Ik heb in de regio Amersfoort sinds gisteravond veel timeouts, andere mensen hier ook last van?
Ik had ook last van timeouts naar de modem toe vanaf mijn router (ubee staat in bridge), dus kabel vervangen en die timeouts zijn weg. Had al pings naar mijn NAS lopen, om te zien of de problemen vanaf de ubee kwamen of mijn router. Naar de NAS had ik geen problemen, ook niet toen de ubee moeilijk te pingen was.
Nu ik dus gewoon 100% pings terug krijg van de ubee, heb ik af en toe timeouts als ik bijv. naar xs4all ping. Sites openen dan ook eventjes niet (op het moment dat ik timeouts zie bij de ping naar xs4all). Heb Ubee ook uit en aangezet en zal zo wel Ziggo bellen, maar was even benieuwd of misschien meer mensen hinder ondervinden. Op de site staat niets aangegeven.
edit; Ik kreeg toch ook weer af en toe timeouts tussen router en ubee. Ziggo gebeld, die heeft een softreset van de modem gedaan en tot nu toe geen timeouts. Even aankijken, anders haal ik de router er tussenuit om te testen. Ziet er goed uit tot nu toe.
edit 2; dus wel timeouts. Ik ga verder zoeken.
[
Voor 21% gewijzigd door
JK op 24-01-2015 12:58
]