om in het modem te komen. En als ik er dan in kom is soms het WAN IP weg. 8)7
Al komt die van zelf wel terug. Krijg ook er vaak de volgende meldingen in Chrome.
Heb al verschillende DNS servers getest,maar dat helpt niet..
code:
1
2
Foutcode: ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Foutcode: DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

De waardes van het modem, heb hem een half uur geleden een reset gegeven..
Speedtest is wel gewoon goed, ping 10 / 120 mbit down en rond de 11 up.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tJAa2OM.png

Verwijderd

Dacuuu schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:08:
Laatste tijd echt hopeloos hier. Het lijkt zo te zijn sinds de overstap naar de 120 mbit.
Heb vaak moeite om in het modem te komen. En als ik er dan in kom is soms het WAN IP weg. 8)7
Al komt die van zelf wel terug. Krijg ook er vaak de volgende meldingen in Chrome.
Heb al verschillende DNS servers getest,maar dat helpt niet..
code:
1
2
Foutcode: ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Foutcode: DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

De waardes van het modem, heb hem een half uur geleden een reset gegeven..
Speedtest is wel gewoon goed, ping 10 / 120 mbit down en rond de 11 up.
[afbeelding]
Bedraad of draadloos?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SAiN ONeZ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:37:
Vooral 11 en 6 zitten vol, echter geeft de kanaalbeoordelingslijst me volle sterretjes bij kanaal 14 en 6, nu weet ik van 3,6 en 11 maar gezien die sterretjes kan ik dan beter voor 6 gaan, of kan ik gewoon 14 instellen? Ook word er getipt om UPNP uit te schakelen, bij wifi problemen, wat doet dit ?
Leve onzinnig advies van te algemene tooltjes :P

Kanaal 14 mag alleen in Japan gebruikt worden en dat alleen voor DSSS modulatie (dus 802.11b). Nee, die mag je in NL niet kiezen en je hebt er ook niets aan want je clients gaan er niet mee verbinden 8)7

Neem alles van dit soort tool sowieso met korrel zout. Enige wat WiFi Analyzer meet is signaalsterkte en kanaal. Wat het niet meet is utilisation van een netwerk. Hoe sterk een netwerk is maakt weinig uit als er geen verkeer overheen gaat, omgekeerd is een druk netwerk altijd problematisch ook al komt het maar zwakjes binnen. Wat het ook niet meet is non-WiFi interferentie, dus babyfoons, analoge draadloze beveiligingscamera's etc etc etc. Kortom, je ziet maar een half plaatje en de conclusies die je op basis daarvan trekt zijn dan ook maar half nauwkeurig.

Veel beter idee: negeer tooltjes en dergelijke, ga gewoon op onderzoek. Probeer in ieder geval kanalen 1, 6 en 11 en vergelijk stabiliteit en performance. Kies de beste. Werken ze geen van allen goed, dan heb je ofwel gewoon te weinig signaal (en heb je een extra AP nodig) of teveel interferentie (en dan moet je naar 5GHz overstappen).

Oslik blyat! Oslik!

• Dacuuu
schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:12:
[...]

Bedraad of draadloos?
Bedraad (cat6) en alle draadloos apparaten hebben er ook last van.

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 13-03-2018 14:50 ]

Verwijderd

Dacuuu schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:14:
[...]

Bedraad (cat6) en alle draadloos apparaten hebben er ook last van.
Er is maar 1 echt goede oplossing, en dat is een eigen router gebruiken en de modem in bridge-modus zetten ;)

Die standaard modems van Ziggo/UPC zijn brak. Van de nieuwe Technicolor modems weet ik dit nog niet.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:45:
[...]
Van de nieuwe Technicolor modems weet ik dit nog niet.
Beter, maar het probleem blijft dat de je het modem moet plaatsen op de plek waar het signaal je woning binnen komt (bv meterkast). Een losse router kun je op een veel betere plek in je woning zetten.
(zolang je er op een voor jezelf of partner acceptable manier een utp-draadje kan krijgen natuurlijk ;) )
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Er is maar 1 echt goede oplossing, en dat is een eigen router gebruiken en de modem in bridge-modus zetten
Modem in bridge zetten is niet echt nodig.
Je kan de methode router achter router ook gebruiken als je zou willen (voor mij was dit handig om de poorten op het modem nog te kunnen gebruiken)

2250 WP Zuid PVoutput

Verwijderd

MdO82 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:59:
[...]

Modem in bridge zetten is niet echt nodig.
Je kan de methode router achter router ook gebruiken als je zou willen (voor mij was dit handig om de poorten op het modem nog te kunnen gebruiken)
Dan ben je nog steeds niet af van de brakke router functie van het modem + je hebt een dubbele NAT. 2 routers achter elkaar moet je niet willen.
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Dan ben je nog steeds niet af van de brakke router functie van het modem + je hebt een dubbele NAT. 2 routers achter elkaar moet je niet willen.
Nou ja ik bedoel niet echt router achter router.
Ik heb 2 AP ingericht in mijn woning.
De Wifi functie van het modem uitgezet en de AP's zorgen voor de Wifi in huis.
Het modem deelt alleen nog ipadressen uit.

Maar het is inderdaad wat je fijn vindt.
Ik heb er op dit moment niks verder achter hangen zoals een NAS bijv.
Ik kan als ik nu wil wel 3 apparaten aansluiten bij mijn tvmeubel (1 LAN poort is al ingebruik door de verbindign met het modem)

Ik heb tot nu toe nog geen problemen met de router functie van mijn cisco

[ Voor 4% gewijzigd door MdO82 op 19-03-2015 12:06 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Verwijderd

MdO82 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:06:
[...]

Maar het is inderdaad wat je fijn vindt.
Ik heb er op dit moment niks verder achter hangen zoals een NAS bijv.
Ik kan als ik nu wil wel 3 apparaten aansluiten bij mijn tvmeubel (1 LAN poort is al ingebruik door de verbindign met het modem)

Ik heb tot nu toe nog geen problemen met de router functie van mijn cisco
Ah zo, ik ben inderdaad een voorstander van een eigen router (vooral bij intensief gebruik van het internet). Hier zitten er dagelijks minimaal 30 apparaten aangesloten op het netwerk (een modem van Ziggo/UPC gaat dat niet houden _/-\o_ ).

Maar bij een paar telefoons kan zo'n modem prima af, het verschilt echt per geval en per modem.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12 09:46
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:09:
[...]
Maar bij een paar telefoons kan zo'n modem prima af, het verschilt echt per geval en per modem.
Incl. redelijk brakke snelheden dan wel... Met losse router nu gewoon op elk apparaat 120Mb via Wifi :)

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Incl. redelijk brakke snelheden dan wel... Met losse router nu gewoon op elk apparaat 120Mb via Wifi :)
Klopt helemaal ;)
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:09:
[...]

Ah zo, ik ben inderdaad een voorstander van een eigen router (vooral bij intensief gebruik van het internet). Hier zitten er dagelijks minimaal 30 apparaten aangesloten op het netwerk (een modem van Ziggo/UPC gaat dat niet houden _/-\o_ ).
Je hebt natuurlijk uitzonderingen :P ;)

2250 WP Zuid PVoutput

MdO82 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:06:
Dan is je ziggo modem nog steeds aan het routeren.
In het geval van Jelle bijvoorbeeld kan dat problemen opleveren. Je wilt met veel gebruikers een router met veel ruimte voor de nat-tabel een snelle cpu.

[ Voor 17% gewijzigd door job op 19-03-2015 13:22 ]

job schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:05:
[...]

Dan is je ziggo modem nog steeds aan het routeren.
Dat klopt idd, maar daar heb ik op dit moment nog geen problemen mee ondervonden.
Ik heb er ook niet heel veel achter hangen.
Mocht ik toch tegen problemen aan beginnen te lopen dan moet er een andere router achter gezet worden en moet het modem in bridge.
Maar zoals gezegd heb ik er nu nog geen problemen mee.

2250 WP Zuid PVoutput

Verwijderd

Bij bridge modus doet het ziggo modem niks meer en is de eerste poort op het modem, gewoon een domme WAN poort die alles doorstuurt.
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:12:
Bij bridge modus doet het ziggo modem niks meer en is de eerste poort op het modem, gewoon een domme WAN poort die alles doorstuurt.
In bridge doet het router gedeelte niets meer inderdaad, maar daar had ik het ook niet over.
(of reageerde je niet op mij?)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Jordyz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:10:
Heeft er al iemand ervaring met die nieuwe router van Ziggo?
Heb hem hier in gebruik (Ubee) op 2,4 en 5 ghz. Geen problemen ondervonden nog :-)

• Jordyz
iCy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:02:
[...]

Heb hem hier in gebruik (Ubee) op 2,4 en 5 ghz. Geen problemen ondervonden nog :-)
Nee die andere router bedoelde ik :p

Verwijderd

Jordyz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:59:
[...]

Nee die andere router bedoelde ik :p
Ik heb hier wel wat goede ervaringen gehoord (en nog geen slechte ervaringen). Maar het zal waarschijnlijk niet beter zijn dan een eigen router ;)

• Jordyz
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:08:
[...]

Ik heb hier wel wat goede ervaringen gehoord (en nog geen slechte ervaringen). Maar het zal waarschijnlijk niet beter zijn dan een eigen router ;)
Begrijp ik :P

Mijn router is nodig aan vervanging toe, heb nog steeds het standaard ding maar heb nog niet echt een router gevonden die echt voldoet aan mijn eisen en budget.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Jordyz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:37:
[...]

Mijn router is nodig aan vervanging toe, heb nog steeds het standaard ding maar heb nog niet echt een router gevonden die echt voldoet aan mijn eisen en budget.
tp-link 1043ND? :9

Verwijderd

Jordyz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:37:
[...]

Wat zijn je eisen en wat is je budget?

• Jordyz
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:23:
[...]

Wat zijn je eisen en wat is je budget?
Ik wacht op de nieuwe router van Synology, die belooft veel goeds heb ik gezien :P

Verwijderd

Jordyz schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:24:
[...]

Ik wacht op de nieuwe router van Synology, die belooft veel goeds heb ik gezien :P
Oke :) Ik heb zelf nog niet echt de specificaties gezien (zijn die al bekend?), heb wel goede ervaringen met Synology (NAS).

• nooberke
Ah kom op.. Adviseer minimaal een Router welke simultaneous dual band is.... Snap niet dat die 1043 zo populair blijft

• Jordyz
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:26:
[...]

Oke :) Ik heb zelf nog niet echt de specificaties gezien (zijn die al bekend?), heb wel goede ervaringen met Synology (NAS).
Die zijn nog niet echt bekend, maar ik heb zelf ook goed ervaringen en vooral ook met het OS wat op de NAS draait vandaar dat ik daar ook op wil gaan wachten :P

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-12 12:22
Mijn wndr3700 haalde de nieuwe Ziggo snelheid (200 Mbps) niet meer. :(
Dus ik heb afscheid genomen van mijn oude trouwe router (in 6 jaar tijd geen seconde uitval) en hem vervangen door een Dlink DIR 868L (ac router).
Daarmee vliegen de bitjes er weer doorheen. :)
Wel leuk, 200 Mpbs op mijn Galaxy S5 via wifi (je hebt er niks aan, maar ala, daar zijn we tweakers voor).

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:57

allure

Titaan fase 2/3

200Mbit via wifi!?

Verwijderd

Dat valt gewoon te halen over wifi, zeker met AC.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 12:16 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12 09:46
Ja dat haal ik hier met mobieltje ook wel (van mobiel naar/van NAS met ftp), Ziggo abo is helaas maar 120Mb :)

Dit is op eerste verdieping, router staat beneden. Vind best okay zo d:)b
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/84AD70A5962E_LG%20G3_2_PORTRAITs.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/D81175C6D6CE_LG%20G3_2_PORTRAITs.png
Ja dát wel :P Rechter plaatje is met 2.4GHz :/

[ Voor 64% gewijzigd door Brad Pitt op 20-03-2015 12:29 ]

Nickname does not reflect reality

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:57

allure

Titaan fase 2/3

Ok, 5GHz it is :)
Nice :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

nooberke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:29:
[...]

