http://www.reddit.com/r/asoiaf/comments/3ag9g4/
Dit filmpje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J5iS3tULXMQ&feature=youtu.be&t=46s]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hij zegt "it is if I went to sleep for a year..". Dus hij sliep niet echt een jaar. Volgens mij was hij toen geraakt door twee pijlen, toen hij Brenn en Hodor tegenkwam bij die toren waar zij in schuilden.Galukon schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:37:
Weet niet of het al genoemd is maar in het reddit.com\r\gameofthrones stond er laatst een S4 promo vid en daar zei Jon Snow dat hij een jaar heeft geslapen en dat hij weet dat z'n broertje nog leeft. Ofterwijl Jon Snow is niet dood?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Nee een andere, was een promo vid voor S4. Het filmpje zelf duurde maar 30 seconden ofzo
deze
Zei hij dat toen, nu ik het goed hoor zegt ie dat ja. Is dat met die pijlen?
[ Voor 27% gewijzigd door Galukon op 25-06-2015 18:09 ]
Verwijderd
Ik ben van mening veranderd, na een discussie met een collega. Carice is daar nu, en we moesten ook denken aan ergens in het tweede seizoen/derde seizoen dat er een groep was die Aria opving in die grot, dat die kerel zei dat ie wel 4-5 keer gestorven was. Dus het kan gewoon.The_Fes schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:06:
[...]
Ik ben er van overtuigd dat er nog genoeg gaat gebeuren bij de Wall, en dat Jon niet dood blijft.
Alles kan *knip* (nadeel van de twijfel, sorry...)Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:47:
[...]
Ik ben van mening veranderd, na een discussie met een collega. Carice is daar nu, en we moesten ook denken aan ergens in het tweede seizoen/derde seizoen dat er een groep was die Aria opving in die grot, dat die kerel zei dat ie wel 4-5 keer gestorven was. Dus het kan gewoon.
Je weet het gewoon niet wat ze gaan doen. Telkens is gebleken dat de serie makers bepaalde zaken heel anders doen dan in de boeken, sinds het ook nog niet bekend is in de boeken is het helemaal onzeker wat er komen gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 26-06-2015 10:54 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
==
hoi
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
iTunes heeft ze ook. Dan hoef je niet te wachten op de bluray.Eusebius schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:40:
Even zonder dit hele topic door te zoeken (spoilers!) : waar/hoe kun je het beste kijken naar GoT? En dan bedoel ik gewoon netjes alle afleveringen bij elkaar, niet illegaal gedownload. RTL heeft een tijdje uitgezonden, maar die stopten ook weer ineens.
Moet je wel in België wonen.
Ik heb HBO via Ziggo en ik kan bevestigen dat seizoen 1 t/m 5 allemaal in Full HD zijn terug te kijken via On Demand. Voor On Demand heb je wel een mediabox nodig, een insteekkaart ondersteunt het niet. Daarnaast kun je ook via HBO GO kijken, maar die app is zo godsgruwelijk brak dat ik dat mijn ergste vijanden nog niet aan zou raden.Gonadan schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:46:
Blu-ray kopen. HBO heeft vast niet meer alles knap in HD online staan en dan heb je het op de beste kwaliteit die je kunt krijgen.

ユレゲヌ

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Juist omdat het nog niet zeker is!sjaak88 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:57:
[...]
Alles kan [mbr]*knip* (nadeel van de twijfel, sorry...)[/]
Je weet het gewoon niet wat ze gaan doen. Telkens is gebleken dat de serie makers bepaalde zaken heel anders doen dan in de boeken, sinds het ook nog niet bekend is in de boeken is het helemaal onzeker wat er komen gaat.
