[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Valt mee, is vrij open voor interpretatie. Ze doen natuurlijk niet een enorme spoiler in de poster.

[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 23-11-2015 21:35 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Achja, het is inderdaad open ter interpretatie maar het is niet alsof er nog geen vermoeden was dat ... [insert implication of poster here]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
Nou ja. De vermelding van een spoiler is wel op z'n plaats voordat men daar een kritische noot bij plaatst, ook al is het maar een poster.
En inderdaad, je kunt er wel wat mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dit is echt geen indicatie voor seizoen 6.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Achja, die poster gaat uiteindelijk ook in bushokjes hangen :P. Als je dat al spoileren vindt, dan ben je wel erg panisch bezig.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Dat is gewoon een handige marketingtruc om mee te liften op de hype die door de fanbase community in het leven werd geroepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 25-11-2015 21:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 15:25
Als ze hem officieel op een teaser poster van seizoen 6 zetten, dan zal hij toch in ieder geval wel minimaal 5 minuten in beeld komen? Al dan niet in een flashback of zoiets. Maar hij lijkt dus wel ten tonele te verschijnen. Wellicht gewoon zijn begrafenis trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Lees de topic warning! Het is wellicht geen spoiler maar het hoort wel in spoiler tags.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bootje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:26:
Als ze hem officieel op een teaser poster van seizoen 6 zetten, dan zal hij toch in ieder geval wel minimaal 5 minuten in beeld komen? Al dan niet in een flashback of zoiets. Maar hij lijkt dus wel ten tonele te verschijnen. Wellicht gewoon zijn begrafenis trouwens. ;)
spoiler:
"Previously on Sons of Anarchy Game of Thrones": Jon Snow makes love to a bunch of swords.

:P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:20

SomerenV

It's something!

*knip* off topic

[ Voor 104% gewijzigd door Mx. Alba op 26-11-2015 06:50 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28
Nieuwe teaser:

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

April ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 22:56
Ik vind de Tease niet echt bijzonder, geen nieuwe beelden en het zegt niks :/

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
Ja, ze zijn natuurlijk nog volop bezig met filmen. De winter moet nog komen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 11:26

Goner

What can I do you for ?

Ik vind deze poster leuker, maar is 100% nep ...
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/14/1c/6e/141c6e757e441a9e121e3a4cf001cb30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:41
markdm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:06:
Ik vind de Tease niet echt bijzonder, geen nieuwe beelden en het zegt niks :/
Hij suggereert wel wat, met Bran aan het eind, vlak na zijn dooie grote broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Goner schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:13:
Ik vind deze poster leuker, maar is 100% nep ...
[afbeelding]
Helaas wel...

spoiler:
We hebben nooit coldhands gezien !

En dat is echt te triest voor worden :(

http://awoiaf.westeros.org/index.php/Coldhands <3

[ Voor 1% gewijzigd door Mx. Alba op 05-12-2015 21:34 ]

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Heleboel foto's en enkele grote spoilers:
<knip>

[ Voor 104% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
<knip>

[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:54 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
<knip>

[ Voor 135% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:27

Spooksel

Spooksel!

<knip>

[ Voor 92% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:53 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Kunnen we niet met die spoilers verder gaan in [SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. ?

Dat praat/leest wat makkelijker dan al die zwarte balken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Ik denk dat het wel duidelijk is dat als deze spoilers niet in dit topic thuis horen?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Nieuwe teaser!
YouTube: Game of Thrones Season 6: Hall of Faces Tease (HBO)

Let zoals altijd op, je zou in de verleiding kunnen komen om conclusies te trekken uit de teaser!

spoiler:
Zo zie je het gezicht van Jon Snow in de hall of faces, dus zou je denken dat die dood is. Echter, je ziet op een gegeven ogenblik ook het gezicht van Tyrion Lannister en die leeft (voorlopig) nog... Dus zijn het dan misschien níet alleen maar gezichten van dode mensen?

