Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 20:58
Ziet er inderdaad niet al te best uit, vooral bij channel 6, 7 en 8 (heel veel uncorrectables of zelfs helemaal geen signaal). Je zei dat je het modem onder je bureau hebt staan, is dat de plek waar de kabel het huis binnen komt, of is dat op een andere plek (meterkast)? Je zou eens kunnen proberen om het modem naar dat punt te verhuizen om te zien hoe het signaal dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
FlorisD schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:01:
[...]

Ziet er inderdaad niet al te best uit, vooral bij channel 6, 7 en 8 (heel veel uncorrectables of zelfs helemaal geen signaal). Je zei dat je het modem onder je bureau hebt staan, is dat de plek waar de kabel het huis binnen komt, of is dat op een andere plek (meterkast)? Je zou eens kunnen proberen om het modem naar dat punt te verhuizen om te zien hoe het signaal dan is.
Dat is nog geen 30 cm van waar de kabel het huis binnenkomt. Oud huis en de kabel komt dus binnen in de voorgevel.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met die waardes even 1200 bellen dan lezen ze je modem uit en sturen ze een monteur om het te fixen, hier is duidelijk iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:06:
Met die waardes even 1200 bellen dan lezen ze je modem uit en sturen ze een monteur om het te fixen, hier is duidelijk iets niet goed.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Ik kan dus 1200 niet bellen. aangezien ik mijn huistelefoon gebruik via Bapp en die nu absoluut niet werken wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:07:
[...]

Ik kan dus 1200 niet bellen. aangezien ik mijn huistelefoon gebruik via Bapp en die nu absoluut niet werken wil.
0900-1884 (normaal tarief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Geen btg xD. ik ben maar een arme student. ik word alleen gebeld op mijn mobiel en verder bel ik met Bapp via wifi over de huislijn als dat moet :P ik doe bijna alles met skype etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:09:
[...]

Geen btg xD. ik ben maar een arme student. ik word alleen gebeld op mijn mobiel en verder bel ik met Bapp via wifi over de huislijn als dat moet :P ik doe bijna alles met skype etc
Dan wordt het de Webcare:
https://twitter.com/ziggowebcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jup ben er mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze vragen dan je klantnummer en postcode+huisnummer per PM. Dit is voor je eigen privacy, ze communiceren uiteindelijk gewoon weer verder via Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afspraken maken voor een monteur doen ze daar niet, moet perse via telefonische helpdesk.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jawel dat doen ze wel. Heb in mijn facebook geschiedenis al eens eerder met hun geluld en toen hebben ze ook een afspraak gemaakt via facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier niet, voor dat ene tv-issue dat we hier al lange tijd hebben. Al kan een Fox Z beter met het signaal omgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 13-01-2015 20:28 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Hoi Maurice,

Ik begrijp dat je de modem hebt gereset?
Is de modem ook aangesloten op de hoofdaansluiting?
Deze is te vinden in de meterkast of woonkamer.

Als dit het geval is, wil ik graag een monteur inplannen.
Kun je in dat geval drie data en dagdelen (8:00-12:00 & 12:30-17:00) doorgeven?

Kun je ook je 06-nummer doorgeven?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Rick

zoals ik al zei ze maken wel monteursafspraken via facebook xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:48
dcl! schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:01:
[...]

Er is toch onderhoud geweest afgelopen nacht? Hebben ze de verkeerde kabel er soms uitgetrokken...
Er was inderdaad onderhoud geweest. Trouwens opvallend hoe vaak ik mail van Ziggo krijg dat er weer onderhoud is.

Inmiddels werkt het weer trouwens ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Nou ja komende donderdag komt er een monteur langs in de ochtend. Zul je zien dat als ik straks voor ik ga slapen de router reset het probleem als een mirakel opgelost is. Nouja hij mag iig langskomen en dan ook kijken naar mijn tv aansluitingen en mijn aop op orde maken want dat hangt er nu niet ideaal bij xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nope, hier niet. Moest perse bellen, maar 1200 is niet bereikbaar zonder Ziggo-telefonie en ik ga echt geen servicenummer bellen met een mobiel :P Vooral niet als het om de 1e lijns Ziggo helpdesk gaat.

Overigens, in hoeverre is het mogelijk de signaalsterkte pagina van een Ubee te openen zonder dat er internet actief is? Heb volgens mij ergens een Ubee (3200) liggen, maar geen idee of de statuspagina geopend kan worden zonder internet.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 13-01-2015 21:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ja als je verbinding hebt kan je hem gewoon openen. volgens mij hoef je daar geen internetverbinding voor te hebben puur de router in je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Mijn modem heeft zich 3 uur geleden zelf gereset, maar dit zijn de waardes:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EyTPvYE.jpg

en de rest:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3yGrwjY.jpg

Deze waardes zijn toch gewoon goed? En wat is MER?

[ Voor 4% gewijzigd door Zombymario op 13-01-2015 22:09 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Raven schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:36:
Nope, hier niet. Moest perse bellen, maar 1200 is niet bereikbaar zonder Ziggo-telefonie en ik ga echt geen servicenummer bellen met een mobiel :P Vooral niet als het om de 1e lijns Ziggo helpdesk gaat.

Overigens, in hoeverre is het mogelijk de signaalsterkte pagina van een Ubee te openen zonder dat er internet actief is? Heb volgens mij ergens een Ubee (3200) liggen, maar geen idee of de statuspagina geopend kan worden zonder internet.
Ze kunnen je aanbieden je de telefoon kosten (uiteraard tot een bepaald bedag) te vergoeden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Dit weekeinde had ik problemen met mijn ubee modem na contact met de helpdesk die zagen dat het modem plat ging, stelden ze ook een monteur voor. Gelukkig heb ik zelf het probleem op kunnen lossen.

Het leek of ik DNS problemen had websites kon ik niet bereiken pings naar een teamspeak gingen naar de 1200 tot ik disconnecte. Torrents liepen dan wel door dat vond ik zo vreemd.

Na met wireshark mijn packets te hebben bekeken vond ik een vreemde eend een ipv6 upnp broadcast die waarschijnlijk van plex mediaspeler kwam. Na die te hebben verwijderd en ipv6 te hebben uitgeschakeld liep mijn ubee weer als een zonnetje en heb ik de monteur afgebeld.

Voor hun zag het er uit als of mijn modem defect was die packets trekken hem dus gewoon plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Krijg ik net een mail van Ziggo met een aankondiging voor onderhoud voor de aanstaande nacht, dat is wel heel erg kort vooraf gewaarschuwd. Mogelijk heeft het met de omzetting van het TV netwerk te maken wat rondom de 19e bij ons in de regio plaats gaat vinden. Een definitieve datum (die ik nog per brief zal ontvangen zei Ziggo), heb ik, ondanks het nieuwsbericht op de FP gisteren dat het de 19e zou zijn, nog niet ontvangen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:58
hardware-lover schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:16:
Krijg ik net een mail van Ziggo met een aankondiging voor onderhoud voor de aanstaande nacht, dat is wel heel erg kort vooraf gewaarschuwd. Mogelijk heeft het met de omzetting van het TV netwerk te maken wat rondom de 19e bij ons in de regio plaats gaat vinden. Een definitieve datum (die ik nog per brief zal ontvangen zei Ziggo), heb ik, ondanks het nieuwsbericht op de FP gisteren dat het de 19e zou zijn, nog niet ontvangen.
Hier wel de brief ontvangen dat het rond de 19e de TV opnieuw ingesteld moet worden zodat je dan op het UPC netewrk zit en meer HD zenders kunt ontvangen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Jordyz schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Hier wel de brief ontvangen dat het rond de 19e de TV opnieuw ingesteld moet worden zodat je dan op het UPC netewrk zit en meer HD zenders kunt ontvangen ofzo.
In diezelfde brief staat ook de aankondiging voor de brief met definitieve datum als je even goed kijkt, onder "binnenkort meer"?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:07
Ben ik nu gek of heeft Ziggo iets aan de audio streams van de NPO HD 1,2 en 3 kanalen gewijzigd? Ik meende dat deze ook in DD waren, nu kan ik enkel kiezen tussen stereo of GOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:12
Je hebt gelijk, dat was eerst AC3/DD5.1 ik krijg nu 2.0 PCM.. WTF
RTL 4 en andere zenders hebben wel nog gewoon DD5.1 zo te zien/horen.

[ Voor 95% gewijzigd door tcviper op 14-01-2015 16:27 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 21:58
kwiebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:19:
Ben ik nu gek of heeft Ziggo iets aan de audio streams van de NPO HD 1,2 en 3 kanalen gewijzigd? Ik meende dat deze ook in DD waren, nu kan ik enkel kiezen tussen stereo of GOS.
Misschien heeft het hier iets mee te maken:
Signaalstoring bij Ziggo

Door een storing is de digitale televisiezender NPO HD 1, 2, 3 tijdelijk slecht of niet beschikbaar.

Onze excuses hiervoor. Wij werken op dit moment hard aan een oplossing.
Status: onopgelost Start 14-01-2015 11:24:42 Verwachte einde voor 14 januari, 21.30 uur
Edit: ik zie net op totaaltv dat er inderdaad problemen mee zijn bij ziggo en upc: http://www.totaaltv.nl/ni...id-dolby-streams-npo.html

[ Voor 11% gewijzigd door ADDG op 14-01-2015 19:27 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
ThinkPadd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Yup, zonet geregeld:
Berichtje via contactformulier gestuurd, reactie:

[...]

Thanks Ziggo :w

[...]

Nee. Zoals je hierboven leest kan het dus gewoon. Ik heb vorig jaar oktober nog van de Ziggo Experience (200 euro aan MediaMarkt cadeaubonnen) gebruik gemaakt. En kan nu dus zonder problemen van Alles-in-één naar Z1 Internet + TV terug.

Daarom zei ik een paar bladzijden terug ook al, als men iets wilt doen qua opzeggen/downgraden dan is NU het moment. Je krijgt nu de kans om uit een jaarcontract te stappen door de prijswijziging. In mijn geval pakt dat dus gunstig uit, heb een mooie korting kunnen pakken vorig jaar, en kan er nu weer mooi op tijd uitstappen en terug naar Z1 Internet + TV, anders kon dat pas oktober dit jaar en zat ik tot oktober dus nog vast aan een Alles-in-één bundel :D
Hetzelfde geprobeerd. :+
Werdt net gebeld door ziggo door een medewerker die vertelt dat de opzegging/downgrade niet door gaat.
Men had in het verleden gekeken en kwam tot de conclusie dat ik de telefonie alleen gebruik voor de acties, wat ook helemaal klopt natuurlijk O-)

Hij wou het dus niet opzeggen, nouja of alles opzeggen of niets...
De voorwaarden er maar eens bijpakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44

Sandyman538

SandstorM [148839]

JvdW schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:48:
[...]

Werdt net gebeld door ziggo door een medewerker die vertelt dat de opzegging/downgrade niet door gaat.
Men had in het verleden gekeken en kwam tot de conclusie dat ik de telefonie alleen gebruik voor de acties, wat ook helemaal klopt natuurlijk O-)

Dus je hebt nu alles in 1, die mag je niet opzeggen omdat je het telefonie onderdeel niet gebruikt? Dat moet je toch lekker zelf weten (of je dat wel of niet gebruikt), je betaalt er toch gewoon voor? Of begrijp ik je verkeerd.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
Sandyman538 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:59:
[...]

Dus je hebt nu alles in 1, die mag je niet opzeggen omdat je het telefonie onderdeel niet gebruikt? Dat moet je toch lekker zelf weten (of je dat wel of niet gebruikt), je betaalt er toch gewoon voor? Of begrijp ik je verkeerd.
Klopt.
Wil Alles in 1 opzeggen en terug naar TV + Internet met als reden de prijsverhoging.
Heb kort geleden nog meegedaan aan ene actie bij de mediamarkt (200,- cadeaubonnen) bij een overstap van TV+internet naar Alles in 1. En heb daarvoor ook al eens meegedaan aan een actie (tablet)

Alleen een downgrade naar TV+internet ging niet/wou hij niet doen, gezien het verleden.
Medewerker kwam zelf al met de opmerking dat ik dan over een half jaar weer overstap naar Alles in 1 met weer een actie, kon dat ook niet ontkennen ;)
Alles opzeggen ging wel.

Denk dat ik alles maar op moet zeggen en dan op naam van mijn vrouw + ander rek. opnieuw moet aanvragen dan >:)

[ Voor 11% gewijzigd door JvdW op 14-01-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
H
JvdW schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:19:
[...]

Klopt.
Wil Alles in 1 opzeggen en terug naar TV + Internet met als reden de prijsverhoging.
Heb kort geleden nog meegedaan aan ene actie bij de mediamarkt (200,- cadeaubonnen) bij een overstap van TV+internet naar Alles in 1. En heb daarvoor ook al eens meegedaan aan een actie (tablet)

Alleen een downgrade naar TV+internet ging niet/wou hij niet doen, gezien het verleden.
Medewerker kwam zelf al met de opmerking dat ik dan over een half jaar weer overstap naar Alles in 1 met weer een actie, kon dat ook niet ontkennen ;)
Alles opzeggen ging wel.

Denk dat ik alles maar op moet zeggen en dan op naam van mijn vrouw + ander rek. opnieuw moet aanvragen dan >:)
Zouden ze niet op adres controleren ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
MdO82 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:22:
H
[...]

Zouden ze niet op adres controlleren ;)
Dat mag, ik woon daar niet meer dan ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Iemand de nieuwe Ziggo TV app al getest?
op mijn Galaxy S5 komt die keurig door de diagnose... alleen on demand en live TV ligt er schijnbaar uit?

of zou het toch komen door dat die geroot is? ( hoewel dan zou de diagnose toch moeten melden..? )

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SMSfreakie schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:40:
Iemand de nieuwe Ziggo TV app al getest?
op mijn Galaxy S5 komt die keurig door de diagnose... alleen on demand en live TV ligt er schijnbaar uit?

of zou het toch komen door dat die geroot is? ( hoewel dan zou de diagnose toch moeten melden..? )
Met live TV geen probleem, maar on demand werkt inderdaad niet.
Kom telkens terug op het startscherm

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:35
[...]

Lol meen je niet...

Vind het wel heel raar dat ze zo moeilijk doen daarover. Zij passen de prijzen aan en dan heb je nou eenmaal het recht om het contract te ontbinden. Dat ze vlak daarvoor nog een actie hadden waar ik gebruik van heb gemaakt is niet mijn probleem? Dat moeten ze maar incalculeren lijkt mij.

Nouja ik heb bevestiging gehad dat ze het gaan regelen, dus dat doen ze maar. En laat ze maar bellen, dan zeg ik ze hetzelfde als ik hier vertel. En anders ben ik weg :P

[ Voor 46% gewijzigd door ThinkPad op 14-01-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Raar, live tv ligt er hier ook uit. Kan mij toch niet voorstellen dat zoiets regio gebonden zou zijn, qua fout dan bedoel ik.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:52:
Raar, live tv ligt er hier ook uit. Kan mij toch niet voorstellen dat zoiets regio gebonden zou zijn, qua fout dan bedoel ik.
zou natuurlijk kunnen.. al lijkt het me sterk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qdHrAtWl.png
wel knap dat ze het getest hebben met de software die op mn telefoon draait.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door SMSfreakie op 14-01-2015 19:57 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:57
On demand werkt, al staan er tussen de favorieten series en films die al lang niet meer beschikbaar zijn. Live TV werkt, al duurt het langer voordat het beeld scherp wordt.

Regio Haarlemmermeer op een (volgens Ziggo ongeteste) Nexus 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Ben benieuwd of ze mijn downgrade dan goedkeuren. Ik gebruik de lijn incidenteel om naar thuisthuis te bellen in de zin van 1 gesprek per maand en dan een paar seconde om te vragen of ze terug kunnen bellen :+ Heb verder ook nog die MM bonnen actie benut recentelijk. Het is simpel, als men onbekend belt neem ik sowieso niet op. Zijn dikwijls callcenters dus dat boeit me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
hcQd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:28:
On demand werkt, al staan er tussen de favorieten series en films die al lang niet meer beschikbaar zijn. Live TV werkt, al duurt het langer voordat het beeld scherp wordt.

Regio Haarlemmermeer op een (volgens Ziggo ongeteste) Nexus 10.
welke on demand ( gratis ) titel werkt dan :?

TV klaagt nu dat er geen Internet verbinding is.. terwijl die er toch echt wel is :+ ( regio sneek )

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
ThinkPadd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:51:
[...]

Lol meen je niet...

Vind het wel heel raar dat ze zo moeilijk doen daarover. Zij passen de prijzen aan en dan heb je nou eenmaal het recht om het contract te ontbinden. Dat ze vlak daarvoor nog een actie hadden waar ik gebruik van heb gemaakt is niet mijn probleem? Dat moeten ze maar incalculeren lijkt mij.

Nouja ik heb bevestiging gehad dat ze het gaan regelen, dus dat doen ze maar. En laat ze maar bellen, dan zeg ik ze hetzelfde als ik hier vertel. En anders ben ik weg :P
Inderdaad, nu je het zegt.
De enige optie die mij nu geboden is, is alle diensten in 1 keer opzeggen.
Dus de mogelijkheid om (kosteloos) op te zeggen bieden ze wel...
Dan zou mij daarna niets anders resten dan op naam en rek.nr. van mijn vrouw te bestellen. (met actie 8)7 )
Maargoed, nogmaals geprobeerd, nu via

https://secure.ziggo.nl/o...oard.html?cancel=true#C01

online een wijziging doorgeven, en daar een bevestiging van gekregen :+

[ Voor 3% gewijzigd door JvdW op 14-01-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 20:45
[...]

Ik heb in oktober ook nog gebruik gemaakt van de actie €30p/m voor alles in één plus. Ik ga nu van de gelegenheid gebruik maken om een jaartje glas te proberen bij KPN. Heb net via het contactformulier mijn abonnement per 1 maart opgezegd. Ben benieuwd of het me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:09
Brad Pitt schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:52:
Op mijn Oneplus crashed hij zo gauw als hij een zender gaat openen

Op mijn Nexus 7 FHD sluit hij direct de app als de app open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:57
SMSfreakie schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:38:
[...]

welke on demand ( gratis ) titel werkt dan :?

TV klaagt nu dat er geen Internet verbinding is.. terwijl die er toch echt wel is :+ ( regio sneek )
Doctor Who, bijvoorbeeld. Dit is op m'n tablet, niet op m'n TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
hcQd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:33:
[...]

Doctor Who, bijvoorbeeld. Dit is op m'n tablet, niet op m'n TV.
krijg ik ook "server niet beschikbaar" melding :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:03
hardware-lover schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:19:
[...]

In diezelfde brief staat ook de aankondiging voor de brief met definitieve datum als je even goed kijkt, onder "binnenkort meer"?
Hier inderdaad ook erg onduidelijk. Eerst een brief dat er rond de 22e een overzetting plaatsvind naar het UPC netwerk.

Vandaag een mailtje dat er vannacht onderhoud is.

Heb maar even een gratis SMS melding aangezet zodat ik een herinnering hiervan krijg:
https://www.ziggo.nl/klan.../gebruiken/zenders-zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Nuevocasa schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:08:
[...]

Ik heb in oktober ook nog gebruik gemaakt van de actie €30p/m voor alles in één plus. Ik ga nu van de gelegenheid gebruik maken om een jaartje glas te proberen bij KPN. Heb net via het contactformulier mijn abonnement per 1 maart opgezegd. Ben benieuwd of het me bevalt.
Ik ben van glasvezel juist overgestapt naar Ziggo en ik merkte wel verschil bij bijvoorbeeld Netflix. Kan ook met een minder modem te maken (had eerst een Zyxel van Tweak, nu een Cisco van Ziggo), maar toch. Verder tevreden over Ziggo, maar nu ze me de mogelijkheid bieden ga ik weer terug naar glasvezel. Vodafone, waarbij het eerste jaar in ieder geval niet duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Piggen schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:36:
[...]

Ik ben van glasvezel juist overgestapt naar Ziggo en ik merkte wel verschil bij bijvoorbeeld Netflix. Kan ook met een minder modem te maken (had eerst een Zyxel van Tweak, nu een Cisco van Ziggo), maar toch. Verder tevreden over Ziggo, maar nu ze me de mogelijkheid bieden ga ik weer terug naar glasvezel. Vodafone, waarbij het eerste jaar in ieder geval niet duur is.
Wilde eerst ook naar Vodafone gaan maar uiteindelijk toch voor KPN gekozen ivm Spotify, begin gemist, tv en internetsignaal over 1 kabel en standaard 2 tv ontvangers. Aangezien ik naar de woonkamer al door één leiding een coax en netwerkkabel heb liggen kan ik gewoon de tv ontvanger van KPN op mijn switch in de woonkamer aansluiten en hoef ik daar niet een extra kabel voor te regelen. Als ik dan toch terug naar Ziggo zou willen heb de coax kabels ook nog gewoon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nuevocasa schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:59:
[...]

Aangezien ik naar de woonkamer al door één leiding een coax en netwerkkabel heb liggen.
Hoe heb je dat opgelost met je afdekplaat ?
Ik denk er namelijk ook over om dat te doen zodat ik de kabel die door mijn kamer dan kwijt ben :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
MdO82 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:04:
[...]

Hoe heb je dat opgelost met je afdekplaat ?
Ik denk er namelijk ook over om dat te doen zodat ik de kabel die door mijn kamer dan kwijt ben :)
De aansluitingen zitten bij mij achter de tv meubel... heb de kabel er doorgetrokken en rechtstreeks aangesloten O-) Maar dit zou wat kunnen zijn http://www.bol.com/nl/p/j...88429469-9200000035454140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik nu goed dat Ziggo de snelheden gaat optrekken naar UPC snelheden voor de consument? En waarom kan UPC wel alleen kabelinternet leveren? Dit zou mij wel wat lijken: http://www.upc.nl/internet/abonnementen/50-mbps-internet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• largovich
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:28:
Begrijp ik nu goed dat Ziggo de snelheden gaat optrekken naar UPC snelheden voor de consument? En waarom kan UPC wel alleen kabelinternet leveren? Dit zou mij wel wat lijken: http://www.upc.nl/internet/abonnementen/50-mbps-internet/
Is inclusief Digitale Kabel TV & Radio, enkel internet kan nog steeds helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nuevocasa schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:13:
[...]

