Je TV is dus HD capable, en zal dus de HD zenders voorrang geven tov de SD zenders.j1nx schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:15:
Heren die er verstand van hebben.
Woon in emmen en had voorheen nog nooit met DVB-C gewerkt. (Kom nog uit het analoge prehistorie tijdperk)
Anyway, mijn tv heeft wel een dvb tuner, maar dus geen CI en kaart. Heb net het boeltje gereset en opnieuw gezocht, en inderdaad er zijn nu een 40 tal zenders ongecodeerd. Echter zitten die allemaal in de 900 reeks, van af 4 zeg maar zit nog steeds alle zenders met een slotje erachter (gecodeerd). Echt alles was leeg alvorens het scannen gestart werd, dus het zijn geen oude kanalen.
De npo zenders in die 900 reeks zijn ook van beduidende mindere kwaliteit als die op de eerste 3 posities.
Wat doe ik fout? Als ik de zenderlijst van ziggo zou moeten geloven, dan horen de nederlandse zenders gewoon bovenaan te staan
en de SD zenders komen in jou geval dus inderdaad in de 900.... hoe je dat kan omzeilen weet ik niet.
ik heb het ook al eens geprobeerd op een TV die de HD zenders in de 900 zette.. alleen nooit een permanente oplossing voor gevonden..
404 Signature not found