Ah kom op.. Adviseer minimaal een Router welke simultaneous dual band is.... Snap niet dat die 1043 zo populair blijft
Wat dacht je van prijs/kwaliteit? Niet iedereen heeft evenveel te besteden. Voor wat de TP-link moet doen is het een prima ding. ;)

"When you grow up your heart dies"

• nooberke
sjaool schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:20:
[...]

Wat dacht je van prijs/kwaliteit? Niet iedereen heeft evenveel te besteden. Voor wat de TP-link moet doen is het een prima ding. ;)
Voor 1 of 2 tientjes extra is 5ghz echt een no-brainer

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

jjust

Het leven is een strijd

Sinds de migratie naar het UPC netwerk werken mijn CI+ modules niet goed meer. Heb twee Sony TV's de 32EX402 en 40W5500 met Neotion CI+ modules. Beide TV's zijn Ziggo gecertificeerd. Bij het aanzetten krijg ik volgende melding;

"Het authenticatie proces tussen uw toestel en de TV Module (CI+ CAM) is mislukt (SAC failed)."

Hierdoor werken gedecodeerde zenders niet meer. Ik ben niet de enige met dit probleem. Ik heb contact gehad met de klantenservice van Ziggo maar daar kom ik niet verder mee. Heb de toestellen al teruggebracht naar de fabrieksinstellingen, ook heb ik op advies van Ziggo een alternatief netwerk id gebruikt. Het mocht allemaal niet baten.

Ziggo geeft Sony de schuld. Sony zou volgens Ziggo bezig zijn met een firmware update. (Wat overigens door Sony in het hierboven gelinkte topic wordt tegengesproken). Volgens Ziggo moet ik wachten op de firmware update. Meer kunnen ze niet doen. Zelfs als Sony al bezig is met een firmware update is het onduidelijk hoe lang dit gaat duren.

Wel waren ze bereid om twee nieuwe CI+ modules te leveren maar dan moest ik de helft van de kosten betalen. Daar heb ik echter principiële bezwaren tegen omdat de toestellen voor de migratie goed werkten. Ik zie daarom niet in waarom ik kosten moet gaan maken. Beide oplossingen zijn naar mijn idee onacceptabel. De problemen zijn veroorzaakt door de migratie en het is naar mijn mening aan Ziggo om het binnen redelijke termijn op te lossen.

Hebben meer mensen deze problemen? Zijn er nog tips hoe ik dit het beste kan oplossen?

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:27
Heb zelf een aantal Sony TV's ook hier (uit 2013 en 2014) en die werken allemaal prima, zijn zelfs sneller dan voorheen nu met kanaal wisselen, dit zijn wel Quantis CI+ interactive modules. (KDL-55W905A, KDL-32W655A en KDL-42W605A). Volgende maand ga ik wel proberen deze terug te verkopen via plattetv.nl om dan de nieuwe Sony Bravia te pakken met AndroidTV ingebouwd (X85C). Misschien dat je beter die Quantis kan pakken?

[ Voor 12% gewijzigd door tcviper op 21-03-2015 18:13 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• Tochjo
  • Laatst online: 23:29
Hebben meer mensen deze problemen? Zijn er nog tips hoe ik dit het beste kan oplossen?
Ja, ik heb hetzelfde. Gisteren gebeld met de helpdesk, die mij een vergoeding van 40 euro toezegde als ik een nieuwe CI+-module zou aanschaffen. Vandaag gedaan; met een Smit 1.3 zijn de problemen voorbij. Die is al voor 53,99 te koop, dus mijn eigen bijdrage is 13,99 euro. Dat vond ik niet onredelijk voor een nieuw product dat meer functionaliteit kan bieden en een vier jaar oude module vervangt. Daarnaast denk ik ook dat meer er niet inzit.