De aansluitingen zitten bij mij achter de tv meubel... heb de kabel er doorgetrokken en rechtstreeks aangesloten O-) Maar dit zou wat kunnen zijn http://www.bol.com/nl/p/j...88429469-9200000035454140
Ach, mijn aansluiting zit ook verscholen in de hoek. Doe het voorlopig wel met een afdekplaatje met 2 gaten erin. De kabels gaan rechtstreeks het tv-meubel in ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Die outlets zijn volgens mij goedkoper bij de lokale bouwmarkt.
Deze vind ik trouwens mooier:
http://www.jmsproducts.eu...-tv-en-sat-creme-wit.html

[ Voor 56% gewijzigd door jeka op 15-01-2015 08:48 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:28:
Begrijp ik nu goed dat Ziggo de snelheden gaat optrekken naar UPC snelheden voor de consument?
Daar is officieel toch nog niks over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 20:58
hjs schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:48:
[...]

Daar is officieel toch nog niks over bekend?
Klopt, maar het is wel zeer waarschijnlijk dat dit gaat gebeuren. De snelheden bij Ziggo liggen momenteel lager dan het soortgelijke abonnement bij UPC, dus dat is relatief eenvoudig gelijk te trekken. Zal vast ergens in de loop van dit jaar worden aangekondigd en doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht een simpel antwoord, maar de huidige frequentie en netwerkid zijn nog niet voor het upc netwerk toch?
Zat de boel al aan te passen, maar ben denk ik te voorbarig ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die staan daar geloof ik los van.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:25
MdO82 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:06:
Wellicht een simpel antwoord, maar de huidige frequentie en netwerkid zijn nog niet voor het upc netwerk toch?
Zat de boel al aan te passen, maar ben denk ik te voorbarig ;)
Die kloppen wel met wat je moet invoeren na het overgaan van het netwerk. Alleen gaat alles op zwart ongeacht of die instellingen wel of niet zijn veranderd van tevoren. Als je ze er nu inzet hoef je alleen opnieuw te zoeken en het niet aan te passen, verder heeft het geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheUninvited schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:10:
[...]

Die kloppen wel met wat je moet invoeren na het overgaan van het netwerk. Alleen gaat alles op zwart ongeacht of die instellingen wel of niet zijn veranderd van tevoren. Als je ze er nu inzet hoef je alleen opnieuw te zoeken en het niet aan te passen, verder heeft het geen nut.
Bedankt voor je reactie :)
Is het wellicht bekend als je de instellingen van tevoren hebt aangepast, en je moet na de omschakeling opnieuw zoeken of dit gevolgen heeft voor de timer die je in je humax hebt klaarstaan ?

Als je wisselt van frequentie is het logisch dat je de opnametimer kwijt bent, maar is dit ook zo als je opnieuw moet zoeken zonder de frequentie te wijzigen ?

hopelijk is mijn vraag nog wel duidelijk zo ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De in dit topic genoemde frequentie en netwerkwerk nummer gaat alleen op voor het ziggo netwerk.
Het heeft weinig zin dit in te stellen als je bij upc zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:18:
De in dit topic genoemde frequentie en netwerkwerk nummer gaat alleen op voor het ziggo netwerk.
Het heeft weinig zin dit in te stellen als je bij upc zit.
UPC heeft inderdaad hele andere frequenties (wat ook wel logische is).
Dus het is gewoon rustig wachten totdat de brief binnen komt voor het aanpassen.
Heeft zoals ik het nu lees weinig zin.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
JvdW schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:05:
[...]

Inderdaad, nu je het zegt.
De enige optie die mij nu geboden is, is alle diensten in 1 keer opzeggen.
Dus de mogelijkheid om (kosteloos) op te zeggen bieden ze wel...
Dan zou mij daarna niets anders resten dan op naam en rek.nr. van mijn vrouw te bestellen. (met actie 8)7 )
Maargoed, nogmaals geprobeerd, nu via

https://secure.ziggo.nl/o...oard.html?cancel=true#C01

online een wijziging doorgeven, en daar een bevestiging van gekregen :+
Ik had vandaag de schriftelijke bevesting in de bus dat ze het per 1 maart gaan downgraden naar Z1 Internet + TV :) En net als jij ook gewoon tablet genomen als welkomstactie (een jaar terug) toen ik Z1 had besteld. En oktober nog 200 euro aan cadeaubonnen idd

Prrrriiiima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Meh ik had ziggo net aan de lijn. Ik heb z1+tv+zenerpakket, vast tot 9-9-2015. Ze willen alleen de verhoging compenseren, er is verder geen enkele actie mogelijk bij upgraden naar z2+tv+zenderpakket of ai1+ + zenderpakket. Dan niet, dus over naar glasvezel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 18:05
dragon2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:30:
Meh ik had ziggo net aan de lijn. Ik heb z1+tv+zenerpakket, vast tot 9-9-2015. Ze willen alleen de verhoging compenseren, er is verder geen enkele actie mogelijk bij upgraden naar z2+tv+zenderpakket of ai1+ + zenderpakket. Dan niet, dus over naar glasvezel ;w
Als ik zoiets lees dan vraag ik me af waar je over klaagt. De reden dat het vast staat t/m september is waarschijnlijk omdat je van een actie gebruik gemaakt hebt waar je een één of twee-jarig contract bij afgesloten hebt. Dan is het toch normaal dat je niet nog een keer van een actie gebruik kan maken binnen die periode.

Ik sta er van te kijken dat Ziggo dit nog steeds niet heeft veranderd zoals ze dit bij Telenet doen. Je kunt wel vroeger opzeggen, maar het cadeau dat je hebt gehad staat voor een bepaald bedrag, dat per maand uit je contract afneemt. Je kan zonder problemen maandelijks opzeggen, maar geheel terecht betaal je dan wel de "restwaarde" van je cadeau.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat Ziggo reageert op een bericht via het contact formulier op hun site? Ik heb ook geen bevestiging van het bericht in mijn mail ontvangen. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
vlijmen schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Als ik zoiets lees dan vraag ik me af waar je over klaagt. De reden dat het vast staat t/m september is waarschijnlijk omdat je van een actie gebruik gemaakt hebt waar je een één of twee-jarig contract bij afgesloten hebt. Dan is het toch normaal dat je niet nog een keer van een actie gebruik kan maken binnen die periode.

Ik sta er van te kijken dat Ziggo dit nog steeds niet heeft veranderd zoals ze dit bij Telenet doen. Je kunt wel vroeger opzeggen, maar het cadeau dat je hebt gehad staat voor een bepaald bedrag, dat per maand uit je contract afneemt. Je kan zonder problemen maandelijks opzeggen, maar geheel terecht betaal je dan wel de "restwaarde" van je cadeau.
Tja mijn vorige recorder was stuk vorig jaar september, ik had dus dus een nieuwe nodig (en bijbetaald ook). Nu mag je opzeggen vanwege de tariefsverhoging, dat is Nederlands recht.
Bij andere providers krijg je een decoder/recorder gratis/erbij te leen, dus zo vreemd vind ik het niet. Ik ga ook upgraden heh, waarom staat daar dan geen actie tegenover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er meer mensen die de laatste tijd wat meer last hebben van uitvallende internetverbinding? Of moet ik naar mijn WNDR3700 gaan kijken als schuldige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Laatst online: 08:19

j1nx

Geek - Enjoying life

Net een SMS van Ziggo, vanaf 10:00 gaat de TV migratie van start hier in Emmen - Drenthe (Dus zoals geplanned op dat lijstje)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
vlijmen schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:03:

Het is toch de eigen schuld van Ziggo?
Als je bestaande contracten wil openbreken door een verhoging door te berekenen, dan moet je ook op de blaren zitten.

Ik zou ook opnieuw een actie willen, aangezien het huidige contract komt te vervallen door toedoen van Ziggo zelf...

Maar goed, per 20 februari ben ik van Ziggo af!!! d:)b
Eindelijk glasvezel!

Ben nu al twee keer gebeld door Ziggo, waarom ik weg wilde.
Twee redenen:
- upload
- me 1,5 jaar aan het lijntje houden over een Windows phone app, die zou gaan komen. En uin december doodleuk naar buiten brengen dat hij voorlopig niet komt... Daar straf ik je graag voor af, Ziggo!
- dat Ubee onding, wordt met de dag slechter, meerdere keren per week reset nodig, is al een keer vervangen, het ligt gewoon aan het model.

Daarnaast haal ik steeds minder van mijn download snelheid, de laatste tijd.
Afgelopen weekend haalde ik met een dieptepunt nog maar 50mbit...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:28
dfrenner schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:52:
[...]

Maar goed, per 20 februari ben ik van Ziggo af!!! d:)b
Eindelijk glasvezel!
Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je niet beter de overgang kunnen afwachten naar het UPC netwerk?
In het aanbod van HD zenders ga je bij de meeste glasvezelaanbieders gigantisch achteruit in aanbod en beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Succes zal wel meevallen, veel plezier is beter op zijn plaats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plezier met TV kijken zal wel een stuk minder worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Plezier met kijken naar Nederlandse tv-zenders? Uhm, zolang ze jaren achter blijven lopen en snijden in uitzendingen valt er geen plezier te beleven :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:11:
Had je niet beter de overgang kunnen afwachten naar het UPC netwerk?
In het aanbod van HD zenders ga je bij de meeste glasvezelaanbieders gigantisch achteruit in aanbod en beeldkwaliteit.
Hahaha, gigantisch!?
Ik kijk alleen maar de grote Nederlandse zenders, waarvan RTL4 toch wel 80% van de tijd...

Ik zie erg veel voordeel in het kunnen opnemen en terugkijken waar ik maar wil. Grote voorruitgang.
Daarnaast kan ik nu eindelijk van coax af in huis. Dat maakt het mogelijk om ipv 1x coax, 2x utp te trekken... groot voordeel met smart tv's en extra mediaplayers, die met het ziggo ubee modem gewoon nutteloos zijn via wifi.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:12:
Plezier met TV kijken zal wel een stuk minder worden ..
Dat betwijfel ik, waarom? Is RTL4 via glas slechter dan via de kabel? ;)
Raven schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:14:
Plezier met kijken naar Nederlandse tv-zenders? Uhm, zolang ze jaren achter blijven lopen en snijden in uitzendingen valt er geen plezier te beleven :P
De grote series download ik, ik wil sowieso niet wachten...
Daarnaast merk ik dat we uit gemak liever kiezen voor netflix.
Wat nu eindelijk weer mogelijk is op de slaapkamer, omdat ik utp heb getrokken waar eerst coax lag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 18:05
dragon2 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:22:
Tja mijn vorige recorder was stuk vorig jaar september, ik had dus dus een nieuwe nodig (en bijbetaald ook). Nu mag je opzeggen vanwege de tariefsverhoging, dat is Nederlands recht.
Bij andere providers krijg je een decoder/recorder gratis/erbij te leen, dus zo vreemd vind ik het niet. Ik ga ook upgraden heh, waarom staat daar dan geen actie tegenover?
Je mag ook opzeggen, daar heb ik niks overgezegd! Dat je bij andere providers iets anders krijgt dan heb je geluk want je kan nu kosteloos opzeggen. Echter krijg je bij geen enkele provider een decoder/recorder gratis die jouw eigendom wordt. Of je zit ook met een contract zoals bij Ziggo, of je huurt hem en betaald hem in de jaren dat je hem hebt 3x (zoals bij telenet).
Als je upgrade heb je soms inderdaad een aanbieding als je huidige contract is afgelopen. Maar vergelijk het even met een GSM abbonnement. Je krijgt ook geen geld terug op je toestel aanschaf als je na een jaar verhoogt terwijl je een tweejarig abbo had. Is een hele normale gang van zaken dus.
Het is toch de eigen schuld van Ziggo?
Als je bestaande contracten wil openbreken door een verhoging door te berekenen, dan moet je ook op de blaren zitten.

Ik zou ook opnieuw een actie willen, aangezien het huidige contract komt te vervallen door toedoen van Ziggo zelf...
Zoals aangegeven mag je ook gewoon opzeggen, daar is dus niks mis mee. Je abbo aanpassen heeft hier echter niks mee te maken. Als je opzegt vanwege de voorwaarden dan zou je het (simpel gezien) ook niet eens moeten zijn om deze te hebben bij een ander abbo.

En je contract komt niet te vervallen, je kunt je contract kosteloos ontbinden dat is iets anders. Je kunt wel een nieuwe actie willen, maar ik wil soms ook weleens iets dat ik niet krijg. De gever beslist, niet de gene die iets wil.
- me 1,5 jaar aan het lijntje houden over een Windows phone app, die zou gaan komen. En uin december doodleuk naar buiten brengen dat hij voorlopig niet komt... Daar straf ik je graag voor af, Ziggo!
- dat Ubee onding, wordt met de dag slechter, meerdere keren per week reset nodig, is al een keer vervangen, het ligt gewoon aan het model.

Daarnaast haal ik steeds minder van mijn download snelheid, de laatste tijd.
Afgelopen weekend haalde ik met een dieptepunt nog maar 50mbit...
Kijk dat zijn prima redenen om op te willen zeggen, de prijsverhoging val voor jou dus perfect om dit kosteloos te kunnen doen.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 22:54
dfrenner schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Ik kijk alleen maar de grote Nederlandse zenders, waarvan RTL4 toch wel 80% van de tijd...
Verspilde moeite.... het is een RTL4-kijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:29
MikeyMan schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:33:
Zijn er meer mensen die de laatste tijd wat meer last hebben van uitvallende internetverbinding? Of moet ik naar mijn WNDR3700 gaan kijken als schuldige?
Als je i-net verbinding eruit ligt dan ff rechtstreeks op je modem aansluiten en kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
MikeyMan schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:33:
Bij mij is tot nu toe, wanneer ik dat ervaarde, toch de Netgear de boosdoener gebleken...Even backup - reset naar fabrieksinstellingen en restore gedaan en alles draaide weer...

(Misschien niet de meest elegante oplossing, ik weet het,maar ik heb zoveel zitten aanpassen in regeltjes en dergelijke in de Netgear dat ik niet zo één twee drie kan achterhalen wat de eventuele boosdoener zou kunnen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nuevocasa schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:14:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat Ziggo reageert op een bericht via het contact formulier op hun site? Ik heb ook geen bevestiging van het bericht in mijn mail ontvangen. Iemand hier ervaring mee?
9 januari formulier ingevuld (en gezegd dat ik ook schriftelijke bevestiging wilde)
11 januari bevestiging in de mail dat ze het gingen regelen
15 januari schriftelijke bevestiging in de brievenbus dat het per 1 maart omgezet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• studiodubio
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:57
Ook ik heb momenteel een Z2+TV pakket en heb Ziggo gebeld. Indien ik wilde upgraden naar een ander pakket (alles in 1) dan mag ik geen gebruik maken van de acties/kortingen omdat ik in oktober klant ben geworden. Ook niet als je als nieuwe klant zou aanmelden, want daarvoor moet je minimaal 6 maanden geen klant van Ziggo zijn geweest. Wel konden ze me 10% korting geven op het huidige abonnement voor 10 maanden lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 21:21
Ik heb ook gewoon omzetting geregeld van AIB naar TV+Z1, was geen probleem.
Had daarvoor al retentie gebeld en heb 4 maanden 25% korting gehad en einde daarvan viel precies samen met deze verhoging, dus mooi moment om stapje terug te doen.

En wie weet over een half jaar weer overstappen naar AIB met een mooie actie. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:49
[...]

Daar straf ik je graag voor af, Ziggo!
ooooeeeeh, ik voorzie al een faillisement.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 11:14
Ik zie dat er straks het ziggo signaal ongecodeerd gaat doorgegeven gaat worden.
Mijn vraag is of dit alleen voor de SD kwaliteit geldt of ook voor de HD kwaliteit.
zender overzicht

Hierin lijkt dat alleen npo 1, 2 en 3 SD en HD kwaliteit ongecodeerd wordt doorgegeven en rest in SD?

Dit vraag ik omdat ik een nieuwe tv wil aanschaffen met cam en ci+, maar is dat dan wel echt nodig?
(heb alleen standaard pakket)
En ja ik ben ervan bewust dat ik dan een aantal zenders mis zonder cam en ci+
Het gaat me nu alleen om de kwaliteit

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
ozzynator schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:26:
ooooeeeeh, ik voorzie al een faillisement.
Oh nee hoor, dat zal wel meevallen.
Echter heeft Ziggo blijkbaar precies eenzelfde instelling, anders hadden ze meerdere klanten niet zo lang aan het lijntje gehouden.

Bedrijven die zo onbeschoft met klanten omgaan, zal ik niet sponseren met 1000 euro per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Rusky schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:39:
Ik zie dat er straks het ziggo signaal ongecodeerd gaat doorgegeven gaat worden.
Mijn vraag is of dit alleen voor de SD kwaliteit geldt of ook voor de HD kwaliteit.
zender overzicht
[..]
Cool, dat wist ik niet! Is wel handig voor de wat oudere TV die mensen op de slaapkamer enzo hebben. Scheelt weer de aanschaf van een CI+ module, of een decoder.

Qua signaal valt het denk ik goed mee hoor op SD. Tuurlijk zal HD beter zijn, maar SD is al een stuk beter dan analoog qua kleuren enzo.

Je zou het eens kunnen proberen, en als je toch behoefte hebt aan HD alsnog een CI+ module kopen? Heb er een tijdje terug eentje gekocht voor 35 euro, dus dat valt ook reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
ThinkPadd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:46:
[...]
Cool, dat wist ik niet! Is wel handig voor de wat oudere TV die mensen op de slaapkamer enzo hebben. Scheelt weer de aanschaf van een CI+ module, of een decoder.
De oudere TV's hebben alsnog een decoder ingebouwd in de TV nodig want anders ontvang je alsnog analoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GE Elbert
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-04-2023
Oudere TV's hebben geen ingeboude Decoder
dejong12 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:15:
[...]

De oudere TV's hebben alsnog een decoder ingebouwd in de TV nodig want anders ontvang je alsnog analoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 11:33
Ligt er aan hoe oud de tv in kwestie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Excuses, had het beter moeten verwoorden inderdaad. Volgens mij zijn er in het verleden wel TV's geleverd die een DVB-C tuner aan boor hadden, maar zonder CI/CI+ slot. Dat soort TV's doelde ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 11:33
Daar heb je zeker gelijk in. Die van me ouders is 6 jaar oud gok ik. Die heeft een DVB-C tuner maar geen CI+ slot, wel gewoon CI. Maar daar zou je dan na de overgang naar UPC netwerk, op de tuner zelf kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
ThinkPadd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:34:
Excuses, had het beter moeten verwoorden inderdaad. Volgens mij zijn er in het verleden wel TV's geleverd die een DVB-C tuner aan boord hadden, maar zonder CI/CI+ slot. Dat soort TV's doelde ik op.
Klopt, en dat zijn er ook best wel veel. Werken dan met Alphacrypt CAM i.p.v. CI+ CAM voor de beveiligde kanalen (vrijwel alles behalve NPO-1 op dit moment). Ze hebben natuurlijk wel een CI slot maar dat is dan NIET Ziggo gecertificeerd en werken dan ook niet met CI+ modules.

Edit: wat hierboven nu ook al staat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 16-01-2015 18:37 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Wat ik me afvraag, gaat mijn Anysee E30TC incl. smartcard nog werken na de omzetting? Dus dat ik ook de andere HD kanalen gewoon nog kan bekijken behalve alleen NPO 1, 2 en 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ThinkPadd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:34:
Excuses, had het beter moeten verwoorden inderdaad. Volgens mij zijn er in het verleden wel TV's geleverd die een DVB-C tuner aan boor hadden, maar zonder CI/CI+ slot. Dat soort TV's doelde ik op.
mn schoonouders hebben een LG die officieel geen DVB-C tuner heeft voor nederland..
hardware technisch zit die er wel in. alleen wordt die softwarematig geblokt.. zet ik hem op regio zweden of noorwegen kan die ineens WEL DVB-C ontvangen.. ( en je kan het menu gewoon verder op nederlandse taal zetten....) en werkte prima.. tot de Alphacrypt overleed :')

nu staat er gewoon een Samsung DCB-H360R.. gezien de TV al meer kuren ontwikkeld heeft, en het niet rendabel meer is om een vervangende Alphacrypt te kopen..
en die DCB-H360R koste me slechts 2,50 op de rommelmarkt.. ongebruikt in doos :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Nu online
hardware-lover schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:34:
[...]

Klopt, en dat zijn er ook best wel veel. Werken dan met Alphacrypt CAM i.p.v. CI+ CAM voor de beveiligde kanalen (vrijwel alles behalve NPO-1 op dit moment). Ze hebben natuurlijk wel een CI slot maar dat is dan NIET Ziggo gecertificeerd en werken dan ook niet met CI+ modules.

Edit: wat hierboven nu ook al staat ;)
Is het dan überhaupt nog mogelijk om met een Alphacrypt Ziggo tv te kijken? Ik heb zo'n module nog werken en na mijn weten werkt dat niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Chris89 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:02:
[...]

Is het dan überhaupt nog mogelijk om met een Alphacrypt Ziggo tv te kijken? Ik heb zo'n module nog werken en na mijn weten werkt dat niet meer...
volgens mij wel. mits je TV maar een CI slot heeft en geen CI+ slot heeft :+

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Nu online
SMSfreakie schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:04:
[...]

volgens mij wel. mits je TV maar een CI slot heeft en geen CI+ slot heeft :+
Dat heb ik maar ik heb een maand terug geprobeerd en kreeg het niet werkend. Wellicht iets verkeerds gedaan, als iemand me hierin wil helpen heel graag. Wil namelijk liever vandaag als morgen me 2 afstandsbediening van me digitale ontvanger de deur uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
zenders instellen op de TV , dan kan je NPO1 HD en nog een paar andere zenders kijken,
Smartcard in je Alphacrypt steken, en dan het geheel in je TV stoppen, zou moeten werken.

anders moet je even het merk + model van je TV geven mischien dat we dan meer kunnen :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Laatst online: 08:19

j1nx

Geek - Enjoying life

Heren die er verstand van hebben.

Woon in emmen en had voorheen nog nooit met DVB-C gewerkt. (Kom nog uit het analoge prehistorie tijdperk)

Anyway, mijn tv heeft wel een dvb tuner, maar dus geen CI en kaart. Heb net het boeltje gereset en opnieuw gezocht, en inderdaad er zijn nu een 40 tal zenders ongecodeerd. Echter zitten die allemaal in de 900 reeks, van af 4 zeg maar zit nog steeds alle zenders met een slotje erachter (gecodeerd). Echt alles was leeg alvorens het scannen gestart werd, dus het zijn geen oude kanalen.

De npo zenders in die 900 reeks zijn ook van beduidende mindere kwaliteit als die op de eerste 3 posities.

Wat doe ik fout? Als ik de zenderlijst van ziggo zou moeten geloven, dan horen de nederlandse zenders gewoon bovenaan te staan

Edit: HD zijn ze overigens volgens mij ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door j1nx op 16-01-2015 19:19 ]

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Pagina: 1 ... 110 ... 142 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]