Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Vanaf medio december 2014 zijn alle apparaten (decoder/recorder) die vanaf dat moment zijn verstrekt in bruikleen van ziggo. Alle apparatuur daarvoor zal je mogen houden.

De 49 euro die gevraagd wordt voor de recorder moet je sinds december dan ook zien als huursom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:52
abbo geworden vanaf aug 14 met samsung hd decorder er gratis bij

Waar staat die informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Een vriend heeft onlangs een Ziggo abonnement afgelosten, afgelopen week kwam de monteur langs. Nu heeft de monteur een (inmiddels 5 jaar oude) Samsung recorder geplaatst waarbij de opstarttijd 50 seconden bedraagt. Ikzelf heb een Humax, denken jullie dat ik eenzelfde recorder voor mijn vriend kan eisen? Hij neemt in ieder geval geen genoegen met de Samsung die zij hem gegeven hebben.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Nee. Er staat immers nergens beschreven dat je een Humax krijgt/recht hebt op. Alleen dat Ziggo een apparaat zal leveren met functionaliteit X, functionaliteit Y en functionaliteit Z.
De Samsung zal dat waarschijnlijk ook prima kunnen. Dus je kunt niet 'een Humax eisen'.

Wil je dat wel, verkoop dan gewoon dit apparaat en koop op Marktplaats een Humax.

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 25-01-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eisen kan je niet, wel vragen maar ook dan is het antwoord dat ze het niet weten wat je krijgt. Ik heb de Humax ook gehad en heb nu de Samsung en daar ben ik zeer tevreden over. Doet precies wat het moet doen. En die opstarttijd? Ach er zijn ergere dingen dan even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38
Ik ben ook tevreden met die Samsung. Heb er zelf 1 aangeschaft en 1 van Ziggo gekregen met korting. Opstarten duurt lang ja, maar hij verbruikt dan ook minimaal energie als hij echt uitstaat. Als je dat niet wilt kun je hem maximaal 24uur standby laten staan en dan is ie snel opgestart. Kost je wat meer standby verbruik maar als je dat ervoor over hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:13
iApp schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:32:
Een vriend heeft onlangs een Ziggo abonnement afgelosten, afgelopen week kwam de monteur langs. Nu heeft de monteur een (inmiddels 5 jaar oude) Samsung recorder geplaatst waarbij de opstarttijd 50 seconden bedraagt. Ikzelf heb een Humax, denken jullie dat ik eenzelfde recorder voor mijn vriend kan eisen? Hij neemt in ieder geval geen genoegen met de Samsung die zij hem gegeven hebben.
Wat bedoel je met 'een inmiddels 5 jaar oude Samsung recorder geplaatst' ? Kwam de monteur daarmee aanzetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
iApp schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:32:
Tuurlijk kun je dat niet eisen. Je besteld een HD recorder en je krijgt... Een HD-recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
OT: eisen is sowieso nooit slim, vragen is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik vind de recorder, in vergelijking met mijn Humax recorder, een flinke stap achteruit. En voor €49 euro, tja, ik wil niet moeilijk doen, maar ik heb hetzelfde betaald en kreeg iets dat twee keer beter is.

De eerste prijsvermelding voor de Samsung recorder is 4 mei 2010, oftewel: het is een 5 jaar oude recorder, zie: pricewatch: Samsung SMT-C7140.

Edit: de Humax recorder komt ook uit 2010, maar is (in mijn en m'n maat z'n optiek) een stuk sneller en heeft een betere interface: pricewatch: Humax iHDR-5200c.

[ Voor 40% gewijzigd door iApp op 25-01-2015 16:39 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Koekenbakkertje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:01:
Vanaf medio december 2014 zijn alle apparaten (decoder/recorder) die vanaf dat moment zijn verstrekt in bruikleen van ziggo. Alle apparatuur daarvoor zal je mogen houden.

De 49 euro die gevraagd wordt voor de recorder moet je sinds december dan ook zien als huursom
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Als er staat een HD recorder voor €49,- (waarde €199,-) kun je ervan uitgaan dat de recorder gewoon jouw eigendom wordt. Ik ben benieuwd waar die wetenschap van jou op de website van Ziggo vermeld staat.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koekenbakkertje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:01:

Ik betwijfel of je hier gelijk in hebt.
Goed er zijn aan bestaande klanten e-mails gestuurd met een leuk aanbod voor een HDD Recorder voor € 49,-
In de brief die erbij zat staat dan vermeld dat het apparaat na 2 jaar eigendom wordt van de gebruiker.
Als je binnen deze 2 jaar je abbo op zou zeggen dan moet je de recorder weer inleveren, maar dit zal niet als nieuwe regel voor iedereen zo zijn denk ik.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Wel aardig die vermeldingen van die brieven trouwens, hoor en lees dat wel vaker, maar heb echt nog nooit een aanbieding m.b.t. een decoder in een brief mogen ontvangen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
sjaool schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:53:
[...]