• jjust
  • Nu online

jjust

Het leven is een strijd

Het probleem is dat ik twee TV's heb en ze maar 1 willen vergoeden. Ik kan natuurlijk niet zo moeilijk doen en die andere zelf betalen maar dat vind ik onredelijk. Ziggo past het netwerk aan waardoor door hun zelf gecertificeerde apparatuur niet meer werkt. Lijkt me dat zij dit zelf moeten oplossen.

Heb net Sony gemaild. Mij benieuwen of ze inderdaad met de firmware bezig zijn of dat dit een kastje <=> muur verhaal wordt.

• hardware-lover
  • Niet online
tcviper schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:11:
Heb zelf een aantal Sony TV's ook hier (uit 2013 en 2014) en die werken allemaal prima, zijn zelfs sneller dan voorheen nu met kanaal wisselen, dit zijn wel Quantis CI+ interactive modules. (KDL-55W905A, KDL-32W655A en KDL-42W605A). Volgende maand ga ik wel proberen deze terug te verkopen via plattetv.nl om dan de nieuwe Sony Bravia te pakken met AndroidTV ingebouwd (X85C). Misschien dat je beter die Quantis kan pakken?
Heeft dat sneller kanalen wisselen nu zijn niet simpelweg te maken met het tijdelijk uitschakelen van de encryptie op het (uitgebreide) HD basis-pakket. Het zappen gaat nu ook sneller via mijn kabel-decoders maar dat zal na 1 april (of rondom die datum), weer teruggedraaid worden met een weer wat langere zap-tijd tot gevolg op die kanalen waar encryptie op zit.

Testing, one, two ...

• Cloggs
  • Laatst online: 17-12 21:18
jjust schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:28:
Het probleem is dat ik twee TV's heb en ze maar 1 willen vergoeden. Ik kan natuurlijk niet zo moeilijk doen en die andere zelf betalen maar dat vind ik onredelijk. Ziggo past het netwerk aan waardoor door hun zelf gecertificeerde apparatuur niet meer werkt. Lijkt me dat zij dit zelf moeten oplossen.

Heb net Sony gemaild. Mij benieuwen of ze inderdaad met de firmware bezig zijn of dat dit een kastje <=> muur verhaal wordt.
Als Ziggo de kosten van één module vergoed tegen de prijs die ze zelf er voor vragen kun je voor dat bedrag online bijna 2 modules kopen.

Ik begrijp alleen niet waarom een CI+ authenticatie probleem kan ontstaan door een frequentiewijziging. Dat lijkt me een handshake probleem tussen TV en module.

[ Voor 10% gewijzigd door Cloggs op 21-03-2015 18:50 ]

jjust schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:09:
Sinds de migratie naar het UPC netwerk werken mijn CI+ modules niet goed meer. Heb twee Sony TV's de 32EX402 en 40W5500 met Neotion CI+ modules. Beide TV's zijn Ziggo gecertificeerd. Bij het aanzetten krijg ik volgende melding;

"Het authenticatie proces tussen uw toestel en de TV Module (CI+ CAM) is mislukt (SAC failed)."

Hierdoor werken gedecodeerde zenders niet meer. Ik ben niet de enige met dit probleem. Ik heb contact gehad met de klantenservice van Ziggo maar daar kom ik niet verder mee. Heb de toestellen al teruggebracht naar de fabrieksinstellingen, ook heb ik op advies van Ziggo een alternatief netwerk id gebruikt. Het mocht allemaal niet baten.

Ziggo geeft Sony de schuld. Sony zou volgens Ziggo bezig zijn met een firmware update. (Wat overigens door Sony in het hierboven gelinkte topic wordt tegengesproken). Volgens Ziggo moet ik wachten op de firmware update. Meer kunnen ze niet doen. Zelfs als Sony al bezig is met een firmware update is het onduidelijk hoe lang dit gaat duren.

Wel waren ze bereid om twee nieuwe CI+ modules te leveren maar dan moest ik de helft van de kosten betalen. Daar heb ik echter principiële bezwaren tegen omdat de toestellen voor de migratie goed werkten. Ik zie daarom niet in waarom ik kosten moet gaan maken. Beide oplossingen zijn naar mijn idee onacceptabel. De problemen zijn veroorzaakt door de migratie en het is naar mijn mening aan Ziggo om het binnen redelijke termijn op te lossen.

Je hebt al geprobeerd om je tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en de huidige module nogmaals geprobeerd ?

2250 WP Zuid PVoutput

• Tochjo
  • Laatst online: 23:29
MdO82 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:18:
Je hebt al geprobeerd om je tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en de huidige module nogmaals geprobeerd ?
Dat helpt niet, het gaat echt om een probleem met Sony tv's in combinatie met oudere CI+-modules. Dat probleem wordt door Ziggo ook erkend en er is kennelijk ook al over gesproken met Sony (zie dit bericht of dit bericht). Jammer alleen dat het bij die berichten gebleven is en er verder al weken niets meer over naar buiten gebracht is.

• jjust
  • Nu online

jjust

Het leven is een strijd

Cloggs schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:49:
[...]

Als Ziggo de kosten van één module vergoed tegen de prijs die ze zelf er voor vragen kun je voor dat bedrag online bijna 2 modules kopen.

Ik begrijp alleen niet waarom een CI+ authenticatie probleem kan ontstaan door een frequentiewijziging. Dat lijkt me een handshake probleem tussen TV en module.
Helaas vergoeden ze 40 euro. Daar kan je maar 1 module voor aanschaffen.(nog niet eens)

Lijkt inderdaad een handshake problem waarom de frequentiewijziging dit getriggerd heeft is mij ook een raadsel. Heb op aanraden van Ziggo nog een alternatief network ID geprobeerd maar dit gaf hetzelfde probleem.
MdO82 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:18:
[...]

Yep geprobeerd. Helaas geen succes.

• sjaool

sjaool

nooberke schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:13:
[...]

Voor 1 of 2 tientjes extra is 5ghz echt een no-brainer
Ik heb zelf een WNDR3700 en die voldoet uitstekend op beide banden. Enige nadeel van 5Ghz is het behoorlijk beperkte bereik in vergelijking met de 2.4Ghz band. Nu heb ik houten vloeren naar de bovenverdieping en daar gelukkig niet zoveel last van. Als je een grotere afstand moet overbruggen of je hebt een nieuwbouwwoning met veel beton en ijzer is 2.4Ghz een betere optie als je niet meteen met repeaters wilt gaan werken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

sjaool schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 23:55:
[...]

Ik heb zelf een WNDR3700 en die voldoet uitstekend op beide banden. Enige nadeel van 5Ghz is het behoorlijk beperkte bereik in vergelijking met de 2.4Ghz band. Nu heb ik houten vloeren naar de bovenverdieping en daar gelukkig niet zoveel last van. Als je een grotere afstand moet overbruggen of je hebt een nieuwbouwwoning met veel beton en ijzer is 2.4Ghz een betere optie als je niet meteen met repeaters wilt gaan werken.
Niks repeaters, gewoon degelijke AP's bedraad aangesloten. Als je een nieuwbouwwoning koopt ben je erg knullig bezig als je niet minimaal een UTP-aansluiting per verdieping laat maken.

Zeker in de toekomst gaat de 2.4GHz-band zo vervuild raken dat je snel naar 5GHz moet overschakelen en dat gaat erg slecht door geisoleerde vloeren (beton en ijzer zijn lang niet zo erg als dat aluminuim isolatielaagje onder de meeste laminaatvloeren) - en dan hebben we het nog niet over 60GHz (802.11ad) dat nog moeite heeft om door een vel papier te stralen.

De gedachte dat je je hele huis vanaf een enkele AP kunt voeden is achterhaald en sowieso iets wat alleen in de VS met hun luciferhouten huisjes ver uit elkaar gebouwd in Suburbia kon werken.

Oslik blyat! Oslik!

