MotoGP en WSBK topic

Pagina: 1 ... 10 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Whoa! Epische kwalificatie. :D

Met 3 minuten te gaan je motor aan het einde van de pitmuur zetten omdat ie de geest gaf. Na een sprint door de pitstraat, met 2:30 te gaan, op de reserve motor springen (een snel rondje is 2:02 - 2:03), vervolgens alles uit de kast trekken en overal net weer een metertje later remmen en dan gewoon het ronderecord en de pole-tijd verpulveren met ruim 3/10 seconde.

Een naam?
Marc Márquez _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 11-04-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ja ik schakelde net op tijd in. Met 3min te gaan. We zaten met zn drieen op puntje van de stoel. Hoe die marquez rijdt is zo extreem bruut om te zien. Haalde net zn rempunten al glijdend en stoppies hier en daar. Wat een eindbaas dat ventje. Kijk graag f1 maar in deze 3min quali al meer spanning dan afgelopen seizoen en deze van de f1 bij elkaar. Zo bizar gaaf!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Briljante kwalificatie!

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Zag op MF langskomen dat het de moeite van het kijken waard was, en daar was niets aan gelogen!

Geeft ook wel aan hoe goed die twee fietsen overeenkomen denk ik zo. (Wat natuurlijk weer erg knap is van het team)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Hoe kijken jullie de races vanavond?
Eurosport lijkt alleen een samenvatting uit te zenden, BBC helemaal niks... Het is weg bij Sport1 en ik vind €15 op MotoGP.com toch net te veel....

Heb de kwali van Marq nog wel gezien. Briljant! Zo'n tijd op je tweede bike met een verkeerde voorband, HOE? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Neejoh schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:13:
Hoe kijken jullie de races vanavond?
Eurosport lijkt alleen een samenvatting uit te zenden, BBC helemaal niks... Het is weg bij Sport1 en ik vind €15 op MotoGP.com toch net te veel....

Heb de kwali van Marq nog wel gezien. Briljant! Zo'n tijd op je tweede bike met een verkeerde voorband, HOE? :D
Eurosport zendt hier alles live uit (UPC Ziggo).
Weet je zeker dat je het niet kunt zien op Eurosport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Uhm, wat stom van me... Ik denk dat ik verkeerd gekken heb. Zie nu in de gids inderdaad wel Motorsport staan. Dacht eerder te zien dat er alleen wielrennen op was. My bad!
Bedankt Zamorano, wij zitten voor de buis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Yup, toch wel fijn dat Eurosport alles uitzendt en Eurosport Benelux de productie doet.

Best leuke race in de Moto2, maar jammer dat Simeon (uit)viel na de touché met Zarco.
Wel grappig: we hebben nu twee keer exact dezelfde nationaliteiten op het podium gehad in Moto2 en 3. 1: GBR; 2: FRA; 3; SPA.
Lijkt me sterk dat we dat in MotoGP ook gaan zien. Crutchlow, Di Meglio, Márquez? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Pffft wat ben ik blij dat Eurosport uitzend! Ben echt benieuwd naar deze race. Begin van het seizoen was in ieder geval veelbelovend met oa de Ducati's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik hoop dat Lorenzo niet te veel last van zijn bronchitis heeft en dat Marc niet meteen een gat slaat en alle spanning eruit haalt.

Hmm, start delayed.
Natte plek op de baan?

[ Voor 15% gewijzigd door Zamorano op 12-04-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Start delayed... Water van de brug(turn 3) ligt op de baan... moet worden opgeruimd :/
Vraag me dan af of ze dat het afgelopen uur niet hebben constateren.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja, beetje jammer. Hebben ze zeker pas opgemerkt toen de SC dat rondje ging rijden.
Pff, dat gaat best even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tijden de moto2 race hing daar ook al constant een vlag, dus dit hadden ze al veel langer kunnen weten. Beetje jammer dit.. Ach ja, ff wat drinken en eten pakken dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou, er ligt ook best wel een aardige hoeveelheid. Misschien een lek in die brug waar stilstaand water lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:18
Schokt het beeld bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
paragon schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:16:
KPN glasvezel om 20.30 uur wel. 5 minuten. Nu is hij helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:18
Hmmm hier nog steeds. De reclame niet, maar de live uitzending wel. Niet te doen :(

Ziggo(Amstelveen)

[ Voor 14% gewijzigd door paragon op 12-04-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb geen hapering gezien (UPC - A'dam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

paragon schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:16:
Ziggo 070 alles ok.

Shit, ben totaal spontaan verliefd op de parapludame die bij Rossi staat O+

Aha, dus toch de tank leeg bij Ducati met 22L !

[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 12-04-2015 22:24 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De race was een beetje tegenvallend qua spanning, maar mooie uitslag. Márquez was duidelijk te sterk voor de rest.
Knappe race ook van Lorenzo, die fysiek toch niet helemaal goed was door de bronchitis. Komt hij wbt het kampioenschap nog best redelijk uit die openingsraces, met al die problemen.

Leuk dat de Duc's structureel mee kunnen doen, heel goed voor het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vergeet de suzuki ook niet, die deden het ook echt niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zeker! Suzuki is idd goed bezig en ze hebben 2 goede coureurs voor de komende jaren.
Hoop dat ze dit jaar de machine goed door kunnen ontwikkelen en volgend seizoen misschien wel af en toe voor een podium mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
ik had niet verwacht dat die suzuki's zo sterk zouden zijn in hun 1e jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Jammer dat toen eindelijk Yamaha op snelheid was een paar jaar geleden, de x blokken/jaar ingevoerd werd. Zo stonden ze gelijk weer 10-20 km/u terug op het rechte stuk. De topsnelheden worden gedomineerd door Ducati en Honda.

Honda heeft overigens een ander probleem, ze hebben niemand in de pijplijn om Pedrosa of Marquez te vervangen. De vervanger van Pedrosa was nergens.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Señor Sjon schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:33:
Jammer dat toen eindelijk Yamaha op snelheid was een paar jaar geleden, de x blokken/jaar ingevoerd werd. Zo stonden ze gelijk weer 10-20 km/u terug op het rechte stuk. De topsnelheden worden gedomineerd door Ducati en Honda.
Die verschillen zijn redelijk minimaal. Op COTA zaten de Honda's volgens mij rond de 340 km/h, de Ducati's rond de 338 en de Yamaha's rond de 335.
Honda heeft overigens een ander probleem, ze hebben niemand in de pijplijn om Pedrosa of Marquez te vervangen. De vervanger van Pedrosa was nergens.
Ik denk dat Honda daar zelf geen probleem van maakt. Ze hebben liever een Japanner op die 2e fiets dan de meest competitieve coureur die ze kunnen vinden, anders hadden ze geen nee tegen Stoner gezegd toen hij aanbood om Pedrosa te vervangen.

Hiroshi Aoyama is natuurlijk geen slechte coureur, en ik vind het nog best een logische keuze gezien zijn CV, maar de snelheid was er zeker niet dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zamorano schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:12:
[...]

Die verschillen zijn redelijk minimaal. Op COTA zaten de Honda's volgens mij rond de 340 km/h, de Ducati's rond de 338 en de Yamaha's rond de 335.

[...]
Ze hebben bij Yamaha anders grote problemen om de anderen voor te blijven op de rechte stukken. Ook ging het met de harde voorband niet zo lekker bij Rossi.

[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 13-04-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 16:34
Kan iemand mij uitleggen waar de Texaan Hayden was gister? Die rijdt toch op de zelfde fiets als Rossi en Lorenzo? hoe kan hij dan 13e! eindigen in zijn eigen achtertuin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Señor Sjon schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:15:
[...]

Ze hebben bij Yamaha anders grote problemen om de anderen voor te blijven op de rechte stukken. Ook ging het met de harde voorband niet zo lekker bij Rossi.
Mwoah, het was op topsnelheid echt wel close. De Yamaha leek gewoon veel moeilijker de hoek om te krijgen voor dat rechte stuk, waardoor ze het op acceleratie weer verloren. In de snelle bochten daarentegen is de Yamaha echt super. Je zag ook goed hoe de Yamaha's bij die dubbele apex bocht naar links die iets naar beneden loopt (bocht 15-16?) bijna allemaal de wijde lijn reden, een groot contrast met bijvoorbeeld de Ducati's.

Dat, samen met de slijtage op de voorband, lijkt erop te wijzen dat de voorkant van de Yamaha weinig grip had in tragere bochten.
Nivado schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:20:
Kan iemand mij uitleggen waar de Texaan Hayden was gister? Die rijdt toch op de zelfde fiets als Rossi en Lorenzo? hoe kan hij dan 13e! eindigen in zijn eigen achtertuin?
Eh, Hayden rijdt op een open-spec Honda, Rossi en Lorenzo op de fabrieks Yamaha.
Heel wat anders!

[ Voor 18% gewijzigd door Zamorano op 13-04-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Dat is vaag, ik zou zweren gister Hayden in een Movistar pak gezien te hebben. Ik zal me wel vergist hebben, Misschien hadden het ze over Hayden, terwijl Lorenzo of Rossi in beeld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39
Nivado schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:47:
Dat is vaag, ik zou zweren gister Hayden in een Movistar pak gezien te hebben. Ik zal me wel vergist hebben, Misschien hadden het ze over Hayden, terwijl Lorenzo of Rossi in beeld waren.
Dat weet ik wel zeker ;) . Hayden rijdt momenteel in een zwart/wit pak (niet te verwarren met Cal Crutchlow).

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nivado schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:20:
Er is een documentaire genaamd: "The Doctor, The Tornado and the Kentucky Kid"

Hayden zit er tussen en van die drie is er één een Texaan... en toch heb zijn uh quasinationaliteit verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Doh, ik zat overal naast dus 8)7

Ik heb duidelijk te lang geen motoGP gekeken... Ik heb in 2013 nog wel op BBC gekeken, maar ook niet alles was op BBC1/2. Wat ben ik blij dat het weer op Eurosport is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook blij dat MotoGP weer op Eurosport te zien is.
Helaas de eerste 2 races moeten missen omdat DVB-C bij Telfort een andere Eurosport uitzend. Een Belgische lijkt het. Er wordt aan gewerkt, maar live kijken zit er alsnog dus niet in voor mij.

Gelukkig kan ik op maandag de race wel binnenhalen via nieuwsgroepen, maar heb dan Engels commentaar van een BT Sports stream.

Wat vinden jullie van het Nederlandse commentaar op Eurosport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat zit daar al jaren. Ik stoor me er niet aan. In Qatar hadden ze zelfs een NL presentatiemeisje op locatie? Ben ik niet gewend van Eurosport. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik heb liever het engelse commentaar van BBC of Sky dan het Nederlandse geleuter. Ik stoor me altijd vreselijk aan de fouten of trage constateringen die ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
En nog niet te spreken over het punt dat ze bij wijze van spreken van de 45 minuten zo'n 30 minuten volblaten met weetjes over Rossi. Er rijden er meer op de baan hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:45
Voor het commentaar zit je bij de Engelse zenders gewoon beter, helaas. Desondanks waardeer ik de poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ik stoor me ook aan het Nederlandse geleuter, ik kies er voor om de races te bekijken op de franstalige zender te België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Ach ja, hopelijk wordt het allemaal nog wat beter qua commentaar. Maar vooralsnog vind ik het in ieder geval al super dat het uberhaubt te zien is. Ze bezuinigen iig niet op zendtijd door trainingen etc ook gewoon uit te zenden.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens mij zendt Eurosport alles tweetalig uit, dus kan je ook Engels gebruiken. Maar ik stoor me niet aan het Nederlandse commentaar. Je had, voordat de boel naar RTL7 ging, een duo bij Eurosport die ik wel goed vond, jammer dat ze niet weer bij elkaar zitten. Wees blij dat het geen Allard Kalff is. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 16-04-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:10
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:22:
Ik ben ook blij dat MotoGP weer op Eurosport te zien is.
Helaas de eerste 2 races moeten missen omdat DVB-C bij Telfort een andere Eurosport uitzend. Een Belgische lijkt het. Er wordt aan gewerkt, maar live kijken zit er alsnog dus niet in voor mij.

Gelukkig kan ik op maandag de race wel binnenhalen via nieuwsgroepen, maar heb dan Engels commentaar van een BT Sports stream.

Wat vinden jullie van het Nederlandse commentaar op Eurosport?
Hier had ik dus ook last van, bedankt voor de link. Hopelijk is het nu dus opgelost.
Overigens prefereer ook ik de uitzendingen van BT Sports. Zij hebben kenners op locatie, regelmatig leuke interviews, zelfs tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:52:
[...]

Hier had ik dus ook last van, bedankt voor de link. Hopelijk is het nu dus opgelost.
Overigens prefereer ook ik de uitzendingen van BT Sports. Zij hebben kenners op locatie, regelmatig leuke interviews, zelfs tijdens de race.
Telfort heeft gisteren mijn voicemail ingesproken met de mededeling dat het DVB-C probleem opgelost zou zijn. Ook andere Telfort gebruikers zijn gebeld. Ik ben benieuwd.
Ook benieuwd naar het Nederlandse commentaar.
We gaan het meemaken hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
Señor Sjon schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:46:
Volgens mij zendt Eurosport alles tweetalig uit, dus kan je ook Engels gebruiken.
Helaas, Eurosport heeft voor England geen rechten en geen engelstalige productie. Ik ging er eerst ook vanuit maar nadat men Nederlands begon te Ouwenelen op het Engelse audio kanaal na gevraagd bij Eurosport en deze kwamen met die melding via Twitter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
In de UK zendt BT Sport het uit volgens mij, dus idd geen Eurosport.

Vreemde uitslag in FP1 trouwens, eens kijken wat er in FP2 gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gaat er iemand aankomende zondag nog naar superbikes? Ik was eigenlijk niet van plan te gaan, maar een collega die vroeg me mee... en nee zeggen is dan natuurlijk geen optie :+ Mensen ook aspiraties om naar de TT te gaan? Dit jaar word mn achtiende keer GT bocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Aleix weer snelste in FP2. Goed om Suzuki zo competitief te zien, maar ze komen nog wel een klap topsnelheid tekort. Zeker 10-15 km/h ten opzichte van Honda/Ducati.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik denk dat de "gevestigde" teams vooral wild aan het experimenteren zijn in de eerste paar sessies. Het zou me verbazen als het niet weer "gewoon" MM op pole wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:10
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:44:
[...]

Telfort heeft gisteren mijn voicemail ingesproken met de mededeling dat het DVB-C probleem opgelost zou zijn. Ook andere Telfort gebruikers zijn gebeld. Ik ben benieuwd.
Ook benieuwd naar het Nederlandse commentaar.
We gaan het meemaken hoop ik.
Hij doet het, eindelijk weer live motorsport Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/global/smileys/crossy.gif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Vanochtend eerst zelf even wat rondgekneurd, en nu tegelijk kijken naar de FP3 en de superpole 8)

Kijken naar hen die zonder koekblikkers de baan op kunnen...

Mooi dat Guintoli er nog even wat uit wist te persen!

En net wanneer je juicht dat Van der Mark de snelste tijd heeft... wordt er even flink onder gedoken :o

[ Voor 33% gewijzigd door steveman op 18-04-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Er stond toch weer geen maat op Márquez. Aleix er heel goed bij, dat wel.

Zoals Márquez zelf al aangeeft komt de dreiging morgen waarschijnlijk van Lorenzo en Rossi, die hebben een goed wedstrijdritme. Ducati lijkt hier wat minder te zijn.

Ik ben erg benieuwd wat voor tempo Aleix op de Suzuki morgen heeft. Ik denk hooguit P4 of P5, maar dat zou al top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Wat een race! Leek heel saai te gaan worden, maar een heerlijk einde. Alleen jammer dat Marquez geen genoegen nam met zilver en op z'n plaat moest gaan...
Crutchlow ook goed bezig overigens met z'n derde plaats in de laatste bocht :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bansheeben op 19-04-2015 21:55 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Bansheeben schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:52:
Wat een race! Leek heel saai te gaan worden, maar een heerlijk einde. Alleen jammer dat Marquez geen genoegen nam met zilver en op z'n plaat moest gaan...
Crutchlow ook goed bezig overigens met z'n derde plaats in de laatste bocht :)
Ik heb vanaf het moment dat Rossi de aanval inzette op plek 4 op het puntje van de bank gezeten. Wat een geweldenaar blijft Rossi zeg. Heb echt zo veel respect voor die man. Zag er ook echt spectaculair uit met al die harde banden, leek wel GP on Ice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Gisteren een superdag gehad voor de tv. Zowel WSBK als MotoGP was echt genieten.

Ik zou willen dat ik een paar jaar vooruit kon om te ontdekken waar MvdM ergens staat. Hopelijk volgend jaar een nieuwe Honda onder z'n kont en dan volle bak meestrijden voor P1 vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Superbikes waren echt super inderdaad :D Geweldig om 2x een podium te halen bij je thuisrace.

De MotoGP race vond ik een beetje saai; alleen de laatste paar ronden waren tof. Toen Rossi lekker op gang kwam. Jammer dat Marquez eraf ging; hij had beter genoegen kunnen nemen met P2.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij MotoGP zag je gewoon de spanning opbouwen. Commentaar van Eurosport had het al over de long runs uit de warmup van Rossi die het snelste was ermee, vooral op het einde van de stint. Marquez moest proberen met de gewone band genoeg voorsprong te pakken. Bijna was ie geslaagd door het duwtje van Iannone in de eerste bocht.

Maar MM had gewoon zijn verlies moeten nemen. Ik hoop niet dat ie een Gibernautje krijgt qua vorm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Marquez rent wat af de laatste weken. :D

Hopelijk zien we deze gevechten het hele jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Afgelopen race weekend.

MotoGP: _/-\o_
Superbikes Race 1 & 2: _/-\o_
Wss: _/-\o_

score: 10/10 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Señor Sjon schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:19:
Maar MM had gewoon zijn verlies moeten nemen. Ik hoop niet dat ie een Gibernautje krijgt qua vorm. ;)
Idd, aan de andere kant vind ik het hem ook sieren dat hij er altijd 100% voor gaat.
Een gibernautje zie ik hem niet doen. Het is geen jankerd en hij kent de slagen van de zweep :+
Marc Marquez:
"It’s a shame what happened, because we were having a good race! It was interesting, because our tyre choice was different from Valentino’s as I felt we were not as competitive the harder compound. The strategy was working out well for us - it’s just a pity about the last two laps. When I saw that he was closing in on me, I decided to conserve the tyres a little. On the final laps I went back to riding in the low 1'39s to check that the tyres were still in good shape, and knew that we would be fighting to the end. When he caught me, we fought for a few corners and unfortunately we touched and I crashed. I've always said that he's my idol and my reference, so you always learn things from him. Now we have to think about Jerez and begin to recover points."
Ik heb zelf Vd Mark 2x 3e zien worden op assen vanaf de GT, wat een topdag was het gister :D

[ Voor 45% gewijzigd door HaterFrame op 20-04-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mooi hè, die Marquez. Gewoon blijven leren van die ouwe doktor! Het had ook geheel anders kunnen aflopen als Marquez Rossi eraf had gekegeld.. ik vond het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16
Marquez klapte goed op het asfalt, zijn helm en pak hebben zijn werk goed gedaan! Wat is dit trouwens voor actie:

http://www.dumpert.nl/med...ijdens_moto3_warm_up.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Danielson schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:51:
Marquez klapte goed op het asfalt, zijn helm en pak hebben zijn werk goed gedaan! Wat is dit trouwens voor actie:

http://www.dumpert.nl/med...ijdens_moto3_warm_up.html
Dat is nou een kneuzenactie!

Hoe maak je het jezelf zo moeilijk mogelijk in je carriere in 3 minuten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die Rossi en MM, heerlijk

Niet zoals die huilie huilie Stoner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Saaie race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Jep, Lorenzo was niet te pakken, Marquez en Rossi net zo snel.
Dan gebeurd er verder weinig spectaculairs helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik vind Rossi echt heel sterk rijden dit seizoen! In frankrijk weer van 7 naar 2 is _/-\o_ en Marquez of beter gezegd, Honda hebben toch wel een probleem op de zondag. Daar gaat het niet vanzelf.. aan de andere kant gaan de beide ducati's als een trein zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tristan schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:46:
Ik vind Rossi echt heel sterk rijden dit seizoen! In frankrijk weer van 7 naar 2 is _/-\o_ en Marquez of beter gezegd, Honda hebben toch wel een probleem op de zondag. Daar gaat het niet vanzelf.. aan de andere kant gaan de beide ducati's als een trein zeg!
Rossi is zeker weer goed bezig dit seizoen, maar dit is wel al de 2e wedstrijd op rij dat hij eigenlijk geen antwoord heeft op het tempo van zijn teamgenoot. Jorge is er helemaal bij na die moeilijke eerste twee races. Als Márquez niet oppast wordt dit een keiharde strijd om de titel tussen de twee Yamaha's (ook niet vervelend).

Honda heeft inderdaad een probleem. Hopelijk kan de terugkeer van Dani ze helpen om consistenter met de Yamaha's en Ducati's mee te kunnen.

Gisteren wel een heerlijk gevecht trouwens tussen Márquez en Iannone, ieder met hun eigen problemen, maar dan toch die strijdlust. Smith kon daar echt niet in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ja het gevecht om de 4e plek vond ik eigenlijk het mooist om te zien van de hele race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Inderdaad, maar Marquez gaat er nog een keer hard af op deze manier. Het gaat maar net telkens goed en er komt een periode dat het net telkens fout gaat. Ik begrijp uit eerste berichten ook dat de Michelins voor volgend jaar niet zijn rijstijl toelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Mja, zoals MM met het materiaal omgaat heeft geen enkele engineer voorgeschreven denk ik zo :D

Vanavong nog eens in slow motion zijn capriolen terugkijken, met name het moment waarop z'n achterwiel even het luchtruim kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Marquez is jong en talentvol genoeg om ook met Michelin banden er gewoon mee weg te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En dan nog gewoon de inhaalactie afmaken he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
steveman schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:47:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En dan nog gewoon de inhaalactie afmaken he!
Ja ik begrijp niet hoe hij het flikt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Hij moest wel, hij had zich net verremd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Hier de lange versie
http://www.dumpert.nl/med...n_marquez_en_iannone.html

Was echt schitterend om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Een paar F1-liefhebbende collega's van me hadden de MotoGP race per ongeluk gezien, viel wel in de smaak zo te horen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
steveman schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:35:
Een paar F1-liefhebbende collega's van me hadden de MotoGP race per ongeluk gezien, viel wel in de smaak zo te horen :D
Ja, mijn vader volgt het dit jaar ook voor het eerst en wist niet wat hij zag tijdens de inhaal momenten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Motogp > Formule1...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Oef marquez niet eens q2. Gewoon p13 morgen. Gaat niet goed daaro bij honda...

Zou graag valentino kampioen zien worden dit jaar. Maar vrees dat lorenzo het wordt.
Zeker nu marquez het echt niet heeft(of eigenlijk de honda).

[ Voor 49% gewijzigd door v8power67 op 30-05-2015 14:32 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Echt langzaam is de Honda hier ook niet, het lijkt gewoon een beetje pech / net niet bij Marquez dit weekend.
Rossi ook pas 8e dus dat wordt voor beiden een interessante beginfase.

Iannone op pole, Lorenzo op 2 en Dovi op 3. Eens kijken of de Ducati's eindelijk eens een echt goede racepace hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Zamorano schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 14:53:
Echt langzaam is de Honda hier ook niet, het lijkt gewoon een beetje pech / net niet bij Marquez dit weekend.
Rossi ook pas 8e dus dat wordt voor beiden een interessante beginfase.

Iannone op pole, Lorenzo op 2 en Dovi op 3. Eens kijken of de Ducati's eindelijk eens een echt goede racepace hebben.
Voor Rossi is dat meer een standaard beginfase eigenlijk. Als Valentino niet heel snel bij Lorenzo kan komen morgen, wordt het waarschijnlijk weer de grote Lorenzo solo show.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Bansheeben schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:00:
[...]

Voor Rossi is dat meer een standaard beginfase eigenlijk. Als Valentino niet heel snel bij Lorenzo kan komen morgen, wordt het waarschijnlijk weer de grote Lorenzo solo show.
Daar kan je je nog in vergissen.
De Ducati's hebben de betere motor op dit circuit. (veel top)
Als Ianone of Dovi een lekker ritme te pakken krijgen, gaat lorenzo het nog moeilijk krijgen denk ik!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verrassend van Marquez. Wordt dat morgen weer zo'n do or die actie? :9

Hoop dat de Ducati's voor een leuke wedstrijd kunnen zorgen. De Marquez show is wel duidelijk voorbij en de Ducati's gaan eindelijk lekker mee. Hoop dat ze het Lorenzo lekker lastig maken morgen met ze tweeën waardoor Rossi er naartoe kan rijden. Ik ben voor Lorenzo maar lijkt me zo gaaf als Rossi wint in Italië :D Ik hoop stiekem dat ie kampioen wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

tellavist schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:41:
[...]

Daar kan je je nog in vergissen.
De Ducati's hebben de betere motor op dit circuit. (veel top)
Als Ianone of Dovi een lekker ritme te pakken krijgen, gaat lorenzo het nog moeilijk krijgen denk ik!
Hmm, zit wat in. Maar het gebeurt toch regelmatig dat de ducs erg goed kwalificeren, om vervolgens halverwege de race opeens weg te zakken (vooral Iannone heeft daar een handje van). Maar we gaan het zien. Sterker nog, ik hoop dat je gelijk hebt, want dan gaat het een hele interessante race worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Iannone zit natuurlijk ook nog met zijn blessure. De vraag is hoeveel hij daarvan tijdens de race gaat merken.
De pace van Lorenzo tijdens een lange stint is in elk geval erg goed, dus dat wordt vast een harde noot om te kraken.

En niemand heeft het nog over Pedrosa, maar die is ook duidelijk op de weg terug. Kan een hele vermakelijke GP worden morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik zit er in iedergeval klaar voor! :*)
Ik hoop op een hele mooie race, zoals hierboven besproken; er zijn heel wat variabelen in deze race die het erg interresant kunnen maken.

De duc's hebben het voordeel op het langste rechte stuk van de GP
Daarnaast zijn beide italianen groot gebracht op onder andere het mugello circuit.
Als ianonne en dovi nou strak zouden kunnen rijden op een iets hardere band, dan kakken ze ook niet zo in halverwege de race.

De yamaha's hebben op dit moment denk ik de 2 sterkste coureurs + een motor met super goeie grip voor de vele gooi en smijt bochten die dit circuit rijk is. Daarnaast is dit voor rossi natuurlijk ook een thuiswedstrijd...

De honda's hebben naar mijn mening de mindere motor/kaarten. maar ja, die hebben een nu een vrij wanhopige marquez, die voor spektakel kan gaan zorgen! :+ Pedrosa is lekker terug aan het komen inderdaad, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd nog geen verrassing van. Ik en vooral benieuwd naar Marquez, die heeft nu echt wat te bewijzen en te verliezen. Ik denk stiekem dat hij uit gaat vallen deze race.

Ja, dit wordt een leuke race denk ik! :)
Ik voorspel het volgende podium:
1:Rossi
2:dovi
3:Lorenzo/ianonne

[ Voor 41% gewijzigd door tellavist op 31-05-2015 12:41 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Wat hebben ze bij die lorenzo in de tank gestopt?!
Niet normaal wat rijd die kerel ijzer sterk zeg _/-\o_

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
IK ZEI HET TOCH :+
Echt een do or die ventje die marques. heerlijk om naar te kijken!
Jammer dat tie er af ging

[ Voor 81% gewijzigd door tellavist op 31-05-2015 14:35 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Grote (helaas erg saaie) Lorenzo show. Called it. Jammer dat Crazy Joe er niet bij kon blijven

[ Voor 32% gewijzigd door Bansheeben op 31-05-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Bansheeben schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:50:
Grote (helaas erg saaie) Lorenzo show. Called it. Jammer dat Crazy Joe er niet bij kon blijven
Ja inderdaad, lorenzo was echt weer van een andere klasse dan de rest vandaag. Toch vond ik de strijd om 2-3 wel een mooie. Wel balen voor Dovi dat z'n motor er mee ophield trouwens. Ik vond Rossi een beetje mak vandaag trouwens. Miste een beetje vechtlust van hem. Alsof tie een beetje brak was en dacht: meh 3e is prima...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Heb je die megaaaslide van hem niet gezien? Scheelde niet veel of hij had er ook naast gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
steveman schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:15:
Heb je die megaaaslide van hem niet gezien? Scheelde niet veel of hij had er ook naast gelegen.
Nee niet gezien!
Zat op mn werk te kijken, dus niet elke seconde mee gekregen.
Vanavond helemaal van voor naar achter terug kijken :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
True, Rossi heeft echt het echt wel geprobeerd maar zijn qualifing was al niet zo best en dan ook nog naar de 11e plek droppen bij de start maakt het een lastige race. Dat hij 3e wordt (met hulp van anderen) is dan nog een kleine prestatie. Maar inderdaad, op zo'n manier en met zo'n sterke lorenzo ga je het seizoen niet winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Tristan schreef op maandag 01 juni 2015 @ 07:28:
True, Rossi heeft echt het echt wel geprobeerd maar zijn qualifing was al niet zo best en dan ook nog naar de 11e plek droppen bij de start maakt het een lastige race. Dat hij 3e wordt (met hulp van anderen) is dan nog een kleine prestatie. Maar inderdaad, op zo'n manier en met zo'n sterke lorenzo ga je het seizoen niet winnen!
Maakt geen donder uit.
Je kan ook 13e starten en dan binnen 2.5 rondes al 2e liggen. Aldus marquez :+
Gister avond even helemaal van voor naar achter gekeken. En ik moet inderdaad toegeven dat Rossi wel degelijk zijn best gedaan heeft. Ik had gisteren niet echt mee gekregen dat rossi zo ver achter lag.
Best knap hoe hij naar voren gekomen is in de race! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Voor wie een (dummy) accountje heeft:

http://www.motogp.com/en/...e-italiangp/176882/login/

De bijna-oepsie van Rossi

[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 01-06-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Bijna highsider into bijna lowsider en hij had vervolgens maar .2 s (of zoiets) verval in die sector. Vale was zeker aan het 'pooshen' ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alleen jammer dat door de TC de highsiders wel grotendeels verleden tijd zijn. Ik heb liever dat de coureur bepaalt hoeveel gas er gegeven wordt, nu zie je ze eigenlijk alleen maar over het voorwiel van de baan glijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Señor Sjon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:10:
Alleen jammer dat door de TC de highsiders wel grotendeels verleden tijd zijn. Ik heb liever dat de coureur bepaalt hoeveel gas er gegeven wordt, nu zie je ze eigenlijk alleen maar over het voorwiel van de baan glijden.
Dat was vorig jaar wel te zien toen Marquez de sensor bij Pedrosa kapot reed en daardoor de TC inderdaad niet werkte. Tuurlijk werd Pedrosa toen verrast, maar ik ben ook wel van mening dat zelfs als je er wel rekening mee houdt, bijna niet met die machines te rijden is zonder TC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toen was rijdbaarheid ook iets wat meegenomen moest worden in het ontwerp van het blok. Nu is het vermogen stampen en de TC maakt er wel iets moois van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik vind het ergens jammer dat, net zoals bij de F1, de top fietsen niet te pakken zijn. Als Jorge zijn weekend heeft rijdt hij het hele veld gewoon 7 sec. los. Terwijl de rest aardig in de beurt van elkaar blijft waardoor er mooie gevechten ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Is ook wel een beetje zijn stijl. Maar wat is er met hem gebeurd eigenlijk? Eerst geen deuk in een pakje boter en nu 3 op rij met wel een fors verschil. Dat Rossi telkens slecht kwalificeert helpt ook niet.

Pagina: 1 ... 10 ... 77 Laatste