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Als er staat een HD recorder voor €49,- (waarde €199,-) kun je ervan uitgaan dat de recorder gewoon jouw eigendom wordt. Ik ben benieuwd waar die wetenschap van jou op de website van Ziggo vermeld staat.
MdO82 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:55:
[...]

Ik betwijfel of je hier gelijk in hebt.
Goed er zijn aan bestaande klanten e-mails gestuurd met een leuk aanbod voor een HDD Recorder voor € 49,-
In de brief die erbij zat staat dan vermeld dat het apparaat na 2 jaar eigendom wordt van de gebruiker.
Als je binnen deze 2 jaar je abbo op zou zeggen dan moet je de recorder weer inleveren, maar dit zal niet als nieuwe regel voor iedereen zo zijn denk ik.
https://cdn.ziggo.nl/site...ain1-tot-1-april-2015.pdf
Actievoorwaarden
Alles-in-1
 Actie geldt zolang de voorraad van de Interactieve HD ontvanger/recorder strekt. Voor de huur van de Interactieve HD recorder bij Alles-in-1 Basis brengen wij eenmalig een bedrag van €49 in rekening.
Lijkt me vrij duidelijk, wordt dus ook over huur gesproken en niet meer over bruikleen (2 jaar) en daarna eigendom. Apparaat blijft van Ziggo.

[ Voor 20% gewijzigd door Koekenbakkertje op 25-01-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Is niet voor iedereen zo geweest, in september 2014 stond er wel degelijk een opmerking over die 2 jaar vermeld in de voorwaarden.

"Ik ga akkoord met de minimale contractduur van 12 maanden en heb de afgelopen 6 maanden geen Ziggo Alles-in-1 afgenomen. Deze contractduur geldt alleen voor Alles-in-1; voor eventuele extra bestellingen geldt een contractduur van minimaal 1 maand. Na 2 jaar gebruik wordt de recorder uw eigendom.
Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden die op deze bestelling van toepassing zijn. Ik machtig Ziggo om alle uit deze bestelling verschuldigde vergoedingen van mijn rekening af te schrijven."

Dus hoezo "lijkt me duidelijk"?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
hardware-lover schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:57:
Is niet voor iedereen zo geweest, in september 2014 stond er wel degelijk een opmerking over die 2 jaar vermeld in de voorwaarden.

"Ik ga akkoord met de minimale contractduur van 12 maanden en heb de afgelopen 6 maanden geen Ziggo Alles-in-1 afgenomen. Deze contractduur geldt alleen voor Alles-in-1; voor eventuele extra bestellingen geldt een contractduur van minimaal 1 maand. Na 2 jaar gebruik wordt de recorder uw eigendom.
Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden die op deze bestelling van toepassing zijn. Ik machtig Ziggo om alle uit deze bestelling verschuldigde vergoedingen van mijn rekening af te schrijven."

Dus hoezo "lijkt me duidelijk"?
Ik zeg toch ook dat dat pas sinds kort is? Ik heb het niet over september maar ik geloof sinds half december dat dat veranderd is. Reden dat ik het apparaat gekocht heb voor 199 euro en niet 'huur'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
iApp schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:35:
Ik vind de recorder, in vergelijking met mijn Humax recorder, een flinke stap achteruit. En voor €49 euro, tja, ik wil niet moeilijk doen, maar ik heb hetzelfde betaald en kreeg iets dat twee keer beter is.

De eerste prijsvermelding voor de Samsung recorder is 4 mei 2010, oftewel: het is een 5 jaar oude recorder, zie: pricewatch: Samsung SMT-C7140.

Edit: de Humax recorder komt ook uit 2010, maar is (in mijn en m'n maat z'n optiek) een stuk sneller en heeft een betere interface: pricewatch: Humax iHDR-5200c.
Hij zal de 500GB uitvoering hebben gekregen? Die is ietsje jonger; pricewatch: Samsung SMT-C7140B

Overigens kun je de standby-tijd naar 48 uur zetten in de instellingen en daardoor start het apparaat op in luttele seconden, mits..... Mits zeg ik, omdat er nog een vervelende bug in de software zit (een van meerdere...), waardoor het apparaat naar een diepe standby gaat indien er een opname vanuit de standby-stand wordt gestart. Dan gaat het apparaat niet in de snelle start-methode staan maar gaat volledig uit. 50 seconden opstarten is dan het gevolg.