Wij hadden beiden het idee dat dit gewoon heel slecht is voor de serie, als ie eruit stapt, dus toen zijn we gaan denken. Je ziet hem alleen maar inzakken....En na een goede 2 uur en een goede fles wijn, waren we het eens dat Carice wel eens wat zal kunnen doen voor hem aangezien dat de seizoenen wat bij elkaar kan brengen. (Ja ik vind dat er nogal een apart einde aan ieder seizoen zit, tis nog niet echt een verhaal. Zelfs de valar morghulis huurmoordenaar is nu een soort Monnik geworden
Mijn collega leest de boeken ook niet, ik denk zelfs dat hij nooit wat leest, maargoed
En Telenet hebben... En veel betalenBlord schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:14:
Ik heb een Play More film pakket bij Telenet. Daar staan alle 5 seizoenen in en ook vele andere series.
Moet je wel in België wonen.

https://video-fra3-1.xx.f...96e8c0fe90768&oe=55968670
Kortom, sluit realisme wel aan bij ons beeld van wat het moet zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Jelte op 03-07-2015 12:49 ]
Inderdaad, dit was echt een goed filmpje om het te illustreren. Doordat je niet gewend bent om een vliegende draak te zien en het erg afsteekt tegenover de achtergrond ziet het er al snel nep uit.Jelte schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:49:
Om even de discussie aan te slingeren over het realistisch zijn van de draak die wegvliegt uit de arena. Dit is echt beeld van een zeeschildpad met een gopro op zijn rug. Ziet er ook nogal vreemd uit.
Ik heb ook iets gehoord over het maken van films, hierin maken zo sommige scènes "meer dan realistisch", dus extra contrast en scherpere schaduwen toevoegen zodat het er op een scherm beter uitziet. Alleen ik weet hier geen bron meer van.
Dat wegvliegen van Drogon zag er gewoon goed uit. Niks op aan te merken. In de aflevering erna dat Daenerys bij hem op de rug wilde klimmen en ze nog even wat wegglijdt zag er ook gewoon goed en erg realistisch uit. De SFX crew heeft dit seizoen gewoon weer erg goed werk geleverd!Jelte schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:49:
Om even de discussie aan te slingeren over het realistisch zijn van de draak die wegvliegt uit de arena. Dit is echt beeld van een zeeschildpad met een gopro op zijn rug. Ziet er ook nogal vreemd uit.
"When you grow up your heart dies"
Ben nu bezig met seizoen 3 en wat een vette serie!
Ik heb de boeken al gelezen voordat de serie uitkwam (de laatste tijdens seizoen 1 volgens mij) dus ik weet al precies wat er gaat gebeuren en toch blijft het spannend.
Meestal valt een film of serie tegen als je de boeken gelezen hebt maar ik vind dat de makers van de serie hun werk erg goed gedaan hebben. De meeste characters en locaties kloppen gewoon met wat ik in m'n hoofd had tijdens het lezen.
"When you grow up your heart dies"
Het lijkt me zo niet-inspirerend als acteur om dat te zien
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Alle seizoenen gezien nu en idd, er zijn uiteindelijk wel een hoop verschillen.avec_style schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:19:
De boeken zijn tot en met seizoen 3 heel goed verfilmd. I seizoen 4 zul je al een paar kleine afwijkingen zien van het verhaal uit de boeken, en in seizoen 5 wijken sommige verhaallijnen helemaal af. Er staan dus nog verrassingen genoeg te wachten!
Neemt niet weg dat ik de verfilming geweldig vind!
Nu hopen dat Martin eens opschiet met z'n volgende boek.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Tuurlijk is Jon dood, de vraag is alleen of hij nog resurrected wordtSjah schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:59:
Als die producer zelfs aan Obama vertelde dat Jon Snow dood is, tja dan is die dood.
Het is niet omdat iemand iets tegen de president zegt dat het dan ook zo zal zijn. Ook zou het maar idioot zijn om nu al te zeggen wat ze gaan doen met Jon Snow als iedereen met spanning zit te wachten tot het volgend seizoen.Sjah schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:23:
Uhm, nee dus, forget it.
Nouja we wachten het volgende seizoen af, ik reken er niet helemaal op, capiche?
[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 20-07-2015 23:45 ]
Nou ja Thoros heeft wel ergere verwondingen gefixt als het goed isSjah schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:33:
Ja, en hoe waarschijnlijk is het nou, is er al iemand die potveerr zijn hele buik kapot gestoken zag worden, even uit de doden gewekt, in GoT kan vrij veel , maar dat ...?
Nouja we wachten het volgende seizoen af, ik reken er niet helemaal op, capiche?
De grootste redenen om aan te nemen dat Jon's rol door zal gaan, zijn de aanwezigheid van Melisandre bij Castle Black en het feit dat het verhaal ooit een einde zal moeten krijgen. Als de schrijver met koppen blijft rollen en zo telkens grote plotlijnen min of meer afkapt, dan wordt het erg lastig om tot iets van een afsluitend geheel te komen. Voor een sterk einde, is het ook belangrijk dat er karakters zijn waar wij als kijker in geïnvesteerd zijn. Jon is de meest logische persoon om in de strijd tegen de White Walkers een grote rol te spelen. Ook komt het handig uit dat zijn dood het einde zou betekenen van de eed die hij heeft afgelegd als man van de Night's Watch. Ten slotte is ook Jon's oorsprong zo'n interessant mysterie dat het mij gek lijkt als ze dat niet oplossen, of het oplossen zonder dat Jon het mee kan maken.
Maar de reden waarom ik toch de optie open laat dat hij dood is, is omdat George R.R. Martin bepaalde acties van karakters meestal niet onbestraft laat. Jon heeft een groot risico genomen door te verwachten dat zijn Crows de Wildlings zouden accepteren. Dat ze Jon zouden accepteren als leider terwijl hij de Wildlings helpt. Echte helden bestaan bijna niet in de serie en degenen die er waren, liggen tussen 6 plankjes. Ondanks dat ik niet echt verwacht dat er zo laat in het verhaal nog zo'n belangrijk karakter afgemaakt zal worden, is het niet ondenkbaar.
Natuurlijk wel want een president spreekt zelf ook altijd de waarheid.Le Enfant! schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:29:
Het is niet omdat iemand iets tegen de president zegt dat het dan ook zo zal zijn. Ook zou het maar idioot zijn om nu al te zeggen wat ze gaan doen met Jon Snow als iedereen met spanning zit te wachten tot het volgend seizoen.

Dan ga je er vanuit dat GRRM het voor de kijkers geschreven heeft, maar volgens mij was hij toch echt met een boekenreeks bezig.geert1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:57:
Voor een sterk einde, is het ook belangrijk dat er karakters zijn waar wij als kijker in geïnvesteerd zijn. Jon is de meest logische persoon om in de strijd tegen de White Walkers een grote rol te spelen.
Dit vind ik dan ook het mooie van GRRM. Heerlijk om eens níet het gevoel te hebben dat de vaste set karakters toch alles wel overleeft en de redshirts er steeds aan gaan. Ik ben het helemaal met je eens dat er wel een lijn uitgebouwd moet worden wil je een goed einde maken, maar ik ben bang dat Bran daar meer rol in speelt dan John.Maar de reden waarom ik toch de optie open laat dat hij dood is, is omdat George R.R. Martin bepaalde acties van karakters meestal niet onbestraft laat. Jon heeft een groot risico genomen door te verwachten dat zijn Crows de Wildlings zouden accepteren. Dat ze Jon zouden accepteren als leider terwijl hij de Wildlings helpt. Echte helden bestaan bijna niet in de serie en degenen die er waren, liggen tussen 6 plankjes. Ondanks dat ik niet echt verwacht dat er zo laat in het verhaal nog zo'n belangrijk karakter afgemaakt zal worden, is het niet ondenkbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
De boeken lopen toch nog voor, je hebt al 7 Nederlandstalige boeken 1 voor elk seizoen (wat later wat anders word met bij de eerste seizoenen nog wel).Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:12:
En dat is allemaal leuk, die boekenreeks, maar zo langzamerhand word het gewoon een goede tv-serie. De boeken moeten nog gescheven worden. Wat ook weer betekend dat de fantasie van de schrijvers van de tv-serie weer een rol gaat spelen.
Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Allemaal leuk die TV-serie, maar het verhaal is gewoon al af. GRRM moet alleen de details nog invullen om er een boek van te kunnen maken. Dat geeft de serieschrijvers een stuk meer vrijheid, maar de hoofdlijn bestaat al gewoon. Het lijkt mij sterk dat ze daar van af gaan wijken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:12:
En dat is allemaal leuk, die boekenreeks, maar zo langzamerhand word het gewoon een goede tv-serie. De boeken moeten nog gescheven worden. Wat ook weer betekend dat de fantasie van de schrijvers van de tv-serie weer een rol gaat spelen.
Overigens hoop ik niet dat ze te veel zelf gaan verzinnen want hoe meer ze dat doen hoe meer het rammelt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
[ Voor 120% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:21 ]
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Zo hebben ze ook niks gelogen
Hij komt eerst als wolf terug, en later in het seizoen als halve wight. Loopt als wolf rond en komt dan opeens zijn eigen lichaam weer tegen die als wight rondloopt, waarna hij erin warged. Komt daarmee veel meer te weten over wat the White Walkers van plan zijn.
Maargoed, wat Melissa in dat kasteel dan doet, weet ik ook niet. Maar het lijkt me bijna té voor de hand liggend als ze meteen Jon weer levend maakt.
Dit zou heel raar zijn omdat het gebruikelijk is dat de Nights Watch de doden verbrandt. Ik denk toch echt dat Melissa hem dus terug zal brengen, het ligt erg voor de hand maar het is wel de meest logische weg. Het kan ook wel zijn dat hij tijdens het "dood zijn" in ghost warged, omdat er natuurlijk enige tijd tussen het dood gaan en terugkomen zit. De laatste optie, die ook erg waarschijnlijk is, is dat hij echt definitief dood isRub3s schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:18:
Mijn theorie:
Hij komt eerst als wolf terug, en later in het seizoen als halve wight. Loopt als wolf rond en komt dan opeens zijn eigen lichaam weer tegen die als wight rondloopt, waarna hij erin warged. Komt daarmee veel meer te weten over wat the White Walkers van plan zijn.
Maargoed, wat Melissa in dat kasteel dan doet, weet ik ook niet. Maar het lijkt me bijna té voor de hand liggend als ze meteen Jon weer levend maakt.
*knip* spoiler
[ Voor 21% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:22 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:23 ]
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
[ Voor 86% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:24 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:24 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 83% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:24 ]
[ Voor 152% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:25 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:25 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:25 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:25 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:26 ]
Remember what the dormouse said
Al het bloed uit zijn lichaam halen voor bloodmagic?
[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:30 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik heb dus in 1 week 5 seizoenen gekeken. Nu heb ik een probleem want ik wil seizoen 6 zien.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Poeh! Dan ga je royaal ontwenningsverschijnselen krijgen. Die heb ik al na iedere week 1 aflevering kijken en daarna bijna een jaar wachten.Megapaul schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:00:
Ik heb dus in 1 week 5 seizoenen gekeken. Nu heb ik een probleem want ik wil seizoen 6 zien.#verslaafd.
Succes ermee!
vooral na john
Haha die spoiler tag is blijkbaar al lang niet meer nodig
Nogmaals: ik baal er goed van dan john dood is (en dat hij dood is moge ondertussen duidelijk zijn, enige vraag is of hij terug kom), maar hem resurecten oid zou me ook weer een beetje tegenvallen.
[ Voor 68% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:27 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
[ Voor 104% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:27 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2015 20:28 ]
In de tussentijd kan dit topic gewoon openblijven voor het bespreken van de serie
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 36% gewijzigd door Mx. Alba op 29-07-2015 10:31 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Kan ook gewoon puur zijn om de discussie gaande te houden natuurlijk, de hype opbouwen en uitbuiten, de spanning vasthouden tot het volgende seizoen. Het enige wat wij weten is dat wij niets weten.AllSeeyinEye schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:56:
Wellicht een leuk hebbedingetje dat HBO heeft gereleased als merchandise is de memoriam collection (in de NL store tot en met seizoen 4, in US/UK tot en met seizoen 5). In de US versie is er een major character niet opgenomen
spoiler:wat toch weer een sterke hint is naar dat Jon Snow niet permanent dood is
Of dan klik ik gewoon op Edit in plaats van op Quote... Sorry ASE!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:56:
Wellicht een leuk hebbedingetje dat HBO heeft gereleased als merchandise is de memoriam collection (in de NL store tot en met seizoen 4, in US/UK tot en met seizoen 5). In de US versie is er een major character niet opgenomen
spoiler:wat toch weer een sterke hint is naar dat Jon Snow niet permanent dood is
Maar dat zegt helemaal niks want er is ook geen figurine van stannis, en er is er wel een van The Mountain, terwijl die ook overduidelijk niet helemaal dood is.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
No damage doneMx. Alba schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Kan ook gewoon puur zijn om de discussie gaande te houden natuurlijk, de hype opbouwen en uitbuiten, de spanning vasthouden tot het volgende seizoen. Het enige wat wij weten is dat wij niets weten.
Dat is ook een mogelijkheid, maar met de wetenschap dat de Red Priests in staat zijn om te reviven, de aanwezigheid van een zekere Red Priest in Castle Black, het gegeven dat de verhaallijn van het chararcter in kwestie zo ongeveer het meest ontwikkeld is, dat zowel GRRM als HBO de kraai, het geadopteerde logo van de heer J.S., veelvuldig hebben gebruikt en dat dit logo dus een bovenmatig belangrijke rol speelt in de serie, de andere kleine hints die de afgelopen maanden verschenen en het ontbreken van de bevestiging van zijn dood / het vertrek van de acteur, zijn voor mij reden genoeg om aan te nemen dat deze heer zijn return zal maken in in het komende seizoen.
edit:
1e hit op Google:
Oftewel: Kit Harington is op foto vastgelegd met andere acteurs in Belfast op de script read-throughs. Opnieuw dus een sterke aanwijzing dat hij zijn opwachting in seizoen 6 mag / zal maken.
[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-07-2015 11:18 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hoe is het dan een spoiler? Dat is toch simpelweg info die voor iedereen beschikbaar is?!
edit: ow, het laatste stukje is wel een spoiler. Aangepast.
[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-07-2015 11:17 ]
Jep dat bedoelde ik, thnksAllSeeyinEye schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:16:
[...]
offtopic:
Hoe is het dan een spoiler? Dat is toch simpelweg info die voor iedereen beschikbaar is?!
edit: ow, het laatste stukje is wel een spoiler. Aangepast.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Waarom wordt de link die ik 2 berichten hoger plaatste weggeknipt als spoiler (zelfde bericht) terwijl het in spoilertags stond en blijft dit bericht wel staan?Mx. Alba schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Kan ook gewoon puur zijn om de discussie gaande te houden natuurlijk, de hype opbouwen en uitbuiten, de spanning vasthouden tot het volgende seizoen. Het enige wat wij weten is dat wij niets weten.
Alsjeblieft. Geen discussie over de moderatie in het topic zelf. Dat is een regel die overal op dit forum geldt en die in dit topic ook al meerdere keren duidelijk is benadrukt.Bartske schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:27:
[...]
Waarom wordt de link die ik 2 berichten hoger plaatste weggeknipt als spoiler (zelfde bericht) terwijl het in spoilertags stond en blijft dit bericht wel staan?
Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic
[ Voor 11% gewijzigd door Mx. Alba op 29-07-2015 12:32 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
PSN: Finally_Chris
Ik ga ook voor Robberts rebellion. Alhoewel ik ook gehoord had dat er een kans was dat het juist over de 1e inval van de WW zal gaan, van vlak voor de bouw van The Wall. Maar dat lijkt me minder waarschijnlijk omdat er minder bekend van is en de details minder belangrijk zijn voor het verhaal.CR1691 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:15:
Robberts rebellen lijkt de grootste kandidaat voor een prequel. Zelf zou ik ook graag Agon's conquest willen zien. Wellicht te duur vanwege de hoeveelheid CGI?
Jogai schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:48:
Eventueel een prequel van de dunk & egg tales:
http://screenrant.com/game-thrones-prequel-series-hbo/
Dat lijkt me wel wat. Als hij er eerst maar eens aan verder schrijft...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Lijkt me waarschijnlijker, Korte behapbare verhalen en dus wat goedkoper om te maken en wel erg leuk (iig om te lezen) En er is al een boek van.
Al wordt de geschiedenis van westeros ook al beschreven in een ander boek. Hbe die niet helemaal gelezen, maar de eerdere geschiedenis is vrij kort en bonding beschreven (omdat daar niet zoveel van bekend is). Later komt er meer detail in de verhalen. (vanaf de conquest van de valyrians)
Ik heb op dit moment seizoen 1 gezien, en heb de eerste aflevering van seizoen 2 gezien.
Ik heb nu al een tijdje geen GoT meer gekeken, en heb hier ook geen behoefte meer toe. Maar klasgenoten en vrienden geven aan dat ik door moet kijken.
Iemand die ook problemen had met doorzetten na seizoen 1?
ik was hooked na 2 afleveringenrobcoenen schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:34:
Misschien een wat aparte vraag, maar zijn er meer mensen zoals mij die er moeilijk inkwamen?
Ik heb op dit moment seizoen 1 gezien, en heb de eerste aflevering van seizoen 2 gezien.
Ik heb nu al een tijdje geen GoT meer gekeken, en heb hier ook geen behoefte meer toe. Maar klasgenoten en vrienden geven aan dat ik door moet kijken.
De seizoenen na seizoen 1 zijn niet veel anders qua "serieplay" (weet ff geen beter woord, zeg maar de TVserie equivalent van "gameplay"robcoenen schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:34:
Misschien een wat aparte vraag, maar zijn er meer mensen zoals mij die er moeilijk inkwamen?
Ik denk dus dat als je heel seizoen 1 hebt gezien en niet echt zin hebt om verder te kijken, dat je dan net zo goed kan stoppen
Ik was trouwens al hooked na de eerste aflevering, of zelfs misschien al na de eerste 10 minuten. Ik houd van fantasy settings zoals deze serie en na 10 minuten zie je al dat alles klopt (goed geacteerd, goede details, goed verhaal en al een klein zwart/evil/onheilspellend tintje aan het verhaal).
[ Voor 13% gewijzigd door silmaril8 op 03-08-2015 19:43 ]
Ik heb er zin in.
Nu nog even de afleveringen bekijken om de herinneringen op te frissen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right
http://www.ad.nl/ad/nl/2831/showbizz/photoalbum/detail/4134162/624477/0/Op-de-set-bij-Game-of-Thrones.dhtml
Verwijderd
Vet om die foto's te zien!tweaker2010 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:03:
Hier een linkje met foto's van een filmlocatie in seizoen 6:
http://www.ad.nl/ad/nl/2831/showbizz/photoalbum/detail/4134162/624477/0/Op-de-set-bij-Game-of-Thrones.dhtml
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
You know nothing
Edit: Ongeveer dezelfde strekking als jouw verhaal. Had ik toch eerder moeten inloggen met Facebook.
[ Voor 11% gewijzigd door Megajr op 16-09-2015 07:39 ]
https://www.facebook.com/...n/videos/720505331387411/
tilt even 526 kg op.
en gooit een gewicht van 25 kg even over 5,9m hoog.
https://www.facebook.com/...n/videos/720366398067971/
Dit is tijdens een Highland Games wedstrijd in America dit weekend.
Mijn neef neemt hier ook aan deel. Die doet wat afmetingen betreft trouwens niet veel onder voor the mountain.
(mijn neef is derde van links tweede van rechts

Eerste wat ik ook dacht...

GoT wel even 12 emmy's gewonnen van de 24 nominaties
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
HBO heeft een nieuwe poster uitgebracht van seizoen 6:
https://twitter.com/gameofthrones/status/668821378544570368
[ Voor 19% gewijzigd door markdm op 23-11-2015 20:46 ]
Dit topic is gesloten.
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic