Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:19:
Is het interactieve gedeelte van ziggo interessant? Een collega zei dat je geen netflix nodig had? Ik heb zelf niet de meest recente ci+ modules en kan het niet bekijken. Op de ipad app heb ik wel wat films en een paar series, maar echt weinig en bij lange na geen netflix ervaring.
is het de moeite waard on nieuwe ci+ modules te kopen als je het alles in 1 extra pakket hebt zodat je ook dat interactieve gedeelte hebt?
Dikkiedikdik heeft Ai1 extra, geen TV extra (ja, dat staat los van elkaar).
TV extra ondemand spul zou ik ook niet vergelijken met netflix. Daarbij, Ziggo ondemand wil nogal eens bokken. Met mag een wonder heten als het je lukt een serie compleet uit te kijken zonder:
-Niet startende afleveringen
-Niet startende interactieve omgeving
-Interactieve omgeving loopt vast
-Zonder reden uit de interactieve omgeving gekickt worden terwijl je zit te kijken
-Stotteren van beeld en geluid (overbelast netwerk? gaat de laatste tijd beter)
-Aflevering stopt halverwege, hervatten helpt niet (het einde stond domweg niet op de iTV server)
-Aspect ratio fout
-Alle 6 afleveringen in je pakket inbegrepen. Behalve nummer 5. Die kost €1,95.
-Traag reageren op AB (playback is op iTV server dus delay)
-Op een Humax compleet onwerkbaar over WiFi
Met netflix heb ik geen ervaring, als dat net zo kut is dan is Ziggo ondemand een uitstekende vervanger.

Wat een zotheid. Het is een telecomprovider, geen bank.
Ik zie op de site dat ik wel het bankrekeningnummer kan aanpassen.
Dus ik snap echt niet waar ze moeilijk om doen.
Dit krijg je in de praktijk inderdaad niet voor elkaar.
Advies: bankrekeningnummer aanpassen en verder alles negeren. Naam/nummercontrole is er toch niet en dat op de post van Ziggo jouw naam staat moet je ex maar mee leren leven.
Ranzig, maar wel de makkelijkste oplossing. Hier iets soortgelijks gehad (in dit geval: na opnieuw aanvragen zette Ziggo het abonnement weer op de oude naam die NIET was ingevuld tijdens het aanmeldproces), gewoon opgeven is het makkelijkste.
Als je ex een bitch is is dit mogelijk minder handig omdat jij juridisch verantwoordelijk blijft (zeg je ex zou weigeren om rekeningen te betalen of gaat kp downloaden ofzo).
[
Voor 18% gewijzigd door
Mentalist op 16-03-2015 12:47
]