Zal beslist worden opgelost door Samsung maar zo heel snel zijn ze niet met hun updates, maar ook nu wordt er nog steeds beloofd dat de updates er gaan komen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:30
Koekenbakkertje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:49:

Lijkt me vrij duidelijk, wordt dus ook over huur gesproken en niet meer over bruikleen (2 jaar) en daarna eigendom. Apparaat blijft van Ziggo.
Ja, maar alleen bij Aio Basis, bij Aio Plus of Extra wordt de recorder wel je eigendom. Tenminste, zo interpreteer ik de voorwaarden. Aan Aio Basis zullen ze waarschijnlijk net niet genoeg verdienen om de recorder weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Koekenbakkertje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:02:
[...]
Ik zeg toch ook dat dat pas sinds kort is? Ik heb het niet over september maar ik geloof sinds half december dat dat veranderd is. Reden dat ik het apparaat gekocht heb voor 199 euro en niet 'huur'.
Ze passen zowat iedere maand de acties aan, niets is definitief, dat is het onoverzichtelijke van al die steeds maar wijzigende Ziggo aanbiedingen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
grun93 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:13:
[...]

Ja, maar alleen bij Aio Basis, bij Aio Plus of Extra wordt de recorder wel je eigendom. Tenminste, zo interpreteer ik de voorwaarden. Aan Aio Basis zullen ze waarschijnlijk net niet genoeg verdienen om de recorder weg te geven.
Nee, maak je gebruik van de Kies je voordeel aanbieding en dat is dezelfde actie die gebruikt wordt waarmee er verlengd wordt dan geldt dat je het apparaat huurt. Ik ben er zelf namelijk achteraan gegaan de afgelopen weken ivm de aanschaf. Heb niks zwart of wit en zo is het me dus uitgelegd. Ik vond de voorwaarden dubbelzinnig maar er staat bij Alles-in-1 Basis brengen wij eenmalig een bedrag van €49 in rekening als huur in rekening. Er staat niet bij de overige abonnementen huur je niet. Als ze dat dan nogmaals bevestigen dat het een huurapparaat is dan koop ik wel :+

[ Voor 8% gewijzigd door Koekenbakkertje op 25-01-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Er was zowaar net nog een Ziggo reclame op TV waarbij duidelijk gemaakt werd dat je NU bij AIEplus een gratis HD recorder gratis "krijgt". Iets krijgen wil volgens mij zeggen dat het van jou is?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Even iets anders. Hier inmiddels update gehad naar nieuwe tv instellingen. Echter ben ik nu compleet bij elke zender de Dolby streams kwijt en lijken zenders niet meer in HD te zijn. Ziggo klantenservice is in deze kwestie nutteloos. Voor de nieuwe instelling was er niks aan de hand, nu met de aangepaste UPC settings is het weg. Ik heb een CI module.

Iemand een idee?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
hardware-lover schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:23:
Er was zowaar net nog een Ziggo reclame op TV waarbij duidelijk gemaakt werd dat je NU bij AIEplus een gratis HD recorder gratis "krijgt". Iets krijgen wil volgens mij zeggen dat het van jou is?
Ben het met je eens dat de communicatie hierover beroerd is maar nogmaals de voorwaarden sluiten het ook niet uit dat het niet zo is. Toch?
master_viper schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:24:
Even iets anders. Hier inmiddels update gehad naar nieuwe tv instellingen. Echter ben ik nu compleet bij elke zender de Dolby streams kwijt en lijken zenders niet meer in HD te zijn. Ziggo klantenservice is in deze kwestie nutteloos. Voor de nieuwe instelling was er niks aan de hand, nu met de aangepaste UPC settings is het weg. Ik heb een CI module.

Iemand een idee?
Je hebt de SD zenders op 1,2,3? Check eens vanaf kanaal 725? Is dat wel HD?

[ Voor 4% gewijzigd door Koekenbakkertje op 25-01-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Koekenbakkertje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:27:
[...]

Ben het met je eens dat de communicatie hierover beroerd is maar nogmaals de voorwaarden sluiten het ook niet uit dat het niet zo is. Toch?
[...]

Je hebt de SD zenders op 1,2,3? Check eens vanaf kanaal 725? Is dat wel HD?
SD lijkt het. Zonder CI module zie ik deze zenders ook nog. Op 725 zit nu AT5.
Bij signaal wordt wel aangegeven dat het digitaal is, wanneer ik CI module eruit haal gebeurt er niks, zenders blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
master_viper schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:04:
[...]

SD lijkt het. Zonder CI module zie ik deze zenders ook nog. Op 725 zit nu AT5.
Bij signaal wordt wel aangegeven dat het digitaal is, wanneer ik CI module eruit haal gebeurt er niks, zenders blijven.
Ik bedoel 925 sorry :) Het kan zijn bij sommige TV's dat de HD en SD zijn omgewisseld. Dit is op te lossen door het netwerknummer aan te passen naar een alternatief netwerknummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tochjo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:31
Dat probleem speelt bij Philips CI+ tv-toestellen uit 2010 en 2011. Zie deze pagina voor informatie en alternatieve netwerknummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Koekenbakkertje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:07:
[...]

Ik bedoel 925 sorry :) Het kan zijn bij sommige TV's dat de HD en SD zijn omgewisseld. Dit is op te lossen door het netwerknummer aan te passen naar een alternatief netwerknummer.
Top, ook nog echt. Dat 3 mensen van Ziggo hier niet mee bekend zijn.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
master_viper schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:20:
[...]

Top, ook nog echt. Dat 3 mensen van Ziggo hier niet mee bekend zijn.... ;w
Jammer, want het is duidelijk gecommuniceerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:13
Werkt de ziggo tv app nu ook buitenshuis bij Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Koekenbakkertje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:49:
[...]

[...]

Hm... verandering van strategie dus bij Ziggo... Ik ben benieuwd wat Ziggo dan onder "huur" verstaat. Het is dus meer bruikleen aangezien het een eenmalig bedrag betreft, het lijkt mij niet dat ze na een jaar opeens zeggen dat je nog meer moet gaan betalen aangezien dat dan weer contractbreuk is.

Huren lijkt mij voor Ziggo ook niet voordeliger aangezien ze dan ook een hele administratie moeten aanleggen. Al met al vind ik het maar een vreemde actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door sjaool op 25-01-2015 20:54 . Reden: Hickup in de verbinding... dubbele message ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
sjaool schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:53:
[...]

Hm... verandering van strategie dus bij Ziggo... Ik ben benieuwd wat Ziggo dan onder "huur" verstaat. Het is dus meer bruikleen aangezien het een eenmalig bedrag betreft, het lijkt mij niet dat ze na een jaar opeens zeggen dat je nog meer moet gaan betalen aangezien dat dan weer contractbreuk is.

Huren lijkt mij voor Ziggo ook niet voordeliger aangezien ze dan ook een hele administratie moeten aanleggen. Al met al vind ik het maar een vreemde actie.
Zal wel zijn ingegeven door de overname door Liberty Global. Volgens mij zijn er bij UPC toch ook kosten voor extra mediaboxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:52
Antwoord van Ziggo via Facebook na mailen van mijn klantnummer etc:

Dank je wel voor de gegevens, XXX
Je mag met ingang van 1 maart 2015 inderdaad kosteloos je contract opzeggen.
De decoder mag je in dat geval ook zelf houden.

Met vriendelijke groet,
XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Fish schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:39:
[...]

Ik zou gewoon eens de nieuwe frequentie proberen
474.00 uit mijn hoofd netwerk id 5555

https://www.ziggo.nl/klan.../gebruiken/zenders-zoeken

Toevallig net geprobeerd (amersfoort) werkt gewoon

dat faseren is denk ik puur om de helpdesk niet teveel te belasten
Ik heb dit geprobeerd bij mijn ouders, aangezien die de tv's eigen tuner toch niet gebruiken. Maar daar krijg je een hele vage volgorde in zenderlijst plus de zenders werken niet. Ze hebben een tv met CI interface, dus geen module er in, maar dat zou toch moeten werken op het UPC netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Geen idee ik heb het over het ziggo netwerk ..

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja zij zitten ook op Ziggo. Maar de overgang naar UPC systeem zou al moeten werken zei je een paar posts geleden. Met die nieuwe netwerkinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
tiguan schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:48:
Ja zij zitten ook op Ziggo. Maar de overgang naar UPC systeem zou al moeten werken zei je een paar posts geleden. Met die nieuwe netwerkinstellingen.
Nee. De nieuwe netwerkinstellingen toepassen zet je niet over naar het UPC systeem. De nieuwe netwerkinstellingen werken wel al, maar dan voor het Ziggo systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh ok. Maar de volgorde van de zenderlijst was echt belachelijk. Cartoon network op 3. SBS6 op 48. Dat soort dingen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Laatst online: 06-12-2024
tiguan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:27:
Oh ok. Maar de volgorde van de zenderlijst was echt belachelijk. Cartoon network op 3. SBS6 op 48. Dat soort dingen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Je hebt naar zenders gezocht zonder een CI+ module in je TV. Zal daar wel iets mee te maken hebben. Anders weet ik het ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door dusty-2011 op 26-01-2015 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tiguan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:27:
Nou ja het schijnt dat je toch opnieuw moet zoeken bij de officiele overgang
ik heb daarintegen no geen rare indeling gezien, hij is wel iets anders

sbs9 is iig nieuw voor mij

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:48

Wailing_Banshee

You're Next

Fish schreef op maandag 26 januari 2015 @ 01:26:
[...]

Nou ja het schijnt dat je toch opnieuw moet zoeken bij de officiele overgang
ik heb daarintegen no geen rare indeling gezien, hij is wel iets anders

sbs9 is iig nieuw voor mij
SBS9 is nieuw voor iedereen :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet niet wat er de laatste tijd is gebeurd, maar ik krijg steeds meer last van SPAM. Ik heb jaren echt geen SPAM binnen gekregen (filter bij Ziggo stond op de middelste stand), maar de laatste weken elke dag wel 3 of 4 die er nu dus door komen. Vind het irritant, heb het niveau ook verhoogd naar de een na hoogste stand maar vandaag toch weer een mail er doorheen gegaan.

Meer mensen die hetzelfde ervaren?

Overigens is het met name Spaanstalige SPAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Overstappen naar Gmail / Outlook.com :P

Jezelf vastbinden aan de e-maildienst van een provider is sowieso niet verstandig vind ik. Als je nu besluit over te stappen naar een andere provider, of je gaat verhuizen dan hang je, omdat je e-mailadres komt te vervallen.

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 26-01-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

idem voor gmail of outlook.

neem een eigen domeinnaam en maak gebruik van een dienst die hiermee om kan gaan

idd er zijn ook diensten van microsoft en google die dat kunnen. ik leg hier de nadruk op de eigen domeinnaam.

[ Voor 33% gewijzigd door Fish op 26-01-2015 09:23 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:12
In eerste week van februari wordt mijn digitale tv omgezet, woon zelf in stad Groningen.
Dus hopelijk zijn de eerste testen geslaagd in andere omgevingen en gaat het vlekkenloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

ThinkPadd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:10:
Overstappen naar Gmail / Outlook.com :P

Jezelf vastbinden aan de e-maildienst van een provider is sowieso niet verstandig vind ik. Als je nu besluit over te stappen naar een andere provider, of je gaat verhuizen dan hang je, omdat je e-mailadres komt te vervallen.
Ik gebruik email diensten van de provider voor niet-zo-belangrijke accounts. Als dan m'n adres komt te vervallen omdat ik overstap (wat ik nu niet zo snel zie gebeuren aangezien er gewoon geen goed alternatief is), ach, maak ik wel een nieuw account...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@ThinkPad @ Fish

Ik maak al lang gebruik van Gmail en mijn eigen domein (in Office365). Helaas zijn er nog veel zaken waar ik mijn oude @home.nl adressen voor gebruik (of in het verleden gebruikt heb), wel zo handig dat ik daar in ieder geval nog bij kan.

Ik krijg er amper mail op, maar de laatste weken dus consequent een 4/5 per dag.

Zo was ik afgelopen maand nog verbaasd dat ik een mail ontving op mijn @wish.nl adres (forward nog steeds naar mijn Gmail). Dat heb ik toch inmiddels al zo'n 15 jaar niet actief meer gebruikt, maar wel fijn dat de mail in ieder geval nog ergens aan komt mocht iemand mij daarop mailen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:23
Hebben de mensen met een Ziggo Mobiel abonnement ook dat jullie alleen bereik hebben maar geen internet?
Lijkt me een storing maar Ziggo weet er niks van...

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-systeembeheer
  • Laatst online: 12-10-2021
Probleem bij mij is opgelost door de monteur. Hij zou tussen 9 en 12:30 komen vandaag. Om 12:00 nog niemand, dus maar even de vrouw naar buiten gestuurd om boodschappen te doen.
Ze kwam terug met de post en daarbij een brief van Ziggo dat er iemand langs geweest was om in de wijkcentrale het signaal op de AOP te zetten. Had voor mij wat handiger geweest om even iemand te zien of een belletje te krijgen. Misschien was het om 9:00 vanochtend al gebeurd. Maar goed, het werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had al zo'n vermoedde dat dat speelde, maar toch fijn als ze het even laten weten ;)

Maar fijn dat het nu opgelost is,

[ Voor 17% gewijzigd door MdO82 op 26-01-2015 14:20 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Mijn Ziggo mobiel werkt prima.

Dit was ook te verwachten: Ziggo test Horizon Box

[ Voor 10% gewijzigd door jongetje op 26-01-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:03
jongetje schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:46:
Mijn Ziggo mobiel werkt prima.

Dit was ook te verwachten: Ziggo test Horizon Box
In plaats van het hele Horizon platform de kliko in te flikkeren, moet Ziggo nu dat makke schaap ook maar gaan overnemen en adopteren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zolang we de vrije keuze houden... :P

om nou te zeggen dat die Cisco decoders zo geweldig zijn? :P

valt me trouwens wel op dat er vrij weinig "losse" decoders zijn waar een CI+ slot op zit.

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Oh, de horizonbox gebruikt maar 55 watt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Waarom zou je het willen?

en kan je hem zelf niet verplaatsen? door dat die nu bv in de woonkamer zit, maar via de meterkast aangesloten is?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, hij zit nu in de meterkast, maar ze hebben hem vrij hoog in de meterkast geplaatst, was benieuwd of het slim is de kabel in te korten ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:08

Zorian

What the fox?

MdO82 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:35:
Nou ja, hij zit nu in de meterkast, maar ze hebben hem vrij hoog in de meterkast geplaatst, was benieuwd of het slim is de kabel in te korten ;)
Anders maak je er een soort ruime horizontale S-bocht in en monteer je hem lager. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:24
VirgoMossel schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:26:
Hebben de mensen met een Ziggo Mobiel abonnement ook dat jullie alleen bereik hebben maar geen internet?
Lijkt me een storing maar Ziggo weet er niks van...
Al geprobeerd je apn instellingen opnieuw in te voeren?

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
MdO82 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:13:
Even een niet horizon vraag tussendoor ;)
Is het verstandig om je AOP te verhuizen ?
Deze kun je makkelijk ergens anders plaatsen maar let wel op! de AOP of wel UMU genoemd is redelijk gevoelig voor slecht contact en kan hierdoor dus kapot gaan. (dat is bij dus tot 3x op rij gebeurd!)

Beter kun je ziggo bellen zei hebben immers nieuwe AOP's bij indien het verkeerd gaat.. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door downcom op 26-01-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
bij mn ouders zat het AOP officieel in de woonkamer.. alleen hebben ze hem in 1999 zonder problemen verhuist naar de meterkast.. monteur vond dat zelfs wel makkelijker.. want toen moest er nog zo`n F-connector aan de groene kabel geknepen worden om hem in de DATA / RTV splitter te kunnen monteren.. en dat wil "minder" makkelijk bij een kabel die strak in een inbouw doos zit ;)

later zelf dat ding mogen vervangen voor zo`n TRAS/1000 aansluitdoos... al had ik net zo lief de groene kabel direct aan de Tratec versterker geknoopt.. maar ja dan mis je de scheiding... dus toch maar volgens het boekje..

bij een kennis lag er gewoon een "lus" in de kruipruimte.. en was de kabel ooit gerepareerd, gewoon aan beide delen een F-connector, en een goedkoop koppelstukje er tussen....
was lekker roestig toen die er tussen uit ging

[ Voor 15% gewijzigd door SMSfreakie op 26-01-2015 19:14 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik ben heel erg benieuwd waarom een kabelbedrijf zoals Ziggo zo moeilijk doet om het modem om te ruilen? Andere ISP's zoals KPN, Telfort en Solcon doen daar niet zo moeilijk over..

Ben heel erg benieuwd waarom..

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requa schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 00:19:
Ik ben heel erg benieuwd waarom een kabelbedrijf zoals Ziggo zo moeilijk doet om het modem om te ruilen? Andere ISP's zoals KPN, Telfort en Solcon doen daar niet zo moeilijk over..

Ben heel erg benieuwd waarom..

Iemand?
Beetje moeilijk zonder context dit.
Je bedoeld dat je vind dat een provider zomaar per jou verzoek in hardware moet investeren? Of is er wat aan de hand? Want ik heb verschillende providers gehad en tevens gewerkt (bijvoorbeeld KPN) en geen van allen rijken je zonder concrete aanleiding zomaar een modem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
omdat ik eitjes kan bakken op mn ubee? nou is dat volkomen normaal ( en staat die enorm slecht geventileerd ) maar goed had wel zo`n Cisco gewild.. puur omdat ik het "idee" heb dat die efficienter omgaat met stroom... geen idee of dat werkelijk zo is ;)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 00:38:
omdat ik eitjes kan bakken op mn ubee? nou is dat volkomen normaal ( en staat die enorm slecht geventileerd ) maar goed had wel zo`n Cisco gewild.. puur omdat ik het "idee" heb dat die efficienter omgaat met stroom... geen idee of dat werkelijk zo is ;)
Die Ubee van mij valt wel mee kwa hitte, maar ik heb de routerfunctie van dat huileballenapparaat uit laten zetten want die gaat bij een beetje belasting bokken en stoten en dat is niet te verhelpen.
Wellicht scheelt dat hitteproductie.
Ik weet in ieder geval zeker dat ze niet op commando het één danwel het ander kunnen danwel willen uitreiken, ik had liever een andere tv decoder dan die samsung die ze me gestuurd hebben.
Dat gezegd hebben vind ik dat je per definitie beter af bent met je eigen router, want XS4ALL is de enige ISP die me tot dusver een routermodem heeft geleverd die ik logisch in elkaar vind steken en die niet aan alle kanten dichtgetimmerd is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Mn vraag was puur uit nieuwsgierigheid en omdat je bij Ziggo voor een nieuw modem altijd eerst een monteur aangestuurd krijgt en bij KPN ect. niet als je bijv. Problemen hebt, of er een defect is krijg je gelijk middels een afspraak per koerier een nieuw modem.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 00:36:
[...]

Beetje moeilijk zonder context dit.
Je bedoeld dat je vind dat een provider zomaar per jou verzoek in hardware moet investeren? Of is er wat aan de hand? Want ik heb verschillende providers gehad en tevens gewerkt (bijvoorbeeld KPN) en geen van allen rijken je zonder concrete aanleiding zomaar een modem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

MdO82 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:35:
Toen we onze kabel hebben laten verplaatsen, kon de monteur hem niet op de plaats hangen waar hij volgens specificaties had moeten hangen: een meter boven de grond (daar zat al iets van de KPN). Dus ik vraag me af waarom hij dan zo hoog hangt bij jou...

Je kunt de kabel wel inkorten, maar ik zou gewoon kijken of je hem niet dieper de buis in kunt duwen... Hebben volgende bewoners ook nog steeds de volledige lengte.... (dat hij extra lang is, kwamen onze buren ook achter, de vorige bewoners van dat huis hadden de kabel afgeknipt bij de muur "omdat ze toch geen kabel hadden en dat kastje was alleen maar lastig"...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Wat is het probleem dat hij zo hoog zit. Je sluit toch een splitter of versterker op de AOP aan en die lengte heb je toch zelf in de hand,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik zat een foto te kijken van onze meterkast, en ik was het helemaal vergeten, maar onze groene kabel loopt in een bocht voordat hij het AOP in gaat.

https://www.dropbox.com/s/iwjiewvf0x5ahe2/WP_000122.jpg?dl=0
(let niet op de rommel, die meterkast is al een jaar of 5 in ontwikkeling :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:19
Dat is vrij normaal hoor :) Voor praktisch elk huis ligt een lus om bij problemen de kabel een stuk verder naar binnen te voeren. Bij jou zit die lus alleen boven de grond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:09
Onze Ziggo kabel ligt momenteel nog met een enorme lus over de tuin heen om vervolgens bij de voordeur de stenen in te verdwijnen :+

Ze zouden hem nog in komen graven maar dat was twee maanden geleden :? binnenkort gaan we toch aan de tuin beginnen dan moet er sowieso een graafmachine komen...graaft de hovenier hem wel in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

RadioAir schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:09:
Dat is vrij normaal hoor :) Voor praktisch elk huis ligt een lus om bij problemen de kabel een stuk verder naar binnen te voeren. Bij jou zit die lus alleen boven de grond ;)
Er ligt ook nog een flinke lus onder de grond (ik was erbij toen ze hem legden :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:23
Razenko schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:52:
Al geprobeerd je apn instellingen opnieuw in te voeren?
Ja dat bleek het achteraf te zijn... Thanks! _/-\o_

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog gekeken in de meterkast, maar kan idd de groene kabel terug trekken.
Moet alleen nog kijken of ik hem misschien nog verder terug krijg in de pvc-buis in de grond.

Geen idee waarom hij zo hoog zit, maar ik vind het niet handig ;)
De coax voor de kamer zit ook weer linksonder in de hoek waarnaast de groene kabel binnenkomt.

Binnenkort maar eens verder bekijken :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
en zo juist vers in de mailbox.. dat ze op 4 februari deze omgeving ( sneek ) gaan harmoniseren :')

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28

IkWilbert

Het is mij!

SMSfreakie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:12:
en zo juist vers in de mailbox.. dat ze op 4 februari deze omgeving ( sneek ) gaan harmoniseren :')
Morgen is regio Hengelo aan de beurt. Vanaf 10.00 uur geen beeld meer volgens de mail.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 14:09

WeirdEye

Eindbaas

SMSfreakie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:12:
Dan klopt het eerder geplaatste lijstje dus nog steeds.

Ben benieuwd, Ook de ongecodeerde kanalen lijkt mij een goede verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
WeirdEye schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:12:
[...]

Dan klopt het eerder geplaatste lijstje dus nog steeds.

Ben benieuwd, Ook de ongecodeerde kanalen lijkt mij een goede verbetering.
Precies.. voor de mensen die pas aan het eind aan de beurt zijn bied het wel enige duidelijkheid.. des te meer er volgens plan gaat :+ des te meer zekerheid er voor de hele lijst is.

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Inmiddels is het volgende heel erg belangrijke servicebericht aangekomen, met het stappenplan. Beetje verspilling van enveloppen, kon dat niet tegelijk verstuurd worden? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 27-01-2015 15:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Zou Liberty Global aandelen in postnl hebben? :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:18
Raven schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:29:
Inmiddels is het volgende heel erg belangrijke servicebericht aangekomen, met het stappenplan. Beetje verspilling van enveloppen, kon dat niet tegelijk verstuurd worden? :P
Ze zullen wel extra aandacht willen trekken. Een enkele envelop wordt makkelijker over het hoofd gezien dan een stortvloed aan Ziggo-brieven... en als het dan 'opeens niet meer werkt' wordt de helpdesk platgebeld.

Hier inmiddels vandaag ook de eerste aankondigingsmail binnen gekregen voor de omzetting 'rond 6 februari' (regio Hilversum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24
Ik las net op de frontpage dat ik hier gbit kan krijgen voor 40 euro. Dan wordt de overstap naar glas toch wel interessant(heb nu ai1extra). Over de televisie en voip van ziggo ben ik best wel tevreden en eigenlijk zou ik die graag willen houden maar uiteraard vind ik daar niks over terug op de ziggo site. Weet iemand of het überhaupt kan, alleen DTV en voip afnemen bij Ziggo?
Hier net ook voor een paar minuten, atm werkt het weer

[ Voor 16% gewijzigd door Chiel op 27-01-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggo.nl ligt plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:03:
Ik las net op de frontpage dat ik hier gbit kan krijgen voor 40 euro. Dan wordt de overstap naar glas toch wel interessant(heb nu ai1extra). Over de televisie en voip van ziggo ben ik best wel tevreden en eigenlijk zou ik die graag willen houden maar uiteraard vind ik daar niks over terug op de ziggo site. Weet iemand of het überhaupt kan, alleen DTV en voip afnemen bij Ziggo?

[...]
Vraag me af waarom je gbit verbinding wilt, 180 mb/s van Ziggo is toch al genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

nietus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Chiel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:03:

[...]
Waarom niet? Je kunt toch Telefonie Z1 afnemen en een standaard TV pakketje? Misschien hebben ze geen combi pakket inderdaad, maar ik zie nergens dat je verplicht internet moet afnemen als je telefonie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:07:
[...]

Vraag me af waarom je gbit verbinding wilt, 180 mb/s van Ziggo is toch al genoeg ;)
Je wil toch geen verbinding waarbij de snelheid gemeten wordt in millibit per seconde? :+

En kijk eens naar de upload die niet eens in de buurt komt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:07
Requa schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 00:52:
Mn vraag was puur uit nieuwsgierigheid en omdat je bij Ziggo voor een nieuw modem altijd eerst een monteur aangestuurd krijgt en bij KPN ect. niet als je bijv. Problemen hebt, of er een defect is krijg je gelijk middels een afspraak per koerier een nieuw modem.
[...]
Ik heb ook gevraagd om een nieuwe modemrouter (uit ervaring doet de Cisco nogwat prima zijn werk, terwijl onze eigen router nog wel eens stottert), en kreeg deze 'gewoon' de volgende maandag thuis in een doosje. Deze kon gewoon op de schroefjes van de oude modem hangen, draadjes eraan, activeren en klaar.

De helpdeskmeneer begreep me trouwens ook direct toen ik erom vroeg, en ik kreeg hem zo gratis thuisgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
tja, als hier glasvezel lag was ik waarschijnlijk ook al lang en breed vertrokken voor mn internet diensten.

enige reden voor mij om nu 180/18 te nemen is voor de upload.. omdat 90/9 gewoon net te langzaam is..

hopelijk gaan de abbo's nog op de schop en wordt de 90/9 eens 120/12 dan kan ik mooi een stapje terug :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Ja 180/18 is op zich ook genoeg maar 40 euro per maand voor 1000/1000, dat lokt wel :P Heb net even op Ziggo servicechat gezeten en me laten voorrekenen maar het probleem is dat het AllesIn1 voordeel dan wegvalt , en ook de 2 mobiele abbo`s die er aan gekoppeld zitten een 10tje per maand duurder worden :|

Volgens medewerker
tv standaard €18,25, Tv extra €13,95, Telefonie Z1 €11,50 en Volop bellen Avond/Weekend €6,95. In totaal is dit €50,65 per maand.
De maandelijkse kosten voor uw ziggo mobiel abbonementen zullen wel omhoog gaan met €10,- per maand.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier dus al uren te knoeien met die module en krijg hem maar niet aan de praat!

Instellingen zoals iedereen hier: 474000 en 5555 en hij werkt nog steeds niet.
Misschien komt het door mijn oude smartcard? Hij heeft ongeveer 3 jaar in zo'n ontvanger gezeten en ruikt ook een beetje verbrand uit :o

Afbeeldingslocatie: http://bin.snmmd.nl/m/m1ny5o0wuijy.jpg

TV is pricewatch: LG 49UB820V Zwart (Ultra HD)
En NPO 1 werkt gewoon goed, alleen zegt TV dat hij geen module kan vinden.
pricewatch: Ziggo CI+ Interactieve Module V1.3 van BCC gekocht.

Een nieuwe smartcard aanvragen bij Ziggo dan maar? Hopelijk is dat gratis...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
als die geen module kan vinden zit daar je probleem om te beginnen niet in je smartcard.

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:35:
als die geen module kan vinden zit daar je probleem om te beginnen niet in je smartcard.
Hopelijk ligt het aan de module en niet aan tv :/
Nog een paar dingen uitproberen anders morgen terugsturen naar BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
mogelijk kan je de software van je TV nog updaten?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Module er uit halen, wachten op melding geen module. Dan opnieuw goed plaatsen (grote sticker naar de muur)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.ziggo.nl/site/binaries/content/gallery/020_nl-klantenservice/010_televisie/ci-module--at-smit-invoeren-0-440-x-248.jpg

Wachten op melding dat module gevonden is. Dan op NL2 zetten en bij E04 kaart plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chiel op 27-01-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
met software versie: V02.30.01 heeft Ziggo het zaakje getest schijnt :-)

404 Signature not found

Pagina: 1 ... 113 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]