• sjaool

sjaool

Klopt helemaal. Maar ja, het is niet overal mogelijk om extra kabels te trekken om een extra AP aan te sluiten. Repeaters ben ik sowieso geen fan van, die dingen wordt je echt niet vrolijk van. ;)

Ik heb sinds gisteren problemen met mijn humax 5200c.
Als ik naar het interactieve gedeelte wil gaan krijg ik de melding "itv-001 controleer netwerkinstellingen"
De humax krijgt op dit moment netjes een ip-adres van mijn netwerk.

Ik heb deze niet via een dongle aangesloten, maar gewoon bedraad.
Nu kan ik als laatst de fabrieksinstellingen terug zetten, maar dan ben ik mijn programmering kwijt die erin staat.
Is er nog een andere mogelijkheid ?

2250 WP Zuid PVoutput

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Er is weer een storing bij Ziggo, de website is onbereikbaar.

Daarnaast heb ik upload problemen en vraag me af of dit hiermee samenhangt.

Download is gewoon prima met 120 maar upload zou 12 moeten zijn maar is ongeveer 0 in de tests.....

Meer mensen last van :?

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12 10:45
upload snelheid is hier wel goed rond de 12. maar website ligt idd plat en de tv app werkt op moment hier ook niet meer. krijg foutcode 1000 en dat het apparaat is uitgelogd.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Handig, account niet gevonden op mijnziggo, handig, moet mijn rekeningnummer aanpassen zodat Ziggo wel kan afschrijven, heel de IVR van ze is echt een puinhoop, opties in het menu, maar als je vervolgens bijvoorbeeld naar 4 gaat, dan is het aanpassen van rekeningnummer niet eens een optie. Bij optie 2 financien is alleen een prompt voor achterstand bij betalen. Dit moeten ze echt aanpassen, dit kan anno 2015 echt niet meer.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-12 12:22
In principe zou je een rekeningnummer waar automatisch van geïncasseerd wordt, niet mogen wijzigen zonder een nieuwe schriftelijke machtiging af te geven.
Zomaar online wijzigigen resulteert dus erin dat Ziggo niet meer zou kunnen incasseren.

• Wolly
  • Niet online

Lees dat Ziggo per 1 april alles weer gecodeerd gaat uitzenden, vermoed dat er dan een hoop meer mensen zijn met deze storing ;w

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55
Ik heb ook de 40W5500 maar dan met een Smit module en dat werkt perfect nog steeds. Al wordt ie op dit moment niet echt gebruikt lijkt mij, i.v.m. het ongecodeerde basispakket.

• hardware-lover
  • Niet online
Wolly schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:24:
[...]
Lees dat Ziggo per 1 april alles weer gecodeerd gaat uitzenden, vermoed dat er dan een hoop meer mensen zijn met deze storing ;w
Niet alles, dat heb je dan niet helemaal goed begrepen.

Testing, one, two ...

• grun93
  • Laatst online: 09:13
mesa57 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:56:
In principe zou je een rekeningnummer waar automatisch van geïncasseerd wordt, niet mogen wijzigen zonder een nieuwe schriftelijke machtiging af te geven. Zomaar online wijzigigen resulteert dus erin dat Ziggo niet meer zou kunnen incasseren.
Ik kan me de laatste 5 jaar niet herinneren ooit een schriftelijke machtiging afgegeven te hebben, ook niet voor de eerste incasso als je een nieuwe klant bent. Toch wissel ik regelmatig van verzekeraars of energiebedrijf.

Nog niet zolang geleden heb ik mijn rekeningnummer bij Ziggo ook online kunnen wijzigen trouwens.

• jjust
  • Nu online

jjust

Het leven is een strijd

Wolly schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:24:
[...]

Dat klopt. Nu doen de meeste zenders het. Alleen uit het extra pakket niet en Fox sport niet. Denk dat na 1 april meer zenders het niet doen. De helpdesk gaf als oplossing dat ik de SD kanalen vooraan moest zetten. 8)7

Ben benieuwd naar de reactie van Sony.

• Cloggs
  • Laatst online: 17-12 21:18
Echt zonde dat ze inderdaad niet TV Standaard volledig free to air blijven uitzenden. Voorkom je een hoop problemen en kosten (voor de klant) mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloggs op 22-03-2015 20:50 ]

• Piet91
  • Niet online
Cloggs schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:50:
Echt zonde dat ze inderdaad niet TV Standaard volledig free to air blijven uitzenden. Voorkom je een hoop problemen en kosten (voor de klant) mee.
Had je anders verwacht dan?

Dan kan Ziggo ze niet meer verkopen/verhuren. Logische keus dus vanuit hun positie.
Piet91 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:34:
[...]

Had je anders verwacht dan?

Dan kan Ziggo ze niet meer verkopen/verhuren. Logische keus dus vanuit hun positie.
Natuurlijk is het basis principe het aanbieden van diensten via coax.
Echter heb ik meer het idee dat on-demand etc veel belangrijker aan het worden is.
Hiermee doel ik op het feit dat mensen de snelheid van internet veel belangrijker vinden dan hun tv abbo.

Lees regelmatig dat mensen geen tv kijken op het moment van uitzenden, maar we kijken het wel terug of later.

Ik denk dat hierom de focus meer verschuift van tv naar internet.

Ziggo kan het wellicht gratis aanbieden van zenders in SD formaat.
Wil je HD dan moet je hier logischerwijs voor betalen.

Een beperkte aantal zenders aanbieden zonder smartcard lijkt mijn inziens geen slechte stap.

2250 WP Zuid PVoutput

• Piet91
  • Niet online
Wel met je eens hoor.

Hetzelfde heb ik ook al tig keer gezegd op Tweakers, in een tijd dat 'normaal' TV kijken steeds minder populair wordt en on-demand-diensten juist enorm populair zijn/worden zou Ziggo normaal TV kijken juist zo simpel, eenvoudig en goedkoop mogelijk moeten maken om dat product nog te kunnen slijten.

Ziggo ziet dat alleen anders.

[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 22-03-2015 22:54 ]

Piet91 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:21:
[...]

Wel met je eens hoor.

Hetzelfde heb ik ook al tig keer gezegd op Tweakers, in een tijd dat 'normaal' TV kijken steeds minder populair wordt en on-demand-diensten juist enorm populair zijn/worden zou Ziggo normaal TV kijken juist zo simpel, eenvoudig en goedkoop mogelijk moeten maken.

Wij als tweakers moeten ziggo gewoon even overnemen :Y) >:) ;)

2250 WP Zuid PVoutput

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Piet91 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:21:
[...]

Wel met je eens hoor.

Hetzelfde heb ik ook al tig keer gezegd op Tweakers, in een tijd dat 'normaal' TV kijken steeds minder populair wordt en on-demand-diensten juist enorm populair zijn/worden zou Ziggo normaal TV kijken juist zo simpel, eenvoudig en goedkoop mogelijk moeten maken.

Ziggo probeert natuurlijk hun ondemand dienst en uiteindelijk MyPrime na de fusie aan al hun klanten te 'slijten' en ja, dat kan natuurlijk alleen het beste d.m.v. een Horizon Box 8)7

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

FWIW:

Heb dus sinds kort ook ziggo internet en omdat ik mijn gratis HD Recorder uit de aanbieding nog niet had ontvangen (volgens monteur waren ze niet op voorraad) sprak ik zojuist een Ziggo supportmedewerker om even te vragen hoe dat zit.

Die gaf aan dat ze momenteel niet meer los besteld kunnen worden op de website (al bekend) maar dat wel in het systeem stond dat ik er nog één moet krijgen vanuit de aanbieding.

Daarnaast zag hij dat er vanaf 13 april nieuw beleid (nieuwe decoders/recoders / upc modellen?) zou komen maar dat dat voor hen ook nog niet helemaal duidelijk was hoe dat zou gaan werken.

Ben dus benieuwd wat er half april te gebeuren staat. Ik heb in principe wel het liefst een Humax ofzo en niet zo'n UPC ding.

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 23-03-2015 08:41 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Daar heb je toch Netflix voor? En uitzending gemist op je smart tv...

Ik zie weinig aanvullende aan dat myprime etc..

404 Signature not found

Pagina: 1 ... 130 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]