Och mensen, ik heb toch zó'n zin in 25 april! Nog maar 2 maandjes!!

[ Voor 6% gewijzigd door Icephase op 15-02-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Icephase schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:21:
Nieuwe teaser!

Let zoals altijd op, je zou in de verleiding kunnen komen om conclusies te trekken uit de teaser!

spoiler:
Zo zie je het gezicht van Jon Snow in de hall of faces, dus zou je denken dat die dood is. Echter, je ziet op een gegeven ogenblik ook het gezicht van Tyrion Lannister en die leeft (voorlopig) nog... Dus zijn het dan misschien níet alleen maar gezichten van dode mensen?

spoiler:
Dat hebben ze echt goed gedaan, Jon Snow komt precies tussen de dode characters en de levende in, dus we weten het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 09:16

Goverman

not loaded

edit: laat maar...

[ Voor 91% gewijzigd door Goverman op 17-02-2016 15:03 ]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Icephase schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:21:
Nieuwe teaser!

spoiler:
Zo zie je het gezicht van Jon Snow in de hall of faces, dus zou je denken dat die dood is. Echter, je ziet op een gegeven ogenblik ook het gezicht van Tyrion Lannister en die leeft (voorlopig) nog... Dus zijn het dan misschienníet alleen maar gezichten van dode mensenn?

spoiler:
Dat weet ik wel zeker, aangezien je ook het gezicht ziet van Daenerys ('Khaleesi') (op het einde, (voor de kijker) rechts van Tyrion) en onder en links Tyrion zitten nog de Stark meisjes (Sansa links, Arya onder) en die zijn verre van dood :+

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 17-02-2016 15:54 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Notna schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:35:
[...]

spoiler:
Dat weet ik wel zeker, aangezien je ook het gezicht ziet van Khaleesi (op het einde, rechts van Tyrion) en onder en links Tyrion zitten nog de Stark meisjes (ben de namen even kwijt) en die zijn verre van dood :+
spoiler:
De naam is Daenerys niet Khaleesi, stark meisjes zijn Sansa en Arya ;)

spoiler:
Ze hebben Jon expres tussen de levende gezet omdat hij dus zowel levend als dood is. De posters hebben al aangegeven dat hij terug komt, maar hij was dus wel duidelijk eventjes dood. Maar verder is dit een erg nietszeggende teaser, het zegt gewoon dat iedereen dood kan gaan, maar niet of dit wel daadwerkelijk zal gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:20

SomerenV

It's something!

Ik weet dat dit vloeken in de kerk is maar moet dat nou met die spoilers? Ik snap dat het een regel is, die opgesteld is omdat sommigen nergens tegen kunnen, maar er is verder toch geen relevantie informatie om over te praten. Gevolg is dat straks een aantal pagina's volledig zwart zijn.

Daarom het volgende voorstel: Vanaf 3 maanden vóór aanvang van een nieuw seizoen geen spoilers nodig voor de discussie van trailers. Als een nieuw seizoen begonnen is wel weer spoilers als het over trailers/promo's gaat. Zoals ik al zei is er momenteel geen andere relevante info om over te praten en uitzendingen beginnen pas in april. Wat mij betreft een prima compromis.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
SomerenV schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:44:
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is maar moet dat nou met die spoilers? Ik snap dat het een regel is, die opgesteld is omdat sommigen nergens tegen kunnen, maar er is verder toch geen relevantie informatie om over te praten. Gevolg is dat straks een aantal pagina's volledig zwart zijn.

Daarom het volgende voorstel: Vanaf 3 maanden vóór aanvang van een nieuw seizoen geen spoilers nodig voor de discussie van trailers. Als een nieuw seizoen begonnen is wel weer spoilers als het over trailers/promo's gaat. Zoals ik al zei is er momenteel geen andere relevante info om over te praten en uitzendingen beginnen pas in april. Wat mij betreft een prima compromis.
Hier dacht ik ook aan, maar bijvoorbeeld de poster
spoiler:
met Jon Snow ;)
was een redelijke spoilers, terwijl het op Twitter voor iedereen bekend gemaakt was. Maar doordat het een spoiler gaf moest het in tags, en liever een zwarte discussie dan een verwijderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De gemiddelde lezer hier a) gaat misschien ook wel om die reden geen Twitter-spoilers volgen en b) zal over drie maanden ook eerdere posts zien ;)

Is dit niet iets voor Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Anders kunnen we voor alle speculatie, spoilers, voorspellingen, teasers etc. het [SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. forum gebruiken en dit forum alleen om afleveringen te bespreken nadat ze uitgezonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

briljant idee. En de discussie daarover graag verder in Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
markdm schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:41:
[...]

spoiler:
Ze hebben Jon expres tussen de levende gezet omdat hij dus zowel levend als dood is. De posters hebben al aangegeven dat hij terug komt, maar hij was dus wel duidelijk eventjes dood. Maar verder is dit een erg nietszeggende teaser, het zegt gewoon dat iedereen dood kan gaan, maar niet of dit wel daadwerkelijk zal gebeuren.
of de personen die je ziet zijn allemaal niet zichzelf maar een vorm van de multi-face-god.... >:)

• markdm
P.O. Box schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:30:
[...]

of de personen die je ziet zijn allemaal niet zichzelf maar een vorm van de multi-face-god.... >:)
Daarvoor moet de persoon het gezicht dood gegaan zijn in The House of Black and White en moet het gezicht afgenomen zijn. Dat is dus onmogelijk voor de mensen uit westeros.

• P.O. Box
  • Niet online
markdm schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:24:
[...]

Daarvoor moet de persoon het gezicht dood gegaan zijn in The House of Black and White en moet het gezicht afgenomen zijn. Dat is dus onmogelijk voor de mensen uit westeros.
Ok, ik zag anders volgens mij ook Ned Stark voorbij komen?

Maar ik bedoelde meer: wellicht zijn die personen al jaren en jaren geleden omgekomen en blijkt de gods of the many faces al jaren een een leven met dat gezicht op te bouwen (soort Cylons uit Battle Star Galactica).... vergezocht, weet ik, was ook met een knipoog bedoeld :)

• markdm
P.O. Box schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:27:
[...]

Ok, ik zag anders volgens mij ook Ned Stark voorbij komen?

Maar ik bedoelde meer: wellicht zijn die personen al jaren en jaren geleden omgekomen en blijkt de gods of the many faces al jaren een een leven met dat gezicht op te bouwen (soort Cylons uit Battle Star Galactica).... vergezocht, weet ik, was ook met een knipoog bedoeld :)
Er zijn theorieën dat Syrio Forel (zwaardvecht trainer van Arya) een faceless man is, maar die zijn ook al vergezocht en niet echt logisch. Voor de rest van de personages zijn er echt totaal geen logische aanwijzingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RocketKoen

[ Voor 48% gewijzigd door RocketKoen op 19-02-2016 20:48 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04

jdh009

FP ProMod
Hij is vermakelijk maar lijkt wel heel erg op die van vorige keer met John Snow.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
jdh009 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:08:
[...]

Hij is vermakelijk maar lijkt wel heel erg op die van vorige keer met John Snow.
Haha, bedankt voor de tip, die van Jon Snow had ik nog niet gezien. Al vond ik deze met Melisandre wel leuker :)

Ook geniaal hoe ze omgaat met de dood van Jon Snow. "I like Jon Snow, but it's difficult, I'm pretty sure he is dead, that's the way he was left" Toch wat als het karakter erover zeggen en dan gewoon feitelijk vertellen wat er aan de hand is. Niets meer, niets minder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:32

Robtimus

me Robtimus no like you

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Deze week naar weer eens beginnen aan S01E01, beetje de verhaal lijn weer opfrissen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

Qu3st

SnowDude schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:55:
Deze week naar weer eens beginnen aan S01E01, beetje de verhaal lijn weer opfrissen.
Ik ben ook weer begonnen, zoveel dingen dat ik denk ooooh ja! Het blijft een prachtige serie en een mooi verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 21:42
Hoe lang blijft dat 'kind' (Joffrey Baratheon) actief in GoT? Volgens IMDB nog wel een tijdje.
Zit aan het begin van seizoen 2, maar ben nog steeds niet weggeblazen van de serie. En ik erger me kapot aan dat kereltje. Ga niet verder kijken als die er nog 3 seizoenen ofzo in zit.

[ Voor 20% gewijzigd door VincentG op 02-03-2016 16:56 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:48
VincentG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:55:
Hoe lang blijft dat 'kind' (Joffrey Baratheon) actief in GoT? Volgens IMDB nog wel een tijdje.
Zit aan het begin van seizoen 2, maar ben nog steeds niet weggeblazen van de serie. En ik erger me kapot aan dat kereltje. Ga niet verder kijken als die er nog 3 seizoenen ofzo in zit.
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 17:55
Die 3 seizoenen houdt hij het niet meer vol..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:43
Is het niet de bedoeling dat je je er kapot aan ergert? :+ Vind dat 'ie zijn rol geweldig goed neer gezet heeft.
Maar als je na het eerste seizoen nog niet weg geblazen bent denk ik niet dat dit iets voor je is.. maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
Inderdaad, dat is juist de bedoeling en lukt heel goed zo blijkt. ;)
Ook wat dat betreft wordt het vanzelf beter...
Maar als je het nu verder ook nog niks vindt ligt het je misschien gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Het is wel zo dat het eerste seizoen zich voornamelijk tijdens 'vrede' in Kings Landing afspeelt terwijl later de oorlog begint, verder gaat Dany weg van de Dothraki, zelf vond ik dit wel een verbetering.

En het in inderdaad de bedoeling dat je je ergert aan Joffrey 'Baratheon', hoort bij zijn personage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zat er anders ook pas lekker in halverwege seizoen 2 weet ik nog. Vorig jaar begonnen. Altijd lastig als je eerst alles kan kijken achter elkaar en dan ineens een week moet wachten voor een nieuwe aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 21:42
Mja, zit nu halverwege seizoen 2. Het is niet slecht, maar niet echt mijn ding, waardoor ik niet snel heb dat ik verder wil kijken. Had er misschien te hoge verwachtingen van. Kijk dit seizoen nog af en dan zie ik wel of ik er mee door ga, of het voor de fans laat.

[ Voor 20% gewijzigd door VincentG op 02-03-2016 21:34 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Haha, pagina 390 lijkt een beetje op een gemiddeld rapport dat van der Steur opstuurt na een WOB verzoek...

Annyywayyy... JAAAAA NOG MAAR HEEL EVEN WACHTEN! :)
Gelukkig heb ik in de tussentijd nog ff Vikings (dat net weer begonnen is :)) om me zoet te houden, maar heb echt enorm veel zin in GoT. Zeker omdat er geclaimed wordt dat dit seizoen wat "sneller" zal gaan (eg: meer actie) dan het vorige.

Ik heb d'r zin an.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
VincentG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:33:
Mja, zit nu halverwege seizoen 2. Het is niet slecht, maar niet echt mijn ding, waardoor ik niet snel heb dat ik verder wil kijken. Had er misschien te hoge verwachtingen van. Kijk dit seizoen nog af en dan zie ik wel of ik er mee door ga, of het voor de fans laat.
Zonder al te veel te verklappen... hou nog even vol. Als je na seizoen 4 het nog steeds kut vind, stop er dan maar mee. Seizoen 3 en 4 vond ik (qua onverwachte plot-lines) het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
WhatsappHack schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 04:00:
Haha, pagina 390 lijkt een beetje op een gemiddeld rapport dat van der Steur opstuurt na een WOB verzoek...

Annyywayyy... JAAAAA NOG MAAR HEEL EVEN WACHTEN! :)
Gelukkig heb ik in de tussentijd nog ff Vikings (dat net weer begonnen is :)) om me zoet te houden, maar heb echt enorm veel zin in GoT. Zeker omdat er geclaimed wordt dat dit seizoen wat "sneller" zal gaan (eg: meer actie) dan het vorige.

Ik heb d'r zin an.
Ja Vikings is ook weer goed :)
Gelukkig begint 1 April Banshee ook weer...Aktie!

Maar het langste wachten is toch nog steeds op GOT 24 April :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
heb alles achter elkaar gekeken... vond het vanaf het begin leuk, maar juist de laatste 2 seizoenen begonnen steeds meer op een soap te lijken helaas.... ik verwacht echter dat seizoen 6 weer de betere kant op gaat (geen onderbouwing voor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Even uit mijn hoofd. Ik vond het nogal vreemd en snel gaan met die religieuze beweging ineens die plots zoveel inspraak had. En vooral met het stuk rond Cersei (?, die blonde snollerige koningin). Dan gevangen even boetedoening en weer terug naar het oude waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
readytoflow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:16:
Ik vond het nogal vreemd en snel gaan met die religieuze beweging ineens die plots zoveel inspraak had.
Vergeet niet dat een paar afleveringen gelijk kunnen staan aan maanden tijdsverloop.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Buiten het tijdsverloop. Waarom hadden die nu ineens zoveel inspraak en macht? Voorheen was de enige met macht de koning. En ineens moet zelfs de koning verantwoording afleggen aan die gekke religieuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
readytoflow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:16:
Even uit mijn hoofd. Ik vond het nogal vreemd en snel gaan met die religieuze beweging ineens die plots zoveel inspraak had. En vooral met het stuk rond Cersei (?, die blonde snollerige koningin). Dan gevangen even boetedoening en weer terug naar het oude waarschijnlijk.
Cersei heeft ze (namens de koning) wapens en rechten gegeven. Met, voor haar, als doel om de Tyrells lastig te vallen en Loras (de mannenliefhebber) op te laten pakken. Dat back-fired alleen nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
readytoflow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:38:
Buiten het tijdsverloop. Waarom hadden die nu ineens zoveel inspraak en macht? Voorheen was de enige met macht de koning. En ineens moet zelfs de koning verantwoording afleggen aan die gekke religieuzen.
De kerk had al hier voor macht, Maar gebruikte het niet. Nu Cersei de fanatiekelingen aan de macht heeft gebracht gebruiken die nu wel de volle macht van de kerk. De kerk zelf heeft namelijk 'het volk onder de duim', het volk zou het niet accepteren als de koning geweld gebruikt tegen het geloof, dus heeft het geloof haast vrij spel. Alleen nu is gewoon voor het eerst dat dit 'misbruikt' wordt.
Jelte schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:42:
[...]
Cersei heeft ze (namens de koning) wapens en rechten gegeven. Met, voor haar, als doel om de Tyrells lastig te vallen en Loras (de mannenliefhebber) op te laten pakken. Dat back-fired alleen nogal.
Dit ook ja, nu hebben ze ineens wapens, wat ze eerst niet hadden.

[ Voor 21% gewijzigd door markdm op 03-03-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Plus de geestelijke leider is vervanger. De vorige zat in de zakken van de koning en aanhang. De nieuwe laat zich niet verleiden door rijkdom en macht en is meer principieel. Daarbovenop heeft het geloof veel aan macht gewonnen door de slechte omstandigheden in Westeros. Het geloof geeft de mensen hoop. Voeg dat allemaal bij elkaar en je hebt er machtige partij bij die niet aan jouw kant staat.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
Wat daarbij in de serie een beetje onderbelicht wordt, maar in de boeken wel duidelijk wordt gesteld is dat het volk na alle oorlogen een beetje genoeg heeft van de adel en de 'verwende hoge geestelijken' en zich heel erg naar het 'pure' geloof keert. Van daaruit zijn de zgn. Sparrows ontstaan, met hun eigen leider, de high Sparrow. Vanweeg diens enorme populariteit onder het volk, konden ze niet anders dan hem ook officieel de hoogste kerkelijke positie aanbieden. Anders was het volk in opstand gekomen.

Bij zijn aanstelling heft hij onderhandeld dat de kerk weer de warriors of light(?) mag benoemen, en zodoende heeft de kerk weer een sort eigen leger. Dit was door een eerdere Targaryen koning juist afgeschaft om de kerk onder controle te krijgen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

spoiler:
Jon, beheaded ?!
Gezien de laatste scene...

[ Voor 62% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-03-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:48

The_Scarabial

MTB for life!

KillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:02:
spoiler:
Jon, beheaded ?!
spoiler:
Dat was toch Bran in die laatste scene. In de eerste scene wordt er gezegd "he's gone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
KillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:02:
spoiler:
Jon, beheaded ?!
spoiler:
waarschijnlijk blood magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:41
RED BAND, als je voor pret bent.

Die verraadt wel wat, heb die 1e trailer van s6 ook gezien, verder weet ik niet of er nog teasers zijn, het zal wel, die 1e gaf weinig prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
spoiler:
Top. Ik kan niet wachten op Zombie The Mountain tegen die geloofsfanatici. "I choose violence"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:59
Hahaha Carice weer in de voor haar bekende pose.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:54
De nieuwste trailer van gisteravond was echt fantastisch. Een collega van mij merkte op:

spoiler:
Davos heeft aan het einde Longclaw vast. Zou hij de nieuwe lord commander worden van de Night's Watch?

Vanavond maar eens goed bekijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:56
EvaluationCopy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:12:
Hahaha Carice weer in de voor haar bekende pose.
Tsja, Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dus iemand anders moet dat maar doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:08:
De nieuwste trailer van gisteravond was echt fantastisch. Een collega van mij merkte op:

spoiler:
Davos heeft aan het einde Longclaw vast. Zou hij de nieuwe lord commander worden van de Night's Watch?

Vanavond maar eens goed bekijken :D
spoiler:
Nee het lijkt erop dat hij Jon gaat onthoofden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
KillerAce_NL schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:25:
[...]

spoiler:
spoiler:
ik verwacht gewoon blood magic om hem juist weer tot leven te wekken, verwacht dat ghost voor hem geofferd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:25:
[...]

spoiler:
spoiler:
in een vorige shot zie je Alliser met andere van de watch trachten ergens binnen te komen. Er wordt geimpliceerd dat ze de kamer proberen in te komen waar Davos zit, met Jon & Ghost en hij longclaw trekt om ze af te slaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolised
spoiler:
Hier een goede site die de trailer shot voor shot uitpluist. Daar wordt juist gesuggereerd dat Davos het zwaard van Jon trekt om zijn lichaam mee te nemen. In een eerder shot zie je Melissandre huilen dat wat ze zag in de vlammen niet klopte, en zo waarschijnlijk (en hopelijik) tot de conclusie komt dat Jon Azor Ahai is en zijn lichaam dus weer ressurect...

http://watchersonthewall....&utm_source=socialnetwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 20:23

BoltYes

This is the Way

revolised schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:36:
spoiler:
Hier een goede site die de trailer shot voor shot uitpluist. Daar wordt juist gesuggereerd dat Davos het zwaard van Jon trekt om zijn lichaam mee te nemen. In een eerder shot zie je Melissandre huilen dat wat ze zag in de vlammen niet klopte, en zo waarschijnlijk (en hopelijik) tot de conclusie komt dat Jon Azor Ahai is en zijn lichaam dus weer ressurect...

http://watchersonthewall....&utm_source=socialnetwork
Daar sluit ik me bij aan.
spoiler:
Het is duidelijk (heel kort) te zien dat als het zwaard getrokken wordt, de twee mannen voor hem, wegduiken/flinchen. Als er koppen gaan rollen, dan zal het niet die van Snow zijn.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
spoiler:
John gaat niet dood, als dat wel zo zou zijn dan klopt de theory niet meer op het internet en ben ik stuk

John = Ice
Khaleesi = Fire etc etc

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 09-03-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:03
Jon is dood! Maar misschien wordt hij weer ressurected. Dood is hij echt wel :+

En het moge duidelijk zijn dat Davos juist zijn lichaam beschermt? Denk dat de Traitors graag lichaam van Jon willen hebben, verbranden voordat hij veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 17:55
F*ck hell! Gaat veel gebeuren in het nieuwe seizoen! Ben erg benieuwd, eerste seizoen zonder voorkennis uit de boeken..
Inmiddels is mijn vriendin ook bij tot aflevering 9 van seizoen 5. Die zat bij de Hardhome aflevering al te roepen dat Jon niet dood kon gaan.. Wordt nog een shocker in de komende aflevering dus..

Ben in ieder geval reuze benieuwd naar seizoen 6

offtopic:
(en ook naar boek 6 en hoe anders alles gaat zijn tussen boek en film, maar dat is iets voor het andere topic :))

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:06
sjaak88 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:40:
Jon is dood! Maar misschien wordt hij weer ressurected. Dood is hij echt wel :+

En het moge duidelijk zijn dat Davos juist zijn lichaam beschermt? Denk dat de Traitors graag lichaam van Jon willen hebben, verbranden voordat hij veranderd?
Wordt ook wel terug gebracht. Melisandre is ook toevallig vlak ervoor aangekomen op die plek. Die brengt 'm terug denk ik. Alleen is het niet meer echt Jon Snow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
CRXDelSol schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:23:
[...]

Wordt ook wel terug gebracht. Melisandre is ook toevallig vlak ervoor aangekomen op die plek. Die brengt 'm terug denk ik. Alleen is het niet meer echt Jon Snow.
Een paar seizoenen terug had je een stel bandits die al meerdere keren dood waren gegaan, en ressurected by the lord of fire oid.
Die waren nog steeds menselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:06
unfor schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:27:
[...]

Een paar seizoenen terug had je een stel bandits die al meerdere keren dood waren gegaan, en ressurected by the lord of fire oid.
Ja okee maar omdat een actrice uit GoT lollig zei dat Jon niet dood ging, maar ook niet levend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
[...]

Die bandits (Beric en Thoros) zeiden ook dat "every time I come back, I'm a bit less." Ze zijn menselijk, alleen ze zijn heel snel terug naar leven gebracht. Als Jon langer dood is voordat hij terug gebracht wordt, is er waarschijnlijk flink wat meer menselijks verdwenen dan bij Beric het geval was, hij was immers elke keer binnen een paar minuten of seconde terug gebracht, terwijl het bij Jon zelfs dagen kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 12:19
markdm schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:46:
[...]

Die bandits (Beric en Thoros) zeiden ook dat "every time I come back, I'm a bit less." Ze zijn menselijk, alleen ze zijn heel snel terug naar leven gebracht. Als Jon langer dood is voordat hij terug gebracht wordt, is er waarschijnlijk flink wat meer menselijks verdwenen dan bij Beric het geval was, hij was immers elke keer binnen een paar minuten of seconde terug gebracht, terwijl het bij Jon zelfs dagen kan zijn.
Ik vatte dat "a bit less" op in de vorm van sterven en fysiek een stuk kwijt raken, oog vingers weet ik wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

En only death can pay for life. Ben benieuwd wie er geofferd gaat worden. Hopelijk niet Ghost. Ik wil Jon Stark (Snow is dood, klaar, eenmaal herrezen kan ie als Stark verder) in tandem met Ghost badass zien zijn in seizoen 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
Joosie200 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:52:
[...]

En only death can pay for life. Ben benieuwd wie er geofferd gaat worden. Hopelijk niet Ghost. Ik wil Jon Stark (Snow is dood, klaar, eenmaal herrezen kan ie als Stark verder) in tandem met Ghost badass zien zijn in seizoen 6 :)
Ik denk dat het met 'a bit less' wel mee valt. Jon is een 'warg', en daarom vermoed ik dat hij eerst in Ghost kruipt en vervolgens weer rechtop gezet wordt door Mellisandre.

Als je trouwens meer wil weten over fan-theories en achtergronden, kan ik iedereen het youtube kanaal van Alt Shift X aanraden. Hij geeft een gedetailleerde en soms grappige uitleg over de meeste theorieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Jon is helemaal geen warg, dat is zn broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:13:
Jon is wel een warg, alleen niet getraind. Bran is de meest getrainde warg (met hulp van Jojen). Volgens mij werd dit ergens genoemd (van Jon dus) in seizoen 2 of 3.

Sowieso heeft GRRM gezegd dat alle Stark kids warg zijn in zekere mate.

[ Voor 23% gewijzigd door Ypho op 11-03-2016 10:43 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Nee dit is ook in de serie naar voren gekomen. Jon heeft bijvoorbeeld geregeld dromen dat hij Ghost is en op andere dieren jaagt. Dat zijn warg dromen maar zoals je al aangeeft is hij ongetraind.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:13:
Alle Stark kinderen zijn wargs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
MrVegeta schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:46:
[...]

Alle Stark kinderen zijn wargs.
Zover officieel bekend is Jon natuurlijk ook geen echte Stark ;)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 20-09 21:39
Woy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:54:
[...]

Zover officieel bekend is Jon natuurlijk ook geen echte Stark ;)
We zullen het zien als de verwachte flashback van de tower of joy dit seizoen uitgezonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Even doorvragen op het hele warg-gebeuren, zou een warg een White Walker kunnen 'besturen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 20-09 21:39
mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:08:
Even doorvragen op het hele warg-gebeuren, zou een warg een White Walker kunnen 'besturen'?
Denk dat je daar snel genoeg achter gaat komen gezien de trailer. Ik vraag me vooral af wanneer er een draak gewargt gaat worden en door wie. Ik verwacht nog steeds Dany + Jon op een draak en Bran in een draak vs WW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:08:
In een fictieve wereld is natuurlijk alles mogelijk. Maar Bran is zo'n beetje de enige Warg die een mens kan overnemen, en dat alleen bij Hodor. Niet de slimste, dus een White Walker, nah lijkt me niet. Draken daar in tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Dan gaan we er dus van uit dat intelligentie iets te maken heeft met het kunnen overnemen? Geen idee wat het IQ van een draak is, maar denk dat dat niet het enige is dat meespeelt. Draken zijn natuurlijk machtige wezens, daar zul je ook flinke warg powers voor moeten hebben om die over te nemen. Die ene wildling kerel met zn vogel zie ik nog niet zo snel een draak overnemen dan zou het ook wel wat simpel maken anders.

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 11-03-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:46:
Dan gaan we er dus van uit dat intelligentie iets te maken heeft met het kunnen overnemen? Geen idee wat het IQ van een draak is, maar denk dat dat niet het enige is dat meespeelt. Draken zijn natuurlijk machtige wezens, daar zul je ook flinke warg powers voor moeten hebben om die over te nemen. Die ene wildling kerel met zn vogel zie ik nog niet zo snel een draak overnemen dan zou het ook wel wat simpel maken anders.
Quote van GoT wikia:
Wargs among the wildlings cannot easily enter the minds of other humans, which are much more strong-willed than animals.
Drogon heeft best wel een sterk eigen willetje volgens mij ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 11-03-2016 15:00 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Pagina: 1 ... 98 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic