Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
En inderdaad, je kunt er wel wat mee...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 25-11-2015 21:47 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Bootje schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:26:
Als ze hem officieel op een teaser poster van seizoen 6 zetten, dan zal hij toch in ieder geval wel minimaal 5 minuten in beeld komen? Al dan niet in een flashback of zoiets. Maar hij lijkt dus wel ten tonele te verschijnen. Wellicht gewoon zijn begrafenis trouwens.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Hij suggereert wel wat, met Bran aan het eind, vlak na zijn dooie grote broer.markdm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:06:
Ik vind de Tease niet echt bijzonder, geen nieuwe beelden en het zegt niks
Helaas wel...Goner schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:13:
Ik vind deze poster leuker, maar is 100% nep ...
[afbeelding]
En dat is echt te triest voor worden
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Coldhands

[ Voor 1% gewijzigd door Mx. Alba op 05-12-2015 21:34 ]
<knip>
[ Voor 104% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:53 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:54 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:54 ]
[ Voor 135% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:54 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Ramzzz op 12-02-2016 13:53 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dat praat/leest wat makkelijker dan al die zwarte balken..
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
YouTube: Game of Thrones Season 6: Hall of Faces Tease (HBO)
Let zoals altijd op, je zou in de verleiding kunnen komen om conclusies te trekken uit de teaser!
Och mensen, ik heb toch zó'n zin in 25 april! Nog maar 2 maandjes!!
[ Voor 6% gewijzigd door Icephase op 15-02-2016 14:23 ]
Icephase schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:21:
Nieuwe teaser!
Let zoals altijd op, je zou in de verleiding kunnen komen om conclusies te trekken uit de teaser!
spoiler:Zo zie je het gezicht van Jon Snow in de hall of faces, dus zou je denken dat die dood is. Echter, je ziet op een gegeven ogenblik ook het gezicht van Tyrion Lannister en die leeft (voorlopig) nog... Dus zijn het dan misschien níet alleen maar gezichten van dode mensen?
[ Voor 91% gewijzigd door Goverman op 17-02-2016 15:03 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Icephase schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:21:
Nieuwe teaser!
spoiler:Zo zie je het gezicht van Jon Snow in de hall of faces, dus zou je denken dat die dood is. Echter, je ziet op een gegeven ogenblik ook het gezicht van Tyrion Lannister en die leeft (voorlopig) nog... Dus zijn het dan misschienníet alleen maar gezichten van dode mensenn?
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 17-02-2016 15:54 ]
Notna schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:35:
[...]
spoiler:Dat weet ik wel zeker, aangezien je ook het gezicht ziet van Khaleesi (op het einde, rechts van Tyrion) en onder en links Tyrion zitten nog de Stark meisjes (ben de namen even kwijt) en die zijn verre van dood
Daarom het volgende voorstel: Vanaf 3 maanden vóór aanvang van een nieuw seizoen geen spoilers nodig voor de discussie van trailers. Als een nieuw seizoen begonnen is wel weer spoilers als het over trailers/promo's gaat. Zoals ik al zei is er momenteel geen andere relevante info om over te praten en uitzendingen beginnen pas in april. Wat mij betreft een prima compromis.
Hier dacht ik ook aan, maar bijvoorbeeld de posterSomerenV schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:44:
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is maar moet dat nou met die spoilers? Ik snap dat het een regel is, die opgesteld is omdat sommigen nergens tegen kunnen, maar er is verder toch geen relevantie informatie om over te praten. Gevolg is dat straks een aantal pagina's volledig zwart zijn.
Daarom het volgende voorstel: Vanaf 3 maanden vóór aanvang van een nieuw seizoen geen spoilers nodig voor de discussie van trailers. Als een nieuw seizoen begonnen is wel weer spoilers als het over trailers/promo's gaat. Zoals ik al zei is er momenteel geen andere relevante info om over te praten en uitzendingen beginnen pas in april. Wat mij betreft een prima compromis.
Is dit niet iets voor Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
of de personen die je ziet zijn allemaal niet zichzelf maar een vorm van de multi-face-god....markdm schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:41:
[...]
spoiler:Ze hebben Jon expres tussen de levende gezet omdat hij dus zowel levend als dood is. De posters hebben al aangegeven dat hij terug komt, maar hij was dus wel duidelijk eventjes dood. Maar verder is dit een erg nietszeggende teaser, het zegt gewoon dat iedereen dood kan gaan, maar niet of dit wel daadwerkelijk zal gebeuren.
Daarvoor moet de persoon het gezicht dood gegaan zijn in The House of Black and White en moet het gezicht afgenomen zijn. Dat is dus onmogelijk voor de mensen uit westeros.P.O. Box schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:30:
[...]
of de personen die je ziet zijn allemaal niet zichzelf maar een vorm van de multi-face-god....
Ok, ik zag anders volgens mij ook Ned Stark voorbij komen?markdm schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:24:
[...]
Daarvoor moet de persoon het gezicht dood gegaan zijn in The House of Black and White en moet het gezicht afgenomen zijn. Dat is dus onmogelijk voor de mensen uit westeros.
Maar ik bedoelde meer: wellicht zijn die personen al jaren en jaren geleden omgekomen en blijkt de gods of the many faces al jaren een een leven met dat gezicht op te bouwen (soort Cylons uit Battle Star Galactica).... vergezocht, weet ik, was ook met een knipoog bedoeld
Er zijn theorieën dat Syrio Forel (zwaardvecht trainer van Arya) een faceless man is, maar die zijn ook al vergezocht en niet echt logisch. Voor de rest van de personages zijn er echt totaal geen logische aanwijzingen.P.O. Box schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:27:
[...]
Ok, ik zag anders volgens mij ook Ned Stark voorbij komen?
Maar ik bedoelde meer: wellicht zijn die personen al jaren en jaren geleden omgekomen en blijkt de gods of the many faces al jaren een een leven met dat gezicht op te bouwen (soort Cylons uit Battle Star Galactica).... vergezocht, weet ik, was ook met een knipoog bedoeld
[ Voor 48% gewijzigd door RocketKoen op 19-02-2016 20:48 ]
Hij is vermakelijk maar lijkt wel heel erg op die van vorige keer met John Snow.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Haha, bedankt voor de tip, die van Jon Snow had ik nog niet gezien. Al vond ik deze met Melisandre wel leukerjdh009 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:08:
[...]
Hij is vermakelijk maar lijkt wel heel erg op die van vorige keer met John Snow.
Ook geniaal hoe ze omgaat met de dood van Jon Snow. "I like Jon Snow, but it's difficult, I'm pretty sure he is dead, that's the way he was left" Toch wat als het karakter erover zeggen en dan gewoon feitelijk vertellen wat er aan de hand is. Niets meer, niets minder
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik ben ook weer begonnen, zoveel dingen dat ik denk ooooh ja! Het blijft een prachtige serie en een mooi verhaal.SnowDude schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:55:
Deze week naar weer eens beginnen aan S01E01, beetje de verhaal lijn weer opfrissen.
Zit aan het begin van seizoen 2, maar ben nog steeds niet weggeblazen van de serie. En ik erger me kapot aan dat kereltje. Ga niet verder kijken als die er nog 3 seizoenen ofzo in zit.
[ Voor 20% gewijzigd door VincentG op 02-03-2016 16:56 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
okVincentG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:55:
Hoe lang blijft dat 'kind' (Joffrey Baratheon) actief in GoT? Volgens IMDB nog wel een tijdje.
Zit aan het begin van seizoen 2, maar ben nog steeds niet weggeblazen van de serie. En ik erger me kapot aan dat kereltje. Ga niet verder kijken als die er nog 3 seizoenen ofzo in zit.
Die 3 seizoenen houdt hij het niet meer vol..VincentG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:55:
Hoe lang blijft dat 'kind' (Joffrey Baratheon) actief in GoT? Volgens IMDB nog wel een tijdje.
Is het niet de bedoeling dat je je er kapot aan ergert?VincentG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:55:
Maar als je na het eerste seizoen nog niet weg geblazen bent denk ik niet dat dit iets voor je is.. maar goed.
Ook wat dat betreft wordt het vanzelf beter...
Maar als je het nu verder ook nog niks vindt ligt het je misschien gewoon niet.
En het in inderdaad de bedoeling dat je je ergert aan Joffrey 'Baratheon', hoort bij zijn personage.
[ Voor 20% gewijzigd door VincentG op 02-03-2016 21:34 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Annyywayyy... JAAAAA NOG MAAR HEEL EVEN WACHTEN!
Gelukkig heb ik in de tussentijd nog ff Vikings (dat net weer begonnen is
Ik heb d'r zin an.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Zonder al te veel te verklappen... hou nog even vol. Als je na seizoen 4 het nog steeds kut vind, stop er dan maar mee. Seizoen 3 en 4 vond ik (qua onverwachte plot-lines) het beste.VincentG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:33:
Mja, zit nu halverwege seizoen 2. Het is niet slecht, maar niet echt mijn ding, waardoor ik niet snel heb dat ik verder wil kijken. Had er misschien te hoge verwachtingen van. Kijk dit seizoen nog af en dan zie ik wel of ik er mee door ga, of het voor de fans laat.
Ja Vikings is ook weer goedWhatsappHack schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 04:00:
Haha, pagina 390 lijkt een beetje op een gemiddeld rapport dat van der Steur opstuurt na een WOB verzoek...
Annyywayyy... JAAAAA NOG MAAR HEEL EVEN WACHTEN!
Gelukkig heb ik in de tussentijd nog ff Vikings (dat net weer begonnen is) om me zoet te houden, maar heb echt enorm veel zin in GoT. Zeker omdat er geclaimed wordt dat dit seizoen wat "sneller" zal gaan (eg: meer actie) dan het vorige.
Ik heb d'r zin an.
Gelukkig begint 1 April Banshee ook weer...Aktie!
Maar het langste wachten is toch nog steeds op GOT 24 April
Vergeet niet dat een paar afleveringen gelijk kunnen staan aan maanden tijdsverloop.readytoflow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:16:
Ik vond het nogal vreemd en snel gaan met die religieuze beweging ineens die plots zoveel inspraak had.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Cersei heeft ze (namens de koning) wapens en rechten gegeven. Met, voor haar, als doel om de Tyrells lastig te vallen en Loras (de mannenliefhebber) op te laten pakken. Dat back-fired alleen nogal.readytoflow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:16:
Even uit mijn hoofd. Ik vond het nogal vreemd en snel gaan met die religieuze beweging ineens die plots zoveel inspraak had. En vooral met het stuk rond Cersei (?, die blonde snollerige koningin). Dan gevangen even boetedoening en weer terug naar het oude waarschijnlijk.
De kerk had al hier voor macht, Maar gebruikte het niet. Nu Cersei de fanatiekelingen aan de macht heeft gebracht gebruiken die nu wel de volle macht van de kerk. De kerk zelf heeft namelijk 'het volk onder de duim', het volk zou het niet accepteren als de koning geweld gebruikt tegen het geloof, dus heeft het geloof haast vrij spel. Alleen nu is gewoon voor het eerst dat dit 'misbruikt' wordt.readytoflow schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:38:
Buiten het tijdsverloop. Waarom hadden die nu ineens zoveel inspraak en macht? Voorheen was de enige met macht de koning. En ineens moet zelfs de koning verantwoording afleggen aan die gekke religieuzen.
Dit ook ja, nu hebben ze ineens wapens, wat ze eerst niet hadden.Jelte schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:42:
[...]
Cersei heeft ze (namens de koning) wapens en rechten gegeven. Met, voor haar, als doel om de Tyrells lastig te vallen en Loras (de mannenliefhebber) op te laten pakken. Dat back-fired alleen nogal.
[ Voor 21% gewijzigd door markdm op 03-03-2016 14:47 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Bij zijn aanstelling heft hij onderhandeld dat de kerk weer de warriors of light(?) mag benoemen, en zodoende heeft de kerk weer een sort eigen leger. Dit was door een eerdere Targaryen koning juist afgeschaft om de kerk onder controle te krijgen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Gezien de laatste scene...
[ Voor 62% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-03-2016 22:04 ]
KillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:02:
spoiler:Jon, beheaded ?!
KillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:02:
spoiler:Jon, beheaded ?!
Die verraadt wel wat, heb die 1e trailer van s6 ook gezien, verder weet ik niet of er nog teasers zijn, het zal wel, die 1e gaf weinig prijs.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Vanavond maar eens goed bekijken
Tsja, Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dus iemand anders moet dat maar doenEvaluationCopy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:12:
Hahaha Carice weer in de voor haar bekende pose.
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:08:
De nieuwste trailer van gisteravond was echt fantastisch. Een collega van mij merkte op:
spoiler:Davos heeft aan het einde Longclaw vast. Zou hij de nieuwe lord commander worden van de Night's Watch?
Vanavond maar eens goed bekijken
KillerAce_NL schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:25:
[...]
spoiler:Nee het lijkt erop dat hij Jon gaat onthoofden...
Verwijderd
KillerAce_NL schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:25:
[...]
spoiler:Nee het lijkt erop dat hij Jon gaat onthoofden...
http://watchersonthewall....&utm_source=socialnetwork
Daar sluit ik me bij aan.revolised schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:36:
spoiler:Hier een goede site die de trailer shot voor shot uitpluist. Daar wordt juist gesuggereerd dat Davos het zwaard van Jon trekt om zijn lichaam mee te nemen. In een eerder shot zie je Melissandre huilen dat wat ze zag in de vlammen niet klopte, en zo waarschijnlijk (en hopelijik) tot de conclusie komt dat Jon Azor Ahai is en zijn lichaam dus weer ressurect...
http://watchersonthewall....&utm_source=socialnetwork
¯\_(ツ)_/¯
John = Ice
Khaleesi = Fire etc etc
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 09-03-2016 19:39 ]
En het moge duidelijk zijn dat Davos juist zijn lichaam beschermt? Denk dat de Traitors graag lichaam van Jon willen hebben, verbranden voordat hij veranderd?
Inmiddels is mijn vriendin ook bij tot aflevering 9 van seizoen 5. Die zat bij de Hardhome aflevering al te roepen dat Jon niet dood kon gaan.. Wordt nog een shocker in de komende aflevering dus..
Ben in ieder geval reuze benieuwd naar seizoen 6
(en ook naar boek 6 en hoe anders alles gaat zijn tussen boek en film, maar dat is iets voor het andere topic
Wordt ook wel terug gebracht. Melisandre is ook toevallig vlak ervoor aangekomen op die plek. Die brengt 'm terug denk ik. Alleen is het niet meer echt Jon Snow.sjaak88 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:40:
Jon is dood! Maar misschien wordt hij weer ressurected. Dood is hij echt wel![]()
En het moge duidelijk zijn dat Davos juist zijn lichaam beschermt? Denk dat de Traitors graag lichaam van Jon willen hebben, verbranden voordat hij veranderd?
Een paar seizoenen terug had je een stel bandits die al meerdere keren dood waren gegaan, en ressurected by the lord of fire oid.CRXDelSol schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:23:
[...]
Wordt ook wel terug gebracht. Melisandre is ook toevallig vlak ervoor aangekomen op die plek. Die brengt 'm terug denk ik. Alleen is het niet meer echt Jon Snow.
Die waren nog steeds menselijk.
Ja okee maar omdat een actrice uit GoT lollig zei dat Jon niet dood ging, maar ook niet levend was.unfor schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:27:
[...]
Een paar seizoenen terug had je een stel bandits die al meerdere keren dood waren gegaan, en ressurected by the lord of fire oid.
Die bandits (Beric en Thoros) zeiden ook dat "every time I come back, I'm a bit less." Ze zijn menselijk, alleen ze zijn heel snel terug naar leven gebracht. Als Jon langer dood is voordat hij terug gebracht wordt, is er waarschijnlijk flink wat meer menselijks verdwenen dan bij Beric het geval was, hij was immers elke keer binnen een paar minuten of seconde terug gebracht, terwijl het bij Jon zelfs dagen kan zijn.unfor schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:27:
[...]
Een paar seizoenen terug had je een stel bandits die al meerdere keren dood waren gegaan, en ressurected by the lord of fire oid.
Ik vatte dat "a bit less" op in de vorm van sterven en fysiek een stuk kwijt raken, oog vingers weet ik wat...markdm schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:46:
[...]
Die bandits (Beric en Thoros) zeiden ook dat "every time I come back, I'm a bit less." Ze zijn menselijk, alleen ze zijn heel snel terug naar leven gebracht. Als Jon langer dood is voordat hij terug gebracht wordt, is er waarschijnlijk flink wat meer menselijks verdwenen dan bij Beric het geval was, hij was immers elke keer binnen een paar minuten of seconde terug gebracht, terwijl het bij Jon zelfs dagen kan zijn.
En only death can pay for life. Ben benieuwd wie er geofferd gaat worden. Hopelijk niet Ghost. Ik wil Jon Stark (Snow is dood, klaar, eenmaal herrezen kan ie als Stark verder) in tandem met Ghost badass zien zijn in seizoen 6unfor schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:27:
[...]
Ik denk dat het met 'a bit less' wel mee valt. Jon is een 'warg', en daarom vermoed ik dat hij eerst in Ghost kruipt en vervolgens weer rechtop gezet wordt door Mellisandre.Joosie200 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:52:
[...]
En only death can pay for life. Ben benieuwd wie er geofferd gaat worden. Hopelijk niet Ghost. Ik wil Jon Stark (Snow is dood, klaar, eenmaal herrezen kan ie als Stark verder) in tandem met Ghost badass zien zijn in seizoen 6
Als je trouwens meer wil weten over fan-theories en achtergronden, kan ik iedereen het youtube kanaal van Alt Shift X aanraden. Hij geeft een gedetailleerde en soms grappige uitleg over de meeste theorieen.
Jon is wel een warg, alleen niet getraind. Bran is de meest getrainde warg (met hulp van Jojen). Volgens mij werd dit ergens genoemd (van Jon dus) in seizoen 2 of 3.mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:13:
Jon is helemaal geen warg, dat is zn broertje.
Sowieso heeft GRRM gezegd dat alle Stark kids warg zijn in zekere mate.
[ Voor 23% gewijzigd door Ypho op 11-03-2016 10:43 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Alle Stark kinderen zijn wargs.mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:13:
Jon is helemaal geen warg, dat is zn broertje.
Zover officieel bekend is Jon natuurlijk ook geen echte Stark
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
We zullen het zien als de verwachte flashback van de tower of joy dit seizoen uitgezonden wordt.Woy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:54:
[...]
Zover officieel bekend is Jon natuurlijk ook geen echte Stark
Denk dat je daar snel genoeg achter gaat komen gezien de trailer. Ik vraag me vooral af wanneer er een draak gewargt gaat worden en door wie. Ik verwacht nog steeds Dany + Jon op een draak en Bran in een draak vs WW.mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:08:
Even doorvragen op het hele warg-gebeuren, zou een warg een White Walker kunnen 'besturen'?
In een fictieve wereld is natuurlijk alles mogelijk. Maar Bran is zo'n beetje de enige Warg die een mens kan overnemen, en dat alleen bij Hodor. Niet de slimste, dus een White Walker, nah lijkt me niet. Draken daar in tegen...mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:08:
Even doorvragen op het hele warg-gebeuren, zou een warg een White Walker kunnen 'besturen'?
[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 11-03-2016 14:46 ]
Quote van GoT wikia:mark-k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:46:
Dan gaan we er dus van uit dat intelligentie iets te maken heeft met het kunnen overnemen? Geen idee wat het IQ van een draak is, maar denk dat dat niet het enige is dat meespeelt. Draken zijn natuurlijk machtige wezens, daar zul je ook flinke warg powers voor moeten hebben om die over te nemen. Die ene wildling kerel met zn vogel zie ik nog niet zo snel een draak overnemen dan zou het ook wel wat simpel maken anders.
Drogon heeft best wel een sterk eigen willetje volgens mijWargs among the wildlings cannot easily enter the minds of other humans, which are much more strong-willed than animals.
[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 11-03-2016 15:00 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dit topic is gesloten.
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic